Kirppari Vanha-Aitta

Ttiiina13

Haluaisin tietää, onko tuo Vanha-aitta käymisen arvoinen paikka, eli löytyykö sieltä yleensä ostettavaa, millainen palvelu siellä on jne. Kierrätyskeskus Entringistä olis kans kiva saada palautetta :)

73

3684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ranking

      1. tavarakirppis, 2. wanha-aitta. Entrinki on boikotissa, syy järjetön hinnoittelu.

    • Prinssi Nakki

      Tiina, Kajaani on pieni kaupunki. Toki olet jo käynyt näissä kaikissa paikoissa.
      Provo aloitus ihan selkeesti.

    • NetCycler

      Laita tavarasi kiertoon tai osta lisää Netcyclerissä.

    • Ttiiina13

      En oikeastaan oo käyny..

      • provoilia

        Haista home selvän prov laitoit hahahhaahahahhahahhhhaha hehheheehehhe


      • ihmettelijä123
        provoilia kirjoitti:

        Haista home selvän prov laitoit hahahhaahahahhahahhhhaha hehheheehehhe

        mitä provoa tässä muka on?


    • haisuli.,.,.,

      Eipä voi puhua palvelusta, epäsiisti, pimeä ja tosi ahdas paikka, haisee pahalta. Kerran kävin enkä enää käy.

      • kuukuu

        Olen käynyt usein ja palvelussa ei mitään moitittavaa. Ystävälliset myyjät. Ahdasta on muuallakin. Kyllä sopu sijaa antaa. Hajua en ole huomannut. Hajujakin varmaan on myytävissä tuotteissa vaikka millaisia mutta se kuuluu kirpputorille.


      • Niilo Tervaskanto
        kuukuu kirjoitti:

        Olen käynyt usein ja palvelussa ei mitään moitittavaa. Ystävälliset myyjät. Ahdasta on muuallakin. Kyllä sopu sijaa antaa. Hajua en ole huomannut. Hajujakin varmaan on myytävissä tuotteissa vaikka millaisia mutta se kuuluu kirpputorille.

        Taidat uitsekkin tuprutella?.


      • SATUNNAINENOSTAJA
        kuukuu kirjoitti:

        Olen käynyt usein ja palvelussa ei mitään moitittavaa. Ystävälliset myyjät. Ahdasta on muuallakin. Kyllä sopu sijaa antaa. Hajua en ole huomannut. Hajujakin varmaan on myytävissä tuotteissa vaikka millaisia mutta se kuuluu kirpputorille.

        kuukuu
        19.10.2012 13:23
        Olen käynyt usein ja palvelussa ei mitään moitittavaa. Ystävälliset myyjät. Ahdasta on muuallakin. Kyllä sopu sijaa antaa. Hajua en ole huomannut. Hajujakin varmaan on myytävissä tuotteissa vaikka millaisia mutta se kuuluu kirpputorille.

        JÄNNÄÄ MITEN SANATARKASTI KYSEISTÄ KIRPPUTORIA ON KUVAILTU SAMOIN KUTEN KOTIKAUPUNKINI KIRPPUTORIA USEAMMAN SADAN KILOMETRIN PÄÄSSÄ PARI VUOTTA SITTEN ELI NOIN NELJÄ VUOTTA MYÖHEMMIN KUIN TUO KYSEINEN ARVIO...
        MELKEIN VOISI LUULLA SAMAKSI JOLLEI TIETÄISI ETTÄ KYSEINEN HENKILÖ EI OLE SAMA!


    • tiitutii
    • rättivääpeli

      Vaatteet UFF:n laatikoihin jollainen taitaa löytyä kaikista ekopisteistä Kajaanissa.

      Saattaa tosin olla, etta kajaanilaisten rievut ei kelpaa sinnekään, mutta sielläpähän on vara lajitella.

    • heps kukkuu

      Kävi minäkin siellä ja en mene toiste, kamalan ahdasta, huono valaistus, kaiken lisäksi myyjä tuli kaverinsa kanssa sätkältä ja haju oli aivan karmea.
      Kierrän kaukaa!

      • LeenuLiinuTiinu

        Tupakan haju leijuu tupakoitsijan ympärillä tunteja ja varsinkin jos ei itse polta on ikävää jos myyjä haisee pahalta. Sormista tarttuu haju tuotteisiinkin. Kesäaikaan myös henkilökohtaisen hygienian hoito olisi ensiarvoisen tärkeää. Hienhaju tai pahanhajuinen hengitys ovat pahinta. Varsinkin tupakanhajuinen hönkä.


    • voevoevoe

      Tässä näkee millaisten asoiden ympärillä tämän palstan väen päivät kuluvat, kirpputori sitä ja kirpputori tätä... joku sai myytyyä voitolla ja joku sai halavalla... ja toas käöpi katteeksi... voevoevoe...

      • mä vaan

        Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Eikö ihmisillä oikeesti ole muuta tekemistä kuten vaikka käydä töissä Täällä kirjottaa ja valittaa joka asiasta. Kannatan täysin kierrätystä. Todella hyvä asia että kirpputorit on keksitty. Saa tavaraa halvalla.


    • Sirpa kylmästä

      Toisen romu on toisen aarretta ja päinvastoin. Kuulin erään kirpparin isännän näin kertovan asiakkaalleen.
      Asiaa kun pohdin niin taisi olla isäntä oikeassa.
      Kierrätys on oikein ja siinä hyötyy loppupelissä kaikki.

      • näino

        Kirpputorit ovat hyviä ja mukavia paikkoja, voisin jopa väittää, että kaikessa rauhassa käyskentely kirpparilla on hyvä stressin lievitysmuoto.

        Se näissä keskusteluissa on ikävää kun niin usein pyritään kääntämään kaikki asiat negatiiviksiksi, myös kirppareita koskevat. Mutta sellaisia me kainuulaiset ollaan. ;)


    • kirppistelijä

      en tykkää kyseisestä paikasta koska siellä on niin ahdasta ei pääse edes korin kanssa kävelemään kunnolla. Tilat ovat jotenkin epäsiistit ja huonosti valaistu. Kassalla olen aina saanut odottaa kun myyjät juoruuvat keskenään eivätkä muista palvella.

    • mie vaa

      Se että löytyykö sieltä tavaraa, on kiinni ihan siistä että mitä siellä kukakin milloinkin myy, tuotteethan vaihtuu koko ajan, kun myyjät vaihtuu. Mutta muuten koko paikassa on mielestäni hyvä palvelu, mutta miinusta siitä että siellä on vain yksi pukukoppi.

    • 4ysr5thh

      Ei löydy aitasta mitään. Likainen ja haiseva paikka ja epämiellyttävä henkilökunta.

      • asiakas3

        En ymmärrä tätä haiseva paikka juttua lainkaan. Eikö ihmiset ymmärrä että haju on riippumaton henkilökunnasta? Asiakkaiden tuotteet voivat haista ja niille henkilökunta ei voi mitään. Itse asioin paikassa ja haistan paikoilta tuotteista erilaisia hajuja mutta eihän niille henkilökunta voi mitään. Ystävällistä palvelua olen saanut paikasta aina.


      • hyi olkoon
        asiakas3 kirjoitti:

        En ymmärrä tätä haiseva paikka juttua lainkaan. Eikö ihmiset ymmärrä että haju on riippumaton henkilökunnasta? Asiakkaiden tuotteet voivat haista ja niille henkilökunta ei voi mitään. Itse asioin paikassa ja haistan paikoilta tuotteista erilaisia hajuja mutta eihän niille henkilökunta voi mitään. Ystävällistä palvelua olen saanut paikasta aina.

        Jos liiketila on rakennettu oikein, ei hajuja tule. Kyseisessä paikassa ei ole riittävää ilmanvaihtoa ja siellä haisee. sekä tavarat että henkilökunnan pitsat, tupakat ym. Kaikkein pahin on myyjien tupakanhaju. Jos asiakaspalvelija ei voi olla tupakoimatta työaikana niin kannattaa vaihtaa alaa. Muutkin ovat tämän hajuhaitan huomanneet.


      • jorppi2

        Itse olet varmaan epämiellyttävä.....


    • repsreps

      Mielenkiintoistahan siellä on käydä ku henkilökunta mättää aina pitsaa ja hampurilaisia pöydän ääressä. Ympärillä paperihommat joissa asiakastietoja kaikkien uteliaitten silmien alla...no huh huh :D
      Mukaviahan nuo tytöt on van taukohuoneen/toimistotilan saisivat hommata!

      • YRITTÄJÄ

        Kiitos palautteestasi ja korjausehdotuksistasi
        Palautettahan voit antaa myös asioidessasi liikkeessä ja kasvotusten
        Herjaavia ja asiattomia kommentteja on ketjussa ollut ja niitä on jouduttu sieltä poistamaan. Ne täyttivät jo kunnianloukkauksen kriteerit. Olemme jatkossa yhteydessä Suomi24 sheriffiin ja rupeamme selvittelemään kirjoittelijoiden henkilöllisyyttä.
        Täällä suuresti esille tullut asia on haju liikkeessämme joka on meistä riippumaton. Haju tulee myytävien tavaroiden mukana ja sille me emme voi mitään.
        YRITTÄJÄ


      • 3yaerhrh
        YRITTÄJÄ kirjoitti:

        Kiitos palautteestasi ja korjausehdotuksistasi
        Palautettahan voit antaa myös asioidessasi liikkeessä ja kasvotusten
        Herjaavia ja asiattomia kommentteja on ketjussa ollut ja niitä on jouduttu sieltä poistamaan. Ne täyttivät jo kunnianloukkauksen kriteerit. Olemme jatkossa yhteydessä Suomi24 sheriffiin ja rupeamme selvittelemään kirjoittelijoiden henkilöllisyyttä.
        Täällä suuresti esille tullut asia on haju liikkeessämme joka on meistä riippumaton. Haju tulee myytävien tavaroiden mukana ja sille me emme voi mitään.
        YRITTÄJÄ

        Nyt liikkuu yrittäjä heikoilla jäillä kun alkaa kunnianloukkauksesta syyttämään. Jokainen saa sanoa mielipiteensä ja kunnianloukkausta ei ole jos sanoo että on inhottavaa että myyjät haisevat tupakalle tai syövät pizzaa asiakaspalvelutiskillä. Se vaan on.


      • 4yarfgh
        3yaerhrh kirjoitti:

        Nyt liikkuu yrittäjä heikoilla jäillä kun alkaa kunnianloukkauksesta syyttämään. Jokainen saa sanoa mielipiteensä ja kunnianloukkausta ei ole jos sanoo että on inhottavaa että myyjät haisevat tupakalle tai syövät pizzaa asiakaspalvelutiskillä. Se vaan on.

        Ei kai yrittäjä noita asioita tarkoittanutkaan. Hänhän vastasi kritisoijalle näin:

        "Kiitos palautteestasi ja korjausehdotuksistasi"

        Kyse lienee joistain jo aiemmin poistetuista viesteistä.


      • Kiitoss

        Mitä hittoo, en oo kyllä ite tämmöistä ikinä huomannut :D


      • 3tq4t34t
        YRITTÄJÄ kirjoitti:

        Kiitos palautteestasi ja korjausehdotuksistasi
        Palautettahan voit antaa myös asioidessasi liikkeessä ja kasvotusten
        Herjaavia ja asiattomia kommentteja on ketjussa ollut ja niitä on jouduttu sieltä poistamaan. Ne täyttivät jo kunnianloukkauksen kriteerit. Olemme jatkossa yhteydessä Suomi24 sheriffiin ja rupeamme selvittelemään kirjoittelijoiden henkilöllisyyttä.
        Täällä suuresti esille tullut asia on haju liikkeessämme joka on meistä riippumaton. Haju tulee myytävien tavaroiden mukana ja sille me emme voi mitään.
        YRITTÄJÄ

        olipas aika törkeetä uhkailla "henkilöllisyyden selvittämisellä" mitä sitten? Nostatte syytteen että joku on valittanut hienhajusta netissä. Riittääkö syyteharkinnan perusteeksi? Ei riitä. Menee maine lopullisesti.


      • vaikuttavat epäselvi
        4yarfgh kirjoitti:

        Ei kai yrittäjä noita asioita tarkoittanutkaan. Hänhän vastasi kritisoijalle näin:

        "Kiitos palautteestasi ja korjausehdotuksistasi"

        Kyse lienee joistain jo aiemmin poistetuista viesteistä.

        Ei pidä paikkaas


    • trintelli22

      Minusta aivan asiallisia kommentteja ollut tässä ketjussa :( Vailitettavaahan on jos niistä yrittäjä loukkaantuu. Negatiivista palautettakin on hyvä osata ottaa vastaan!

      Mutta mitä tulee yleensä kirppareihin niin Sonkajärven kirpparilta löysin kerran 5€ lampun jossa oli aitoja kristalleja...lamppuliike arvioi sen 450€ arvoiseksi :D

      • tyly totuus tässä

        "lamppuliike arvioi sen 450€ arvoiseksi :D"



        Saahan sitä aina arvioida, mutta jos myymään menet niin korkeintaan muutaman kympin voit saada jos menee edes kaupaksi, näin se on ainakin täällä Kainuussa.


    • trintelli22

      No eihän tuommonen kristallikuruunu ole tarkoitettu tavan karvalakki huuhkajanvaaralaiselle :D Kyllä joku sellaista ettii ni menee ihan tyyriiseen kauppanki semmosta kattelee. No mulle kävi et se lamppukauppias tarjos siitä 290€ ja möin sen pois, ei tarvinnu ite rueta kaupittelemaan. Eli Savoon jäi se lamppu!

      Mitä tulee vanhaan aittaan ni siellä varmaan haisee sen takia kun vaatteita on aivan liikaa pienessä tilassa. Eihän esim. tavarakirppis haise sillätavalla.

      • ilmaseks et saa

        haisee ja haisee,milleköhän tekin valittajat itse haisette?
        menkää ostamaan tuotteenne normikaupasta älkääkä kierrelkö halvan rojun perässä.uudet tavarat eivät haise kaupoissa.


    • minttumaaria6

      Melkein joka kerta olen jotain pientä kivaa löytänyt kirpparilta, paikan myyjät ei voi varmaankaan kovin paljon vaikuttaa mitä yksityiset ihmiset tuovat myyntiin ja mille tavarat haisevat, kannattaa nirppanenien kiertää kaukaa kirpparit.

      • tonnit

        Tiedän erään 72 vuotiaan mummon.Myy tavaraa kirparilla ja tienaa myynnillä noin 1000 euroa kuussa puhtaana käteen.Hakee tavaransa myyntiin jostain kajaanin ulkopuolelta,kehui et pöljiltä rahat pois kun on mahdollisuus vielä.


      • 3yerhzdf
        tonnit kirjoitti:

        Tiedän erään 72 vuotiaan mummon.Myy tavaraa kirparilla ja tienaa myynnillä noin 1000 euroa kuussa puhtaana käteen.Hakee tavaransa myyntiin jostain kajaanin ulkopuolelta,kehui et pöljiltä rahat pois kun on mahdollisuus vielä.

        Hyvä! Mummo tekee varmaan töitä sen tonninsa eteen. Muut mummot istuu kotona kiikkustuolissa ja juovat tarjouskahvia närästykseen.


    • 2000

      tonnit on hyvä asia.

    • pffffft

      pieru haisi kerran siinä ovella, kenen on vastuu?

    • Pitäisikö

      Silleenhän sitä saattais pientä taskurahaa tienata. Monet nimittäin myy arvokkaitakin esim. Arabian astioita erittäin halvalla, kun eivät tajua laadun päälle mitään, jos ovat vain jonkun kuolleen mummonsa kaapista kaivanut..

    • :---------)

      Löydän aina käydessäni jotakin, eli hyvä paikka on :)

    • Sumalee

      Hei.
      Pannaanko tälle typerälle keskustelulle nyt piste. Loppu siis jos joku ei vielä ymmärtänyt. Olen itse käyttänyt ko. kirpparia tosi paljon. Ostajana siis.
      Hyviä löytöjä halvalla. Kannatan ja suosittelen. Mistä ja miksi tämä pahansuopainen keskustelu on alakanut. Onko tässäkin kysymys siitä kuuluisasta Kainuulaisesta kateudesta. Kirpparin tytöt ovat olleet pirteitä, ystävällisiä ja avuliaita. Annetaan näille nuorille yrittäjälle nyt työrauha. Kaikea hyvää kaikille.
      Siirrytäänkö nyt tärkeimpään keskustelunaiheeseen kaikki varmaan tietää se Talvivaara . Siis keskustelupalstalla Talvivaara tavataan.

    • hohhoi1

      Palautetta annetaan yleensä kaikkialla, niin myös täällä.
      Valitettavasti siitä huonosta palvelusta osataan antaa enemmän kun hyvästä!
      Myyjät (yrittäjät mukaan lukien vanhassa-aitassa) pitävät taukoja miten sattuu, liike kun aukeaa, mennään jo tunnin päästä tauolle (!?) ja ruokatuntia pidetään toista tuntia, Ja tosi on, että kun tupakalla kuljette, ei haju todellakaan ole hyvä muutenkin ahtaassa paikassa!
      Näkee myös lävitse työntekijöiden välisen "ystävyyden", tuollaista tekopyhää "rakas, hani,muru" huudellaan kovaan ääneen, huomaa justiin, että "pikku" pirpanoita ovat, eikä elämänkatsomus kovinkaan aikuistunut. Ollaanko sitä vapaa-ajallakin "yhtä hyviä ystäviä", ettei puhuta toisten selän takana?
      Asiakkailta udellaan asiakkaiden ystävistä, vaikkette itse pahemmin tunne heitä,kenestä utelette. Työntekijät haukkuu kylillä "pomoja"
      Mutta, omapahan on yrityksenne, ympäri mennään ja yhteen tullaan!

      • IinuLiinu2

        Just näin. Hyvän palvelun saaja kertoo kokemuksestaan kahdelle ihmiselle, huonosta palvelusta kerrotaan 20:lle. Minuakin on suorastaan ällöttänyt se ruoan ja tupakan haju mikä tiskiltä tulee. Ja se "tyttörakkaus" huutelu myyjien kesken. Vistoa suorastaan! Minulta kerran kysyivät yhdestä ystävästäni kuulemaansa juorua ja kun kysyin ystävältäni mistä hän tuntee myyjät, ei kuulemma ole käynytkään koko kaupassa eikä tunne heitä!

        Tämä on sitten palaute minun kokemukseni perusteella, turha uhkailla oikeusjutuilla huonosta palautteesta.


      • mamma656

        Ainoastaanko myyjien tupakanhaju sua ärsyttää???...kyllä siellä asiakkaatkin tuoksuvat tupakalle,voimakkaille hajuvesille,viinalle,valkosipulille jne..pakko joskus poistua niiden takia. Ei taida lähipiiristäsi kukaan tupakoida:D. joka liikkeessä sama juttu,kyllä elintarvikemyyjätkin ravaa tupakalla ja palvelevat sitte samassa hajussa.


      • tyytymätön asiakas
        IinuLiinu2 kirjoitti:

        Just näin. Hyvän palvelun saaja kertoo kokemuksestaan kahdelle ihmiselle, huonosta palvelusta kerrotaan 20:lle. Minuakin on suorastaan ällöttänyt se ruoan ja tupakan haju mikä tiskiltä tulee. Ja se "tyttörakkaus" huutelu myyjien kesken. Vistoa suorastaan! Minulta kerran kysyivät yhdestä ystävästäni kuulemaansa juorua ja kun kysyin ystävältäni mistä hän tuntee myyjät, ei kuulemma ole käynytkään koko kaupassa eikä tunne heitä!

        Tämä on sitten palaute minun kokemukseni perusteella, turha uhkailla oikeusjutuilla huonosta palautteesta.

        Samanlaisia kokemuksia minullakin. Juorutaan, syödään, haistaan tupakalle ja käyttäydytään kuin teini-ikäiset harjoittelijat.

        Ei kovinkaan kypsää "yrittäjiltä" uhkailla negatiivista palautetta antavia mahdollisia asiakkaita kunnianloukkaussyytteillä tai muilla oikeustoimilla. Kirpputori on kirpputori.


      • nihhhhe
        mamma656 kirjoitti:

        Ainoastaanko myyjien tupakanhaju sua ärsyttää???...kyllä siellä asiakkaatkin tuoksuvat tupakalle,voimakkaille hajuvesille,viinalle,valkosipulille jne..pakko joskus poistua niiden takia. Ei taida lähipiiristäsi kukaan tupakoida:D. joka liikkeessä sama juttu,kyllä elintarvikemyyjätkin ravaa tupakalla ja palvelevat sitte samassa hajussa.

        Asiakas ei voi valita muita asiakkaita, mutta voi valita sen missä käy ja missä ei.


    • bigbrotherbb

      Mitenkä lienee kyseisen puljun raha-asiat, kun tuppaa myyjien rahojen palautuksissa mennä tuskastuttavan pitkä aika verrattuna muihin vastaaviin liikkeisiin. Pysyyhän varmasti omat ja myyjien rahat erillään. Toivottavasti kaikki on kunnossa ja myyjien pelot turhia. Ihmetyttää vain.

      Muut vastaavat liikkeet palauttavat rahat kassanauhan perusteella jo seuraavana päivänä.

    • ou jee

      Onkohan hiukka pikkusielusta keskustelua. Mitä se kenelläkkään kuuluu millon omistajat pitää taukonsa?
      Tilityksiähän laitetaan hyvin yleisesti tileille silloin kun on kyse isommista summista. Kokeilkaa googlata vaikka Oulun kirppis, sielä on ohjeissa jo se että maksetaan tilille.
      Minulla on ollut vain hyviä kokemuksia ja tilitykset ollut oikein, saahan sieltä laput mukaan mitä on mennyt.
      Hankkikaa oma elämä ni ei tarvii täälä kitistä

    • hohhoi1

      No kyllä se valitettavasti kuuluu, jos ei palvelu pelaa! Asiakkaita vartenhan hekin siellä ovat, eikä missään muuallakaan mennä tauolle tunti töihintulon jälkeen, jättäen yhtä myyjää/harjoitteliaa paikalle! Asiakaspalvelu!!!!
      Itse tupakoin, mutten todellakaan työaikana, (en oven edessä, enkä takana, ennen kauppaan menoa), KUNNIOITTAEN muita ihmisiä!
      Jos tupakointiin on noin himo (elintarvikealallakin), alan vaihto olisi paikallaan!
      Että mietippä itsekin mitä jauhat, näkee ettei tuo asiakaspalvelu ole sinun(kaan) alaasi!

      • OU JEE

        Hohhoi1 ei tosiaankaan tiedä millä alalla minä työskentelen et se siitä. Tämä koko ketju vaan on jonninjoutavaa mustamaalausta.


    • ynseydestä 10

      Aivan joutava pulju, kertakäynti riitti.

    • hennamoi..

      Kävin tänään ekan kerran ja heti löysin pari paitaa halvalla, todellakin kannatti! :) En haistanut yhtään tupakan- tai mitään muutakaan hajua. Myyjä oli ystävällinen, joka oli tosi hyvä juttu. Ainut miinus mielestäni oli se, että tilat oli ahtaat.

    • gghytre

      Kajaanin mölleille hyvä asiakaspalvelija on kuin heittäs helmiä sioille.

    • röhröb

      up

    • 8+2

      Itse käyn kyseisellä kirpparilla viikottain, usein montakin kertaa viikossa, ja olen siellä myös myynyt tavaraa. Kumma juttu kun itse en koskaan ole huomannut myyjien syövän tiskillä tai haisevan tupakalle, tai sitä kullittelua. Aina olen saanut hyvää palvelua. Ja tosiaan se, että löytyykö sieltä mitään, on kiinni ihan tuurista, joskus siellä sattuu olemaan hyvää ja halpaa, joskus taas ei löydy yhtään mitään.

    • -tyttönen-

      kirppari on minusta todella siisti ja asiakas palvelu todella hyvää... ei valittamista yhtään. onhan se normaalia että kirppareilla haisee vähä tunkkanen kun siellä on käytettyä tavaraa. minusta siellä on harvoin huonoa tavaraa ja sehän ei periaatteessa oo pitäjien käsissä mitä kaikkea siellä myydään. minä ainaki käyn siellä joka kajaani reissu ja olen paljon tavaraa sieltä löytänytkin ja käyttöön ovat varmasti menneet... =)

      • Satunnainen kävijä

        Tämä on HÖLMÖÄ kirjoittaa asiasta mitään .... Kun joku ei kehu tai nuoleskele tämän paikan ylläpitäjiä ( en voi sanoa yrittäjiä koska se titteli tarvitsee vähän kypsyyttä.... ja rohkeutta ottaa vastaan palaute myös ns " huono " palaute ja sitä en ole löytänyt...)
        Tälläkin sivulla näkee ammattilaisen silmä heti kuka viestittää mitäkin ... Naurettavaa nämä kyseisen paikan Henkilökunnan esim. ou jee ja muut nimimerkin takaa tehdyt viestit.... Joskus Viesti on nim: YRITTÄJÄ....Ja sanotaan että tulkaa sanomaan FACE - FACE...Tälläinen asiakas ei KOSKAAN enää käy teillä... Vaan puhuu pahaa 100 kertaa lisää... Ei ole yritystä mistä joku ei narisisi...
        Älkää ottako itseenne kaikkea mitä luette ...
        Minusta on hienoa jotta olette meille paikan luoneet jossa voimme käydä .... Erittäin hyvää jatkoa teille ...KUKAAN EIKÄ MIKÄÄN OLE TÄYDELLINEN .... Kiitos


    • Ou jee

      Satunnaiselle kävijälle tiedoksi että minä EN kuulu henkilökuntaan. Edelleen nimimerkillä Ou jee
      Minua vaan ärsyttää että yksi henkilö joka on ilmeisesti kovinkin loukkaantunut kyseisille YRITTÄJILLE mustamaalaa yleisesti ja puhuu paskaa heistä

    • paikka nro...

      Kajaanin paras kirpputori,voihan siellä jotain hajuja olla mutta tavara liikkuu. ja sehän on pääasia..

    • kirpparikävijä

      Olen ollut myyjänä, että ostajana tällä kirpparilla. Olen ollut tyytyväinen, ei valittamista : ).
      Tykkään tästä kirpparista enemmän, kuin siitä "isommasta".

      Yleisesti kaikille kajaanin kirppareille palautteena, että hintalapuissa voitasiin jo siirtyä tarra-arkkeihin. Esim. Oulun kirppareille hintalaput ostetaan tarroina ( n. 30 tarraa, 50 senttiä ). Tarrat ovat paljon kätevämpiä, kuin hakaneuloilla kiinnitettävät parperinpalat.

    • nuoriaikuinen1

      Asia joka tosiaan rassaa hieman nykyisestä kirpparista on, että ei sieltä löydä mitään nuorille ihmisille. Enemmän painottuu näköjään vauvoille ja lapsille se kirppis. Ei ole enään monipuolinen.

    • mikähän nyt olisin ?

      Siivous vähän parantunut ..... huom VÄHÄN....
      Kauppioiden harjan käyttöä vielä lisää... (montako sitten lienee )
      Kassan siirto oli hyvä .......
      Mutta pelkkä "iloinen " lässytys ei tee kirpparista hyvää ......
      Nuoret tytöt kassalla ihan ok ......
      Jokaisen pitäisi tajuta jotta he ovat opettelemassa työ uraa ....
      Paranee paikka päivä päivältä ......
      kannattaa käydä..... Kantapään kautta voittoon.....
      Itse käyn kerran pari kolmessa kuukaudessa.....

    • Ilman pilluuu

      Ja edelleen haisee pieru siellä. En osaa sanoa midtä se tulee mut haisee kuitenkin.

    • Jee Jee

      Ai heidän pitäisi kävellä !!!!!!

    • hippiäinen

      voi hyvää päivää teidän kans:D oikeesti nauraa saa näitä juttuja lukiessa. kirpputori on siis kirpputori ja jokaisen myyjän tavaroiden erilainen tuoksu,esim vaatteissa,on. mitä väliä??? jos jotai ostan,pesen ja so what. ei ole tullu mieleen "haistella liikettä"..kyllä kirpputoreilla aina on omat hajunsa tavaroiden mukana tuomana,ei se haittaa ja jos henkilökunnalla hauskaa,onha mukavampi kuin nyrpeet naamat?

      • paikanvuokraaja

        Mutta miten pelaa tilitykset paikanvuokraajille?
        Millainen viive on tilityksissä?
        Nämä ovat asiakkaiden rahoja joten pitäisi pelata ulosmaksu niinkuin on sovittu.


      • näimpä
        paikanvuokraaja kirjoitti:

        Mutta miten pelaa tilitykset paikanvuokraajille?
        Millainen viive on tilityksissä?
        Nämä ovat asiakkaiden rahoja joten pitäisi pelata ulosmaksu niinkuin on sovittu.

        Tietäähän tuon kuinka pelaa !!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        näimpä kirjoitti:

        Tietäähän tuon kuinka pelaa !!!!!!!!!!!

        ???!!! 😤


    • Hö ? !

      No mistäs pirusta se tämä ikivanha viestiketju pomppas ?

    • Hupifirma

      Entringin toiminta perustuu suurimmaksi osaksi kunta konteista löydettyihin tavaroihin sekä työntekijät myöpi niitä sitten pimeästi kanssa eteen päin!
      Myös eräs silmälasipäinen Entringin vakityöntekijä välittää tavaraa kirpputoreille myötäväksi jotka ihmiset tuoneet entringille siis ilmatteeksi kierrätettäväksi..
      Olette aika tyhmiä kun kiikutatte ehjää tavaraa kierrätykseen joka sitten myö hyvillä voitoilla eteen päin tuomanne tavarat.!
      Muutenkin kyseinen firma kerää yhteiskunnan varoja sen minkä kerkeää ja pyörittää samoja tyyppejä työllistettynä vuosi kaupalla pienellä palkalla

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1656
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1328
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1260
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1255
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      850
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      199
      788
    Aihe