Menee näköjään liikkeellä taloudellisesta taantumasta huolimatta hyvin.
Soitin erään koneen hintaa, minkä olen nyt ennen juhannusta päättänyt hankkia.
No he eivät puhelimessa suostuneet kertomaan myyntihintaa (uusi laite).
Jos asiakaspalvelu on noin jäykkää, niin ostan ko. koneen muualta vaikka sitten parisataa kalliimmalla ihan periaatteesta.
Että terveisiä sinne vaan, tilasin koneen Etrasta.
Jyväskylän Konesaha Oy
109
14711
Vastaukset
- Husse_
^ Samanlaisia kokemuksia muutaman vuoden takaa. Uutta ruohonleikkuria oltiin ostattelemassa mökille ja käytiin mm. tuossa liikkeessä paikan päällä katselemassa ja kyselemässä vaihtoehtoja. "Palvelu" oli kyllä niin tympeää ja ylimielistä, että rahat (muistaakseni reilu 700€) kannettiin toiseen liikkeeseen. Sinänsä harmi, että laatumerkki tuo Husse olisi ollut. Pitäisiköhän laittaa maahantuojalle palautetta onnettomasta jälleenmyyjästä.
- Mono Poli
Yrittäjiä on niin monenlaisia, on paljon sellaisia jotka soveltuisivat ainoastaan ulkohuusin tyhjentämiseen. Sitten vastavuoroisesti on taas asiakaspalvelun virtuooseja, esimerkiksi vaikka tuo Seppälän Prismassa toimiva suutarinliike. ( ei mainos ).
- No joo.
Mono Poli kirjoitti:
Yrittäjiä on niin monenlaisia, on paljon sellaisia jotka soveltuisivat ainoastaan ulkohuusin tyhjentämiseen. Sitten vastavuoroisesti on taas asiakaspalvelun virtuooseja, esimerkiksi vaikka tuo Seppälän Prismassa toimiva suutarinliike. ( ei mainos ).
erääseen ajoneuvoon niillä ei ollut avaimen aihiota joten hommasin sellaisen varaosaliikkeen kautta ja vein jyrsittäväksi. Arvatkaapa oliko sen halvempi, kuin heidän aihiostaan jyrsimä avain. No toki pienen ihmettelyn jälkeen kyllä.
Ei kai se asiakkaan vika ole, jos heillä ei sopivaa aihiota ole.
Mukavasti vaihtavat muutenkin "lennossa" paikkoja. Yksi tekee homman ja laittaa malliavaimen sekä tehdyn avaimen pöydälle ja toinen hyökkää rahastamaan poydällä olevien avainten lukumäärän mukaan.... (en tiedä vieläkö tuota tapahtuu. Jotain kymmenen vuotta sitten kävi juuri noin)
Myös niitä Devisys- liukuesteitä kenkiin saa monesta kalliimmastakin paikasta halvemmalla ja toisaalta aikanaan heiltä ostamasta parista katkesi kantalenkit valmistuviasta ilmeisesti johtuen, niin mun mielestäni aika kallis olisi ollut niiden korjaaminen.
- eurokkiko
Tuollaiset tapahtumat toistuvat muissakin puodeissa joskus , nykypäivä tuo kauppiaille liian helppoa rahaa jolloin ei tarvitse kilpailla ostajan euroista.
- huskumies 1
Muutamavuosi sitten osti raivaussahan ko liikkeestä ja voin sanoa, että käytös oli ylimielistä ja vieläkin muistan sen. Ostin, koska halusin huskun.
- Stihlll
Soita Mikin Kone oy, Keuruu
Myy tavaraa ympäri suomea joustavasti,
joten osaa sanoa hinnan myös puhelimessa. - rahaa on
Eiköhän yrityksellä ole varaa valita asiakkaansa. Tollolta vaikuttavat ostajaehdokkaat eivät ole järin hyvää imagoa yritykselle.
- Paskanmaku
Sama maku jäi minulle, tosin siitä on ehkä 7-8 vuotta aikaa.
Ilmeisesti kyseessä oli vielä liikkeen omistaja jolta tuli niin tylyä, melkeinpä vittuilua vastaukseksi että en ole sen jälkeen liikkeeseen mennyt. Ihme että on pystyssä vielä.
Hyviä merkkejä myy, mutta mieluummin ostan toisesta liikkeestä. - Justiinsa pläräsin
husqvarnan myyntiesitettä tuolla savon suunnalla. Siinä oli kyllä ihan painetussa esitteessä (2013) hinnat niin moottorisahoille, raivaussahoille, ruohonleikkureille ja monenmoislle suojavarusteille.. Toki ne oli niitä tinkimättömiä hintoja.
Myös tärkeimmät tekniset tiedot kuvineen oli esillä.
Mites se hinta täällä jyväskylässä sitten niin salaista on.? Asiakashan sen tavaran hinnan maksaa ja liike pyytää. Ja jos pyytää liikaa, niin asiakas ostaa muualta. - Sulle myöhästä
mutta nykyaikana ei olla enää sen yhden paikkakunnan jälleenmyyjän armoilla, mikäli se ei halua myydä. netistä löytyy ja jopa hinnatkin näkee kotontasa katsoen. ei mene edes puhelinkuluja.
tossa VAIN yks ja eräs esimerkki. Onhan noita muitakin
http://www.venekauppa.com/rider-ajoleikkurit- Kannon nokka
No mä jo luulin et minussa oli vikaa, kun en palvelua saanut, todella ynseä ukko myyjänä, tuota puodin ovea en todellakaan enää avaa.
- Jonsered sahuri
Eikä kannata hussea ostaa muutenkaan jonsered ja partner ovat halvempia saman valmistajan tekemiä
- Stihl sahuri
Meinaatko että esim. BMW:n 500 ja 300 sarjalla ei ole mitään eroa...? Onhan ne saman valmistajan tekemiä. Tai Mersun A- tai S-sarjan välillä ei ole eroa?
Joskus vaan itse olen huomannut että jostakin ne erot noihin sahoihin on revitty, ja hinnallakin on joku vaikutus laitteen toimintaan. Oli kyseessä sitten Auto, moottorisaha tai perämoottori niin yleensä se halvin vaan ei jostain syystä kestä samanlailla kuin keskihintainen laite. Tai sitten ominaisuuksissa on sellaiset erot että se halvin kelpaa kyllä "amatöörille" satunnaisessa käytössä, mutta jos aletaan töitä tekemään niin se halvin ei enää kestä sitä rääkkiä tai loppuu voima kesken.
Ja joo tiedän kyllä että se hinta ei jokaikisessä tapauksessa kerro laitteesta yhtään mitään, mutta nyrkkisääntönä on itsellä toiminut melko hyvin sääntö että älä osta halvinta äläkä kalliinta. - Ms 200
Stihl sahuri kirjoitti:
Meinaatko että esim. BMW:n 500 ja 300 sarjalla ei ole mitään eroa...? Onhan ne saman valmistajan tekemiä. Tai Mersun A- tai S-sarjan välillä ei ole eroa?
Joskus vaan itse olen huomannut että jostakin ne erot noihin sahoihin on revitty, ja hinnallakin on joku vaikutus laitteen toimintaan. Oli kyseessä sitten Auto, moottorisaha tai perämoottori niin yleensä se halvin vaan ei jostain syystä kestä samanlailla kuin keskihintainen laite. Tai sitten ominaisuuksissa on sellaiset erot että se halvin kelpaa kyllä "amatöörille" satunnaisessa käytössä, mutta jos aletaan töitä tekemään niin se halvin ei enää kestä sitä rääkkiä tai loppuu voima kesken.
Ja joo tiedän kyllä että se hinta ei jokaikisessä tapauksessa kerro laitteesta yhtään mitään, mutta nyrkkisääntönä on itsellä toiminut melko hyvin sääntö että älä osta halvinta äläkä kalliinta.Samaa mieltä. Halpoja pitää ostaa kaksi eikä sittenkään toimi kalliimman ja laadukkaamman veroisesti. Itse kävin ko. Liikkeessä vuosia sitten ja sain kyllä hyvää palvelua. Löytyi tiivisteet silloiseen 242 huskuun ja Vaihto-ohjeetkin. Edelleenkin kävisin mutta vaihdoin sahan saksalaiseen merkkiin.
- Sahuri
Ms 200 kirjoitti:
Samaa mieltä. Halpoja pitää ostaa kaksi eikä sittenkään toimi kalliimman ja laadukkaamman veroisesti. Itse kävin ko. Liikkeessä vuosia sitten ja sain kyllä hyvää palvelua. Löytyi tiivisteet silloiseen 242 huskuun ja Vaihto-ohjeetkin. Edelleenkin kävisin mutta vaihdoin sahan saksalaiseen merkkiin.
Voi vitsi, mä oon eri mieltä, en oo saanut kunnon asiakaspalvelua, ihme kyräilyä ja mutinaa. Koko sakki asiakaspalvelukurssille.
- surkuhupaisaaa
Kyllä olisi asiakaspalvelukurssi paikallaan ainakin vanhemmalle henkilöstölle. Todella ylimielistä porukkaa!
- Metkolainen
Nyt puhut asiaa, olen kanssas just samaa mieltä.
- niin totta
Juuri näin. Nuoremmat ovat sitten taas kuin aivopestyjä.
Olen yrittänyt ostaa sieltä useampaankin otteeseen tavaraa ja kahdesti on ollut pakko ostaa kun on ollut kiire.
Tuote maksaa esim. 151,70 ja yrittää tinkiä 150 euroon, niin eivät pudota vanhat myyjät ja nuoret ei uskalla.
Just tuo ylimielisyyden mittakaava pistää silmään. Olen ollut niin suivaantunut tuon firman palvelusta, että olen vakavasti harkinnut varaosa myymälän perustamista nettiin. - Ostanmuualta
niin totta kirjoitti:
Juuri näin. Nuoremmat ovat sitten taas kuin aivopestyjä.
Olen yrittänyt ostaa sieltä useampaankin otteeseen tavaraa ja kahdesti on ollut pakko ostaa kun on ollut kiire.
Tuote maksaa esim. 151,70 ja yrittää tinkiä 150 euroon, niin eivät pudota vanhat myyjät ja nuoret ei uskalla.
Just tuo ylimielisyyden mittakaava pistää silmään. Olen ollut niin suivaantunut tuon firman palvelusta, että olen vakavasti harkinnut varaosa myymälän perustamista nettiin.Sama mulla ei euron pudotusta anneta vaikka Tmi on(kyse oli noin tonnin kaupasta). Saa jäädä väliin tämä yritys! Sama ylimielisyys on Muurskilla!
- xlcktk
Ostanmuualta kirjoitti:
Sama mulla ei euron pudotusta anneta vaikka Tmi on(kyse oli noin tonnin kaupasta). Saa jäädä väliin tämä yritys! Sama ylimielisyys on Muurskilla!
No voi juma******. jos elämä sulla yhdestä eurosta kiinni, kyllä oot aika nipottaja, joku homppeli varmaan!
- yksi kokemus
Olen kyseissessä liikkeessä käynyt useasti työni puolesta, tuntuu olevan aika tiukka ilmapiiri siinä työyhteisössä. Itselleni ostin sieltä huskun sahan mökille, seuraavana jouluna heiltä tuli oikein joulukortti, pisti hiukan hymyilyttään :) Itse ostotilanne meni sujuvasti, soitin ja kysyin hinnan ja kävin hakemassa, tiesin heidän tyylin joten kaupassa ei yllätyksiä tullut.
- Närästävä palvelu
Kallonkutistajalla on tuohon virmaan tarvetta.
- Aikamoista....
Onkohan kyseessä tv-mainosten voima vai vaihtoehtojen vähyys, kun firma tuntuu pärjäävän kohtuudella. Samoin on pakko todeta, että kireän oloinen ilmapiiri on kaupassa. Olikohan tässä muuten taustalla joku uskonto. Toki ihmiset saa uskoa mihin haluaa, mutta helluntalaisia lukuunottamatta olen yleensä törmännyt aika hymyttömiin ja tiukkailmeisiin uskovaisiin.
Se on usein ihmetyttänyt, että miksi ovat niin ilottomia vaikka taivaspaikka on varma. - puupäää
Aikamoista.... kirjoitti:
Onkohan kyseessä tv-mainosten voima vai vaihtoehtojen vähyys, kun firma tuntuu pärjäävän kohtuudella. Samoin on pakko todeta, että kireän oloinen ilmapiiri on kaupassa. Olikohan tässä muuten taustalla joku uskonto. Toki ihmiset saa uskoa mihin haluaa, mutta helluntalaisia lukuunottamatta olen yleensä törmännyt aika hymyttömiin ja tiukkailmeisiin uskovaisiin.
Se on usein ihmetyttänyt, että miksi ovat niin ilottomia vaikka taivaspaikka on varma.Joo, samaa mieltä, niin ynseää porukkaa on ko. liikkeessä. Huumoria heillä ei ole pätkän vertaa. Eipä ole tarvinnut käydä. Onhan niitä muitakin husku liikkeitä, hyvä niin.
- Huskulla silti
puupäää kirjoitti:
Joo, samaa mieltä, niin ynseää porukkaa on ko. liikkeessä. Huumoria heillä ei ole pätkän vertaa. Eipä ole tarvinnut käydä. Onhan niitä muitakin husku liikkeitä, hyvä niin.
Legendaarisen surkea palvelu on Konesahassa. Olen joutunut Husku-asioissa välillä käymään Mäntässä ja välillä Viitasaarella.
En jalallani kyseiseen liikkeeseen astu, enkä halua nähdä sen äijän naamaa.
Voisi maahantuoja vähän katsoa palvelun perään - Piippolan waari
Huskulla silti kirjoitti:
Legendaarisen surkea palvelu on Konesahassa. Olen joutunut Husku-asioissa välillä käymään Mäntässä ja välillä Viitasaarella.
En jalallani kyseiseen liikkeeseen astu, enkä halua nähdä sen äijän naamaa.
Voisi maahantuoja vähän katsoa palvelun peräänJepulis, mä teen samoin, sinne en todellaan mene.
- Asiakas kas
Piippolan waari kirjoitti:
Jepulis, mä teen samoin, sinne en todellaan mene.
Itsekin luulin,että minussa jokin ärsyttää,kun ei ole ollenkaan tervetullut fiilis liikkeessä.Kaikki asiat pitää puoliväkisin tingata,ei suju pääjehulla puhepuoli ollenkaan.Työt tekevät ihan hyvin,mutta muuten on kireää meininkiä.
Päämiesten etu olisi kiinnittää asiaan huomiota,olisi kaikkkien etu ,että kurssitettaisiin asiakaspalveluoppia muutamille myyjille. - Lestanheittäjä
Aikamoista.... kirjoitti:
Se on usein ihmetyttänyt, että miksi ovat niin ilottomia vaikka taivaspaikka on varma.Uskovaiset liike-elämässä ovat oma lukunsa. Hurskaita ja muodollisen asiallisia. Useimmiten kuitenkin kyynisiä kusipäitä. Varsinkin lestadiolaisiin liike-elämässä tulee suhtautua äärimmäisen varauksellisesti. Nämä konesahan tyypit lienevät kunnon helluntailaisia, joilta vittuilu kyllä hyvinkin sujuu. Toivottavasti heidän jumalansa rankaisee huonosta ja ylimielisestä käytöksestä...
- ex-asiakas4
Joulukortilla on turha ostaa asiakastyytyväisyyttä, jos itse asiakaspalvelu on todella huonoa. Tämä ei koske välttämättä nuoria työntekijöitä.
- yrittäjänhinnatalent
Meillä on ollut tuollainen Sachs-Dollarin vehje jo todella kauan rankametsässä, hyvin toimii. Mummolassa oli oikein isolaippainen 6,2HP McCulloch :)
Tuollaiset 2-tahtiset koneet, aika yksinkertaisia ovat huoltaa itsekin, mitä tuohon kauppojen asiakaspalveluun tulee sitten, niin:
Jokaisella on aina vähän oma päivänsä ja tottakai rokottaa pieniä firmoja taloudellinen tilanne joka jatkuu nyt näihin näkymiin huonona noin 5 vuotta eteempään, lisää yritysten lopettamista ja konkursseja tulossa. - turhaan kyselin
Tästä firmasta on turha kysellä hintoja, esim Huskujen tiukat ja tingityt hinnat löytyy Huskun nettisivuilta!? Omistaja on kyllä melekonen tapaus, ei voi kun ihmetellä!!
- Rei-Ska:)
Älä muuta VISERRÄ.
- tarkkaija 4
Ni ol meijä mummuki melekone tapaus.Sillä ol Hyry Siniviiva,ja ol kova tukkijätkä 60-luvulla!!
- palstat Joutsassa
Takuuasiassa asiatonta vastaanväittämistä, syyttelyä että "itse olet laitteen rikkonut". Vaatimisen jälkeen lupasivat ottaa yhteyttä maahantuojaan, siitä on kaksi kk aikaa, mitään ei ole kuulunut. Käytän jatkossa Joutsan Konehuoltoa, ja seuraava saha ei ole H.
- Kannon nokka
palstat Joutsassa kirjoitti:
Takuuasiassa asiatonta vastaanväittämistä, syyttelyä että "itse olet laitteen rikkonut". Vaatimisen jälkeen lupasivat ottaa yhteyttä maahantuojaan, siitä on kaksi kk aikaa, mitään ei ole kuulunut. Käytän jatkossa Joutsan Konehuoltoa, ja seuraava saha ei ole H.
Outoa on toiminta, eihän se niiltä oo pois jos takuu voimassa.
- Ex-asiakas
Kerran olen poikennut ja toista kertaa EN TODELLAKAAN mene!
Ala-arvoista käytöstä asiakkaita kohtaan ja valeh... puhutaan perättömiä päin naamaa.
Mitä lie porukka taustoiltaan, jotain vitun savolaisia?- Piste...........
Sama täällä, ikinä en mene enää konesahaan.
- Anonyymi
Kyllä ne ovat vitun Keskisuomalaisia !
- Hesekiel
Kävin ostamassa Konesahasta lumilinkoon murtopultteja. Tarvitsin niitä kaksi kappaletta. (Laitevalmistajan sivuilla kuva murtopulttisarjasta, johon kuuluu 2 pulttia ja hinta 7,3 €). Heikki Ojala, omistaja, myi nuo pultit minulle. Kuitissa luki: 2 X murtopullttisarja ja hinta 22 € !!. Kysyin hämmästyneenä, että eihän ne voi noin paljon maksaa ja että valmistajan sivuilla sarjaan kuuluu 2 pulttia hintaan 7,3 €. Heikki Ojala katsoi hyvin ylimielisesti ja sanoi : Sinun on ostettava ne sieltä netistä !! En tuon firman ovea aukaise ikinä ja suurta varovaisuutta suosittelen toisillekin.
- Mehtien mies
Mä oo jo monta kertaa kirjoittanut tällekin palstalle, et kiertäkää kaukaa tuo putiikki.
- Blondi-Tiina
Mehtien mies kirjoitti:
Mä oo jo monta kertaa kirjoittanut tällekin palstalle, et kiertäkää kaukaa tuo putiikki.
Eihän se nyt mitään herkkua ole ennenkään ollut, mutta yrittäkää ymmärtää.
- Hesekiel
Blondi-Tiina kirjoitti:
Eihän se nyt mitään herkkua ole ennenkään ollut, mutta yrittäkää ymmärtää.
Kesi-Suomalaisessa oli ilmoitus, jossa Husgvarnan maahantuoja hakee Jyväskylään uutta toimijaa. Ovat sielläkin huomanneet mistä on kysymys. Toivottavasti saamme pian hyvälle tuotteelle edustuksen, jossa asiakasta kohdellaan niin kuin ostajaa kuuluukin.
- Mehtien mies
Hesekiel kirjoitti:
Kesi-Suomalaisessa oli ilmoitus, jossa Husgvarnan maahantuoja hakee Jyväskylään uutta toimijaa. Ovat sielläkin huomanneet mistä on kysymys. Toivottavasti saamme pian hyvälle tuotteelle edustuksen, jossa asiakasta kohdellaan niin kuin ostajaa kuuluukin.
Jee jee hyvä juttu.
- Sahan ostaja
Mehtien mies kirjoitti:
Jee jee hyvä juttu.
Todella ylimielistä ja töykeää palvelua vanhalla myyjällä/yrittäjällä. Nuoremmat kaverit hoitavat hommaa todella hyvin.
- pöööööö
No joo, mä luulin että mussa on jotain vikaavikaa, kun melkeen ovella vetivät turpaan. Ihme että ko. pulju on vielä pystyssä (jos on). Vissiin kauppias saa valita asiakkaansa, sekä toisinpäin. Onneks nuo marmoritiski kaupat kohta häviää, kun ihmiset asioi netissä. Hyvä ja edullinen liike on esim Virtain moottorisaha.
- Husku
Kävin kyselemässä Huskun päältäajettavan ruohonleikkurin vaihtoa huonosta palvelusta varoiteltuna mutta kyllä täytyy todeta, että olisi pitänyt uskoa varoituksia. Kyllä ihmetyttää, että tuollaista vielä näkee asiakaspalvelussa. Suoranaista vittuilua ja asiakkaan aliarvioimista.
- XPG
Palvelu on todellakin aivan hanurista ja ärsyttää, kun kaikki sahat ja vehkeet on tuota merkkiä. Ehkä ainoa kauppa, jonka takia olen joutunut etsimään toiselta paikkakunnalta kyseisen merkin edustusta. Olen maksanut noille kavereille eräänkin TV mainoksen ja homma menee vain huonommaksi vuosi vuodelta!
Tunnen omistajan (valitettavasti) jo 30 vuoden takaa ja samanlaista käytöstä sillä on ollut jo silloin asikkaita kohtaan. Älkää menkö pettymään siihen liikkeeseen vaan hakekaa huskunne muualta!!
- kotelo
nyt on uusi liike joka myy huskuja ja on hyvä palvelu .käytiin tänään siellä
- sahaaja
kotelo kirjoitti:
nyt on uusi liike joka myy huskuja ja on hyvä palvelu .käytiin tänään siellä
käytiin tänään huskuliikkeessä uudessa oli tosi miellyttävä palvelu
- Shulman Camel
Kohta liike loppu! Ja mine perusta siihe oma pizzeria minu suku kanssa. Mine hake tänä nimi alle paperi eräs ex rouva kangasvuoresta, ja laina varma.
Minu spesiali ketjulaippa grande, vain 4,95 €, pestynä.- EijeieEi
ei nyt puhe ole pitsasta tai kepabista. Kyse on sellaisesta koneinsinörien unelmasta, kuin moottorikäyttöisestä työkoneesta....
- Januzk
Onkohan joku asentaja ottanu loparit, kun hakivat pienkoneasentajaa? Menin vielä hakemuksen sinne laittamaan ja käymäänki pitäs joku päivä mennä. No täytyy kahtoa miten vittumaine ukko siellä on. Ei ole häävi semmosessa paikassa olla töissä, missä yks vittuilee ja ite joutuu kaiken tekemään.
- husokilla
On kyllä kyseisessä liikkeessä todella nihkeetä asiakaspalvelua. Pari sahaa sieltä ostaneena odotan innolla uutta husqvarna liikettä keski-suomeen.
- avioton husky
husokilla kirjoitti:
On kyllä kyseisessä liikkeessä todella nihkeetä asiakaspalvelua. Pari sahaa sieltä ostaneena odotan innolla uutta husqvarna liikettä keski-suomeen.
Ei voi ojalan hekeltä kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.
- Puoliammattilainen
Konesahassa on niin korkea kynnys ettei sinne pysty menemään asioimaan, huomasin sen noin 10 v. sitten . Mutta liikettä tai merkkiä vaihtamalla homma toimii taas.
- homelite
Vieläkös se pulju on toiminnassa? ei kai enää?
- pulju
konesahassa vallitsee bresneviläinen meininki.. siksi asioinkin virroilla. vaikka asun laukaassa,, kertoo jotain kyseisesta liikkeestä. siis kone sahasta. tietenkin .jos maksat ovh. hinnan niin sitten konesahaan meille ahjokadulle.. heh.
- Halpaakyllä
Nyt ajoleikkurin kausihuolto hintaan 200e. Tähän ahjokadulle.
- pitäisitutustuakin
Varmaankin on eri yhtiöstä kysymys, kun Ahjokadulla sijaitseva Konesaha on Ky, tuo on siis täysin joku eri firma kun on Oy -muotoinenkin...
Ahjokadun firmassa oli mielessä joskus käydä, en muista enää, jotain varmaan teräketjuöljyä polkupyörän rattaisiin, jotta kestää talven ostamassa pikku purkkia tai vastaavaa... ja huvikseen tutustumassa firmaan.
En ole kertaakaan käynyt sisällä koko firmassa vaikka yli 22 vuotta asunut Jyväskylässä.- pitäisikinkäväistä
Voisin ottaa jonkun oman pikkupurkin mukaan jos niillä on teräketjuöljyä, koska voitelin polkupyörän rattaat sellaisella vanhalla auton moottoriöljyllä, jähmettyy pakkasessa, isällä on sellaisessa ruiskutuspullossa aina teräketjuöljyä, hyvä perusvoiteluöljy.
Sachs-Dolmarilla olen ollut rankametsässä kyllä, itselläni oli kyllä Husqvarnan joku vanha, ikivanha joskus... on raskasta tuo sahurinkin homma rankametsässä, saha painaa kuitenkin.. leikkaa siitä sanoo aina kaveri, leikkaa tästä... jne..
Mutta joop, voisi käydä katsomassa kaupassa, kun ja jos jaksaa.
En usko että tuo on niin hirvittävä kauppa miten mainostatte...
- Sahamies_Seppo
Onko tämä Stihl kauppiaan viestejä täynnä koko ketju? Asialliset kaupat olen tehnyt Konesahassa, leikkurista ja raivaussahasta. Ensimmäistä takuukorjattiin, aisan lukitusosat vaihdettiin toisenlaisiin. Sahan huolto myös ok. Hyvän alen sain raivaussahaan. Stihl kaupassa ollut monenlaista palvelua, joskus hyvääkin, mutta kerran puhelimessa sanottiin ohjehinta ja käskettiin ostamaan. En mennyt.
- Tättäräärääräää
Miten jotku jaksaa jauhaa tätä paskaa näin kauan, sairasta touhua. Olkaa onnellisia että edes yksi kauppias on pystyssä
Sairasta touhua ketjunaloittajalta !! - Valttee
Enpä kyllä itsekään enää viiti Konesahassa asioida.
Äänekosken Shellillä (Huolto Harpent) on palvelu ihan eri tasolla. Äänekoskelle jyväskylästä ajaa reilussa puolessa tunnissa. Konesahassa käynti ..tuttaa koko päivän. - Sakukaks
Kallioinen Vasarakadulla myy onneksi Huskua, joten ei tarvitse mennä Konesahaan mieltä pahoittamaan.
- Urakkamies24
Konesahan sakki kuvittelee ettei kukaan muu ymmärrä koneista mitään, vaikka olen niitä 30 vuotta käyttänyt ja korjaillut. Empä ole ylimielisempään porukkaan törmännyt.
- Timppara
Pitäs lähteä sahakaupoille mutta taidan suosiolla kysyä tarjouksen ja vähät rahani viedä muualle kun lukee näitä asiakaskokemuksia,on nimittäin porukka aika yksimielinen asiasta :)) Kyllä se asiakas ansaitsee asiallisen kohtelun osti se sitten eurolla tai tonnilla.
- Pitäisiostaa
Onko ollut hyviä tarjouksia Huskuista konesahassa?
- Huskufani
Kylläpä oli terapeuttista lukea kommentteja konesahan "asiakaspalvelusta". En näköjään ollut ainoa, jonka naama ei miellyttänyt. Vuosikymmenien asiakassuhde oli pakko lopettaa muutama vuosi sitten, kun hermot ei enää kestänyt Herra Hoon kuittailua. Lisäksi ärsytti jokakertainen sahojen ym. tuputtaminen tyyliin "osta uusi saha". Kauppiaan ammattitaidosta kertoo paljon se, että XPG:n varaosia ostettuani hän rupesi kaupittelemaan varaston perältä jotain mökkisahaa. Viimeinen niitti oli, kun vein raivurin kytkimen vaihtoon ja erehdyin esittämään diagnoosin sahan viasta. Siihen Hoo tuttuun tyyliinsä "niiinkö sä muka luulet". Äänestin välittömästi jaloillani ja RX lähti Jämsään.
- Leikkurin_Ostaja
Kauppias ei kerro hintoja puhelimessa, koska tuotteesta on monia eri variaatioita ja puhelimessa kenties sekoillaan sitten. Kauppaan tullessa hinta tuntuu muuttuneen, vaikkakin kyse on vain väärin ymmärryksestä. Kun malli on silmäin edessä, ei tule 'luulin, että se on tämä tai tuo' -tilanteita eteen.
Itse ole käyttänyt liikettä ja käytän edelleen. - Amatöörisahuri
Olen ostanut ensimmäisen sahani ko. liikkeestä v.2002. Sen jälkeen olen tarvinnut 2 kertaa Kone-Sahan apua takuu ja huoltoasioissa. Hekulin käytös oli avan samanlaista kuin aikaisemmat tämän palstan kirjoitukset. Uskomatonta mutta totta. Olin yhteydessä maahantuojaan takuuasioissa ja he kertoivat jälleenmyyjien olevan itsenäisiä yrittäjiä. Luulisi maahantuojan olevan edes vähän kiinnostunut myyjiensä toiminnasta. Onneksi Jyväskylässä on muitakin sahan myyjiä, ja olen ostanut 2kpl raivaussahoja ja 2kpl moottorisahoja huomattavasti parempikäytöksiseltä myyjältä. On se ihme että ko. liike on vielä toiminnassa?
- piuhjonce
Olen asioinut Kone-Sahassa kolme kertaa viimeisen vuoden aikana ja ei mitään valittamista palvelusta, kaikki varaosat olen moottorisahaani ja ruohonleikkuriin saanut, palvelun ei tarvitse olla imelää asiakkaan kehumista ja tekohymyä.
Jos menee ostamaan varaosia niin etukäteen kannattaa ottaa selvää mitä tietoja koneesta tarvitaan niin että varaosien saanti on helppoa, minua neuvoi puhelimessa yksityiskohtaisesti Kone-Sahan myyjä mitä tietoja tarvitsee ja mistä ne tiedot löytyy.
Ihme homojen narinaa! - Sahansoittaja
Olen ostanut Konesahasta ainakin 178 moottorisahaa ja 46 ruohonleikkuria. Joka kerta on rukoiltu koneille pitkää ikää ja varmaa toimintaa. Ja niin on käynyt kuin toivottu on. Kaikki sahat ovat vielä käytössä ja loistokuntoisia. Uskon vahvasti että yrittäjä on etähuoltanut niitä huomaamattani.
- stihlLehtipuhallin700
Yhtä vastenmielistä toimintaa edelleen. Saa ne koneet ostettua muualtakin!
- Sahamies
Ostin moottorisahan tiivisteitä yksi tiiviste ei käynyt ajattelin hakea sopivan. Partasuu rupesi heti haukkumaan että älä ikinä tule ostamaan mitään jos ei ole moottorin tyyppikilven tietoja.Malli tiivisteestä oli
viimein suostui mallin mukaan etsimään
tiivisteen mutta lateli törkeyksiä vaikka sanoin tiivistehän löytyi.- Tatuutat
On se kumma kun minä käyn ko. kaupassa niin ei mitään ongelmaa ja jos en ole älynnyt ottaa koneen tietoja mukaan niin oma moka, ei ne mitään selvänäkijöitä ole! Asiallinen palvelu!
- Koneukkomaalta
Vieläkö olemassa? Oikeesti. Joskus asioin, tarvitsin ilmanputsarin, mikä piti tilata. Ihan tavallinen B&S tarvike. Hinta oli kova ja taisi maksattaa vielä postikulutkin minulla.
En ole enää 15 vuoteen käynyt.- tappipaöokka
Pysyttele vaan koneukko siellä Käpylässä älkää tule tänne kaupunkiin lainkaan, teistä ei ole kuin harmia, juntit!
- Kaupunkimetsuri
Onko Käpylä siirtynyt maalle? Niin se maailma muuttuu. Taitaa jyväskyläläiset olla aivan umpijunttipaskahousuporukkaa. Onko Jyväskylä kaupunki?
- lgddgkg
Kaupunkimetsuri kirjoitti:
Onko Käpylä siirtynyt maalle? Niin se maailma muuttuu. Taitaa jyväskyläläiset olla aivan umpijunttipaskahousuporukkaa. Onko Jyväskylä kaupunki?
Käpylä on pieni kylä eli käpykylä, on se Helsingin Käpyläkin aika käpykylä! Eihän stadissakaan ole nykyään kuin maalta muuttaneita juntteja suurin osa.
- Jyväsbönde
Kaupunkimetsuri kirjoitti:
Suomen suurin kylähän tämä.
- åfkhltt
Jyväsbönde kirjoitti:
Suomen suurin kylähän tämä.
Niin..samalla kaikkein eniten tampioita samassa kylässä! Onneksi asun Karstulassa!
- iöttdrsfs
No voi voi, että ihan postikulut olet joutunut itse maksamaan! Voi **ttu että ihmisten pitää olla nuuskia, olisit jättänyt ilmanputsarin ostamatta niin et olisi joutunut maksamaan mitään, olisit silläkin rahalla ostanut viinapullon tai pari askia röökiä. Kyllä ja itse tuollaiset ihmiset jotain myy, vaikka vanhaa ruohonleikkurin niin ottavat aivan varmasti joka euron mitä ostajalta saavat revittyä ja jos lähettävät postissa tai Matkahuollon tavaran niin aivan varmasti maksattavat toimituskulut ostajalla.
- turhiakoreilematta
Ihmetyttää nämä valittajat, pitääkö myyjän saa*ana nuolla saappaatkin ennen kuin olisi asiakas tyytyväinen, jotain pikkusieluisia pimpelipom-miehiä kun pitää narista jostain **tun palvelusta ja muutamasta eurosta. Menkää ostamaan halpiskaupoista värkkinne ja kumarrelkaa ja liverrelkää siellä kassalla!
- TervetuloaAhjokadulle
Olemme palvelevin ja edullisin pienkoneliike koko Suomessa. Teemme kauppaa Jyväskylässä Ahjokadulla ja verkossa palvellen kaikkia asiakkaita. Hintamme ovat aina edulliset ja ilman piilokuluja. Myös paljon tarjoustuotteita jatkuvasti huippuedullisesti ja kaupanpäälle ystävällinen palvelu.
- dgeras
TervetuloaAhjokadulle kirjoitti:
Olemme palvelevin ja edullisin pienkoneliike koko Suomessa. Teemme kauppaa Jyväskylässä Ahjokadulla ja verkossa palvellen kaikkia asiakkaita. Hintamme ovat aina edulliset ja ilman piilokuluja. Myös paljon tarjoustuotteita jatkuvasti huippuedullisesti ja kaupanpäälle ystävällinen palvelu.
Niin monta asiavirhettä neljässä lauseessa. Mutta totuus selviää kun käy paikanpäällä toteamassa " palvelevin ja edullisin ja tarjoustuotteet"
- HopLaHei
Taisipa olla hieman ironiaa...
- eijatkoon
Luokaton pulju ja palvelu. Aina ohi ajaessani ajattelen että onneksi ei ole ainoa liike josta huskun voi ostaa. Vastenmielinen mainoskin telkkarissa.
- Igkclcoh
Taitaa olla homoja kaikki nämä valittajat, homot valittaa kaikesta ja ovat nirppanokat pienestäkin asiasta, kyllä on näiden valittajien osalta miehen malli pahasti hukassa. Heteromies ostaa moottorisahan ilman itkua ja ruikuttaa, tämän viestiketjussa valittajat voi mennä ostamaan itselleen hameen ja pysyä poissa kyseisestä liikkeestä niin ei kaappi homon päivä mene pilalle jos samaan aikaan asiakkaaksi ilmestyy hielle haiseva heteromies!
- hkgraedf
Igkclcoh kirjoitti:
Taitaa olla homoja kaikki nämä valittajat, homot valittaa kaikesta ja ovat nirppanokat pienestäkin asiasta, kyllä on näiden valittajien osalta miehen malli pahasti hukassa. Heteromies ostaa moottorisahan ilman itkua ja ruikuttaa, tämän viestiketjussa valittajat voi mennä ostamaan itselleen hameen ja pysyä poissa kyseisestä liikkeestä niin ei kaappi homon päivä mene pilalle jos samaan aikaan asiakkaaksi ilmestyy hielle haiseva heteromies!
Tervemenoa haiseva p...a läjä konesahaan. Saat varmasti sinulle sopivaa palvelua sieltä.
- Kohtapaljastuu
Ironista koska yksi konesahan myyjistä on oikeasti vielä kaapissa.. Esittää niin heteroa, mutta todellisuus on aivan toinen..
- sdfgnjdu
Onko Konesahassa hyvä palvelu ja asialliset hinnat?
- Anonyymi
Nou, ynseitä nipottajia on, todettu.
- Anonyymi
No sulle pitäis varmaan olla joku homppelipalvelu, oikein imelä pimpelipom-palvelija, sitten olisi ihanaaa,!!
Konesajassa ihan hyvä palvelu, asiallinen ja ammattitaitoinen palvelu!! - Anonyymi
No sulle pitäis varmaan olla joku homppelipalvelu, oikein imelä pimpelipom-palvelija, sitten olisi ihanaaa,!!
Konesajassa ihan hyvä palvelu, asiallinen ja ammattitaitoinen palvelu!! - Anonyymi
Olen erehtynyt kahdesti liikkeeseen, tuotemerkkien vuoksi. Ensin ostin käytetyn Husqvarna raiv.sahan, toisella kerralla uuden Echo-m-sahan (4/2019). Liikkeessä on tosi tympeä, vastenmielinen käytös, palvelusta ei kannata puhua. Yritän hoitaa mahdollisen jatkoasioinnin toisaalla. Miten ihmeessä nuo tuotteet ovat Keski-Suomerssa tuollaisissa käsissä?
- Anonyymi
Vuosia sitten sama tunne kuin monella tässä aloituksessa.
Vaikutelma oli lähestulkoon se, etteivät yksinkertaisesti halua asiakkaita.
Oma asiakaskunta heillä kuitenkin on kun näin kauan pystyssä pysynyt, vaikka netistä helppo ostaa mistä vain ja kilpailijat kerääntyvät ympärille.
- Anonyymi
Näköjään sama meno edelleen vuonna 2021. Heikko ja ajoittain jopa epäasiallinen asiakaspalvelu. Kalliit hinnat. Jos ongelmia niin syyt aina muissa, joko asiakkaassa tai muissa. Ei voi suositella ko. liikettä.
- Anonyymi
Ei hinnat ole kalliit, köyhästä vaan hinnat tuntuu korkeilta. Konepaja on tarkoitettuniille jotka arvostaa ammattilaatua, köyhille on olemassa Tokmanni ja Biltema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hinnat ole kalliit, köyhästä vaan hinnat tuntuu korkeilta. Konepaja on tarkoitettuniille jotka arvostaa ammattilaatua, köyhille on olemassa Tokmanni ja Biltema.
esimerkkejä
raivuri husku 545 fxt autotune
- konesaha 1019€
- kiuruveden metsola 850€
- seinäjoen konerengas 840€
ajoleikkuri husku R 216 T AWD
- konesaha 5099€
- kiuruveden metsola 5000€
- seinäjoen konerengas 4390€
moottorisaha husku 550 xpg mk2
- konesaha 949€
- kiuruveden metsola 800€
- seinäjoen konerengas 799€ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
esimerkkejä
raivuri husku 545 fxt autotune
- konesaha 1019€
- kiuruveden metsola 850€
- seinäjoen konerengas 840€
ajoleikkuri husku R 216 T AWD
- konesaha 5099€
- kiuruveden metsola 5000€
- seinäjoen konerengas 4390€
moottorisaha husku 550 xpg mk2
- konesaha 949€
- kiuruveden metsola 800€
- seinäjoen konerengas 799€jos oikein nuukuus vaivaa niin tilaa ruotsista sitten
www.maskinklippet.se
www.gardsman.se
molemmissa husku 550 xpg mk2 alle 720 euroa ja maskinklippetista vielä terotuskone kaupan päälle
- Anonyymi
Jos tarvitset Husqvarna tai Stihl tuotteita, niin otapa yhteyttä Kiuruveden Metsolaan. Katso myös liikkeen nettisivut. Siellä myydään vuodessa lähes 100 kpl uusia ja käytettyjä ajoleikkureita. Sahat ja raivurit tulee tietysti kohtuuhinnalla sieltä asiakkaalle Matkahuollon kautta. Käytetyillä ajoleikkureilla on nyt niin kova kysyntä, että nytkään ei ole Metsolassa yhtä ainutta myynnissä, vaikka niitä on joskus jopa 15 kpl tarjolla.
Minä ostin juuri Metsolasta uuden nelivetoisen Husqvarna R 216 AWD etuleikkurin. Vaihdossa meni Jyväskylän konesahasta aikoinaan ostettu Husqvarna RS 13 Special ja Jouni teki minun kanssa hyvät kaupat. Jyväskylän Konesahasta en käynyt enää edes kysymässä tarjousta. Jouni kyllä toimittaa samaan hintaan leikkurin omaan kotipihaasi, joten toimituskuluja ei tule.
Uusi leikkuri tuli pari viikkoa sitten pihaan tänne Jämsään ja Jouni vei vanhan Jyväskylän Konesahasta aikoinaan ostetun leikkurin mennessään Kiuruvedelle. Vanha leikkuri meni Kiuruvedeltä niin äkkiä kaupaksi, että ei ehtinyt liikkeen käytettyjen koneiden listalle ollenkaan.- Anonyymi
No joo, ne on rahanpesufirmat erikseen. Suomalainen ostaja panostaa rehelliseen yrittäjään, vaikka hinnan kustannuksellakin.
- Anonyymi
Moottorisaha on sama kuin moottoripolkupyörä. Tarkoitettu liikuntavammaisille ja vanhuksille. Miehet pistää kirveellä puut nurin.
- Anonyymi
Jyväskylän Konesaha Oy, melko susi on liike edelleen. Yrittäjkällä menee ilmeisen hyvin kun aspa noin sutta. Vien muualle...
- Anonyymi
Täyttä kusetusta koko pulju kannattaa kyllä kiertää kaukaa.
- Anonyymi
ostin tänään sahan hyvä palvelu ei puhuta paskaa.
- Anonyymi
Palvelu hyvää kunnon mielistelyä,koettavat kaupata halpismalleja joka on ihan paska.ongelmat tässä liikkeessä alkavatkin kun viet vanhaa sahaa huoltoon jos ei oo ihan rikki viedessä niin poishaettaessa on kyllä rikottu.
- Anonyymi
Ostin keväällä raivaussahan ja muuta tarviketta. Tuolloin ainakin oli hinta kohdallaan koska verkosta en samoja tarpeita löytänyt halvemmalla vaikka vaivoja säästämättä sitä yritin. Palveluakaan en moiti ja kesällä yksi pieni korjaus onnistui käytännössä saman tien.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954