Ei pidetty lääkäri?

Lounamo yes

Ai niin mut on potkaistu 2011 pois psykan polilta ja nyt lähete tältä muumilaakson lekurilta Larilta (aivan mahtava tyyppi) ja ehdoiksi tuli että ihan kuka muu tahansa mut ei Irja Haapanen. Yes..nyt on sit mullakin hoitokontakti jatkossa.

17

3729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiä kaverille

Toivottavasti saat elämäsi kuntoon:)

• nainen -79-

Kävin tänään vastaanotolla ja hoitosuhteeni loppui!!! Hänen mielestään ei ole syytä olla masentunut lapsen kuolemasta tai siitä että äitini hakkasi minua päivittäin. Monesti heräsin siihen, että kaulallani oli koiran kuristuspanta ja äitini kuristi minua. Otin joka päivä iskuja ja potkuja vastaan. Hän telkesi öisin minut huoneeseeni yms. Tästä johtuen nyt 35 vuotiaanakaan en pysty nukkumaan, vaan nukun koiran unta koko ajan heräillen. Nyt yli kuukauden unettomuuteni on ollut niin pahana, että olen nukkunut vain 2h/ vrk ja senkin pätkissä. Unilääkkeistä ei ole ollut hyötyä. Tästä johtuen masennukseni ja ahdistukseni on pahentuneet ja en tiedä kuinka kauan vielä jaksan. Olen todella uupunut. No, kyseinen lääkäri tokaisi että uni ei ole ihmiselle tärkeää, että koska sinä aiot olla terve????

• ohtgwhok

Heippa!

Missähän kyseinen lääkäri tällä hetkellä pilaa sairaiden ihmisten elämiä? Tuli tässä vaan mieleen, että valittakaa hyvät ihmiset ton lääkärin toimista, jos vain suinkin jaksatte! Niin kauheita olen kokenut itse hänen taholtaan, ja niin hurjia tarinoita kuullut, että ihmettelen,että hän yhä toimii virassa!

• "Hilja"

Heippa Teille!

KIITOS tästä palstasta. Humsahdin tänne, kun etsin toetoa, keitä muita lääkäreitä psykan polilla on kuin Irja Haapanen.

Kiitos teille "Kulta -rakkaat" kanssakärsijät. Nyt tiedän, ettei vika olekan minussa ja että lääkäriä voi pyytää vaihtamaan!

Hoitosuhteesta ei ole mitään hyötyä, jos lääkäri ei kuuntele ja ota tosissaan! Olen kokenut myös samaa Vähättelyä !

Lämmin Kiitos

• öyöyöyöyöyyö

ööööyyyääääööööö!!

• Omanonnennojaan

Mielellään myös tietäisin missä kyseinen lääkäri vaikuttaa? Vai joko eläkkeellä? Lääkärini vaihtui ja kerkesin Irja Haapasen tavata ehkä viidesti. Ensimmäisellä kerralla kysyi hiihdänkö paljon, en hiihdä joten kehotti tekemään niin ja lopetti yhden lääkkeistäni ilman oikeanlaista alasajoa. Potkaisi myös minut pois koska en "edisty" ja että saa tilaa "tärkeämmille" potilaille, alle vuoden päästä soitin hänelle ja pyysin kontrollia sillä asiat olivat ja ovat yhä todella pielessä ja asiani selitettyä hän tokaisi että "Sitä se narkkaaminen teettää", mikä ei siis pidä paikkaansa, aloin itkemään ja löin luuriin. Olo oli todella murskattu. Tämä muistaakseni 2013 vuonna. En lähetettä edes uskalla pyytää ennen kuin olen varma ettei kys. lääkäriä minulle lykätä, aikoinani koitin myös vaihtaa lääkäriä mutta resurssit eivät kuulemma riitä sellaiseen palveluun.

• On.oikeus.saada.palvelua

Laki on muuttunut. Potilas saa vaihtaa lääkärin kerran. Haapanen tiettävästi Sammonkadun pisteessä, muuttivat juuri Trion talosta pois.
        Kyllä on Haapasen "hoitotyö" tuttua, kuten myös niskoja nakkeleva ja seiniä tuijottava huokailija, psyk.hoitaja Välkki.

• Jfdlpgsk

Voimia rakkaat ihmiset taisteluun hoitonne puolesta! On aivan käsittämätöntä, millaisiin koitoksiin hoitavaa lääkäriä vastaan sairaat ja voimattomat psykiatrian potilaat pahimmassa tapauksessa joutuvat!

Myös minun tietääkseni hän toimii nykyään Sammonkadulla. Itse olen vaatinut, että en joudu tekemisiin hänen kanssaan, ja se on kyllä toteutunut. Rohkaisen yrittämään samaa. Ja, jos vain suinkin voimat riittävät, tekemään valituksen.

Kuulostaa niin kovim tutuilta nuo kokemukset - itselle mm. vaihtoi kerran lääkkeet (syystä, jota en koskaan saanut selville) aiemmin sairaalajaksolla kokeiltuun, josta sain sivuoireena mm. hallusinaatioita. Tämä siis sairaalassa. Kun soitin kotoa tarkistettuani lääkkeen nimen, tämä toteaa, että "juominen aiheuttaa deliriumeja". Lienee sanomattakin selvää, että alkoholilla ei ollut osuutta asiaan.

• Lepsaropa

Niinpä. Potilashan se on viisaampi kuin lääkäri...Oletteko miettineet miksi olette hoidossa?

• magot

Eiköhän me itse tiedetä, miksi ollaan hoidossa. Tai ei olla. Älä sinä siitä huoli.

Kyse ei ole kenenkään viisaudesta tai sen puutteesta, vaan siitä, että sairaanhoidossa on vähintäänkin kyseenalaisella ammattitaidolla ja -etiikalla toimivaa henkilöstöä.

• DocMartins

Älkää nyt availko sairauskertomuksia täällä.

• Kerttuliinaia

Tai avautuko muutenkaan liikaa.

• anneastrer

kukas lääkäristä pitäs

• eevo

Aika moni. Tai ainakin pitäisi. Lääkärin tehtävä on kuitenkin auttaa ihmistä.

• känissäätaas

Mielenterveyslekriko Tuo on?

• vera-horo-perse

Kallion hullun pitää mennä Helsingin mielenterveystoimistoon hakemaan apua mitättömään itsetuntoonsa.

• mrtriZoopa

Jos tulee hullu vastaanotolle niin laita sille menolippu siperiaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6888
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4264
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3416
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3034
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2011
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1693
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1571
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1533
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe