airsoft on paskaa

13v naski?

Airsoft on Paskaa. olin viime vknloppuna ensimmäistä kertaa pelaamassa asirsoftia olin panostanut aseeseeni 150e se on cybergunin ak 47 kun menin pelipaikalle kaikki muut haukkuivat minua naskiksi paitsi kaverini tuomas en pitänyt asista mutta pelasin silti muutaman roundin joka kerta kun ``kuolin`` sain aakin 20 kuulaa päälleni ja minua haukuttiin naskiksi en tiedä mitä naski tarkoittaa mutta toivon että voisitte kertoa minulle mitä se tarkoittaa. Sen tiedän että metsässä cämppääminene on turhaa ja siksi kysyn. MITÄ HIENOA ON LAJISSA JOSSA HAUKUTAAN JA AMMUTAAN YLI 20 LAUKAUSTA VIELÄ KUOLEMAN JÄLKEEN.
ihmettelen miksi te siis pelaatte näin paskaa harrastusta

9

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aks-3

      Vittumaisia pelikavereita osunut, turha tulla tänne sitä itkemään, älä syytä peliä, syytä pelaajia! Naski tarkoittaa sellast kunnon alottelijanoboa

      • {turuk}

        Ei mikään ihme jos Deconilla pelaat.. Mutta täähän on selvä trolli, ilmiselvä. Joten älkää nyt hyvät pikkuherrat ottako pultteja.


    • 13v naski?

      mikä on deconi?

      • {turuk}

        Decon= Oulun pelialue jossa Koalitio (Tiimi kusipäät) haukkuu jokasta jonka näkee.


    • airsoft king

      EI OO SOFTIN VIKA vika on pelikavereista ja ei se tee airsoftista paskaa jos pelikaverit on idiootteja. kyllä ainakin täällä missä minä softaan ammutaan vain kaksi kuulaa ja sitten on pois pelistä.

    • minäsoftaaja

      älä pella kavereidesi kanssa ja pitää paikkansa että olet aika naski jos pelaat jollain cybergun ak47

    • öööötääontä

      JOOO OON 9V MENIN EILEE PELAAN EKAA KERTAA MARUIN SÄHÖK KÄYTÖISELLÄ PETTERI PITSIILILLA JA KAUKI HAUKU MUA NASIKSI KU MUL OLI PAINT BALL MASKI JA ERÄTUKUSTA OSTETTU 100€ FLEKTARN MAASTO PUKU

    • ööötÄÄÄÄÄonTÄÄ

      Joo oMUN NIMI ON ARTTU OON WAMMANEN MUL ON WOOD LAND MAASTO PUKU JQ ARES L85 ASE ÖÖÖÖÖÖ

    • määäontäää

      MÖÖÖÖÖ OON WILLW PELKA MUL ON ILMA KIBÄÄRI JA AMMUN TEIÄT KAIKKI SILLÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe