Vanhempi nainen kiinnostunut nuoremmista miehistä

vanha nainen hunning

Elikä kysymys on seuraavanlainen: mitä mieltä miehet olette, jos kypsempi nainen n. 40-vuotias on kiinnostunut nuoremmista miehistä?

Olen itse 40-vuotias ihan kauniisti säilynyt nainen. Usein luullaan 10 vuotta nuoremmaksi kuin olen. Olen eronnut ja lapseton. Viime aikoina olen ollut kiinnostunut noin 20-vuotiaista miehistä. Mielestäni nuoret miehet ovat ihania eivätkä lainkaan yhtä törkeitä kuin mitä tämä palsta antaa ymmärtää. Tällä hetkellä tapailen ihanaa 22-vuotiasta opiskelijapoikaa, ja olen aivan päästäni pyörällä. En tietenkään kuvittele, että tämä nuorukainen olisi kanssani loppuelämän, mutta kyllä nuorissa miehissä on vain sitä jotain, mitä vanhemmista puuttuu. Olen sikäli poikkeuksellinen nainen, etten ole koskaan kiinnostunut vanhemmista, tai ehkä joskus 20-vuotiaana olin, mutta pääasiassa nuoret ja hieman poikamaiset miehet pilke silmäkulmassa ovat mieleeni :).

Aurora-täti

17

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorelle miehelle

      kelpaat toki varareiäksi, koska teinipillua on niin vaikea saada

      • hohooooooo

        Vanhalle miehelle nuori nainen on teinipillu mutta nuorelle ei koska nuori mies on teini itsekin.


    • En nyt ole mies, mutta en näkis mitään estettä sille että nainen on miestä vanhempi. Ainahan noita löytyy jotka on skeptisiä semmoisen suhteen toimimiselle, joissa nainen on vanhempi. No mutta, voin sanoa että toimii oikein hyvin, kun löytyy kumppaniksi saman henkinen ja elämänarvoiltaan samanlainen ihminen.

      Hetken huviksi...no kummasti niitä vuosia on kertynyt ja perhekin kasvaa. Niitä pareja ja perheitä on ehditty nähdä paljon, joissa nainen on miestä vanhempi enemmän tai vähemmän, mutta vanhempi kuitenkin.

      Tilapäisuhteissa tuolla iällä nyt kans ei luulis olevan sitäkään vähää väliä.

    • Kari Totuus

      No ei tuo sen jalompaa tai ihailtavampaa ole kuin miesten tekemänä. Kyse on ihan samasta asiasta:

      Keski-ikäinen kuolaa nuoren lihan perään. Jos olisit mies, niin sinua nimiteltäisiin irstaaksi pedofiiliksi.

      • Höpsistä...

        Parikymppinen ei ole enää mitään sakkolihaa, ei edes teini.
        Tuossahan vain kysyntä kohtaa tarjonnan.
        Älä ole noin ahdasmielinen.


      • Kari Totuus
        Höpsistä... kirjoitti:

        Parikymppinen ei ole enää mitään sakkolihaa, ei edes teini.
        Tuossahan vain kysyntä kohtaa tarjonnan.
        Älä ole noin ahdasmielinen.

        En minä ahdasmielinen ollutkaan. Totesin vain miten asiat ovat.

        Paljon nuoremman naisen kanssa pyörivää miestä nimitellään usein pefofiiliksi, vaikka nainen olisikin aikuinen.


    • M46.

      Olen ihan samaa mieltä aloittajan kanssa. Parikymppisissä naisissa on jotain sellaista ihanaa, mitä vanhemmissa naisissa ei enää ole. Ei voisi vähempää kiinnostaa omanikäiset tantat.

      • M56.

        Onko sulla parikymppistä tytärtä? Voisi kiinnostaa.


      • Seppo 68
        M56. kirjoitti:

        Onko sulla parikymppistä tytärtä? Voisi kiinnostaa.

        Samma här, mutta ei yli 16V. ...


    • 7+11

      Onhan tuo aika säälittävää, pyristellään vielä niissä nuoruuden rippeissä.

    • ,.....,

      Monet parikymppiset miehet on ihania. En vaan tiedä, että haluaisinko eräällekin olla "äiti" vai jotain muuta..

      • Yök...

        Pojallesiko? Hyi saatana mitä porukkaa.


    • Teen-Lover-MAN

      Mitä nuorempi, sitä puhtaampi. Ja kauniimpi.

    • kelpaakoenäävakavast

      Olen ap:n kaltainen 40 , mutten kuitenkaan näytä 10v nuoremmalta, vaan suht ikäiseltäni, vähän nuoremmalta. Olen sievä, mukava, seksikäs ja viehättävä kaikinpuolin.

      En voisi olla itseäni kovin paljon nuoremman miehen kanssa. En harrasta irtosuhteita, vaikka kuinka panettaisi..

      Pointtina se, että haluan löytää oikean syvällisen parisuhteen ja sitä ei voi nuoremman kanssa saavuttaa. Sitä on aina joko liian nuori tai liian vanha ja tässä iässä toi lapsettomuus ja se, että ei enää kykene saamaan lapsia koituu loppupelissä taakaksi ja suhteen tuhoksi, nuoremman miehen kanssa. Miksi ei vanhemmankin. Joten jos ei löydy sellaista treffikumppania, jolle riittää yhdessäolo ja joka jo tietää, ettei halua lapsia, olen mielummin yksin kuin itken sen enempää sydänsuruja. Yhden ihanan itseäni joitain vuosia nuoremman kohtasin, mutta ikä ja lapsettomuus nyt sitten taisivat kuitenkin kääntyä tappioksi. Toki syitä oli varmasti muitakin, kuten se, että en itse halua edetä mihinkään vakavampaan suuntaan, jos toinen haaveilee lapsista enkä niitä voi saada. Miksi nähdä vaivaa, kun ero on kuitenkin edessä sitten aikanaan juuri näiden syiden takia..? Luulin tavanneeni vastakappaleeni..onneksi ei pidemmälle päästy niin säästyn isommilta suruilta, vaikka se toinen niin tuntuikin vastakappaleeltani kaikin puolin. Jokin muukin kai meni vikaan..Kelpaako 40 nainen enää kenellekään vakavaan parisuhteeseen, tämä asia huolestuttaa minua todella..

      • Olet kohdannut ihmisen jolle lapsettomuus on ongelma, ei sun ikä. On olemassa kaiken ikäisiä miehiä joille lapsettomuus ei ole ongelma eikä naisen vanhempi ikä. Itseluottamusta, pessimisti ei pitkälle pääse.


      • voopotin kirjoitti:

        Olet kohdannut ihmisen jolle lapsettomuus on ongelma, ei sun ikä. On olemassa kaiken ikäisiä miehiä joille lapsettomuus ei ole ongelma eikä naisen vanhempi ikä. Itseluottamusta, pessimisti ei pitkälle pääse.

        Pointtina se, että haluan löytää oikean syvällisen parisuhteen ja sitä ei voi nuoremman kanssa saavuttaa.

        Tuokin on vain mielipide ja näkökanta kysymys. Nuoruus ei tee ihmisestä kyvytöntä syvälliseen parisuhteeseen, se on luonteessa ja elämänasenteessa, ei ikävuosissa.


    • **~~~

      No onhan sei.. Mut onneksi itsellä ei ole tuollaista ongelmaa.
      En pystyisi noin paljon nuorempaa edes ajattelemaan.. Minulle se 10 vuottakin on liikaa, suuntaan tai toiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe