Hei!

Martti Taneli

Täällä voit lukea satuja. Millaiselle mielikuvitusmatkalle ne mahtavatkaan sinut viedä?

Täältä löytyy myös lasten kirjoittamia satuja ja voit lähettää omankin satusi satuarkkuun!

7

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nolo Sika

      Itselläni olisi seruaavnlainen satu:

      Olen töissä melko isosossa Turkulaisella kuljetusliikkeessä, joka ajaa matkahuollon(kin) ajoja/jakeluita lähes ainoana Turun alueella.

      No 8.1 tuli tieto meille että jos meiltä saataisi tilattua apuvoimia hakemaan Elloksen varastolta Ruotsista Båsta.

      No minähän olen syntyperältäni Ruotsalinen, joten lupasin ottaa keikan, joten lähdettiin Isabella Turusta Tukholmaan 10.1 illalla, ja koska firmamme ei hoida yleensä ulkomaankuljetusta, en tietenkään päässyt kuljettajien hyttiosastolla, vaan hyttinä oli 2-kannelta VESSATON PETAAMATON Q2 luokan hytti, kristus mikä putka.

      No aamulla oli edessä pitkä ajolenkki, joten päätin pysyä selvinpäin, menin kannelle 7, josta löysin videopelihuoneen vierestä "kuljettajamessin" no minulla ei ollut asiaa sinne, koska matkustin normimatkaajana, joten menin viereiseen pelihalliin pelaamaan autopeliä pahimpaan ketutukseen

      Ei mennyt kuin yksi kierros, niin viereeni tuli pelaamaan aivan hurmaava ja lutunen noin 17v Auralainen poika, ja siinä meni 30 min paskaa jauhaessa, ja ei aikanaan kun oltiin pelihallia vastapäätä invavessassa kiihkeästi lääppimässä toisiamme, ja hetken päästä oltiinkin jo minun Q-luokan hytissä panemassa

      No yö meni toistemme kainalossa, saavuille aamulla tukholmaan, ja minä talla pohjassa hakemaan Ellokselta 20 eurolavaa kyytiin, no keikka meni hyvin, ilalla lähdettiin tukholmasta takaisin Amorellalla (on muuten ihan samalainen ku isabella, mutta siitä puuttuu kokonaan "sky bar"), no aamulla saavuin Turkuun, ajoin Ellokset Hiidenkadun matkahuollon rahtiterminaaliin, ja menin kotiin nukkumaan, paluumatka meni nukkuen samalaisessa tylssä Q2 luokan hytissä

      Isabella tavattua rakkautta en nähnyt enää koskaan, ja ei numeroitakaan tullut vaihdettua... kenties joskus

      Yllä olevassa ei ollut mitään totuuden siementäkään, ja se oli keksitty aivan kokonaan päästä

      • Rk t

        Tosin jutussa on senverran paljon paikkaansa pitäviä/todellisia yksityiskohtia että kyllä jutussa totuuden siemen on ainakin puolet on totta


      • Nolo Sika
        Rk t kirjoitti:

        Tosin jutussa on senverran paljon paikkaansa pitäviä/todellisia yksityiskohtia että kyllä jutussa totuuden siemen on ainakin puolet on totta

        Myönnetään, totuuden siemen on:

        - En ole töissä Turkulaisessa liikkeessä, joka hoitaa matkahuollon(kin) ajoja, tiedän vain firmasta paljon, ja moni täällä luulee että olen töissä siellä

        - Totta, ko. firma ajaa myös Elloksen kamoja, mutta Turkuun ne tulee Åland Påstenin vai minkä kautta, ei mitään hajua mistä päin maailmaa.

        - Kyllä olen syntyperäinen Ruotsalainen

        - ja ei, Hemmo ei aja ulkomaan kuljetuksia, oisko viime vuona nitä ollut 3, ja tiedän millainen on Q2 luokan hytti, vaikka en sellaisesa ole ollutkaan

        - Tiedän myös että videopelihuoneen vieressä on kuljettajamessi, niiden vieressä pelihalli, ja niitä vastapäätä invavessa

        - Kyllä olen pokannut 17v pojan juurikin ko. paikasta, mutta ei se mikään työreissu ollut, ja olin aivan perseet olalla

        - Olen myös menettänyt pikapanon reissun jälkeen

        - Tiedän myös että Ruotsin puolen iltalaiva (Amorella) on muuten sama, mutta ei ole Sky Bar:ia


      • ???
        Nolo Sika kirjoitti:

        Myönnetään, totuuden siemen on:

        - En ole töissä Turkulaisessa liikkeessä, joka hoitaa matkahuollon(kin) ajoja, tiedän vain firmasta paljon, ja moni täällä luulee että olen töissä siellä

        - Totta, ko. firma ajaa myös Elloksen kamoja, mutta Turkuun ne tulee Åland Påstenin vai minkä kautta, ei mitään hajua mistä päin maailmaa.

        - Kyllä olen syntyperäinen Ruotsalainen

        - ja ei, Hemmo ei aja ulkomaan kuljetuksia, oisko viime vuona nitä ollut 3, ja tiedän millainen on Q2 luokan hytti, vaikka en sellaisesa ole ollutkaan

        - Tiedän myös että videopelihuoneen vieressä on kuljettajamessi, niiden vieressä pelihalli, ja niitä vastapäätä invavessa

        - Kyllä olen pokannut 17v pojan juurikin ko. paikasta, mutta ei se mikään työreissu ollut, ja olin aivan perseet olalla

        - Olen myös menettänyt pikapanon reissun jälkeen

        - Tiedän myös että Ruotsin puolen iltalaiva (Amorella) on muuten sama, mutta ei ole Sky Bar:ia

        isabellalla tuli käytyä syömässä aina MIEHISTÖMESSISSÄ laivalla satamassa vieraillessa. hyvää ruokaa aina oli etenkin kun ilmatteeksi sai.


      • FIN kuski
        Nolo Sika kirjoitti:

        Myönnetään, totuuden siemen on:

        - En ole töissä Turkulaisessa liikkeessä, joka hoitaa matkahuollon(kin) ajoja, tiedän vain firmasta paljon, ja moni täällä luulee että olen töissä siellä

        - Totta, ko. firma ajaa myös Elloksen kamoja, mutta Turkuun ne tulee Åland Påstenin vai minkä kautta, ei mitään hajua mistä päin maailmaa.

        - Kyllä olen syntyperäinen Ruotsalainen

        - ja ei, Hemmo ei aja ulkomaan kuljetuksia, oisko viime vuona nitä ollut 3, ja tiedän millainen on Q2 luokan hytti, vaikka en sellaisesa ole ollutkaan

        - Tiedän myös että videopelihuoneen vieressä on kuljettajamessi, niiden vieressä pelihalli, ja niitä vastapäätä invavessa

        - Kyllä olen pokannut 17v pojan juurikin ko. paikasta, mutta ei se mikään työreissu ollut, ja olin aivan perseet olalla

        - Olen myös menettänyt pikapanon reissun jälkeen

        - Tiedän myös että Ruotsin puolen iltalaiva (Amorella) on muuten sama, mutta ei ole Sky Bar:ia

        NO aloitin oman laivamatkustelun Silja Europan neitsyt matkalla suuren säiliöpuolen kuljetusliikkeen palveluksessa. Olihan siinä nuorehko miehenalku täpinöissä siihen aikaan! (kyllä se siitä hieman vuosien varrella hiipui) Sai syödä kuskien messissä tai sitten käyttää "ihmispuolella" ala kartessa ruokalipun.

        Mukavaa se loppujen lopuksi oli kuitenkin, erittäin ystävällisiä messi emäntiä kuljettajille:)


    • voi vittu

      Siis ooks sää hinuri?

    • On näköjään.

      Huh, huh,,,,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1375
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      81
      931
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      827
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      74
      773
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    8. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      704
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe