Tukiaisen haastattelu Vartti Kouvola -medialle, huhtikuu 2013

Kantri Näätä

Tuksukalla on keikka Inkeroisten Hotelli Kantrissa 30.4.2013. Inkeroinen on noin 6000 asukkaan teollisuustaajama ja Kouvolan kaupungin aluetta. Tällä perusteella Vartti Kouvola -media on tehnyt haastattelun Tuksukasta:

"Kermavaahtoa ja kimalletta

VARTIN KYSYMYKSET Kymenlaaksoon saapuvalle Johanna Tukiaiselle.

JOHANNA Tukiainen, millaisen shown tuot Inkeroisiin vappuaattona?

– Showllani ei ole valmista käsikirjoitusta. Esiinnyn fiiliksen mukaan ja tunnelman mukaan. Yleisön reaktio on hyvin tärkeä. Osallistuva ja positiivisuutta hehkuva yleisö saa aina paremman shown ja enemmän paljasta pintaa kuin veemäisesti käyttäytyvä yleisö.

Jos huomaan, että yleisö on täysillä mukana, annan palaa!
Olen saanut paljon ideoita esitykseeni kampaaja-stailaajaltani Juhalta, joka myös juontaa esityksen ja toimii avustajanani. Uusin numeromme on sellainen, jossa tanssin yläosattomissa ja Juha pursottaa rinnoilleni kermavaahtoa ja heittelee kermavaahtoon kimalteita.

Vasta jälkikäteen huomasimme, että Christina Aguilera on tehnyt videollaan samoin. On aivan sattumaa, että meillä on samanlainen, maailmanluokan ohjelmanumero esityksessämme.

MIKÄ ON Juhan osuus showssasi?

– Tapasin Juhan ensimmäistä kertaa pari vuotta sitten, kun tein keikkaa ex-mieheni Arto Länsmanin kanssa. Katsoin Juhaa ja tuumin, että onpa komea tyyppi. Tapasimme uudelleen 9 kuukautta sitten Helsingissä. Juha on työskennellyt kampaajana Vuokko Mattilalla ja hänellä on vahva tanssitausta.

Lisäksi Juha osaa laulaa, joten hän on aivan unelma avustajaksi. Hän on rohkea avustaja, joka osaa myös laittaa tukkani. Aiemmin avustajanani työskenteli pikkusiskoni Julia, mutta kun hän sairastui, otin mukaan Juhan.

MIKÄ ON paras vappumuistosi?

– Parhaan vappuni vietin Dubaissa siskoni Julian ja Mötley Crüen Tommy Leen kanssa muutama vuosi sitten. Vietimme kuukauden Dubaissa, josta viisi päivää bändin sviitissä. Dubaista lensimme vielä siskoni kanssa Malediiveille.

MILLAISIA suunnitelmia sinulle on loppuvuodeksi työrintamalla?

– Minulla on esiintymisiä Lapissa ja muualla Suomessa. Suurin uutinen on yhteistyöni ruotsalaisen huippumuusikon kanssa. Hän tekee minulle biisejä, joista olen jo kuullut yhden. I´ll be waiting for you on biisin nimi, ja se on älyttömän kaunis biisi.

Suunnitelmissani on laulaa biisi ensimmäistä kertaa 8. toukokuuta Kaarinassa. Lisäksi levytän toisen biisin siskoni Julian kanssa ja toivoisin duettoa myös Juhan kanssa.

KIRJOITAT blogissasi ”antifaneista”. Keitä he ovat?

– Antifanit ovat Johanna Tukiaisen stalkkaajia ja vihaajia.
Heille on tosin osuvampikin nimitys: näätä. Olen tehnyt vuosien varrella rikosilmoituksia naisista ja miehistä, jotka ovat käyttäytyneet häiritsevästi. Alkuun he ovat yliystävällisiä ja mielesteleviä, tulevat kehumaan keikalla ja ottamaan kuvia, mutta tosiasiassa he ajattelevat päinvastoin.

Varsinkin jotkut naiset polttavat keikoilla päreensä, kun he näkevät minun ja Juhan suutelevan. Moni muka-fani on myös jäänyt kiinni Facebookissa, jossa he käyvät tykkäämässä kuvistani, mutta kirjoittavat sitten omilla seinillään ihan muuta.

MITÄ neuvoja haluat antaa julkisuuteen pyrkiville naisille tai miehille?

– Juice Leskinen sanoi aikoinaan, että julkisuudelle voi sanoa kyllä tai ei, mutta julkisuudelle ei voi koskaan sanoa ehkä. Julkisuutta ei voi säädellä itse. Medialla on valta. Jos media haluaa repäistä jonkun ihmisen julkisuuteen, niin tapahtuu.

Julkisuuteen pyrkivän kannattaa pitää mielessä, että negatiivista julkisuutta tulee. Julkisuudessa olevalta vaaditaan voimakasta luonnetta, joka kestää arvostelua ja kritiikkiä. Eikä koskaan voi tietää, kuka on aito ystävä. Onhan tässä tietysti hyväkin puolia, kuten glamouria.

KERRO vinkiksi, miten virittäydytään hyvän vapputunnelmaan vartissa?

– Lyhyesti sanottuna, tarvitaan hyvää skumppaa ja hyvää musaa!
Biisien on oltava tunnelmaa nostattavia, kuten DJ Boboa tai Britney Spearsia tai menobiisi Hei Johanna, jonka laulan itse.

Vappuna ei pidä juoda punaviiniä, koska punaviini väsyttää. Itse juon mieluiten puolikuivana Mummia tai Moët & Chandonia. Vappupäivänä meininki jatkuu piknikillä. Viltin päällä voi syödä eväitä, juoda kuohuvaa ja suudella rakkaansa kanssa. Oma rakas ja muut hyvät tyypit kruunavat vapun!"

Linkki: http://www.varttikouvola.fi/

17

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ht4htheheqw

      Tässä taas ruotimista.

      Itse ruodin yhtä kohtaa.

      Eli jos pyydetään Mötley Crüen rumpalipoikaa samaan kuvaan niin se muuttuu Tunkin aivoissa yhteiseksi kuukaudeksi.

    • no ei huh huh

      "On aivan sattumaa, että meillä on samanlainen, maailmanluokan ohjelmanumero esityksessämme."

      Mahtaa olla melkoinen spektaakkeli....

    • Muistinvirkistys

      Tuksu Vartti Kouvolan haastattelussa ( ylempänä: MIKÄ ON paras vappumuistosi?):

      "Parhaan vappuni vietin Dubaissa siskoni Julian ja Mötley Crüen Tommy Leen kanssa muutama vuosi sitten. Vietimme kuukauden Dubaissa, josta viisi päivää bändin sviitissä. Dubaista lensimme vielä siskoni kanssa Malediiveille."

      Tuksu päiväkirjassaan 22.04.2007: "Palaamme (Dubaista) Suomeen 28.4 ja paasemmekin Julian kanssa mukaan Kankaanpaan Kantrin keikalle 30.4."
      Ja noin todella tapahtui.

    • noloa mutta ei häpeä

      Patologinen valehtelija ja niin tyhmä että jää aina kiinni.

      • Totuuden johannointi

        Tuksulla on omalaatuinen käsitys totuudesta... :)


    • Lerssi-Heke

      Tuksun fanipojat Kouvolasta tehny tämmösen biisin kirjastossa istuvista harmaista näädistä

      https://www.youtube.com/watch?v=v2UP_hbIq48

      • Maailmanluokan menoa

        Nooh... lisää älyä kappaleiden sanoituksiin ja vähemmän huutolaulua... ja maailmanluokan läpimurto odottaa yhtyettänne.


    • xixyy

      - Esiinnyn fiiliksen mukaan ja tunnelman mukaan.

      Joo just esiintyy sen mukaan paljoko promilleja veressä.

      • Yleisöreaktio 666

        Huomio! Esityksen taso muodostuu yleisön reaktioista.
        Toisin sanoen, yleisö pystyy kannustamaan Tuksukan aivan uskomattomiin suorituksiin, jos vain yleisö osaisi reagoida oikein. Niin että reagoikaapas nyt siellä Raumalla tänä iltana oikein sitte!


    • Vappurytinät 2013

      Median kannattaa lähteä Inkeroisiin Vapunaatoksi... siellä varmasti sattuu ja tapahtuu silloin...

    • i know that...

      Jossu puhuu niin paskaa, niin paskaaa...

      Tunkki oli systereineen Dubaissa vain YHDEN PÄIVÄN Tommy Leen seurassa.
      Ja Tommy oli enemmänkin kiinnostunut Juliasta kuin Jossu-Possusta.

      Eivät todellakaan olleet viikkoa heidän seurassaan ja jos VIP -tilaan päästetty, niin noista asioista on tapana pitää turpa kiinni.

      Ja Tommy oli yksin keikalla. Muuta soittajat eivät olleet Mötleyn porukkaa, vaan Tommyn kamuja. Eli panopuuuuuuuuuna olleet yhden iltapäivän.... ; D

      • Noinhan se meneeeee

        Eihän kateellinen Jossu ikinä myönnä, että jullella olisi ollut enemmän vientiä....niin se vaan menee.
        Nyt kun julle on poissa kuvioista, niin voi lasketella ihan mitä valeita tahansa......


    • ex tanssija

      Pääasia on että juomaa riittää, oli juhla tai arki. Kännissä on kiva olla.

    • Dolls Logistics

      Inkeroisten keikan toteutuminen on epävarma, sillä Tukiaisen siskokset menevät Tukholmaan edeltävänä viikonloppuna (27.4.) ja sieltä pitäisi ehtiä tiistai-illaksi 30.4. Inkeroisiin. Logistiikassa on monta liikkuvaa osaa, ja ei tarvita kuin pieni sössiminen yhden kohdalla, niin keikka peruuntuu.

      • Arlandassa

        Kävi kuten tuossa ennustettiin. Tuksu myöhästyi lentokoneesta Tukholmassa eikä koskaan saapunut Inkeroisiin.


    • kymen veikot

      Koska tuksu tulee taas kymiin?

      • En ainakaan halua

        HOpeflly

        Never


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe