Paras hintalaatu suhde? Pitäisi isompi remontti tehdä enkä halua kunnan puolelle kynittäväksi.
Turun paras yksityinen hammaslääkäri?
8
6874
Vastaukset
- P Otilas
Pauli Kossila Aboadentissa on hyvä vaihtoehto.
- Raha ratkaisee
Paras on:
Vladimir Onischenko
Eerikin Hammas
Eerikinkatu 7 a B
20100 Turku
Sain hänen potilaanaan olla ostopalvelun ajan julkisella puolella. Purenta- ja muut ongemat tuli kiitettävästi hoidetuksi. Nyt siihen ei enää ole mahdollisuutta - valitettavasti. Nyt olen Turun kaupungin julkisten armoilla, koville ottaa. - juupilas
Raha ratkaisee kirjoitti:
Paras on:
Vladimir Onischenko
Eerikin Hammas
Eerikinkatu 7 a B
20100 Turku
Sain hänen potilaanaan olla ostopalvelun ajan julkisella puolella. Purenta- ja muut ongemat tuli kiitettävästi hoidetuksi. Nyt siihen ei enää ole mahdollisuutta - valitettavasti. Nyt olen Turun kaupungin julkisten armoilla, koville ottaa.Tuli eilen käytyä Onischenkon luona Ilmarisissa. Laadukas ja asiantunteva lääkäri, tarkka. Kertoi asioita joita kukaan muu hammaslääkäri ei ole maininnut aikaisemmin. Paikkautin yhden reijän mutta hän katsoi asiaa myös siltä kantilta miksi reikä on juuri tässä hampaassa nro. se ja se yms. siihen liittyen. Voin siis suositella.
Hammaskulma. Kirsi Selovuo. Itse olin tod. tyytyväinen remppaani.
- Larinen
Aboadent on hyvä ja edullinen! Ja Pauli on kyllä huipputyyppi ja hammaslääkäri!
http://www.aboadent.fi - Kylläjämptionnäin
Mene mihin menet,mutta kokemuksesta EN SUOSITTELE Tuija Palke´nia!!!!
- suosittelenOnpätevä
Hammaskulma Petri Venhomaa.
- Anonyymi
Tää kaveri on ihan puolivalmis stand-up koomikko. Muistaakseni vielä veloittikin säälittävästä show'sta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954