Tarjoustalo

Pettynyt84

Mitä mieltä Lohjan "uudesta" tarjoustalosta?
Mielestäni menossa kovaa vauhtia samaan suuntaan kuin säästöpörssi. Tavarat hujan hajan, myyjiä ei löydä mistään ja palvelu on töykeää

18

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raili9

      Samaa mieltä! En tykkää. Kävin kerran ostamassa näkkileipää ja se oli vanhaa. Olen ennenkin törmännyt siellä vanhoihin elintarvikkeisiin

      • Rutinaa+rutinaa

        Voi kamalaa,miten se vanhuus oikein näkyi leivässä ?


    • vakkariaapo

      Kävin tänään. Näin 2 myyjää, joista toinen oli kassalla. 90% tavaroista on tosiaan mitensattuu, hintalaput vähän sinnepäin ja se "ulkomyymälä" näyttää toimivan lähinnä yleisenä romuvarastona. Hävettää jos henkilökunnan puolesta, tuskin vika on heidän vaan johdon. Motonetissä taas kaikki on paikoillaan ja mitään ylimääräistä pahvilootaa tms pakkausroinaa ei ole näkyvissä.

      • Tasavalta2

        Työläiset häpevävät sinua. Kuinka joku voi olla niin pöyhkeä ja kuvitella itsestään liikoja että kirjoittaa nettiin julkisesti huonosta palvelusta. Häpeä.
        Kuinka joku julkeaa arvostella työläisiä.


    • Pettynyt84

      Totta!! Tiedä sitten missä vika...... Yleensä tuollaisissa halpatavaraketjuissa työntekijät ovat vaan laskoja eivätkä jaksa nähdä vaivaa kaupan yleisilmeeseen...

      • Laiskurit

        Opettele kirjoittamaan: halpaketjuissa työntekijät ovat laiskoja.


      • Pettynyt84:lle

        Käytkö itse töissä ?


    • Töykeät

      Sanoisin että jos ihmisellä ei ole muuta valitettavaa kuin tavaratalon hujanhajan olevat tavarat. Kannattaisi miettiä mistä on tyytymätön julkisesti tässä maassa.
      Ketkä pienellä palkalla palvelevat sinua ja vaadit hyvää palvelua?
      Miksi oletat saavasi hyvää palvelua?

    • Halpaa

      Täältä viestittyy koko ajan töykeä ylimielisyys Lohjalaisten suunnalta muuhun maahan. Mikään ei kelpaa vaikka saadaan halvalla.
      Voin sielujeni silmillä nähdä ahneet ihmiset ihmettelemässä miksi en saa halvemmalla.

    • Kansalainen2

      Että kehtaattekin valittaa. Katso viestiketjua eteenpäin

    • Tarjarin asiakas

      Ei se niitten myyjien syy ole, jos tavarat sekaisin ja muutenkin asiat vähän miten sattuu. Käykääpä muiden paikkakuntien Tarjoustaloissa; samanlaista on niissäkin. Taitaa olla yleisesti liian vähän henkilökuntaa töissä eikä ne ehdi paikkoja järjestellä jos joutuvat kassalla olemaan.

      Ja päiväysten kanssa saa muuten olla joka Tarjoustalossa tarkkana, vanhaa saattaa tulla eteen missä vain.

    • make_5

      Miksi sinä täällä rutiset,ota yhteys johtoportaaseen jos palvelut ei kelpaa.

      Tyypillistä tällä paikkakunnalla..mikään ei ole hyvin mutta kun on ilmaiset pullakahvit niin sinne kyllä ryysitään.

    • victoria83

      En kyllä enään kyseiseen kauppaan mene. Ennen joulua kävin. Kaksi "tarjouksessa torstaista eteenpäin" tyyppistä tuotetta oli muka loppunmyyty heti aamulla. Sitten kolmannen kohdalla hintalappu tarjouslaseista oli aseteltu niin että asiakas ottaa normaalihintaiset tuotteet mutta huomaa asian vasta kassalla.

    • Ylin Johto (evp)

      Volyymien mukaan,itse monen alan kokeneena ammattilaisena voin sulle kertoa että hlökunnan määrä on varmmaan ko case:ssäkin tarkkaan mietitty markkinantalouden perusperiaatteilla.

      Olen puolueeton kirjoittaja eli en ole sidoksissa ko.liiketoimintaan.

      • Lainaus S24:stä

        ""Narsistit ovat vieraille ylitsepursuavasti imelän ystävällisiä, mikä sinänsä pistää epäilyttämään luonnottomuuden takia. ""

        En kerro enempää, ettei mene tunnistettavuuksiin.


    • myyjänä20v

      voisinpas tähän kommentoida,että henkilökunnan vähyys on syynä sekaisuuteen...tavaraa tulee enemmän kuin on mahdollista ehtiä purkamaan ja uusia tuotteita viikottain ja niille pitää tilaakin tehdä......myyjän työhön kun kuuluu muutakin kuin kuorman purku...asiakaspalvelu esim...tulee asiakas ovesta sissän,kysyy ensimmäiseltä myyjältä että missä on seuraavat 10 tuotetta,paikat kerrotaan vaan ei osaa asiakas itse lähteä hakemaan vaan myyjän on lähdettävä opastamaan...ja silla opastusmatkalla hihassa roikkuu useampi muukin asiakas,jotka pystyy palvelemaan siinä samalla kävellessään tahi jättää asiakas odottamaan kunnes myyjä ehtii takaisin...sitten saattaa vaikka kassalle joutua kesken kaiken jonoja purkamaan...matkalla kassalta osastolle tulee monta asiakasta taas neuvoa kyselemään...jne jne jne...ympäri mennään yhteen tullaan...että sellaista se myyjän työ on =)

    • mdjdu

      Toden totta yhtä sekaisia ja hinnat useimiten aina väärin miltei jokaisessa tarjiksessa lähialueilla missä olen käynyt. Aina saa olla tarkkana että hinta tulee oikein.Puhumattakaan että käytävillä mahtuisi kulkemaan rullakoiden seassa.

    • helppoheikki?

      Omistaja norjalainen.Pysyköön siellä sotkuisessa norjassa.
      Nyt säästöpörssi loppuu ja siihen toiseen sen norjalaisen äijän puljuun Lempolassa en mene.
      Laskin kerran huvikseni kuinka monta ostosta pitää tehdä kun hintalapussa oleva hinta on oikein.Vasta seitsämäs ostos toi oikean hinnan.
      Näin lohjalaisia kusetetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe