Halvin parturi-kampaamo?

Tiitu

Missä lahdessa sijaitsee halpa mutta kuitenkin hyvä kampaamo?Onko kokemuksia?

23

16434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saara

      on siis nopein ja halvin parturi-kampaamo, kaksi vierekkäin olevaa parturia, vasemman puoleinen...tarkkaa nimeä ja osoitetta en muista...
      Hän leikkaa miehen hiukset 5 minuutissa...ja maksu 5 eurosta ylöspäin...

      • kanta-asiakas

        Parturi-kampaamo Parviainen on nimi. Miehillä ei ajanvarausta, menee vaan sisään ja tuoleille odottelemaan vuoroa. Koskaan ei joudu odottamaan kuin korkeintaan puoli tuntia ja silloinkin on ollut edellä 5-6 asiakasta ja jollakin erikoisleikkaus. Omani leikkaaminen kestää 5 minuuttia. Hintaa en paljasta koska olen kanta-asiakas jo vuosikymmeniä, - edullinen.


      • .......
        kanta-asiakas kirjoitti:

        Parturi-kampaamo Parviainen on nimi. Miehillä ei ajanvarausta, menee vaan sisään ja tuoleille odottelemaan vuoroa. Koskaan ei joudu odottamaan kuin korkeintaan puoli tuntia ja silloinkin on ollut edellä 5-6 asiakasta ja jollakin erikoisleikkaus. Omani leikkaaminen kestää 5 minuuttia. Hintaa en paljasta koska olen kanta-asiakas jo vuosikymmeniä, - edullinen.

        Kysyjä kysyi ilmeisesti halpaa ja HYVÄÄ parturia. Ei pelkästään halpaa.

        Jos miesten hiukset vedetään kaikki samalla muotilla 5 minuutissa kyseessä ei voi olla kuin halpa parturi, EI hyvä.


      • Häh!!!

        5 min....en jumalaut moiseen paikkaan menis vaikka roikkuis tukka perseessä...millin siilin saa n.5min, mutta mitäs jos ei sellaista "lookkia" halua...


      • ...
        kanta-asiakas kirjoitti:

        Parturi-kampaamo Parviainen on nimi. Miehillä ei ajanvarausta, menee vaan sisään ja tuoleille odottelemaan vuoroa. Koskaan ei joudu odottamaan kuin korkeintaan puoli tuntia ja silloinkin on ollut edellä 5-6 asiakasta ja jollakin erikoisleikkaus. Omani leikkaaminen kestää 5 minuuttia. Hintaa en paljasta koska olen kanta-asiakas jo vuosikymmeniä, - edullinen.

        kävin oikein kysymässä.. klo 12.20 menin sisälle.. niin seuraava aika olisi ollut kahden päivän päästä.. et se siitä


      • Kerran kokeillut

        Älä mene sinne, ainakaan jos olet nainen! Miehistä en tiedä, mutta kerran kokeilleena; ei ikinä!


      • Anonyymi

        Missää!!!!!


    • Linnea

      Kävin viimeksi Aleksanterinkadun alkupäässä, kampaamon nimi oli joku Amalie, tai vastaava. Kaks nuorta likkaa kuitenkin piti paikkaa ja leikkaus maksoi muistaakseni 17 euroa.

      • minä.

        Kalju kuntoo


    • minna leino

      veskulla maksaa leikkuu miehille muistaakseni 16 euroo.
      Hyvä siisti lopputulos, ottaa aina vähintää 1/2 tuntii ja tekee mitä haluut.

    • Jennyfer

      Itse käyn keskustassa parturissa.Olen koko ikäni käynyt samalla parturilla ja sisksi se varmasti tuleekin joskus edulliseksi =) Kannattaa valita yksi ja ainoa parturi ja käydä vain ja ainoastaan sillä parturilla...siitä on etuja !!!

    • hyvä_100

      Parviainen karjalankadulla on hyvä niille miehille, jotka haluavat vain leikkauksen nopeasti, mutta ainakin minulla on jäänyt sojottamaan vielä pitkiä hiuksia lyhyiden sekaan. Anttilas, en muista paikan nimee,mut sellanen mies parturi otti minut sisään ilman ajanvarausta ja leikkasi yllättävän hyvin ja siisti vielä kulmistakin muutamat hajakarvat. Hinta tais olla 15 €.

    • Itä-Lahti

      Karjalankadulla Sanetta. Lähellä Valintatalon liikenneympyrää. Maksaa vain 15 €. Parturi toimii omassa omistamassaan liikehuoneistossa. Lisäksi vielä kortti-systeemi, eli kun kerää korttiin 10 leimaa, niin 11. hiustenleikkaus on sitten ilmainen! Keskustasta matkaa sinne on vain alle 1 km.

    • harakanpelätin

      EI,ei,ei: Kampaamo Salon Serenella. Ei osannut tehdä oikeanlaista kampausta kuvien ja selityksen avulla. Sanoin löyhä, löysä, homsuinen ja sain kireän joka karva ojennuksessa olevan vanhanaikaisen nutturan. Palveluakaan ei voi kehua. Ensimmäinen ja viimeinen kerta.

    • Sheivaus...

      Leikkaan naisen kuin naisen posliiniksi ihan ilmaiseksi ja jälki on hyvä.

    • Mies mallia 1956

      Olen käynyt Oili Parviaisella jo vuosia ja täytyy sanoa että parturia en vaihda.
      Aina on tullut todella hyvä jälki! Toivonkin ettei Oili jäisi eläkkeelle vielä vuosikymmeniin! :)

    • Eli Tai Vai

      Hintojen pitäisi vaihdella sen ostetun palvelun mukaan. Koneleikkuu ja leikkaus/ muotoilu ovat kaksi eri asiaa ja niillä kaksi eri hintaa.

      Näin ainakin Viivillä (Vivi´s) Hollolankadulla.

    • tuulaLa
    • Lddldkgk

      Nykyään halpoja partureita

    • hämeenkioski

      Parturoin munakarvat ja persekarvat

    • lkrlg

      Sanokaas tarkkoja hintoja. Halpoja alle 20e.

    • Jussi48

      Parturi Difference 21 Aleksanterinkatu 2 on TODELLA HYVÄ! Yleensä aikaa ei tarvitse varata, ja pojat leikkaa ammattitaidolla tyyliin kuin tyyliin. Olen käynyt samassa paikassa jo pari vuotta putkeen. Hinta vaan 15€.

    • miehenkourat

      Naispartureita jotka leikkaavat alle 20e?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      184
      11493
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      147
      2280
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      248
      1461
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1050
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      930
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      868
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      767
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      719
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      26
      706
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      689
    Aihe