Balanssi Vihti rappeutuu

kohta ex-asiakas

Hierontatuoli rikki ties kuinka kauan(ei voi muka korjata, koska osia ei muka ole saatavilla), tv:t eivät löydä signaalia(ollut jo muutaman viikon), saunan peflettejä ei enää saatavilla(selityksenä "säästämme luontoa, säästä sinäkin").

Nämä toki ovat sivuasioita itse kuntoiluun nähden, mutta kyllä minä ainakin haluan täyden vastineen kuukausiveloitukselle.

7

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bodybilding

      Niin kauan kuin kuntoiluvälineet ovat kondiksessa ja ryhmäliikuntaa järjestetään, niiin kaikkki on ok. Teeveetäkö sinne on tarkoitus mennä katsomaan???Saunominen kertakäyttöisillä pefleteillä on ympäristörikos! Ja hierontatuoli on aivan turha vekotin. Oikea hieroja sen olla pitää... Lopetetaan se turha vinkuminen.

    • kohta ex-asiakas

      Jos ollenkaan jaksoit lukea alkuperäistä viestiä loppuun asti, niin siinä myönnettiin kyseessä olevan sivuasiasia itse kuntoiluun nähden. Kyse on kuitenkin periaatteesta!

      Jos olet ostanut tietyn palvelukokonaisuuden, niin se ei saa huonontua - tai huononnusta pitää kompensoida hinnanalennuksella!!!

      Ajatellaan vaikka että menet leffaan ja ostat lipun ja popkornia ja limun. Maksat ne, ja sitten jostain syystä saatkin vaikka ainoastaan lipun, vaikka maksoit kaikesta. Tämäkö on sinusta ok? Onhan itse leffa pääasiaa...

      Kuntopyörät, juoksumatot, soutulaitteet ja stepperit ovat tv:n luona. Mieluummin katsoisin niillä urheillessa jotain ohjelmaa kuin pelkkää valkoista tiiliseinää tai mustaa ruutua.

      Ympäristörikokseksi voit yhtä hyvin laskea vaikka salille kulkeminen autolla...
      Et sinä pefleteillä maailmaa pelasta. Ja kyllä tuohon "säästämme luontoa" vetoaminen on täyttä puppua - oikea syy omistajalle on rahan säästäminen.

      Hierontatuolilla on ainakin rentouttava vaikutus. Oikeat hieronnat ovat tietenkin asia erikseen.

      Periaattellisten epäkohtien esiintuominen ei ole vinkumista.

      • entinen kävijä

        olen samaa mieltä. Maksut ovat suhteellsen suuret ja sitoutumisen vuoksi niitä on maksettava, vaikka käyttöä ei olisikaan. Vaadin laatua, jos siitä maksan, Ko talon osalta kaikki ei ole kunnossa, Halvalla pyritään tasoon, mutta eipä se onnistu.


    • thisisurwakeupcall

      Se nyt vaan on niin kun katsotaan talouden tilannetta, että moni muukin asia saa rapistua aivan rauhassa asianomaisten vastuutahojen tekemättä asialle mitään. Esimerkkeinä mm. kunnallisten palveluiden rapistuminen, teiden rapistuminen ja työllisyystilanteen rapistuminen.

      Kaikki rappeutuu kun ei ole rahaa; tämä on se nykypäivän Suomi johon olemme ajautuneet surkean yhteisvaluuttapoliitikan takia ja kokoomus-vetoisen hallituksen päätöksien kautta. Myös kuntatasolla kokoomus on monilta osin suurin toimija ja pystyy ohjaamaan suomalaisen yhteiskunnan alasajoa monin eri ratkaisuin.

      Ainoa vaihtoehto tälle rappion tielle on se, että suomalaiset heräävät tekemään johtopäätöksiä ja valitsemaan tulevaisuudessa toiset päättäjät jostain aivan muista poliittisista puolueista. Suosittelen miettimään näitä asioita vähän laajemminkin kuin jonkin kuntosalin rapistumisen näkökulmasta katsottuna.

      Eipä muuta ;)

      • kosola

        Joo valitaan kommarit,jaetaan kaikki köyhille,kukaan ei tee töitä ja rikotaan kaikki,liitytään pohjoiskoreaan ja ollaan onnellisia!


    • Juukatojuu

      Joo ite huomannu saman, jääny vihdin sali taka alalle. Ja vituttaaha se maksaa turhasta ku hommat ei toimi. Nimimerkil 6v samin bensoja maksanu

    • Balanssi_Vihti

      Saimme hierontatuolin korjattua 29.10, saatiin osat vihdoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe