Hyi mikä paikka työttömien ruokala !

Ohimot oikeni

Mitään käytöstapoja ! Mikä hien lemu ja törkeyden pesä ! En tuomitse ihmisiä siksi, että he ovat työttömiä. Työttömyys ei todellakaan aina oma valinta. Ystäväni jäi työmmömäksi 16 vuoden vakituisesta työstä. Minä olen ollut 4 vuotta sairaseläkkeellä. Asun lähellä tuota ruokalaa.

Olimme ihan innoissamme, kun luimme paikasta esitteestä. Mutta voi perhana, kun ei edes alkeellisimpia käytöstapoja aikuiset ihmiset osaa ! Ja miksette käy suihkussa ? Oman entisen työmaani työmaakoppikin oli kesällä raikkaampi kuin tuo ruokala.
Sylkevät pihalla, kuten nuoret. Räkivät ja huutavat ruoka suussa ym muuta. En tiedä mitä siellä juoksivat hakemaan kasseineen , tai siis miksi sellaista tapahtui, mutta ruokaa näkyi olevan ja tönivät kuin karjalaumassa toisiaan ja meitä, vaikka jonotettiin tiskille. Siinä huomasin, että vanha viina lemahti oikeen suoraan kasvoille.

Joo en ole mikään hienostelija. Mut en nyt ihan heti mene toista kertaa. Noin pari tuntia riitti. Ja mikä niitä naisia vaivaa siellä kun tapittivat kuin lehmä uutta ämpäriä. Onko ne kaikki sinkkuja ?

Jos nyt joku vastaa, niin onko siellä aina tuollaista, vai sattuiko meille vain " huono päivä" ?

249

3356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heikki18

      Minusta ne naiset on mukavia. Mutta siellä saa käydä kaikenlaiset ihmiset syömässä. Miehetkin on ihan mukavia. Ketään ei voi valkata hygienian perusteella sinne syömään se on avoin paikka kaikille työttömille.

      • Enklanttilaiset

        sannoo hienosti että "Powerty stinks" Kun puhutaan erilaisista tarpeiden tasosta jotka ihmispolo joutuu elämänsä aikana kulkemaan, näyttää tässäkin tapauksessa siltä että nuo köyhät piruparat ovat jääneet tuolle alimmalle tasolle ja tuskin sieltä koskaan nousevatkaan. Oman elämän hallintakurssi olisi kova juttu noille luusereille. Yritin tässä kirjoittaa asioista niiden oikeilla nimillä. Miinuksia tulee mutta ei haittaa.


      • ruutunro1

        Voi kun kaikki ihmiset voisivat olla ihanasti tuoksuvia, iloisia ja kauniita. Kun kaikilla olisi hyvä mieli ja tietäisi, että huomenna saa kaikkea ihanaa juodakseen, syödäkseen ja turkin tai komeat vaatteet joka lähtöön pukea päälleen. Kun voisi luottaa siihen, että huomenna ei huolet paina eikä vaivaa. Siihen lisäksi se ihanuus, että ympärilllä olisi vain huomaavaisia, hyväkäytöksisiä ja huolettomia.
        Ihanaa... mistä nämä saisi?
        Kurjuus ja puute sen kuin lisääntyy. Mistäkö se johtuu? Oman elämän hallintakursseja luusereille. Ihan hyvä idea, keneltä se tuli. Miten olisi yleinen asennemuokkaus tai asennehallintakurssi?


      • sinä olet aasi !
        Enklanttilaiset kirjoitti:

        sannoo hienosti että "Powerty stinks" Kun puhutaan erilaisista tarpeiden tasosta jotka ihmispolo joutuu elämänsä aikana kulkemaan, näyttää tässäkin tapauksessa siltä että nuo köyhät piruparat ovat jääneet tuolle alimmalle tasolle ja tuskin sieltä koskaan nousevatkaan. Oman elämän hallintakurssi olisi kova juttu noille luusereille. Yritin tässä kirjoittaa asioista niiden oikeilla nimillä. Miinuksia tulee mutta ei haittaa.

        Oletpä idiootti !!!! Hallitse likainen suusi, kun halveksit muita.


      • naista etsivä
        sinä olet aasi ! kirjoitti:

        Oletpä idiootti !!!! Hallitse likainen suusi, kun halveksit muita.

        Ai tuo heikki18 on vakkarikävijä... No onko siellä sellaista hirveää ? Kirjoita miksi ne naiset tuijottaa ja mitä naisia siis siellä on ? Minkä ikäisiä ?


      • kaikki tärkeitä
        ruutunro1 kirjoitti:

        Voi kun kaikki ihmiset voisivat olla ihanasti tuoksuvia, iloisia ja kauniita. Kun kaikilla olisi hyvä mieli ja tietäisi, että huomenna saa kaikkea ihanaa juodakseen, syödäkseen ja turkin tai komeat vaatteet joka lähtöön pukea päälleen. Kun voisi luottaa siihen, että huomenna ei huolet paina eikä vaivaa. Siihen lisäksi se ihanuus, että ympärilllä olisi vain huomaavaisia, hyväkäytöksisiä ja huolettomia.
        Ihanaa... mistä nämä saisi?
        Kurjuus ja puute sen kuin lisääntyy. Mistäkö se johtuu? Oman elämän hallintakursseja luusereille. Ihan hyvä idea, keneltä se tuli. Miten olisi yleinen asennemuokkaus tai asennehallintakurssi?

        Elämänasenne persiillään kun halveksii työttömiä tuo nimim. enklantilaiset. Minäkin olen ollut työtön ja johtui siitä, kun työ loppui. Mikä minusta silloin tekee luuserin ???? Vastatkaa te jotka halveeraatte kaikkia työttömiä !

        Tuolla ruokalassa en ole käynyt, joten enpä tiedä menisinkö, jos nyt jäisin työttömäksi. Sen olen kuullut, että kantavat ruokaa sieltä kassitolkulla ulos. Enpä tiedä mitä se oikein on ja mistä ne niitä oikein saa...No ei kiinnosta.

        Mutta olen minä tuolla kaupungilla törmännyt tosi haiseviin ukkeleihin.


      • Eikka työmies
        Enklanttilaiset kirjoitti:

        sannoo hienosti että "Powerty stinks" Kun puhutaan erilaisista tarpeiden tasosta jotka ihmispolo joutuu elämänsä aikana kulkemaan, näyttää tässäkin tapauksessa siltä että nuo köyhät piruparat ovat jääneet tuolle alimmalle tasolle ja tuskin sieltä koskaan nousevatkaan. Oman elämän hallintakurssi olisi kova juttu noille luusereille. Yritin tässä kirjoittaa asioista niiden oikeilla nimillä. Miinuksia tulee mutta ei haittaa.

        Nimimerkille Enklantilaiset ; Katso peiliin sitten kun sinnulle sattuu jokin tapaturma tai muu onnettomuus tai kun JÄÄT TYÖTTÖMÄKSI.....KUN KUKAAN EI TULE AUTTAMAAN SINUNLALTAISTA!! OLET YKSIN. JA PEILI KERTOO MIKSI !!

        Ja täälä näköjään muitakin, jotka tarvitsisivat asenneopetusta. kun käytätte kaikista työttömistä sanaa; luuseri, niin kertokaa se myös Nokian insinööreille, STX.N telakalta työttömäksi jääville, UPM : läisille...Onko pokkaa mennä sanomaan naamatusteN ?????? HELPPO TÄÄLLÄ ON HUUDELLA, KUN SISKON MIEHEN VELJEN KAUTTA SAIT TYÖPAIKKASI.

        Missä tuo ruokala on ?


      • Unto Utelias
        naista etsivä kirjoitti:

        Ai tuo heikki18 on vakkarikävijä... No onko siellä sellaista hirveää ? Kirjoita miksi ne naiset tuijottaa ja mitä naisia siis siellä on ? Minkä ikäisiä ?

        Moment, siis niinku mitä naisii tuolla on ? Heikki18 on kai teini -työtön. Surullista.
        Kertokaa jotka ootten käyneet !


      • xxcczz
        Eikka työmies kirjoitti:

        Nimimerkille Enklantilaiset ; Katso peiliin sitten kun sinnulle sattuu jokin tapaturma tai muu onnettomuus tai kun JÄÄT TYÖTTÖMÄKSI.....KUN KUKAAN EI TULE AUTTAMAAN SINUNLALTAISTA!! OLET YKSIN. JA PEILI KERTOO MIKSI !!

        Ja täälä näköjään muitakin, jotka tarvitsisivat asenneopetusta. kun käytätte kaikista työttömistä sanaa; luuseri, niin kertokaa se myös Nokian insinööreille, STX.N telakalta työttömäksi jääville, UPM : läisille...Onko pokkaa mennä sanomaan naamatusteN ?????? HELPPO TÄÄLLÄ ON HUUDELLA, KUN SISKON MIEHEN VELJEN KAUTTA SAIT TYÖPAIKKASI.

        Missä tuo ruokala on ?

        Siltä varalta että kyselit ruokalaa syömisen - ei haukkumisen takia - niin se on osoitteessa Porrassalmenkatu 1 ;)

        Mitä olen itse joskus muutaman kerran käynyt siellä syömässä, on ruoka mielestäni ollut ihan hyvää.


      • kertokee
        xxcczz kirjoitti:

        Siltä varalta että kyselit ruokalaa syömisen - ei haukkumisen takia - niin se on osoitteessa Porrassalmenkatu 1 ;)

        Mitä olen itse joskus muutaman kerran käynyt siellä syömässä, on ruoka mielestäni ollut ihan hyvää.

        Kai kaikki ruoka on hyväää, jos nälissään menee. Kysyjä kai tarkoitti, että onko siellä niin epämääräistä porukkaa, että uskaltaa ees mennä. ? Muakin kiinnostaa. Onko se joku työttömien sisäpiirikuppila ? Ja mitä naisia siellä on ? Jotain alkoholisteja ?


      • ^^^^^^^^^^
        kertokee kirjoitti:

        Kai kaikki ruoka on hyväää, jos nälissään menee. Kysyjä kai tarkoitti, että onko siellä niin epämääräistä porukkaa, että uskaltaa ees mennä. ? Muakin kiinnostaa. Onko se joku työttömien sisäpiirikuppila ? Ja mitä naisia siellä on ? Jotain alkoholisteja ?

        vai onks se joku demariheppujen sisäpiirikuppila ?


      • xxcczz
        kertokee kirjoitti:

        Kai kaikki ruoka on hyväää, jos nälissään menee. Kysyjä kai tarkoitti, että onko siellä niin epämääräistä porukkaa, että uskaltaa ees mennä. ? Muakin kiinnostaa. Onko se joku työttömien sisäpiirikuppila ? Ja mitä naisia siellä on ? Jotain alkoholisteja ?

        Eiköhän sitä sinne syömään uskalla mennä - jos ei yleisesti ihmisiä pelkää ;) On siellä ollut joskus pikkulapsiakin syömässä, siis vanhempiensa mukana...

        Vaikka se onkin Työttömien ruokala, niin voi sinne mennä syömään kuka vaan; tosin työssäkäyvälle / ei työttömien jäsenelle (jäsenkortti, voimassa about kalenterivuoden, maksaa tällä hetkellä 6 €) on ruoka-annos sitten vähän kalliimpi. Toimistosta saa kyllä varmastikin lisätietoja - sekä os. http://www.mikkelintyottomat.fi/


      • Jussiboy i-salmi
        Unto Utelias kirjoitti:

        Moment, siis niinku mitä naisii tuolla on ? Heikki18 on kai teini -työtön. Surullista.
        Kertokaa jotka ootten käyneet !

        Jassoo ! No tää Heikkihän on itse suuri päälliikö kun hän siellä itse vastailee. Koulutustaso jäi- minunkin harmikseni...aikoinaan...baarityöläiseksi.
        Heikki on kuulkaatten suuren kansanmiehen, Savonlinnan mahdin, Backmanin, melkeimpä best friend joten älkää älkää kiusatko.
        Bäckmänni antaa luunapin kiusoojille.


      • jotain rajaa
        Jussiboy i-salmi kirjoitti:

        Jassoo ! No tää Heikkihän on itse suuri päälliikö kun hän siellä itse vastailee. Koulutustaso jäi- minunkin harmikseni...aikoinaan...baarityöläiseksi.
        Heikki on kuulkaatten suuren kansanmiehen, Savonlinnan mahdin, Backmanin, melkeimpä best friend joten älkää älkää kiusatko.
        Bäckmänni antaa luunapin kiusoojille.

        Olkoon vaikka pressan serkku. Ainiin. pressa tulee Mikkeliin. Toivottavasti SDP -kahviossa ei ole punaiset kukat paleltuneet.

        Jos kaupunki antaa rahaa poliittiseen yhdistykseen, josta ei kaupungille ole MITÄÄN hyötyä, niin stoppi sille heti. Srk voi työntää rahansa ihan minne huvittaa. Ja miksei seurakunta rahoita tuota toimintaa niin että kaupungin ei tartte ? Köyhäinapuna kotimaahan. Tuo on vain menoerä Mikkelille.


      • en suosittele
        ^^^^^^^^^^ kirjoitti:

        vai onks se joku demariheppujen sisäpiirikuppila ?

        Kerran kävin. En suosittele kuin sellaisille jotka ei välitä mistään mitään ja nälkä on kova.


      • ei sympatiaa heru 1
        jotain rajaa kirjoitti:

        Olkoon vaikka pressan serkku. Ainiin. pressa tulee Mikkeliin. Toivottavasti SDP -kahviossa ei ole punaiset kukat paleltuneet.

        Jos kaupunki antaa rahaa poliittiseen yhdistykseen, josta ei kaupungille ole MITÄÄN hyötyä, niin stoppi sille heti. Srk voi työntää rahansa ihan minne huvittaa. Ja miksei seurakunta rahoita tuota toimintaa niin että kaupungin ei tartte ? Köyhäinapuna kotimaahan. Tuo on vain menoerä Mikkelille.

        Kyllä moni ei tässä kaupungissa ymmärrä, miksi tuota paikka tuetaan. Ilmainen ruoka jota kuulema varastetaankin ja myydään, mahdollistaa vain sen, että työttömänä voi jatkaa ja jatkaa vaan.


      • meidän kokemukset tu
        xxcczz kirjoitti:

        Eiköhän sitä sinne syömään uskalla mennä - jos ei yleisesti ihmisiä pelkää ;) On siellä ollut joskus pikkulapsiakin syömässä, siis vanhempiensa mukana...

        Vaikka se onkin Työttömien ruokala, niin voi sinne mennä syömään kuka vaan; tosin työssäkäyvälle / ei työttömien jäsenelle (jäsenkortti, voimassa about kalenterivuoden, maksaa tällä hetkellä 6 €) on ruoka-annos sitten vähän kalliimpi. Toimistosta saa kyllä varmastikin lisätietoja - sekä os. http://www.mikkelintyottomat.fi/

        On hieno sivusto. Miksei tuolla mainita, että helluntalaisuutta tuputetaan siellä käsityöpuolella väkisin ? Pyydettiin tapahtumiin ja sanoin monta kertaa ei, mutta kun ei uskoneet.

        Sanokaa sinne käsityöpuolelle, että ainakaan minä ja naapurini ei tulla sinne enää ikinä. Uskonasiat pitää olla oma valinta. Ei sillälailla saa väkisin tuputtaa. Tuli tosi paha mieli ja huoino olo.

        Ja leipä siellä oli vanhaa.


      • liina-liisa
        meidän kokemukset tu kirjoitti:

        On hieno sivusto. Miksei tuolla mainita, että helluntalaisuutta tuputetaan siellä käsityöpuolella väkisin ? Pyydettiin tapahtumiin ja sanoin monta kertaa ei, mutta kun ei uskoneet.

        Sanokaa sinne käsityöpuolelle, että ainakaan minä ja naapurini ei tulla sinne enää ikinä. Uskonasiat pitää olla oma valinta. Ei sillälailla saa väkisin tuputtaa. Tuli tosi paha mieli ja huoino olo.

        Ja leipä siellä oli vanhaa.

        Tämä on totta. Kiitos sulle ! et ole ainoa. Ei mitään sivistystä tuon tyrkyttämisen suhteen.


      • ou nou
        Jussiboy i-salmi kirjoitti:

        Jassoo ! No tää Heikkihän on itse suuri päälliikö kun hän siellä itse vastailee. Koulutustaso jäi- minunkin harmikseni...aikoinaan...baarityöläiseksi.
        Heikki on kuulkaatten suuren kansanmiehen, Savonlinnan mahdin, Backmanin, melkeimpä best friend joten älkää älkää kiusatko.
        Bäckmänni antaa luunapin kiusoojille.

        Jaa sis Fyde ??? Eiii kaiiii ?


      • että näin
        ei sympatiaa heru 1 kirjoitti:

        Kyllä moni ei tässä kaupungissa ymmärrä, miksi tuota paikka tuetaan. Ilmainen ruoka jota kuulema varastetaankin ja myydään, mahdollistaa vain sen, että työttömänä voi jatkaa ja jatkaa vaan.

        taitaa tuo paikka olla aika negatiivisessa maineesssa. vain tuolla käynyt kirjoittaa tällaista :
        "
        Jos joku haluaa kunnon viduduksen ja adreanaaliryöpyn, niin eikun käymään muutaman kerran tuolla "hoitolassa". Voi mennä ensimmäinen ja kolmaskin nyrkkeilysäkki paskaksi sen jälkeen.
        Törkeetä tukea tuota demaritouhua ! Ei mitään rajaa missään 1
        "
        aika paha sanoisin. ei ihan kiinnosta olla noiden demareiden kanssa tekemisissä. hah hah


      • tollukat hai
        että näin kirjoitti:

        taitaa tuo paikka olla aika negatiivisessa maineesssa. vain tuolla käynyt kirjoittaa tällaista :
        "
        Jos joku haluaa kunnon viduduksen ja adreanaaliryöpyn, niin eikun käymään muutaman kerran tuolla "hoitolassa". Voi mennä ensimmäinen ja kolmaskin nyrkkeilysäkki paskaksi sen jälkeen.
        Törkeetä tukea tuota demaritouhua ! Ei mitään rajaa missään 1
        "
        aika paha sanoisin. ei ihan kiinnosta olla noiden demareiden kanssa tekemisissä. hah hah

        EI TARVII KUIN NÄHDÄ URPILAINEN TEEVEESSÄ -NIIN ALKAA VIBUTUS.
        DEMARI KIEROILEE JA JUONII. JA VIELÄ SAVOLAISET. OMG !


      • veronmaksaja minä

      • eiyllätys
        veronmaksaja minä kirjoitti:

        ettäkö puolueeeton yhdistys ?Fuck sentää

        http://www.youtube.com/watch?v=6f4E-2q6XwM&feature=youtube_gdata

        Työttömien yhdistys ajaa puhtaasti paikkakunnan demarien etuja, kyllähän tuo tiedossa. Nyt kun tuon paikan toiminnanjohtajakin on valtuustossa, niin mikäs rellestäessä "työttömien hyväksi". Mutta kukin taaplaa ---------------


      • EI ENÄÄ IKINÄ

      • näkemiin vaa
        EI ENÄÄ IKINÄ kirjoitti:

        Kiitos kun laitoit tämän esille !!!

        KIITOS !!!

        Woihan widdu !


      • peekele tuollasta
        näkemiin vaa kirjoitti:

        Woihan widdu !

        jeeeeep. never


      • jestas sentään !!

      • Olen pihalla
        jestas sentään !! kirjoitti:

        Tämä sama nauhoitus on katsottavana myös ketjuviestissä " kaupuginhallitusen kokoukset " Nyt asiat on sitten varmistettu.

        Mitä tarkoitat tuolla "asiat on sitten varmistettu" ? Mitkä asiat ?


      • nyt olen varma !!
        Olen pihalla kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tuolla "asiat on sitten varmistettu" ? Mitkä asiat ?

        että sdp pitää tätä pesäpaikkanaan.

        Kiitos sinulle joka laitoit tämän nauhoituksen esille !!!!


      • Julkiseksi tuo lafka
        nyt olen varma !! kirjoitti:

        että sdp pitää tätä pesäpaikkanaan.

        Kiitos sinulle joka laitoit tämän nauhoituksen esille !!!!

        Mitähän asialle voisi tehdä ? Yhdistyksen sivulla lukee, että puolueeton ja pälä pälä. Aika kakkamainen juttu muuten.


      • mutkaton
        Enklanttilaiset kirjoitti:

        sannoo hienosti että "Powerty stinks" Kun puhutaan erilaisista tarpeiden tasosta jotka ihmispolo joutuu elämänsä aikana kulkemaan, näyttää tässäkin tapauksessa siltä että nuo köyhät piruparat ovat jääneet tuolle alimmalle tasolle ja tuskin sieltä koskaan nousevatkaan. Oman elämän hallintakurssi olisi kova juttu noille luusereille. Yritin tässä kirjoittaa asioista niiden oikeilla nimillä. Miinuksia tulee mutta ei haittaa.

        oooot.. tosi tyhmä luuseri!!! kyllä sinä vielä opit jos älyä olisi.


      • An tti
        Julkiseksi tuo lafka kirjoitti:

        Mitähän asialle voisi tehdä ? Yhdistyksen sivulla lukee, että puolueeton ja pälä pälä. Aika kakkamainen juttu muuten.

        Tälle asialle voi tehdä sen, että lopettaa tuon yhdistyksen tukemisen, jos ei ole taavitsais-demari itse. Miksi tukea mitenkään Mikkelin SDP tä rahallisesti ?

        Muutamalla eurolla saa kaupastakin salaatin ja esim. broileria. Miksi se summa pitää tuonne demareille antaa. En tajua. ei järkeä !


      • the question is ?
        mutkaton kirjoitti:

        oooot.. tosi tyhmä luuseri!!! kyllä sinä vielä opit jos älyä olisi.

        Niin että mitä jonkun pitäisi oppia ? DEMARILAISUUTTAKKO ? Ei hel'etissä !


      • xxcczz
        meidän kokemukset tu kirjoitti:

        On hieno sivusto. Miksei tuolla mainita, että helluntalaisuutta tuputetaan siellä käsityöpuolella väkisin ? Pyydettiin tapahtumiin ja sanoin monta kertaa ei, mutta kun ei uskoneet.

        Sanokaa sinne käsityöpuolelle, että ainakaan minä ja naapurini ei tulla sinne enää ikinä. Uskonasiat pitää olla oma valinta. Ei sillälailla saa väkisin tuputtaa. Tuli tosi paha mieli ja huoino olo.

        Ja leipä siellä oli vanhaa.

        Kuka tuputtanut uskonasioita? Kiinnostaisi tietää - itselleni ei ole ikinä tuputettu uskonasioita Työttömien paikassa... ;)


    • ET OLE TYÖTÖN!!!

      "Minä olen ollut 4 vuotta sairaseläkkeellä."

      Ehkä sinun pitää mennä sellaiseen ruokalaan, joka on tarkoitettu sairaseläkeläisille?

      • MInä kysyn

        Olen kuullut, että siellä on eläkeläisiä paljon. Mitä ne siellä tekee? Kutoo sukkia ? Onko totta ? En mene sinne juuri tuon vuoksi. Olen 50 ja työtön, mutta enhä eläkeläisten kanssa lörpöttele.


      • fjkkkgggkkdddjf
        MInä kysyn kirjoitti:

        Olen kuullut, että siellä on eläkeläisiä paljon. Mitä ne siellä tekee? Kutoo sukkia ? Onko totta ? En mene sinne juuri tuon vuoksi. Olen 50 ja työtön, mutta enhä eläkeläisten kanssa lörpöttele.

        On eläkeläisiä. Juoruavat ja haukkuvat kaikkia, joille kateellisia. Eikä ne ole kaikki edes mitään persaukiaia, vaan ovat siellä nuukuuttaan ilmaisen ruuan vuoksi.

        Varsinainen työttömien toimintakeskus tai miksi tuota nyt voi sanoo........


    • T-Ford 1910

      Saippua on halpaa,mielenterveys ei.

      • ex-demari

        Niinhän noin demarit sanoo, että saippua on halpaa ja sitten nostaavat hintoja. Mielenterveys muuttu sairaudeksi, kun on pakkomielle tehdä kaikkea oman edun vuoksi.


      • Kysyn vaan ´´´´
        ex-demari kirjoitti:

        Niinhän noin demarit sanoo, että saippua on halpaa ja sitten nostaavat hintoja. Mielenterveys muuttu sairaudeksi, kun on pakkomielle tehdä kaikkea oman edun vuoksi.

        Eihän tuossa mitään moraalia että tuetaan mukamas työttömiä ja onkin poliitiikan tyyssija demareille. Miksei tehdä julkiseksi tuota paikkaa ?


      • korkoa korolle
        Kysyn vaan ´´´´ kirjoitti:

        Eihän tuossa mitään moraalia että tuetaan mukamas työttömiä ja onkin poliitiikan tyyssija demareille. Miksei tehdä julkiseksi tuota paikkaa ?

        Mitä eroa kokoomuksella ja demareilla ? En löydä enää pian mitään........

        Pois tuollaiset poliittiset paikat julkisen tuen piiristä !


    • keijo k kojotti

      no ne jonotti ruokalippua ja sit pääsevät luokkahuoneesta hakemaan päiväys vanhoja ruokia mitä kaupat on lahjoitaneet.
      siis mitä jää jaettavaksi kun ensin henkilökunta ja vapaaehtois setä on vieneet parhaat päältä.
      ja loput sit jaetaan asiakaille.jos mitä jää.

      • että

        voiskohan tuon saaha suomeksi


      • Korrppuja ja sontaa
        että kirjoitti:

        voiskohan tuon saaha suomeksi

        He jonottivat ruokalippuja ja pääsivät sitten hakemaan luokkahuoneesta päiväysvanhoja ruokia, joita kaupat olivat lahjoittaneet.

        Henkilökunnan ja vapaaehtoisien setien otettua ensin parhaat päältä, on se mahdollisesti jäljelle jäänyt osa jaettu asiakkaille.

        Toki ymmärsit alkuperäisenkin tekstin, mutta kun sinun vain piti päästä valittamaan, taas kerran.


      • kaffetuntisetä
        Korrppuja ja sontaa kirjoitti:

        He jonottivat ruokalippuja ja pääsivät sitten hakemaan luokkahuoneesta päiväysvanhoja ruokia, joita kaupat olivat lahjoittaneet.

        Henkilökunnan ja vapaaehtoisien setien otettua ensin parhaat päältä, on se mahdollisesti jäljelle jäänyt osa jaettu asiakkaille.

        Toki ymmärsit alkuperäisenkin tekstin, mutta kun sinun vain piti päästä valittamaan, taas kerran.

        Nuo vapaaehtoiset "sedät" taitaa olla aika "veikeitä" setiä.

        Tuskinpa kukaan tuollaista viestiä puhtaasta valittamisen halusta laittaa, jos katsotaan tuota aloitusta. Siinä kerrotaan kokemuksesta aika suoraan.

        Kun lukee näitä muita viestejä, niin se seikka, että työttömien yhdistys on demarileirin heiniä, vahvistuu kyllä epäilystä todeksi. Puhetta siitä on ollut, muta kun työtä tekevänä ei tuonne paikkaan ole ollut asiaa.

        Onhan selvää myös, että jonkunlaiseen valvontaan tuon asian suhteen pakko alkaa. Huomaan hallituksen kokoonpanosta, että asiantuntemusta valvontaan ja yhdistyksen lakisääteisiin toimintaperiaatteisiin taitaa uupua melkoisesti.

        Täytyy ihmetellä, että Ely ja seurakunta ei vaadi valvontaa, Pyrhönen kun tuskin omiaan moittii.


      • waitres
        kaffetuntisetä kirjoitti:

        Nuo vapaaehtoiset "sedät" taitaa olla aika "veikeitä" setiä.

        Tuskinpa kukaan tuollaista viestiä puhtaasta valittamisen halusta laittaa, jos katsotaan tuota aloitusta. Siinä kerrotaan kokemuksesta aika suoraan.

        Kun lukee näitä muita viestejä, niin se seikka, että työttömien yhdistys on demarileirin heiniä, vahvistuu kyllä epäilystä todeksi. Puhetta siitä on ollut, muta kun työtä tekevänä ei tuonne paikkaan ole ollut asiaa.

        Onhan selvää myös, että jonkunlaiseen valvontaan tuon asian suhteen pakko alkaa. Huomaan hallituksen kokoonpanosta, että asiantuntemusta valvontaan ja yhdistyksen lakisääteisiin toimintaperiaatteisiin taitaa uupua melkoisesti.

        Täytyy ihmetellä, että Ely ja seurakunta ei vaadi valvontaa, Pyrhönen kun tuskin omiaan moittii.

        vaikuttaa vähintään oudolta. miksi ei valvota tuota paikkaa ? sivut ovat hienot, onhan taavitsaisen pidettävä yrityksensä mainetta yllä, mutta mätäpaiseelta koko paikka vaikuttaa

        olen nähnyt noita hallituksen jäseniä ennemmin ravintolan puolella.
        eikös yhdistyslaki ole sen verran tarkka, että oman takamuksen allepeluuseen ja valehteluun ( puolueeton) ei ole varaa. kuuluvat tänne haukivuorellekkin pesiytyneen meinaan.


      • älä himoitse
        waitres kirjoitti:

        vaikuttaa vähintään oudolta. miksi ei valvota tuota paikkaa ? sivut ovat hienot, onhan taavitsaisen pidettävä yrityksensä mainetta yllä, mutta mätäpaiseelta koko paikka vaikuttaa

        olen nähnyt noita hallituksen jäseniä ennemmin ravintolan puolella.
        eikös yhdistyslaki ole sen verran tarkka, että oman takamuksen allepeluuseen ja valehteluun ( puolueeton) ei ole varaa. kuuluvat tänne haukivuorellekkin pesiytyneen meinaan.

        No kas kun johtaja on valtuutettu nääs : ) ja SDPEEEEStä


      • veronmaksaja Y
        älä himoitse kirjoitti:

        No kas kun johtaja on valtuutettu nääs : ) ja SDPEEEEStä

        Tulkaa kattoo Kangasniemen touhua. Ettes arvaakaan. Haukivuori hoi : )


      • työllistetty ÄÖ
        veronmaksaja Y kirjoitti:

        Tulkaa kattoo Kangasniemen touhua. Ettes arvaakaan. Haukivuori hoi : )

        Älä edes mainitse>>> Ei vinkku ja repale että menee hermo!!!!!!!!!


      • miija
        waitres kirjoitti:

        vaikuttaa vähintään oudolta. miksi ei valvota tuota paikkaa ? sivut ovat hienot, onhan taavitsaisen pidettävä yrityksensä mainetta yllä, mutta mätäpaiseelta koko paikka vaikuttaa

        olen nähnyt noita hallituksen jäseniä ennemmin ravintolan puolella.
        eikös yhdistyslaki ole sen verran tarkka, että oman takamuksen allepeluuseen ja valehteluun ( puolueeton) ei ole varaa. kuuluvat tänne haukivuorellekkin pesiytyneen meinaan.

        mitäs sinä teet kapakassa?


    • delete ja enter

      Työttömien ruokalaa on pyörittänyt vuodesta toiseen samat henkilöt ( siellä vallitsee sama menttaliteetti kuin SDP - toiminnassa ) Hallitus on pysynyt vuodesta toiseen samana.

      Vaihtakaa välillä toimihenkilöitä siellä ja uudet kävijät antakaa palutetta suoraan etujärjestölle ( valtakunnalinen )

      Toiminta on hyvää muttamuutostakin on oltava.

      • Kalevi S

        Onko tuo ruokala SDP :n ylläpitämä ? Mitä laki siihen sanoo ? Peruspalveluministeri sanoi "Kuvottavaa" ja minä nyt samaa. Olen käynyt kaksi kertaa. Tuli huono olo. Kummallista poppoota siellä oli


    • RyhtiRiitta

      Kirjoitus herätti mielenkiinnon asiaan. Katsoin goglella tuon työttömien hallituksen kokoonpanon. Ei ollut kuvaa porukasta. Arvelilisin kuitenkin kuinkahan monella tuostakin porukasta AjaT esittää pääroolia elämässä. Sen minkä ruokapusseilla säästää niin se tärvätään AjaT tuotteiisiin. Kukahan nyt ottaisi AjaT-riippuvaisen palkalliseen työhön???? Alkuviikko menee rapulaa potiessa, päivät vierähtävät tupakkatauoilla paskkaa jauhaessa ja loppuviikko odotetaan 2-3 päivän ryyppäämistä. Monet ottavat keskikaljaa viikollakin.

      Pankaahan hallituksesta iso kuva sivulle niin kansalaiset näkevät tuon työttömyyden syvän olemuksen???

      • Mamma B

        No hallituksen kuvaa minäkin kaipailen. Ihmettelen suuresti tuon paikan tekemisiä.


    • Mikä on

      AjaT?

      • kyselen +vastaan

        Pitäköön aja Teensä omana tietonaan. Täys idiootti tuo RyhtiRiitta tuntuu olevan. Mutta demarithan tuota paikkaa pyörittää. Kysykää niiltä miks ne käyttäytyy noin, vaikka arvaahan sen...kun ei sitä sivistystä, mutta en minäkään aina osaa käyttäytyä oikein....

        Eli miks demarit muuten vaan pyörittää tuota? Siellä oli demarileirin vaalikemut.


      • tuollahan nuo nimet
        kyselen +vastaan kirjoitti:

        Pitäköön aja Teensä omana tietonaan. Täys idiootti tuo RyhtiRiitta tuntuu olevan. Mutta demarithan tuota paikkaa pyörittää. Kysykää niiltä miks ne käyttäytyy noin, vaikka arvaahan sen...kun ei sitä sivistystä, mutta en minäkään aina osaa käyttäytyä oikein....

        Eli miks demarit muuten vaan pyörittää tuota? Siellä oli demarileirin vaalikemut.

        Tämä on julkista tietoa, julkiselta sivulta; http://www.mikkelintyottomat.fi/16
        puheenjohtaja Heikki Pyrhönen
        Hallituksen jäsenet:

        Keijo Kurki

        Hannu Haapanen

        Mirja Valtonen

        Arto Oinonen

        Tuula Pöyry

        Varalla:

        Ritva Montonen

        Juha Marttinen

        Onko nää nyt demareita ? Kiinnostais minuakin. Kuka tai mikä tuota lafkaa nyt siis pitää pystyssä ? Ely -keskus ? Miksi ?


      • xxcczz
        tuollahan nuo nimet kirjoitti:

        Tämä on julkista tietoa, julkiselta sivulta; http://www.mikkelintyottomat.fi/16
        puheenjohtaja Heikki Pyrhönen
        Hallituksen jäsenet:

        Keijo Kurki

        Hannu Haapanen

        Mirja Valtonen

        Arto Oinonen

        Tuula Pöyry

        Varalla:

        Ritva Montonen

        Juha Marttinen

        Onko nää nyt demareita ? Kiinnostais minuakin. Kuka tai mikä tuota lafkaa nyt siis pitää pystyssä ? Ely -keskus ? Miksi ?

        Mistä tollaista päättelet? Työttömät ei ole poliittinen järjestö! En tiedä / tunne kaikkia hallituksen jäseniä, mutta kyllä heissä eri puolueiden edustajia varmastikin on ;) Mikä väli, jos asiat sujuu ja hoituu? ;)


      • ei perk''' HÄ ??????
        xxcczz kirjoitti:

        Mistä tollaista päättelet? Työttömät ei ole poliittinen järjestö! En tiedä / tunne kaikkia hallituksen jäseniä, mutta kyllä heissä eri puolueiden edustajia varmastikin on ;) Mikä väli, jos asiat sujuu ja hoituu? ;)

        No on muuten helvetisti väliä ! Otin työkkäristä esitteen ja siinä lukee, että poliitisesti sitoutumaton. Siksi olin sinne menossa. Kiitti tiedosta nimimerk. Tuollahan nuo nimet


      • työssää oleva
        tuollahan nuo nimet kirjoitti:

        Tämä on julkista tietoa, julkiselta sivulta; http://www.mikkelintyottomat.fi/16
        puheenjohtaja Heikki Pyrhönen
        Hallituksen jäsenet:

        Keijo Kurki

        Hannu Haapanen

        Mirja Valtonen

        Arto Oinonen

        Tuula Pöyry

        Varalla:

        Ritva Montonen

        Juha Marttinen

        Onko nää nyt demareita ? Kiinnostais minuakin. Kuka tai mikä tuota lafkaa nyt siis pitää pystyssä ? Ely -keskus ? Miksi ?

        Komiasti vastattu nyt sinne jakokauhaan työllistetyt ja palkatut. Hävettää katsoa, kun entinen työtön ja nyt virallisesti eläkkeelä oleva hakee kassikaupalla hyvää ilmaista heikompiosaislle tarkoitettuja sisäfileitä ym, ruokaa työssäkäyville sukulaisille ja tutuille, kun ei yksin niitä jaksa syödä. Missä kontrolli, jolla katsotaan todelllinen tarve ruoka-apuun? Eikö eläkeläisellä jo syytä olettaa ostavansa ruokansa rahalalla?
        Hävetää. Itse työssäkäyvänä ostan kaupasta ruokani.
        Vuoden vaihtuessa syytä katsella kenenkin oikeus ilmaiseen ruokjakeluun!!!


    • AjaT

      Onko AjaT-porukkaa???

      Kenen on nähty syövän kuormasta?????

    • keijo kalevi

      tuo työttömien ns hallitus on pitkään ollut samalla kokoonpanolla.viime vuodesta tullut uusina toi hannu ja varajäsen juha.
      mut noi muut on ollut jo vuosikausia siellä hallituksessa.
      täysin samaa mieltä et vois vaihtaa vaikka koko porukan.

      • Viljo ite

        Mä taas vaihtasin ihan koko systeemin. Mä luin tuon etusivun ja fundeerasin, että Via Dia ois paljon parempi hoitaa noitten ihmisten jutut. ja toi Pyrhönen ainakin on demari. Miks kaupunki antaa noin vain rahaa demareille ? Siks Via Dia olis parempi, kun kristillinen lähtökohta.


      • Via Dia fani
        Viljo ite kirjoitti:

        Mä taas vaihtasin ihan koko systeemin. Mä luin tuon etusivun ja fundeerasin, että Via Dia ois paljon parempi hoitaa noitten ihmisten jutut. ja toi Pyrhönen ainakin on demari. Miks kaupunki antaa noin vain rahaa demareille ? Siks Via Dia olis parempi, kun kristillinen lähtökohta.

        Kannatan tätä. On selvää, että tuo on poliittinen juttu. Kirkkoväki on aina auttanut köyhää kunniallisesti ja tasavertaisesti ja Via Dia hoitaisi työttömien asioita oikein.


      • näin että
        Via Dia fani kirjoitti:

        Kannatan tätä. On selvää, että tuo on poliittinen juttu. Kirkkoväki on aina auttanut köyhää kunniallisesti ja tasavertaisesti ja Via Dia hoitaisi työttömien asioita oikein.

        Via Dia aan koko tuollainen hommeli, niin loppuu se sdp- tuputus ja niiden tukeminen


      • ÄKKIÄ
        näin että kirjoitti:

        Via Dia aan koko tuollainen hommeli, niin loppuu se sdp- tuputus ja niiden tukeminen

        KANNATETAAN !!!!!!!!!!


    • Siellä syöjä

      Höperöt ei sitä sdp pyöritä !

      • valehtelet !!!!!!

        No vastaa kuules kuka sitten ?


      • kkkkkkkkkkkggggggggg
        valehtelet !!!!!! kirjoitti:

        No vastaa kuules kuka sitten ?

        Tuo video kertoo aika paljon, niin tuosta paikasta kuin demareista. En minäkään halua antaa työni verorahoja tuohon puuhaan.


    • KOLME AINAKIN ..

      Kun katsoin tuota hallituksen listaa !

      Tuttuja nimiä kunnallispolitiikasta.

      Mutta ei huono asia jos tulosta syntyy :D

      • vai nii

        ketkä 3 on demarilaisia ?


      • fkkgfjjjjkkk
        vai nii kirjoitti:

        ketkä 3 on demarilaisia ?

        Ai mitä tulosta ? Eihän tollanen yhdistys saa tuottaa voittoa. Vai meneekö ne sosdemiläisten vaalikassaan ?


    • työtä kiitos !

      Eiköhä työttömien toimita tarvitse myös tuloja ???

      Jos vuokraavat tiloja ulkopuolisille, niin hyvä asiahan tuo on, eikä suinkaan huono !

      Ainut mikä tuossa on hallituksen kokoonpanossa on mielestäni huonoa on se, että hallitus pitäisi muodostaa siellä toimijoista.

      Esim : Niistä jotka siellä käyvät päivittäin esim : Ruokailemassa tai muuten osallistuvat toimintaan.

      Puheenjohtajan ei pitäisi olla toimitaa pyörittävä projekitijohtaja vaan rivijäsen.

      Hallituksen jäsenten pitäisi olla työttömiä jotka osaavat ymmärtää " työttömien tilanteen " ja osaavat asettaa tavoitteet toiminnalle mitä toimintaa haluavat ja miten toimitaa voidaan kehittää siihen suuntaan, että se olisi matalankynnyksen toimintaa jossa politiikkaa ei harrastetta, vaan kaikki ovat tasavertaisia oli sitten puoluekannaltaan mikä hyväänsä.

      Mikkelin toiminta on ollut hyvää, mutta aina voi parantaa ja uudistaa, ketään sen kummempaa loukkaamatta.

      Itse lopetin käymisen ja siihen on useampi syy ja yksi tuo hallituksen vaha politiinen näkyvyys, toki eihän siinä mitään väärää ole mutta ei vain tuntunut omalle paikalle.

      Olen edelleen työtön ja olen hakenut eläämäni sisältöä muusta toiminnasta.

      Toivottavasti meitä työttömiä potkaisi vaikka täystyöllisyys tai edes lotossa se neljä oikein.

      Mutta kyllä me jaksetaan kunhan ei uskota sokeasti kaikkeen siihen joita meille politikot vaalilupauksissaan syöttävät. osaamme syödä itsekin haarukalla ja veitsellä, harmi vaan kun lusikka on ahkerammassa käytössä kun soppa ruoka tulee halvemmaksi tehdä.

      Hyvää vuoden jatkoa meille kaikille työttömille !!

    • ei politiikkaa

      Eikös työttömien ruokalan tarkoitus ole tuottaa ruokaa työttömille?
      Mitä väliä sillä on asiaan, keitä siellä hallituksessa istuu, tai heidän puoluekannoillaan?

      Suurin osa taitaa kävijöistä olla alkoholisoituneita ja muutenkin ongelmaisia ihmisiä. Niitä tuskin kiinnostaa hallitukset ja niissä istujat. Pääasia että saavat sen ruokansa ja ehkä jotain kotiin viemisiä mukaansa.

      Ruokaahan sieltä on saanut koko sen toiminnan ajan ja saa edelleenkin.
      Hallituksista huolimatta tai juuri sen takia.

      • matti m

        Ahaa. Joku hallituksessa istuva kirjoittelee..... ON VAIN KUULTU KAUPUNGILLA NIIN PIIRUN YLI KERTAA, JOTTA OMAAN PUSSIIN PELAA TUO HALLITUS. NIIN POLIITTISESSA HOMMASSA, KUIN HENK KOHT ASIOISSA.


      • no miten ___________
        matti m kirjoitti:

        Ahaa. Joku hallituksessa istuva kirjoittelee..... ON VAIN KUULTU KAUPUNGILLA NIIN PIIRUN YLI KERTAA, JOTTA OMAAN PUSSIIN PELAA TUO HALLITUS. NIIN POLIITTISESSA HOMMASSA, KUIN HENK KOHT ASIOISSA.

        Kuka tota hallitusta sit valvoo ?


      • ei politiikkaa
        matti m kirjoitti:

        Ahaa. Joku hallituksessa istuva kirjoittelee..... ON VAIN KUULTU KAUPUNGILLA NIIN PIIRUN YLI KERTAA, JOTTA OMAAN PUSSIIN PELAA TUO HALLITUS. NIIN POLIITTISESSA HOMMASSA, KUIN HENK KOHT ASIOISSA.

        En kuulu hallitukseen enkä muutenkaan ole missään tekemisissä kyseisen puljun kanssa. Heikki oli koulukaveri ja Kekan tunnen muuten. Kumpaakaan en ole nähnyt yli 10 vuoteen.
        Jotenkin vaan huvittaa tää valitus ja mustamaalaus. Olisitte iloisia, kun jotku viittii teille sitä ruokaa tehdä ja järjestää pilkkahinnalla. Jos ei kiinnosta, niin eihän sinne kukaan pakota menemään.
        Ja tietääkseni siellä ei ruokailijoilta puolueen jäsenkirjoja kysellä. Kai sinne mahtuu kokkari persu ja demarikin syömään ym puolueiden työttömät.
        Ja kaupungilla nyt kuulee vaikka mitä. Eriasia sitten onkin, onko niissä kuulopuheissa sen enempää perää, kun yleensäkkään hevosmiestentietotoimiston jutuissa.


      • ilmatteeks ruokaa
        no miten ___________ kirjoitti:

        Kuka tota hallitusta sit valvoo ?

        Joku hallituksen demari vastasi. Tuolla joku kirjoittaa, että hallitus ja henkilkökunta ....."vapaaehtois setä"....ottaa ensin kaiken. Ei ota selvää Erkkikäään.

        Jäädään kaikki työttömäksi ja mennään tuonne, kun ei kerran tartte ruokaa enää itse ostaa.


      • lapsellinen olet
        ei politiikkaa kirjoitti:

        En kuulu hallitukseen enkä muutenkaan ole missään tekemisissä kyseisen puljun kanssa. Heikki oli koulukaveri ja Kekan tunnen muuten. Kumpaakaan en ole nähnyt yli 10 vuoteen.
        Jotenkin vaan huvittaa tää valitus ja mustamaalaus. Olisitte iloisia, kun jotku viittii teille sitä ruokaa tehdä ja järjestää pilkkahinnalla. Jos ei kiinnosta, niin eihän sinne kukaan pakota menemään.
        Ja tietääkseni siellä ei ruokailijoilta puolueen jäsenkirjoja kysellä. Kai sinne mahtuu kokkari persu ja demarikin syömään ym puolueiden työttömät.
        Ja kaupungilla nyt kuulee vaikka mitä. Eriasia sitten onkin, onko niissä kuulopuheissa sen enempää perää, kun yleensäkkään hevosmiestentietotoimiston jutuissa.

        Kuka tuo Keka on ? Puolustat sä nyt vaan demarina demarien touhua ? Et ole tekemisissä, mutta puolustat tuota törkymestaa. No voi peppu kun läpinäkyy hei.

        Via Dia nyt kuulolle, ei tonne voi mennä.


      • ei politiikaa
        lapsellinen olet kirjoitti:

        Kuka tuo Keka on ? Puolustat sä nyt vaan demarina demarien touhua ? Et ole tekemisissä, mutta puolustat tuota törkymestaa. No voi peppu kun läpinäkyy hei.

        Via Dia nyt kuulolle, ei tonne voi mennä.

        Keka on Keijo Kurki ja näkys olevan hallituksen jäsen.
        Miksi puolustaisin demareita jos äänestän persuja?
        En puolustele ketään enkä mitään. Ihmettelen vaan tätä narinaa täällä.

        Ja sulla näkyy olevan aikaa kehitellä ihmeellisiä salaliittoteorioita. Heitä foliohattu päähäs, ne saattaa muuten aivopestä sut demariks.


      • ZZZxxxxxxx
        ei politiikaa kirjoitti:

        Keka on Keijo Kurki ja näkys olevan hallituksen jäsen.
        Miksi puolustaisin demareita jos äänestän persuja?
        En puolustele ketään enkä mitään. Ihmettelen vaan tätä narinaa täällä.

        Ja sulla näkyy olevan aikaa kehitellä ihmeellisiä salaliittoteorioita. Heitä foliohattu päähäs, ne saattaa muuten aivopestä sut demariks.

        No öh..."en ole nähnyt yli kymmeneen vuoteen"..."ja tietääkseni siellä"... ja "miksi puolustan demareita, jos äänestän persuja"..."en puolustele mitään"....."ihmettelen vaan"... - kavereita, joita et ole nähnyt yli 10 vuoteen !

        Ihminen kun puhuu noin itsensä pussiin, niin kyllä se äänestää demuja. Ei politiikkaa juu.

        Tuskin kukaan kateellinen noille tyypeille, jotka tuolla paikassa joutuu köyhyyttään käymään, mutta paskanjauhamien siitä, että tuo paikka olisi poliittisesti sitoutumaton on täyttä bullshittiä ! Demut osaa tuon kakkapuheen.


      • ei politiiikkaa
        ZZZxxxxxxx kirjoitti:

        No öh..."en ole nähnyt yli kymmeneen vuoteen"..."ja tietääkseni siellä"... ja "miksi puolustan demareita, jos äänestän persuja"..."en puolustele mitään"....."ihmettelen vaan"... - kavereita, joita et ole nähnyt yli 10 vuoteen !

        Ihminen kun puhuu noin itsensä pussiin, niin kyllä se äänestää demuja. Ei politiikkaa juu.

        Tuskin kukaan kateellinen noille tyypeille, jotka tuolla paikassa joutuu köyhyyttään käymään, mutta paskanjauhamien siitä, että tuo paikka olisi poliittisesti sitoutumaton on täyttä bullshittiä ! Demut osaa tuon kakkapuheen.

        No jos et olis noin pälli, niin osaisit lukea tosta ylempää ketkä kuuluu hallitukseen.
        Eli ei ole tietääkseni siellä, vaan perustan sanomiseni tuohon listaan.
        Mut huomaa kyllä, ettei vajaaälyisen kanssa voi keskustella asiallisesti.

        Mulle on yks v itun hailee kuuluuko joku johonkin puolueeseen vai ei. Se ei merkitse mulle yhtään mitään.

        Ja hyvin näyt tietävän ketä äänestän. Mutta teillä foliohattu tyypeillähän onkin ihan omat systeemit tietää muittenh äänestykset.

        Onko joku demari vieny sun akkas, vai mistä moinen kiukku niitä kohtaan?

        Tai älä edes vaivaudu vastaamaan. Tulee taas joku salaliittoteoria ja puhut asian vierestä demarikiimassasi.


      • Demäri älähti OHO
        ei politiiikkaa kirjoitti:

        No jos et olis noin pälli, niin osaisit lukea tosta ylempää ketkä kuuluu hallitukseen.
        Eli ei ole tietääkseni siellä, vaan perustan sanomiseni tuohon listaan.
        Mut huomaa kyllä, ettei vajaaälyisen kanssa voi keskustella asiallisesti.

        Mulle on yks v itun hailee kuuluuko joku johonkin puolueeseen vai ei. Se ei merkitse mulle yhtään mitään.

        Ja hyvin näyt tietävän ketä äänestän. Mutta teillä foliohattu tyypeillähän onkin ihan omat systeemit tietää muittenh äänestykset.

        Onko joku demari vieny sun akkas, vai mistä moinen kiukku niitä kohtaan?

        Tai älä edes vaivaudu vastaamaan. Tulee taas joku salaliittoteoria ja puhut asian vierestä demarikiimassasi.

        A. Salaliittoteoriat näkyy olevan tään persuja äänestävän demarin heiniä.
        B. Ninn että "ei ole tietääkseni siellä" - Siis kuka ei ole ?
        C. V tun hailee kuuluuko johonkin puolueeseen vai ei........... ja kirjoittaa tänne puolustuspuheen 10 vuotta sitten tapaamistaan demarikavereistaan ja julistaa että äänestää persuja. Oletko selvinpäin sinäkään ?
        D. Ehkä monikaan ei huoli demarimuijaa.
        E. Laita ensi vaaleihin folihattu niin tunnistan. Tulen kertomaan mitä mieltä olen työttömien yhdistyksen toiminnasta.
        F. Tämä on mielipidesivusto ! Jos tulet noin äkäiseksi, älä tule tänne...puolustamaan 10 vuotta sitten tapaamiasi kavereita.
        G. Demarit valehtelevat.
        F. Mitä nuo venäläiset siellä ruokalassa tekee ? Onko ne jotain suomalaisia äijikseen etsiviä xxxxxxxx ja ? Outoa. Mutta voisi kiinnostaa jotakin.


      • 1+1=6tai7
        Demäri älähti OHO kirjoitti:

        A. Salaliittoteoriat näkyy olevan tään persuja äänestävän demarin heiniä.
        B. Ninn että "ei ole tietääkseni siellä" - Siis kuka ei ole ?
        C. V tun hailee kuuluuko johonkin puolueeseen vai ei........... ja kirjoittaa tänne puolustuspuheen 10 vuotta sitten tapaamistaan demarikavereistaan ja julistaa että äänestää persuja. Oletko selvinpäin sinäkään ?
        D. Ehkä monikaan ei huoli demarimuijaa.
        E. Laita ensi vaaleihin folihattu niin tunnistan. Tulen kertomaan mitä mieltä olen työttömien yhdistyksen toiminnasta.
        F. Tämä on mielipidesivusto ! Jos tulet noin äkäiseksi, älä tule tänne...puolustamaan 10 vuotta sitten tapaamiasi kavereita.
        G. Demarit valehtelevat.
        F. Mitä nuo venäläiset siellä ruokalassa tekee ? Onko ne jotain suomalaisia äijikseen etsiviä xxxxxxxx ja ? Outoa. Mutta voisi kiinnostaa jotakin.

        Lopeta jo kun ymmärryksesi ei riitä yksinkertaisempiinkaan asioihin.


      • ^^¨¨¨¨¨¨¨^^^ (.)
        1+1=6tai7 kirjoitti:

        Lopeta jo kun ymmärryksesi ei riitä yksinkertaisempiinkaan asioihin.

        Kyllä tuo persuja äänestävä tyyppi on hakoteillä. Luulen, että persulainen aloitti tään ketjun ja paljasti mikä paikka tuokin on. Kiitos aloittajalle.


      • UTAST
        no miten ___________ kirjoitti:

        Kuka tota hallitusta sit valvoo ?

        Satu Taavitsainen


      • poju
        no miten ___________ kirjoitti:

        Kuka tota hallitusta sit valvoo ?

        Etkös itse otamistään selvää mistään...sen tiedon saa jos haluaa..löpön ..lörpön


      • villeperttiesko
        poju kirjoitti:

        Etkös itse otamistään selvää mistään...sen tiedon saa jos haluaa..löpön ..lörpön

        Jaa-a. Että kännissä taas joku "poju" demarileiristä vastasi. Ei mitään uutta. Pistäkää nyt joku valvomaan tuota paikkaa. Kyllä kaupungilla liikkuu kaikenlaisia juttuja, osaan on uskominen, osa on suoraa kateudesta johtuvaa ylilyöntiä, mutta osa on sellaista, mikä on niin samaa asiaa tästä työttömien paikasta, että sitä ei kukaan voi enää keksiä, valehdella tai puhua vain kateuksissaan. Tietääkö joku valvooko Ely tuota paikkaa mitenkään ? Yhdistyksen sivustolla lukee, että palkataan keittiöön palkkatuella. Silloin varsinkin on pakko olla valvontaa. Jos kaikki "valvonta" perustuu demarien omaan "lahkoon", niin ....voi helvxxi !
        Tuolla lukee, että kaupungilta annettu avustusta. Miksi poliittinen yhdistys saa verorahoja ? Varsinkin SDP ? Vai onko siellä niin kieroutunutta väkeä mukana, että ovat soluttautuneet äänestämään itse itseään ? Pyrhönen on valtuustossa ainakin.


    • köksä

      Hyvää duunia TEKEVÄT joilla sitä on !!

      Ruoka on Hyvää ja saa vatsan täyteen !!

      Keittiöhenkilöstö on rautaa !!

      Jos tätä toimintaa ei olisi niin aika moni jäisi ilman lämmintä ateriaa.

      • vastaan köksälle

        Minä käyn syömässä pari kertaa viikossa pikkusen kalliimmassa paikasssa, vaikka olen työtön. Ennemmin annan vähäset rahani kunnolliselle yrittäjälle kuin sinne Käsi on leikattu ja sairaseläke voipi tulla, mutta sinne en ikännään rahoja laita.
        Ei sitä kakkee juoruja piä uskoo, mutta teijdän virma on niin Ppa'ska, että saapi olla minun puolesta.


      • minä vaan
        vastaan köksälle kirjoitti:

        Minä käyn syömässä pari kertaa viikossa pikkusen kalliimmassa paikasssa, vaikka olen työtön. Ennemmin annan vähäset rahani kunnolliselle yrittäjälle kuin sinne Käsi on leikattu ja sairaseläke voipi tulla, mutta sinne en ikännään rahoja laita.
        Ei sitä kakkee juoruja piä uskoo, mutta teijdän virma on niin Ppa'ska, että saapi olla minun puolesta.

        hei mua kiinnostaa ne naiset !!!!!!!!!! Mitä naisia siellä on ? vastaiskos juku joka käynyt


      • oottelen
        minä vaan kirjoitti:

        hei mua kiinnostaa ne naiset !!!!!!!!!! Mitä naisia siellä on ? vastaiskos juku joka käynyt

        Käy vilkaisee, jos uskallat ja kerro meillekkin.


    • no fuck

      Hahaahaaa haaa naisten iskumesta -työttömien ruokala ! ennemi alan homoksi.

      • Sinne!

        Kylän mesevin naisten iskupaikka. Ei helvetissä. Viikon paras! Hekotan tekarit suustani


      • tiedä sitten
        Sinne! kirjoitti:

        Kylän mesevin naisten iskupaikka. Ei helvetissä. Viikon paras! Hekotan tekarit suustani

        Mäyräkoira kyytipojaksi ja demarien iskupaikkaan. Mikäs siinä. Ehkä siellä joku ei-persaukinen alkoholistinainen saattais haaviin tarttua. Ottaisin viinan pois ja opettaisin tavoille.


    • keijo k kojotti

      no ne naiset ketkä siellä on 55-70v osa eläkeläisiäkin ja ovat ns kannatusjäseniä.
      aika paljon on venäläisiä ruokailemassa.
      eli hommahan toimii niin että paikan autokuskit käyvät kauppakieroksella josta kauppiaat lahjoittavat päiväys vanhoja ruokia jotka lajitelaan luokkahuoneessa ja sit tulee henkilökunta ja hallituksen jäsenet luokkahuoneeseeen josta ottavat kaikki parhaimat paistit ja muut päältä.
      asiakaat muodostavat tiskille jonon josta saavat lipun jolla pääsee sit luokkahuoneeseen ja hallituksen varapuheenjohtaja jakaa sit asiakaiden muovikasseihin jotain lauantai makkaraa ja muita huonoja tuoteita joita ei henkilökunta ja hallituksen jäsenet vieneet omiin pusseihinsa..jonossa olevat ihmiset tönii toisiaan kerran kävin syömässä ja toisten en mene..
      sit yks heppu ottaa kasseihin kaikkee mitä saa oli pyörän sarvessa 5-6 kassia .
      pitäis kauppiaiden lopettaa kokonaa antamasta mitään koko järjästölle kun asiakaat eivät saa juuri mitään kun henkilö ja hallitus vie kaiken.vaikka on asiakaille tarkoitettu.

      keittiön ruoka tehdään tuoreista ruokaaineista.

      hallituksen puheenjohtaja heikki on demareiden listoilla ja kuuluu kaupungin valtuustoon.
      oli myös ehdolla kirkkovaltuustoon mutta ei mennyt läpi

      • monta promillea

        Otas tuosta nyt selvää ........... Mitä jos kirjoittasit tänne vaan selvinpäin. Voi jyhä pysäys !


      • jfgggffjjkkff
        monta promillea kirjoitti:

        Otas tuosta nyt selvää ........... Mitä jos kirjoittasit tänne vaan selvinpäin. Voi jyhä pysäys !

        ÖÖÖÖ Kuulostaa siltä että toivottavasti ei ikinä tarvii turvautua tuon paikan "antiin".


      • Alkon mainos

        kolmen promillee lasissa tänne kirjoittelee


      • demu-kamu
        jfgggffjjkkff kirjoitti:

        ÖÖÖÖ Kuulostaa siltä että toivottavasti ei ikinä tarvii turvautua tuon paikan "antiin".

        Älä nyt heti tee johtopäätöksiä. Liity demareihin niin saat sitä sun tätä ja kaupunkilaisten piikkiin !


      • KAHVI,KASSI SULLEKIN
        demu-kamu kirjoitti:

        Älä nyt heti tee johtopäätöksiä. Liity demareihin niin saat sitä sun tätä ja kaupunkilaisten piikkiin !

        Ja kun liityt JHL 525 niin pääset työttömien toimistolle askartelemaan kahvipusseista kasseja 9.3.2013 ja saat vielä ruuan jonka JHL 525 maksaa jäsenilleen. Ilmoitukset osallistumisesta http:// www.jhl525.fi/fi sivustolla olevalla lomakkeella.

        Kannattaa mennä mukaan askartelemaan kahvipusseista kasseja :D


      • menee ruokahalu
        KAHVI,KASSI SULLEKIN kirjoitti:

        Ja kun liityt JHL 525 niin pääset työttömien toimistolle askartelemaan kahvipusseista kasseja 9.3.2013 ja saat vielä ruuan jonka JHL 525 maksaa jäsenilleen. Ilmoitukset osallistumisesta http:// www.jhl525.fi/fi sivustolla olevalla lomakkeella.

        Kannattaa mennä mukaan askartelemaan kahvipusseista kasseja :D

        et oo tosissas. voi yhden kerran mitä hyvä-toveri systeemin viljelyä. näinkö ne demarit lisääntyy ?


      • ÖÖÖÖÖÖ hhhhh !
        KAHVI,KASSI SULLEKIN kirjoitti:

        Ja kun liityt JHL 525 niin pääset työttömien toimistolle askartelemaan kahvipusseista kasseja 9.3.2013 ja saat vielä ruuan jonka JHL 525 maksaa jäsenilleen. Ilmoitukset osallistumisesta http:// www.jhl525.fi/fi sivustolla olevalla lomakkeella.

        Kannattaa mennä mukaan askartelemaan kahvipusseista kasseja :D

        Mydäänkö ne sitten demari -piiritoimiston "kannatukseen" ? Taavitsainenehan tuolla JHL ssäkin riehuu ja siksi en mene mukaan.


      • Vilpertti M
        ÖÖÖÖÖÖ hhhhh ! kirjoitti:

        Mydäänkö ne sitten demari -piiritoimiston "kannatukseen" ? Taavitsainenehan tuolla JHL ssäkin riehuu ja siksi en mene mukaan.

        Siksi en minäkään : = O edes lue JHL:n "kutsuja". En tunne tarvetta tukea millään tavalla Satu Taavitsaisen touhua tässä kaupungissa.
        Vähän hirvittää, kun tuolla eräässä kohdassa lukee, suunnilleen....että kuka työntekijöistä tekee ruuan.... ? Eikös elintarvikkeiden käsittelyyn ole aika tarkat ohjeet.
        Jos ruoka menisi muutoin roskiin, niin jakakoon vaikka ukkomustlaisille tai hevosilleen !


    • SDP TYÖTÖN

      Onko muut hallituksen jäsenet työttömiä vai työssä ??

      • 15 vee katellu

        Luulen että et halua tietää tuosta hallituksen väestä.......


    • hävetkää jos osaatte

      Haanu Haapanen SDP - keskeisiä toimijoita EIKÄ mikään työtön vaan on kuulemma mainostoimistossa duunissa.

      Tekee kaikki SDP - mainokset kuulemma lehtiin.

      Mkäs se sellainen työtön on ???

      Voi miten läpinäkyvää sdp - toimitaa on työttömien ruokalassa.

      Ja johan tuo uusi kirjoitus antaa aika paljon paljastetavaa jos kotisivujen päivittäjänä on aitosatu.fi

      Ja valokuvat kertovat paljon SDP- sivukonttorista joka on siis työttömien ruokala.

      • tänks tiedosta

        "Sdp:n sivukonttori -työttömien ruokala " Sinäpä sen sanoit ! Pikku googletuksen jälkeen ----- Tuula Pöyry oli myös demarilistalla kunnallisvaaleissa. Katsoin sivuilta, niin Heikki Pyrhönen on paikan projektipäällikkö (ihmettelen minkä projektin ? ) ja hallitusen puheenjohtaja. Taavitsainen vastaa nettijutuista ja hallitus täynnä demariväkeä. Kyllä toi on Sdp.n sivukonttori, ei siitä pääse.

        Hei sulle joka vastasit kännissä...oletko "töissäkin" kännissä? Myös sellaista kun kuuluu siellä olevan.
        Kävin hakemassa EU -ruokakassin. Viina, ja tuore sellainen haisi ja näkyi. Mutta ei hakijoiden taholta, vaan jakajien.

        Nyt loppui kaikenlainen yhteistyö.


      • Miksi annetaan rahaa
        tänks tiedosta kirjoitti:

        "Sdp:n sivukonttori -työttömien ruokala " Sinäpä sen sanoit ! Pikku googletuksen jälkeen ----- Tuula Pöyry oli myös demarilistalla kunnallisvaaleissa. Katsoin sivuilta, niin Heikki Pyrhönen on paikan projektipäällikkö (ihmettelen minkä projektin ? ) ja hallitusen puheenjohtaja. Taavitsainen vastaa nettijutuista ja hallitus täynnä demariväkeä. Kyllä toi on Sdp.n sivukonttori, ei siitä pääse.

        Hei sulle joka vastasit kännissä...oletko "töissäkin" kännissä? Myös sellaista kun kuuluu siellä olevan.
        Kävin hakemassa EU -ruokakassin. Viina, ja tuore sellainen haisi ja näkyi. Mutta ei hakijoiden taholta, vaan jakajien.

        Nyt loppui kaikenlainen yhteistyö.

        Yhteistyötä kannatta nyt tosiaan miettiä. Epäluotettava.


      • ei tukea
        Miksi annetaan rahaa kirjoitti:

        Yhteistyötä kannatta nyt tosiaan miettiä. Epäluotettava.

        samaa mieltä täällä


    • kevättä kohti

      ÖÖöö! Mä olen ollut nyt kolme vuotta työttömänä, no melkein. Ei mitään valittamista, korvaukset juoksee kuin hirvi, mökillä saa käydä kun huvittaa, samoin kalassa!!
      Nyt keksin tuon kalan kylmäsavustuksen idean, aivan järjettömän hyvää syömista, itse pyydetty ja kylmäsavustettu siika!!

    • veikka.pekka

      Ainakin viime vuona oli hyvää ruokaa ja palvelu toimi keittiössä hyvin!
      Asiaakkat on olleet normaaleja ihmisiä tosin joillakin joskus tämä hajuhaitta aika paha...mutta niin on joka puolella.
      Humalaiset eivät pääse sisään.En ole nähnyt yhtään humalaista silloin kun olen syömässä käynyt.
      .
      Henkilökunta saa ti ja pe ilmaisruokaa tarkan valvonnan alla...eli ei heille parhaita anneta ne on piilossa.Tosin tuotteet seisovat siellä yli tunninkin lämmässä oli ulkona sitten vaikka 25 lämmintä.

      Hyvä toiminta monelle ihmisille.Kehitystäkin voisi tehdä ja paljon jos rahaa olisi.

      • en menis

        parhaat pöperöt piilossa Niin kenelle. Tuolle hallituksen väellekö. Siltä vaikuttaa ja

        myös että tuohohan on täysin sisäpiirihomma. Ja niin missä muualla tuo hajuhaitta

        on "joka puolella" ja aika paha

        Olen kuullut tuosta paikasta aikamoisia asioita. nyt uskon että ne ovat totta


      • demari demarille
        en menis kirjoitti:

        parhaat pöperöt piilossa Niin kenelle. Tuolle hallituksen väellekö. Siltä vaikuttaa ja

        myös että tuohohan on täysin sisäpiirihomma. Ja niin missä muualla tuo hajuhaitta

        on "joka puolella" ja aika paha

        Olen kuullut tuosta paikasta aikamoisia asioita. nyt uskon että ne ovat totta

        Nii mitä kehitystä jos rahaa olis? Lisää ilmasta ruokaa lusmuille, joita ei saa kirveilläkää töihin ? ? Vai et ole nähnyt ketään humalassa, Kuule et vaan ilkee sanoo !


      • lumiukko luulen
        demari demarille kirjoitti:

        Nii mitä kehitystä jos rahaa olis? Lisää ilmasta ruokaa lusmuille, joita ei saa kirveilläkää töihin ? ? Vai et ole nähnyt ketään humalassa, Kuule et vaan ilkee sanoo !

        Siis kelle noita ruokia piilotetaan ? Miksi ? Mitä helkkarin touhua tuolla tapahtuu ?
        Miksei kukaan vastaa kuka valvoo ?


    • stinks wrilly bad

      "Tosin tuotteet seisovat siellä yli tunninkin lämmässä "

      No en helvetti menis syömään enää niitä . Jos kerran "päiväys vanhoja " . Tarkoittaa vissiin, että ei enää kovin syömäkelpoisia. Miksi terveystarkastaja ei puutu tuohon ? Sieltähän saa salmonellaa ja ties mitä ihmiset. Mitä laki sanoo tuollaiseen ? Eikö siellä nyt mitään valvontaa ? Eikö tuo hallituksen varapuheenjohtaja ole älyllä varustettu, jos se kerran jakaa, niin kuin tuolla joku kirjoittaa ?

      Tiedän, että seurakunta on mukana, koska olen kuskannut tuonne känniläisiä "syömään ilmaseks" ja seurakunta kuulema tarjoaa. Seuraava osoite on ollutkin monesti Alko.

      Mutta että demarien paikka, niin sitä en ihmettele. Entinen elämänkumppanini oli demari ja siitä se ero kai johtuikin. Tuolla joku sanoo, että demari valehtelee. Niin tekee.

      Seuraavan kerran kuskaan syömään kaatopaikalle. Kuulostaa yhtä hygieniseltä paikalta.

      • Samaa kun Ekolla !!!

        Tuolla lukee, että ......yks heppu ottaa kasseihin kaikkee mitä saa....5-6 kassia...

        MITÄ SE NIILLÄ TEKEE ? SIIS MYYKÖ NUO KAUPASTA ILMASEKS SAADUT RUUAT NIINKUIN JOSSAIN MUSTASSA PÖRSSISSÄ ?

        Miten Marttinen voi olla hallituksessa ?


      • Best 1

        Pakko puuttua keskusteluun, olin joitakin vuosia sitten töissä kyseisessä keittiössä ja kaikki valmistettava ruoka tehtiin TUOREISTA ja tukusta ostetuista raaka aineista. Mitään yli päivän aineita ei todellakaan käytetty. Meillä minun aikanani oli ensin Helsingin ravintolakoulun käynyt ammattikokki ja sen jälkeen myös alalta valmistunut emäntä. Sen mukavampaa työpaikkaa saa hakea, eikä henkilökunnassakaan moitteen sijaa. Asiakkailta aina positiivista palautetta.


      • se oli ennen se
        Best 1 kirjoitti:

        Pakko puuttua keskusteluun, olin joitakin vuosia sitten töissä kyseisessä keittiössä ja kaikki valmistettava ruoka tehtiin TUOREISTA ja tukusta ostetuista raaka aineista. Mitään yli päivän aineita ei todellakaan käytetty. Meillä minun aikanani oli ensin Helsingin ravintolakoulun käynyt ammattikokki ja sen jälkeen myös alalta valmistunut emäntä. Sen mukavampaa työpaikkaa saa hakea, eikä henkilökunnassakaan moitteen sijaa. Asiakkailta aina positiivista palautetta.

        Tuon voi uskoo ken huvittaa. Tuolta känniläisen sepustuksesta taisi se totuus kuiteskin tulla. Ja jos joitakin vuosia sitten------ Joku kirjoittaa, että nykyisin siellä EI valvo kukaan mitään.

        JA LUULETTEKO ETTÄ NE VALITTAA JOTKA SAA ILMASTA RUOKAA ???????????????

        Ja tuo nyt on niin selvästi demarien kakkosmesta. Voi elämän kevät, onpahan maine!!


      • piraatti
        se oli ennen se kirjoitti:

        Tuon voi uskoo ken huvittaa. Tuolta känniläisen sepustuksesta taisi se totuus kuiteskin tulla. Ja jos joitakin vuosia sitten------ Joku kirjoittaa, että nykyisin siellä EI valvo kukaan mitään.

        JA LUULETTEKO ETTÄ NE VALITTAA JOTKA SAA ILMASTA RUOKAA ???????????????

        Ja tuo nyt on niin selvästi demarien kakkosmesta. Voi elämän kevät, onpahan maine!!

        On alettava kyhäämään avustushakemusta kaikkien puolueiden kakkos-piiritoimiston ylläpitämiseksi, kun seurakunta, Ely ja kaupunki kerran kustantaa demareille.
        Voisko sanoo, että vit''u miten kieroo touhua. Ettäkö tässä maassa ei korruptiota ?


      • ANOMUS SISÄÄN
        piraatti kirjoitti:

        On alettava kyhäämään avustushakemusta kaikkien puolueiden kakkos-piiritoimiston ylläpitämiseksi, kun seurakunta, Ely ja kaupunki kerran kustantaa demareille.
        Voisko sanoo, että vit''u miten kieroo touhua. Ettäkö tässä maassa ei korruptiota ?

        Laita vaan hakemus sisään siellähän se projektinjohtaja on niitä käsittelemässä ei ainakaan voi tehdä hylsypäätöstä muuten tulisi totuus esiin omasta toiminnasta.

        Sinulta hyvä oivallus ja kommentti :D


      • waitres
        ANOMUS SISÄÄN kirjoitti:

        Laita vaan hakemus sisään siellähän se projektinjohtaja on niitä käsittelemässä ei ainakaan voi tehdä hylsypäätöstä muuten tulisi totuus esiin omasta toiminnasta.

        Sinulta hyvä oivallus ja kommentti :D

        kannatan


      • äimänkäkenä
        Samaa kun Ekolla !!! kirjoitti:

        Tuolla lukee, että ......yks heppu ottaa kasseihin kaikkee mitä saa....5-6 kassia...

        MITÄ SE NIILLÄ TEKEE ? SIIS MYYKÖ NUO KAUPASTA ILMASEKS SAADUT RUUAT NIINKUIN JOSSAIN MUSTASSA PÖRSSISSÄ ?

        Miten Marttinen voi olla hallituksessa ?

        Oho. Juu. Mites Marttinen tosiaan. Hyvä kysymys ! Tämä viestiketjuhan kertoo paljon!


      • marrtinen on....
        äimänkäkenä kirjoitti:

        Oho. Juu. Mites Marttinen tosiaan. Hyvä kysymys ! Tämä viestiketjuhan kertoo paljon!

        Tiedetään yhtä ja toista meinaan.


      • PEPI
        se oli ennen se kirjoitti:

        Tuon voi uskoo ken huvittaa. Tuolta känniläisen sepustuksesta taisi se totuus kuiteskin tulla. Ja jos joitakin vuosia sitten------ Joku kirjoittaa, että nykyisin siellä EI valvo kukaan mitään.

        JA LUULETTEKO ETTÄ NE VALITTAA JOTKA SAA ILMASTA RUOKAA ???????????????

        Ja tuo nyt on niin selvästi demarien kakkosmesta. Voi elämän kevät, onpahan maine!!

        EI SIINÄ OLE VALITTAMISTA ..ILMAISTA SE ONKIN..JA VIEL HYVÄÄ..HAAAA


    • en oikein tajua?

      Mitä väliä sillä on jos joku on demari?
      Miten se liittyy siihen ruuan makuun ja tuoreuteen?
      Miten se demarius yleensä liittyy koko asiaan?
      Onko jossain sanottu, että on oltava demari jos käy siellä syömässä?

      • *************

        Ai että siinä myönnettiin nyt tuo ! ON SIIS POLIITTINEN YHDISTYS ! Tukekaan vaan verorahoilla demuja kele.........................xxxx!!!!


    • surullista

      Voi hyvät hyssykät !

      Olen kauhuissani lukenut näitä kommenteja ! Tulin todella suruliseksi millaiseksi toiminta on mennyt / jos on mennyt.

      En ole vuosiin käynyt kyseisessä paikassa, sillä en ole tarvinnut tätä palvelua koskaan.

      Mutta aikoinaan tämä paikka kukoisti ja siellä ei ollut minkäänlaista eripuraa siitä kuka tai ketkä siellä kävi tai oli työssä.

      Homma toimi kuin rasvattu ja sieltä sai apua kun tarvitsi nopeasti sijaisen kun vakituinen työntekijä oli sairastunut / tai lomalla.

      Ammattiyhdistystoiminnan kokouksiakin siellä pystyi pitämään, nykyisin en tiedä pidetäänkö vai onko todella niin, että SDP on vallannut paikan omaksi jotenkin on vaikea uskoa, että järjestö hyväksyisi minkäänlaista poliittista toimintaa ainakaan yhdistyksen sisällä.

      Yhdistyksen toiminta pitää ja onkin, tai ainakin pitäsi olla puolueetonta ei mihinkään puolueeseen sidonnaisuuksia.

      Paikan pitää olla niin matalan kynnyksen paikka, että sinne voi mennä kaikki jotka apua tarvitsevat syystä tai toisesta ( työttömät )

      En voi ymmärtää miten tähän on tultu, onko valta ja vaalit saanut tämän aikaan.
      Vai pahansuopaisuus ja kateus, sitä en tiedä, mutta surullinen olen.

      Aikoinaan siellä oli toiminnanjohtajan Anneli niminen nainen ja Tuija niminen toimistotyöntekijä jotka pitivät asiat järjestyksessä ja silloin siellä ei anakaan politiikka näytellyt pääroolia vaan ihmisten huoli ja hätä miten selviytyvät elämässä eteen päin.

      Joten eiköhän se polikointi pitäisi tehdä aivan muualla.

      Toiminnanjotajan kyllä pitäisi antaa selvitys asiasta, jos näin asiat on, vaikka tämä onkin mielipide palsta.

      Mielipiteitä saa olla ja pitääkin olla, sillä sehän on kehityksen kivijalka parempaan.

      • tässä sulle vastaus

        ----------------En voi ymmärtää miten tähän on tultu, onko valta ja vaalit saanut tämän aikaan.------------------------ ?

        Vastaan sulle : valta, katkeruus ja kierous = demarien aakkoset Mikkelissä


      • AAKKOSET JA SANAT
        tässä sulle vastaus kirjoitti:

        ----------------En voi ymmärtää miten tähän on tultu, onko valta ja vaalit saanut tämän aikaan.------------------------ ?

        Vastaan sulle : valta, katkeruus ja kierous = demarien aakkoset Mikkelissä

        :D OSU NIIN NAPPIIN NUO AAKKOSET :D


      • niinpä niin ........
        AAKKOSET JA SANAT kirjoitti:

        :D OSU NIIN NAPPIIN NUO AAKKOSET :D

        surullista ja totta


    • kuka valvoo ?

      "Yhdistyksen toiminta pitää ja onkin, tai ainakin pitäsi olla puolueetonta ei mihinkään puolueeseen sidonnaisuuksia."

      Käy sanoo tää niille jotka antaa noille kaupungin taholta fyrkkaa

      • sitäsuntätä ja satu

        Eihän sitä voi mennä kertomaan kun Taavitsainen on tuon paikan suojelia seuraaviin vaaleihin saakka " Eduskunta " vaalit on seuraavat ellei EU: n pyri :D


      • petyin pahsti
        sitäsuntätä ja satu kirjoitti:

        Eihän sitä voi mennä kertomaan kun Taavitsainen on tuon paikan suojelia seuraaviin vaaleihin saakka " Eduskunta " vaalit on seuraavat ellei EU: n pyri :D

        Taavitsainen ? Suojelee vain itseään ja omia etujaan Mikkelissä. Niin ja äänestäjiä vaalien alla tietysti.


    • nakit ja muusi

      Niin se oli ennen hyvä paikka, mutta ei enää :(

    • lisää euroja ha,ha,

      Käykää lukemassa www.mikkeli.fi päätöksenteko./ tulevat kokoukset/ esityslistat.
      Hallituksen esityslista 28.1. 2013 eli huomenna. Euroja tulossa 30.000 euroa.

      HUOM ! Työllisyyden hoitoon !!!!!

      • yrittäjä X

        Siis työttömyyden hoitoon. Eli noita kasseilla ilmaista ruokaa kantavia joutilaita ei saa taas kahdellakaan kirveellä töihin. Mitä enemmän niitä paapotte, sitä kauemmin pysyvät työttömänä.

        Tuosta päätöksestä, jos se toteutuu, lähtee monta valitusta ! Aivan hineesti ! Sehän menee meidän veroista.

        Kiitos ketjun aloittajalle, nyt Mikkelissä tiedetään tuokin, että rahaa annetaan täysin holtittomaan paikkaan, jossa ei ole mitään valvontaa- noitten tekstien perusteella. Ja kun katson hallituksen väkeä, voin sanoa, että yhdistyslakia ei tuossa paikassa ainakaan tunneta.


      • maanviljelijä X
        yrittäjä X kirjoitti:

        Siis työttömyyden hoitoon. Eli noita kasseilla ilmaista ruokaa kantavia joutilaita ei saa taas kahdellakaan kirveellä töihin. Mitä enemmän niitä paapotte, sitä kauemmin pysyvät työttömänä.

        Tuosta päätöksestä, jos se toteutuu, lähtee monta valitusta ! Aivan hineesti ! Sehän menee meidän veroista.

        Kiitos ketjun aloittajalle, nyt Mikkelissä tiedetään tuokin, että rahaa annetaan täysin holtittomaan paikkaan, jossa ei ole mitään valvontaa- noitten tekstien perusteella. Ja kun katson hallituksen väkeä, voin sanoa, että yhdistyslakia ei tuossa paikassa ainakaan tunneta.

        Työttömien hoitoon= Hoitaavat itsensä työkyvyttömäksi kun tuo pulju mahdollistaa lorvimisen ! Ja joo luin yhdistyksen sivuston, vaan kun täällä näin paljon mainintaa, niin ainahan voi komeila sivuilla netissä, kun totuus on toinen.
        Jos kukaan ei valvo, niin rahan antaminen noille on moraalitonta politikointia. Selväähän on että paikka on äsdeepeen pulju tai olkoon vaikka kuu-ukkojen, mutta jos ei avointa, niin rahahanat kiinni.


      • elsa kohtalonlapsi
        maanviljelijä X kirjoitti:

        Työttömien hoitoon= Hoitaavat itsensä työkyvyttömäksi kun tuo pulju mahdollistaa lorvimisen ! Ja joo luin yhdistyksen sivuston, vaan kun täällä näin paljon mainintaa, niin ainahan voi komeila sivuilla netissä, kun totuus on toinen.
        Jos kukaan ei valvo, niin rahan antaminen noille on moraalitonta politikointia. Selväähän on että paikka on äsdeepeen pulju tai olkoon vaikka kuu-ukkojen, mutta jos ei avointa, niin rahahanat kiinni.

        Sinulla muuten on paljon kirjoitus virheitä..kouluun!!!!!!!!


      • side1
        maanviljelijä X kirjoitti:

        Työttömien hoitoon= Hoitaavat itsensä työkyvyttömäksi kun tuo pulju mahdollistaa lorvimisen ! Ja joo luin yhdistyksen sivuston, vaan kun täällä näin paljon mainintaa, niin ainahan voi komeila sivuilla netissä, kun totuus on toinen.
        Jos kukaan ei valvo, niin rahan antaminen noille on moraalitonta politikointia. Selväähän on että paikka on äsdeepeen pulju tai olkoon vaikka kuu-ukkojen, mutta jos ei avointa, niin rahahanat kiinni.

        kun olet maanviljeliä ? mistä voit tietää ettei tule myrsky ja vie viljasi ja kaataa puut repii kattosi ja joudut hakemaan apua jostain ..toivon ettet ainakaa mene työttömänä työnhakijana hakemaan avustuksia...pöllö


    • euroja lisää

      Tuolla rahalla palkataan keittiönväki ja toiminnanjohtaja ja varmaan autokuskit,

      Joka on hyvä juttu jos ovat uusia eikä samoja.

    • rikosilmoitus

      Aika loukkaavia nuo tekstit meitä kohtaan jotka olemme siellä töissä joko olleet tai olemme.Samoin meitä kohtaan jotka siellä asioimme.
      Ehkä kirjoittajien kannattaisi siellä ihan käydä ja todeta kuinka asiat ovat??!!!
      Ei kait paikkaa olisi jos sitä ei tarvittaisi Mikkelissä.
      Seurakuntahan tukee myös tätä paikkaa.

      • Carl von F

        Tuolla näkyy ylempänä nyt niin paljon noita plussia, että ovatko he kaikki väärässä ? En usko !


      • jaa mistä ?

        Kyllä nämä tekstit kestävät lain sananvapuden ja mielipidevapauden nojalla. Erikseen on sitten se miten tuo yhdistyksen toiminta näiden kirjoitusten perusteella sopii lakiin. Puolueetonta tuo ei ainakaan ole. Mitäs niissä hakemuksissa lukeekaan ?


    • kunnioitusta hieman

      Mikkelin työttömien yhdistys tekee hyvää työtä ja tehnyt sitä jo yli kaksikymmentä vuotta.

      Itse olen ollut aikoinaan kannatusjäsen ja olen edelleen, eli en ole työtön vaan muuten kannatan pienellä kannatusmaksulla toimintaa.

      Tätä paikkaa jos ei olisi niin Mikkelissäkin olisi sosiaali/ terveysmenot vielä hurjempaa luettavaa.
      Työttömät saavat myös terveysneuvontaa ja tarkastuksia yhdistyken/ yhteyeistyö kummpaneiden turvin.

      Seurakunta ja Mikkelin kaupuki tukee toimintaa työllisyyseurojen kautta jossa on mukana tietääksen myös Reitti ja muut yhteistyökumppanit.

      Työntekijät ovat tukikelpoisia henkilöitä jotka kuuluvat työllistettyjen pitkäaikaistyöttömien piiriin. Ovat myös suurin osa ammattitutkinnon suorittaneita.

      Tämä toiminta helpottaa juuri niitä henkilöitä jotka ovat peruspäivärahalla ja muuten vähävaraisia.

      Ketään ei pakoiteta menemään ruokailemaan kyseiseen paikkaan vaan se on vapaaehtoista. Mutta suoittelen jos oma elämäntilanne on sellainen, että toiminnasta on sinulle jotain hyötyä. Sitä ei pidä hävetä sillä on monia jotka tarvitsevat tätä paikkaa.

      Lopetetaan musta maalaaminen ja ollaan tyytväisiä kuntalaisia siitä, että meillä on tälläinen paikka.

      Kunnioitetaan työntekijöitä jotka siellä työskentelee ja tuovat oman panoksensa toiminnan ylläpitämiseen.

      • No justiinsa juu

        Miten voi olla tyttyväinen, jos kunnan (veronmaksajien) rahoja, joita tarvittaisiin kipeästi esim vanhusten hoivassa, myönnetään sellaiseen paikkaan, jossa ei ole tarpeellista valvontaa, mihin ne menee ?

        "Tätä paikkaa jos ei olisi niin Mikkelissäkin olisi sosiaali/ terveysmenot vielä hurjempaa luettavaa."

        Jos tuota paikkaa ei olisi, kolesteroliarvot pysyisivät kävijöillä normaaleina ja ymmärtäisivät laittaa rahansa ruokaan, eikä viinaan ja tupakkaan.

        Jos tuota paikkaa ei olisi, olisivat nuokin työttömät normaalitöissä, maksamassa kaupungille veroja = rakentamassa parempaa Mikkeliä yhteistyöllä. Vaan ei. kun hyysätään ja hyysätään, niin että voi lorvia toimettomana, vuodesta toiseen. TÄTÄ EI MONI YMMÄRRÄ !


      • hienot vastaukset...

        "Tämä toiminta helpottaa juuri niitä henkilöitä jotka ovat peruspäivärahalla ja muuten vähävaraisia."

        Kiinostaa kysyä ihan kokreettisesti; Että miten ?
        Internet-sivustolle voi laittaa mitä tahnasa.

        Ja poliittinen on poliittinen paikka ! ja ps. musta maalaaminen on yhdyssana. Tosin keskustelupalstalle mielipiteiden kirjoittaminen = mielipiteitä tuosta asiasta. Jos noin vetäisee herneet, eikä kestä kritiikkiä, ei kaikki ole kunnossa.


      • käsittämätöntä
        hienot vastaukset... kirjoitti:

        "Tämä toiminta helpottaa juuri niitä henkilöitä jotka ovat peruspäivärahalla ja muuten vähävaraisia."

        Kiinostaa kysyä ihan kokreettisesti; Että miten ?
        Internet-sivustolle voi laittaa mitä tahnasa.

        Ja poliittinen on poliittinen paikka ! ja ps. musta maalaaminen on yhdyssana. Tosin keskustelupalstalle mielipiteiden kirjoittaminen = mielipiteitä tuosta asiasta. Jos noin vetäisee herneet, eikä kestä kritiikkiä, ei kaikki ole kunnossa.

        Ei työtätekevä veronmaksaja ymmärrä. Näköjään 30 th ekeä tuonne annettiin demareille ja valvomattomaan toimintaan. Näin se Mikkeli kehittyy !


      • ja ja ja
        No justiinsa juu kirjoitti:

        Miten voi olla tyttyväinen, jos kunnan (veronmaksajien) rahoja, joita tarvittaisiin kipeästi esim vanhusten hoivassa, myönnetään sellaiseen paikkaan, jossa ei ole tarpeellista valvontaa, mihin ne menee ?

        "Tätä paikkaa jos ei olisi niin Mikkelissäkin olisi sosiaali/ terveysmenot vielä hurjempaa luettavaa."

        Jos tuota paikkaa ei olisi, kolesteroliarvot pysyisivät kävijöillä normaaleina ja ymmärtäisivät laittaa rahansa ruokaan, eikä viinaan ja tupakkaan.

        Jos tuota paikkaa ei olisi, olisivat nuokin työttömät normaalitöissä, maksamassa kaupungille veroja = rakentamassa parempaa Mikkeliä yhteistyöllä. Vaan ei. kun hyysätään ja hyysätään, niin että voi lorvia toimettomana, vuodesta toiseen. TÄTÄ EI MONI YMMÄRRÄ !

        20 vuotta demariasiaa tähän kylään ! Noin suomennettuna. Ja sen kyllä huomaa kele


      • bertta Vee
        käsittämätöntä kirjoitti:

        Ei työtätekevä veronmaksaja ymmärrä. Näköjään 30 th ekeä tuonne annettiin demareille ja valvomattomaan toimintaan. Näin se Mikkeli kehittyy !

        veit sanat suustani...tekstin koneestani. valvomattomaan toimintaan -ihmettelen suuresti


      • että mitä
        bertta Vee kirjoitti:

        veit sanat suustani...tekstin koneestani. valvomattomaan toimintaan -ihmettelen suuresti

        SAMA TÄÄLLÄ


      • tiedoksi nyt
        että mitä kirjoitti:

        SAMA TÄÄLLÄ

        NO Taavitsainen valvoo!!!!!!!!!


      • Miten tuon kin käsit
        tiedoksi nyt kirjoitti:

        NO Taavitsainen valvoo!!!!!!!!!

        Ja on ollut suuna päänä viime vaalikaudella, niin Ekotorin kuin tämän paikan suhteen. Kuuluu videolla noin 13.50.

        http://etela-savo.piraattipuolue.fi/mikkeli/blog1.html

        En ole piraattipuolueesta, tuo video on toisesta ketjusta.


      • lapi1
        No justiinsa juu kirjoitti:

        Miten voi olla tyttyväinen, jos kunnan (veronmaksajien) rahoja, joita tarvittaisiin kipeästi esim vanhusten hoivassa, myönnetään sellaiseen paikkaan, jossa ei ole tarpeellista valvontaa, mihin ne menee ?

        "Tätä paikkaa jos ei olisi niin Mikkelissäkin olisi sosiaali/ terveysmenot vielä hurjempaa luettavaa."

        Jos tuota paikkaa ei olisi, kolesteroliarvot pysyisivät kävijöillä normaaleina ja ymmärtäisivät laittaa rahansa ruokaan, eikä viinaan ja tupakkaan.

        Jos tuota paikkaa ei olisi, olisivat nuokin työttömät normaalitöissä, maksamassa kaupungille veroja = rakentamassa parempaa Mikkeliä yhteistyöllä. Vaan ei. kun hyysätään ja hyysätään, niin että voi lorvia toimettomana, vuodesta toiseen. TÄTÄ EI MONI YMMÄRRÄ !

        Ei suakaan ymmäretä!!!!


    • hakupaperit sisään

      Kuka valikoi työntekijät kyseiseen paikkaan ?

      Onko paikat haettavissa työkkärissä ?

      Ja kuka päättää ja haastattelee ?

      • hämmennys tekareihin

        Yksi ja aina sama. Yksi päättää kaikesta. Kysyin. Miten tuollainen oikeasti voi olla laillista. ? Olkoon valtuutettu tai roskakuski.


      • mitä pirua ?????????
        hämmennys tekareihin kirjoitti:

        Yksi ja aina sama. Yksi päättää kaikesta. Kysyin. Miten tuollainen oikeasti voi olla laillista. ? Olkoon valtuutettu tai roskakuski.

        Tämä asia on tutkittava oikeasti. Hyvä kun löysin tämän ketjun. Tämähän on hirveää. Aivan valvomaton paikka ? Voi pyhä sylvi että kehtaavat !


    • Käytös

      Olisko oma putsattava siivottava ensin.

    • Aino0.Tietoo.com

      Sisäsiitoinen valintahomma. Valinnat tehdään lähemäen baarin kabinetissa. Varma tieto luulisin?

      • Kuulin

        Niin "hallituksen 2-mestassa"...... Ja Tuppuralan oikopoluilla.


      • tiedetään tiedetään
        Kuulin kirjoitti:

        Niin "hallituksen 2-mestassa"...... Ja Tuppuralan oikopoluilla.

        No tuo julkinen salaisuus. Ja mitä eroa noilla kahdella paikalla ? Samat tyypit ns johtotasoa myöten pörrää.


      • zEUS 99
        tiedetään tiedetään kirjoitti:

        No tuo julkinen salaisuus. Ja mitä eroa noilla kahdella paikalla ? Samat tyypit ns johtotasoa myöten pörrää.

        Ha haa. Tää on paras ! Tuon paikan toiminta on ihan sisäpiirijuttua ja oman pepun suojelua demarien hyvä-veli syysteemeillä.

        Voihan sinne kai mennä kuka tahansakin, mutta ei kuulemma kannata. Tulee paska fiilis.

        Lähemäen baariin vois MIELESTÄNI pystyttää kyltin SDP Mikkelin 3. piiritoimisto. Sen verran olen tuolla käynyt, vaikken työtön olekkaan. Ja Tuppuralan erään talon seinälle, MIELESTÄNI, että SDP pelastaa kaikki !


      • dhjhdhfjdhfjhhhs
        zEUS 99 kirjoitti:

        Ha haa. Tää on paras ! Tuon paikan toiminta on ihan sisäpiirijuttua ja oman pepun suojelua demarien hyvä-veli syysteemeillä.

        Voihan sinne kai mennä kuka tahansakin, mutta ei kuulemma kannata. Tulee paska fiilis.

        Lähemäen baariin vois MIELESTÄNI pystyttää kyltin SDP Mikkelin 3. piiritoimisto. Sen verran olen tuolla käynyt, vaikken työtön olekkaan. Ja Tuppuralan erään talon seinälle, MIELESTÄNI, että SDP pelastaa kaikki !

        Paskan olon saa. Jos ei päivä muute pilalla niin kun käyt tuolla syömäs nii jo ottaa vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv ... kierrokset korkeelle. Että sillai.


    • tyatuatuetauieagy

      Eipä ole tullut kertaakaan käytyä, vaikka olen ollut työttömänä pitkiäkin aikoja. Hyvin on riittänyt työttömyyskorvaukset omiin ruokiin, jotka voi ostaa kaupasta. Lisäksi voi käydä pizzalla tms muutaman kerran kuussa, jos jaksaa.

      • Hienooo !!!!!!!!!!!!

        Olet järki-ihminen !


    • Yhden kerran

      olen käynyt tuolla syömässä, vuosia sitten, olin silloin työttömänä ja kurssilla, meitä muutama poikkesi ja totesin että todelliset avun tarvitsijat käyköön siellä ja jakakoot avustusruuat. Myöhemmin vein sinne EU:n avustusruokia, makaroonia, näkkäriä, kauraryynejä ym. , niistä on turha kenenkään olla kateellinen, eiväthän monet osaa edes tehdä itse ruokaa, mikroon vaan roiskeläppäpitsaa ja kaljaa kyytipojaksi. Ja mitä politiikkaan tulee.... toki demareiden haalittava ja vaalittava äänestäjiä, kun häviävät jokaiset vaalit.

    • Perimmäinen

      tarkoitus työttömien ruokalalla, kuten myös Ekotorillakin on toiimia syrjäytymisen estäjänä ja toimia työttömien päivähoitolana ja siten pitää pois muusta "pahanteosta" kuten ryyppäämästä itseään hengiltä. Eri asia kokonaan kuinka siinä onnistuvat. Ja kuten kaikessa yhdistystoiminnasta, aina löytyy niitä, jotka haluavat päteä, kohottaa itseään ja toimia omien etujensa edistämiseksi.

      • järjetöntä

        Ei se ole "eri asia" miten siinä onnistuvat. Kukaan ei siis valvo tuota työttömien paikkaa ?


      • hallitusko ?
        järjetöntä kirjoitti:

        Ei se ole "eri asia" miten siinä onnistuvat. Kukaan ei siis valvo tuota työttömien paikkaa ?

        ******************************************************************
        " toimia työttömien päivähoitolana ja siten pitää pois muusta "pahanteosta" kuten ryyppäämästä itseään hengiltä. "

        Jos ihminen on aikuinen, hän ei tarvitse päivähoitolaa, eikä tee pahaa. Jos ryyppää itsensä hengiltä, se on valitettavasti oma valinta. siiloin alkoholismi on jo pitkällä. Miksi koko Mikkelin pitää ylläpitää tätä "päivähoitolaa", joka ei sitten noitten tekstien perusteella, olekaan vain työttömille ? Eikö silloin pitäisi muuttaa nimeä ?

        Kuka tuon paikan toiminnasta on vastuussa ?


    • Työtön itsekkin

      Työttömien ruokalan keittiön henkilökunta koostuu enimmäkseen pitkä-aikais työttömistä, jotka työllistetään tuellisesti. olen kuullut että monella heistä on jonkin asteinen koulutus kyseiseen ammattiin ja osaavat tehtävänsä hyvin.

      Joku kirjoitti että henkilökunta saa hakea aluksi kauppojen lahjoittamia ilmaistuotteita ja sitten vasta asiakkaat.
      Kaveriltani kuulin, että henkilökunta saa käydä vain kaksi kertaa viikossa hakemassa tavaroita sieltä ja tavaroiden ottaminen on henkilökunnalta jollain tapaa rajoitettua.
      Joten asiakkaille jää useinmiten parhaimmat ja eniten tavaraa.

      Ilmaistavaraa ei saa jälleenmyydä eteenpäin, mutta voisin olettaa että tätäkin tapahtuu, tuskin muuten ihmiset hamstrais kasseittain vanhoilla päyväyksillä olevia tavaroita.
      Joten ihmiset voisivat tässäkin asiassa ottaa järjen käteensä.

      Meitä ihmisiä on moneen junaan, minkäs sille mahtaa jos toisilla on vahvempi ominais haju kuin toisilla. Toisilla ei ole edes välttämättä omaa kotia jossa nukkua ja peseytyä.

      Mielestäni ruoka on halpaa vaikka ei olisi edes jäsen 5,50€ ja ruokaa saa yleinsä myös santsata.
      Perusjäsenille ruoan hinta on 2,50€ ja kannatusjäsenille 3,50€ joten ei ole järin kallista.

      Sitten itse ruoka asiaan!
      Ruoka on yleinsä hyvää ja sitä saa riittävästi hintaan nähden.
      Salaatteihin toivoisin muutosta, rupeaa jo kyllästyttämään porkkanaraasteet, kiinankaalisalaatit ja inhat vihannekset kiinankaalien joukossa.
      Salaattien suhteen on selvästi menty alamäkeä hurjaa vauhtia, eikö sitten tämä uusi emäntä osaa tehdä kunnon salaatteja.
      Ennen salaatit oli todella monipuolisia ja herkullisen makuisia.

      Ruokaakin kyllä saisi olla huomattavasti enemmän.
      Olen useinmiten käynyt syömässä ruokalassa häntäpäässä ja on sattunut niitäkin ettei ruokaa ole enään ollut, eli ruoka on loppunut kesken.
      Tilalle on sitten laitettu jotain vanhoja pakastettuja ja uudelleen lämmitettyjä pihvejä ym.

      Ruokalan henkilökunta on mielestäni mukavaa ja heidän kanssa on helppo jutella.
      Iloisuus on jostain syystä vähentynyt keittiöstä, jonka toivoisin pikaisesti takaisin.
      Emäntä saisi myös olla enemmän läsnä ja ruveta kehittelemään salaatteja entisen emännän malliin!

      • intonsa menettänyt

        Olen aivan samaa mieltä, että salaatiti ovat nykyisin aivan kamalia siellä.
        Eikö ruokalassa enään tunnisteta kuin epäterveellinen kiinankaali ja ainaisen tylsä porkkanaraaste! YÖK


      • vihannekset peliin
        intonsa menettänyt kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä, että salaatiti ovat nykyisin aivan kamalia siellä.
        Eikö ruokalassa enään tunnisteta kuin epäterveellinen kiinankaali ja ainaisen tylsä porkkanaraaste! YÖK

        missä on kaikki tomaatit ja kurkut salaateista, eikä tuoreita vihanneksia enään saa käyttää.
        Kyllä on mennyt kurjaksi koko ruokalan salaatit, vikako uudessa emännässä!!!!


      • kotiruokaa kotona
        vihannekset peliin kirjoitti:

        missä on kaikki tomaatit ja kurkut salaateista, eikä tuoreita vihanneksia enään saa käyttää.
        Kyllä on mennyt kurjaksi koko ruokalan salaatit, vikako uudessa emännässä!!!!

        Muistakaapa narisijat , ett nyt on talvi ja vihannekset kallimmillaan.
        Mikkelin parasta pottua vaan pöytään erimuodoissa - Kiitos.


      • salaateista viis
        kotiruokaa kotona kirjoitti:

        Muistakaapa narisijat , ett nyt on talvi ja vihannekset kallimmillaan.
        Mikkelin parasta pottua vaan pöytään erimuodoissa - Kiitos.

        KOKO TOIMINNAN AVOIMUUS PELIIN !


      • Puhu ääneen

        VALTOSKA KO SIELLÄ ?


      • mitä fuck
        salaateista viis kirjoitti:

        KOKO TOIMINNAN AVOIMUUS PELIIN !

        vaikuttaa siltä, että tuo toiminta pitää tutkia jonkun


      • MIIA
        mitä fuck kirjoitti:

        vaikuttaa siltä, että tuo toiminta pitää tutkia jonkun

        MIKSI AINA SANOTAAN ETTÄ JONKUN ON TEHTÄVÄ.....MIKSI ET OLE ITSE SE JOKU JONKA PITÄÄ TEHDÄ.


      • eidemuillerahaaenää
        MIIA kirjoitti:

        MIKSI AINA SANOTAAN ETTÄ JONKUN ON TEHTÄVÄ.....MIKSI ET OLE ITSE SE JOKU JONKA PITÄÄ TEHDÄ.

        No siitä se alkaa : -selvittely. >Onhan täällä materiaalia!


      • rehellinen
        eidemuillerahaaenää kirjoitti:

        No siitä se alkaa : -selvittely. >Onhan täällä materiaalia!

        Tämä "materiaali" kertoo, että tuo työttömien ruokala ei kestä päivänvaloa.


    • Narinaa

      Siis mitä???

      Ruokala on mielestäni siistissä kunnossa ja päivän päätteeksi ruokalan työntekijät siivoavat paikat.

      Ruoka on usein hyvää, mutta selvää riittämättömyyttä olen huomannut ruoassa.
      Salaatit ovat ok, paitsi että enemmän saisi olla vaihtelua. Perunasalaattia olen kaivannut jo pitkään, mutta sitä ei ole ollut aikoihin. Siis sitä kunnon majoneesipohjaista, ei mitään öljylitkuja!

      Makkararuoat tympii, niitä on aivan liian usein ja maistuu jo suorastaan pahalta.
      Grillimakkara ei ole mikään paras vaihtoehto uunimakkaraan. Kamalaa....
      Kalakeitto on todella hyvää varsinkin kun se on tehty maitopohjaan, mutta vesipohjainen on kamalaa.

      Mikä idea on tarjota kastikkeen kanssa kasviskiusausta, siitä tulee vaan yhtä mössöä ja eivät sovi toistensa kanssa tarjoiltaviksi.
      Perunat pöytään, ei mitään ihme terveys kotkotuksia.
      Ei meillä työttömillä ole muutenkaan varaa, hyvään ruokaan ja sit vielä terveys intoillaan, niin menee loputkin innot ruokalassa syömiseen.

      Kukakohan mahtaa työntekijöistä olla kokki nykyisin.
      Ei sen puoleen, ruoka on hyvää useinmiten, mutta nyt on ollut aivan liikaa yrttejä pelissä mukana. Yrtit on ihan hyviä kohtuudella, mutta monessa ruoassa on ollut aivan liikaa niitä ja tekee ruoasta äklöä.

      • oksettaa

        "Kukakohan mahtaa työntekijöistä olla kokki nykyisin"
        T-Ä-M-Ä K-E-R-T-O-I K-A-I-K-E-N !


      • mitääääääääääää
        oksettaa kirjoitti:

        "Kukakohan mahtaa työntekijöistä olla kokki nykyisin"
        T-Ä-M-Ä K-E-R-T-O-I K-A-I-K-E-N !

        Ei oo totta. On se . Noin tuolla lukee. ääääääks oksennan.


      • Äimän käkenä
        mitääääääääääää kirjoitti:

        Ei oo totta. On se . Noin tuolla lukee. ääääääks oksennan.

        No jos on työttömien toiminta täällä muuallakin Suomessa päin peetä, niin tuo paikkahan on varsinainen nähtävyys.


      • 2. piiritsto
        Äimän käkenä kirjoitti:

        No jos on työttömien toiminta täällä muuallakin Suomessa päin peetä, niin tuo paikkahan on varsinainen nähtävyys.

        Haaaahhhaaa. On se ! Käy katsoo ja kysy kuka johtaa ja mitä varten ?


    • punajuuri halpaa

      Vai aletaan täällä jo vaatimaan huippuruokia tuohon hintaan !!!

      Vihanneksia ei ole työssä olevankaan varaa ostaa, hävetkää nyt edes vähän mitä vaaditte ja haluatte.

      • waitres

        No mutta demaritouhuun löytyy kyllä rahaa, näiden viestien perusteella. Outoa !


      • Mitä hel
        waitres kirjoitti:

        No mutta demaritouhuun löytyy kyllä rahaa, näiden viestien perusteella. Outoa !

        Äläs vaihda aihetta ! Paikkaa ei siis tunnut valvovan kukaan ja siellä on viidakon lait.

        Kukas Mikäs tämmöisen mahdollistaa ?


    • huumoria, huumoria,,

      Kaksi työtöntä kinasteli ruokajonossa ja toinen huitaisi toista päähän saamallaan eväällä.
      Toiset jonossa torumaan lyöjää, miksi lyöt viattonta?? Miksi käyttäydyit noin ja löit kaveriasi päähän kivellä.??

      Ei se mikään kivi ollut !!! Se oli pulla jonka juuri sain tuolta ruokalasta.

      Huumoria !!!

      • voi Armias

        Eh eh, ihanko itte keksit : ( demujen huumoria ?


      • toinen armias
        voi Armias kirjoitti:

        Eh eh, ihanko itte keksit : ( demujen huumoria ?

        Onpa niin haaska vitsi, että tälläisiä varmaan ne naiset siellä keksii ?


      • titi3
        toinen armias kirjoitti:

        Onpa niin haaska vitsi, että tälläisiä varmaan ne naiset siellä keksii ?

        KUULE SINÄ JOKA NAISTA HAET NIIN TUSKIN RUOKALA MISSÄ IHMISET KÄYVÄ SYÖMÄSS ON SINULLE OIKEA PAIKKA...HA..HA


    • keittämään

      Hallituksessa ei pitäisi istua ketään joka oma kytköksiä !!!

      Toiminnanjohtaja pitäisi olla ulkona hallituksen päätöksen teosta !

      Toiminnanjohtajalla voisi ainostaan olla puhe / läsnäolo oikeus hallituksen kokouksessa, mutta itse päätöksen tekoon ei oikeutta. !

      Hallitukseen ei pidä kuulua työssä olevia henkilöitä, ainoastaan työttömiä jotka ovat jäseniä !

      Näin toimisi avoimuus ja vaikutus mahdollisuus olisi huomattavasti oikeuden mukaisempaa sekä polittinen toiminta ei olisi niin ulospäin puskevaa.

      Työttömälläkin on oikeus kuulua ja tunnustaa polittista väriä, se on jokaisen kansalisen oikeus, mutta mitään väriä ei saa tyrkyttää kenellekään siellä kävijälle.

      Minkäänlaisia polittisia kokouksia ei tiloissa saisi järjestää eikä mitään muutakaan sellaista järjestötoimintaa joka on suoraan kytköksissä johonkin poliitiseen väriin.

      Seurakunta, ammttiyhdistystoiminta ja muut vapaaehtoistoiminta on sallittavaa, mutta ei poliittinen.

      Työttöminen yhdistys / ekotori tekee hyvää toimintaa ja tätä tarvitaan Mikkelissä.

      Annetaan toiminnan jatkua ! Aina voi parantaa ja kehittää toimintaa ja se antaa myös tulevaisuuteeen siivet jotka kantavat.

      Hienoa toimintaa mutta kytkökset pois toiminnasta.

      • hämärää hittovie

        "Hallituksessa ei pitäisi istua ketään joka oma kytköksiä !!!" Tään päivän länkkärissä lukee, että heikki Pyrhönen on vaan valtuutettu ja tuon mestan pj. Onkos Hannu Hautasella sitten jotain ? Entäs Keijo Kurki ja Tuula Pöyry ?

        "Toiminnanjohtaja pitäisi olla ulkona hallituksen päätöksen teosta !" Onko tää taas kännissä kirjoitettu ? Onhan sen pakko jotain tietää.

        " Minkäänlaisia polittisia kokouksia ei tiloissa saisi järjestää eikä mitään muutakaan sellaista järjestötoimintaa joka on suoraan kytköksissä johonkin poliitiseen väriin.

        Seurakunta, ammttiyhdistystoiminta ja muut vapaaehtoistoiminta on sallittavaa, mutta ei poliittinen."

        No tulihan se sieltä taas. Vieläko joku väittää, että ei poliittinen yhditys. Jos väittää, minä sanon, että valepukki !


      • huhutyö
        hämärää hittovie kirjoitti:

        "Hallituksessa ei pitäisi istua ketään joka oma kytköksiä !!!" Tään päivän länkkärissä lukee, että heikki Pyrhönen on vaan valtuutettu ja tuon mestan pj. Onkos Hannu Hautasella sitten jotain ? Entäs Keijo Kurki ja Tuula Pöyry ?

        "Toiminnanjohtaja pitäisi olla ulkona hallituksen päätöksen teosta !" Onko tää taas kännissä kirjoitettu ? Onhan sen pakko jotain tietää.

        " Minkäänlaisia polittisia kokouksia ei tiloissa saisi järjestää eikä mitään muutakaan sellaista järjestötoimintaa joka on suoraan kytköksissä johonkin poliitiseen väriin.

        Seurakunta, ammttiyhdistystoiminta ja muut vapaaehtoistoiminta on sallittavaa, mutta ei poliittinen."

        No tulihan se sieltä taas. Vieläko joku väittää, että ei poliittinen yhditys. Jos väittää, minä sanon, että valepukki !

        Hannu Haapanen ei Hannu Hautanen, no sattuu noita kirjoitus virheitä sinullekin, mutta asia on tärkein, eiks vaan :))


      • piia1
        hämärää hittovie kirjoitti:

        "Hallituksessa ei pitäisi istua ketään joka oma kytköksiä !!!" Tään päivän länkkärissä lukee, että heikki Pyrhönen on vaan valtuutettu ja tuon mestan pj. Onkos Hannu Hautasella sitten jotain ? Entäs Keijo Kurki ja Tuula Pöyry ?

        "Toiminnanjohtaja pitäisi olla ulkona hallituksen päätöksen teosta !" Onko tää taas kännissä kirjoitettu ? Onhan sen pakko jotain tietää.

        " Minkäänlaisia polittisia kokouksia ei tiloissa saisi järjestää eikä mitään muutakaan sellaista järjestötoimintaa joka on suoraan kytköksissä johonkin poliitiseen väriin.

        Seurakunta, ammttiyhdistystoiminta ja muut vapaaehtoistoiminta on sallittavaa, mutta ei poliittinen."

        No tulihan se sieltä taas. Vieläko joku väittää, että ei poliittinen yhditys. Jos väittää, minä sanon, että valepukki !

        MIMET KIRJOITETAAN AINA ISOILLA KIRJAIMILLA


    • baarit

      Minä en ymmärrä miten Lähemäen Baari ja Tuppurala on tähän toimintaan kytköksissä ??

      Jos on ! niin sitten on kyllä outoa toimintaa.

      Voisiko joku selväjärkinen selvittää tämän asian tänne palstalle !

      Aivan vaan siksi, että en millään jaksa uskoa baarien kannattavan tätä yhdistystä jos Toiminnanjohtajan lehti juttuun on uskominen joka oli tässä viimeviikolla Kaupuki-lehdessä !!

      • Ilikka siskonen

        Pyrhönen nyt lataa suustaan mitä tahtoo ja demaritoimittaja kirjoittamassa. Älä usko kaikkee päaskaa.


      • uskoojostahtoo
        Ilikka siskonen kirjoitti:

        Pyrhönen nyt lataa suustaan mitä tahtoo ja demaritoimittaja kirjoittamassa. Älä usko kaikkee päaskaa.

        Vastausta ei vain tule !!!
        Mikä yhdistää Lähemäki Baarin ja Tuppuralan ????

        En vieläkään usko, että Baarin omistajat ovat kytköksissä millään tavalla Työttömien ruokalaan !!!


      • kyttääjien kunkku
        uskoojostahtoo kirjoitti:

        Vastausta ei vain tule !!!
        Mikä yhdistää Lähemäki Baarin ja Tuppuralan ????

        En vieläkään usko, että Baarin omistajat ovat kytköksissä millään tavalla Työttömien ruokalaan !!!

        Hö. Mistään baarin omistajista tuskin kyse. Eikös riitä, että Lehikoinen asuu lähellä ja kovasti tuntuu nuo bitcon friseläiset kohtaavan useamminkin sillä nurkalla. Suu vaahdossa puhutaan pihallakin.


      • Demarius machtas
        kyttääjien kunkku kirjoitti:

        Hö. Mistään baarin omistajista tuskin kyse. Eikös riitä, että Lehikoinen asuu lähellä ja kovasti tuntuu nuo bitcon friseläiset kohtaavan useamminkin sillä nurkalla. Suu vaahdossa puhutaan pihallakin.

        Hahaaa. Aika pommi vitsiksi !!!! Tajuun kyllä, että R. Lehkosesta kyse. mutta kirjoittaa se nyt Lehikoiseksi, joka taas on jotain niin niin muuta ....Weddu sata pointtia sun huumorinpläjäytyksestäs ! Aamun paras !

        Ompas täällä tekstiä ! Huh huh. Lähemäen baarihan on demarien kokoontumispaikka. Onhan jossain viihteellä käytävä. Demarius kuuluu olevan rankkaa puuhaa kun ei saa sanoa niin kuin tahtoo.


    • itse työtön

      Mikkelin työttömienruokala on mainio paikka ja sielä on halpa ruoka.
      Suosittelen paikkaa kaikille, monipuolinen ruoka, kässäri käsityöihmisille ja paljon muutakin toimintaa.

      Itse en ole kuullut siellä qpuhuttavan politiikasta, saati ketään ei ole yritetty saada
      Minkään puolueen leipiin ym.

      • en todella tajua

        Jos on paljon toimintaa, niin miksi ne " päiväkotilaiset" ei voi tehdä töitä ? Ihan kunnollista pallkallista työtä ? En ymärrä !

        Tuolla sivustolla lukee kaikenlaista....jos pystyy tekemään niitä, niin miksi ei palkkatyötä ?

        Mitä tuo "mainio" tarkoittaa ? Sitäkö, että sinne mennään viihtymään ja syömään ilmaiseksi, kun toiset käy töissä ? Sitäkö on demariaatteen olemus ?


      • jessus xxxxxxx
        en todella tajua kirjoitti:

        Jos on paljon toimintaa, niin miksi ne " päiväkotilaiset" ei voi tehdä töitä ? Ihan kunnollista pallkallista työtä ? En ymärrä !

        Tuolla sivustolla lukee kaikenlaista....jos pystyy tekemään niitä, niin miksi ei palkkatyötä ?

        Mitä tuo "mainio" tarkoittaa ? Sitäkö, että sinne mennään viihtymään ja syömään ilmaiseksi, kun toiset käy töissä ? Sitäkö on demariaatteen olemus ?

        ÄLÄ MUUTA VISERRÄ ! TUOHAN ON IHAN TYÖTTÖMYYDEN HOIDON HOITOPAIKKA !

        Luin nettisivulta paikan sisältöä, ja oikein mietin, että eihän niitä saa ikinä töihin kun noin holhotaan.


      • mihin?
        jessus xxxxxxx kirjoitti:

        ÄLÄ MUUTA VISERRÄ ! TUOHAN ON IHAN TYÖTTÖMYYDEN HOIDON HOITOPAIKKA !

        Luin nettisivulta paikan sisältöä, ja oikein mietin, että eihän niitä saa ikinä töihin kun noin holhotaan.

        Hienoa kun olette oivaltaneet sen, että työttömän pitäisi mennä töihin jos on työkuntoinen.
        Olette vain unohtaneet sen, että niitä työpaikkoja ei välttämättä ole, mihin voisi mennä suorittamaan sitä työtä.
        Se on niin helppo sanoa, että mene töihin, mutta kun kysyn että mihin, niin meneekin sormi suuhun.

        Ja nyt sitten voitte vapaasti laittaa niitä kommenttejanne tyyliin "aina tekevälle töitä löytyy" ja "olen 14 vuotiaaasta ollut koko ajan töissä, enkä päivääkään työttömänä"
        ym. typerää.


      • VAKI
        jessus xxxxxxx kirjoitti:

        ÄLÄ MUUTA VISERRÄ ! TUOHAN ON IHAN TYÖTTÖMYYDEN HOIDON HOITOPAIKKA !

        Luin nettisivulta paikan sisältöä, ja oikein mietin, että eihän niitä saa ikinä töihin kun noin holhotaan.

        VOI VOI... ON TEILLÄ JOTKA PARJAATTE TYTTÖMIÄ VIELÄ OPPIMISTA ...SEURATKAA AIKAANNE MITÄ TÄSSÄ MAASSA TAPAHTUU TAI KOKEILKAA IHAN ITSE TYÖTTÖMYYTTÄ JOS OLETTE KATEELLISIA. VAINOHARHAISIA SANOISIN!!!


      • Päevi
        VAKI kirjoitti:

        VOI VOI... ON TEILLÄ JOTKA PARJAATTE TYTTÖMIÄ VIELÄ OPPIMISTA ...SEURATKAA AIKAANNE MITÄ TÄSSÄ MAASSA TAPAHTUU TAI KOKEILKAA IHAN ITSE TYÖTTÖMYYTTÄ JOS OLETTE KATEELLISIA. VAINOHARHAISIA SANOISIN!!!

        Vain ne huutaa somessa, joilla kalahtaa omaan nilkkaan......


    • persutvälittää

      Nyt on tainnut alkaa sdp- alamäki ja liukurit luistaa liukkaasti perussuomalisiin !

      Ei ollenkaan huono asia ! Toivottavasti Perussuomalaiset eivät omilla toimillaan pilaa suosiotaan.

      Äläkää hyljeksiköö kenenkään mielipidettä, älkää turvautukoo ryhmäkuriin, vaan kuunnelkaa mitä vihtoehtoja on jäsenet ja kuntalaiset viestittävät !

      Esim : Tämä työttömien ruokalaon juuri sellainen paikka jossa kuulee arjen ja niiden tuomia huolia, kuunnelkää heitä.

      Poimikaa myös nuoret mukaan toimintaan sekä kaikki ne jotka ovat sitoutumattomia valtapuolueiden politiikkaan.

      Työttömien ruokalaa pitää uudistaa ja kehittää, nyt se makaa vanhoissa kaavoissa ja toiminnassa.

      Miksi esim: Netti ja sen palvelut ei voisi toimia työttöminen ruokalan yhteydessä eikä sdp- ylläpitämänä kirjaston kahvillassa tai oikeastaan Mikkelinpaikallisjärjestön jossa kaikki ovat sdp- jäseniä.

      Netti työttömien ruokalaan, silloin se olisi pois poliittisesta toiminnasta.

    • yökki

      Siellä käy mies, jota kutsutaan FERRARIKSI, haisee älyttömän pahalle, olisko porttikiellon paikka ?

      • jeremias taas

        Antakaa porttikielto niille, jotka sinne tulee kännissä.
        Antakaa porttikielto niille, jotka sitä ruokaa myy ja välittää eteenpäin.
        Antakaa porttikielto kuormasta syöjille, niitä on PALJON.
        Antakaa porttikielto muille varkaille, jotka ei erota, mikä on sen paikan omaisuutta ja mikä varmasti omaa.

        Vähiin käy väki .Paitsi että kun kukaan ei välitä mistään mitään, niin kukas noita porttikieltoja antaa ?


      • KEPE
        jeremias taas kirjoitti:

        Antakaa porttikielto niille, jotka sinne tulee kännissä.
        Antakaa porttikielto niille, jotka sitä ruokaa myy ja välittää eteenpäin.
        Antakaa porttikielto kuormasta syöjille, niitä on PALJON.
        Antakaa porttikielto muille varkaille, jotka ei erota, mikä on sen paikan omaisuutta ja mikä varmasti omaa.

        Vähiin käy väki .Paitsi että kun kukaan ei välitä mistään mitään, niin kukas noita porttikieltoja antaa ?

        KUMMA JUTTU..KÄYN SIELLÄ USEIN ENKÄ OLE NÄHNYT YHTÄÄN IHMISTÄ SIELLÄ HUMALASSA...KUIKA USEIN SINÄ KÄYT? MISTÄ SIELLÄ EI VÄLITETÄ? OOTT KORNI TAPAUS!!!


      • munkki
        KEPE kirjoitti:

        KUMMA JUTTU..KÄYN SIELLÄ USEIN ENKÄ OLE NÄHNYT YHTÄÄN IHMISTÄ SIELLÄ HUMALASSA...KUIKA USEIN SINÄ KÄYT? MISTÄ SIELLÄ EI VÄLITETÄ? OOTT KORNI TAPAUS!!!

        valehtelet, olet itse humalassa, niin et huomaa ?


    • pop opel

      Minä haisen myös pahalle, sairastan syöpää ja syön paljon lääkkeitä, siihen ei suihku auta.
      Hajuni takia en käy enää ruokalassa, ettei ketään okseta. enkä tosin enää jaksakaan.

    • tomaattia perkele

      www.mikkeli.fi 11.2.2013 hallitus ja toiminta-avustukset. rahaa tulee lisää 6.000 euroa kyllä sillä jo tomaattia ja kurkkua ostaa

      • kaupungin sakot

        No kalliiksi tulee kaunpungille elättää työttömiä työttöminä. Minä kun luulin että sossu antaa jo tarpeeksi.


    • EI SINNE ENÄÄN

      Olen tuolla ollut töissä ja toistakertaa en varmasti tohon läävän mene perunoita kuorii ja haukkutavas.Samat naamat pyörii siellä vuodesta toiseen ja hygienia taso on mitä on viinaa siivosin miekin vessasta ja varsinaisia juoruakkoja siel istuu arvostelemassa meitä ketkä teemme työn . Ruokaa kannnetaa kolmella pusilla kotia ja silti valitetaan että mikään ei riitä ja kaikki on vaan huonosti.Siivouskaappi on pien koppero josta pitää peruuttamalla tulla ulos:)

      • huhhuuu !

        Kiitos tiedosta. Olisit ny kertonu enemmän ! Interesting nääs.
        t. Minäkin yli 7 vee sitten

        ps ootsie selvinpäin ?


      • pipa3

        NIIN TYÖRUPEAMAN JÄLKEEN SAAT VARMAANKIN ANSIOSIDONNAISTA PÄIVÄRAHAA JA OLET NYT TYYTYVÄINEN...NIINKÖ


      • onnellinen omistaja
        pipa3 kirjoitti:

        NIIN TYÖRUPEAMAN JÄLKEEN SAAT VARMAANKIN ANSIOSIDONNAISTA PÄIVÄRAHAA JA OLET NYT TYYTYVÄINEN...NIINKÖ

        Huudat. Katkera demari ?


    • sanat loppuivat kun

      En ikinä mene toiste tuonne. Enkä suosittele muillekkaan. Joku vienyt lapsensakin. Ja politiikkaa on epärehellistä touhua!

      • jaa mitä ?

        Mitä lapsi tekee tuossa paikassa ? Kertokaa !


      • xxcczz
        jaa mitä ? kirjoitti:

        Mitä lapsi tekee tuossa paikassa ? Kertokaa !

        Lapsillakin on nälkä - myös pikkulapsilla - ja haluavat syödä... ;)


    • Vieraskulkija

      Ihan mukavan tuntunen paikka. Lounas ruoka on hyvää.
      Salaattipuoli voisi olla hieman "vihreämpää" .
      Se johtaja mies on tosi ystävällinen ihminen ja hyväsydäminen huomaa jo kauempaa kun juttelee.
      Ruuanlaittajat, kokit, keittiön väki ovat vähän pinna kireellä.
      Liekö kyse sitten liian huonosta palkasta tai työajoista kun ei hymyjä tule keittiön puolelta.
      Kaikenlaisia ihmisiä syömässä ja ruokaa hakemassa, Ei minua haittaa yhtään.
      Ilmasta ruokaakin saa viedä kotia pusseittain :)
      Menen kyllä toistekin.

      • inzinööri : B

        Et taida olla kovin Einstein ? Moni kakku päältä .... Mitäs jos hankkisit työpaikan? Ei sinunkaltaiselle tarvitsisi tuhlata veroeuroja.


      • ftmu
        inzinööri : B kirjoitti:

        Et taida olla kovin Einstein ? Moni kakku päältä .... Mitäs jos hankkisit työpaikan? Ei sinunkaltaiselle tarvitsisi tuhlata veroeuroja.

        Sinäkö tuhlaisit verorahoja,eihän tuommoinen luuseri ole edes minkäänlaisessa työssä,vai muka inzinööri!


      • PPPPPPPPP PPP
        ftmu kirjoitti:

        Sinäkö tuhlaisit verorahoja,eihän tuommoinen luuseri ole edes minkäänlaisessa työssä,vai muka inzinööri!

        Ihanko katkera demari vastasi ? Oletko työttömien vakiasiakas ?


      • pippa1
        inzinööri : B kirjoitti:

        Et taida olla kovin Einstein ? Moni kakku päältä .... Mitäs jos hankkisit työpaikan? Ei sinunkaltaiselle tarvitsisi tuhlata veroeuroja.

        INSINÖÖREILLÄ MENEE AIKA HUONOSTI EI KUULEMA TARVITA TOMMOSTA AMMATTIRYHMÄÄ..KUN ON HUOMATTU ETTÄ IHMISET OVAT TÄRKEITÄ HOITAA..KIITOS NIILLE JOTKA SITÄ TEKEVÄT.


    • yhdistyshuijausko ??

      Nämä kommentit on kamalaa luettavaa !!!

      Olen aina luullut, että tämä paikka hyvä ja toimiva !

      Mitä yhdistyslaki sanoo tuodon polittisen toiminnan harjoitamiseen sekä avusten myöntäjänä on myös Mikkelin kaupunki ja sitähän avustaa aika moni muukin taho, näin olen ymmärtänyt ! Kun lukee noita valtakunnallisia työttömien sivuja.

      • laista viis kun on s

        Niin mitä laki sanookaan moiseen...No laki sanoo kaikenlaista, mutta kun on tuo sossudemiläisten hyvä-veli -säätö katsos : )


    • Tertsi4

      Tajua nyt et ei kaikilla ole ehkä samanlaisia mahdolisuuksia kuin sinulla! Älä mene sinne!! toivottavasti et tule minua vastaan siellä,opetan sulle kuinka "peseydytään" osta ruokas kaupasta idiootti t: Tero A

      • että mitenkä

        Ai siellä käy väkivaltaista porukkaaakin. No en ihmettele. Olen itse ollut työtön myös, mutta en uhkaile ketään väkivallalla.


    • ruoaan ystävä

      Aikuisten oikeasti. Kun ihmiset käyvät normaalissa ruokakaupassa ostamassa ruokaa niin sieläkin törmää jos erilaisiin ihmisiin voi olla myös paljon eri värisiä ja muutenkin laitapuolen kulkijoita ja juoppoja, narkkareita, homoja, mustalaisia, kerjäläisiä yms.
      Miten nämä eivät teitä sitten häiritse millään tavalla ? ketkä tänne kirjoittavat että työttömien ruokapaikka on saastauden pesä että hirvittää käydä sielä ??
      Kysynkln että eikö teitä sitten Hirvitä käydä normaalissa kaupassa asioimassa ollenkaan? jos ette voi tuolla mikkelin työttömillä asioida.

      Ajatelkaa sieltä saa vielä ilmaiseksi ruoan ruuan päälle.
      Kaupassa joudutte pulittamaan pitkän pennin ostoksistanne.

      Tästäkö te sitten jaksatte täällä valittaa ?

      • vali vali sulle

        Puolustat sitten sitä, että työttömiä hoidetaan ilmaisella ruualla "pysymään" työttöminä ? Kuten joku kirjoittaa ylempänä, miten hiivatissa ne sitten saa työhön ja sitoutumaan yhteiskunnan toimiin ?

        Kyllä joillekkin auttamien on tarpeen, mutta poliittisesta paikasta ylläpidetään työttömyyttä -Se EI ole millään mittarilla mitattuna oikein !


    • raneonkingi3

      rahalla saadaan ihmisiä sitoutumaan yhteiskuntaan ja työelämään.

      jos työttömille maksettais kunnon tunti palkkaa työstä niin ei olisi työttömiä

      kiitos niille kauppiaille ketkä lahjoittavat ruokansa työttömille

      muuten joutuisin varastamaan ne kaupasta koska ei ole varaa ostaa ruokaa

      säästyy poliisiltakin vaivaa ja voivat keskittyä kunnon rikollisiin

      koska rikosrekisteriini ei kerry enää näpistely merkintöjä voin joskus jopa päästäkin ihan töihin

      kiitos työttömät

    • josa75

      hei eikohän myö kaiikki olla erillaisia. kaikki vaan ei toimi niiiiikkun juuri sinä haluat . siis . mikä olet sormella osottamaan . neuvo. älä mene ja kun vain perkele

      • aikaa ryypätä

        KÄNNISSÄKÖ VÄSÄSIT ?


      • papu1
        aikaa ryypätä kirjoitti:

        KÄNNISSÄKÖ VÄSÄSIT ?

        TAIDAT ISE OLLA JUONUT KUN ET YMMÄRRÄ SELVIÄ ASIOITA..OTAPPA AJASTA KIINNI JA SIVISTÄ ITSEÄSI....TARVETTA ON.


    • kaaalasoppaa

      jonoon vaan!
      sekaan mahtuu kaikki!

    • sekaanvaanmahtuu

      Menkää vaan syömään.porukka vaan lisääntyy kun työttömyys pahenee!

      • Lukenut muútakin kui

        Ahaaaa. Demari houkuttelee. Olen sanattomana mykistynyt !


    • tsiptsipE

      ruoan laatu ´on kyllä tämän 2013 aikana mennyt alaspäin ja reilusti.

      • KAIVATAAN

        Monia vuosia sitten oli mitä mahtavinta ruokaa, mutta siellä häärikin hellan ääressä kokkina vaalea blondi ja emännän virkaa toimitti tumma hiuksinen rouva.Taso oli silloin aivan toinen.


      • oi aikoja ennen
        KAIVATAAN kirjoitti:

        Monia vuosia sitten oli mitä mahtavinta ruokaa, mutta siellä häärikin hellan ääressä kokkina vaalea blondi ja emännän virkaa toimitti tumma hiuksinen rouva.Taso oli silloin aivan toinen.

        Muistan niitä hyviä aikoja.Hyvää ruokaa,salaatit aina vaihtelevia,ja tunnelma mitä mukavin.No,aina ei saa mitä haluaa.


    • Massukippee

      Onko nakkeja näkynyt. Läpäiseekö laadukkaat nakki ja lihapaketit ensisensuurin siellä luokkahuoneessa???

      Onko nakit ja hyvät lihat vaaraksi työttömän tottumattomalle vatsalle.??

      • waitres by own

        II -laadun lihaa käytetään ruuassa joten.eiköhän luokkahuoneen puolella I-luokan lihaa
        vieläkö joku miettii miksi jotkut haluaa ennemmin kasvisruokaa


    • mahalla töitä

      Näin joulun aikaan työttömän ja vähäosoisen on varottava runsasta kalori ja kolestrooli-vyöryä mahalaukkuun. Kinkut ja muut herkut voivat aiheuttaa jopa sairaalareissuja kun tottumaton maha ei kerkiä sulattaa kaikkia ravinteita.

      Ainakin ruuan jakeluun toivoisin mukaan samariinia ja laksatiivivalmisteita joilla mahan jopuluurakkaa voitaisiin helpottaa!

    • ei arvostella

      Kuuleppas ne jotka siellä käy.Niillä on varmaan nälkä.Päälimmäisenä ei varmaan puketuminen ja no ,hygienia.En kadehdi sitä porukkaa joka käyttää sitä palvelua.Jos tunnet itsesi liian hienoksi,keskustassa löytyy sullekkin tasoa.Annetaan ruoka rauha kyseiselle paikalle.

    • sisäfile

      Turha se tänne on purkaa vitutusta jos on silmät korvat velkaa täynnä.mitäs otitte velkaa .nyt ei pääse enää eroon taloista ku pakkohuutokaupalla tai yks narusella kiikulla.ei muuta kun kesää kaikille.antakaa ruoka rauha heille jotka käyttävät palvelua.

    • Neve again

      Oliha siel joskus aikanaa joku tyly akka ovella mikä äkäsee vaati nährä yhistyksen jäsenkortin kait se myöskii nuuhki et haiseeko sisälle pyrkijällä alkohoolille!

    • Anonyymi

      Joko millo avautuu nälkäsille?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      176
      1319
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      142
      983
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      21
      964
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      862
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      830
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      825
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      798
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      758
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      732
    Aihe