Oven paiskominen

mies naapurista

Asun kerrostalossa ja viereen muutti nuorehko pariskunta, joka ei osaa laittaa ovea kiinni normaalisti. Menivät he ulos tai tulivat sisään, niin he paiskaavat oven täydellä voimalla, niin että rappu kaikuu. Monesti olen jopa aamulla heräänyt siihen paiskomiseen. Kuulostaa pieneltä ongelmalta, mutta kun sitä kuuntelee 10-20 kertaa vuorokaudessa joka päivä, niin se ääni on todella ärsyttävä. Tekisi mieli itsekin välillä paiskata ovi täysillä kiinni...

96

9588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karmit kaulassa

      Meillä naapuri paiskoo oven kiinni. Kun tarpeeksi rupesi ottamaan kaaliin se, aloin itsekin paiskoa ovea täysillä kiinni.

      Tuntuu muuten jotenkin terapeuttiselta - miksi minäkään välittäisin muiden asumisviihtyvyydestä, jos ei muutkaan välitä?

      • Anonyymi

        Justiinsa niin! Omapa on ovesi😅


    • vitun keharit

      Mä tein tollaisesta ilmoituksen isännöitsijälle. Soitin kahdesti asiasta, ja seuraavana päivänä kävi tarkastamassa naapurin oven, tarkoituksena oli siis todeta että ovessa ei ole mitään vikaa / tarvetta että se pitää aina paiskomalla sulkea.

      Täten, jos vielä jatkuu niin voidaan todeta tahalliseksi häiriöinniksi.

      hahahahahahaha !

    • meluhaitta....

      Videot on keksitty häiriköiden paljastamiseksi. Youtubeen vaan näkyville ja kerrostalon osoitetiedot esille. Rupee isännöitsijöitä kiinnostamaan talon tavat!

      • Anonyymi

        Laitonta, et voi kuvata ketään ja julkaista missään, luetaan rikokseksi, yksityiselämää koskevan tiedon levittämiseksi, loukkaa ihmisen yksityisyyttä.


    • HIEKKAPILLU2

      TUOKIN HIEKKAPILLU VALITTAA KAIKESTA! MÄ PAISKON SITÄ PERKELEEN OVEA ITE JOS HALUAN!!! OOT FOREVER ALONE!!

      • Jatta vaan

        Kuka sua haluais ikinä?


      • RAKKAUTTA VAAN!!!
        Jatta vaan kirjoitti:

        Kuka sua haluais ikinä?

        KAIKKI MUA HALUAA,SINÄ MUKAAN LUKIEN!!! ET VOI KIELTÄÄ RAKKAUTTASI MINUUN!! MUAHAHAHAA!!!!


      • Anonyymi
        Jatta vaan kirjoitti:

        Kuka sua haluais ikinä?

        Kankaanpää mylly rivitalo yöllä hakkaa ovia joka paikkaan pelko koko ahdistaa olla siellä


    • KIPA6

      MINKÄ TAKIA SITÄ OVEA PITÄÄ PAISKOA? OLET AIKA IDIOOTTI ja PUUTTEESSA.

      • OVEA

        OLEN PUUTTEESSA OLEVA IDIOTTI, SE ON KUTSUHUUTO,SE OVEN PAISKOMINEN!!!


      • Anonyymi

        Sama mieltä on oikeassa ei saa hajottaa ovet saa maksaa aika paljon vuokra asunnot kiinteistöt savas säätiö Kanerva 2 Sami Kasurinen


    • Huoltis.

      Oven paiskominen on älytöntä, aiheuttaa meteliä ja ovesta menee tiivisteet ja lukkorunko vääntyy, näitä on korjailtu kun nämä paiskojat eivät ole päässeet ovesta enään sisään.
      Älkää paiskoko ovea, se ei kestä ja naapurit hermostuvat, pitää käyttää älliä.

    • viisas tietäjä

      Se on älynvähyyttä se ovien paiskominen,ei se ole normaalin ihmisen tekoja!

    • lukko rikki

      Lukko menee rikki,jos sitä ovea paiskotaan alvariinsa! tulee kallis lasku naapurille

    • juuuuu

      Aika monesti ne lähtee ja saapuu kämpästään/kämppäänsä, ettei vaan ois alottaja liiottelun tai vainoharhasuuden makua tuossa viestissäs? ;)

    • haranen

      Virolaiset,venäläiset jne ovat pahimpia ovien paiskojia ja mekastajia. Sellaisia ei kukaan halua naapurikseen.

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä niin totta , ovien paiskomisen lisäksi luulevat asunnon olevan konepaja jossa voi askarrella kaikenlaista "sivubisnestä" , isännöitsijän sana ei auta , seuraavaksi poliisi soitettava paikalle vaikka tuskin sekään pitkäksi aikaa tehoaa , jatkuvaa häirintää tuntuvat harrastavan.


    • 23d2222d

      Lääkkeeksi tuohon auttaa että tee itse samoin mutta 2 x kovempaa niin
      että todella kuuluu ja kauas, ne alkaa kato tajuumaan
      sitten että se oven hakkaaminen kuuluu koko talossa!
      Sitä ei muuten huomaa mutta sen huomaa kun se kuuluu omaan
      asuntoon toisten kotiovien äänet.

      Kun oven voi vetää nätisti kiinni että muuta ääntä ei lähte kuin
      se lukituksen äänet.

      Tein aikoinaan samasta aiheesta tänne kirjoituksen, löytyy vähän alempaa jostain.

      Meinasin monesti että laitan tonne rappukäytään lapun asiasta mutta
      olkoot nyt toistaiseksi.

    • tarkka kuulija.

      mun naapuriyksiössä on parhaimmillaan 4-5 20 ikäistä maalaisteiniä.
      näillä on tapana käydä varsinkin öisin (päivisin sitä ei niin huomaa) ulkona tupakalla tietenkin yksi/kaksitellen n. 20minuutin välein. väliovet, etuovet ja ulkoovet paukutellaan mennen tullen.

      minkäs noille tekee, kun kulkemista ei voi kieltääkään. Rappukäytävässä tapahtuvaan älämölisemiseen voisi toki puuttua.

    • :D kunhan valitan

      Mä en tiedä mikä mun parvekkeen ovessa on kun sitä ei saa enää kiinni :D Sori aika offtopic.

    • 45regt333333

      Ei vittu mitä oven hakkaamista eilen, vedin ihan protestiksi sitten oman
      kotioven kiinni niin että varmaan kuuluu. Jos mulla olisi tulostin niin rappukäytävän
      ala-aulassa olisi kyllä nyt viestiä naapureille tuosta oven hakkaamisesta.

