Parasta/huonointa palvelua Oulaisissa

Totuuden torvi

Töykeää käytöstä k-supermarketin eräältä kassatyttöseltä, ei osaa tervehtiä, ei kiittää, katsookin vain tosi synkästi ja lätkäisee vaihtorahat kouraan. Enpä viitsi enää minäkään tervehtiä moista.

118

7081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-oula

      En tiedä nykyisestä tilanteesta, mutta ennen vanhaa ylivoimaisesti huonointa palvelua sai katsastusasemalle. Äitini ei uskaltanut jalallaan astua ko. laitokseen, jouduin hänen puolestaan menemään katsastamaan hänen autonsa.

      Olen ollut paikkakunnalta pois yli kymmenen vuotta joten tilanne varmaan katsastusasemien vapautumisen myötä muuttunut ?

      • enpä siellä paljon k

        Joo K-marketin kassat yleensä on aika töykeitä, aina ei edes päivää sanota.


      • ohan se

        nykyään vien kotteroni yskaan,halavempaa ja kätevämpää kun huoltavaki sielä..


      • siis
        ohan se kirjoitti:

        nykyään vien kotteroni yskaan,halavempaa ja kätevämpää kun huoltavaki sielä..

        tämoli vastaus katsastuskammoiselle


      • sinttura

        Eilen kävin. Palvelu oli tosi hyvää ja asiallista, on tainnut jo väki vaihtua.


      • khf2

        Koko kylä on sieltä ja syvältä. ei toimi 3g netit jne. Ei paljoa tule ikävä joululoman jälkeen tätä paikkaa. Kunnon tuppukylä. Pistäkää verkkarit jalkaa ja menkää kylälle.


      • Yrittäjä

        Vihannissa remontoitu talo myytävänä, ei ole pakko mennä Oulaisiin voi käydä myös Raahessa . Suurinpiirtein sama matka..
        Jokainen arvonsatunteva ihminen osaa arvostaa myös asiakasta.


    • Oikea K hirviö

      Niin ja se k-marketin satakilonen omistaja nainen aivan kauhea puuttuu joka asiaan Miksi ?

      • yleensä

        omistajat puuttuvat asioihin ketkäs muut?


    • muistelisin näin

      Olen ollut Oulaisista pois jo vuosia, mutta hyvästä palvelusta on jäänyt mieleen ainakin Pajalan Kari (urheilu liike ja Karin vuodet sokoksella), Ojan autokorjaamo siinä vanhan shellin talossa torin laidalla, no ylipäätään jokaisessa liikkeessä Oulaisissa olen saanut hyvää palvelua.

    • Monta kertaa koettu

      Yleensä palvelu on ollut asiallista kaikkialla, mutta esimerkiksi voi mainita Raiten korjaamon. Siellä tehdään hyvää työtä. Jos auto jää tiepuoleen, hankitaan hinausauto paikalle ja sitten korjataan vika.

    • itsestä kiinni

      Missään en ole huonoa palvelua saanut, taitaa olla oma vika jos saa.

    • passijahammasharja00

      Oulaisten amiraali oy
      kuka ihme on se nainen joka vastaa puhelimeen kun soittaa talonmiehen numeroon?
      missään en ikinä ole niin töykeää palvelua saanut kuin mitä tältä kyseiseltä tyypiltä saa. Liekkö kaikille samanlainen vai onko vika omassa äänessäni mikä vaan sattuu ottamaan kupoliin siellä langan toisessa päässä....

    • 123456787

      No ei ole sun äänessä vikaa kun se Amiraalin akka niin puhuu. Puhuu nimittäin mulle myös tosi töykeästi, vaikka asiallisesti olen asiaani kertonut. Tai sitten meidän molempien äänet ärsyttää :)

    • 556

      No eikse oo sen talonmiehen vaimo joka siihen vastaa. Mulle ei ole kyllä töykeästi puhunut, vaan ihan ok. ja olen myös henk. koht. tavannut, ei valittamista.

    • poeiroepit

      Oulaisten amiraalin akasta...
      itse olen myös asiallisesti asiani tälle naiselle kertonut. Silti se on ollut mikä on.
      kun ekan puheluni hänelle soitin niin sai tosissaan jalkaa polkea kun otti päähän niin paljon eikä viitsinyt rueta takaisinkaan möykkäämään...

    • Paras palvelu...

      Kultakehrä,värisilmä ja Raiten korjaamo,siinäpä kolme parasta!

      • JotkuVaanSenOsaa

        Tyyli, Kultakehrä ja Apteekki.
        Tyyliin pääsin ilman ajanvarausta (Raimolle), vaikka oli kiireinen päivä ja homma toimi hienosti.
        Kultakehrästä ei löytynyt sopivan kokoista kenkää siitä mallista, jonka olisin halunnut ostaa. Se tilattiin ja sain ne kohtuu nopsaa.


    • 86300

      Kerran sain semmoista palvelua ruokakeitaassa että kiukutti, muut sai tilaamansa sapuskat ennen minua ja sitten oli vielä jotenkin kadonnut se mun tilaukseni, tultiin uudestaan kysymään että mitäs sulle olikaan..jouduin melko kauan odotteleen siellä sitten. Muuten ei ole ollut valittamista kyseisestä paikasta, eikä oikeastaan mistään muustakaan.
      Kaupoissa mukavaa porukkaa töissä, paitsi k-kaupassa on kassalla se yksi lyhyttukkainen nuori hapannaama, mutta mieskassapa on nyt alkanut tervehtiä kun useammasti olen käynyt! Tosin olen kuullut tutuilta jotka harvemmin käyvät eri pitäjästä että heitä ei tervehditä :(

      Kauppias itse (mies) on aivan ihana ja todellakin oikealla alalla!

      Halpa-hallissa on myös se yksi vanhempi nainen jonka nimeä en nyt tässä mainitse, voi mahoton kun osaa olla tympeä ja äksy toisinaan, joutais jo pois..

      • fdfsdfsdf

        Vissiin sama "helari" ylivieskasta joka siellä on ollut iät ja ajat.


    • Oikea K-HIRVIÖ

      k-kauppa en koskaan jalallani tähän puljuun astu oli niin töykeää palvelua.

    • tortso

      Amiraalin akka on käsittämätön. Sinne ei mielellään soita jos ei ole pakko. Vastaa puhelimeen pölijästi. Aina joutuu kysymään , että anteeksi minne tää puhelu tuli.

      • Kälä73

        Talkkari ja sen akka on molemmat niinku perseelle ammuttuja karhuja. Kumma asenne vaikka ovat tavallaan palveluammatissa. Pääsispä nuista eroon. Ikävä on tullu Arskan aikoja. Hommat hoitu ja oli asiallista käytöstä.
        Täällä moni myös maininnut k-marketin kassoista. Tuntuuhan se vähän oudolta kun asiakas tervehtii tai kiittää eikä siihen vastata. Mielestäni viime aikoina ovat kuitenkin petranneet!


    • Outo tyyppi

      Tulee tuosta talkkarista mieleen yks juttu, oli kerran tuossa nurmikkoa leikkaamassa ja mies meni jotakin sanomaan, en nyt muista että mikä juttu se oli, mut ihan ystävällisessä hengessä jutteli, niin talkkari jotenki vetäs herneet siitä ja sanoi vaan et älä mua syytä! Vaikka kukaan ei todellakaan ketään syyttänytkään. Kostoko vai mikä lie, jätti sitten just meidän kohalta nurmikon kunnolla leikkaamatta :)

    • heikointa

      Oulaisten lvi:stä.

    • ...

      Mustalais veljekset palvelee auliisti,pois kuljettavat kaiken mitä löytävät.Hai se on bisnestä----

    • K-kaupassa tosiaan töykeitä kassoja.
      PAISKOVAT tavaroita hihnalla, niin että ryminä käy, viittä vaille, ettei jogurtti- ja viilipurkkien kannet mene rikki.

    • näin on

      Kodinkone liikeistä saanut huonoa palvelua. Hulluksi menny mailma kun rahakaan ei kelpaan.

      • tiina18

        tarkoittanet teknisiä?


    • ostilia

      Kaikillehan se pitäs olla sama palvelu, mutta kyllä se tahtoo nykyään olla vähä naamasta kiinni, että miten ketäki palvellaan. Ikävä kyllä...

    • pinkx

      ai se isotissinen?

    • Kiitosta vaan

      Hyvää palvelua saa Ojan Autosähköstä ja ALKO:sta,
      mutta sitten tulisikin pitkä lista jos luetellaan missä palveluhenkisyys on unohtunut!

      • lumipyry

        oulaisten auto ja purkaamo oli kyllä pohja noteeraus.. Laiska omistaja joka ei laita tikkua ristiin minkään suhteen ja kessuttelevia miehen alakuja toimisto täyn2 kun kävin 5 vuotiaan poikani kanssa auoton osia kyselemässä.


      • no eipä
        lumipyry kirjoitti:

        oulaisten auto ja purkaamo oli kyllä pohja noteeraus.. Laiska omistaja joka ei laita tikkua ristiin minkään suhteen ja kessuttelevia miehen alakuja toimisto täyn2 kun kävin 5 vuotiaan poikani kanssa auoton osia kyselemässä.

        ole homma mikskään muuttunut, samanlaista siellä oli 20 vuotta sitten kun viimeksi kävin ko. puljussa.


      • nimim1
        no eipä kirjoitti:

        ole homma mikskään muuttunut, samanlaista siellä oli 20 vuotta sitten kun viimeksi kävin ko. puljussa.

        Onhan siellä omistaja muuttunut että silleen


    • hohhoijjaaa

      Itse olen asioinut kyseisessä paikassa niin uuden kuin edellisen omistajan aikana ja palvelu ainakin meikäläisen kohdalla on aina ollut moitteetonta molemmilla omistajilla. Ja ei kait se mikään kauneus salonki ole, joten ei varmaan yllätys ole että toimistossa saatetaan tupakoida? vai olenko aivan väärässä? :)

    • Ystäväll. ei maksa

      Oulaisten uimahallissa vuosikymmeniä ollut "naisihminen" on kyllä niin kyrsiintyneen/leipäntyneen oloinen. Olis varmaan kannattanut vaihtaa alaa jo kauan sitten.

    • palv,

      oulaisissa onniin hyvä palvelukuin asikaskin esiintyy

    • Päästä varpaisiin

      On liikkeitä, joissa katsotaan vaatteiden ja auton perusteella kannattaako palvella!

    • hymyillään kun tavat

      Postissa se yx neitokainen nakkelee niskojaan ikävästi ja ei kyllä hymyä tuu...

    • joulua10

      postissa on hyväpalvelu,hyvää joulua henkilökunnalle

    • palavelua

      Itse muistan aikoinaan ainaki häggmanin kahvilan että siellä oikeesti asiakasta palveltiin ja otettiin asiakas huomioon! En tiiä mikä on tilanne nykyään ku ollu jo pitmpään sieltä pois?! onko kokemuksia?

    • Hartsa-77

      Kyllä on hägulla ystävällinen palvelu!

    • Bastioni 1

      Oulaisten parasta palvelua saa Urheiluvälineliikkeessä Kari Pajalalla.
      Siellä jokainen henkilökunnasta arvostaa asiaksta ja palvelle todella
      hyvin.Maksavalta asiakkaalta se leipä tulee.

      Sen kun ymmärtäisivät muutkin esim.kassat ,myyjät , ym,.
      Oulaisissa eletään -70 lukua vieläkin ja se näkyy ulospäin virtana
      esim Ylivieskasta saamme hyvää hyvää palvelua ,sellaiseen
      paikkaan me rahamme jätämme,mistä saamme arvostusta ja
      sanotaan kiitos!

      • samaa mieltä

        Itse muistan ajat pikku-poikana kun Pajalan Kari oli vielä Sokoksella urheilu-puolen myyjänä. Kun sokoksesta tehtiin s-market, poistui samalla urheilu. Oli loistava juttu kun Kari perusti oman liikkeen. Palvelu on ollut parasta mitä Oulaisista koskaan urheilupuolelta on saanut.


    • severi8

      K KAUPASSA PASKAA PALVELUA, SIVASA SE UKKO MYYJÄ PUHHUU NIIN NOPIASTI ETTEI SAA MITTÄÄ SELEVÄÄ JA SE AKKA MYYJÄ MOLLOTTAA VIHASESTI, MYÖS S MARKETIN VANHAT EUNUKIT ON TOSI KÄRTTYSIÄ, VARMAAN PUUTTEESSA..

      • usein käyn

        Siwan Henkka on ok, mut sokkarilta joutais ainaki yx eläkkeelle.


    • annel2

      Se k-supermarketin tatskatäti ja siitä nuorempi likka täysin epäammattimaista käytöstä kuin olla ja saattaa, kuvottavia. Tällä viikolla kun kävin ko.paikassa, muistin taas miks en oo vaki asiakas.. Et terkut vaan sinne kassan toiselle puolelle, et oisko nyt alanvaihto paikallaan. R-kioskilla yks myyjä(nainen) joka kiroili "palvellessaan" , tokmanniin on sattunu kans veemäiset myyjät, Häkkilän autotarvikkeesta ihan ok ja kulman kinosta, et vähissä on hyvät palvelut.

    • asiakastyytyväisyys

      Oulaisissa saa hyvää palvelua Häggmannilla, Justiinassa, Siwa/postissa, Urheilu-Pajalassa, Lihaliikkeessä, R-kioskeilla, . Heikointa palvelua on, jo mainitussa osalla henkilökunnalla kassalla K-kaupassa ja Tokmannilla . Koulutusta ja muistutusta asiakaspalvelusta, hymystä ja iloisesta ammattikäytöksestä tulisi varmaankin em. kauppiaiden huomioida jo markkinoinnin sekä asiakastyytyväisyyden lisäämiseksi. Vanha sanonta "paha kello kauas kuuluu" kun valitettavasti pitää paikkaansa.

    • :::::

      Minä myös kävin pitkästä aikaa K-marketissa ja kassatyttö oli töykeä,ei edes kiitosta tullut saatikka nyt hymyä. Missä mättää???
      Käykääpä Ylivieskan Prismassa. Kassat ystävällisiä ja aina jokin ystävällinen sananen tulee.

    • severi8

      nii joo ja se vanaha pieru siellä tokmannin tiskillä! ei oo kaikki muumit laaksossa ku pittää olla niin kärttynen ja mulukoilla. lähe jo eläkkeelle tai muuta käytöstapoja!

    • sinttura

      Nyt on mielestäni löytynyt se Oulaisten huonoin työntekijä palveluammatissa ja se on postinjakaja, joka lajittelee paketit. Pistää niin tympiäksi, kun tulee viestiä, että sillon ja sillon on Merijärven postissa, niin tämä välkkylänkirkkoherra vie ne paketit sinne Oulaisten SiWaan. Tänään vielä sieltä soittaa joku mies, ettenkö tosiaan tule sitä pakettia sieltä hakeen vai pitääkö se tosiaan lähettää eteenpäin. Kait minä oisin siihen pakettiin noutopaikaksi vaihtanut Oulainen jos minä sen sieltä haluaisin hakea.
      Niin virheitähän sattuu, mutta kun melkein jokaisen paketin kanssa on sama vääntö. Olen ajatellut, että jos se osaa vain lukea eikä ymmärrä numeroita niin se lykkää ne paketit jonnekin sinne päin, niin seuraava käsittelijä osaa sitten laittaa eteenpäin.
      Odotan nyt sydän pamppaillen, että jokohan huomenna koko pakoputki saapuu Merijärvelle.

      • voi hyvä helesinki

        ajatellaankohan oulaisten autopurkaamolla asiakasta vai mitä kun viikon verran odottaa osia eikä ehditä irrottaa vaikka osa löytyy? syynä on kuullu mm. pimeä ja pakkanen.


      • utelias ulkopaikkak

        by the way.kuinka monta kilometriä on oulaisista merijärvelle?


      • Kullinluikaus
        utelias ulkopaikkak kirjoitti:

        by the way.kuinka monta kilometriä on oulaisista merijärvelle?

        20km


    • Romu-Jeppe

      sulle ei sitte myyä enää mitään

    • 12310

      Hei! Otan mielelläni vastaan niin risuja kuin ruusujakin, mutta kaikista mukavin se olisi saada suoraan asiakkaalta itseltään, eikä näin netin välityksellä anonyymisti keskustelupalstoilla. Jossain on ilmeisesti tapahtunut virhe ja keskustelisin tästä asiasta erittäin mielelläni suoraan asiakkaan kanssa. Joten, jos Sinulla on jotain hampaankolossa, niin otappas kännykkä kouraan ja soita minulle.

      0440 125000 / Mikko @ Oulaisten Auto Ja Purkaamo

      Kiitos ja anteeksi :)

      • moikkavaaan

        Sinulta olen saanut eriittäin hyvää palvelua kiitos siittä


    • nimim1

      Minulla ainaki pelas palvelu kesällä Oulaisten Autopurkaamolla.Vein romuauton asia meni niinkun sovittiin.Ei mitään valittamista.

    • soittelija3

      Näin muualla asuvana tuntuu oudolta käyttäytymiseltä että noin puolet kirjottajista soittelee jollekin amiraalin talonmiehen puhelimeen vastaavalle naiselle. Hommatkaa puhelin luettelo ja katselkaa sieltä jokin toinen numero.

      • Matalaotsaista tämä

        On se aika noloa, että täällä haukutte nimeltä pienen paikkakuntanne melkein kaikkien tuntemia ihmisiä.

        Vaikea tästä ketjusta on mitään hyvää löytää. Onhan kaupoissa palautelappuset, joihin voi kirjoittaa suoria sanoja, ilman, että nolataan ihmisparkoja tällä tavalla
        julkisesti. Haluaisitteko te haukkujat itsellenne saman käsittelyn ?

        Tämä on myös sääntöjen vastainen ketju.


      • Ilmoitanko ?
        Matalaotsaista tämä kirjoitti:

        On se aika noloa, että täällä haukutte nimeltä pienen paikkakuntanne melkein kaikkien tuntemia ihmisiä.

        Vaikea tästä ketjusta on mitään hyvää löytää. Onhan kaupoissa palautelappuset, joihin voi kirjoittaa suoria sanoja, ilman, että nolataan ihmisparkoja tällä tavalla
        julkisesti. Haluaisitteko te haukkujat itsellenne saman käsittelyn ?

        Tämä on myös sääntöjen vastainen ketju.

        Kyllä palaute pitäisi antaa suoraan ja henkilökohtaisesti,
        tällainen julkinen haukkuminen nimeten ihmisiä, on alle kaiken arvostelun.

        Oikeastaan poliisiasia.


      • erkkijamerkki
        Ilmoitanko ? kirjoitti:

        Kyllä palaute pitäisi antaa suoraan ja henkilökohtaisesti,
        tällainen julkinen haukkuminen nimeten ihmisiä, on alle kaiken arvostelun.

        Oikeastaan poliisiasia.

        oulainen niin pieni kyläpahanen että kaikki tuntee toisensa! ja sitte täällä haukutaan nimimerkin takaa. musta tuntuu että taitaa asiakkaissakin olla aika hankalia tapauksia! ei ihime että joskus ei jaksa innostua kaikista pallinaamoista...


      • Takahikiä
        Matalaotsaista tämä kirjoitti:

        On se aika noloa, että täällä haukutte nimeltä pienen paikkakuntanne melkein kaikkien tuntemia ihmisiä.

        Vaikea tästä ketjusta on mitään hyvää löytää. Onhan kaupoissa palautelappuset, joihin voi kirjoittaa suoria sanoja, ilman, että nolataan ihmisparkoja tällä tavalla
        julkisesti. Haluaisitteko te haukkujat itsellenne saman käsittelyn ?

        Tämä on myös sääntöjen vastainen ketju.

        Noista melkein nimeltä mainituista haukkumisistahan voi nostaa

        kunnianloukkausjutun. Ne ihmiset, joita haukutte ovat tavallisia työssä käyviä

        Oulaistelaisia. Todella junttimaista meininkiä nimetä yksityiskohtia

        myöten henkilöitä. Toisaalta epäilen, että täällä räksyttävät eivät

        itse käy töissä, tai ovat sosiaalipummeja yms. alkon suurkuluttajia

        Jokainen tälle palstalla kirjoitteleva kirjoittaa yksilöllisestä

        IP-osoitteesta, joka on erittäin helppo jäljittää.

        Haukutut ei muuta, kuin oikeusjutut vireille!!!!!


    • !?!?

      Joo mutta kun ei tosiaankaan ole kaikissa kaupoissa niitä palautelappusia, olisin ajat sitten antanut "palautetta"!

    • ennen vakiasiakas

      Tulee kierrettyä kauppaa jossa on tympiä kassa, jos olis ees kaksi kassaa auki vois valita toisen vaikka pitempiki jono olis.

    • voi hyvänen hevonen

      K-Supermarketin kassalla työskentelevä mies, osaatko tervehtiä tai sanoa kiitos? Vai miten on, vaikuttaako se asiakkaan pärstäkerroin muuten vaan siihen palveluun? Melkeen voisin nimesikin tähän kirjottaa. Omalle kohdalle sattunut monta kertaa, viimeisin tapaus ihan vasta kun itteni edellä meni nuorehko nainen jota tervehdittiin, heitettiin jotaki aivotonta läppää ja kiiteltiin useaan kertaan. Sitä aivotonta läppää en omalle kohdalle kaivannut, mutta jos edes olisi tervehditty tai sanottu kiitos niin hieman parempi mieli olisi jäänyt.

      • tytöt kiinnostaa

        Kuulostaa ihan normaalilta nuoren miehen käytökseltä :)


    • syl2

      Kaikista Oulaisten liikkeistä missä olen käynyt, olen saanut hyvää palvelua! Ehdoton suosikkini on Tb missä kirjaimelliseti huoletaan ne autot ja ihmisetkin. Aina on kassalla hymysuin odottavat myyjät, heillä ei taida huonoa päivää ollakkaan :) Kiitos!

    • ihan ok palvelua

      Itse ainakin olen saanut hyvää palvelua. Siwan miekkonen tosiaan puhuu nopeasti, saa olla tarkkana että saa selvää.
      K-marketin kassat kyllä tervehtii, ja mieskassa jutustelee välillä mukavia. Ainut, missä on parantamisen varaa on eräs parturiliike jossa on taviksella sellainen fiilis ettei ole tarpeeksi hieno ihminen asioimaan siellä.

    • Hyvää palvelua

      Minä olen aina saanut erittäin ystävällistä, ja asiantuntevaa palvelua Oulaisissa. Kiitos.

    • mievaa

      Oulaisissa hyvää palvelua erityisesti Justiinassa ja Suomalaisen Lihan kaupassa. Toivottavasti pysyvät toiminnassa ja KIITOS :)

      • vain aikuisille

        Meillä kyllä toisenlainen kokemus kirpparista. Ainakin nuorisoa katsotaan "alta lipan".


    • Ylivieskalainen

      Lihakaupassa oli suorastaan aivan erikoisen HYVÄÄ. Käyttäkää Oulaistelaiset sitä olisi harmi jos se joutuisi lopettamaan asiakaspuutteeseen.

      • suitsait

        Lihatiski on ehdottomasti paras koko seudulla tuolla lihakaupassa. Jos arvostaa kunnon lihaa, niin ehdoton kauppapaikka.


    • maukka62

      Kalliita ovat lihakaupan tuotteet. Ei niitä ole vara keskituloisenkaan ostaa!

    • Hyvä näin

      Eipä oo häävin päivästä ku arvauskeskus ei tutki asioita,meneppä sitte yksityisille ja maksaa enempi.Ompahan kohtelu parempaa ja lekurilla on aikaa tutkia asiaa.Terveys on kallis asia ihmiselle.

    • Here ford

      Maukka62:lle

      Lihakaupan hinnat on kohdallaan jos rupeat oikein laskemaan ja vertaat kilohintaa..noihin suojakaasuihin pakattuihin kaupan tuotteisiin..ja tarkistat..milloin pakattu..( ei siis tietoa teurastuksesta jne) Lihakaupassa on tuore tavara ilman ylimääräisiä typpi-yms. lateksi säilöntäaineita.

      • lihamestari

        Muistan itse kun joskus olin lihamestarin apuri eräässä ruokakaupassa, että päiväysvanhat lihat jauhettiin jauhelihan joukkoon, tiskissä tummuneesta lihasta leikattiin tummuneet kohdat vain pois ja takaisin myyntiin, liian vanhat leikattiin pihveiksi ja marinoitiin jne.

        Sen jälkeen itse olen ostanut vain teollisuuden kaasupakattua lihaa. Suomailainen lihateollisuus on tarkan syynin alla ja yhtään virhettä teurastuksessa, tuotannossa ja myynnissä ei sallita. Kylmäketju on erittäin valvottua ja viimeinen myyntipäivä paketeissa tarkoittaa sitä, että tuotetta voi turvallisesti käyttää vielä muutaman päivän ajan. Suurteollisuus ei voi ottaa riskiä, että tuote on pilaantunut ennen viimeistä käyttöpäivä merkintää ja sen takia kaikissa tuotteissa on jonkinlainen vara olemassa.

        Minä en sano, että tuo lihakauppa tekisi noin kuten kerroin meidän joskus kaupassa tehneen, mutta itse luotan suurempaan toimijaan. Täytyy kyllä käydä joskus lihakaupassa kokeilemassa jotain tuotteita, en kyllä usko että ne ovat yhtään sen laadukkaampia. Ainoa etu voi olla siinä, että ne on lähellä tuotettuja tai pidemmälle tehtyjä valmiita tuotteita. Mutta kuten jo kerroin omasta lihamestarin "urasta", niin jäipä siitä hommasta myös taito tehdä itse raaka-aineesta maukkaita pihvejä ym.


    • usein asioiva

      oulaisten apteekissa saa erityisen huonoa palvelua jo vanhemmalta pulskalta tummatukkaiselta henkilöltä,naama nyrpeä ja ylenkatseellinen , kohtelee asiakasta kuin halpaa makkaraa, on pitkäaikainen työntekijä lieneeko farmaseuttl.toivottavasti on eläkeikä lähellä. Sensijaan uusi provisori Mikko on superhyvä ystävällinen ja selostaa asiat selkeästi, oikea aarre Oulaisten Apteekille, tämä M.Nokela!

    • ystävällinen asiakas

      jooo,tämä pulska tummalyhyttukkainen nainen,pitkään työssään ollut ei sovi apteekin muuten ystävälliseen ilmapiiriin, vältän hänen kanssaan asiointia, kerran jopa annoin vuoronumeron toiselle asiakkaalle, ettei tarvinnut tämän asioimaksi mennä,

    • niin makaa kuin peta

      miettikääpä että joskus se nyrpeä naama saattaa johtua asiakkaastakin (ei tietysti saisi) Mulle tuo tummatukkainen joskus jopa hymyilee kun olen itse ystävällinen.

    • Heko heko

      Mä käyn siellä kaupassa missä haluan, vaikka ei oliskaan pokkurointia. Mua ei haittaa, vaikka kassat ei hymylekkään..käyn jos niin päätän. kyllä ne alakaa hymyillä ja tervehtiä, kun minä jääräpäisesti tervehdin niitä...nähty on.
      Mua ei todellakaan saa pysymään pois kaupasta kukaann, ei edes myyjät.

    • YSTÄVÄLLINEN ASIAKAS

      apteekin asiakas , erittäin ystävällinen koko henkilökuntaa kohtaan! tämä vastaus kirjoittajalle NIIN MAKAA KUIN PETA 20.11. KLO 14;51

    • mie

      Ainahan toivoopi saavansa hyvää kohtelua,asiakaspalvelutaidot on todella tärkeät osata palveluammatissa,kuka nyt nyrpeetä naamaa kattelis.

    • tyytyväinen asiakas

      Oulaisten autopurkaamolla saa aina niin hyvää palvelua ja osat löytyvät ja irtoavat niin nopeasti

    • Läskis

      Oulaisissa saa huonoa palvelua kaikilta läskeiltä.

      • iso-poika

        lihavat on lepposia, ne ei tee kepposia !


    • läskis

      Niinpä mutta oulaisissa tämä vanha sananlasku ei pidäkkään paikkaansa. Mikä kyllä tukee sitä että poikkeus vahvistaa säännön muualla.

    • hre

      oulaisissa tb:lla, halpa-hallissa ja urheilu pajalassa erittäin hyvää palvelua.

    • Minun mielipide

      Tosiaankin,kyllä näin on.Ja r-kioskilla myös hyvä palvelu,ainaki minun mielestä.

    • kankinen

      Eräs kuntoilupaikka..

    • Perusasia

      Halpa-Hallissa suurin osa on ystävällisiä.On helppo olla hyväntuulinen kun elää oikein ilman alkoholia ja tupakkaa,ei tarvitse työskennellä ristiriidassa.Ei tarvitse olla vihainen itselleen.Periaate on oikea,on se sitten uskonnosta tai ei.

    • alihassan

      Olipa taas niin nuivaa asioida k-supermarketissa :o(

    • totista poikaa1

      K-superin kauppias ei paljon hymyile...

      • ei naarata

        en minäkään niillä myynneillä.


    • tyytyväinen asiakas

      Parasta ja ystävällisintä palvelua saa Supermarketissa ja lihakaupassa :)

    • Palveluammatti?

      Hyvää palvelua Häröllä.Vähintäänkin outoa Salessa.

    • salil vika

      Pitäs olla semmonen kuntosali, jossa on toinenkin työntekijä, joka keskittyis ohjaamaan asiakkaita ja olemalla tiskillä . Nykyisellä mallilla ei ole ainakaan semmonen sali, josta sais kaiken hyödyn ja palvelun irti. Sivusta seuranneena ei anna kovin hyvää kuvaa salista, kun lounasaikaan salilla ei ole ketään palvelemassa asiakkaita ja asiakkaat pyörii ihmeissään ja ihmettelee palvelun puuttumista. Jotaki pitäis tehdä.

    • novelle1

      K-marketin palvelussa ei oo moittimista :)

      • toivottomat tapaukse

        Kyllä palvelut ei ole parantuneet vaikka monesti sanottu henk.kohtaisestikkin,et eikö kuulu tervehtiä.sama seuraavallakin kerralla.Ja se mittarinainen kassalla mittaa edelleen ylhäältä alas.Tekis joskus mieli samoa et nouseppa ylös,niin minäkin alan mitata sinua. Kassojen takia en juuri viitsi käydä siellä.Myös kylläkin kalliit hinnat.


    • Kalle vaan

      Suppari on kyllä petrannu!

      • Jyrki M...

        Aika myrtsinä aina se nuori neito. Elää varmaan puutteessa.


    • kyttyrä

      Ylivieskan Kärkkäiselle en menis vaikka maksettais Veron maksajien rahoilla pyöritettäväyritys hyi kauhia.

    • 0Ja

      Ojamarketissa ainakin saa hyvää palvelua.

      • Tähän päivään

        Ojamarket on kuollut ja kuopattu jo lähemmäs 20 vuotta sitten... olisko ollut 1996


    • Oulaisten neste

      Nesteellä parasta palavelua oulaisisa ollu aina!

    • jyrge

      Ei varmaan kuulu tänne tämä mielipide ,mutta miksei tänne saada nykyaikaista,siistiä kuntosalia jossa ei katto vuoda jne??? Ei oikeen innosta liikkumaan, kun on nähnyt muita asiallisia saleja muualla.

      • mastongymnaasium

        ..otappa yhteyttä kati peltomaahan ppo:lla, se on investoinut useamman miljoonan raahen mastoon ja siellä olevaan jumppasaliin.. ja rahaa tuntuu olevan sekä lisäksi "halavalla"


    • Fingerpori2

      Salen kassalla oleva nuorimies muistaa kyllä tervehtiä ja jutella mukavia :)

    • Vuokralainen34

      No tuo opkk:ssa Amiraalin isännöitsijä. Huh huh. Ei viitti monta kertaa käydä siellä.

      • Kukamuka8

        Ai se uudempi vai vanha?


      • vuokralainan3n

        no se vanaha tietenkin


    • bensavuoto

      Isot kiitokset Raiten autokorjaamolle ripeästä ja ystävällisestä palvelusta yllättävän pikkurempan tarpeen yllättäessä kesken kotimaanmatkailun!

    • Aniii

      Eipä oo näemmä K-kaupan asiat paljoo edistyny parissa vuodessa, on nimittäin NIIN ynseitä neitejä kassalla että. Ja lihatiskin matami se vasta esitys onkin, maksava asiakas ei kelpaa kun omat kuulumiset tutun kanssa on tärkeämpiä.
      Onneksi en enää asu paikkakunnalla niin voin kantaa roposeni kauppaan jossa asiakasta arvostetaan vähän enemmän kuin kastematoa.

    • Fingerbori3

      Sale on paras

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2055
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      170
      1487
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1455
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1189
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1159
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      894
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      765
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      277
      724
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe