Sinä mies henkilö joka olit lauantaina 16.2 remontti puolella ja kassalla jäit mieleeni :)
Maxi Makasiini
41
2464
Vastaukset
- Lisää infoa
Juu, minä olin lauantaina ostoksilla siellä remonttipuolella, mutta kuka sinä niistä naisista olit? Voisitko vähän kirjoittaa ulkonäöstäsi lisää, niin osaisin paremmin yhdistää?
- tutustutaanko
Oliko sinulla musta oranssi työtakki? jos oli niin olit sama henkilö :) kerron sitten itsestäni tuntomerkkejä
- Sama mies
tutustutaanko kirjoitti:
Oliko sinulla musta oranssi työtakki? jos oli niin olit sama henkilö :) kerron sitten itsestäni tuntomerkkejä
Oli. ;)
- Tutustutaanko
Sama mies kirjoitti:
Oli. ;)
Oikeesti? ;)
- Sama mies
Tutustutaanko kirjoitti:
Oikeesti? ;)
Oikeesti ;)
- Tutustutaanko
Sama mies kirjoitti:
Oikeesti ;)
Laita sähköposti osote kirjotellaan sitä kautta ;-)
- Sama mies
Tutustutaanko kirjoitti:
Laita sähköposti osote kirjotellaan sitä kautta ;-)
Pistä sinä tähän, en oikein viitsi itse laittaa. ;-)
- Tutustutaanko
Sama mies kirjoitti:
Eiku sä ;)
- savon ukkeli
Tutustutaanko kirjoitti:
Eiku sä ;)
eikö oo sama mennä vaikka suomi24 chattii ?
- Tutustutaanko
Sama mies kirjoitti:
[email protected] siinäpä ois ;)
- Kiitos, mutta ei
Tutustutaanko kirjoitti:
Eiku sä ;)
Hei, haloo!!
Luuletko, että minä sinuun oikeasti haluaisin tutustua?
Minua ei kiinnosta eronneet naiset, yksinhuoltajanaiset, asumuserossa olevat naiset ja leskinaiset. Ainoastaan naiset, jotka eivät ole olleet vielä avoliitossa tai naimisissa. Kerran eronnut nainen eroaa uudelleen. Katkeruus jatkuu seuraavissakin parisuhteissa, joka hyvin todennäköisesti johtaa jossain vaiheessa pettämiseen naisen osalta, viimeistään 50 kriisin aikaan. Tämän olen havainnut long long time ago, I can still remember.
Ennestään huonot lähtökohdat omaavan naisen osakkeita laskee silmissäni se, että vaivautuu vielä tulemaan etsimään parisuhdetta Suomi24-palstalta. Silloin täytyy olla todella huonossa kysynnässä, joten ei kiitos!
Olen se samainen oranssitakkinen mies, mutta kaikella on rajansa, myös naisen laadulla ja tasolla. - Kiitos ei
Kiitos, mutta ei kirjoitti:
Hei, haloo!!
Minua ei kiinnosta eronneet naiset, yksinhuoltajanaiset, asumuserossa olevat naiset ja leskinaiset. Ainoastaan naiset, jotka eivät ole olleet vielä avoliitossa tai naimisissa. Kerran eronnut nainen eroaa uudelleen. Katkeruus jatkuu seuraavissakin parisuhteissa, joka hyvin todennäköisesti johtaa jossain vaiheessa pettämiseen naisen osalta, viimeistään 50 kriisin aikaan. Tämän olen havainnut long long time ago, I can still remember.
Ennestään huonot lähtökohdat omaavan naisen osakkeita laskee silmissäni se, että vaivautuu vielä tulemaan etsimään parisuhdetta Suomi24-palstalta. Silloin täytyy olla todella huonossa kysynnässä, joten ei kiitos!
Olen se samainen oranssitakkinen mies, mutta kaikella on rajansa, myös naisen laadulla ja tasolla.Haloo vaan itelles!
Miehetkin on yhtä sikoja edellä mainituissa asioissa kokemusta on :D ja olenko sanonut että parisuhdetta etsin? - Sama mies
Kiitos ei kirjoitti:
Haloo vaan itelles!
Miehetkin on yhtä sikoja edellä mainituissa asioissa kokemusta on :D ja olenko sanonut että parisuhdetta etsin?Kova halu sinulla on ollut tutustua minuun, eli kyllä siitä voi päätellä sen että parisuhdetta haluat! Taisi osua arkaan paikkaan, koska noin piippasi. Hyvä, että luonteesi selvisi jo tässä vaiheessa.
- Hahaa
Sama mies kirjoitti:
Kova halu sinulla on ollut tutustua minuun, eli kyllä siitä voi päätellä sen että parisuhdetta haluat! Taisi osua arkaan paikkaan, koska noin piippasi. Hyvä, että luonteesi selvisi jo tässä vaiheessa.
Taisi piipata itselläsi? niin voihan sitä tutustua eri asia toimiiko se sitten :D
- Tutustutaanko
Hahaa kirjoitti:
Taisi piipata itselläsi? niin voihan sitä tutustua eri asia toimiiko se sitten :D
Eikö se ole sama onko eronnut vai karannut ja onko kaikki naiset samanlaisia pettureita olkoon se sit vaikka se yh äiti?
- pakinostaja
Kiitos, mutta ei kirjoitti:
Hei, haloo!!
Olen se samainen oranssitakkinen mies, mutta kaikella on rajansa, myös naisen laadulla ja tasolla.Osuitpa naulan kantaan! Taidan tunnistaa tämän syöjättären. Ei ole ensimmäistä kertaa asialla ja kerää lisää "päänahkoja" lakkariinsa. Kai se on tapa elää tuokin.
- Tiedetään
pakinostaja kirjoitti:
Osuitpa naulan kantaan! Taidan tunnistaa tämän syöjättären. Ei ole ensimmäistä kertaa asialla ja kerää lisää "päänahkoja" lakkariinsa. Kai se on tapa elää tuokin.
Juu, tiedän kyseisen naisen. Kannattaa pysyä siitä kaukana, on meinaan melkoinen siipeilijä! Yrittää hankkia miehistä itselleen elättejä ja sitten on hemmetin vaikeaa päästä siitä eroon.
- mees55
Tutustutaanko kirjoitti:
Eikö se ole sama onko eronnut vai karannut ja onko kaikki naiset samanlaisia pettureita olkoon se sit vaikka se yh äiti?
miekii olin siellä sillon,,oikee tosimies,ei mikään hernekeppi niinku toi toinen (poikanen)..?kerroppa ikää ja muuta lisää..oki
- mees55
Tutustutaanko kirjoitti:
[email protected] siinäpä ois ;)
mulle käy kaikenlaiset *syöjättäret*,,jos vaan kuntosi kestää..^^
- Kippee Ukkeli
Tutustutaanko kirjoitti:
Minäkin olin siellä haluaisitko treffata? Et varmaan tulisi pettymään, koska sen verran miestä ja meisseliä löytyy ettei yksikään nainen ole vielä joutunut tähän päivään mennessä pettymään yhdessäkään asiassa.
- Maxin perhonen
*hakee popcornit*
- Tankero Punkero
Oot kuitenkin joku 150 kiloinen ja hieltä haiseva nainen, joka vaivoin ja vaivoin pääsee eteenpäin. Jääkaapista löytyy limppria, olutta, siideriä, kermaa, punaista täysmaitoa, kakkua, pikaruokaa, lenkkiä, lihiksiä, sianlihaa, jne. Kuivakaapista sipsiä, popcornia, karkkia, suklaata, vehnäjauhoja, spaghettia, makaroonia, pullia, keksejä, kahvia, sokeria, suolaa, jne.
- Tankero Punkero
Ai niin ja harrastuksena löhöily ja syöminen.
- jfsfklsjflksdkfsdjoi
Ai mää vai ???
- pilalle tavara
Naiset väljenee.
- hölöpötihöö
voi herranlettas näitä juttuja! :) mutta tämäntasoista tarinaa voi odottaa vain maxin asiakaspiirissä!
- serehvi
hölöpötihöö kirjoitti:
voi herranlettas näitä juttuja! :) mutta tämäntasoista tarinaa voi odottaa vain maxin asiakaspiirissä!
Korjaa Suomi 24:lla. Tosi surkeeta!
- Varmasti väljenee
hölöpötihöö kirjoitti:
Totta on. Väljenee. Naiset itse kyllä tuon tietää mutta aina väittäävät jostain syystä vastaan.
Hakekaa vaginan puristusmittari lainaan ja mitatkaa vaikka.
- Eropaketit naisille
Aloittajan kaltaisille iisalmelaisille eronneille naisille pitäisi Iisalmessakin alkaa tarjota eropaketteja, etteivät tulisi hätistelemään kunnollisia miehiä. Monet näistä eronneista naisista tulevat jopa vokottelemaan parisuhteessa olevia miehiä. Tainneet jäädä eron myötä puille paljaille ja yrittävät päästä siipeilemään miehen varjolla. Kokemusta usean tällaisen iisalmelaisen naisen osalta.
- Onneton kohtalo
No entäs sitten nämä häntäheikit, jotka kyttää kaikkia ykslahkeisia. Tulevat töihin Iisalmeen löytääkseen muka sen elämänsä naisen kun muualla ei ole onnistunut tai on ollut pakko muuttaa edelliseltä paikkakunnalta kun tullut yllätettyksi rysän päältä. Nämä auervaarat viekottelevat viattomat naiset mukaansa ja saavat oikeat liitot hajoamaan.
Jokohan olisi iisalmen miesten herättävä tähän tosi ongelmaan? - Yhä etsivä
Onneton kohtalo kirjoitti:
No entäs sitten nämä häntäheikit, jotka kyttää kaikkia ykslahkeisia. Tulevat töihin Iisalmeen löytääkseen muka sen elämänsä naisen kun muualla ei ole onnistunut tai on ollut pakko muuttaa edelliseltä paikkakunnalta kun tullut yllätettyksi rysän päältä. Nämä auervaarat viekottelevat viattomat naiset mukaansa ja saavat oikeat liitot hajoamaan.
Jokohan olisi iisalmen miesten herättävä tähän tosi ongelmaan?Minä olen etsinyt sellaista iisalmelaista naista joka olisi ajellut itsensä posliiniksi ja alavatsassa tatskassa lukisi kummun päällä The One ja takana tatska persvaon yläpuolella The Two, mutta en ole vielä löytänyt.
- Märkä päiväuni
Yhä etsivä kirjoitti:
Minä olen etsinyt sellaista iisalmelaista naista joka olisi ajellut itsensä posliiniksi ja alavatsassa tatskassa lukisi kummun päällä The One ja takana tatska persvaon yläpuolella The Two, mutta en ole vielä löytänyt.
Joko Iisalmessa on näitä naisia? Nainen minun makuuni...
http://www.thedistractionnetwork.com/images/uglyhairywoman1.jpg - Olkaa varuillanne
Joo, älä muuta viserrä!
Minulla oli viime syksynä sellainen tapaus, että hermot meinasi mennä koska siitä ei meinannut päästä millään eroon. Tämä nainen ei millään uskonut, että se on nyt loppu enkä halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Siitä huolimatta tuli autollaan pihan kulmille kyttäämään päivittäin, että liikunko yksin tai jonkun muun kanssa ja mitä yleensä teen tai minne liikun. Lisäksi hän pommitti tekstiviestejä ja puheluita pahimmillaan noin 20 kappaletta päivässä. Minun piti hankkia tälle naiselle lähestymiskielto ja sulkea oma kännykkäliittymä sekä ottaa prepaid-liittymä käyttöön.
Tämä nainen tutustumisen alussa vannoi "käsi raamatulla", että hän on eronnut miehestään ja kaikki hommat on hoidettu, sekä lapset on ex-miehensä vastuulla. Annas olla tämä nainen paljastui ajan mittaan sekopäiseksi persoonallishäiriön omaavaksi narsisti nymfomaaniksi. Hän oli oikea seksipeto jolle ei meinannut millään riittää 2 kertaa 7 päivänä viikossa, vaan joskus herätteli yölläkin hinkaamalla mulkkuani että olisi pitänyt alkaa nussimaan sen kanssa.
Selvisi myös, että eroprosessi on vielä täydessä vaiheessa koska hänen "ex-miehensä" alkoi muutamaan otteeseen soittelemaan minulle, että olisin pilannut heidän avioliiton, yms. Tämä nainen yritti väkisin muuttaa minun luokse asumaan ja hänet olisi pitänyt jo kihlata 1kk yhdessä olon jälkeen, mutta silloin piti jo alkaa toppuuttelemaan että kaikki aikanaan. Onneksi en mennyt tuota virhettä tekemään!
Viime keväänä kotiini postilaatikkoon pöllähti kirjekuori Nordeasta ja en tarkkaan katsonut millä nimellä se tuli, vaan avasin sen heti. Annas olla tässä oli sen naisen tili ja luottotiedot, eli hän oli jossain vaiheessa laittanut minun osoitetiedot pankkiinsa. Huomasin, että hänellä oli aivan järjettömät velat, joten kiikutin Nordean kirjeet saman tien pankkiin takaisin ja tein selväksi ettei kyseinen nainen asu minun osoitteessa.
Eikä tähän suinkaan kaikki loppunut, vaan joku kuukausi myöhemmin postilaatikkoon tuli hänen nimissään ulosottoon uhkaava karhukirje, jonka menin myös vahingossa avaamaan. Tämäkin piti mennä selvittämään. Toisin sanoen, tämä nainen olisi tullut vain siipeilemään kustannuksellani ja varmaan olisi yrittänyt jotenkin ujuttaa velkansa minun niskaan.
Huomasin tuossa kuukausi sitten, että hän oli pöllinyt minulta keittiötarvikkeita kuten todella hyvän ja kalliin Hackmanin Teflon pannun, yhden leikkuu laudan ja ainakin muutamia hyviä laseja koska niille olisi ollut tarvetta. Näen kuitenkin viisaammaksi olla tekemättä sille mitään takaisin pyytämistä, saati poliisi asiaa ettei hänestä tule uudestaan riippakiveä!
Tällöin päätin, että se oli viimeinen kerta kun Iisalmessa erehdyn tekemään tuttavuutta eronneeseen naiseen, vaikka kuinka yrittäisi. Ei auta vaikka olisi minkälainen seksipeto ja toisaalta seksi alkoi maistua jo puulta sekä pelkältä jatkuvalta suorittamiselta koska mikään ei meinannut riittää. - Älä liioittele
Onneton kohtalo kirjoitti:
Jokohan olisi iisalmen miesten herättävä tähän tosi ongelmaan?Tuskinpa Iisalmeen kukaan muuttaa naisten perässä, en ainakaan tunne yhtäkään henkilöä jolla viiraisi niin pahasti päästä. Muualta he löytävät kyllä itselleen paljon paremman naisen, koska tarjolla on huomattavasti laadukkaampaa valinnanvaraa ja paljon enemmän kuin Iisalmessa.
- kuhan ee vaen oes se
nytpä tul muuten mieleen se yks kuohussa laalava vähä yl viiskymppinen lonti, oeskoon tuo se kun jahtoo kaekkee millon kaks lahetta, suattaa muuten olla ihan luatunaenen, misteepä tuon tietee ennen ku on suanna kokkee, jokunen vuos sitte taes viettee just niitä viiskymppisijjään ihan porukalla joka pit ihan kunnolla haaskoo
- suamamies kakkonen
minähii oon taenna suaha siltä jottae hyvvee,hyvä olj kyyvit, eekähän tuo valittanna itekkään aenaskaan uamusella, korkeintaa helliä paekkojaan valitelj
- mees55
nimim,,kokemusta on
- kuhan oon suanna
Taijan tunnisttoo, oon minnäe sen nähny ja kun oekeestaan tuunustan on aeka hyvänäkönen ja käähän se maksissahhii van ee oo käännä vielä kimppuun, aenakaan minun
- Varotus hengenvuara
Elä kääkkään voen sannoo siulle puhtosella omalla tunnolla. Minnäi erehyin piästämmeen kerran sen saman katon alle niin eekö kerennä männä sillä aekoo alasti minun sänkyyn, kun olin käämässä keettiössä. Sen jälekeen ee meinanna piästä siitä erroon monneen kuukaateen. Kyllä se tietysti on ihannoo ja taevaallista ihqua viikon tai par, kun suapi nusastella mielin miärin, mutta kyllä kalu alakaa huutammaan, että antakkee armoo!!
Perhana, kun tätä eukkoo piti naiskennella kolome kertoo vuorokaavessa, niin eekö tullunna meekäläisen kaluun oekeen kippee paese/ajos!!! Pit käävä näättämässä Terveystalolla liäkärille. Liäkär miäräs salavoo käätettäväks muutaman kerran päevään ja desfioimaan ensinnäi enne salavan laettoo sitä paesetta. Suatte arvata että kirvel nii muan perekeleesti se desfiointiaene!!!
Kaks kuukatta män ennen kuin piäsin siitä erroon, ol kuin pahemman luatunen takiaanen kimpussa. Siitä sae sellasta oppia, etten iha ket hyväsä piästä käämään kylässä saman katon alla. Kannattoo pittää sitä eukosta näppisä erossa, ellee haluva välttämättä ongelmii itelleen!!
- SIWASTA
*Hakee lisää popcornia*
- Hulluja löytyy
Iisalmessa on todella kahjoja ja elämäänsä katkeroituneita 30-60 vuotiaita naisia.
Puoli vuotta sitten piti lempata yksi emäntä pihalla koska alkoi kuulostamaan sen jutut "hieman" hengenvaarallisilta ja levottomilta! Tämä nainen sanoi, että hän opiskellut itsepuolustustekniikoita lähihoitajaopiskeluissaan. Alkoi esittelemään näitä tekniikoitaan ja sitten sellaisella "sormi-rystynentekniikalla" aikoi kuulemma pystyvänsä tappamaan tarvittaessa ihan helposti kenet hyvänsä kehonrakentajan tai voimamiehen. Näytti sillä piippaavan sen verran railakkaasti, että kyseisen tilanteen tullessa eteen se olisi ollut "heippatirallaa" ja lentänyt kuin leppäkeihäs, mikäli olisi tullut kampaillutilanne kunnon kehonrakentaja vastaan, siinä ei olisi ehtinyt sanoa kissaakaan. Se oli terve vaan ja terve menoa saman tien, kun alkoi laukomaan tuollaista tekstiä ja käyttäytymään kuin joku suljetun osaston heebo!
Tosin tunnustaa melko paljon siltä, että nämä iisalmelaiset lähihoitajat ja sairaanhoitajat taitavat opiskella kyseiseen ammattiin itseään varten, eikä muita ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954