      Meenkä nyt hakkaa ovea kiinni, tähän aikaan, voisi kymmenen kertaa pamauttaa
      niin että kuuluu pihalle asti. 21:45. Voin kyllä mennä potkii teidänkin kotiovea vaikka iltajumpaksi jos se pamauttelu on niin ihanaa..

      • hoksauttaja.

        kai tajuat, että oven paiskomisella häiritset myös heitä jotka eivät paisko ovea.


      • vain minä

        ÖH...?? Ihmettelen tässä vaan asian vierestä, että miten voit tietää vastikkeiden maksujen ongelmista ja miten se yleensäkään liittyy mitenkään tuon oven paiskomiseen kiinni ?


      • Anonyymi

        Joo, olen juuri tälläisen vainon uhri.Ovea paukutellaan heti aamusta.Joskus todella kovaa.Iltaisin meno yltyy: Lattialle heitellään kuulia, mikä kuuluu kattooni ja asuntooni hyvin.
        Joka päivä tekevät ja monta kertaa.
        En tiedä, mistä johtuu.
        Joku ryhmä ilmiö tuo vainoaminen.
        Voivat olla masentuneita...


    • kauhu-asunto

      Asuntojen ovissa ja lukoissa tuntuu olevan eroja, sillä asun nyt ensimmäistä kertaa sellaisessa taloyhtiössä, jossa todella kuuluu ja paukkuu joka kerta kun joku tulee tai menee!

      Siis vaikka katselisin omassa olohuoneessani telkkaria, niin hätkähdän joka kerta kun naapuri liikkuu sisään tai ulos. Lukot ja avaimet on vaihdettu joitain vuosia ennen tähän muuttoani, joten en tiedä ovatko ne sitten vielä niin jäykkiä

      Ja totta kai he paukauttavat vielä oven kiinni kaikin voimin. Edellisissä asunnoissa ei ollut tätä. En tiedä mitä tehdä, kun muuttaakaan en voi.

      • soitto isännöitsijäl

        Otat isännöitsijään yhteyttä - tulee tarkistamaan oven, jos todetaan että se ei ole hajalla tms. ettei sitä tarvitse paiskata sen mennäkseen kiinni, ja sama meno jatkuu silti niin se on silloin kotirauhan häiritsemistä - katsotaan tahalliseksi siis.

        Ja kellonajalla ei ole mitään merkitystä, eli ei tarkoita että ovia saa paiskoa ihan rauhassa esim klo 7-22 välisenä aikana.

        Jos katsotaan että naapuri aiheuttaa haittaa toiselle, niin tulee sanomista.
        Ja vaikka olisi mitä "elämisen ääniä" niin jos se häiritsee naapuria niin siinä on sitten keissi.


      • soitto isännöitsijäl
        soitto isännöitsijäl kirjoitti:

        Otat isännöitsijään yhteyttä - tulee tarkistamaan oven, jos todetaan että se ei ole hajalla tms. ettei sitä tarvitse paiskata sen mennäkseen kiinni, ja sama meno jatkuu silti niin se on silloin kotirauhan häiritsemistä - katsotaan tahalliseksi siis.

        Ja kellonajalla ei ole mitään merkitystä, eli ei tarkoita että ovia saa paiskoa ihan rauhassa esim klo 7-22 välisenä aikana.

        Jos katsotaan että naapuri aiheuttaa haittaa toiselle, niin tulee sanomista.
        Ja vaikka olisi mitä "elämisen ääniä" niin jos se häiritsee naapuria niin siinä on sitten keissi.

        Ja lisäksi voit kysellä muun kerroksen asukkailta asiasta, esim alakertaan kuuluu todennäköisesti yhtä hyvin (lähes) kuin sinun asuntoosi tuo oven paiskominen.


      • kauhu-asunto
        soitto isännöitsijäl kirjoitti:

        Ja lisäksi voit kysellä muun kerroksen asukkailta asiasta, esim alakertaan kuuluu todennäköisesti yhtä hyvin (lähes) kuin sinun asuntoosi tuo oven paiskominen.

        Olen soittanutkin jo kerran isännöitsijälle, mutta hän vain jakoi jonkin tiedotteen ja kehotti asukkaita itse tiivistämään ovensa - arvaat kai, ettei kukaan sitä itse vapaaehtoisesti tehnyt. Saati sitten, että tällainen ns. asennekasvatus olisi mennyt varsinkaan nuorten asukkaiden kaaliin.

        Onkohan isännöitsijä siis liian lepsu? Ja kyllä olen jutellut naapureiden kanssa ja hekin ovat paiskomista kuulleet, tosin välillä se tuntuu tulevan heidän omista ovistaan. Luulen, että noissa lukoissa on jotain vikaa, ne pitää melkein kaksin käsin vääntää aukikin...


      • soitto isännöitsijäl
        kauhu-asunto kirjoitti:

        Olen soittanutkin jo kerran isännöitsijälle, mutta hän vain jakoi jonkin tiedotteen ja kehotti asukkaita itse tiivistämään ovensa - arvaat kai, ettei kukaan sitä itse vapaaehtoisesti tehnyt. Saati sitten, että tällainen ns. asennekasvatus olisi mennyt varsinkaan nuorten asukkaiden kaaliin.

        Onkohan isännöitsijä siis liian lepsu? Ja kyllä olen jutellut naapureiden kanssa ja hekin ovat paiskomista kuulleet, tosin välillä se tuntuu tulevan heidän omista ovistaan. Luulen, että noissa lukoissa on jotain vikaa, ne pitää melkein kaksin käsin vääntää aukikin...

        En tuosta lepsuudesta osaa kommentoida tilannetta tarkemmin tietämättä.
        Mutta kyllä hänen tehtävä on asukkaalle siitä ilmoittaa että heiltä tulee häiriötä.

        Jos tuntuu siltä että se kiertelee ja kaartelee niin voit sanoa että otat isännöitsijäliittoon yhteyttä seuraavaksi, jos äijä ei hoida työtään.

        Kuitenkin pääasia on että et anna asian olla. Tiedän kuinka ärsyttävää se on maksaa kallista vuokraa ja sitten tuollaiset kusipäät tahallaan häiriköi.


      • Anonyymi
        soitto isännöitsijäl kirjoitti:

        Otat isännöitsijään yhteyttä - tulee tarkistamaan oven, jos todetaan että se ei ole hajalla tms. ettei sitä tarvitse paiskata sen mennäkseen kiinni, ja sama meno jatkuu silti niin se on silloin kotirauhan häiritsemistä - katsotaan tahalliseksi siis.

        Ja kellonajalla ei ole mitään merkitystä, eli ei tarkoita että ovia saa paiskoa ihan rauhassa esim klo 7-22 välisenä aikana.

        Jos katsotaan että naapuri aiheuttaa haittaa toiselle, niin tulee sanomista.
        Ja vaikka olisi mitä "elämisen ääniä" niin jos se häiritsee naapuria niin siinä on sitten keissi.

        Totta joka sana. Kyllä jos joku ajaa kerrostalossa kello 21:59 rälläkällä peltitynnyriä halki niin voi häiritä vaikkei olekaan "hiljaisuus". Minun mielestäni voi ihan hyvin kokeilla tuota vastaprovoa eli mättää menemään ovia samaan tapaan vihjeeksi. Ja kyllä tuntuu vapauttavalta, ihanan piittaamattomalta! Aikanaan melskaus alkoi yläkerrassa noin klo 23 kun oma töihin lähtö) Huom. Töihin lähtö) oli viideltä aamulla. Koska isännöitsijä oli tyypillinen lapanen, oikea semmonen koulutettu ymmärtäjä tein itse itseäni kehottaen palautteen yläkertaan. Asettelin kattilan kiinni vesipatteriin ja siihen kattilaan päästin iskuporakoneella ja voi helvetti mikä meteli. Loppui se tiskien mättäminen ja kaakatus.


      • Anonyymi
        kauhu-asunto kirjoitti:

        Olen soittanutkin jo kerran isännöitsijälle, mutta hän vain jakoi jonkin tiedotteen ja kehotti asukkaita itse tiivistämään ovensa - arvaat kai, ettei kukaan sitä itse vapaaehtoisesti tehnyt. Saati sitten, että tällainen ns. asennekasvatus olisi mennyt varsinkaan nuorten asukkaiden kaaliin.

        Onkohan isännöitsijä siis liian lepsu? Ja kyllä olen jutellut naapureiden kanssa ja hekin ovat paiskomista kuulleet, tosin välillä se tuntuu tulevan heidän omista ovistaan. Luulen, että noissa lukoissa on jotain vikaa, ne pitää melkein kaksin käsin vääntää aukikin...

        Noilla isännöitsijöillä on itsellään asennevamma. Kyse on ostopalveluista eikä mistään herranpelosta. Luultavasti alkaa kiinnostamaan jos taloyhtiön kokouksessa laittaa ehdotusta isännöinnin kilpailutuksesta. Kah kun tyhjän saa ihan ilmaiseksikin. Kaikki kunnia asiansa hoitaville isännöitsijöille, ja myös pitää sopia kunnolla mitä kuuluu ja miten asiaa valvotaan ja reklamoidaan. Liikaa on nähty isännöitsijöitä jotka osaavat laskuttaa, muissa asioissa sitten aivan puupäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta joka sana. Kyllä jos joku ajaa kerrostalossa kello 21:59 rälläkällä peltitynnyriä halki niin voi häiritä vaikkei olekaan "hiljaisuus". Minun mielestäni voi ihan hyvin kokeilla tuota vastaprovoa eli mättää menemään ovia samaan tapaan vihjeeksi. Ja kyllä tuntuu vapauttavalta, ihanan piittaamattomalta! Aikanaan melskaus alkoi yläkerrassa noin klo 23 kun oma töihin lähtö) Huom. Töihin lähtö) oli viideltä aamulla. Koska isännöitsijä oli tyypillinen lapanen, oikea semmonen koulutettu ymmärtäjä tein itse itseäni kehottaen palautteen yläkertaan. Asettelin kattilan kiinni vesipatteriin ja siihen kattilaan päästin iskuporakoneella ja voi helvetti mikä meteli. Loppui se tiskien mättäminen ja kaakatus.

        Hehheh. Hyvä keksintö tuo kattila-vesipatteri-iskuporakone set up palautteena naapurin metelöintiin. Olen miettinyt samaa ja toimii varmaaan lattiaa vasten yhtä somasti: pari parannusehdotusta olisi antaa yrittelijäälle; ei 22.00 jälkeen ja poraan ei kannata laittaa terää paikalleen, mutta kuulosuojaimet on muistettava pitää palautteen antamisen aikana =[}

        Vakavasti ottaen nukkumisen aikaiset häiriöäänet aiheuttavat tutkitusti vakavaa terveyshaittaa kuten sydän- ja verisuonisairauksia ja huonon yöunen jälkeen mm liikenneonnettomuuksia työmatkoilla tai alan ammattilaisilla, eli kannattaa opetella nukkumaan esim 3M korvatulpat korvissa sekä vaikuttaa valituksin ja kaikin laillisin keinoin metelöinnin lopettamiseksi.


    • ...

      Minun asuintalossani asuu useampi tyyppi, jotka paiskovat ovia ja vielä erityisesti yöllä. Kyseessä on eräänlainen opiskelija- ja nuorisoasuntola, jossa asuu kuitenkin muitakin kuin pelkkiä opiskelijoita, eikä jokainen (esim. minä) ole enää ihan nuorikaan.

      Miten hitossa siihenkin puuttuu, kun ne ovien paiskojat eivät pysy missään yhdessä ja samassa asunnossa vaan ramppaavat pitkin öitä asunnosta toiseen ja välillä käyvät ulkonakin? Välillä on jonkin aikaa hiljaista, sitten esim. kolmelta aamuyöstä saattaa alkaa jokin ovien koputtelu, ovikellojen rinkuttelu ja kolistelu sekä sellainen ovienpaiskomiskonsertti, että ovet paukkuvat ympäri taloa välillä ihan muutaman sekunnin välein ja välillä muutaman minuutin välein, ja tätä saattaa jatkua vaikka tunnin. Viime yön (ja siis kyseessähän oli sunnuntain ja maanantain välinen yö) viimeinen ovienpaiskomissessio loppui suunnilleen viideltä aamusta ja sekin kuulosti siltä, että jotkut ravasivat ympäri taloa asunnosta toiseen.

      Jos soittaa paikalle poliisin, niin koskaan ei voi tietää, missä ne meluajat poliisin saapuessa paikalle ovat (eikä sitä voisi tietää silläkään hetkellä kun sen soiton tekisi, ellei olisi meluajien vieressä kyttäämässä heidän menemisiään, ja niin jos tekisi ja siinä alkaisi jotain poliiseja soitella, niin turpaansa siinä saisi, kun ainakin pari meluajaa ovat vielä kaikesta päätellen jotain piripäitä) ja lisäksi siinä vaiheessa voi olla täysin hiljaista kun meluaminen ei kerran ole yhtäjaksoista. Tällöin poliisit toteaisivat vain, ettei täällä mitään häiriötä ole, ja lähtisivät menemään. Tästä muutaman minuutin päästä sitten saattaisi alkaa taas ties minkälainen möykkä, meluavat ne meluajat siis välillä muutenkin kuin vain paiskomalla ovia, mutta siis vain välillä.

      Se mikä isännöitsijälle valittamisessa on ongelmana on se, että sitä on vaikea selvittää, keitä suurin osa niistä meluajista ovat, ellei ryhdy pitkin öitä hengailemaan rappukäytävässä ja seuraamaan heitä. Onhan se helppo identifioida, jos se on esim. seinänaapuri, mutta kun asuntoja on nelisenkymmentä, talolla on enemmän leveyttä kuin korkeutta (kerroksia on neljä) ja ulko-ovia vain yksi, meluajia on useampi ja he tosiaan hyörivät ja pyörivät ympäri taloa, niin on se vähän hankalaa.

      Niin ja sellaisen seikan voisin vielä mainita, että tässä talossa on talon päädyissä joka kerroksessa parvekkeet, jotka on tarkoitettu tupakoitsijoiden käyttöön, ja kulku niille tapahtuu siis rappukäytävän kautta. Asunnoissa ei parvekkeita ole. Tämän vuoksi rapussa ramppaaminen liittyy usein tupakalla käymiseen.

      • voi ei

        Voi luoja mitä menoa. Tuohon ei varmaan enää auta kuin pois muuttaminen? Meno ei nimittäin varmaan tule muuttumaan.


      • Anonyymi

        Esimerkiksi kiinnittämällä matkapuhelin ulko-oven sisäpuolelle äänitys päällä, johon sanelee ensin kellonajan aloittamisen ja lopettamisen kohdalla sekä selvität äänittämisen syyn. Tällöin digitaalista nauhoitusta voisi käyttää rikosilmoituksen ja tai valituksen perustana. Mahdollista postiluukkua voi hieman raottaa äänitykset laadun ”parantamiseksi”.

        Hyvää yötä ja Jeesus myötä, sekä korvatulpat korvissa!


    • Romualdo

      jonkun aikaa tuli paiskottua ovea silkasta suuttumuksesta. täälä käläviän marttilan yrjöntiellä on harvinaisen hullu pariskunta seinänaapureina. Konflikti alkoi kesällä kun äijä meni muka siivoamaan omin lupineen pihamaatani. Hävitti kaksi pientä kaunista keloa jossa roikkuvat lyhdyt pimeään aikaan... yms. Melkoista tyrmistystä aiheuttaneet jo tähän mennesä. Loukkasi uutta kumppania kyselemällä uskomattoman matalatyylisiä juttua esim. käykö sinulla enää vieraita ja käytkö kirkossa... tämä eläkkeelle jäänyt huivi päässä kesällä pyöräilevä älykääpioiden kuningas on siis näitä elämäntapa kiusaajia ja siinä on kyllä vakka taas kantensa löytänyt. Akka on elämäntapa valehtelija ja kulkevat pakonomaisesti tarkkailemasa muiden pihoja ja asumista... todella säälittäviä nolla-ihmisiä... mikäli he edes ihmisiäkään ovat... !? valitukset voi kohdistaa pekkamakela.fi.@miukumaukujakattiakanssatyhmempiäihmisiäsaahakea.fi

    • Uusissa on jo

      Kerrostalon oveen asennetaan käytävän ja asunnonpuolelle joko nuppivedin tai lankavedin. Jopa loppuu kolinat kun oven voi mukavasti sulkea kahvasta kiinni pitäen. Hintaa remontille tulee itse tehtynä alle 20e, huoltomies laittaa tunnissa pari kolme ovea. Halpa hinta kun ei kolise.

    • Säännöt löytyvät

      Minun naapurin nainen oli heittänyt ovea jo 15-vuotta niin että astiat tärisivät keittiönkaapissa ja huudatti stereoita.Mittani tuli täyteen ja sanoin todella voimakkaasti häntä syyttäen vielä nuoren miehensä syövästä ja pettämisestä.Sain kutsun poliisilaitokselle käytöksestäni.Keskustellessani poliisin kanssa asiat kääntyivät ja poliisi sanoi,että kutsuu naapurin rouvan asemalle ja sanoi minulle,jos keskustelun jälkeen sama vielä jatkuu elikkä ovenheitto jne.niin minun on otettava häneen heti yhteyttä.Tästä on nyt lähes kaksi vuotta ja ovia on hakattu noin viisi kertaa.Ei kannata jäädä pelosta kärsimään 15-vuodeksi,kuten minä väärin tein.

    • nuppi aukes

      hyvä, minä jo ihmettelin miksi on nupit laitettu

      • Anonyymi

        Oven suljinnupit oltava ettei ota nuppiin.


    • kauhu-asunto

      Mutta entä jos ovissa ja lukoissa on jotain vikaa, mitä silloin voi tehdä? En nimittäin usko, että ihan jokainen tässä talossa tahallaan paukuttaa ovia vaikka siltä se kuulostaakin, vaan että ovissa on jotain vikaa... Ehkä ei tiivisteitä ja siihen yhdistettynä jäykät lukot - voiko tällaisesta valittaa taloyhtiölle/isännöitsijälle, että he vaihtaisivat vaikka lukot, niiden rasvaus ei taida paljoa auttaa?

      Tässä talossa nimittäin jokaisen ovi paukkuu. Jo avatessa kuuluu kauhea rysähdys!

      (muuten tämä on ensimmäisiä Suomi24-ketjuja, joissa asiallisia vastauksia. Kiitos!)

      • Kunnon pamaus

        Mun oveni ainakin on aina kesäisin varsinkin ja kosteilla ilmoilla tiukka ja turvonnut ja pitää oikein väkisin työntää huoneiston ovi kiinni. Paiskasta tekis mieli kun ottaa niin pannuun silloin kun on kiire ja pitäis ovi saada kiinni.
        Kerran oli jäänyt koko päiväksi asunnon ovi raolleen kun ei ollutkaan sulkeutunut. Onneksi ei ollut varkaita käynyt. Oli jotenkin pompsahtanut takaisin auki kun olin tuupannut sen aamukiireessä kiinni.
        Jospa ainakin poislähtiessä paiskojat haluavat varmistua että ovi on varmasti kiinni.


    • ewr4gfv3323

      Meillä on uudet ovet talossa, uusittu 2013 kesällä, karmit, tiivisteet, sisäovi jne, eli koko paketti. Ovi menee varmimmin ja parhainten kiinni kun painat sen kiinni, ei tarvii voimaa eikä paiskoja. Jos väliovi on kiinni niin aika kovaa saa kyllä iskee oven kiinni koska oven väliin tulee aikamoinen paine jonka pitää purkautua jostain ulos.
      Postiluukustahan se ilma purkautuu mutta on siinä tiivisteetkin kovilla.

      Läpi koko talkon kuuluu toi, joidenkin oven hakkaaminen. Liekö lapset sitten, lähinnä oven hakkaamisääniä kuulee viikonloppuna päivällä kun on itse kotosalla.

      Ex-asunnossa taasen oli niin herkkä ovi että jos varonut niin sehän pamahti kiinni kun hönkäsi vähän ovea kohti. Mutta ei tässä nykyisessä asunnossa, ääntä vaimentavat raskaat ovet, harmi kun ne rikotaan hakkaamalla, nekin.

    • lukkoöljy auttaa

      Lukkoöljy auttaa oven lukkoon, koska lukko jumittuu ajan myötä, kun siihen tulee kitkaa. Tämä siinä tapauksessa, mikäli ovi täytyy paiskata sen vuoksi kiinni, että lukko pistää vastaan, kun oven yrittää sulkea normaalilla voimalla.

      Jotkut idiootit tietenkin paiskoo ovia huvikseen, vaikka itse lukko olisikin kunnossa. Ne tyypit on kai vapaan kasvatuksen hedelmiä. Mitkään säännöt ei koske heitä, koska on olemassa vain minä itse.

      Itsellä räksyttää nyt koira alemmassa kerroksessa. Kuuluu selkeästi. Omistaja varmaan baariin lähtenyt. Alkanut viime aikoina yleistymään tuo, jos ei ala loppua, niin täytyy ilmoittaa.

    • trgfrgfv

      Suurin osa kerrostalo asukeista on täysiä apinoita joita ei paljon muut ihmiset kiinnosta. Normaali sivitynyt ja hyvät tavat omaava ihminen kun muuttaa kerrostaloon ja asuu siellä sen pari vuotta tai kauemmin niin saattaa tämä yksilö huomata että vihaa silmittömästi ihmisiä ja jos sama jatkuu niin saattaa järki lähteä.

      En kyllä ymmärrä mikä vittu siinä on ettei jotkut ymmärrä tuottamaansa ääntä tai osaa hävetä sitä. Jotkut vitun idiootit hommaavat RUMMUT kerrostaloasuntoon.

      Näitä kauhu juttuja mitä olen kerrostaloista kuullut on tehnyt tehtävänsä minun osalta. En ikinä muuta kerrostaloon. Asun vaikka loppu ikäni vanhempien luona omatkotitalossa.

      • apina_tööttää

        Meillä alakerran apina soittaa 3-4 kertaa viikossa puolesta tunnista puoleentoista tuntiin kerralla trumpettia! Kyllä. Ja siis tuntuu harjoittelevan, karmeaa jazz-tyylistä musaa. Vittu että pitää kerrostalo ottaa musiikin harjoittelupaikaksi. Sekin apina on vanhempi ukko, ja kun tuli siitä avauduttua, virnuili vaan että kerrostalossa saa ennen hiljaisuusaikaa soittaa instrumenttia eikä hänen tarvitse sitä taidollisesti ala-arvoista tööttäämistä lopettaa. Arvaas onko pinna tiukalla, ja kyllä, olen vuosikymmenten saatossa useissa kerrostaloissa häiriköintiä todenneena melkoinen ihmisvihaaja.


      • Anonyymi

        Rummut on nykyään yleinen hankinta kerrostaloasuntoon. Kyllähän ne nuoria yleensä on, jotka rummut hankkivat. Jos nämä rumpalit eivät käy säännöllisesti työssä tai opiskele, niin sitten tulee monesti vaikeuksia kun ottavat päihteitä ja sitten kuvittelevat, että se heidän rummutus olisi jotain taiteellista hommaa. Niihin kämppiin kerääntyy sitten kavereita ja on bassokitaraa ja vielä sähköpiano yms.. Näistä on vaikea tehdä sitten valituksia jos on monta saman talon asukasta siinä porukassa mukana, on yksinhuoltajaäidin poikaa ja äitikin voi ajatella, että nyt on pojalla siinä harrastus, mutta kun poika tulee kotiinsa kovasti humalassa, niin äidin hymy voi hyytyä joka tapauksessa. Mutta äidilläkään ei aina ole työtä ja on hänelläkin siinä lonkeropakkaus olohuoneen pöydällä tai kossupullo keittiön pöydällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rummut on nykyään yleinen hankinta kerrostaloasuntoon. Kyllähän ne nuoria yleensä on, jotka rummut hankkivat. Jos nämä rumpalit eivät käy säännöllisesti työssä tai opiskele, niin sitten tulee monesti vaikeuksia kun ottavat päihteitä ja sitten kuvittelevat, että se heidän rummutus olisi jotain taiteellista hommaa. Niihin kämppiin kerääntyy sitten kavereita ja on bassokitaraa ja vielä sähköpiano yms.. Näistä on vaikea tehdä sitten valituksia jos on monta saman talon asukasta siinä porukassa mukana, on yksinhuoltajaäidin poikaa ja äitikin voi ajatella, että nyt on pojalla siinä harrastus, mutta kun poika tulee kotiinsa kovasti humalassa, niin äidin hymy voi hyytyä joka tapauksessa. Mutta äidilläkään ei aina ole työtä ja on hänelläkin siinä lonkeropakkaus olohuoneen pöydällä tai kossupullo keittiön pöydällä.

        Eli käy siten, ettet saa valitusten taakse ketään naapuria, koska kaikki naapurit ovat juuri näitä jotka harrastavat musiikkia ja osa ei ihan naapureita, kutta ehkä saman rapun tai viereisen rapun asukkaita joiden lapset sitten harrastavat tätä metelin pitämistä? Käytännössä olet täysin pussitettu häiriköillä.
        Tuttu tunne… ja pistää kyllä miettimään voisiko näille musiikinharrastajile olla ihan omia kerrostoja..😆..sehän on suuntaus, se että jokaiselle erityisryhmälle olisi omat taloyhtiöt; melua pitäville lue; musiikin harrastajille, tupakoiville jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli käy siten, ettet saa valitusten taakse ketään naapuria, koska kaikki naapurit ovat juuri näitä jotka harrastavat musiikkia ja osa ei ihan naapureita, kutta ehkä saman rapun tai viereisen rapun asukkaita joiden lapset sitten harrastavat tätä metelin pitämistä? Käytännössä olet täysin pussitettu häiriköillä.
        Tuttu tunne… ja pistää kyllä miettimään voisiko näille musiikinharrastajile olla ihan omia kerrostoja..😆..sehän on suuntaus, se että jokaiselle erityisryhmälle olisi omat taloyhtiöt; melua pitäville lue; musiikin harrastajille, tupakoiville jne.

        Sitä tilannetta kuvailin mahdollisimman tarkasti tosiaan, mikä tässä talossa on. Tässä kohteessa on vain A- ja B-rappu ja eiköhän tuossa häiriöasunnossa ole sitä porukkaa välillä kummastakin rapusta, siis varastokäytävää pitkin pääsee liikkumaan rapusta toiseen kätevästi. Kyllä siinä musiikkiharrastuksessa valtaosa talon asukkaista on mukanakin tavalla tai toisella. Tuskin sitä iäkkäimmät, jotka eivät edes pianoa soita, jaksavat täysin selvinpäin tuollaista kuunnella. Heillä on tietysti lääkärin määräämät lääkkeet ja ottavat tietysti olutta hekin, jolla turruttavat oloaan.


    • paha paha..

      Semmosia ne algaida the terrorist sukunimiset ovat.

    • Kuulokkeet esiin

      Juu ei ole minustakaan kerrostalon asukkaaksi.
      Paitsi tällä viikolla keksin erään keinon pelastaa iltani:
      laitoin kännykkäkuulokkeet korville ja soittelin hyvää musaa tietokoneelta.
      Siis, upee elämys. Musiikki kuulosti aivan erilaiselta kuin kaiuttimista.
      Ja parasta: en kuullut mitään häiriöääniä.
      p.s. meidän talossa herätään joka aamu klo 5.40 kun joku lähtee töihin klo 6 ja haluaa herättää koko talon porukat...

    • Gusse

      Latvialaisia naapureina ja ovia paiskitaan asunnon pääovea sekä asunnon sisäisiä melkoisella voimalla. Kaipa voisi sanoa sivistymättömyydeksi..

      • Anonyymi

        Näitä paikkakuntia on ainakin rannikkoseudulla, joissa majoitetaan näitä porukoita. Lyhyet matkat esim Viroon. Paraisilla paljon näitä.. Ovat kovia paiskimaan ovia, junttaamaan kantapäillä niin asunnossa, porraskäytävässä ja mölyävät parvekkeella.


    • hammas_hampaasta

      Minä(kin) aikani kärsin tuosta ja koetin huomauttaa. Ei vaikutusta. Tein valituksen isännöitsijälle, ei vaikutusta. Pinnani paloi. Aloin elämään samalla tavalla: paiskaan aina oven mahdollisimman kovaa kiinni, paiskon keittiökaappeja kovalla voimalla, muutenkin aina "lipsautan" käsistä tavaroita lattialle niin laminaattia pitkin kuuluu kunnolla kovat äänet tuollekin häirikkönaapurille. Soitan mielimusaa täysillä nupit kaakossa. Erittäin terapeuttista. Ja kun kylässä käy tuttuja, jutellaan huutamalla ja nauretaan täysillä.

      Nuoripari kyseessä siellä naapurissa. Ei ne opi, nykyajan ihmiset vaan on sellaisia, viis veisataan muista joten miksi minä välittäisin yksipuolisesti heidän rauhastaan? Paskat.

      • Anonyymi

        Se on se vaara, jos alat tuohon "kostokierteeseen", se vaan pahenee ja muut hiljaiset naapurit joutuvat kärsimään.. Jos isännöitsijä ei ota kantaa, niin ota yhteyttä omistajaan


    • Toimiiiiiii

      Ovi pois naapurilta ja roudaa sen jonnekin mistä se ei löydä sitä, sitten ei paisko kun ei ole mitä paiskoa.

    • muutama-tapa

      Parhaiten toimiva tapa on laittaa tussilla kirjoitettu lappu postiluukuusta, tilata hissi valmiiksi ja lapun tiputuksen jälkeen luikkia karkuun. Seuraavaksi paras tapa on laittaa talon alailmoitustaululle myöskin tussilla kirjoitettu lappu, jossa _kielletään_ ovien paiskominen, ja vielä viestin tehostamiseksi kirjoittaa alle myöskin tussilla T: ISÄNÖITSIÄ.

      • Anonyymi

        ISOILLA kirjaimilla alakerran ilmoitustauluun kirjoitus ovien paiskomisesta.


    • Konkretiaa.kouluihin

      Kai näitä oven paiskomis ym. kantapääkävely juttuja pitäisi opettaa yksityiskohtaisesti ja keskitetysti koulussa. Tuppaa aika monilta vanhemmilta kasvatustyö jäävän vähän vajaaksi.

    • Anonyymi

      Naapurin äityli tekee samaa. Joku ongelma joko ovessa tai päässä. Jos se sitten on jotain mielenosoitusta niin tulisi suoraan sanomaan mikä mättää..Vaikuttaa passiivis-aggressiiviselta ihmiseltä.
      Itse olen joskus vahingossa paiskannut oven kun läpiveto ja esim rapun ovi aukeaa ns kevyesti heittäen niin saattaa kolista. Koitan välttää.

      • Anonyymi

        Jos se ei saa munaa.


    • Anonyymi

      Pieksämäellä asui naapurina hullu vanhempi nainen. Lihava vaalea. Hän tahallaan paukutti ovia ,lauloi yöllä,joi ja melus. Sanoi valituksia saadessa,että hän ei välitä ja opetti lapsensa samanlaisiksi,että saa häiritä ja kiusata naapureita. Lopulta ihan oman hyvinvoinnin takia muutimme pois ja nyt on rauhallista.

    • Anonyymi

      Meillä sattunut monta kertaa yläpuolelle hurjia naapureita. Nykyään paiskoo psykoosissa entinen narkki tavaroita asunnossaan. On siis oikeasti mielisairas. Välillä kuvittelee kaikkien vainoavan. Edellisessä paikkakunnalla juopponainen asui yläpuolella,tahallaan kopisteli kävellä kantapäillä ja humalassa potki meidän ovea. Itse ollaan ehkä astetta hiljaisempia,tervehditään vain naapureita,ei olla muuten tekemisissä. En sitten tiedä ärsyttääkö se,että on normaali,töissäkäyvä ihminen. Mieheni on viikot töissä muualla. Suht hyvä auto meillä. No elämä on .

    • Anonyymi

      Mä oon usein kerrostalo asujana törmännyt samaan ilmiöön, mikä siinä on et ovi pitää paiskata saranoiltaan? Helvetin kiva herätä klo 5 tai 23. 00 siihen et jotkut itsekkäät idiootit paiskaa tuhannen pommin voimalla oven kiinni

      • Anonyymi

        Isännöitsijä voisi laittaa huoltopojan laittamaan kunnon tiivisteen karmiin niin ei pauku, jos vielä senkin jälkeen paukkuu niin yhteys aikuissosiaalityöhön asumisongelmasta.

        Paikalliselle terveysasemalle voi myös tehdä huoli -sekä vaarallisuusilmoituksen kun asukas kulkee kumarassa oudosti ihmisiä katsellen veitsi kädessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isännöitsijä voisi laittaa huoltopojan laittamaan kunnon tiivisteen karmiin niin ei pauku, jos vielä senkin jälkeen paukkuu niin yhteys aikuissosiaalityöhön asumisongelmasta.

        Paikalliselle terveysasemalle voi myös tehdä huoli -sekä vaarallisuusilmoituksen kun asukas kulkee kumarassa oudosti ihmisiä katsellen veitsi kädessä.

        Myös verottajaa saattaa kiinnostaa monet asiat :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös verottajaa saattaa kiinnostaa monet asiat :D

        Oppilaitos, työnantaja, sukulaiset sekä puoliso, kaikille voi anonyymisti tehdä henkilöstä kiinnostavia ilmiantoja.
        Myös mahdollisesti lastensuojeluviranomainen saattaa kiinnostua esim. päihteiden runsaasta käytöstä sekä yöllisestä rähinästä ja lapsen itkusta :D


    • Anonyymi

      Ihanan terapeuttista itse paiskoa ovi täysillä kiinni, huuto karhuja ja mikä eniten ärsyttää ihmisiä on hengellinen musiikki, sitä kun Jeesus lauluja kuuntelee nupit kaakossa niin kyl on koko Antikristillinen sakki isännöitsijää ja poliisia myöten oven takana valittamassa

    • Anonyymi

      Meidän naapuri alkoi hakkaamaan ovea, kun huomautettiin häiriöstä.
      Nyt kostaa sen näin. Voi olla myös, että rahaongelmia jne, joka purkautuu
      sitten naapureille.

    • Anonyymi

      Mt-tapauksia nykyään joka paikassa.

    • Anonyymi

      Oven paiskoja on ilmiselvästi slaavilaista sukuperää, eli Venäläinen tai Virolainen.

    • Anonyymi

      Meidän paison lyhyt ruma ukko jonka pikku hauis paisuu kun pääsee kiusaamaan naapureita ovia hakkaamalla. Tupakkaa vetävä laiska akkansa samaa passaa.

    • Anonyymi

      Tämän saa kun avohoito jätetään heitteille. Hoitamatta jäävät mutta siitä verotetaan entiseen tapaan mutta nyt ilman siis vastinetta kun ei rahat riitä ja valtionvelan korkoja maksetaan uudella velalla. Tämä ovien paiskominen ja white-trash low-life scumbag elämä ja tämä ihmisten hällä-väliä meno melkein kaikessa näkyy muutenkin tässä maailman parhaassa maassa. Lisää lappaa sisään elätettäviä ja tapakasvatettavia joka jätetään hoitamatta vaan ei verottamatta. Kiinnostaa todellakin kokeilla sitä toisiksi parasta.

    • Anonyymi

      Toi on niin totta...valkoista roskaväkeä ja maahanmuuttajia
      entistä enemmän. Ihmisiä, jotka elävät kuin siat.
      Ja joku vielä kehtaa kutsua tuota "elämän ääniksi".
      Ovien hakkaaminen ei todellakaan ole mitään "normaalia".
      Jotain pahoja ongelmia elämänhallinassa yleensä takana.
      Tai sitten kostavat jotain valitusta omasta metelöinnistään.

    • Anonyymi

      Täällä se on mielenosoituksellista myös. Naapurin koira haukkui ja ulvoi yöllä, niin joku siitä suivaantunut paiskoi oveaan koko seuraavan päivän niin, että se kaikui ja kolisi koko talossa. Veti apposen auki ja paiskasi kiinni, eli tahallista. No, lukkopesähän tuosta kans kärsii kans eikä ovi mee kohta kiinni kunnolla.

    • Anonyymi

      Hotellissa aamulla tuo täysin järjetön huoneen oven kiinni paiskaaminen on pakko tehdä aamiaiselle lähdettäessä. Olen haalarierkki ja minua vituttaa kun pitää aamulla olla jo klo 7 työmaalla ja pikkutakkiukot vielä nukkuu. Herätköön saatana - koko käytävä. Aamupalalle on nääs pakko mennä jo klo 6 että ehtii laittaa pekonit, marjapuurot, voisilmäpullat, karjalanpiirakat, jugurtin ja kaiken muunkin sekaisin samalle lautaselle ja "syyvvä kunnola" - sitten jaksaa koko päivän raksalla. Kun mättö on pötsissä, ilmoitan kova-äänisesti että "nyt on mäntävä paskale". Maskipelleksi en rupee.

      • Anonyymi

        Melko pelle taidat olla ilman maskiakin...


    • Anonyymi

      Ottakaa minusta esimerkkiä. Kerran jäi avaimet kotiin ja puhelinkin oli siellä sisällä. Naapurit eivät avanneet ovea, jotta olisin voinut soittaa taloyhtiön pojat avaamaan asuntoni oven.

      Päätin sitten riisua munasilleen ja menin rapun lattialle makaamaan. Jo vain kohta tuli poliisit ja ambulanssi paikalle. Kysyin sitten josko konstaapelit soittaisivat taloyhtiön pojille. Ja he soittivat, jotta pääsen sisään.

      Kaikki ovat kyllä valittamassa joka asiasta, mutta ketään ei haluta auttaa. On siinä ja siinä, että edes tervehditään. Rehellisyyden nimessä kerrottakoon, että oli minulla oikeasti kalsarit jalassa.

    • Anonyymi

      Meillä loppui naapurin metelöinti siihen, kun sukulaiseni, 195cm iso mies, kävi sanomassa nuorukaisille, että lopettakaapa metelöinti. Hän tehosti vielä sanomaa sillä, että hän vilkaisi rappukäytävän tuuletusparvekkeelle, ja sanoi että tuosta on aika pitkä matka alas. Viesti meni kerralla perille, ja sen jälkeen ovat olleet kuin hiirulaiset hiljaa.

      • Anonyymi

        Eihän tuo voi olla oikein että vain uhkailemalla saadaan taloyhtiöön asukkaille rauha, jokin on pahasti pielessä, hallinnon puolella tai isännöitsijän toimissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo voi olla oikein että vain uhkailemalla saadaan taloyhtiöön asukkaille rauha, jokin on pahasti pielessä, hallinnon puolella tai isännöitsijän toimissa.

        Olisi varmasti isännöitsijänkin kautta toiminut. Tällä kertaa vain sattui olla iso ja karunnnäköinen mies kylässä, joka oli sitä mieltä, että ei jaksa isännöitsijää ruveta turhaa vaivaamaan. Eikä tarvinnut vaivata, meteli loppui sillä sekunnilla.


    • Anonyymi

      Isännöitsijät ovat yleensä munattomia pellejä. Meilläkin tuli sanomista yöllisestä häiriintyneen koiran haukkumisesta. Keskiyöllä. Sanominen otti pariskuntaan sen verran kovaa, että sen jälkeen alkoi törkeä oven hakkaaminen. Muija on röökiä vetävä ikityötön ja ruma äijä leikkii jotain businessmiestä. Mikä pari. Harmi, ettei tähän voi laittaa kuvaa näistä paskiaisista.

      • Anonyymi

        Isännöitsijät eivät piittaa yöllisestä metelistä isännöitsemissään kohteissa. Eiväthän he itse yleensä asu niissä kohteissa ollenkaan ja harvoin käyvätkään paikan päällä. Ongelmana nykyään ovat juuri nuoret ja keski-ikäiset työttömät. Koska työtön ei voi työelämässä päteä, niin silloin hän haluaa antaa merkkejä olemassa olostaan muulla tavoin. Yleensä kovan metelin kautta se tapahtuu taloyhtiöissä. Työtön ei halua käyttää vähiä rahojaan kuntosalikortteihin, vaan hän tyytyy bodaamaan olutpakkauksilla kantaessaan niitä lähikaupasta kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isännöitsijät eivät piittaa yöllisestä metelistä isännöitsemissään kohteissa. Eiväthän he itse yleensä asu niissä kohteissa ollenkaan ja harvoin käyvätkään paikan päällä. Ongelmana nykyään ovat juuri nuoret ja keski-ikäiset työttömät. Koska työtön ei voi työelämässä päteä, niin silloin hän haluaa antaa merkkejä olemassa olostaan muulla tavoin. Yleensä kovan metelin kautta se tapahtuu taloyhtiöissä. Työtön ei halua käyttää vähiä rahojaan kuntosalikortteihin, vaan hän tyytyy bodaamaan olutpakkauksilla kantaessaan niitä lähikaupasta kotiin.

        Juuri näin. Asuvat itse ihan toisaalla, pareman väen taloissa. Isännöitsijöillä lienee kohtuu hyvät tulot mutta eivät silti tee palkkansa eteen juuri mitään konkreettista. Jotkut todella ärsyttävän välinpitämättömiä, herää kysymys onko näille jokin opinajo olemassa joka suoltaa samaa paskaa putken päästä ulos. Äijät ainakin aina lähes samaa kaliberia, samannäköisiä ja samanoloisia puhumista ja esiintymistä myöden, kuin toistensa klooneja jokainen. Varsinkin köyhissä lähiöissä juuri näitä vastausautomaatti- klooneja. Puuttu jotain tai jokin ominaisuus täysin, nämä ovat ihan kuin joitain robotteja joltain autotehtaalta. Ladoja tai vastaavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Asuvat itse ihan toisaalla, pareman väen taloissa. Isännöitsijöillä lienee kohtuu hyvät tulot mutta eivät silti tee palkkansa eteen juuri mitään konkreettista. Jotkut todella ärsyttävän välinpitämättömiä, herää kysymys onko näille jokin opinajo olemassa joka suoltaa samaa paskaa putken päästä ulos. Äijät ainakin aina lähes samaa kaliberia, samannäköisiä ja samanoloisia puhumista ja esiintymistä myöden, kuin toistensa klooneja jokainen. Varsinkin köyhissä lähiöissä juuri näitä vastausautomaatti- klooneja. Puuttu jotain tai jokin ominaisuus täysin, nämä ovat ihan kuin joitain robotteja joltain autotehtaalta. Ladoja tai vastaavia.

        Nyt on täällä tosiaan ollut vakavia ongelmia metelihäiriöiden takia tässä talossa. Isännöitsijä ei ole ottanut minuun vielä yhteyttä. Kyllä isännöitsijän kuuluisi soittaa talon asukkaille, että hän pystyisi kartoittamaan tilannetta. Voi sitten tulla hyvin pitkän ajan kuluttua joku päätös asiasta tai jonkunlainen kannan ottaminen, mutta kokemukseni mukaan näissä ei tasapuolisesti kohdella talon asukkaita.


    • Anonyymi

      Ulkomaiset komennusporukat ja muut väliinpitämättömät paiskivat ovia kerrostalossa.

    • Anonyymi

      Kaikki hullut ovat nyt avohoidossa.

    • Anonyymi

      Ovien paiskojat ovat KUSIPÄITÄ !!!

      • Anonyymi

        Miksi juuri oven paiskojat. Eivätkö kaikki meluajat ole.


    • Anonyymi

      Heh olen 11 vuotta sitten tänne kirjoittanut:D nuori tyttö olin silloin nyt 33 vuotiaana olen samanlainen ovenpaiskoja,se ovenpaiskonta on niin mukavaa, ihanan terapeuttista!! Kantsii kokeilla;)

    • Anonyymi

      Täällä vähän sama ongelma kun rapussa asuu hieman spesiaali tapaus mikä käy tyrkyttelemässä asukkaille ties mitä löytämäänsä roskaa, sen verta asukista on selvillä että jotain tukiasunnoista aikoinaan tähän muuttanut, jehovan miehiä ja ...vetillinen rappu rallaaja.. malta pysyä kämpässään tai reissuilla tuntia pidempään ja välillä 3-4aikaa yöstä herää talo siihen kun ei osaa käyttää ulko ovia vaan ne pitää tempasta kamehameha tyylillä kiinni, isännöitsijä väittää että kyseistä tapahtumia ei ole edes tapahtunut vaikka hän tuskin asioista tietää mitään, ja yli vuoden verta tästä kärsitty ja pääkin sillä on kuin tuulitunneli että ujellus kuuluu kuin psykoosi päissään viipottaa menee ovian paiskoen niin huomautukset viheltää toisesta korvasta suoraan pihalle, alkaa vähän tuntua että joko isännöitsijän tuttu/läheinen kun kaikki sen perseily katsotaan läpi sormien, sitä ihmettelen miksi tuollaisia pitää sijoittaa kerrostaloihin kuin hädintuskin ovat muutenkaan normaaliin yhteisöön kelvollisia, joko ex käyttäjä millä nuppi pehmeenä tai muuten vain kehitys jäänyt 7 vuotiaan tasolle.

    • Anonyymi

      Meillä paiskoo ovea vanhus. Ja kuulkaa monta kertaa päivässä kun hänen perheenjäsenensä (?) asuu seuraavassa rapussa.

      • Anonyymi

        Mun entisessä taloyhtiössä oli samanlainen vanhus,ramppasi tunnin aikana vähintään 10 krt ja paiskoi sitä oveaan mennen tullen. Onneksi yöllä oli hiljaa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe