Tiimari KONKURSSI!

Jää_Hyvästit

Harmi,,, Tiimarilla oli Kokkolassa pitkät perinteet. Nykypäivänä vain vahvimmat selviytyvät vanhoille konkareille ei heru enään pankeilta sijaa toki, kun heikosti menee mitä tuota pitkittämään aina niitä uusia on tyrkyllä tilalle sieltä ulkomailta :(

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288600568890.html?ref=rss2

16

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai'Jaa

      No voi hemmetti sentäs! Ei'p taia mennä aikaakaan kö samoissa tiloissa hehkuttaa starttirahan turvin intialainen sulkakynäkauppa. On nää ihmeellisiä aikoja

    • Uusi kauppa citymark

      Aika outoa, sillä kokkolaankin avattiin ihan vähän aikaa sitten toinen toimipiste citymarketin uuteen rakennukseen.. . .eli kokkolassakin tuli ainakin 4-5 työtöntä. . Vai montako se työllisti ?

    • Tiimarin myyjä

      Työni oli minulle kaikki kaikessa nyt minulle ei jää mitään muuta kuin tyhjyys elämään ja loputon velkavankeus. Millä minä nyt elän?!!!!!!

      • myyjätär

        oon kanssa koko päivän harmittellut tätä uutista. Nyt on todella vaikea saada työtä ja tiimari työllisti paljon porukkaa. Saa nähdä Millon tämä lama laittaa minutkin työttömäks.


    • nurin vaan

      Kun tuotevalikoima oli mitä oli, niin ei ihmekään ettei maksavia asiakkaita riittänyt tarpeeksi asti.

      • asiaakas

        Kai tiedätte tämän firman taustan? Kuka sen omistaa...


      • Osake-Mogulit

    • Sen siitä saa, kun..

      Loistava liikeidea, mutta koko ajan huononeva tavaravalikoima. Halvat joulukortit ja mauton krääsä eivät pidä hengissä. Miehille tuskin mitään. Eivät tainneet koskaan välittää ottaa selvää asiakkailta, mitä nämä liikkeestä hakevat. Harva asiakas viitsii itse kysyä, onko teillä sitä tai tätä, kun on sentään silmät päässä.

    • Kinuski Kalle

      Minua alkoi ainakin tympäsemään se tuputus kanta-asiakas tuputus kassalla. Kaikilta kysyttiin ja jos ei ollut niin siinä kassalla sitten täytetään laput vaikka jono olisi kuinka pitkä tahansa. Siksi ainakin omat käyntini väheni Tiimarissa ja niin muuten vähenee muissakin paikoissa käyntini missä tyrkytetään kanta-asiakkakuutta! Tosin sehän kuuluu myyjän hommiin, mutta se on todella tympeetä kun joka toisessa kaupassa hoetaan samaa. Ja sitten on korttia joka lähtöön lompakossa.

    • Äksy asiakas

      Kiitän Tiimaria kuluneista vuosista ja erityisesti kärsivällistä henkilökuntaa, jotka jaksoivat kuunnella ainaista valitustani ja vi**uilua kuivettuneista tusseista, jotka ovat elintärkeitä työssäni. En kuitenkaan kanna konkurssistanne vahingoniloa, koska yrittäjänä ymmärrän yskän ei mene häävisti melläkään tilauksista on pulaa.

    • Mukava paikka

      Tiimarissa oli aina kiva käydä tekemässä löytöjä. . . Ja myyjät aina ystävällisiä ja mukavia

    • katkeraartisti

      no voi helevetti, jos tää kaikki johtu siitä että valikoima oli suppee tai
      jotain nii olisivat ruvenneet myymään vaikka jotai ihme da vinchin
      koodin super ultra stalin mustekyniä, piirrustustarvikkeita, maaleja,
      kaiken maailman erilaisia papereita yms yms laajentaneet sitä ja
      tehneet siitä vaikka jonkin perseen sisustus/käsityöharrastus liikken
      mutta EI.

    • Kaupungin sykkeessä

      Aina perinteisillä shoppailureissuilla tuli sanottua käydäämpä samalla Tiimarissa vaan empä keksi enään paikkaa mistä sanoisi samaa =((

      • Otetaas suruun..

        Mites, jos näinä vaikeina aikoina sanos vaik käyääs samal reissul Alkossa :D


    • Hyviä ja huonoja....

      Nou hätä uutimissa jo selostettiin, et konkka vahvistettiin tänään mut duunia riittää Joulun yli ja siin välis joku voi vaik ostaa koko lafkan eikssoo hyvä se?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2052
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1451
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1265
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      791
    Aihe