Onko pojat ihastuneita jos ne tuijottaa?

En ymmärrä

Eli miks pojat tuijottaa?? Oon huomannu et yks mun luokkalainen ja viel kaikelisäks mun ihastus on alkanu tuijjottaa mua tunneilla ja koulussa muutenkin. Onko se ihastunu vai miks se yhtäkkiä on aloittanu katteleen mua? En oo kauhee 'feimi'. Tää poika on aika suosittu... Ja ollaan kasilla.. Mm kyl se joskus hymyileekin mulle onks se joku merkki? Se poika ei oo ees semmonen et se hymyilis kaikille...

40

4488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainiin ja viel ...

      Kerran se tuijjotti mua historian tunnilla niin et mun kaveriki huomas sen...

      • Sama oknelma xD

        Mullaki on tollane juttu yks poika tuijottaa mua kokoaja se on mun ihastus ja sit ku mä välil katon sinne nii seki kattoo mua jaa se on aika noloo ku meijä katseet kohtaa :3 xD ja juu tykkää se susta !! Jos se hymyileeki sulle!:D


    • Hhaha

      Joo just perus viel sillee et kääntää viel äkkii pään pois XD

    • poika va

      Itselläni lävi kasilla noin kanssa yhden likan kanssa eli kummatkin vilkuiltiin toisiimme. Kummatkin taijettii olla vähän ihastuneit mutta kun kumpikaan ei tehny aloitetta ja koko luokka huomas asian niin päätettiin vaan unohtaa.
      Mut sulle varsin mahdollista että tykkää, tutustu häneen vähän.

    • Käyttäjäfftunnus

      kyllä on

    • t1r2o3l4l

      se tuijottaa sun tissei vaa, eli ei oo ihastunut

      • Shdhh

        Hahahaah miks nauroin? :DD


    • Hahahahhaha

      On :)

    • sarana55

      jätkä tekee analyysiä ja vertaa sua johonkin toiseen :)

      • loser

        Lol ei se tarkota mitää xD


    • lifemocker

      sitä kukaan voi sanoa suoraan. mene ja kysy muuten sitä kukaan voi sanoa suoraan mitä joku tuntematon ajattelee!

      • Lifemocker vittuun

        Voi hyvänen aika... en löydä täältä enää keskustelua missä lifemocker EI ois pätemässä....
        Iha vaa tiedoks sulle tää on NUORTEN palsta, täällä NUORET puhuu ja pohtii keskenään asioita. Nuorilla tarkoitetaan ALLE 20 vuotiaita ja sinä olet vanhempi!

        jotkut kommenttisi on ihan asiaa mut herran jumala oikeesti....

        Ja oon samaa mieltä yläpuolella olevan kanssa :)
        Toivottavasti lifemocker luit tän viestin ja otit opikses...


      • lifemocker vittuun
        Lifemocker vittuun kirjoitti:

        Voi hyvänen aika... en löydä täältä enää keskustelua missä lifemocker EI ois pätemässä....
        Iha vaa tiedoks sulle tää on NUORTEN palsta, täällä NUORET puhuu ja pohtii keskenään asioita. Nuorilla tarkoitetaan ALLE 20 vuotiaita ja sinä olet vanhempi!

        jotkut kommenttisi on ihan asiaa mut herran jumala oikeesti....

        Ja oon samaa mieltä yläpuolella olevan kanssa :)
        Toivottavasti lifemocker luit tän viestin ja otit opikses...

        **Niin siis alapuollella olevan kanssa samaamieltä....


    • sivusta.

      tuommoset kommentit "mene ja kysy" on täysin hyödyttömiä loppupeleissä. Ei kukaan heti uskalla, varsinkaan ujo, mennä pamauttamaan että tykkäätkö. Sitä paitsi se on erittäin epämuodollista.

    • interracial

      Itse ainakin katselen :) Jos sattuu huomaamaan käännän joskus katseeni pois päin

    • En ymmärrä

      Tänäään katoin sitä tunnilla ja se hymyili mulle :):) must tuntuu et tää ei etene mihinkää katotaa vaa toisiamme ja hymyillään :(
      Mut ei tämmöne ujo saa mitää aikaseks.. Argh

      • interracial

        Sama tunne >:(


    • tuijottaja x

      Mä oon poika ja tuijottelen aina kaikkii meiän luokan hyvän näkösii tyttöi

    • -balleriina-

      Melko varmasti tykkää, jos mitään ei ole liioiteltu tossa. En siis sano että olisi, mutta itse olen huomannut välillä kirjoittavan siitä, miten toivoisin asioiden olevan, vaikka ne eivät ehkä ole ihan niin ihanasti aina..

    • Juuuuupajuuuuži

      Ehk

    • 2€2€

      Kyllä minun mielestäni varma ihastumisen merkki

    • Joo0nas98

      No kyl se varmaa on ei ikin voi tietää jos oot hyvän näköne muija mut mä ainaki kattelen hyvännäkösii ja ihastusta ainaki :)

    • Ei tai sitten

      Joooooooooo ;);)

    • Kiperä tilanne sulla

      Hahaha emmä tiiä oon miettiny ihan samaa....

    • Pewds fanii <3

      Mä ainakin veikkaan et se ois ihastunu suhun. :) mun luokal on samanlailen poika joka tuijottaa mua koko ajan!! :3 ja se luokassakin istuu mun takana, joka tekee tilanteesta viellä "hauskemman" :D

    • Pahviankkakoira

      Itte oon poika ja mulla o tapana sillei ku alan miettiin jotain ni alkaaa vaan kattoon tyhjyyteen ja sit yleensä havahdun ku joku kysyy miks mä tuijotan sitä :/

    • dorigan

      Juu, aika varmasti on ihastunut, kannattaa käydä juttelee ja tutustuu :)

      • En ymmärrä

        Mmm.. Kyl mä sen sillee tavallaa tunnen ku ollaa oltu kauan samal luokal :)


    • En ymmärrä

      Kiitti hei kaikki :) !

    • Jihhuli

      Tiiän niin ton tunteen ja ton silmäpelihomman XD

    • siideripissis1

      'Pojat miksi kiusaatte ja aiotte vaan harmia, pojat se on mielekiinnon merkki aina varmin....'

    • ruohonleikkaajapro

      Itse oon poika ja olin ihastunut tosi pahasti yhteen tyttöön. Kaikki ruokkikset meni tämän kyseisen tytön tujjottamiseen. Ja aina ku tyttö näki et tuijotan sitä niin käänsin pääni pois :D Mutta huomasin usein, että tyttökin tuijotti mua. No, nyt en oo nähnyt ihastustani, mutta ehkä sitten taas kun koulut alkaa. Nyt se vain on mun mielessäni ja unissani.
      Mutta vastaus kysymykseesi: KYLLÄ! En minä ainekaan tuijota tyttöö johon ei olisi kiinnostusta. Tosin saat asiaan varmuuden, kun menet juttelee tai sanot edes jotain sille.

    • Iifemocker

      Älä huoli tuijotan kaikkia lapsista nuoriin :)

    • aeq

      Heiiii ... olen ihastunut varattuun poikaan, poika tuijottelee koulussa AINA ja joo olen ihastunut siihen!!!

    • 97poeka

      Minä ainakin tuijotan ja on käyny niin että se tyttö jota tuijotan vilkuilee minua. Ja sitten minä kysyn että lähteekö leffaan? Hän vastaa ettei ole kiinnostunut:( Mitä tämä on sitten?

      • Flgk

        paskaaa :(


    • Ihastuminenonkivaa

      Ikävä kyllä tuijotus ei kerro mitään välttämättä. Kun on ihastunut, kaikki, mitä itsesi ja ihastukseni välillä tapahtuu, tuntuu merkitykselliseltä ja luulee, että asioihin liittyy jotain taka-ajatuksia. Sitä alkaa suurennella juttuja päässään. Entisellä luokallani oli mukava poika. Hän katsoi minua usein silmiin, joskus käänsi pään nopesti pois kun huomasin. Hän kiusoitteli minua, nauroi jutuilleni ja hakeutui juttusille monesti itse. Ajattelin joskus, että jos hän olisi kiinnostunut minusta, lähtisin kyllä ulos hänen kanssaan. No, kuitenkaan mitään ei tapahtunut, ja nykyään hänellä on tyttöystäväkin, joka vaikuttaa todella mukavalta. Eli ei kaikki aina ole, harmiksesi, niin musta-valkoista.. Varsinkin samalla luokalla olevat ihmiset tulevat jossain vaiheessa niin tutuiksi, että ihmisten välillä ei ole sellaista kankeutta enää jossain vaiheessa. Itselläni lisäksi ihastus hälveni kun saikin sellaista tietoa kuulla pojan suusta asioista, joita ei ehkä muuten olisi tiennyt, ja jotka tekivät hänestä silmissäni omahyväisen ja tyttöjä paskasti kohtelevan maineisen.

    • ahdistunutyää

      Yks meidän luokan poika (joka on pelottava ja outo ja en tykkää siitä yhtään) nii se tuijottaa ihan koko ajan ja nauraa mun tosi huonoille jutuille ja kokoajan hymyilee

      • VitunIdiootit

        Onnea paviaani!
        Upit juuri 3v vanhan keskustelun!


    • 244544

      Mää ainakin tuijotan tyttöjä tosi usein kun näyttää hyviltä, mutta mulla on myös semmonen pakkomieli koskea niitä käteen, pikkareihin. kerran suutelin yhtä tyttöä ja sanoin että liukastuin vahingossa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe