Kihla-Kello

myydään tilat

Joko on lappu tulossa luukulle kun näkyy olevan kauppatila myynnissä? Pitkin kesää ja syksyä pulju on mainostanut millo mitäkin kampanjaa ja varaston siivousta ja toria ja alkoi jo haiskahtaa siltä että loppu häämöttää...vai häämöttääkö?

69

3615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietovaaaaaa

      Minä ihmettelin samaa. Tietääkö joku?

    • Lrak Xram

      Kipaseppas kysymään kyseisen liikkeen omistajalta niin eiköhän tule selvyyttä
      probleemaasi. Suoraan etupuolelta suoraan asiaan. Epätietoisuus kuluttaa.

      • kaikki aikanaan

        Ei varmaan tartte mennä kysymään,kyllä sen tietää,kun rupee olee,niintä kovia ALE tarjouksia,niin lopun edellä on.Niin se muuten on, ton KAUHASTEN kuppilan kanssa myös,nyt jo mainostavat TV3 kanavalla,siitä huomaa,että HÄTÄ on suuri ja loppu lähestyy.


      • Lrak Xram
        kaikki aikanaan kirjoitti:

        Ei varmaan tartte mennä kysymään,kyllä sen tietää,kun rupee olee,niintä kovia ALE tarjouksia,niin lopun edellä on.Niin se muuten on, ton KAUHASTEN kuppilan kanssa myös,nyt jo mainostavat TV3 kanavalla,siitä huomaa,että HÄTÄ on suuri ja loppu lähestyy.

        Kauhasiltakin mielestäni kannattaa varmuuden välttämiseksi käydä kysäse-
        mässä. Eipähän se vara venhoa kaada. Kyllä ne varmaankin kertovat päin
        naamaa niin ettei takuulla jää mitään epäselväksi. Vielä yksi lohduttava tieto
        joka koskettaa meitä jokaista elämämme jossakin vaiheessa. Loppu tulee
        aivan varmasti. Tasa-arvoisuus tässä asiassa toteutuu. Annan takuun.


      • Kallista touhua ;)
        kaikki aikanaan kirjoitti:

        Ei varmaan tartte mennä kysymään,kyllä sen tietää,kun rupee olee,niintä kovia ALE tarjouksia,niin lopun edellä on.Niin se muuten on, ton KAUHASTEN kuppilan kanssa myös,nyt jo mainostavat TV3 kanavalla,siitä huomaa,että HÄTÄ on suuri ja loppu lähestyy.

        Taitaa noilla Kauhasilla vaan mennä niin hyvin, että on varaa mainostaa tv:ssä :D


    • varmaan menee

      kun myyvät vesipaukkuja seitsemän euron kappalehintaan,tuleehan siinä kuutiolle hintaa.

      • Harris On

        Köyhien ja kateellisten panettelua!!


      • Bilehile:D)
        Harris On kirjoitti:

        Köyhien ja kateellisten panettelua!!

        Mukavasti se "vesi" hattuun nousee :D


      • sepä hyvä
        Bilehile:D) kirjoitti:

        Mukavasti se "vesi" hattuun nousee :D

        rammarin syyspaukku:Ensin 4cl putkivettä ja perään aimoannos vissyvettä. Ravistetaan harmaaksi ja nopeasti jäitä,well siinä se on.


    • Huoh...

      Menee niin hyvin, että päättivät hyvää hyvyyttään luopua sisäänpääsymaksuista ja laittaa loput ylimääräiset tv-mainoksiin.

    • Papill on

      Tämä on suurta viisautta, ei hyvää hyvyyttä. Otetaan sisäänpääsymaksu niin kauan kuin ihmiset maksaa. Järkevää, eikö totta?
      Niin minä tekisin ainakin. Laskekaa paljonko olis menettänyt rahaa jos ei perinyt noiltakaan vuosilta miltä nyt kerkesi periä. Omistajalla on bisnesälyä, pakko myöntää.

    • Huoh...

      Sen verran bisnesälyä, että ei taida olla kohta Zoneakaan enää pystyssä, toivottavasti ei jää hirveästi velkoja niskaan....

    • Ja taas samaa...

      No ei kai täällä Varkaudessa mitkään kultakellot ja hianot paukut myy.Miksi ostaa koruja vaimolle,kun tvshopetista saa mukavia jumppalaitteita,tai kuluttaa baarissa kun virolaista viinaa saa autolasteittain..
      Persaukista porukkaa kaikki tyynni.

      Minusta Kauhanen on hokannut asian hienosti.Haetaan asiakkaita lähipaikkakunnilta,joissa on varaa maksaa.
      ja mikä Kihla-Kelloon tulee.On siinä yrittäjällä aika kova pokka.
      Varsinkin kun joutuu asioimaan kaltaistenne köyhien inisiöiden kanssa.
      Valitettavasti sympatiani on nyt yrittäjien puolella.

      Menkää töihin!

      • kehuja1

        Kiva,kun yrittäjät itse kehuu itseään täällä,onhan sekin mainosta ja ,jopa ilmaista.Kyllähän nämä Kauhaset tunnetaan tässä kylässä,en viitti sanoa muuta,ajatelkaa loput?????????????


      • Aimo Paukku
        kehuja1 kirjoitti:

        Kiva,kun yrittäjät itse kehuu itseään täällä,onhan sekin mainosta ja ,jopa ilmaista.Kyllähän nämä Kauhaset tunnetaan tässä kylässä,en viitti sanoa muuta,ajatelkaa loput?????????????

        Voin vannoa ettei yrittäjä täällä itseään kehu vaan minä!!!


      • suun soittaja
        Aimo Paukku kirjoitti:

        Voin vannoa ettei yrittäjä täällä itseään kehu vaan minä!!!

        Taidat olla aiko mainosmies,AIMO PAUKKU,mene suolle pakinoimaan paskaa.


      • Paukun Ami
        suun soittaja kirjoitti:

        Taidat olla aiko mainosmies,AIMO PAUKKU,mene suolle pakinoimaan paskaa.

        Arvasin että jollain munattomalla inisijällä menee hermo kun vähän vedättää!!


    • Jee876

      Jyrkin vastaisku puree.

      • ASiakas oon

        Asiallinen kauppa. Jyrkillä siis. Ei mitään glamouria vaan siisti ja näppärä.


      • näin on
        ASiakas oon kirjoitti:

        Asiallinen kauppa. Jyrkillä siis. Ei mitään glamouria vaan siisti ja näppärä.

        Ihan samanlainen SEKATAVARA KAUPPA ,kuin toi Kihla-kellokin,rupeisvat vaan vielä lihaa myymään,sit olis hyvä.


      • Lrak Xram
        näin on kirjoitti:

        Ihan samanlainen SEKATAVARA KAUPPA ,kuin toi Kihla-kellokin,rupeisvat vaan vielä lihaa myymään,sit olis hyvä.

        Käyppäs loistavaa oivallustasi ehdottelemassa kauppiaalle. Älä polttele
        kynttelikköäsi vakan alla. Syttyy vielä vakkasi tuleen. Voitpahan saada vielä
        alennustakin kun lihakauppa alkaa kukoistaa. Ainakin ilmaiset sinapit.
        Liike-elämässä touhuavat saavat täältä melkein ilmaista apuakin. Luultavasti.


    • töttöröö

      Hehee muuten ihan kiva mutta KIHLAKELLO ja JYRKI on kaksi eri liikettä nykyään :D

      • hehee

        Onks joku muuta väittänytkään?


      • varma tieto
        hehee kirjoitti:

        Onks joku muuta väittänytkään?

        Ei mene pitkää,kun kumpikin on nurin,ja se on varmaa tietoa.


      • Tiedetään
        varma tieto kirjoitti:

        Ei mene pitkää,kun kumpikin on nurin,ja se on varmaa tietoa.

        http://www.finder.fi/Kultasepänliikkeitä, kellosepänliikkeitä/Kelloliike Kihla-Kello Oy/VARKAUS/taloustiedot/146458


    • Välittäjä.

      Kello- Suominen osti tiettävästi liiketilan kaupungin ykköspaikalta Kauppakatu 48, eli Sampotalosta ja teki siinä viisaasti. Talon kellarikerroksessa on runsaasti autopaikkoja ja talon takana paljon parkkitilaa. Näitä oleellisia juttuja puutuu usemmilta Kauppakadun liikekiinteistöistä.

      • Suominen on best!

        Välittäjälle! Sampoa ei ole vaan Danska nykyään. Pankin autopaikat on vaan pankin henkilökunnalle! Teatterin parkkipaikka pankin takana on usein täynnä johtuen esityksistä ja usein linja-autot tukkii liikennettä ja jotkut idiootit jättää auton talon asukkaille varatuille parkkiruuduille! Eli Kello-Suomisen ei kannata muuttaa ainkaan parkkipaikkojen takia.....


    • Bjorn Wahlroos

      työntäkää inisjät peukku pyllyreikään ja imaiskaa

      • naalleee

        juuri oikein Nalle


      • makee4

        Aah,haa,miten teki hyvää.


    • Naseva.

      Huomaa kun onnistuit!!

    • loppu tuli

      Näihän siinä kävi,että liike loppuu,huomasin vaan tämän päivän varkaudenlehdestä,niin niitä vaan tippuu,ei ole ensimmäinen eikä viimeinen.

    • iikkäävvää

      On valitettavaa kun noin kivojen naisten liike loppuu....en ole mistään saanut niin hyvää palvelua kuin heiltä....tulee ikävä..::))))

    • harmi5

      Näihän se menee, ihania ihmisiä! Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Onnea ja menestystä tytöille, tulee oikeasti ikävä;)

    • kulta kiiltää

      Turha täällä on valittaa ja surkutella. Olisitte käyneet ostoksilla.

    • Hyvä niiin!

      Ja niin se paperitehdas sekä niiden työttömäksi jääneiden €urot*ko* ei näy missään :) Hyvää vauhtia kohti *nyky*ajan kauppalaa ollaan menossa!

    • Lähiomainen

      Eiköhän lopeteta toisten yksityiselämän puiminen täällä, se kun ei kenellekään ulkopuoliselle kuulu. Turha puhua asioista, joista ei todellisuudessa ole tiedon muruakaan. Kiitos.

    • hannu miettinen

      Ikävä uutinen. Tässä liikkeessä oli kiva asioida. Mutta kun väkiluku pienenee ja työttömien määrä kasvaa, niin valitettavasti myöskin liikkeitä loppuu. Ei ole viimeinen liike joka lopettaa tässä kylässä.

    • mknjhuy

      Olen minäkin tosi pahoilla liikkeen lopettamisen takia....voimia vaan yrittäjille että jaksavat ja pääsevät ikävän asian yli

      • hannu miettinen

        Ihan samaa mieltä. Erittäin ikävä uutinen.


    • sano vaan

      huh huh, vai hyvää palvelua. ni jos se on käsitys hyvästä palvelusta että nauraa räkätetään eikä tunneta alaa..

      • sanonpa vaan

        Onko sinulla joku henkilökohtainen ongelma iloisuutta vastaan?


      • yyrriittääjjää
        sanonpa vaan kirjoitti:

        Onko sinulla joku henkilökohtainen ongelma iloisuutta vastaan?

        Kyllä olis ollut kiva kun olisivat jatkaneet...olivat niin tyylikkäitä naisia ja hyviä palvelemaan asiakkaita...vahinko että loppui kyllä Varkaus tarvitsee tälläisiä määrätietoisia ja rohkeita yrittäjiä


    • on mistä valita

      Ei ole tarkoitus haukkua räksyttää, mutta itse sain kaksi kertaa asioituani erittäin huonoa asiakaspalvelua. Mieheni kävi kerran ostamassa synttärilahjan mulle ja sanoi samaa, häntä palveltiin huonosti ja asiattomasti. Oliko muutkin samaa mieltä koska liike ei menestynyt? Ikävää jos näin on.

      • SepiH.

        Huono palvelu,sitä se on.ei sellainen liike menesty pienellä paikkakunnalla,missä ylenkatsotaan ihmisiä ikävä kyllä.


      • utelias13
        SepiH. kirjoitti:

        Huono palvelu,sitä se on.ei sellainen liike menesty pienellä paikkakunnalla,missä ylenkatsotaan ihmisiä ikävä kyllä.

        Mitä ihmettä siellä Kihla-Kellossa nyt tapahtuu? Eikö se loppuunmyynti ala jo loppua? Välillä oli jo ilmoitus jostain uutuuksistakin?


      • buaha ha ha hah haa
        utelias13 kirjoitti:

        Mitä ihmettä siellä Kihla-Kellossa nyt tapahtuu? Eikö se loppuunmyynti ala jo loppua? Välillä oli jo ilmoitus jostain uutuuksistakin?

        Juu, ei jatkuva "alennusmyynti" enää tehoa varkautelaisiin ja onko ne hinnat edes sen halvempia kuin normaalisti tinkaamalla? Yrittäjän kannattais pirtinvirran- ja joutenlahdensilloille mainokset "loppuunmyynnistä", niin ehkåpå joku ohiajaja haksahtaisi rysään...


      • outoa1
        buaha ha ha hah haa kirjoitti:

        Juu, ei jatkuva "alennusmyynti" enää tehoa varkautelaisiin ja onko ne hinnat edes sen halvempia kuin normaalisti tinkaamalla? Yrittäjän kannattais pirtinvirran- ja joutenlahdensilloille mainokset "loppuunmyynnistä", niin ehkåpå joku ohiajaja haksahtaisi rysään...

        Ja eihän saa ilmoittaa, että liike lopettaa, jos liike ei lopetakaan lähiaikoina?


      • bbiinneesss
        outoa1 kirjoitti:

        Ja eihän saa ilmoittaa, että liike lopettaa, jos liike ei lopetakaan lähiaikoina?

        Kovilla bisnesnaislla on ihan omat säännöt miten ilmoitellaan...


    • Late Laama

      Tämän kuun viimeinen loppuu mainosten mukaan. Tällä kertaa ihan aikuisten oikeesti vai?

      • bbbisness

        toivotaan että iloiset ja hymyilevät bisnesnaiset laittavat uuden yrityksen pystyyn....ovat tosi hyviä ja kivoja asiakas palvelijoita...onnea vaan


      • vai bisnees
        bbbisness kirjoitti:

        toivotaan että iloiset ja hymyilevät bisnesnaiset laittavat uuden yrityksen pystyyn....ovat tosi hyviä ja kivoja asiakas palvelijoita...onnea vaan

        oonkohan minä käynyt jossain toisessa kihla-kellossa jossa minua kateltiin pitkinb´nenänvartta, että köyhä etkö alkas laputtaa pihalle asikaspalvelun tylyyteen loppui tämäkin taru


    • hurjuutta

      Ohhoh...vai AsiakasPalvelijoita :) ammattitatio puuttuu ainakin toiselta tälle alalle, hekoheko räkätirää vaan kuulu kun kävin.

      • lliikkeee

        älkää mollata heitä...uskon että liikkeen lopettaminen on tosi raskasta...ja emmehän me tiedä heidän todellisia syitä laittaa liike kiinni....voimia heille


    • kshsfuwfux

      Eikö teillä ole muuta puhuttavaa?
      Miten jonkun liikkeenharjoittajan olemassaolo tai olemattomuus voi saada näin pitkän ketjun aikaan?

      Hyi hävetkää!

    • tahtootietää

      olivat kuulemma saaneet vuokrattua "tytöt" kihla-kellon kiinteistön. tietääkö kukaan kenelle??

      • kauppias1

        "olivat kuulemma saaneet vuokrattua "tytöt" kihla-kellon kiinteistön. tietääkö kukaan kenelle??"


        Voin tähän kysymykseen vastata rehellisesti että "tytöt" vuokrasivat tilan minulle.

        Myöhemmin lisää tietoa mm. lehdistä. Avajaiset kesäkuun puolessa välissä.


    • turhuutta

      Ja hei, mikä ihmeen hyvä palvelu se näissä muissa kulta liikkeissä on, ihan samalla viivalla kaikki, esim Jalossa täti hymyilee vaan, eikä järkevää juttua suusta tule, pelkkää pullamössöä.

      • Tyytyväinen

        Eikös se ole iloinen asia, jos myyjätäti vaan hymyilee? Timanttisilla on iloisesti palvelevia taitavia tyttöjä ja Kello Suomisen herra on oikea herrasmies ja ystävällinen rouvakin. Hyvää palvelua saa siis joka paikasta jos ystävällisesti itse osaa käyttäytyä.


    • Ette jaksais

      Mikä vittu teitä tässäkin asiassa jaksaa kiinostaa?
      Täh?

      • kkuullttaa

        mutta kyllä ne kihlakellon naiset oli niin aitoja ja upeita naisia...toivotaan että pääsevät johonkin kulta/kello liikeeseen töihin ois niin kiva asioida siellä sit...jään kaipaamaan tosi paljon heidän hyvää palveluaa ja iloisia kasvoja


      • Neito hukassa
        kkuullttaa kirjoitti:

        mutta kyllä ne kihlakellon naiset oli niin aitoja ja upeita naisia...toivotaan että pääsevät johonkin kulta/kello liikeeseen töihin ois niin kiva asioida siellä sit...jään kaipaamaan tosi paljon heidän hyvää palveluaa ja iloisia kasvoja

        Moi
        Vähän tähän KihlaKelloon liittyen- tietääkö joku paikallinen mistä löytyy ko liikkeessä ainakin muutama vuosi sitten töissä ollut Sari-niminen neito?


    • Anonyymi

      nuudelit

    • Anonyymi

      nuotti

    • Anonyymi

      nuudelit

    • Anonyymi

      vesa tisasri

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe