Miten saada rahaa GTA V:ssä tehtävien jälkeen?

Numero333

Voiko ryöstötehräviä enään tehdä?

63

11451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voilol

      Ei jumalauta. Mahtaa olla gta:ksi aika paska, jos parissa päivässä vetää läpi.

      • Pettyjä..

        Joo itekki pelasin ton sit viikos läpi. Oli kyl aika suuri pettymys.. Ja tossa on 69 tehtävää.. Et ei kyl mun mielestä kovin paljoo pelille minkä tekeminen makso 2miljoonaa ja sitä on ainakin pari vuotta hehkutettu. Onneks sain kuitenkin myytyä pelin melkein samalla hinnalla pois:D


      • kallistaon...
        Pettyjä.. kirjoitti:

        Joo itekki pelasin ton sit viikos läpi. Oli kyl aika suuri pettymys.. Ja tossa on 69 tehtävää.. Et ei kyl mun mielestä kovin paljoo pelille minkä tekeminen makso 2miljoonaa ja sitä on ainakin pari vuotta hehkutettu. Onneks sain kuitenkin myytyä pelin melkein samalla hinnalla pois:D

        Siis pelin tekeminenhän maksoi pitkälle päälle 200 miljoonaa. 2 miljoonalla ei makseta kovin monelle maailman parhaan pelifirman työntekijälle neljän vuoden palkkoja...


      • utkorope
        Pettyjä.. kirjoitti:

        Joo itekki pelasin ton sit viikos läpi. Oli kyl aika suuri pettymys.. Ja tossa on 69 tehtävää.. Et ei kyl mun mielestä kovin paljoo pelille minkä tekeminen makso 2miljoonaa ja sitä on ainakin pari vuotta hehkutettu. Onneks sain kuitenkin myytyä pelin melkein samalla hinnalla pois:D

        Ei siinä pelissä ehkä ainoo idea oo se story vaa onha sii aika paljo muitaki juttui


      • tuntematon1837
        Pettyjä.. kirjoitti:

        Joo itekki pelasin ton sit viikos läpi. Oli kyl aika suuri pettymys.. Ja tossa on 69 tehtävää.. Et ei kyl mun mielestä kovin paljoo pelille minkä tekeminen makso 2miljoonaa ja sitä on ainakin pari vuotta hehkutettu. Onneks sain kuitenkin myytyä pelin melkein samalla hinnalla pois:D

        Nii mut eihänsen pitäs haitata koska on online


      • Anonyymi

        0,1% pääsee vaan läpi


    • ilonpilaaja666

      Siis joko sää sen vedit läpi?! Toivottavasti edes nautit koko rahan ja vuosien odotuksen edestä. :D

      • numero333

        aika pinnallisia ihmisiä :/


    • hyvä oli

      Mulla on kanssa ollut jo 2 päivää peli läpi. Nyt lentelen siltojen ali kerään kirjeitä ja teen stunt hypyt. Mutta mitä sitten?

      • heme2

        apua. missä vika kun ei löydy tehtäviä kartalta. hahmoilla näkyy jokaisella 1 tehtävä mutta en tiedä minne mennä. kaikki pienet tehtävät tehty. pitääkö odotella vai soitella. auttakaa kun olette pelanneet läpi.


      • paras oli
        heme2 kirjoitti:

        apua. missä vika kun ei löydy tehtäviä kartalta. hahmoilla näkyy jokaisella 1 tehtävä mutta en tiedä minne mennä. kaikki pienet tehtävät tehty. pitääkö odotella vai soitella. auttakaa kun olette pelanneet läpi.

        Sun pittää varmaa piilottaa joku auto ja sit soittaa lesterille


      • pvdovfoh

        Pelaa onlinee


      • online pelaaja

        Sitten vaikka mee onlinee ja tee siel tehtävii.


      • nörtti

        Rupeet pelaa onlinee, siel voi vissii olla max.level joku 999 lvl


      • Play_Alone
        pvdovfoh kirjoitti:

        Pelaa onlinee

        Mitä olen netistä siitä onlinesta nähnyt, kuullut ja lukenut, niin aika kyrvästä tuntuu olevan koko paska.
        Ei niin että se minulle mitään merkkaisi, kun itse en siihen moninpelimoodiin ole kertaakaan edes koskenut, enkä koskekaan...


      • huehuehue666
        Play_Alone kirjoitti:

        Mitä olen netistä siitä onlinesta nähnyt, kuullut ja lukenut, niin aika kyrvästä tuntuu olevan koko paska.
        Ei niin että se minulle mitään merkkaisi, kun itse en siihen moninpelimoodiin ole kertaakaan edes koskenut, enkä koskekaan...

        Paska on kyrvästä, jumalan sana on tullut julki. Noin sanoo kaikki, joilla ei ole kavereita joiden kanssa pelata. Kaikki jotka sanoo että GTA vitosen moninpeli on paskaa ovat kerran menneet randomservuun ja ovat saaneet tankilta turpaan. GTAata kuuluu pelata oikeiden kavereiden kanssa CO-OPpina eikä yksin random-ryssien kanssa PvPnä. Hyvänä esimerkkinä tämä "instakill headshot" jonka takia GTAan PvP on perseestä.


      • pallinaama101
        heme2 kirjoitti:

        apua. missä vika kun ei löydy tehtäviä kartalta. hahmoilla näkyy jokaisella 1 tehtävä mutta en tiedä minne mennä. kaikki pienet tehtävät tehty. pitääkö odotella vai soitella. auttakaa kun olette pelanneet läpi.

        Vie jokujos ylhäällä lukee sellanen gateway juttu niin sitte vie auto näkemättömään paikkaan tai tee kaikki uudestaa järjestyksessä.


    • poeka891

      No huh huh. Kyllä on aika hc playeri jos pelaa tollasen pelin läpi muutamassa päivässä. Eihä siinä kerkee nauttiin itte luomuksesta yhtään kun pelailee tehtävästä tehtävään täysin päättömänä. Itte pelaan nyt neljättä päivää "24/7" tyylillä vähän yli parikyt tuntia menny. ja 19% pelistä läpi.

      • numero333

        Jos peli on julkaistu tiistaina niin aika omituista jos sanotaan että parissa päivässä.


      • Tappara

        Ei viddu se mikää armeija enää o vaa suomen puolustusvoimat. Vidu äijä.


      • numero333

        aha..


      • pelaajasd

        ite vedin pelin sillo paris viikos läpi pelasin joka päivä 69 tehtäväst jtn 2-5


      • Fighting_over_lines

        Kyllä tulee aina hyvä mieli kun näkee netissä tällaisia kommentteja. Niistä tajuaa kuinka onnekas on kun on varustettu edes jonkinlaisella itsetunnolla ja omaa kengännumeroa isommalla ÄOlla. Lisäksi herää toiveita siitä, että ehkä tässäkin maassa vielä joskus herätään nykyaikaan ja heivataan se asevelvollisuussysteemi vittuun, kun nämä törkyturpaiset "isänmaan toivot" sitä tähän tapaan mainostavat...


      • huehuehue6666

        Siellä joku juuri kutsuntakirjeen saanut läski purkaa vihaansa.


      • Kertokaaa

        Tietääkö kukaa ku oon tehny 66 tehtävää en saa lisää niitä.


    • Rauhoitu hyvä mies

      Armeija, pillu, isänmaa, läski ja nörtti. Kertoo aika paljon susta kun tuollaista tulet huutelemaan tänne. Eikö nyt ollut tarkoitus puhua pelistä?

      Käyttäytysit asiallisesti. Jos et halua puhua pelistä, älä tuu tänne rölleileen.

      • isänmaan puolustaja

        anteeksi raivoamiseni.

        kettuti vaan kun prismasta oli gta v loppu.


    • RETARDIT

      JUMALAUTA TE VITUN IDARIT SE ON SAATANA MAKSANU 200 MILJOONAA VITU ÄLYKÄÄPIÖT

    • nortti2494

      Mitä me pillulla kun on GTA V :)

      • ap. 2

        ammu se tai tee polkupyörä.


    • Mutta onko järkeä

      Käykää osakekauppaa niin saa kyhnyä.

      Tarinaosuuden läpipelaamiseen menee keskiarviolta n. 28 tuntia. Ja tämä silloin, kun tekee vain juonen tehtävät eikä muuta siinä välissä ja liikkumiseen käyttää nopeimpia mahdollisia kulkuvälineitä, kuten esimerkiksi takseja.

      • avuton aloittelija :/

        Mitä teen kun oon tehtävässä jossa pitää ostaa miehelle kallis puku se on ainoa trhtäni kyhnyä vain 153$


      • gta vvv
        avuton aloittelija :/ kirjoitti:

        Mitä teen kun oon tehtävässä jossa pitää ostaa miehelle kallis puku se on ainoa trhtäni kyhnyä vain 153$

        joissakin gta v:n tehtävissä pitää olla tietty määrä rahaa joten siita vaa keräilemään rahaa pukua varten ;) ja mulla meni yht 18 tuntia storyn läpi pelaamiseen ja pidin välillä vähän hauskaakin välissä niin saa aika hidas olla 28 h suorituksen jälkee..
        ja josjtn valittamista siitä että vedin storyn kahespäiväs läpi nii vedin sen vaa siks että saan rahaa millä pelleillä seuraavat 2 vuotta :D


      • Gta V 100%
        avuton aloittelija :/ kirjoitti:

        Mitä teen kun oon tehtävässä jossa pitää ostaa miehelle kallis puku se on ainoa trhtäni kyhnyä vain 153$

        Vaatekaapissa on pari pukua valmiina joten suuntaa sinne jos olet pelin alkuvaiheessa, pelin n. puolessa välissä on hommattu jo pari milliä rahaa ja siinä pitää ostaa se 10000$ maksava puku.


    • gta 5

      hahaha... te jokka luulette et peli on läpi paris päiväs, ei ole.... netti pelis on 700 uutta tehtävää... et jos oot ne vetäny paris päiväs nii hattua nostan.

      • Teenkö jotain väärin

        Jep jep. Onlinen läpipeluu on mahdotonta koska hahmo katoaa aina kummasti kun lopetan pelisession. Joudun aina aloittamaan alusta. Muilla samaa ongelmaa?


      • tiesiks

        Ei nettii ollu viel sillo ku peli ilmestys


      • Play_Alone

        Kaksi kertaa pelin tähän päivään mennessä olen vetänyt läpi ja jälkimmäisellä kerralla sillä tavalla, että otin siitä kaiken mahdollisen minkä irti sain; kokeilin kaikkia mahdollisia aktiviteetteja, tein kaikki sivutehtävät ja random eventit jotka pystyin, suoritin molemmat tilpehöörin keräystehtävät (varmaan edelleen koko pelin rasittavin osuus), etsin kaikki pelin kiinnostavimmat easter eggit ja kävin kaveritälleillä kaikkien mahdollisten hahmojen kanssa ainakin kerran. Aikaa tuossa koko hommassa meni kaiken kaikkiaan ehkä n. 120 tuntia. Ainoa vähänkään olennainen homma, minkä jätin pelissä tietoisesti tekemättä oli se isojalanmetsästys sivutehtävä, jonka suorittaakseen olisi pitänyt ensin läpäistä koko peli 100-prosenttisesti, koska en pitänyt sitä enään tuossa vaiheessa suorittamisensa vaativan ajan ja energian arvoisena (ja no GTA-onlineen en myöskään ole edelleenkään koskenut, enkä koske, koska evvk).
        Minua yleensä ottaenkin ärsyttää kaikki tuollainen materiaali, mihin et pelissä pääse käsiksi ennen kuin olet käytännössä läpäissyt sen (poikkeuksena salaiset loppupomotaistelut ja erityyppiset pelitilat, jotka lisäävät uudelleenpeluuarvoa), koska oma videopelin läpäisyfilosofiani on se, että kun pääsen pelin tarinan loppuun, niin lopetan kyseisen pelin pelaamisen siihen ja palaan sen pariin vasta, kun iskee taas hinku aloittaa peli kokonaan alusta. En näe mitään intoa suorittaa jotain yksittäisiä sivutehtäviä tai rahankartutus projekteja sen jälkeen kun pelin loppuhuipennus on käyty läpi ja kaikki pelin olennainen sisältö on jo ohitse; siinä vaiheessa tuollaiset pikku näpertelyt tuntuvat lähinnä ilmanaikaiselta haahuilulta, joka korkeintaan vesittää pelin lopetuksesta saadun saavutuksen tunteen jättämän jälkimaun.


    • 80%

      Kun sinne saatanan gta onlineen pääsisikin. Ja itsellä on vielä tarina kesken vaikka julkasupäivänä sain, vittu mitään järkeä vetää juosten läpi, pitää siitä nauttia ja tehdä muutakin sekä pelissä että vapaaajallakin kuin pelata

      • hauskajuttu666

        Niin just. Pelissä pitää tehä muutakin, kun pelata! :D


      • numero333

        Miksei voi tehdä storyn vedätessä läpi?


    • hihihihihiii

      aiempi lähettäjä taisi tarkoittaa että pelissä voi tehdä muutakin kuin pelata tarinaa -.-

      • hauskajuttu666

        Joojoo. Vitsi vitsinä. :D


    • Gta v

      Mistä napista sen laskuvarjon oikein saa avattua x box 360:sella?? Ku ite aina kuollu ku yrittäny sitä saaha auki

      • pässiänarussa

        Eikö mielees juolahda kokeilla ihan ensiks vaikka A !!


      • hehhehee
        pässiänarussa kirjoitti:

        Eikö mielees juolahda kokeilla ihan ensiks vaikka A !!

        Tai sitte... hahhahhaa tollolla ei oo laskuvarjoa ;AS


    • Bonehold

      connection to the session lost due to an unknown network error. Muutaman päivän tullut tälläinen errori. Muilla tullut? Miten saa korjattua. Pistää vituttamaan. Välillä pystyy pelaa sen 10minuuttia putkeen.

      • lukekaa :-)

        onks sul gta v online rahaa ja leveleit hacksil täs on käyttäjä tr3 splas pro/tr3 splas


      • Osta jääauto

        Eikös se 10min oo ihan tarpeeks


    • gtajuttuja
    • gta

      olen jumissa d tehtävän kanssa miten sen saa läpi just tässä gta v pelissä onko kukaan läpäissyt d tehtävää

    • elme

      Oon tai en oo varma mutta se on helppo:-) xd

    • moikkelissssss

      Apua mitä pitäis tehä et sais lisää tehtävii ku ei oo peli puoles väliskää ja ei oo tehtävii vaik jokasel hahmol näkyy yks tehtävä mut ei silti oo missää mitä pitäis tehä auttakaa.

      • huehuehue666

        Hei äijä. Sä oot myöhässä. Ihan kohta tulee "next gen" versiot ja vähänajan päästä Glorious PC versiokin. Olis kantsinu vaa odottaa niitä.


      • Frankin Clinton
        huehuehue666 kirjoitti:

        Hei äijä. Sä oot myöhässä. Ihan kohta tulee "next gen" versiot ja vähänajan päästä Glorious PC versiokin. Olis kantsinu vaa odottaa niitä.

        Mulla on ps4selle Gta v ja oon vetänyt läpi ja on rahaa saakelisti oon aina strippi klubilla ja otan tansseja aina Cheetahilta ja Nikiltä koska niillä on dat ass ja näin oon tällä hetkellä strippi klubil


    • BackToForest

      Rahaa saa hankkimalla sitä;/ja jos tehtäviä ei saa läpi nii etippäs juutuupista apua jos osaat käyttää sitä

    • huehuehue666

      Kyllä heistejä voi mennä ihan niin monta kertaa, kun haluaa.

    • jamppe11

      Nonii auttakaas pelasin onlinee 4 päivää sit viimeks mull oli 1 miljoonaa ja 500 tuhatta miten voi olla mahdollista että se milli hävis yhtä äkkiä????

    • jamppe11

      Että miten saada yhteys niihin helvetin gta v tekiöihin alkaa ärsyttää tuo homma että vaivalla ite tienaa rahaa ne viedään pois mulla viime talvena alkoin kerää rahaa oli sillon jo vissii 400 tuhatta nyt muutama päivä sit oli 1.5 milliä ei oo enää ku 500 tuhatta?

    • Peräpertti

      Kertokaa joku miten miten sen pelihahmon saa kusemaan ja paskantamaan?

    • Anonyymi

      Voiko gta onlinen aloittaa alusta

    • Anonyymi

      Paras peli ikinä online varsinkin ja opressor on mun lempi vehicle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe