Punainen farmaritaksi vei Tuksun pois Jollaksesta 9.9.2013!

Miksei pinkki taxi?

Raportti Tuksun häätämisestä pois Jollashovista:

”Hymyn paparazzi paikalla: Johanna Tukiainen sai häädön poliisivoimin!

Johanna Tukiaisen isä on ollut huolissaan tyttärensä rikoksentäyteisestä elämästä ja kirjoitti hänelle runsas viikko sitten kaksi avointa kirjettä. Nyt isä on toteuttanut uhkauksensa ja häätänyt Johannan omistamastaan Jollaksen-kodista.

Isä-Tukiainen oli kirjoittamissaan kirjeissä huolissaan Johannan sekoilusta ja luisumisesta rikollisille teille. Hän myös antoi muutamia päiviä aikaa palauttaa asunnon avaimet ja muuttaa kodista. Tukiaisen residenssi Jollaksessa sijaitsee rauhallisella asuinalueella ja naapurit ovat jo pitkään olleet näreissään Tukiaisen menosta ja meiningistä.

Hymyn paparazzi osui paikalle äsken, kun isä viimein toteutti uhkauksensa. Hän (Tukiainen) oli soittanut paikalle myös poliisit turvaamaan häätörauhaa.

Poliisi soitti asunnon ovikelloa puolen päivän jälkeen, jolloin virkavallalle vastattiin oven läpi, ettei Johanna ole paikalla. Poliisi kuitenkin vaati päästä sisään ja viipyi siellä noin 20 minuuttia.

Johanna oli kuin olikin sisällä.

Paikalle soitettiin punainen farmaritaksi, joka vei kohukuningatten paikalta.

Hymyn paparazzille Johannan isä totesi sarjoittavansa lukot nyt uudelleen.
Hän myönsi olevansa helpottunut. Sinänsä ei voida puhua virallisesta häädöstä, sillä Johanna ei ole kirjoilla Jollaksen-kodissa ollutkaan, vaikka on siellä vuosikaudet asustellut.”

Artikkeli pparazzin kuvat: http://www.hymy.fi/uutiset/hymyn-paparazzi-paikalla-johanna-tukiainen-sai-haadon-poliisivoimin

151

4903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2xsdc

      Katoppas, ei olisi uskonut että sitttenkin toteutuu.
      Minnehän Johanna kallistaa päänsä nyt, talvikin tulossa. Voi itku tätä julmaa maailmaa....

      • isätunkki

        Hyvä isätunkki.


      • Winces

        Kyllä te V...U ootte tyhmiä,typeriä ja vahingon iloisia ihmisiä.
        Onneksi teidän laisia on vaan täällä palstalla.
        Muuten suomi hukkuis pask..n.


    • tzuhnu

      Tämän Tzuhnun realityrikossarjan pitää jatkua, muuten vaivun synkkyyteen ja tarvitsen laitoshoitoa.

    • psykkoosiva

      Eikö olekin kauheaa! Suomen poliisivoimat on vajonnut joukkopsykoosiin Pappamuratin tavoin!!! Täältä on paettava heti Maijamiseen, jossa arvostetaan lätinäprrseisiä rumbahuuli-silikonisäkkejä. Ennen kuin kukaan huomaakaan, löytyy komea ja karismaattinen mies aurinkoisesta Miamista, joka on myös varakas. (Tunkin kielioppi)

      • Lämmintä on

        Nyt ei kyllä pysty kyyneleet jäätymään poskille kun on plussan puolella


    • hyvä_asia

      Siinä .teki isä Tukiainen miehen työn.

      Bravo Markku Tukiainen

    • miten on?

      Olikohan koirat matkassa?

      • pinkki huulipuna

        Pinkki huulipuna, ettei jälkikäteen sitä mee hakeen?Kusiset vaateet,tai no mitä se vaatteilla, hello kitty kamat ne tärkeitä.Tästä "tuhansien eurojen tavaroiden panttaamisesta"kuuluu vielä juristiNi kautta lisää


    • Hyvä pappamuratti

      Toivottavasti julle ei nyt niitä avaimia jakele kenelle vaan, että annetaan vain yksi avain slle ja jos sen hkkaa, niin voi voi.
      Ja miksei pappa ole HETI niitä lukkoja vaihtanut?!!!
      Käsittämätöntä.

      Tunkki on todellakin helppo saada pois asunnosta, koska ei ole edes siellä kirjoilla!
      Ei siis tarvita edes häätöä.
      Paikalta poistaminen riittää vallan hyvin!

      • no no..

        Ei voi sanoa että on helppo.


    • Qummis

      Markku Tukiainen!
      Olet kuin oletkin sanasi mittainen mies. Nyt sinusta tuntuu varmasti pahalta, mutta teit niinkuin piti. Otit pohjan pois valhe-elämältä. Annoit vielä aikaakin aivan tarpeeksi Johannan toteuttaa itse lähtönsä, mutta eihän hän tarttunut helpompaan tapaan. Jos sinua nyt "arvostelee" mediassa, ole rauhallisin mielin. Teit mitä pitikin tehdä., ja seuratkoon siitä mitä tahansa, olet kuitenkin pannut kierteeseen ainakin jarruja. Ja tärkein, Julian terveys..Sen takia ainakin piti toimia. Minä en toivo pahaa kenellekkään, mutta olisi todella hyvä asia ,jos Johanna pääsisi heti tämän jälkeen vankilaan sisälle. Siinä tulisi tuumaustaukoa, , katkaisuhoitoa, ja aikaa miettiä elämänsä lankoja. Minä toivon näin, ja uskon että tämä tuo jotakin hyvää tullessaan koko perheellenne. Lämpimin ajatuksin !! Elämää seurannut."

    • Härmäkkä

      Kyllä Pappa Tukiainen teki hyvän työn. Jonkunhan oli pakko puuttua tuohon örvellykseen. Mitä tämä Suomen oikeuslaitoskin , pelkkää huuhaata. Antaa tuomioita mutta mitään ei tapahdu. Kerta toisensa jälkeen tuo hirvitys istuu kuuntelemassa tuomioitaan mutta kun mitään kongreettista ei tapahdu niin jatkaa entiseen malliin. Papan olisi pitänyt havahtua vaan paljon aikaisemmin. Antaa nyt vaan Tuhnukin pyöriä omassa liemessään huomiseen ja sitten ehkä vihdoinkin kärsimään sanktioitaan. On siinä meillä valtakunnan julkkis numero yksi, kiitos vaan Kanerva ja ne vilkkaat sormet jotka niitä tekstareita räpeltää edelleen..

      • Puutarha takussa

        Kanervaa on kyllä tullu kiitettyä ihan perkeleesti, kun toi mokoman matamin julkisuuteen. -_- Voi jumaliste..


    • Jack Nicholson

      Tuksu 9.9. iltapäivällä - häädön tapahduttua - jatkoi vyörytystä isäänsä vastaan:

      "Isälläni on syyte Ruotsissa odottamassa mun kimppuun käymisestä, joten taidanpa ottaa asian siellä uudelleen esille..
      3 kertaa jo aiemmin sairastunut psykoosiin, joten nyt lienee taas se vaihe päällä"

      • Jack Nicholson 2

        Tuksu 9.9. iltapäivällä karkotuksen tapahduttua:

        ”Tiedän itse asiassa monta joilta välit omaan isään ovat menneet kokonaan.

        Suomessa ainakin sillä mun kampaajalla Juha Immosella oli raivoisat välit isäänsä. Ulkomailla Angelina Jolie ei ole missään väleissä isänsä kanssa joka väittää häntä mielisairaaksi ja käsittääkseni Lindsay Lohanilla on mennyt välit kumpaankin vanhempaansa. Vaikka ei tässä nyt mitään "glamourista" ole.”


      • pusirotta
        Jack Nicholson 2 kirjoitti:

        Tuksu 9.9. iltapäivällä karkotuksen tapahduttua:

        ”Tiedän itse asiassa monta joilta välit omaan isään ovat menneet kokonaan.

        Suomessa ainakin sillä mun kampaajalla Juha Immosella oli raivoisat välit isäänsä. Ulkomailla Angelina Jolie ei ole missään väleissä isänsä kanssa joka väittää häntä mielisairaaksi ja käsittääkseni Lindsay Lohanilla on mennyt välit kumpaankin vanhempaansa. Vaikka ei tässä nyt mitään "glamourista" ole.”

        Minä puolestani tiedän aika monta 35- vuotiasta, joilla on loistavat välit isäänsä.


      • Jack Nicholson 3
        Jack Nicholson 2 kirjoitti:

        Tuksu 9.9. iltapäivällä karkotuksen tapahduttua:

        ”Tiedän itse asiassa monta joilta välit omaan isään ovat menneet kokonaan.

        Suomessa ainakin sillä mun kampaajalla Juha Immosella oli raivoisat välit isäänsä. Ulkomailla Angelina Jolie ei ole missään väleissä isänsä kanssa joka väittää häntä mielisairaaksi ja käsittääkseni Lindsay Lohanilla on mennyt välit kumpaankin vanhempaansa. Vaikka ei tässä nyt mitään "glamourista" ole.”

        Tuksu 9.9. iltapäivällä:

        ”Isä sekosi lopullisesti päästään. En viitsi enempää alkaa perheasioitamme ruotimaan, mutta tää liittyy äitiimme.”


      • sairasta ja alhaista!

        Yleensä narsistit ja psykopaatit aiheuttaa läheisilleen mielenterveysongelmia. Eli kenen syy onkaan ne isän psykoosit? Erittäin säälittävää ja alhaista vedota isän sairauteen. Mut mä uskon karmaan ja joku saa vielä ansionsa mukaan! Katsotaan kuka sitten on psyykoosissa!


      • Psyk. hoitaja
        Jack Nicholson 2 kirjoitti:

        Tuksu 9.9. iltapäivällä karkotuksen tapahduttua:

        ”Tiedän itse asiassa monta joilta välit omaan isään ovat menneet kokonaan.

        Suomessa ainakin sillä mun kampaajalla Juha Immosella oli raivoisat välit isäänsä. Ulkomailla Angelina Jolie ei ole missään väleissä isänsä kanssa joka väittää häntä mielisairaaksi ja käsittääkseni Lindsay Lohanilla on mennyt välit kumpaankin vanhempaansa. Vaikka ei tässä nyt mitään "glamourista" ole.”

        Hitto sä OOT sairas, noiden Angelina Joliesi, ja Lindsay Lohaniesi kanssa. Mitä ne tähän kuuluu?? Läppäise kämmenellä lujaa oikeata poskeasi, ja palaa laa laa maasta


    • muuttolaatikkoleikki

      Lukaisin PPP:n blogia ja pistin vastinetta. Saa nähä, onko pojulla itsetuntoa riittävästi pistää tää julki. Luulen, että lirahtaa housuun, ja teksti vaan katoo jonnekin.



      "suuntasimme samana yönä Jollaksen asunnolle koisimaan Johannan ihanien koirien sekä Julian luokse."

      No hyvä niin. Johanna varmaan oli mielissään pakkaus- ja muuttoavustasi. Sillä taitaa olla tuota vaatetta komeroissa melekosesti, että jokainen kynnelle kykenevä on tarpeen.

    • La Coma

      Lyödäänkö vetoa, että Julia avaa Jollaksen residenssin oven Tuksulle heti, kun isä on takaisin Ruotsissa/Espanjassa?

      • Heti heti

        Kenenköhän kanssa sitä löis vetoa, kun kaikki muutkin on varmaan sitä mieltä, että ihan heti.


      • ampilanssi
        Heti heti kirjoitti:

        Kenenköhän kanssa sitä löis vetoa, kun kaikki muutkin on varmaan sitä mieltä, että ihan heti.

        Kyllä. Näin tulee sata varmasti käymään!!!!! Huhuu Juliaaa, Nassu täällä, toin skumppaa...avaa ovi! Ja loppu on tuttua huttua.


      • Huomattu on
        ampilanssi kirjoitti:

        Kyllä. Näin tulee sata varmasti käymään!!!!! Huhuu Juliaaa, Nassu täällä, toin skumppaa...avaa ovi! Ja loppu on tuttua huttua.

        Jullella ei ole selkärankaa.....

        Kun kaikkeen voi käyttää tiappeettesta, niin miksi edes nähdä vaivaa, kun voi päästä helpolla....ikuisuuden......


    • lööperiltä ei apua

      Eipä ole Barbie-lyllerö kommentoinut isältään saamaansa häätöä. Se on Tuhnun kannalta äärimmäisen häpeällistä.

      Markku jäänee Jollashoviin siksi aikaa, että näkee Tunkeron vakiintuneen uuteen asuntoonsa sikäli kuin sellainen on. Sinne ei siis Tunkilla ole menemistä.

      Hienoa Markku T!

    • eikäsiinävieläkaikki

      Toivottavasti tuo äiti ei nyt ala sitten sekottaan enää tuota pakkaa?Jos noita tuksun juttuja lukee, niin saa sen käsityksen että naisväki jyrää äidin tukemana aina isän?

      • Mammaa huudetaan apu

        Toivon itse samaa, ettei mamma ole nyt niin helkkarin tyhmä, että menee sotkemaan papan aloittamat kuviot.

        Kyllä nyt mamman apu kelpaa ja huudetaan apuun vaikka ollaan niin monasti kiljuttu mamma alimpaan hel vetiin ja sanottu, ettei ikinä haluan olla tekemisissä....

        Niin se takki vaan kääntyyy.....aina niinpäin kuin siitä on hyötyä.....


    • yvfyjvyjj

      Todella toivon että johanna vihdoin heräis, katsoisi rehellisesti touhujaan, hakeutuisi hoitoon ja alkaisi laittamaan elämäänsä kuntoon. Ja tämän sanon mitään ilman sarvia ja hampaita. Tuo touhu on hänellä mennyt ihan liian pitkälle.. ei tarvitse kummosempi keittiöpsykologi olla että näkee että tämä nainen elää omissa kuvitelmissaan. Nyt on Johanna poltellut sillat takanaan... eipä voi ihmisen elämä paskemmaksi mennä, sääliksi käy, vaikka sen on itse aiheuttanut.
      Vielä kun miettii... jos lähtö vielä tulee jossain vaiheessa albertin kadulta, niin kuka uskaltaa asuntoa vuokrata? Kohta loppuu keikat, mistä sitten töitä? Kukaan ei varmasti palkkaa, ja tuskin on edes kykenevä tavalliseen työhön.. aika surullinen tapaus.
      Ei tosta kyllä pysty mitään iloa tai ivaa repimään. Eikä noita touhujakaan pysty millään puolustelemaan.
      Toivottavasti vihdoin alkais laittamaan elämäänsä kuntoon, ottaisi vastuun, eikä sorru tekemään mitään typerää itselleen.

    • .. mitä teki poliisi

      ... ja mitä teki poliisi? Soitti taksin ja käski kauniin glamour-kuningattaren painua Jollaksesta hornantuuttiin! Tämä on skandaali, tämä on julmaa henkistä väkivaltaa!!!

    • Markun mollausta…

      Tuksu 9.9. illalla myöhään Facebookissa:

      ”Olen hyvin pahoillani, mutta isäni sekosi lopullisesti.

      Olin sopinut Julian kanssa, että Bonzo mopsille pitää jättää yksi koira kaveriksi. Jätin Nassun Jollakseen, ja kun lähdin taksilla pois kotoa, kuulin myöhemmin, että isämme oli tahalleen päästänyt koiran vapaaksi ulos. Sen jälkeen oma isäni toimitti Nassun Viikkiin, terveen ja nuoren koiran!!!!!!!

      Sain juuri kaikki koirani takaisin, tämä on hänen kostonsa mua kohtaan liittyen vanhempiemme välisiin sotkuihin!!!! Edelleen, rakastan koiriani enemmän kuin mitään muuta, enkä koskaan laittaisi heitä tahalleen pihalle!!!!!

      Isämme teki samantempun ollessaan psykoosissa v.2000 jolloin päästi kaikki frettimme ja kaniinit karkuun asunnostamme. Vetoan nyt siihen, että isämme on sairas ja ilkeä, minulla on paljon vakavampiakin ongelmia nyt selvitettävänä! Äiti sai tarpeekseen, se ottaa avioeron isästä, jo oli aikakin!”

    • Markku Kellis-kamaa?

      Tuksu 9.9. myöhään illalla kertoi psykoosista ja omasta isästään:

      ”Tunnen erittäin hyvin, sekä psykoosin alkuoireet että itse psykoosin.
      Isämme on seonnut nyt.”

      ”Iskä Kellokoskelle ja heti!!!!!!! se haluaa lopettaa kuulemma kaikki eläimet!!!!!!”

      • psykoosi1

        Toivottavasti se ei ole perinnöllistä.


      • Tuksu 9.9. illalla

        Tuksu 9.9. illalla myöhään koirienpidosta:

        ”Isällemme on kuulemma ihan sama, vaikka koirani lopetettaisiin, kaikki ne.
        "Ne ovat paskovia ja kusevia riiviöitä", ja oma isäni vei Nassu Viikkiin, just maksoin vajaat 3000e että sain koirani takaisin KUINKA OMA ISÄ VOI OLLA NÄIN JULMA?????????”


      • Just joo…

        Tuksun jatkopostaus 10.9. aamuyöllä:

        ”Valkotakkiset Jollakseen ja heti!!!!! Se ampuu kuulemma kaikki koiramme!!!!!!!”


      • Ei ihme ett hermo me
        Tuksu 9.9. illalla kirjoitti:

        Tuksu 9.9. illalla myöhään koirienpidosta:

        ”Isällemme on kuulemma ihan sama, vaikka koirani lopetettaisiin, kaikki ne.
        "Ne ovat paskovia ja kusevia riiviöitä", ja oma isäni vei Nassu Viikkiin, just maksoin vajaat 3000e että sain koirani takaisin KUINKA OMA ISÄ VOI OLLA NÄIN JULMA?????????”

        On varmaa ihan sama, kun miettii niitä tuhoja mitkä on aiheutettu!
        Jos koiranomistaja on noin vastuuton, niin miksi niitä koiria pitää edes olla.....ei vaan jaksa ymmärtää.

        Kuin se edes kehtaa huudella noita idioo ttimaisuuksiaan ympäri nettä.
        Sulkisivat sen nyt hii vatissa jonnekin vähäksi aikaa, niin palais rauha maahan!

        Todella rasittava seurattava toi moppitukka.


      • Tuksu 10.9. aamulla

        Tuksu 10.9. aikaisin aamulla isälleen Markulle:

        ”Vihaan sua ja nyt uskallan sanoa sen ääneen!!!!! En halua olla missään tekemisissä enää sun kanssa, äiti ottaa eron!!!!!! Vihaan sua!!!!!!!!”


      • naatanum336
        Tuksu 10.9. aamulla kirjoitti:

        Tuksu 10.9. aikaisin aamulla isälleen Markulle:

        ”Vihaan sua ja nyt uskallan sanoa sen ääneen!!!!! En halua olla missään tekemisissä enää sun kanssa, äiti ottaa eron!!!!!! Vihaan sua!!!!!!!!”

        Voi hyvä luoja sentään, hankkikaa tämä nainen hoitoon tai edes sinne selliinsä ja nopeasti.......


      • Koobratki kuristavat
        Tuksu 10.9. aamulla kirjoitti:

        Tuksu 10.9. aikaisin aamulla isälleen Markulle:

        ”Vihaan sua ja nyt uskallan sanoa sen ääneen!!!!! En halua olla missään tekemisissä enää sun kanssa, äiti ottaa eron!!!!!! Vihaan sua!!!!!!!!”

        … Tuksu jatkokirjoittelut 10.9. aamulla:

        ”Isä on sairas päästään, aina ollut. Haluan että äitini pääsee eroon koobra käärmestä joka kuristaa hitaasti mutta varmasti!!!!!

        KOSTO EI OLE MINUN, se on JUMALAN KOSTO.

        En tietenkään unohda isääni,… Tottakai oma isäni on mulle tärkeä, mutta sen viestien jälkeen välimme menivät nyt ja lopullisesti. Äiti myös sai tarpeekseen ja ottaa avioeron.”


      • Tuksu on psykoosissa
        Tuksu 10.9. aamulla kirjoitti:

        Tuksu 10.9. aikaisin aamulla isälleen Markulle:

        ”Vihaan sua ja nyt uskallan sanoa sen ääneen!!!!! En halua olla missään tekemisissä enää sun kanssa, äiti ottaa eron!!!!!! Vihaan sua!!!!!!!!”

        http://www.youtube.com/watch?v=Wh_HiIEOJPI


    • Neuvokaa

      Minä epäilen tuota Johanna kertomusta aika paljon,uskon,että äiti tukiainenkin on samaa mieltä isä tukiaisen kanssa,vaikka ei olekaan julkista kirjettä tytölleen kirjoittanut VIELÄ. Minusta olisi hyvä jos ihmiset varoittaisi isä ja äiti tukiaista,että onko hyvä asia,että Juliakaan saa jäädä jollakseen,koska Julia varmasti avaa ovensa tuksulle,kun isä ei ole Suomessa näkemäs ja kuulemassa.

      Nyt olisi myös Julian korkea aika itsenöistyä ja mennä vaikka töihin.
      Tuksu on nyt vihainen ja Julia on aina Johannan puolella vaikka nainen tekisi mitenkä väärin,joten kettuillaakseen saattavat siskokset tuhota isän asuntoa tai päästää ihan keitä vaan sisälle yms..Vihje viestiä vois tukiaisten vanhemmille laitella.

    • ennustus 666

      http://static.naamapalmu.com/files/3V/medium/gYQ7AzKYcB7IxFDtEQGD.jpg


      Lottovoittaja Tuhnu Turhapuro ostaa koko Jollaksen kunhan ensin lottoaa ja voittaa.

    • "Poliisi, nyt auta!"

      Tuksu vetosi Poliisiin 11.9. aamulla:

      ”Vetoan kunnioittavasti poliiseihin nyt.

      Isäni on joko psykoosissa tällä hetkellä, tai menossa siihen tilaan. Hän on sairastunut siihen ainakin 3 kertaa aiemmin elämässään. Viimeksi se alkoi niin, että hän laittoi kodistamme kaikki fretit ja kaniinit vapaaksi ulos. Nyt hän laittoi tahalleen Nassu koirani ulos, jonka jälkeen toimitti hänet ilkivaltaisesti Viikkiin, vaikka olen juuri saanut päätöksen, että kaikki koirani palautettiin minulle huostaanotosta.

      Hän myös ei päästä minua kotiini Jollakseen, hän sanoo laittavansa omaisuuteni kuulemma varastoon josta hän heittää kaiken roskalavalle. Minulla on arvokkaita pieniä tavaroita, jotka kaikki katoavat jos hän meinaa tehdä niin. Minulla pitää olla oikeus lunastaa koko omaisuuteni kodista jossa olen asunut vuokralla (vanhempieni omistama koti) ja äitini Marja Tukiainen on minun puolellani tässä asiassa.

      Julia Tukiainen lue välittömästi lähettämäni tekstiviesti jonka sulle lähetin, ja kiitos todistuksestasi oikeudessa tänään. -Johanna Tukiainen”

      … Tuksu jatkoi vielä: ”toi psykoosihan kuulostaa naurettavalta, mutta isäni lähettämissä törkeissä tekstiviesteissä ei ole mitään naurettavva, päinvastoim.”

      • Juuri niin

        "...vuokralla (vanhempieni omistama koti)..."

        Tuksun käsitys vuokralla olosta hiukan hämärtynyt ehkä.


      • Lakia ei ole rikottu

        Tuksukka 12.9. aamulla:

        ”Isäni toimii lainvastaisesti, irtisanomisajan pitäisi olla 2-4 viikkoa!!!!! Ja mun tavaramäärä on niin suuri, että sen muuttamiseen tarvitaan se 2 viikkoa, yksi iso huone täynnä pelkkiä vaatteita ja kenkiä!”

        Niinkö? Irtisanomisaikaahan ei ole, jos asunnossa loisii henkilö, joka ei siellä virallisesti asu! Mitään lakia ei ole rikottu! Pappamuratti antoi Tunkeroiselle kohtuullisesti aikaa kerätä roinansa ja ilmoitti myös takarajan, milloin asunnon pitää olla näiltä osin tyhjennetty.


    • Näätänaapuri

      Tuksu Jollashovista ja perheenjäsenistään 12.9.13:

      ”…Se ei ole koskaan ollutkaan mun kotini, vaan vanhempieni omistama.
      Äitini on niin raivona isällemme, että ottaa hänestä avioeron, ja minulla on itseasiassa paljon makeampi asunto nyt jossa saan olla RAUHASSA enkä hullujen näätänaapureiden kyylättävänä.

      Joo, niin näkyy, että perheestämme on nyt änkeämässä julkisuuteen psykoosissa oleva isäni sekä pikkuvanhana Jasmine, joka ei omien sanojena mukaan "halunnut olla missään esillä." Jepa jee....

    • Näätä jätesäkissä

      On klamuuria, kun Tuksun rihkamaa viedään mustissa jätesäkeissä kaverin hommaaman pakettiauton kyydissä keskusta-asunnon nurkkiin läjiksi.

      • Seiska 13.9. illalla

        Seiska 13.9. illansuussa kertoi seuraavaa:

        ”Johanna Tukiainen muutti - kaverit pesevät pyykit!

        Kohublondi Johanna Tukiainen häädettiin vanhempiensa Jollaksen-asunnosta maanantaina 9. syyskuuta. Hän muutti torstaina (12.9.) uuteen asuntoon, jossa on noin 70 neliötä ja se sijaitsee Helsingin keskustassa.

        - Vain yksi ystäväni oli auttamassa. Hän järjesti kaiken ja oli muutenkin todella ripeä. Tällä hetkellä ystäväni auttavat minua muun muassa pyykinpesussa, Johanna kommentoi.

        - Sisareni Julia ja Jasmine, joka on tällä hetkellä Suomessa, niin heistä ei ollut yhtään mihinkään, Johana kertoo turhautuneena.

        Johannan isä Markku Tukiainen sai tarpeekseen esikoisensa käytöksestä viime viikolla ja lähetti hänelle Facebookissa avoimen kirjeen. Tämän jälkeen Markku hääti tyttärensä Jollaksesta poliisivoimin.”

        http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-muutti-kaverit-pesevat-pyykit/1017412


      • Pursiainen?
        Seiska 13.9. illalla kirjoitti:

        Seiska 13.9. illansuussa kertoi seuraavaa:

        ”Johanna Tukiainen muutti - kaverit pesevät pyykit!

        Kohublondi Johanna Tukiainen häädettiin vanhempiensa Jollaksen-asunnosta maanantaina 9. syyskuuta. Hän muutti torstaina (12.9.) uuteen asuntoon, jossa on noin 70 neliötä ja se sijaitsee Helsingin keskustassa.

        - Vain yksi ystäväni oli auttamassa. Hän järjesti kaiken ja oli muutenkin todella ripeä. Tällä hetkellä ystäväni auttavat minua muun muassa pyykinpesussa, Johanna kommentoi.

        - Sisareni Julia ja Jasmine, joka on tällä hetkellä Suomessa, niin heistä ei ollut yhtään mihinkään, Johana kertoo turhautuneena.

        Johannan isä Markku Tukiainen sai tarpeekseen esikoisensa käytöksestä viime viikolla ja lähetti hänelle Facebookissa avoimen kirjeen. Tämän jälkeen Markku hääti tyttärensä Jollaksesta poliisivoimin.”

        http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-muutti-kaverit-pesevat-pyykit/1017412

        Kukas tämä Tuksu pyykkäri, Heidi-Maria Pursiainen, oikein on?


    • psyko-atria

      Rimprsempsa Penna lateli blogissaan näillä sanoin:

      "
      Tuen Johannan sanoja, että hän on psykoosissa. Hän lateelee jotai sairaanloista tekstiä ja kaikessa noteeraa raamattua. Minulle hän on esimerkiksi huutanut lähes täyttä kurkkua minun olevan syntinen pikkunen homo huora ja haureuden harjoittaja.
      "

      Tästähän saa kuvan, että Tunkki on psykoosissa.

      • Sodoma & Gomorra

        Markku Tukiainen on täysin oikeassa:

        "Petri Penna on syntinen pikkuinen homohuo-ra ja haureuden harjoittaja."


    • Jollaksen King Kong

      Johanna Tukiainen tylytti isäänsä SeiskaLivessä 14.9.2013 klo 10:20:

      "Sinä Markku Tukiainen, miltä tuntuu olla lopetusuhan alla oleva gorilla,
      jolla on kaikki tyttäret julkisuudessa ja vaimo lähtee kälppimään???"

    • Sekopää-Akka

      Tuksu kertoi 15.9. ”katkaisevansa kaikki välit isäänsä:”

      Katkaisen kaikki välini isään. Tämä on tosi surullista, mutta pakko tehdä. En voi enää lukea sitä son-taa mitä sataa päivittäin. En ikinä anna anteeksi tätä. Haista pas-ka Markku Tukiainen!!!!!!!!! Olisit edes arvostanut kaunista vaimoasi SIKA!!!!!!!”

    • Jack Nicholson

      Tuksun miete sunnuntai-iltapäivän ratoksi 15.9.13:

      ”Isämme on sitten nykyisin kuulemma "Suomen ylipappi."
      Voi itku tätä sekoamista.......nyt ne valkotakkiset heti Jollakseen!!!!
      Julia ehdotti poliiseja, mutta en mä halua omaa isääni putkaan.

      Ex-mieheni sekosi kanssa, se juttelee kuulemma nykyisin enää lintujen ja kissojen kanssa! Apua.......mitä tää media tekee ihmisille!!!!

      Ja nyt kun keikkaa kerta pukkaa, niin keikkakiertueen teemana on sitten: Johanna Tukiainen ei kuulu vankilaan, vaan yhdyskuntapalveluun. Ja Artolle tuntuva ehdollinen vankeus (pitäisi olla ehdoton tosin.) jos ajatellaan sen rotan talousrikkeitä myös Lapissa.”

    • Tekstarit, masis

      Tuksu, masis ja isän tekstarit (Tuksun fb-kirjoitus 17.9. aamuyöllä):

      ”Joudun hylkäämään oman isäni, tekstiviestit ovat niin sairaita etten kykene enää antamaan niitä anteeksi. Olen tosi pahoillani.”

      • Jack Nicholson

        Tuksu raapusti Faceen 18.9. illalla, kun Julia, "Jack Nicholson" (Markku-isä) ja Anette Vuojalahti olivat käyneet 18.9. päivällä Heurekan Body Worlds -näyttelyssä. Tuksu vonkui vielä päivällä mukaan, mutta kirjoitti siten illalla:

        ”Joo en mä tiennyt et se Jack Nicholson siellä mukana.
        No, sille sopii ruumis näyttely."

        Heurekan näyttelysivulta: ”Body Worlds on saksalaisen tohtori Gunther von Hagensin luoma näyttelykokonaisuus, jossa aidot plastinoidut ihmisruumiit ja elimet mahdollistavat ainutlaatuisen tavan tutustua ihmisen anatomiaan.”


      • Jack Nicholson

        Tuksu ”hokasi” 19.9.

        ”Nyt tuli hyvä pointti esille........ MISTÄ Hymy tiesi, että isämme tulee maanantaina Jollakseen, on kutsunut poliisit ja häätää mut sieltä ulos????? En ollut kertonut asiasta kenellekään. Eli OMA ISÄNI oli soittanut Hymyn toimittajille, että tulkaa tänne kuvaamaan!!!!!! Tää menee kokoajan vaan sairaammaksi!!!!!”


      • Jack Nicholson

        Tuksun 19.9. illalla:

        ”Ei voi olla totta!!!!!! Isäni päästi tahalleen Nassun ulos ja oli soittanut myös Seiskan kuvaajan kuvaamaan koiraani vapaana! Sen jälkeen isäni vei Nassun Viikkiin ja pyysi lopetusta!!!!!!!

        Isäni on kuunnellut liikaa näätiä, juttelee kokoajan näätien kanssa ja näädät ovat aivopesseet hänet, koska isäni on psyykkisesti heikko!!!! Apua, apua!!!!!!!!!!!!!! Mä rakastan mun isää, älkää paholaiset koskeko meidän perheeseemme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”


      • Sillanpolttaja

        Tuksulla ei ole sydämen sivistystä ollenkaan, ja hänen käytöksensä ja kielenkäyttönsä ovat olleet todella ala-arvoisia muutaman viime viikon aikana. Surkea juttu.


      • "Nousen täältä"
        Jack Nicholson kirjoitti:

        Tuksun 19.9. illalla:

        ”Ei voi olla totta!!!!!! Isäni päästi tahalleen Nassun ulos ja oli soittanut myös Seiskan kuvaajan kuvaamaan koiraani vapaana! Sen jälkeen isäni vei Nassun Viikkiin ja pyysi lopetusta!!!!!!!

        Isäni on kuunnellut liikaa näätiä, juttelee kokoajan näätien kanssa ja näädät ovat aivopesseet hänet, koska isäni on psyykkisesti heikko!!!! Apua, apua!!!!!!!!!!!!!! Mä rakastan mun isää, älkää paholaiset koskeko meidän perheeseemme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

        Tuksu kommentoi 23.9. illalla:

        ”Ja keikkaa pukkaa........ isäni sairaiden sanojen takia tekisi mieli luovuttaa,
        mutta ei, nousen täältä kuten olen aiemminkin noussut.”


    • Syntymäsynkkä

      Tuksun kirjoittelut ovat todisteita hänen järjettömästä pahuudestaan ja sisäisestä rumuudestaan.

    • Hello Kitty-taksi

      "Miksei pinkki taxi?"

      Kaikki Hello Kitty-taksit oli korjaamolla asikkaan väkivaltaisten kohtausten takia.

    • "Mitä tapahtuu?"

      Tuksun tavarat pois Jollaksesta varastoon; Tuksu 24.9. illalla Facebookissa:

      ”Sadoittain merkkivaatteitani, koko omaisuuteni on kuulemma nyt roskalavan tai polttouhan alla!!!!!! EI VOI OLLA TOTTA, MITÄ TÄMÄN MAAN NAISET TEKEVÄT JULMUUTTAAN, VAIKKA SEKOITTAKSEEN KOKO PERHEEN JA PSYYKKSISESTI SAIRAAN MIEHEN!!!!!”

      .... Tuksu jatkoi 24.9. illalla:

      ”Anniina, mitä täällä oikein tapahtuu????? En ollut paikalla, ja Julia sanoi mulle että kaikki tavarani on viety varastoon!!!!????? JA MIKSI ETTE VIENEET TAVAROITANI JOLLAKSEN AUTOTALLIIN? JULIA SANOI OLEVANSA NIIN ALISTETTU, ETTEI VOINUT TEHDÄ MITÄÄN JA OTTI LÄÄKKEITÄ???????”

      • Anniinan vastaus

        Anniinan vastaus 24.9.

        ”No siis mun iskä on ollut viemässä sun tavaroita johonkin muuttovarastoon,
        joten ne on turvassa. Jos olet kuullut muuta, niin se henkilö on vain suutuksissa sanonut niin. Varmasti Markku toivoisi, että ne tavarat haetaan pois.
        Ja mä en tosiaan tiedä tästä muuta.”


      • Tuksu raivona

        Tuksu 24.9. raivona:

        ”EI VIT-TU VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AUTOTALLISSAMME OLISI OLLUT TILAA JA ISÄMME ON PSYYKKISESTI TOSI SAIRAS TÄLLÄ HETKELLÄ!!!!!!!!!!!!!

        MIKSI ETTE SOITTANEET MULLE ENNENKUIN ALATTE RAAHAAMAA TOISEN OMAISUUTTA JOHONKIN KALLIISEEN VARASTOON?????????????????????
        NO EI VIT-TU TODELLAKAAN MIETTINYT YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        VOI VIT-TUJEN KEVÄT!”


      • Kamat varastoon!

        Tuksu lopuksi 24.9.

        ”OLen kutsunut teidät aina meidän kalliisiin rapujuhliin ja kaikkeen muuhun mahdolliseen ja TÄMÄKÖ ON KIITOS??????????????????????????????? OMAISUUTENI RAHDATAAN KALLIISEEN VARASTOON KYSYMÄTTÄ KENELTÄKÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN?????? MIKSI ETTE EDES SOITTANEET ÄIDILLEMME JOKA ON SAANUT IHAN TARPEEKSEEN HÄIRIKKÖ ISÄSTÄMME??????????”

        Kuva illan 24.9. viestiketjusta:

        http://3.bp.blogspot.com/-ztVDYMMr290/UkHqPwwXyeI/AAAAAAAAATg/dyY-2Fm8vQc/s1600/09-24 elämänkirjat 2.png


      • Jack on täällä taas

        Tuksu 24.9. illalla:

        ”Ja nyt on elämänkirjat sekaisin......Isämme on päättänyt olevansa "ylipappi"
        ja "mun kunniaksi koko Suomi kuulemma sytyttää kynttilän joka ilta klo.19.00." Juliaa se oli kutsunut "Tuksun kaveriksi" ja Heidi, mun ystävä joka auttaa mua kaikessa mahdollisessa on kuulemma "omaishoitajani." APUA, mitä täällä tapahtuu.......????

        Suomalaiset näädät, mm. lestadiolaiset, manipuloivat isämme kokonaan puolelleen!!!! Lestadiolaisuus ei välttämättä edes ole Jumalasta, se voi tulla myös pahasta!!!!! Hyi, tää on kuin joku Hohto leffa ja isämme on Jack Nicholson!!! Se on pelottava, muuta en voi enää sanoa! Nyt ei enää edes naurata!”


      • Jack Nicholson

        Tuksun jatkokirjoitus 24.9.

        ”Lestadiolaiset näädät aivopesevät kokoajan isäämme, he haluavat kaiken multa pois. He myös manipuloivat isämme siihen, että MINÄ olisin narsisti, vaikka kukaan ei nyt näytä enää tietävän mitä tarkoittaa todellinen narsismi!!!!”


      • Tuksu ja kynttilät

        Tuksu ja kynttilät:

        ”Kynttilöitä sytytetään kuolleille!!!!!! Siis ihmisille, jotka ovat edesmenneitä!!!!
        Nyt nopeasti isällemme psykiatrista apua, viekää se vaikka Kellokoskelle,
        olen kuullut että se on parempi paikka kuin Aurora!!!!!”


      • Tuksu ja Twin Peaks

    • "Hermot meni!!!!"

      Markku-isän "syyskuinen psykoosi" yhä vaan jatkuu... Tuksun mukaan tilanne oli aamulla 27.9. tällainen:

      "Eihän tässä saa nukuttua kun oma isä lähettelee ihan psykoottisia tekstareita koko yön!! Hyi, tää alkaa oikeasti olla pelottavaa. Toivottavasti se ei kohta hyppää tuolta sohvan takaa niinkuin Twin Peaks leffassa Laura Palmerin isä! Kauheaa, miten ihmisen persoona voi sirpaloitua tai muuttua????

      No aloin lukemaan Amnesty Internationalin lehtiä kun autan vankeja rahallisesti ympäri maailmaa (ironista kyllä.) Täällä on ihan järjettömän mielenkiintoinen reportaasi mielipidevangeista, joihin kuuluu ns.imago vangit. Heitä on joka maassa ympäri maailmaa.

      Erikannen teksti menee: "Yksi sanoi rohkeasti ääneen,mitä ajatteli, ja hänestä tuli sellainen. Toinen tanssi torilla ja kärsi vuosia sellaisena. Kolmas syntyi sellaiseksi. Heidän on itse lähes mahdotonta vaikuttaa elämänsä kulkuun juuri nyt."

      Jutun mukaan ihmisiä passitetaan linnaan vain heidän nimensä, imagonsa jne.mukaan joten päättäjät täällä eivät ole puolueettomia. Keksitään joku syy jonka varjolla joku saa kärsiä, vaikka se todellinen manipuloija ja rikollinen pääsee vapaaksi.

      Olen hirveän pettynyt Suomeen, luulin aina tätä oikeusvaltioksi. Ja miten sellaista loanheitto roskaa on edes laillista julkaista, mitä kirjoitettiin lähinnä minusta mutta myös muista ihmisistä ympärilläni????? Kun kaikki siinä kirjassa on valetta paitsi nimeni. Nyt ihan oikeasti, opiskelen juristiksi joka keskittyy ihmisoikeuksiin!!!! Hermot meni!!!!”

    • 3 vkon jälkeen..

      Siitä on tasan 3 viikkoa punaisen farmaritaksin käynnistä Jollaksessa...
      ja Tuksun elämässä on yhä käynnissä valtaisa tapahtumien ja sattumusten vyöry...

      .

    • Mitäs jos tämä...

      Mitäs jos tämä kaikki hauskuus loppuukin tähän? Ei enää Tuksua? Ei Miami-satua?

    • Kostajan M1-isku

      Tuksun postaus 30.9. SeiskaLive-kommenttiosiossa:

      "Jos olisin kostaja, olisin jo hankkinut M1 lähetteen isällemme ajat sitten!!!!!!!
      Te näädät, Mia Oksanen törkykirjallaan plus Marko Haapahuhta ovat vastuussa isämme kärsimisestä, eikä kukaan toinen ihminen aiheuta toisen diabetesta!!!!
      Nyt turpa kiinni!"

      • ”Isä on tosi sairas"

        Tuksu kommentoi Julialle 1.10. illalla:

        ”Isä on tosi sairas, sairaampi kuin luulin psyykkisesti!!!!! Pysy erossa siitä, juttele äidin kanssa ja sun pitää soittaa mulle heti kun pystyt!!!!!! Ymmärrätkö että tilanne on vakava!!!!!! Rakastan sua. Johanna”


    • ”Isäni kommentit”

      Johanna Tukiainen 2.10. iltapäivällä:

      ”Isäni kommentit perheenjäsenistämme: minä olen prostituoitu ja peruna, joka ei osaa edes keittää perunoita. Julia on simpanssi ja sekopää. Äitimme on, no en viitsi edes sanoa.

      Isämme on "Suomen ylipappi", ja Heidi, joka on rakas ystäväni on "omaishoitajani." Että jos täällä viiraa päässä........niin se en ole ainakaan minä.”

      Niinpä niin. Tuksun isä käyttämät ilmaisut tyttäristään ovat oikein oivallisia.

    • Hymy 3.10.2013

      Hymy 3.10.2013 avasi Tukiaisten perheen hel-vetin esiin: Johanna-tytär on saattanallisella käytöksellään sairastuttanut perheenjäsenensä, ja nyt topakka Markku-isä haluaa sanoutua kokonaan irti paholaistyttärensä vinoutuneesta maailmankuvasta:

      ”Tuksun isän shookeeraava syvähaastattelu vain Hymyssä: ”En tunnista enää tytärtäni!”

      Tuoreimmassa Hymy-lehdessä on haastattelu, jota ei ole osattu odottaa. Vihdoin avaa suunsa kohublondi Johanna Tukiaisen isä, Markku Tukiainen. Laajassa syvähaastattelussa hän kertoo tyttärensä ja perheensä elämästä Johannan lapsuudesta Kanerva-kohuun ja aina tähän päivään.

      - Olemme ihan tavallisia ihmisiä. Toivon, että tämä haastattelu antaisi ihmisille syyn erottaa Johanna Tukiainen muista Tukiaisista. Johanna elää omaa elämäänsä ja tekee omia valintojaan. Minä en hyväksy väkivaltaa, enkä arvosta Johannan uravalintaa monine lieveilmiöineen, Markku painottaa.

      Tukiaisen perhe on huomattavasti tavallisempi kuin julkisuuden perusteella saatetaan ymmärtää.

      - Johanna liioittelee säännöllisesti perheemme varallisuutta, menestystä ja ulkoisia puitteita. Hän on kai kokenut, että se jotenkin loisi hänelle itselleen positiivisemman julkisuuskuvan. Muu perheemme ei ole halunnut julkisuutta, Johanna tietää sen, mutta silti vuosien saatossa on käynyt ilmi, että hänellä on suuria vaikeuksia tätä kunnioittaa.

      Jutussa hän kertoo muun muassa, miltä isästä tuntui, kun lapsi ilmoitti perustaneensa eroottisen tanssiryhmän tai kun ulkoministeri erotettiin tekstiviestikohun jälkeen. Hän kertoo myös lukuisista riidoista ja pahoinpitelystä, joka tapahtui perheen kodissa eräänä jouluna.

      Isän suorittama Johannan ”häätökin” on poikinut omia ongelmiaan, saati Johannan armoille jäänyt isän omistama rättisitikka, joka tuhottiin. Syvähaastattelun voi lukea kokonaisuudessaan painetusta lehdestä.

      - Pahinta on Johannan jokapäiväinen vahva humalahakuisuus, dominoiva käytös ja jatkuva pelko siitä, että hän räjähtää ja nostaa viikkoja kestävän mekkalan pitkin internetiä. Valehtelee, solvaa haukkuu ja uhkailee. Tuntemattomat ihmiset soittavat milloin milläkin asialla. Tulee tekstiviestejä milloin mistäkin numerosta, isä huokaa.

      Hän ei hyväksy tyttärensä rikollista käytöstä ja sanoo, että on vaikea tunnistaa Johannaa samaksi tyttäreksi jonka hän on kasvattanut.”

      Artikkeli kuva: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksun-isan-shookeeraava-syvahaastattelu-vain-hymyssa-en-tunnista-enaa-tytartani

    • Iltalehti 3.10.2013

      Iltalehti 3.10.2013:

      ”Hymy: Tukiaisen isä huolissaan tyttärestään

      Johanna Tukiaisen isä antoi Hymylle harvinaisen haastattelun, jossa tämä haluaa tehdä pesäeron Johannan ja muun perheen välillä.

      - Olemme ihan tavallisia ihmisiä. Toivon, että tämä haastattelu antaisi ihmisille syyn erottaa Johanna Tukiainen muista Tukiaisista. Johanna elää omaa elämäänsä ja tekee omia valintojaan. Minä en hyväksy väkivaltaa, enkä arvosta Johannan uravalintaa monine lieveilmiöineen, Markku Tukiainen, Johannan isä, sanoo Hymylle.

      Isä kertoo, että Tukiaisten perhe on huomattavasti tavallisempi kuin julkisuudessa on annettu ymmärtää.

      - Muu perheemme ei halunnut julkisuutta, Johanna tietää sen, mutta silti vuosien saatossa on käynyt ilmi, että hänellä on suuria vaikeuksia tätä kunnioittaa.

      Johanna nousi julkisuuteen vuonna 2008, kun paljastui, että ulkoministeri Ilkka Kanerva oli lähetellyt hänelle rohkeita tekstiviestejä. Markku Tukiainen myöntää Hymylle tuolloin yllättyneensä, että ministeri viestitteli hänen tyttärensä kanssa. Isä uskoo, ettei Johanna tajunnut, minkälaista julkisuutta olisi luvassa hänen myydessään tekstiviestit lehdelle.

      Isä painottaa, että ulostulo ei ole kosto Johannalle. Syynä on pikemminkin tyttären alamäki, joka näyttää isän mielestä kiihtyvän koko ajan. Isä kertoo olevansa huolissaan Johannasta.

      Markku Tukiainen myöntää myös, että hän olisi itse voinut tukea Johannaa aikoinaan enemmän. Isä paljastaa, että hänen oma alkoholiongelmansa jätti jälkensä perheeseen.”

      Uutinen kuva: http://www.iltalehti.fi/viihde/2013100317562360_vi.shtml

      • Tuksun ensikommentti

        Tuksun ensikommentti 3.10. iltapäivällä Hymyn artikkelin johdosta:

        ”Mitä meidän psyykkisesti sairas isä on yhtäkkiä alkanut riehumaan mediassa???? Mulle tulee tosi paha mieli, miksi lyötyä lyödään vielä lisää????
        Hymy ei muutenkaan kirjoita musta koskaan mitään positiivista.”


    • ”Se tappaa mut!!1!!”

      Tuksun ilta 3.10. on vielä nuori; tästä roottoreita vasta käynnistellään

      ”Tai siis isäni ei ole enää oma isäni, hänen koko persoonansa on muuttunut. Jos näkisitte isäni tekstiviestit, niin pyörtyisitte!!!!!! Siis kanmosta!!!! Kohta se varmaan tappaa mut!!!”

    • Jykevä Mielipaha

      Tuksu ”täysin järkyttynyt:”

      ”Olen täysin JÄRKYTTYNYT!!!!!! Tarvitsen nyt oikeasti jonkun älykkään psykiatrin apua, voiko joku laittaa tietoja mulle inboxiini!!! Mun on pakko päästä keskustelemaan jonkun ammattilaisen kanssa isästäni!!!! Isäni koko persoonallisuus on muuttunut, mä pelkään häntä Kaikkien näiden vaikeksieni keskellä en olisi ikinä uskonut, että OMA RAKAS isäni kääntyy mua vastaan plus sekoaa muutenkin!!!! Tartten muutenkin nyt ystäviä ja äkkiä!!!!”

    • Hymy 24.10.2013

      Hymy 24.10.2013:

      ”Markku-isä: Johannan jäljiltä näytti asunto tältä!

      Markku Tukiainen avautuu vihdoin perheensä ja Johanna-tyttärensä elämästä Hymyn laajassa haastattelussa. Hän paljastaa myös sen, miltä perheen Jollaksen-asunto näytti sen jälkeen, kun hän oli häätänyt Johannan huoneistosta.

      - Hän jätti jälkeensä pilalle menneet lattiat, rikkinäisen ikkunan ja kaikin puolin likaisen asunnon.

      - Johanna ei kyennyt kouluttamaan koiristaan sisäsiistejä eikä hän pystynyt huolehtimaan niiden ulkoilutuksesta. Nyt parketti on pilalla koirien ulosteista.

      Markku Tukiainen jatkaa hätkähdyttäviä paljastuksiaan Hymyn seuraavassa numerossa. Kaiken takana ei ole shokeeraus vaan huoli. Isä haluaa Johannan vihdoin tajuavan, miltä kaikki muiden silmissä, ei vain Johannan itsensä, näyttää.”

      Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/markku-isa-johannan-jaljilta-naytti-asunto-talta

      • On niin glamouria

        Voisko joku skannata ne kuvat tännekin.
        Varmaan karmeaa katsottavaa.....


    • Metka 666

      Tuksu mietti hiusvärejä 31.10. illalla:

      "Kumman värisen hiustenpidennyksen otan ennenkuin isäni tappaa mut?
      Otanko luonnonvaalean jossa hiekanvärisiä raitoja vai ihan kirkkaan platinablondin? Kumpi näyttäisi arkussa paremmalta, isäni juttujen perusteella en kauan elä?"

    • Tuikkurölli

      Tuksu lupaa sytyttää kynttilän joka ilta isänsä muistoksi (FB 2.11. iltapäivällä):

      "Olemme koko perhe menettäneet psyykkisellä tasolla kokonaan isämme nimeltä Markku Tukiainen.

      Hän on täysin muuttunut persoona, psykoottisessa tilassa, mutta tällä kertaa näyttää siltä, ettei hän tule enää parantumaan.

      Tulen rakastamaan aina sua rakas isäni, joka olit silloin se ihminen, joka olt ollessasi terve. Luulin, että menetys voi olla vain kuolemista, mutta ei. Toisen ihmisen menetys voi olla psyykkistä ja henkistä, tai esim. avioero, joka voi olla vieläkin traumitoisevempaa kuin todellinen kuolema.

      Olen hyvin surullinen ja annan entisen rakkaan isäni mennä. Hän myi oman tyttärensä lehdistölle, uskon että hän tulee saamaan tuomion kuolemansa jälkeen, samoin kuin vääristä valoista. Mutta uskon että isäni silti pelastuu, vaikka hänestä on tullut julma.

      Minä sytytän yhden kynttilän isäni Markku Tukiainen joka ilta sinun muistoksesi! AMEN. I know to many in my years but all were great ppl. RIP"

    • e-nomadi

      Tuksu harmitti 3.11. illalla vietävästi:

      "Teen huomenna poliiseille tutkintapyynnön tästä Facebook sivujeni ja identiteettini kaappauksesta, sekä useita eri rikosilmoituksia isääni vastaan.

      Sodin jo viime kesänä sitä vastaan, että en tee rikosilmoituksia omasta isästäni, mutta nyt tämä kaikki on mennyt liian pitkälle!!!!! Äitini pyysi itse, että teen isästä rikosilmoitukset. Olen hyvin surullinen."

    • Tuksuleaks

      Tuksun Jollaksesta karkotuksen jälkinäytös jatkuu tällä viikolla Tukiaisten perhepoliittisina neuvotteluina Helsingissä.

    • Sähkösoppari?

      Jokohan sillä on ne sähköt siellä Albertinkadulla?

      • Ei sähköjä vielä

        Sähköjä ei ole vielä kytketty, eikä Tuksu viihdy asunnossa vaan hengailee lähimaaston baareissa iltaöisin.


    • Iltapäikky 1

      Päikkyä pukkas tiistaina 5.11. aamuin illoin. Yleensähän on niin, että loppua kohden asioilla ja tapahtumilla on taipumus kiihtyä. Iltapäikky, osa 1:

      ”OLEN KAUHEAN PETTYNYT IHMISIIN.

      TÄSSÄ MAASSA TUNTUU OLEVAN SELLAINEN TAPA, ETTÄ KUN JOKU ON MAASSA, NIIN POTKITAAN VAAN LISÄÄ!!!!! ISÄNI ON PSYKOOSISSA,, JOKA JOHTUI TÄYSIN VIHANVALLASSA KIRJOITETUSTA KIRJASTA, JOKA ON TÄYTTÄ BULL SHITTIÄ ALUSTA LOPPUUN.

      URBAN SANOI JO HETI MITEN TOIMIA, ENSIN NOSTA SYYTE, HAE VAHINGONKORVAUKSIA JA MUUTA SUOMESTA HEL-VETTIIN.

      KOKO METROPOLI ON MUUTENKIN RASKAASSA RIKOSTUTKINNASSA, MUTTA ILMEISESTI SEKÄÄN EI RIITÄ. JÄTTÄKÄÄ VIT-TU PERHEENI JA MINUT RAUHAAN!!!!! MITÄ MINÄ OLEN TEILLE TEHNYT?????

      JULIAN DIABETES EI OLE MIKÄÄN VITSI JA OLEMME HYVIN LÄHEISIÄ. ONNEKSI OLKOON KOKO PAS-KA MAA, NYT HÄNEN SYNTYMÄPÄIVÄT ON PILALLA,. MIKSI TÄSSÄ MAASSA EI SAA ONNISTUA? KENELTÄ SE ON POIS, ETTÄ MINULLA ON ASIAT HYVIN?

      KESKUSTA ASUNTONI ON UPEASSA KUNNOSSA, KEIKKAA RIITTÄÄ JA SAIN KOIRANI TAKAISIN. SITÄ KATEELLISET IHMISET ILMEISESTI EI VOI SIETÄÄ. AINA PITÄÄ OLLA POTKIMASSA PÄÄHÄN.

      NYT RIITTÄÄ, OLEN TEHNYT RIKOSILMOITUKSEN SIVUJENI KAAPPAAMISESTA JA KOKO HYMYN PAS-KAFOORUMISTA JA POLIISI OTTI ASIAN HYVIN VAKAVASTI. MINULLE SANOTTIIN, ETTÄ TEKIJÄ ON JO TIEDOSSA JA KYSEESSÄ ON TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS SEKÄ TÖRKEÄ YKSITYISTEN ASIOIDEN LEVITTÄMINEN MEDIASSA.

      ÄITINI OTTAA ERON SINUSTA MARKKU TUKIAINEN!

      HAISTA VIT-TU PAS-KA ÄIJÄ!!!!!! OLET TUHONNUT PERHEEMME, JULIA ON TÄYSIN HAJALLA, SAMOIN KUN KOKO PERHEEMME. MYIT ESIKOISTYTTÄRESI HALVALLA!

      MILLAINEN ISÄ TEKEE NIIN?!!!! TOIVOTTAVASTI VERIRAHOISTA TULI HYVÄ MIELI, SILLÄ PALAT HEL-VETIN TULISSA KU-SIPÄÄ. PERHEEN PAPPI JA PÄÄ. KU-SIPÄÄ SINÄ OLET!!!"

      Osa 1 (2).

      • Iltapäikky 2

        Jatkuu, osa 2 (2):

        ”NYT JOHANNA TUKIAINEN -VIHA TÄSSÄ MAASSA ON MENNYT NIIN PITKÄLLE, ETTÄ MINUSTA LEVITELLÄÄN TÄYSIN KEKSITTYJÄ VIESTEJÄ. OLEN MUKA SANONUT, ETTÄ PER-SETTÄNI EI KUKAAN OSTAISI.

        HAISTAKAA VIT-TU.

        PER-SEENI KELPAISI KYLLÄ, JOS SITÄ HALUAISIN MYYDÄ, MUTTA EN OLE MIKÄÄN HUO-RA, VAIKKA ISÄNI NIIN SANOIKIN, ESIM. TUKHOLMASSA. SAAN JATKUVASTI ULKOMAILLA KEHUJA ULKONÄÖSTÄNI, MUTTA EIHÄN TÄSSÄ PAS-KAMAASSA YMMÄRRETÄ NÄYTTÄVÄSTÄ JA NAISELLISESTA TYYLISTÄ MITÄÄN.

        SAA-TANAN HARMAAT TAVIKSET ARVOSTELEE KATEELLISENA JOKAISTA LIIKETTÄNI. OTAN UUDEN HIUSTENPIDENNYKSEN JA MUUTAN KOKONAAN ULKOMAILLE, MISSÄ MINUA ARVOSTETAAN.

        Jarnan kanssa olemme selvittäneet kaikki asiat. Jarna tietää, että en ole häntä syyttänyt mistään tai haukkunut. HALOO, EN OLE MIKÄÄN HULLU, VAIKKA MEDIASSA JA ERITYISESTI METROPOLISSA NIIN SANOTAAN. Jarna ei ole niin tyhmä, kuin näädät ilmeisesti ajattelette.

        Minä olen antanut anteeksi hänelle, ja hän ymmärsi erehtyneensä.

        HAH HAH, näätiä varmaan vi-tuttaa nyt. Tiedän kyllä, mitä olette Jarnalle valehdellut. Katsomme nyt miten tästä edetään. Hänelle on raskasta kaikki pas-ka mitä netissä jauhetaan ja nyt katsotaan loput keikat ammattitaitoisesti ja sitten tehdään uudet suunnitelmat.

        Lisää keikkoja on myyty isäni valehtelusta huolimatta.

        HAHAHAH haista vit-tu Markku Tukiainen, jäät täysin yksin.

        Miltä tuntuu paviaani? Julia ei rakasta sinua, äiti ottaa sinusta eron, en ikinä anna sinulle anteeksi. Menit liian pitkälle, ja vaikka olet psykoosissa, ei se selitä esimerkiksi minuun kohdistunutta pahoinpitelyäsi.”

        Osa 2 (2).


    • Aamupäikky 1

      Päikkyä suorana tekstinä. Viime päivien historiallisten tapahtumien valtavassa vyöryssä Dolls-sivuilta on siivottu pois kaikki päikkytekstit taaksepäin vuoteen 2011 asti. Miksi on näin, se selviää sitten aikanaan. Tallessa kaikki jutut kuitenkin ovat satojen ihmisten tietokoneilla ympäri maan ja internetin palveluissa.

      ”ISÄNI MARKKU TUKIAINEN EI MYYNYT MINUA "TASOKKAALLE" LEHDELLE HYMYLLE ESIM. SEN TAKIA ETTÄ OLISI SUUTTUNUT ALKOHOLINJUOMISESTANI, VAAN TÄYSIN ERI SYISTÄ!

      HÄN ON TÄLLÄ HETKELLÄ PSYKOOSISSA, JOTA EI NÄYTÄ SUOMALAISET TAJUAVAN KUKAAN MUU, KUIN PAITSI ÄITIMME JA SISKOMME, NIIN ERÄÄT PSYKIATRISET SAIRAANHOITAJAT.

      KATSON ISÄMME VIIMEISEKSI RUUVIN IRROTTAJAKSI PÄÄSSÄÄN SUOMEN MEDIAN, JA NS. "PALJASTUSKIRJAN", JONKA OTAN JURISTINI KANSSA UUDELLEEN KUNNOLLA POLIISITUTKINTAAN, JOS TÄLLE ASIALLE EI ALA TAPAHTUA JOTAIN JA NOPEASTI!!!!!

      TOINEN IKÄVÄ UUTINEN: OMAT FACEBOOK SIVUT KAAPATTIIN VAJAA VIIKKO SITTEN, EN TODELLAKAAN TIEDÄ MITEN SE ON MAHDOLLISTA KUN EN OLE (AINAKAAN MUISTAAKSENI) JÄTTÄNYT MITÄÄN TIETOKONETTA AUKI RAVINTOLOISSA JOSSA OLEN NETTIÄ KÄYTTÄNYT.

      JA VIIME AIKOINA OLEN KÄYTTÄNYT NETTIÄ LÄHINNÄ VAIN OMAN KÄNNYKKÄNI KAUTTA. NÄHTÄVÄSTI SUOMESSA ON OLEMASSA JOTAIN HAKKEREITA JOTKA MENEVÄT SIVUILLENI KUITENKIN. ESIM. PSYKOPAATTI ARTO LÄNSMANIN KANSSA KUN OLIN NAIMISISSA, NIIN FB SIVUNI KAADETTIIN PERÄTI 50 KERTAA AVIOLIITTOMME AJAN.

      KUITENKAAN KUKAAN SUOMALAINEN EIKÄ ULKOPUOLINEN IHMINENHÄÄN EI SITÄ PÄÄTÄ KENEN KANSSA MENEN NAIMISIIN!!!!!!

      TÄMÄ ALKAA TODELLAKIN OLLA SAIRASTA TOUHUA!!!!!

      ENNEN ARTON TAPAAMISTANI ASUIN MIAMISSA 3KK OLLESSANI VIIMEKSI 31 VUOTIAS KUN OLIN SIELLÄ JA SILLOINKIN FB SIVUNI KAADETTIIN KYMMENIÄ KERTOJA JA MINULLE TEHTIIN ILKIVALTAA KOHDISTUEN EX-MANAGERIINI JA LÄHELLÄ OLEVIIN IHMISIINI.”

      Osa 1 (2).

      • Aamupäikky 2

        Jatkuu, osa 2 (2):

        ”Nyt onkin sellainen juttu, että alan todellakin saamaan tarpeekseni! Tai itseasiassa olen saanut jo kauan aikaa sitten. EI KUKAAN, siis ei kukaan, ei edes Matti Nykänen saa tällaista pas-kaa niskaansa ja ajojahtia kuten minä!!!!!

        Kyseinen henkilö joka oli kaapannut FB sivuni itselleen, ehti esiintyä Johanna Tukiaisena vajaan viikon verran ja kopioida koko hyvin henkilökohtaisen inboxini itselleen, josta on nyt lähtenyt levittämään henkilökohtaisia keskustelujani eri ihmisten kanssa ympäri nettiä!

        Kyseessä on siis erittäin vakava tapaus, ei vain sivujeni kaappaus. Lisäksi tähän asti levitetyistä jutuista noin 60% on oikeasti minun kirjoittamiani ja 40% eivät todellakaan ole!!!!! Minä en esimerkiksi ole sanonut itse itsestäni: "Olen lihava, ruma, ahterini on suuri ja läski enkä saa ketään miestä Suomesta." Sen sijaan olen kyllä puhunut itsemurhasta jossain toisessa asia yhteydessä aikaisemmin (no ei mikään ihme että ihmisen päässä alkaa pyörimään itsetuhoiset ajatukset kaiken tämän paskan jälkeen!!!!!)

        Mitä tulee mieskokemuksiini niin kohta täytyy todellakin todentaa kuten eräs erittäin kuuluisa jääkiekkovalmentaja sanoi minulle, että: "Minä en rakasta ketään muuta kuin kaikkia koiriani sekä rahaa. Ja piste."

        Isäni mukana minulla meni myös nyt maku miehiin, hän on koko elämäni ollut läheinen kanssani ja rakas minulle. Se että oma isä pettää, sitä pahempaa ei elämässä enää ole.

        Tämä kattoi ex-aviomieheni Arton pettämiset minua kohtaan kymmenien tuhansien kertaisesti. En tule koskaan antamaan tätä hänelle anteeksi. Vanhempani ovat olleet naimisissa 45 vuotta ja äitini hakee nyt avioeroa.

        Kiitos erityisesti tästä seuraaville henkilöille: Marko Haapahuhta Metrotuotannon vetäjä joka ei itse varmastikaan ole onnellisesti naimisissa Lindan kanssa tai jos on tällä hetkellä, niin Haapahuhdan luonteella avioero on 100% varma ihan muutamien vuosien sisällä. Linda ei kuulu käsittääkseni hänen synteihinsä mitenkään.

        Erityiskiitos ns. paljastuskirjan takana olleille demoneille nimeltä "Helen" muka haamukirjoittaja joka on oikeasti Metrotuotannon valokuvaaja, pujopartainen Henkka.

        Ja kaikkein pahimpana belsebubina Mia Oksanen, jolloin tulee mieleen, että nyt täytyy kiittää Jumalaa, että hel-vetti on onneksi ihan oikeastikin olemassa! Te kaikki aiheutitte yhdessä sen, että isämme heikko psyyke romahti lopullisesti. Toivottavasti teillä on hyvä olla ja elätte loppuelämänne hyvän omantunnon kanssa!”

        Osa 2 (2).


    • Rikosilmo isästä!

      Seiska Live raportoi Tuksun tekemästä rikosilmoituksesta 12.11. ip:

      ”Johanna Tukiainen toteutti uhkauksensa - marssi poliisille perheenjäsenensä takia!

      Viihdetaiteilija Johanna Tukiainen teki viikonloppuna rikosilmoituksen isästään.
      Johanna on julkisesti kertonut Facebook-sivuillaan, että hänen isänsä Markku Tukiainen olisi luvatta myynyt Johannan lapsuuskuvia ja kertonut hänestä valheita lehtien sivuilla.

      Mojova perheriita sai alkunsa jo kesällä, kun Johannan isä heitti hänet poliisivoimin ulos Jollaksen-kodista. Tämän jälkeen isän ja tyttären välinen sanasota ja sättiminen paisui kaoottisiin mittasuhteisiin sosiaalisessa mediassa.

      TAUSTAT: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Markku-isan-koskettava-kirjoitus-Tuksusta-Toivon-ettei-ole-liian-myohaista/1016145

      Seiska tavoitti Johannan, joka kertoi avoimesti tilanteestaan. Mitä Johannalla oli sydämellään selviää Seiska NEWS -lähetyksestä kello 19.00 FOX-kanavalla ja SeiskaLivessä.”

      Linkki uutiseen: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-toteutti-uhkauksensa-marssi-poliisille-perheenjasenensa-takia/1023171

      -ggg-

    • HAIN APUA ITSELLENI

      TUKSU: "HAIN APUA ITSELLENI"

      Tuksu on hakenut terapia-apua (mutta millä rahalla, karva-amexillako?) synnyttämänsä ongelmavyyhden käsittelyyn. Seiska kertoi 12.11. illalla näin:

      ”Johanna Tukiainen: Hain apua itselleni!

      Kohublondi Johanna Tukiainen riitaantui niin pahasti Markku-isänsä kanssa, että he ovat tehneet toisistaan rikosilmoituksia. Johanna on suivaantunut isälleen siitä, että hän kommentoi tyttärensä tekemisiä julkisuudessa.

      - Kyllä, tein isästäni rikosilmoituksen, mutta vasta sen jälkeen, kun hän oli tehnyt minusta kymmeniä rikosilmoituksia. Se, että oma isäkin nousi minua vastaan, oli todella iso pettymys.

      - Olen surullinen ja vihainen, että hän myi minut medialle. Haluan ymmärtää hänen tekojaan, mutta en tiedä pystynkö antamaan hänelle koskaan anteeksi, Johanna Tukiainen sanoo.

      Hän kertoo tehneensä toisenkin rikosilmoituksen.

      - Tein rikosilmoituksen myös identiteettivarkaudesta. Facebook-tilini nimittäin kaapattiin. Se on vakava rikos. Luulin ensin, että isäni oli kaiken takana, mutta kyseessä olikin aivan toinen henkilö, Johanna sanoo.

      "En jaksa kantaa tätä taakkaa yksin"

      Johanna on hyvissä väleissä äitinsä, Julia-siskonsa ja pikkuveljensä kanssa. Välit isään ja Jasmine-siskoon ovat tulehtuneet todella pahasti.

      - Emme ole isäni kanssa missään tekemisissä. Hän on tällä hetkellä todella huonossa kunnossa. Jouduin toteamaan äidilleni ja muulle perheelleni, että isäni teko oli minulle se viimeinen niitti.

      - Käännyin ammattiauttajien puoleen. Tapaan psykologin ja psykiatrin. Hain viimein apua itselleni. En jaksa enää kantaa tätä takkaa yksin. Tämä kaikki on ollut minulle todella raskasta, Johanna kertoo itkien.”

      Linkki: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-Hain-apua-itselleni/1023180

    • Ei valoa, ei sähköä

      Kohta kolme kuukautta kulunut Suuresta karkotuksesta, mutta Albertinkadulle Tuksu ei ole vieläkään osannut hommata sähköjä. Hän loisii siksi muualla, mm. Susanna Gärdströmin, Juha Immosen, Salla Degerthin, jne. asunnoilla sekä keskustan baareissa, hotellien auloissa, ja latailee tietokonettaan ja puhelintaan tuolta.

      • Tuksun piilopirtit

        Tuksu majailee siis Susanna Gärdströmin luona, joka asuu Pihlajistossa.
        Tässä osoite kartalla:

        http://www.fonecta.fi/yritykset/Helsinki/2519810/Gardstrom Susanna Tmi

        Muita Tuksun majapaikkoja ovat:

        - Juha Immosen asunto
        - Salla Degerthin asunto
        - Joel Tokoin asunto
        - ns. Diamon Vainin asunto

        Pippurisuuttaaja-Tonin ansiosta Tuksulla on piilopaikka Lempäälässä.


      • Immoskan possu?
        Tuksun piilopirtit kirjoitti:

        Tuksu majailee siis Susanna Gärdströmin luona, joka asuu Pihlajistossa.
        Tässä osoite kartalla:

        http://www.fonecta.fi/yritykset/Helsinki/2519810/Gardstrom Susanna Tmi

        Muita Tuksun majapaikkoja ovat:

        - Juha Immosen asunto
        - Salla Degerthin asunto
        - Joel Tokoin asunto
        - ns. Diamon Vainin asunto

        Pippurisuuttaaja-Tonin ansiosta Tuksulla on piilopaikka Lempäälässä.

        Onko uusi minipossu ostettu muodollisesti Immoskan nimiin, ja sitä piilotellaan hänen asunnollaan tarvittaessa?


      • Vuosaaren mesta?
        Tuksun piilopirtit kirjoitti:

        Tuksu majailee siis Susanna Gärdströmin luona, joka asuu Pihlajistossa.
        Tässä osoite kartalla:

        http://www.fonecta.fi/yritykset/Helsinki/2519810/Gardstrom Susanna Tmi

        Muita Tuksun majapaikkoja ovat:

        - Juha Immosen asunto
        - Salla Degerthin asunto
        - Joel Tokoin asunto
        - ns. Diamon Vainin asunto

        Pippurisuuttaaja-Tonin ansiosta Tuksulla on piilopaikka Lempäälässä.

        Onko nämä paikat jo ilmoitettu kaupungin eläinsuojelueläinlääkärille? Nyhän sillä on se minipossu, vai onko se viety Vuosaareen jonkun tuttavan luo, joka on aiemmin säilytellyt myös Tuksun koiria silloin tällöin. Muuten, kuka hän on?


    • EI häpyä puliakalla!

      Johanna Tukiainen kirjoitti 20.11. illalla Seiska Livessä:

      "Kävin tapaamassa isääni mielisairaalassa, jonne hän kuuluukin.
      Pöllöt ovat puhuneet! Tiedän nyt tasan tarkalleen mitä tehdä elämäni kanssa :)"

    • ”Isäni on sika”

      Tuksun ja lukijoiden chatti 21.11. aamuyöllä Seiska Livessä. Tuksun perusviesti:

      ”Isälleni en anna ehkä koskaan anteeksi tekemiänsä tekoja. Samalla nousee miesviha muutenkin, oon nähnyt niin paljon. Pidän isääni sikana ainak.täl hetkellä.”

      Linkki keskusteluun: http://pastebin.com/1wBYFUU9

      • Malkakatto

        Tuksu 21.11. ip elämäntilanteestaan:

        "´Hieman vaikeaa´ on hyvin lievä ilmaisu tilanteestani.
        Äiti sanoi hyvän kommentin eilen sairaalassa isällemme: Miten voit ottaa roskan toisen silmästä kun et näe malkaa omassa silmässäsi? (Raamattu)"


      • Metka
        Malkakatto kirjoitti:

        Tuksu 21.11. ip elämäntilanteestaan:

        "´Hieman vaikeaa´ on hyvin lievä ilmaisu tilanteestani.
        Äiti sanoi hyvän kommentin eilen sairaalassa isällemme: Miten voit ottaa roskan toisen silmästä kun et näe malkaa omassa silmässäsi? (Raamattu)"

        Vuodatan jäätyneitä kyyneleitä näiden tekstien edessä.


    • Naapuriapu

      Tuksu yritti luikerrella takaisin Jollashoviin, kun Pappamuratti ja Kooma olivat samanaikaisesti sairaalassa (Pappa Aurorassa, Kooma Meilahdessa).

      Valpas naapuri huomasi asian ja hälytti Poliisin paikalle, ja Tuksu joutui lähtemään paikalta välittömästi. Joe Paskon kirjoitus 21.11.2013:

      "Takilatiellä on taas tarvittu virkavallan apua

      Saamani tiedon mukaan Johanna oli rantautunut vanhasta muistista Jollakseen.

      Seiskan Livessähän onkin saatu tänään nauttia uusista kuvista. On kuvattu Julian tärkeitä omaisuuksia ja Jasminen maalaamaa taulua. Ylipäätään oltu hereillä valoisaan aikaan, mikä sinäänsä on iloinen asia.

      Koirista intensiivisesti huolissaan olleiden iloksi kerrottakoon, että vi-tutuksen määrä saattaa lisääntyä tuntuvasti. Johanna on vihdoinkin onnistunut hankkimaan lisää eläimiä kiireisen elämänsä virkistykseksi. Tukiaisen seurue koostui upeasta rinnakkaasta blondista, kahdesta koirasta ja uudesta possusta.

      Poliisille oli soiteltu, kun osa porsaista ei suostunut poistumaan paikalta.

      Tilanteessa on vahvasti ajojahdin makua, koska poliisi ohjeisti Tunkkia poistumaan paikalta. Poliisiauton kylkiä ei potkittu, ketään ei lyöty kurkkuun, possua ei viety varastokoppiin, vaan tilanne sujui rauhallisesti. Taksilla katosi paikalta.

      Nyt odotellaan, että tämä Tunkin miesvihan hoidossa käytetty terapiaporsas saa virallisen esittelyn Livessä. Tuleeko porsaasta Paco, otetaanko Nassu uudestaan käyttöön, vai haistellaanko kansainvälisempiä tuulia Paris Hiltonin kanssa?

      Sellainen virkistävä päivitys, nöf nöf vaan kaikille."

      Blogiin: http://joepasko.blogspot.fi/2013/11/takilatiella-on-taas-tarvittu.html

      • Puolustusvalmistelut

        Jollashovin puolustusta pitäisi viimeistään nyt vahvistaa tainnutuskranaateilla ja konekivääripuolijoukkueella sekä laittaa tontin rajoille korkeat piikkilankaesteet. Paukku- ja valoilmaisimien ansalangat on viritettävä.


      • Huom. ilmapuolustus!
        Puolustusvalmistelut kirjoitti:

        Jollashovin puolustusta pitäisi viimeistään nyt vahvistaa tainnutuskranaateilla ja konekivääripuolijoukkueella sekä laittaa tontin rajoille korkeat piikkilankaesteet. Paukku- ja valoilmaisimien ansalangat on viritettävä.

        Lisäisin tuohon vielä ilmapuolustuksen vahvistamisen yhdellä ohjuspatteristolla.


    • Jasmine tuki Anettea

      Jasmine kävi Jollashovissa moikkaamassa Anettea perjantaina 22.11..
      Tässä hänen Seiska Live -postauksensa 23.11. iltapäivällä:

      ”Huolissani

      Eilen oli todella stressaava ilta. Ei tullutkaan mukavaa chilli-ilta illallisen kera, vaan olin toisen tukena ja avuttomana yrittänyt auttaa tilannetta, joka oli lähtenyt lapasesta jo kauan ennen kuin kuulin tästä.

      Julian ystävä ja kämppis on laittanut asunnon uuteen uskoon, ja oon ylpeä, kun kävin kattoo minkälaiseksi on koti laitettu, ja kaikki on mennyt niin hyvin tässä viime aikoina ystävien ja perheen takia.

      Ystäviä tarvitsee, mutta välillä jopa se ystävä, joka yrittää koviten, tarvitsee ystävän, ei kukaan täällä yksin ole. En jaksa mennä yksityiskohtiin, mutta eilinen oli sydäntäsärkevää katsottavaa, ja toivoin, että mun ja äidin aikaisempi panostus olisi kantanut pidemmälle....

      Kukaan vanhemmista ei ole kenenkään "puolella", sehän kuulostaa vaan lapselliselta, mutta äidin rakkaus kantaa kaiken yli, ja apu ja rakkaus ei koskaan lopu ketään lasta kohtaan. Apuahan tässä juurikin on tarjottu, mutta kaikki rajallaan.

      Toivon, että vaikka on riippuvaisuuksia tai paha mieli tai katkera tai vihainen, niin avaisi silmät nyt…

      Mikään ei vaikuta auttavan, ja en toivo, että ketään solvataan tai haukutaan; toivon, että näette, kuinka sairas ihminen voi olla. Sellainen tarvitsee apua, ei haukkumista, oli sitten omasta päätöksestä tai pakosta. Ja joku Johannan ystävistä pitää toivottavasti huolen koirista ja uudesta vaativasta vauvasta.

      ... tottakai puutun asioihin, joihin vedetään mukaan heikompi persoona tai eläimiä tai joku, kenestä välitän.

      Kuva kirjoitus: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Huolissani-/1024309

      • Nyt jotain rotia!

        Nyt jotain rotia tähän hommaan, ja Tuksu on revittävä irti Kooman kimpusta!


    • Iltamakasiini 24.11.

      "Pakkomuutto Jollaksen kodista sekä oikeuden tuomiot, joiden vuoksi häntä uhkaa vankila, ovat vaikuttaneet mielialaan.

      - Suhde isääni masensi minut jälleen..." Iltamakasiini raportoi 24.11.2013:

      ”Johanna Tukiainen: ”Syön masennuslääkkettä”

      Ongelmia!

      Johanna Tukiainen myöntää vastoinkäymisten vaikuttaneen hänen mielialaansa niin paljon, että masennuslääkkeeseen turvautuminen oli ainoa keino päästä elämässä eteenpäin.

      - Perheessämme on isoja ongelmia. Syön masennuslääkettä. Se auttaa. Lopetin aiemmin (lääkkeen syömisen) ja luulin pärjääväni ilman lääkettä, mutta se ei onnistunut, Johanna Tukiainen kertoo.

      Elämässä on ollut hankaluuksia. Pakkomuutto Jollaksen kodista sekä oikeuden tuomiot, joiden vuoksi häntä uhkaa vankila, ovat vaikuttaneet mielialaan.

      - Suhde isääni masensi minut jälleen. En ansaitse (käräjäoikeuden) tuomioita. Kaikki tämä on tullut samaan aikaan.

      - Psykiatrit ja sairaanhoitajat ovat ymmärtäneet kriisitilanteeni. Olisin kadulla, jos ex-mieheni ei olisi auttanut minua. Fredalla olen viihtynyt hyvin. Tavaraa on paljon ja kaikki ei mahdu vaatekaappiin. Asun koirieni kanssa. Ne ovat minulle suuri tuki ja turva.

      Johanna oli sunnuntaina vielä keikkamatkalla. Hänen mukaansa myös Julia-sisko oli mukana viikonlopun keikoilla, vaikka Julia ei esiintynytkään showssa.

      - Hän ei ole esiintynyt, vaan on muuten ollut mukana Porissa ja Harjavallassa.”

      Saitti: http://iltamakasiini.fi/johanna-tukiainen-syon-masennuslaakketta/

    • Taisteluhälytys!

      Tuksua harmittaa vietävästi, kun Jollashovin portit eivät hänelle enää aukea. Katkera tilitys jatkui 28.11. aamuyöllä SeiskaLiven kommenteissa:

      "Jollakseen eivät kuulu perheestä ulkopuoliset ihmiset tällä hetkellä.
      Mutta joka tapauksessa perheasiamme eivät kuulu teille eikä kenellekään."

      Johtopäätös: kohta Tuksu tekee Jollashoviin uuden hyökkäyksen, ja se hyökkäys on varmasti juonikkaampi, yllättävämpi ja rajumpi.

      • EI keikkaa

        Tulevana viikonloppuna kannattaa olla erityisen tarkkana, sillä Tuksu on Helsingissä, ei keikkoja viikonloppuna.


      • Myrsky nousee

        Juuri nyt lienee tyyntä myrskyn edellä.


    • siipeilevä sika

      Kenenköhän nurkissa se lokkii , taisi nousta tie pystyyn albertin residenssissä.
      Ihmisparkoja jos joutuvat majoittamaan tämän kiertolaissirkuksen,2 sikaa ja nippu koiria,prkl.
      Sitä meteliä ja paskan hajua...

      • Kovakalloinen

        Yhä hankalammaksi menee jääräpäisen Tuksun elämä...


      • Toisaalta, toisaalta
        Kovakalloinen kirjoitti:

        Yhä hankalammaksi menee jääräpäisen Tuksun elämä...

        Mutta toisaalta... On se niin hienoa, että voi tehdä sitä työtä mitä haluaa.


    • Tuksu 13.12.13

      Tuksu SeiskaLivessä tänään 13.12. aamulla:

      ”Valmistautuminen päivän kuvauksiin Jollaksessa
      Mun kulta Juha laittoi tukkani tosi kauniisti tän pvän lehtikuvauksiin ja Julialle upean nutturan. Jollaksessa on suoranainen eläintarha täl hetkellä!"

    • * Prinsessailluusio

      Kuvaukset tehtiin ensi viikon Joulu-Seiskaa varten. Jollashovin tiloja käytettiin kuvausten kulissina. Talon omistaja on sairaalassa, ja Seiska käy talon sisällä kuvaamassa omiaan. Missä on ryhtisi, kunniatyöt, Seiska ja Aller Media?

      • Anonyymi

        Julia Tukiainen kuoli Seiskan kuvausten jälkeisenä yönä Seiskan kuvauspalkkiona Jollakseen tuomiin alkoholijuomiin ja Julian ottamien lääkkeiden yliannostukseen.


    • Markku yhä Aurorassa

      Tilannepäivitys 20.12.2013: Markku Tukiainen on edelleen Auroran sairaalassa Helsingissä. Hän pääsee liikkumaan sairaalan kahvilaan ihan omin voimin ja on siellä surffannut netissä puhelimellaan. On vaikuttanut siltä, että hänen lääkityksensä on nyt järjestyksessä.

      • "mitä kummaa"

        Hymy-näätä "mitä kummaa" (kiitos tiedosta!) 3.1.14:

        "Markku on tänään nähty ajelevan vihreällä sittarilla, joten on varmaan päässyt sairaalasta."


    • Anetten karkotus

      Tuksun kuvailu Dolls Diaryssa 21.12.13 siitä, mitä tapahtui Anettelle:

      "... Viimeisimpinä aikoina muutamia kuukausia sitten Julia lähti nopealla varoitusajalla Tukholmaan. Kerron nyt hänen omat sanansa, mitä hän sanoi.

      Hän ei ollut koskaan pyytänyt Anettea asumaan Jollakseen, isämme Markku Tukiainen pyysi hänet sairaassa tilassa. Isämme tarjosi etelänmatkaa Julialle ja Anettelle yhdessä, mutta Julia kieltäytyi siitä, koska tiesi, että matkarahat olisivat tulleet isämme myymistä jutuista Hymylle.

      Julia ei ollut pyytänyt Anettea asumaan Jollakseen. Usamman kuukauden ajan Anette osteli isämme rahoilla erilaisia huonekaluja, sisutustavaroita jne. Hän poisti isämme kanssa kaikki valokuvani Jollaksesta, ja kaikki arvokkaat vaatteeni, joita vuosikausia ostelimme Julian kanssa ulkomailta, ovat kadonneet minulta.

      Äitimme sai Anetten kiinni siitä, että hän oli ostanut isämme kanssa yhteisen Rio De Janeiron matkan, jonne olivat lähdössä ensi vuonna. Näin ollen Anette syyllistyi petokseen, käyttäen hyväkseen psyykkisesti sairasta ihmistä.

      Anette on Dolls-ryhmän entinen tanssija, joka on myös itse sairastunut aiemmin useaan psykoosiin. Hän varmasti tiesi isaämme olevan sairas.

      Äitimme käski Anetten muuttaa pois Jollaksesta. Hän oli ilman mitään lupaa rakentanut oman kauneushoitolan Jollaksen alakerran huoneeseen, jossa hänen oli tarkoitus tehdä yhdessä Julian kanssa kosmeettisia hoitoja. Julia ei ollut tästä edes tietoinen. Sain Anettelta törkeitä tekstiviestejä, joissa hän syyttää minua Julian kuolemasta...”

    • nihyweangler

      aeka paha moka lähettää Anette poes

      • Kohtalonsinetti

        Tuksun operaatio Anetten karkottamiseksi pois Jollashovsta sinetöi Julian kohtalon.


    • Osasyy juristin?

      Jotain on tapahtunut 5.12., kun Tuksu kävi tapaamassa Markku-isää Auroran sairaalassa. Oliko onnistunut asianajajansa avulla laatimaan jonkin paperin, jolla hänet määrättiin omais-/ läheishoitajaksi Julialle, koska isä oli tahdonvastaisessa hoidossa?

      • 7L, 16.1.2014

        ”Julia Tukiainen haudataan viikonloppuna

        Julia Tukiainen haudataan lauantaina 18. tammikuuta Helsingissä. Julia lasketaan haudan lepoon vain lähipiirin läsnä ollessa. Julian äiti löysi tyttärensä kuolleena kotoaan Helsingin Jollaksesta 17. joulukuuta. Johanna Tukiainen kertoi aiemmin, että hän suunnittelee Julian hautajaisia äitinsä kanssa.

        - Aiomme kutsua hautajaisiin vain ne ihmiset, joita Julia rakasti. Puemme äitini kanssa Julian sellaisiin vaatteisiin, joista hän piti. Julia rakasti kaikkea kaunista. Hän oli hirveän esteettinen ja rakasti luksusta, Johanna kertoi.”

        Teksti Julian kuva: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Julia-Tukiainen-haudataan-viikonloppuna/1030172


    • 7L, 18.1.2014

      Reilut 4 kuukautta punaisen farmaritaksin perävalojen välähdyksystä Jollaksessa, ja Julia on jo pantu maan sisään. 7L raportoi 18.1.2014:

      ”Julia Tukiainen haudattiin: murtunut Johanna ei voi käsittää siskonsa kuolemaa

      Joulukuussa menehtynyt Julia Tukiainen haudattiin tänään lauantaina. Julia laskettiin haudan lepoon vain lähipiirin läsnä ollessa. Intiimissä tilaisuudessa olivat paikalla Tukiaisten perhe ja muutamia lähimpiä ystäviä. Siskonsa menettänyt Johanna Tukiainen menetti myös parhaan ystävänsä.

      - En ole vielä käsittänyt hänen kuolemaansa. Voin viime yönä todella pahoin, vatsaani särki. Se johtui stressistä, surun murtama Johanna kommentoi.

      Julia menehtyi 17. joulukuuta vain 30-vuotiaana ja hänet haudattiin Malmin hautausmaalle.”

      Kuva Punapää-Tuksusta:

      http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/johannakirkko.jpg

      Artikkeli pari kuvaa: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Julia-Tukiainen-haudattiin-murtunut-Johanna-ei-voi-kasittaa-siskonsa-kuolemaa/1030284

    • Syntymäsynkkä

      Tuksu teki uuden paluun Jack Nicholsonin Jollashoviin. Karusti kävi, nyt ei punainen farmaritaksi kuljettanut häntä pois vaan ns. miekkataksi.

      Tuksu siis mukiloi Markku-isänsä 23.1.14 illalla, ja Poliisi korjasi hänet talteen. Seuraavassa selvää ja suoraa tekstiä Markulta tapahtumien kulusta (apukirjoittajan avittamana laadittu kirjoitus):

      ”Elämä ei aina ole helppoa ja tuskin sitä niin vanhaksi ja viisaaksi koskaan tulee, että osaisi aavistaa mitä uusi päivä tuo tullessaan. Tästä asiasta sain hetki sitten muistutuksen.

      En enää tiedä mitä pitäisi ajatella, puhumattakaan, että osaisin arvioida mikä on järkevää. Perheemme asiat ovat joka tapauksessa niin julkisia, että Julian kuolema ja hautajaiset on pitänyt raportoida tarkasti kaikille, jotka korvansa kallistaa.

      Ei kai tässä enää mitään pyhää ole, koko perheen voimin rakennetaan uraa puolin ja toisin. En enää pysty ymmärtämään missä ne rajat menee. Julian kuolemasta jäi viimeisiä sanoja viljeltäväksi, muistetaan kertoa mitä Julia olisi milloinkin halunnut. Mihinkään Julian kuolema ei tunnu vaikuttavan. Viimeiset sanat muistuvat mieleen, kun niillä voi omaa asiaa ajaa, mutta Julian kohtalo ei tunnu koskettavan, eikä siitä ole mitään opittu.

      Sanon tämän äänen, koska olen vain niin umpikujassa ja tästäkin kirjoituksesta joka tapauksessa saan taas palautetta. Oletettavasti olen taas psykoosissa, dementoitunut ja minua käytetään hyväksi. Missään tapauksessa en voi olla uhri omassa kodissani. Minun pitäisi olla hiljaa, alistua ja antaa viisaampien hoitaa tiedottaminen. Nyt vaan riittää.

      Annoin aikaisemmin haastattelun Hymylle ja nyt sain maksaa siitä.

      Johanna saapui taksilla Jollakseen klo 21:30 (to 23.1.2014). Ulkoa kuului itkun sekaista sadattelua ja kohta alkoi ovikello soida. Tunnisti tyttäreni äänen, hän oli saapunut kutsumatta kylään. Minä olen tehnyt hänelle selväksi, että hän ei asu Jollaksessa, eikä hän ole tänne tervetullut öitään viettämään.

      Mekastamisen kovetessa avasin kuitenkin oven, Johanna syöksyi sisään, meni eteisen lattialle selälleen makaamaan ja lopulta sekavasta selostuksesta ymmärsin, että Johanna oli vailla pankkikorttiani, muuten taksi vie vankilaan. Parkkipaikalla siis odotteli taksi rahojaan…”

      Koko kertomus:

      https://www.facebook.com/markku.tukiainen.5/posts/10202700080171998

    • tietääkö isä

      Onko Tuksu palannut Jollakseen?

    • Tuksu torpattiin

      Rahapulassaan Tuksu yritti mielistellä vanhempiaan. Nämä kuitenkin tuntevat aikuisen tyttärensä kaikki metkut, eikä enää mikään juju mene läpi. Tuksun esitykset torpattiin. Tuksu suuttui tapansa mukaan. Tässä ovat viestittelyt:

      - Johanna Tukiainen lauantaina 5.4.14 noin klo 18:30:

      "Tarjosin juuri lounaan rakkaalle isälleni, tilasimme pitsat Jollakseen ja näytän isälleni niitä ihmevideoita YouTubesta, jossa pienillä lapsilla on uskomattomat laulajan kyvyt. En pysty olemaan Julian huoneessa, leikin muualla pienen Bellani kanssa. Kiitos ystävistäni, te tiedätte keitä tarkoitan, olette todella kultaisia minua kohtaan!"

      ----xxc---

      - Johanna Tukiainen sunnuntaina 6.4.14 noin klo 18:

      "JULKINEN TIEDOTE KAIKILLE: JULIA TUKIAINEN KUOLI VANHEMPIENI KÄYTÖKSEN TAKIA. HÄNET AJATTIIN KUOLEMAAN, VANHEMPANI EIVÄT OLE PSYYKKISESTI KUNNOSSA!!!!!!!!

      KETÄÄN LAPSIA EI AJETA KUOLEMAAN, MUTTA VANHEMPANI TEKIVÄT SEN. LUULIN, ETTÄ ISÄNI ON SE SAIRAS AURORAPOTILAS, MUTTA ÄITINI KÄYTTÄÄ PSYKOLOGISTA VÄKIVALTAA JOKA ON VIELÄ PAHEMPAA. PERHEEMME ON HAJOITETTU KOKONAAN, JA PÄÄPIRUNA ON ÄTIMME, HÄN ON PAHIN RAHAN HALLITSIJA JA ISÄMME ALISTAJA. VIHAAN HEITÄ."

      • Julian ikävä loppu

        Tuksu on kiistänyt - vielä toistaiseksi - Julian tapon ja kuolemantuottamuksen, mutta hänen on täytynyt ymmärtää, että Julian viimeisen illan juomingeista ja lääkekäytöstä todennäköisesti seuraa hänen kuolemansa.


    • hoh hoijaa

      Ei vitsi, mitä paskaa toi suoltaa.

    • Tuksu kiihottui!

      Tuksu kiihotti itseään Facessa 28.5.14:

      ”Ja mun isä saa maksaa virheistään!!!!!! saa-mari! SAMOIN HYMY, JULKISEN SANAN NEUVOSTO OTTAKAA YHTEYTTÄ SAA-TANAN MIKA LAHTOSEEN!!!!!!”

      • Tuksu kommentoi

        Tuksu kommentoi Twin Peaks –sarjan tapahtumia 28.5.14:

        ”Ihmiset edelleen luulee, että Laura Palmerin tappoi Bobby niminen piru.
        Voi elämä, kun maailma on täynnä tyhmiä ihmisiä!!!!!!
        Toivottavasti mulle käy samalla tavalla kuin Laura Palmerille,
        isäni on jo tappanut mut henkisesti.”


      • Tuksun jatkopostaus

        Tuksun jatkopostaus:

        ”Julia romahti lopullisesti sen jälkeen kun isämme sekosi. Nämä ovat vaan totuuksia. Ja se kamala kirja, se oli lopullinen niitti meidän isän mielenterveydelle, nostan heidät syytteeseen ja edelleenkin vaadin vähintään 100 000e mutta sekin on liian vähän. Ei kenenkään ihmisen kuolemaa korvaa mikään raha.”


    • Kirous-Jollaksen-yllä

      Jollaksen asunnon suhteen oli käynnistetty haltuunottotoimet loppukesästä 2013. Ainoa seikka, jolla haltuunotto pystyttiin estämään, oli suorittaa Tunkin karkottaminen sieltä pois. Tämä kaikki selvisi helmikuun 2015 oikeudenkäynnissä.

      Eilen 16.11. näkyi internetissä kuvia, joiden perusteella näytti siltä, että Tunkki olisi palannut - ainakin käymään - Jollashovissa. Ei kai sen pyrkimys ole muuttaa sinne takaisin, kun Loviisasta tuli fudut? Nyt vinkkiä Jollas-naapureille siis!

    • Näädänkolo

      Tänään 9.9. on Näätälandian virallinen liputuspäivä.

    • muistammetapauksen

      Kyseisen punaisen farmaritaksin kuljettajana toimi Porvoon Nallekarhu, myös Punaviinilähettiläänä tunnetuksi tullut henkilö. Silloin taksin maksuvälineeksi kelpasi Karva-Amex.

    • Uusi-häätö

      Nyt Tukiainen on ryssinyt asuntoasiansa Albertinkadulla, ja hän on saanut vaatimuksen poistua asunnosta tiettävästi tämän vuoden loppuun mennessä.

      Hän pyytää rukousapua ja rahaa (1 euro per Fb-kaveri) asioiden järjestämiseksi, eikä halua muuttaa esim. Kotkaan, Loviisaan tai "muihin mielisairaita täynnä oleviin" kaupunkeihin, kyliin tai lähiöihin.

      • Muroihinkuzija

        * Vuonna 2013 sulkeutui Jollas.
        * Vuonna 2017 sulkeutui Albertti.


      • Monttubarbie

        Seuraavaksi sulkeutuu arkun kansi. Vuosi vielä avoinna, mutta ehkä jo pian.


    • Muuttokehotus-on-annettu

      Pakkomuuton aika lähestyy, kun Tukiaisen viime vuosina ilmaiseksi asuman Albertin huoneiston tarjousaika päättyy 22.1.2018 kello 18.

      Kohteen julkinen esittely on tiistaina 9.1.2018 kello 14-15.

      Ulosottoilmoituksen yleisten ehtojen mukaan ulosottomies avustaa häädössä, jos kauppahinnan maksettuaan uusi omistaja ei saa muuten asuntoa haltuunsa.

      Tällaisesta tilanteesta ovat selkeät määräykset: kun häätöasia tulee ulosottoon vireille, ulosottomies lähettää häädettävälle muuttokehotuksen, jossa ilmoitetaan muuttopäivä.

      Muuttokehotuksessa häädettävää kehotetaan poistumaan tiloista vapaaehtoisesti ja huolehtimaan itse omaisuutensa poiskuljettamisesta.

      Tiloista on poistuttava viimeistään muuttokehotuksessa mainittuna muuttopäivänä. Muuttopäivä määrätään normaalitapauksessa 2-3 viikon päähän muuttokehotuksen lähettämispäivästä.

      Jos häädettävä ei ole poistunut tiloista viimeistään ilmoitettuna muuttopäivänä, häätö toimitetaan häädettävän omalla kustannuksella viipymättä muuttopäivän jälkeen. Tiloista poistetaan häädettävät ja siellä oleva omaisuus.

      Häädettävän poissaolo ei estä häädön toimittamista.

      Tiloissa oleva arvoton ja vähäarvoinen omaisuus hävitetään. Käytännössä hakijalle annetaan usein pyynnöstä lupa menetellä arvottoman ja vähäarvoisen omaisuuden kanssa haluamallaan tavalla.

      • Tammikuun-18-ahistus

        Onko Tuksu kohta koditon?


      • Höpsisvatkain
        Tammikuun-18-ahistus kirjoitti:

        Onko Tuksu kohta koditon?

        Odotellaan, kyllä tämä tästä vielä kirkastuu.
        Joka tapauksessa, kohta jatkuu Tuksun selittely.


      • Tapani54v
        Tammikuun-18-ahistus kirjoitti:

        Onko Tuksu kohta koditon?

        Nykytilansa Tunkki on itse aiheuttanut omalla röyhkeydellään, uppiniskaisuudellaan.


    • Shalom-AMEN

      Tämä ketju toimii hienona dokumentaationa syksyn 2013 tapahtumista.
      Iso kiitos kaikille ketjun rakenteluun osallistuneille!

      • Terve.vaanmenoa

        Kyllä!!! Mutta nyt on tuksu onnellisesti uskossa ja omaishoitaja...... kiitos kiitos aamen!!!! Joka itseänsä auttaa, sitä taivaskin auttaa....


    • Häätöbarbie

      * Häätö 1 tapahtui siis pois Jollaksesta syyskuussa 2013.

      * Häätö 2 tapahtui maaliskuussa 2018, kun Tunkki ajettiin pois Helsingin Albertinkadun asunnosta. Hän meni Liljendaliin, missä asui maaseudun rauhassa vajaan puoli vuotta. Mutta hän onnistui luikertelemaan takaisin Helsinkiin (Töölöön) loka-marraskuussa 2018.

      * Häätö 3 tapahtui tammikuussa 2019. Silloin raivopäinen Tunkki hyökkäsi Veijo Lallin kimppuun. Poliisit paikalle, ja Tukiainen poistettiin Töölön asunnosta ulkoruokintaan hotelliin. Veijo vuokrasopimuksen allekirjoittajana sai jäädä asuntoon. Nyt Tunkki uhoaa muuttavansa suaraan ulkomaille. Siis Sollentunaan vanhempiensa luo. Ans kattoo ny.

      • RFID-näätä

        Tytöntylleröstä on kehittynyt kiero, ilkeä, laskelmoiva ja pitkävihainen keski-ikäinen katkera nainen 40 vuodessa. Tällä palstalla Tukiaisen valheita kumotaan täydellä höyryllä.


      • Tunkiloinen
        RFID-näätä kirjoitti:

        Tytöntylleröstä on kehittynyt kiero, ilkeä, laskelmoiva ja pitkävihainen keski-ikäinen katkera nainen 40 vuodessa. Tällä palstalla Tukiaisen valheita kumotaan täydellä höyryllä.

        Ihmiselle osuva pahin rangaistus on olla tunkio.


      • Jollaksessa-tekee-sen

        Onko Tunkeroinen palaamassa Jollashoviin, kun Töölön kämppä meni alta? Ehkä! Mitä asiasta mahtavat tuumata naapurit? Niin tai näin, hymynäätä Turhake raportoi tänään: "Enpä tiedä, mitä Marja ja Markku Helsingissä tekevät, olivat kuulemma käyneet ainakin Jollaksessa. Asuntohan on edelleen myymättä ja varmaan voi olla vaikea myydä. Jollaksessa on myynnissä monia asuntoja, ja saamani tiedon mukaan Tukiaisten asunto on ihan paskana." (4.2.19)


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe