Tukiaisen Dolls-päiväkirja 8.3.2013

Päikky 1

Dolls-päiväkirja 8.3.2013 kolmessa osassa.

”-- Tarkennuksia kevään keikkakalenteriimme sekä tietoa sponsoreistamme --

- 16.3.2013 Ravintola Wirta, Virolahti. Johanna Tukiainen show feat. Sexy Dolls Julia Tukiainen Barbie ja Sofia, Cindy Doll.

- 22.3.2013 Orivesi, Yökerho Jipidii

- 30.3.2013 Lieksa, sama paikka jossa olemme yhden kerran aiemminkin esiintyneet.

- 6.4.2013 Kahden viikon matka Saariselällä, Pohjois-Lapissa. Majoitumme ekaksi viikoksi Tunturituuli nimiseen aivan ihanaan suureen mökkiin, jossa on sauna ja takka.

Toisen viikon vietämme Tunturikoivu nimisessä mökissä tyttöporukalla, mukaan on tulossa ainakin Dolls tanssija Sofia, siskoni Julia ja mahdollisesti joku treffiehdokkaistani, olen saanut ihania treffiehdotuksia kivan näköisiltä ja miehekkäiltä miehiltä :) Otamme vastaan tälle ajalle Lapin alueelta keikkaa, yhteydenotot johanna¤sollsdancers,fi

- 19.4.2013 Alustava varaus

- 30.4.2013 Hotelli Kantri, Inkeroinen

- Vappu on vapaa, siihen otamme keikkaa.

- 8.5.2013 Kaarina, Hovirinnan Rantaravintolan suuret bileet, jossa esiintymässä on myös mm. Tauski Peltonen, Ressu Redford, sekä Basic Element.

- 13.7.2013 Ravintola Raja-Tupa, Hollola (täällä olemmekin olleet jo kaksi kertaa aiemmin!)

- 7.9.2013 Ravintola Pikkuhukka, Lahti

Keikkatarjoukset ja treffitarjouksetkin myös (tositarkoituksella ja kuvallisena) osoitteeseen: johanna¤dollsdancers,fi”

-- jatkuu --

30

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päikky 2

      … jatkoa:

      ”Sitten lyhyesti korjaan taas minua koskevia valheellisia väitteitä joita on ollut mediassa:

      1. Kihlaukseni kampaajani Juha Immosen kanssa ei ollut mikään "mediatemppu" tai vitsi, ainakaan minun puoleltani. Vietin hänen kanssaan 3 viikkoa Kanarialla, jossa hän itse kosi minua, asiasta on itseasiassa vielä todistus paperillakin jäljellä jossa on Juhan allekirjoitus ja yhden suomalaisen miehen allekirjoitus joka oli todistajana asiassa.

      Suomessa hän ailahteli ja muutteli mieltään jatkuvasti, sanoi menevänsä seksuaaliterapiaan jne. vaikka alunperin suhtauduin häneen niin, että hän on ihan selkeästi homoseksuaali. Mutta hän itse alkoi antamaan ymmärtää muuta, ja ihastuin häneen.

      En ole koskaan häntä "hyväksikäyttänyt", itseasiassa ihan päinvastoin, hän sai kauttani makean pitkän etelänmatkan, ja keikkojemme lisäksi vapaa-ajallani tarjosin hänelle aina kaikki kalliit illalliset ja juomat.

      Hän myös välillä on viettänyt pitkiäkin aikoja kotonamme Jollaksessa ja siskoni Julia piti häntä läheisenä ystävänämme, Juhalla on loistava huumorintaju, keskustelutaito ja onhan hän tosi söpön näköinen kundi myös (en nyt vaan osaa oikein sanoa, että naisellisella vai miehekkäällä tavalla.....)

      Hänellä on edelleen useita minun vaatteitani, jotka toivoisin saavani takaisin. Facebookissa hän mm. poseeraa minun T-paitani päällä, musta paita jossa lukee hopeisella: Hard Rock Singapore.

      En ole mitään pahaa hänelle tehnyt ja hän on oikeastaan ainoa näistä monista ihmisistä, johon haluaisin säilyttää välit. Meillä oli samanlaiset mielipiteet, samanlainen maku kaikesta ja hän myös sanoi haluavansa lapsen kanssani, jonka hän on myöhemmin kiistänyt tai muuttanut mieltään..... Minä nyt tässä painotan, että itse olen siis hetero.

      Tampereen keikallamme tapahtuneet varkaudet eivät välttämättä olleet Juhan tekemiä (itseasiassa todennäköisesti eivät olleet) mutta poliisi epäilee siis luonnollisesti kaikkia 3 henkilöä jotka hotellihuoneessa olivat, eli Juha, Joni sekä Petri. Minä luulen tietäväni 99% todennäköisyydellä, kuka ilkivaltaiset teot teki, enkä usko että se oli Juha, kuten aiemmin epäilimme.

      2. Joni Virtasen antamat lausunnot Metrotuotannolle ovat täyttä potaskaa alusta loppuun asti. Minä tai Julia emme todellakaan ole koskaan "seksuaalisesti häntä ahdistelleet", hän ei ole tullut "hyväksikäytetyksi" jne. täysin naurettavaa edes alkaa tuollaista väittämään! Hän jauhamalla jauhoi alusta asti kuinka hän haluaa julkisuuteen kuten myös Petri Penna, joten tuo näytti sitten olevan yritys päästä edes jotenkin esille minun kustannuksellani, todella raukkamaista!”

      -- jatkuu --

    • Päikky 3

      … jatkoa:

      ”3. No kaikkein raukkamaisin ja patologisin valehtelija tässä on nyt sitten ex-aviomieheni Arto Länsman, joka on ihan selkeä umpi narsisti.

      Olen linkittänyt Facebook sivuilleni erittäin hyviä artikkeleita narsismista, muistaakseni yksi nettisivusto on: www.healingeagle.net . Arto osaa myös puhua, on hyvä seuramies, alussa yltiöromanttinen, patologinen valehtelija jne.

      Hän sanoo samat kehut ja rakkaudentunnustukset samaan aikaan useallekin eri naiselle, nähtävästi hän on opiskellut ne jo joskus nuoruudessaan ja huomannut, että tietyt samat fraasit toimivat naisiin. ( "Hei rakas, kuka on maailman kaunein nainen.....? Kuka on kaikkein söpöin....?") Asioissa edetään myös nopeasti, mennään kihloihin lähes että edes tunnetaan koko ihmistä.

      Kuten Julia jossain ilmaisi, minustakin se on aina varoitusmerkki miehessä, jos mies itkee paljon. Arto itki hyvin paljon, viimeksi kotonamme Jollaksessa kun ensimmäinen koirani Nassu murisi hänelle eikä enää hyväksynyt häntä.

      On tietysti olemassa myös psykopaatti ja sosiopaatti, mutta en usko Arton olevan psykopaatti, narsisti hän kyllä on. Ex-mieheni Jenkeissä, juutalainen yritysjohtaja Udi oli psykopaatti.

      Olen tehnyt tiettyjä testauksia Arton suhteen, yksi oli silloin kun olin 1.3 keikalla Tampereella nätin tanssijani 19 vuotiaan Sofian kanssa. Tapasin siellä myös Arton väitetyn uuden "kihlatun" jonka nimeä en sano, koska hän ei halua.

      Kyseinen 2-kymppinen tyttö kiisti koko kihlauksen ehdottomasti, hän oli suorastaan raivoissaan. Mitään "kihlajaisjuhlia" Nokian kylpylässä ei myöskään oltu koskaan vietetty. Jonkun sormuksen hän oli kuulemma kyllä Artolta saanut, jota hän oli luullut "lahjaksi."

      Ennen kyseisen tytön tapaamista, tanssijani Sofia soitteli Artolle.
      Arto lirkutteli ties mitä rakkaudentunnustuksia Sofialle ja pyysi häntä treffeille kanssaan!!! Sofia kysyi, että: "Eikö se haittaa, että olet kihloissa Arto?"
      Arto vastasi, että ei se kihlaus estä myös muiden tyttöjen treffailua! Puhelut olivat kaiutin päällä ja kuulin kaiken naurettavan lässytyksen.

      Arto sanoi, ettei "hän halua julkisuutta", kuitenkin hän hengaili kokoajan toimittajien kanssa ja otatti itsestään kuvia mediaan. Hmmm.....hieman ristiriitaista....

      Arto väitti, ettei minun takiani saa enää mistään töitä, vaikka tavatessani Helsingissä hänet hän oli kuulemma menossa seuraavana aamuna klo.7.00 johonkin duuniin. Tiedän myös, että sähkömiehen hommia hänelle olisi tarjolla vaikka kuinka paljon, mutta hän EI ITSE halua tehdä töitä!!!

      Hän kesti parisuhteessakin romanttisena ja tasaisena maksimissaan 2 viikkoa, sitten taas kaikki ruuvit putosivat päästä. Tiedän myös koko hänen rikollisen historiansa ja ex suhteensa, mutta en voi niitä luonnollisesti tänne kirjoittaa, etten minä joudu mihinkään syytteeseen.

      Tapasin juuri erään miehen Ivalosta, joka on tuntenut Arton lapsuudestaan lähtien. Hän vahvisti kaikki minun tietoni todeksi. Myös useat kymmenet muut ovat ne vahvistaneet, jopa osa Arton omista sukulaisista. Arto on erittäin väkivaltainen mies, mutta kääntää asiat päälaelleen. Hänen suvussaan on minun ystäviäni, joita aion tavata huhtikuussa Lapin matkani aikana.

      Voin kirjoittaa asioista enemmän Seiskan blogissani, jossa tällä hetkellä kuvia nätistä Dolls tanssijastamme Sofiasta: httpIIwww_seiska_fi/julkkisblogit/johannatukiainen/

      Niistä Arton kaulan raapimisjälkikuvista sen verran, että minulla on tällä hetkellä niin lyhyet ja hauraat kynnet (käyttämieni rakennekynsien poistamisen jälkeen) etten edes pystyisi saamaan aikaiseksi sellaisia raapimisia.

      Julia kyllä potkaisi Artoa kunfu-otteella, mikä oli kyseiselle miehelle ihan oikein.”

      • Ei tarvii klikata

        Kiitti postauksesta.


      • Kunfu-ote
        Ei tarvii klikata kirjoitti:

        Kiitti postauksesta.

        Kunfu-otteella = kolmen promillen kännissä Ruskapullo oikeassa kädessä suoraan ylämummoon jonka jälkeen kerien pitkin Jollaksen pihanurmikkoa ulkona odottavaan ambulanssiin


    • jithro

      Jep. MINÄMINÄKIN...minussa ei mitään vikaa....

    • Hyväksiköyttäjät,hal

      Raukkiksia nuo Huojuvat Homot ! Käytätte hyväksi kristillisiä Jollaksen perhetyttöjä. Tällaista se elämä on.

    • Ossoite?

      - 30.3.2013 Lieksa, sama paikka jossa olemme yhden kerran aiemminkin esiintyneet.

      Mikä kuppila että osaan suunnistaa sinne?

      • Simo Hurtta

        Ravintola Simo Hurtta, Pielisentie 23-25, Lieksa.


      • Elokuussa viimeksi

        Edellisellä keikalla olivat mukana Tuksu, Suohirviö ja Spermis-Luhtala.
        Varkauden mökiltä lähtivät matkaan. Elokuu 2012.


    • Kunnianloukkaus!

      Vaikki Tuksu toppuuttelee itseään, kyllä tuossa kirjoituksessa täyttyvät Arto Länsmaniin kohdistuvan kunnianloukkauksen tunnusmerkit ilman muuta.

    • Onks tietoa??

      Onkohan kaikki 4 ällän ylioppilaat tollasia tumpeloita???

      • JKOP

        en tiedä


    • 5 keikkaa maaliskuus

      Keikkoja maaliskuulle on siis 5 kpl; ne kaikki eivät näy avauksen listassa.:

      - Tampere
      - Jakomäki
      - Virolahti
      - Orivesi
      - Lieksa

      • Säntäilyä

        Keikat hajallaan eri puolilla maata ja pitkien matkojen takana?


      • Rav. Artti

        * La 25.5.2013 Ravintola Artti, Ilmajoki.


    • lopeta JT jo

      Miksi Tuksun pitää edelleen ja yhä uudestaan haukkua Artoa, vaikka he eivät ole enää naimisissa eivätkä seurustele?

      • Vastaus:

        Koska Artosta piti tulla sellainen karismaattinen, pitkä, komea ja varakas aviomies, jollaisen tuksu haluaa. Muttei tullut.

        Eikä tuksu sellaista saakaan. Eikä toivottavasti lapsiakaan.


      • Roikkuu, riippuu

        Jokin hämärä ripustautuminen tässä kyllä on...


      • Johanna <3 Arto

        Johanna yksinkertaisesti rakastaa vain Artoa.
        Kyse on orgasmien synnyttämistä mukavista muistijäljistä Johannaa aivoissa.


      • Arto osaa orkut
        Johanna <3 Arto kirjoitti:

        Johanna yksinkertaisesti rakastaa vain Artoa.
        Kyse on orgasmien synnyttämistä mukavista muistijäljistä Johannaa aivoissa.

        Tuksu on kertonut, että Arto oli ensimmäinen mies, joka pystyi tuottamaan hänelle orkkuja. Siksi on on niin kiinni Artossa yhä...


    • Ensi vkonloppuna 2

      Seuraavat keikat:

      * Pe 15.3.2013 Ravintola Pohjanpoika, Helsinki, Jakomäki
      * La 16.3.2013 Ravintola Wirta, Virolahti

    • Kuvan enteilyt
      • Pinkki arkku

        Kuva on enne.


      • Sisältöä

        Julia on siis kohta itse arkussa, jos jatkaa nykyistä pelleilyään.


    • Cindy lähti pois

      Päikystä: "16.3.2013 Ravintola Wirta, Virolahti. Johanna Tukiainen show feat. Sexy Dolls Julia Tukiainen Barbie ja Sofia, Cindy Doll."

      Cindy Doll eli Anna-Sofia on jättänyt Tukiaiset tanssahtelemaan keskenään.
      Hän ei ilmestyne enää Virolahdelle.

      • Dolls-Logistiikka?

        Millä kyydillä aikovat Virolahdelle? Bussi voisi olla kätevin? Missä majoitus?
        Hotelli Leikariko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe