Onko laitos saatu pelaamaan ?
Kouvolan Oikeusaputoimisto
9
194
Vastaukset
- Tyytyväinen
Asioin pari kertaa ko. toimistossa hyvin pelasi, palvelua tuli. Tosin ei ollut kysymys rikosasioista, siitä en tiedä miten toimii.
- varma turva
On siellä jotain henkilöstöä vaihdettu. Mutta eiköhän isännät ole vahtineet että ketju toimiin.
Eli sama retkutus päällä kuin ennenkin. Liittyen OP tapauksiin. - HeikkiKarila
Ei todellakaan.
Naurettavaa sisäpiiripelleilyä, kyseisestä lafkasta on turha hakea mitään oikeusapua. Naamavärkin ja puoluekannan mukaan menee kuka saa oikeusapua.
Surkein oikeusaputoimisto mitä olen koskaan nähnyt. Kaikkialla muualla asiat toimineet aina. - valtakunnan-kansleri
Nyt pitää tietää että kyseessä on poliisilaitoksen haarakonttori. Sieltä ei muuta kuin johdetaan asiakasta harhaan mikäli rikosjuttuun liittyy poliisien hölmöilyä tms. ammattitaidottomuutta. Ja pitää myös muistaa että sitä nimenomaan Kouvolan poliisilaitokselta löytyy.
- vetää.välistä.fi
Olen iäkäs ukkeli. Suht pihalla kaikesta dementiani taki8a. Kouvolan maitsratin palveluksessa oleva henkilö on kusettanut meikä ukkoo vuosikausia.
Kun eläketuloa on yli 1500 € kk, en taida päästä oikeusaputoimiston asiakkaaksi. - aivanturhaa
Mikäpä täällä toimisi. Samat kalkkikset hoitaa mitä hoitaa.
- Valtakunnan-kansleri
Juttuhan on oikeasti näin: Oikeustieteellisestä valmistuu vuosittain tietty määrä nipin-napin 'säälipisteillä' päästötodistuksen saaneita 'juristeja'. Näiden raakkien ainoa mahdollisuus on valtion tai kuntien työpaikat. Ja mikäli jompa kumpa näistä olisi käräjillä joutumassa maksumieheksi niin näiden 'oikeusapu'-toimiston rottien tehtävänä on pettää siinä tapauksessa asiakkaansa. Aikanaan ja kuuliaisesti luopion hommia tehneenä näistä paskaläjistä sitten tulee syyttäjiä jossa sama toimenkuva jatkuu kunniattomaan eläkeikään asti.
- räystäskourukonsultti
Tota....V-kanslerilla on kyllä särmää. Noin miekii olen asian kokenut.
- jooop
syyttäjät on nykyisin rikollisten puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000598974124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2041710Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221471- 71990
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41937Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74842Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41792Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75714