Angela ja kuppilat kuntoon

Ruokailija

Onko tämä Mikkelin Angela samaa "ketjua" kuin tuossa äskeisessä Kuppilat kuntoon ohjelmassa Kouvolan Angela?

31

2294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RanutKanakastikkeell
      • Ruokailija

        Kiitti.


    • Voutikainen

      Sama kuin usein protestilistalla????

    • Protestilista???

      Mikä protestilista? Zengil -perhe Turkista omistaa kaksi Angela -ravintolaa Mikkelissä ja yhden Kouvolassa. Veysi ja Habibe perustivat yhden ravintolan alkuaan sitten tuli kaikki sukulaiset perassä.

    • Protestilista???

      Minä löysin vastauksen jo itse. Protestilista= maksamattomat laskut. Miksi he eivät maksa laskujaan? Miksi valtio ei puutu tälläiseen toimintaan? Yli 6000 euroa maksamattomia veroja...Ehkä he ovat lakien yläpuolella. Suomen valtio on sulkenut kannattomia= epärehellisiä yrityksiä ennenkin.

      • vakioAsiakas 90

        Hui hai sulle, jos olet yrittäjä tiedät mistä johtuu ja miten toimitaan. Jos olet taas listan kyylääjä niin kerro nyt vielä kuinka paljon esim JP:llä on rästissä. Angelasta saa muuten hyvät safkat, tai tietää mitä saa.


      • Anonyymi

        Todista.,


    • Protestilista???

      Miksi sinä olet heitä puolustamassa? En ole yrittäjä, joten en tiedä mistä johtuu. En tiennyt mitään protestilistasta ennen kuin se oli tuotu esiin yllä olevassa artikkelissa.

      • vakioAsiakas90

        Tietämätön moukka, se on kuule eri miehet jotka tekee ay:nä ravintolabisnestä, hattua täytää nostaa.


    • kenoside
      • Varmaankin lisäveroja mitä jääny maksamatta... So what???
        Mikä kilpailukyky? Ainut niin anniskeluluvat voidaan ottaa pois maksamattomien verojen takia, ei ole kuulemma kilpaudellisesti oikein muita yrittäjiä kohtaan...


      • angela-angela
        miha80 kirjoitti:

        Varmaankin lisäveroja mitä jääny maksamatta... So what???
        Mikä kilpailukyky? Ainut niin anniskeluluvat voidaan ottaa pois maksamattomien verojen takia, ei ole kuulemma kilpaudellisesti oikein muita yrittäjiä kohtaan...

        "Mikä kilpailukyky?"

        No se kilpailukyky kun saat etua itsellesi jättämällä verot maksamatta.
        Toisinsanoen voit myydä muita halvemmalla jos et maksa veroja ja lakisääteisiä maksuja.


      • iiiiijoki
        angela-angela kirjoitti:

        "Mikä kilpailukyky?"

        No se kilpailukyky kun saat etua itsellesi jättämällä verot maksamatta.
        Toisinsanoen voit myydä muita halvemmalla jos et maksa veroja ja lakisääteisiä maksuja.

        noh noh lapset, kokenut yrittäjä ja AvoinYhtiö ei lopulta jätä verojaan maksamatta tai lähtee talot ja autot, toisin kuin näillä OsakeYhtiöillä.


    • Huolestuttaa

      Miksei hallitus tee mitään?

    • Aina nalkissa

      Ehkä Veysillä olisi tarpeeksi rahaa maksaa laskut jos olisi vähemmän kakaroita.

    • en mee enää koskaan

      Omasta mielestäni Angelasta saa Mikkelin hirveimmät ruuat.

    • Yaki!

      Ainakaan kuvien perusteella (Angela Kebab Pizzeria - facebook sivulla) annokset eivät ole herkullisen näköisiä. Yak!

    • Erilailla

      Angela Kebab Pizzeria Mikonkadulla Mikkelissä on avoin yhtiö.

    • haluatko kuitin?

      Ruvennu tökkimään kebabit. Ei ole jaksanut käydä entiseen malliin.

      • herkkusuu nomnom

        Ota joskus pizza.


    • TähMitäHäh

      Miksei kukaan tee mitään tai ollenkaan yhtään?
      Edes joku mutta kuka?

      • Iskenderi1

        Tee mille ja mitä?


    • Tee mille ja mitä?

      Veysi voi maksaa laskunsa, tai myödä talon, auton tai muijansa.

    • Elämää

      Angela Kebab Pizzeria laittoi itsensä televisioon koko Suomen nähtäväksi. Olkaa myös valmiit näkemään ja kuulemaan hyvät, pahat ja rumat kommentit.

    • Ei syö

      Sitä saa mitä tilaa ja tarjoilee asiakkaille.

    • lax salmon

      Menkää lidliin ja ostakaa lohta.. hyvää ja halpaa. Läskistytte vaan noilla grillimässyillä..

    • hapessf

      Angelasta jos meinaat kuitin saada niin ei onnistu aina.. joko on jotain rikki tai paperi loppu

      • Verottajalle menee.

        Espoossa on muuten pakistanilaisten ylläpitämä ruokapaikka. Siellä on jännä kassakone, se osaa varmaan itse päätellä montako annosta on myyty jne O.o IHME!!! tai sitten joku huijaa siellä :D

        Esimerkki (oikeasta elämästä, tämä on siis sellainen noutopöytä ruokintapaikka, jossa käy paljon lähialueen työssäkäyviä).

        Asiakas 1 menee kassalle ja sanoo ottavansa sinä päivänä mainostetun lounaan.
        Kassamies lyö myynnin koneeseen, mutta ei päätä kauppaa vaan antaa vaihtorahat .
        Asiakas 2 ottaa saman ja myös seuraavat 7.
        Jokaiselle annetaan vaihtoraha ja kauppa jää päättämättä jos kukaan ei pyydä erikseen kuittia.

        Kauppa suljetaan vasta kun joku ottaa jotain muuta tai menee liaan pitkä aika kunnes seuraava asiakas tulee sisään.

        Aika hieno systeemi, hetkessä on saatu rahat vaikka kymmeneltä asiakkaalta mutta myyntiä meni vain yksi annos. Ylimääräinen sitten vain illan lopuksi pois kassasta ja matkalle kohti harmaata taloutta.

        ps. tuon ketjussa tapahtuvan myynnin olen nähnyt niinä muutamana kertana kun olen ko paikassa käynyt kurssiporukan kanssa syömässä.

        Näin se toimii.


      • vihjepalkkionmetsäst
        Verottajalle menee. kirjoitti:

        Espoossa on muuten pakistanilaisten ylläpitämä ruokapaikka. Siellä on jännä kassakone, se osaa varmaan itse päätellä montako annosta on myyty jne O.o IHME!!! tai sitten joku huijaa siellä :D

        Esimerkki (oikeasta elämästä, tämä on siis sellainen noutopöytä ruokintapaikka, jossa käy paljon lähialueen työssäkäyviä).

        Asiakas 1 menee kassalle ja sanoo ottavansa sinä päivänä mainostetun lounaan.
        Kassamies lyö myynnin koneeseen, mutta ei päätä kauppaa vaan antaa vaihtorahat .
        Asiakas 2 ottaa saman ja myös seuraavat 7.
        Jokaiselle annetaan vaihtoraha ja kauppa jää päättämättä jos kukaan ei pyydä erikseen kuittia.

        Kauppa suljetaan vasta kun joku ottaa jotain muuta tai menee liaan pitkä aika kunnes seuraava asiakas tulee sisään.

        Aika hieno systeemi, hetkessä on saatu rahat vaikka kymmeneltä asiakkaalta mutta myyntiä meni vain yksi annos. Ylimääräinen sitten vain illan lopuksi pois kassasta ja matkalle kohti harmaata taloutta.

        ps. tuon ketjussa tapahtuvan myynnin olen nähnyt niinä muutamana kertana kun olen ko paikassa käynyt kurssiporukan kanssa syömässä.

        Näin se toimii.

        M**kel**sä sai syksyllä eräässä olutkuppilassa, joka sijaitsee erään torin kulmassa kuitit mutta tiliotteessa luki ihan ihme firma myyjänä! Paljonkohan näitä on, että itse ravinteli on selvitystilassa ja myynnit menee toisen saman omistajan firman tiliin.


      • 7+19
        vihjepalkkionmetsäst kirjoitti:

        M**kel**sä sai syksyllä eräässä olutkuppilassa, joka sijaitsee erään torin kulmassa kuitit mutta tiliotteessa luki ihan ihme firma myyjänä! Paljonkohan näitä on, että itse ravinteli on selvitystilassa ja myynnit menee toisen saman omistajan firman tiliin.

        K-Kaupassa jos käyt ruokaostoksilla, niin tiliotteessa voi olla myös ihan "ihmefirma". Mut ei kerrota kellekään, ettei kukaan saa vihjepalkkioita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe