mikä on parhain Forssan parturi-kampaamo ?

forssan kampaamo

No niin, tässä on etsitty jo kauan hyvää kampaamoa forssan seudulta. Tina'sissa olen useita kertoja käynyt, mutta haluaisin kokeilla jotain toistakin paikkaa, sillä en enää ole niin tyytyväinen lopputulokseen. Itselläni melko pitkät hiukset, jollaisina ne aionkin pitää, mutta pieni vaihtelu piristäisi.

Mikä on Forssan seudun laadukkain parturi-kampaamo? Mitä hintoja? Millaisia kokemuksia, ja millaisiin hiuksiin? voit toki myös kertoa että ketä hiuksiasi on käsitellyt. :)

- kiitos

63

14725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teija41

      olen kuullut että citymarketin on ainakin aika huono.. itse kävin aikoinaan aina tammelassa, mutta nykyisin ystäväni käsittelee hiuksiani

      • Anonyymi

        olen kuullut, tupakoimaton valitti Jyvähovin kampaajasta.


    • ismo2

      Salon ace

      • KOLIBRI

        Uhhh.
        Tina`s kokemus epämiellyttävä.
        Kampaaja tympeä, liekö herännyt väärinpäin sängystään.

        Citymarketin kampaajissa suosin pitkän aikaa Teijaa, joka jäi pois ja siitä asti olen ajelehtinut......


      • entinen asiakas
        KOLIBRI kirjoitti:

        Uhhh.
        Tina`s kokemus epämiellyttävä.
        Kampaaja tympeä, liekö herännyt väärinpäin sängystään.

        Citymarketin kampaajissa suosin pitkän aikaa Teijaa, joka jäi pois ja siitä asti olen ajelehtinut......

        Minulla samanlainen tunne,taso laskenut.


      • pettynyt
        KOLIBRI kirjoitti:

        Uhhh.
        Tina`s kokemus epämiellyttävä.
        Kampaaja tympeä, liekö herännyt väärinpäin sängystään.

        Citymarketin kampaajissa suosin pitkän aikaa Teijaa, joka jäi pois ja siitä asti olen ajelehtinut......

        Tina`s taso laskee entisestään.
        Torikeskuksen kampaamot laadukkaita.


    • paraspalvelu1

      Teidän hiukset on loistava paikka lukuunottamatta tiiaa tai joku sen niminen. Muuten nostan peukut!

    • Tosi on

      Keskustan k-marketin Tazzissa on nuorekas ja osaava porukka!

      • näin on

        " Tosi on "

        tosi on, mainos.
        jos tuo oliis jossain muualla,kuin suuren asiakasvirran ohittamassa paikassa,
        tuskin menestyisi kuukauttakaan.


    • värit päähän satasel

      Turuntiellä oli suosikki kampaajani, vaan kerta kerralta hinnat nousi. Hinnoitteli itsensä työttömäksi mun osaltani ainakin.
      eli jos on massia niin turuntien alkupäähän mars.

    • Annye

      Jesna Hair ja Mira :) Ainoo kampaaja IKINÄ ku on osannu leikata mun hiukset just eikä melkein niinku halusin

    • pulipää

      tutkapari riitta ja jonna...

      • tyytyväinen asiakas

        Riitta ja Jonna Keskuskadulla ovat tosi hyviä!


      • JVL
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Riitta ja Jonna Keskuskadulla ovat tosi hyviä!

        Kävin tänään siellä ja Jonna leikkasi hiukseni juuri niin kuin halusin. Niin on tehnyt Riittakin. Arvostan siellä vallitsevaa rentoa meininkiä!


    • sanonvaan1

      Tyykikylän Doris!

    • KPIT

      Salon Ace.

      • Entinen !

        Ajoittain ihan ok, se vaan kurjaa ku tehdään montaa asiakasta samanaikaisesti !Hiusten leikkaus keskeytyy monta kertaa ja näkyy lopputuloksessa.

        Ja kuiteski maksat saman tai vähän enemmän ku paikassa jossa kampaaja tekee yhden asiakkaan kerralla !


      • Tyyyyväinen
        Entinen ! kirjoitti:

        Ajoittain ihan ok, se vaan kurjaa ku tehdään montaa asiakasta samanaikaisesti !Hiusten leikkaus keskeytyy monta kertaa ja näkyy lopputuloksessa.

        Ja kuiteski maksat saman tai vähän enemmän ku paikassa jossa kampaaja tekee yhden asiakkaan kerralla !

        minna on mailmallakin tunnustettu kampaaja, salon acessa laatu on hyvä!


    • väriäelämään

      Sama ongelma täällä!
      Käyn kahdella eri kampaajalla, toisella värjäämässä, toisella leikkauttamassa :) kun ei tunnu pakettia löytyvän joka osais molemmat hyvin.

    • Jo 15vuotta

      Kampaamo Tazzi ja Kati! Ihan huippu!

      • 2v välein vaihtava

        käy joskus muualla uomaat eron,,,,,,jo 15v


    • 1234567890987654321

      Kävin ensin Jesnassa. Ihan ok... sitten pilasivat hiukset. Muutaman kerran cittarin parturiin. Ihan ok, kunnes noin vuosi sitten opiskelija? harjoittelija? tms leikkasi, kesti tunnin meni päin mäntyä... Siitä lähtien keskustan tazzi ja olen aina ollut tyytyväinen. suosittelen

    • :D :D :D :D

      Tazziko nostaa tän keskustelun ylös?

    • tyytyväinen

      Tazzi ehdottomasti paras.

    • fgh 676

      Ei siellä sellaista olekkaan

    • 34580394

      Älä vain mene CM-hiustaloon. Nuori kampaajalikka pilasi siellä hiukseni ja koko lystin loppusumma oli lähes 50% kalliimpi mistä oltiin alunperin sovittu. En mene enää toiste enkä suosittele kenellekään. Tazzia suosin tällä hetkellä.

    • ääni kekkalan takaa

      Hirnin parturi linja-autoasemalla oli aikoinaan ainakin Forssan nopein parturi.

      • heluna3

        Mä en mene ainakaan jesnaan enää ikinä... Mun suoristettiin kiharat sekä kerran yhdessä värjäyksessä - väri valui vaatteille. Kampaaja/Mira huomasi sen kyllä, muttei korvannut mitään... Hän on yleensä antanut alennusta, mutta ei anna enää/moneen vuotena antanut alennusta.

        Monesti lähdin sieltä liikkeestä pois pettyneenä. Onneks en enää käy siellä. Olen vaihtanut kampaaja Forssan seudulla monesti, mutta hinta-laatu -suhde vaikuttaa... Odotan edelleen sitä hyvä kampaaja, jossakin se on....mutta on kyä kumma juttu, kun kampaajatkin osaavat olla aika lörppöjä...uteliaita sekä levittelevät asiakkaiden asioita.. mut onneks on niitä, jotka ei siihen sorru... Kiitos heille!


      • Juoru
        heluna3 kirjoitti:

        Mä en mene ainakaan jesnaan enää ikinä... Mun suoristettiin kiharat sekä kerran yhdessä värjäyksessä - väri valui vaatteille. Kampaaja/Mira huomasi sen kyllä, muttei korvannut mitään... Hän on yleensä antanut alennusta, mutta ei anna enää/moneen vuotena antanut alennusta.

        Monesti lähdin sieltä liikkeestä pois pettyneenä. Onneks en enää käy siellä. Olen vaihtanut kampaaja Forssan seudulla monesti, mutta hinta-laatu -suhde vaikuttaa... Odotan edelleen sitä hyvä kampaaja, jossakin se on....mutta on kyä kumma juttu, kun kampaajatkin osaavat olla aika lörppöjä...uteliaita sekä levittelevät asiakkaiden asioita.. mut onneks on niitä, jotka ei siihen sorru... Kiitos heille!

        STT: suomen tietotoimisto
        Tinas :Forssan tietotoimisto


      • suosittelenMiraa

        ME-kampaamo Puistolinnassa ; suosittelen!!


      • Jappadappad

        Hirni kuulemma leikkasi ensimmäisen pään eturenkaan vielä pyöriessä kun sotki parturiinsa. Huhupuheitten mukaan olisi ottanut sittemmin liian kovan rypistyksen saarelanmäkeen ja kuollut pyöränsä kanssa. En tiedä onko asiaa tutkittu, mutta keskiön kammen laakerit voivat olla kuolinsyy. Ne kun kuluu paljon polkevalla voi käynti käydä tahmeaksi. Ylirasitustilahan siitä on seurauksena.


    • huh huhh

      Vanhin nainen teidän hiuksissa kamala ja huolimaton työssään!

    • paras

      paras

    • Nitro

      Teidän hiuksissa työskennellyt Noora ehdottomasti paras!
      Perusti nyt oman liikkeen kartanonkadulle. Palvelu on hyvää ja jälki sitäkin parempaa.

      Hinta on aika normaali, olisiko naisten leikkaus jotain 40€ paikkeilla, en muista tarkkaa hintaa.

    • haircutting6543

      Salon acen Risto paras. Suosittelen.

    • Munhiukset

      Mikä kampaamo olisi auki maanantaisin?

    • ISIS-FORSSA

      ISIS

    • Matutkomaksaa

      Missä Matut leikataan,kuka maksaa?

      • ammattina

        Eikö ne itse ole hyviä päitä leikkaamaan? Nopea ja siisti palvelu.


      • leikattupäääää
        ammattina kirjoitti:

        Eikö ne itse ole hyviä päitä leikkaamaan? Nopea ja siisti palvelu.

        totta muuten tämä. paljon nähnyt kuvia joissa leikattu pää


    • Vorssanlyyli

      Itse tykkään Tyykilyylistä joka sijaitsee keskustan tuntumassa, rento, vähän kuin kotona olisi!
      Bulevardikin taisi tehdä juttuja, muutama kampaaja joista Mies taitaa olla harjoittelija.
      Työnlaatu kohtaa hinnan.
      Omistaja on kai forssalainen ja alalla useamman vuosikymmenen toiminut!

    • pakihilli

      Kyllä Tampereella oli eräs parturi-kampaamo jo aikaansa edellä 80-luvulla.
      Palveluun kuului hiusten ,pulsonkien sekä parran leikkuun lisäksi pillu ja pirtupunssi .

    • Fiskarseilla

      Onko vaihtopäitä myös? Tarvitsisisin? Leikata voisbturhatbihrat samalla. Hih. Tulisinjulmetun kaunis.hihihiii

    • Karin70

      Tyykikylän Doris Tölöllä :) Mukavat likat ja hyvä sekä laadukas palvelu.

    • Rollakansa

      Cittarin Emilia teki mulle kivan tätipolkan.

    • se_on

      paskat on.

    • Hairhair

      Mitä hiustenleikkaus maksaa, hintatiedot olisi mukava saada. Jotenkin tuntuu, että hinnat nousee ja nousee. Lyhyet hiukset ja kerran kuussa on käytävä kampaajalla. Olisi hyvä saada asiallisia vastauksia, matu-kommentit on jo niin luettu ja kirjoittajat käykäiseksi havaittu.

      • Tyytyväinen3

        Suosittelen ME-kampaamoo puistolinnassa. Itte käyny siellä jo moooonta vuotta ja aina saa sen mitä haluaa. Itelki lyhyet hiukset ja muotoonleikkaus ollu jonkun 25e eli kelpaa käydä kerran kuussa 😊


    • Hämäläinen49

      Olisin kiinnostunut onko kukaan käynyt AuRa- ekokampaamossa Forssassa? Kokemuksia kuinka on värjäykset onnistuneet/pysyneet värit hiuksissa. Alkuperäiseen kymysykseen voisin vastata etten ole vielä sitä parasta löytänyt, hyviä/kohtalaisia ovat varmaan kaikki.
      Mutta toki asiakaspalvelu, kiireettömyys sekä yksilöllinen huomioiminen kaikenkaikkiaan ovat plussaa. Forssan seudullakin kun on vara valkata ja asiakkaat äänestävät jaloillaan jos ei palvelu miellytä

    • PuskatKuntoon

      Missä ja miten muuten trimmaatte pillunkarvanne?

      • Rupusakkia9

        Käypä tiedustelemassa Kukkapään katuvaloälyköltä lampaan keritsimiä. Saat kaltaistasi seuraa. Hän päivystää katuvalojen alla. Päivystää, että josko Matkun tilanne on ohi.


      • Anonyymi
        Rupusakkia9 kirjoitti:

        Käypä tiedustelemassa Kukkapään katuvaloälyköltä lampaan keritsimiä. Saat kaltaistasi seuraa. Hän päivystää katuvalojen alla. Päivystää, että josko Matkun tilanne on ohi.

        😃😃😃


    • kvalot

      Taisi tulla kaikki Forssan kampaajat jo mainittua. Eli makuasia sekin. Suosittelen Kukkapään katuvalojen paikkeilla olevaa.

    • auqqwe

      CM-huistalo

    • tron23

      Hius ja hemmottelu salonki enjoy on paras,siellä on paras palvelu ja aina paras lopputulos.Suosittelen!

    • Muakiinnostais

      Mikä kampaamo on auki maanantaina?

    • Uusitukka

      Onko Forssassa kampaamoita jossa soviteltais eri peruukkia ja otetaan kuva ja katsotaan tietokoneelta mikä malli sopis kun leikataan hiuksiin uusi malli mikä sopis naamaan?

    • kunhan-ihmettelen

      Miksi maksaa helpoista miesten hiustenleikkuusta jopa yli 20 euroo. Siitä pesustako kannattaa maksaa, kun pestään hiukset hurjan epämielyttävässä asennossa niin että niskat on jäykät pari päivää.

      Maksimissaan olen maksanut 17 euroo ja mulla on hiukset , ei mitään kaljua.

    • asiakas234e

      Miesten hiusten leikkuu linja-autoaseman (Alan)parturissa 12e leikkaa hyvin ja on edullinen.

    • jokkis
    • Anonyymi

      Salon Ace

    • Anonyymi

      Mikä kampaaja ei haise tupakille, eikä puhu jatkuvasti .
      etsimme lähinnä kartanonkadun alueelta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      258
      2366
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1790
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1629
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      65
      1042
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      115
      1036
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe