Missä lahdessa sijaitsee halpa mutta kuitenkin hyvä kampaamo?Onko kokemuksia?
Halvin parturi-kampaamo?
23
17729
Vastaukset
- Saara
on siis nopein ja halvin parturi-kampaamo, kaksi vierekkäin olevaa parturia, vasemman puoleinen...tarkkaa nimeä ja osoitetta en muista...
Hän leikkaa miehen hiukset 5 minuutissa...ja maksu 5 eurosta ylöspäin...- kanta-asiakas
Parturi-kampaamo Parviainen on nimi. Miehillä ei ajanvarausta, menee vaan sisään ja tuoleille odottelemaan vuoroa. Koskaan ei joudu odottamaan kuin korkeintaan puoli tuntia ja silloinkin on ollut edellä 5-6 asiakasta ja jollakin erikoisleikkaus. Omani leikkaaminen kestää 5 minuuttia. Hintaa en paljasta koska olen kanta-asiakas jo vuosikymmeniä, - edullinen.
- .......
kanta-asiakas kirjoitti:
Parturi-kampaamo Parviainen on nimi. Miehillä ei ajanvarausta, menee vaan sisään ja tuoleille odottelemaan vuoroa. Koskaan ei joudu odottamaan kuin korkeintaan puoli tuntia ja silloinkin on ollut edellä 5-6 asiakasta ja jollakin erikoisleikkaus. Omani leikkaaminen kestää 5 minuuttia. Hintaa en paljasta koska olen kanta-asiakas jo vuosikymmeniä, - edullinen.
Kysyjä kysyi ilmeisesti halpaa ja HYVÄÄ parturia. Ei pelkästään halpaa.
Jos miesten hiukset vedetään kaikki samalla muotilla 5 minuutissa kyseessä ei voi olla kuin halpa parturi, EI hyvä. - Häh!!!
5 min....en jumalaut moiseen paikkaan menis vaikka roikkuis tukka perseessä...millin siilin saa n.5min, mutta mitäs jos ei sellaista "lookkia" halua...
- ...
kanta-asiakas kirjoitti:
kävin oikein kysymässä.. klo 12.20 menin sisälle.. niin seuraava aika olisi ollut kahden päivän päästä.. et se siitä
- Kerran kokeillut
Älä mene sinne, ainakaan jos olet nainen! Miehistä en tiedä, mutta kerran kokeilleena; ei ikinä!
- Anonyymi
Missää!!!!!
- Linnea
Kävin viimeksi Aleksanterinkadun alkupäässä, kampaamon nimi oli joku Amalie, tai vastaava. Kaks nuorta likkaa kuitenkin piti paikkaa ja leikkaus maksoi muistaakseni 17 euroa.
- minä.
Kalju kuntoo
- minna leino
veskulla maksaa leikkuu miehille muistaakseni 16 euroo.
Hyvä siisti lopputulos, ottaa aina vähintää 1/2 tuntii ja tekee mitä haluut. - Jennyfer
Itse käyn keskustassa parturissa.Olen koko ikäni käynyt samalla parturilla ja sisksi se varmasti tuleekin joskus edulliseksi =) Kannattaa valita yksi ja ainoa parturi ja käydä vain ja ainoastaan sillä parturilla...siitä on etuja !!!
- hyvä_100
Parviainen karjalankadulla on hyvä niille miehille, jotka haluavat vain leikkauksen nopeasti, mutta ainakin minulla on jäänyt sojottamaan vielä pitkiä hiuksia lyhyiden sekaan. Anttilas, en muista paikan nimee,mut sellanen mies parturi otti minut sisään ilman ajanvarausta ja leikkasi yllättävän hyvin ja siisti vielä kulmistakin muutamat hajakarvat. Hinta tais olla 15 €.
- Itä-Lahti
Karjalankadulla Sanetta. Lähellä Valintatalon liikenneympyrää. Maksaa vain 15 €. Parturi toimii omassa omistamassaan liikehuoneistossa. Lisäksi vielä kortti-systeemi, eli kun kerää korttiin 10 leimaa, niin 11. hiustenleikkaus on sitten ilmainen! Keskustasta matkaa sinne on vain alle 1 km.
- harakanpelätin
EI,ei,ei: Kampaamo Salon Serenella. Ei osannut tehdä oikeanlaista kampausta kuvien ja selityksen avulla. Sanoin löyhä, löysä, homsuinen ja sain kireän joka karva ojennuksessa olevan vanhanaikaisen nutturan. Palveluakaan ei voi kehua. Ensimmäinen ja viimeinen kerta.
- Sheivaus...
Leikkaan naisen kuin naisen posliiniksi ihan ilmaiseksi ja jälki on hyvä.
- Mies mallia 1956
Olen käynyt Oili Parviaisella jo vuosia ja täytyy sanoa että parturia en vaihda.
Aina on tullut todella hyvä jälki! Toivonkin ettei Oili jäisi eläkkeelle vielä vuosikymmeniin! :) - Eli Tai Vai
Hintojen pitäisi vaihdella sen ostetun palvelun mukaan. Koneleikkuu ja leikkaus/ muotoilu ovat kaksi eri asiaa ja niillä kaksi eri hintaa.
Näin ainakin Viivillä (Vivi´s) Hollolankadulla. - tuulaLa
Itse kävin hänellä viimeksi http://mervi73.nettisivu.org/. Sanoisin, että hinta/laatu oli kohdallaan.
- Lddldkgk
Nykyään halpoja partureita
- hämeenkioski
Parturoin munakarvat ja persekarvat
- lkrlg
Sanokaas tarkkoja hintoja. Halpoja alle 20e.
- Jussi48
Parturi Difference 21 Aleksanterinkatu 2 on TODELLA HYVÄ! Yleensä aikaa ei tarvitse varata, ja pojat leikkaa ammattitaidolla tyyliin kuin tyyliin. Olen käynyt samassa paikassa jo pari vuotta putkeen. Hinta vaan 15€.
- miehenkourat
Naispartureita jotka leikkaavat alle 20e?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286888Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624264Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523416Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903034Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862011Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361693Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201571- 911533
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406