Parkki-aluetta valvoo agressiivisesti yksityinen firma, olkaa varovaisia.
Minä ja monet muut boikotoimme paikkaa ja käymme jossain muualla, missä tätä ihmisten unohduksilla rahastusta ei tehdä.
Tarjoustalo Hyrylä
9
733
Vastaukset
- Oikeus todennut !
Ei niitä tarvii maksaa !!!
- Kyllähän KKO
eräässä yksinkertaisessa tapauksessa totesi, että maksettava on.
Tulee kuitenkin muistaa, että autot eivät osaa lukea eivätkä tee sopimuksia. Valvojan on todistettava juuri sinun parkeeranneen mutta jos ei ole näyttöä, ei ole mitään valvontamaksun perimisen oikeuttakaan. Siitä on käräjäoikeuden päätös viime vuodelta. - Todistaminen
tarkoittaa käytännössä kameravalvontaa. Jos sitä ei ole, näyttö juuri sinun pysäköinnistä on laihanlaista.
Valvontamaksut eivät ole sakkoja, joten eivät sellaisenaan ole ulosottokelpoisiakaan vaan vaatii aina ensin oikeuden päätöksen tullakseen perintäkelpoisiksi. - ei kuvaa.com
Eli niillä täytyy olla kuva sinusta pysäköimässä autoasi !
- kuula kalloon
Eikös tää näin o nykyään jokapaikassa.
Näihin verenimijöihin vaan pitäis tottua, vaikka mun mielestä koko yksityinen parkkivalvonta ja kyllä kunnallinenkin, on ihan hanurista !
Parasta vaan muistaa se kiekko, ni jää valvojat työttömiks.
Toivotan kuitenkin kaikille alan ihmisille kaikkea mahdollista ikävää ! - multa maksamatta
Onko monikin niitä maksulappuja saanut ?
Entäs maksanut ??- perfect <3
Tänään 21.10-14 näin Hyrylän tarjoustalossa kiinnostavan ison miehen mutten pystynyt mennä juttelemaan, lapseni kanssa olin... jäi kaivelee kun en edes moi sanonut...-sinihousuinen tyttö-
- Ihanan-iso
perfect <3 kirjoitti:
Tänään 21.10-14 näin Hyrylän tarjoustalossa kiinnostavan ison miehen mutten pystynyt mennä juttelemaan, lapseni kanssa olin... jäi kaivelee kun en edes moi sanonut...-sinihousuinen tyttö-
Se olin minä, minä se olin
- Kakka-Paavo
perfect <3 kirjoitti:
Itse asiassa, se olin kyllä minä.
Teen kartoitusta uudesta yksityisoikeudellisesta kaupassa maleksinnasta.
Vastaisuudessa kassoille tulee tarrat, joissa lukee -HYLLYJEN VÄLIKÖIHIN PARKKEERAAMINEN KIELLETTY- Parkkeeraamalla hyväksyt ehdot ja sitoudut 50e sopimusmaksuun, joka toteutetaan kassalla.
Parkii-Paskapate.
Ettöä minä se olin ja enskerralla otan sen 50e !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954