Omistan valtavan paksut luonnonkiharat hiukset, joiden laitossa menee aamuisin iäisyys. Nyt olen harkinnut silkkisuoristusta, mutta haluaisin kuitenkin vielä tulevaisuudessa omat kiharat hiukseni takaisin. Joten osaako kukaan kertoa miltä näyttä jos kasvatan suoristetut hiukset pois ja kasvavatko ne takaisin yhtä kiharina, kuin ennenkin? Osaatteko myöskin kertoa onko Jyväskylän hius- ja kauneuskeskus paradise hyvä paikka tälle suoristukselle?
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne! :)
CHI-silkkisuoristus
1
131
Vastaukset
- lennu598
Kun hius kasvaa, se kasvaa "normaalina" kiharana, latvat ovat pysyneet ainakin minulla suorana.
Itselläni on myös luonnokiharat paksut hiukset (tai oikeammin yksittäinen hius on ohut mutta hiuksia on paljon ja tukka näyttää paksulta). Otin silkkisuoristuksen viime kesänä, nyt on noin 6 cm juurikasvu kiharan suhteen. Ei sitä oikeastaan huomaa koska hiukseni eivät näköjään kiharru niin voimakkaasti heti juuresta.
Kannattaa muuten harkita tosi tarkkaan ottaako suoristuksen, se on tosi rankka käsittely kun hiuksen rakenne rikotaan ja täytetään uudelleen kemiallisilla aineilla. Mielestäni silkkisuoristusta mainostetaan vähän kyseenalaisesti "hellävaraisempana" suoristuskäsittelynä. Itselläni tukka meni tosi kuivaksi, ilmeisesti aineet olivat yksinkertaisesti liian kovia hiuksilleni. Lopputulos ei ollut ihana ja kiiltävä kuten mainos lupaa... Jouduin leikkauttamaan mallia lyhyemmäksi ja jos suoristettua hiusta kihartaa , kihara ei pysy yhtä hyvin kuin ennen taipuisassa hiuksessa vaan hius suoristuu päivän aikana. Käsittelyn teki minulle tuttu, suoristuksiin erikoistunut ammattikampaaja joka tiesi hiuskäsittelyjeni historian useammalta vuodelta joten kampaajan ammattitaidossa ei ollut vikaa.
Aamut ovat toki siinä mielessä mukavampia kun ei tarvitse puuhailla hiustenlaitossa yhtä kauan kuin ennen mutta ottaisin silti mieluummin terveet, pidemmät, kiharat hiukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3733073Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.342622Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1702077Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601541Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko1961286- 951123
- 681069
- 861043
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha691000Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,16955