Vanhemmat naiset...

oonhulluna

Oon siis nuori miehenalku ja oon aivan hulluna vanhempiin naisiin... Aina kun näkee jonkun vanhemman naisen hameen hiukan nousevan kaupan hyllyillä alkaa välittömästi tämän pojan housussa sykkimään... Oisi mahtavaa tavata nainen jota kiinnostaisi tälläsen miehenalun seura ;)

66

5172

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiimaaaaa

      Sama juttu ollut itselläni aina. Hiukan tukevat hyvä perseiset n.45v naiset niin aaaahhhhh...kiihottavampaa luomusta ei voi olla.

      • ompas tullu oltua

        2:den 50v naisen kanssa yhtäaikaa sängyssä ja voin kertoa sen rehellisesti et kyllä lypsivät jätkän kuiviin nuolettivatnaitattivat itteään toden teolla ja olivat mehukkaita suoraansanoen ehkä liiankin mehukkaita siinä tilavaatteet kastu kun pannessa limat,nesteet lensi"oliskohan nuoremmillekkin naisille syytä ottaa oppitunteja kuinka mies tyydytetään imetään kuiviin hu huh mitä naisia


      • Make27
        ompas tullu oltua kirjoitti:

        2:den 50v naisen kanssa yhtäaikaa sängyssä ja voin kertoa sen rehellisesti et kyllä lypsivät jätkän kuiviin nuolettivatnaitattivat itteään toden teolla ja olivat mehukkaita suoraansanoen ehkä liiankin mehukkaita siinä tilavaatteet kastu kun pannessa limat,nesteet lensi"oliskohan nuoremmillekkin naisille syytä ottaa oppitunteja kuinka mies tyydytetään imetään kuiviin hu huh mitä naisia

        Saiin eilen nuolla 54 vuotiaan kiimaista, kosteaa ja mukavan karvaista pillua ja huipennuksena kermat kummulle. Nautinnollinen kokemus.


    • oonhulluna

      Ja lisänä vielä, nahkavaatteiset vanhemmat naiset, huhhuh... Käsi käy tällä pojalla taas ;)

      • kiimaaaaa

        Mustat kireet housut tai kesämekko minne olisi lupa työntää pää :). Vastassa olisi mustat sileet pikkuhousut jotka kostuisivat kun siihen hieroisi naamaansa.

        Mieti mitä orjuuttavaa kiimasta seksiä vanhemmilta naisilta saisi. Kokemuksen tuomaa nautintoa johon nuoremmat tytöt ei pystyisi...nami nami ;)


    • oonhulluna

      Haluun vanhempaa naista

    • xxn00bslayerxx

      se vanhempi nainen on kyllä semmonen kiihoke että jää ne nuoret selvästi kakkoseks

    • oonhulluna

      Todellakin!! Kypsä nainen osaa vain kiihottaa mua, ei nuorista ole mihinkään!!

    • oonhulluna

      Haluttaa.. Haluun kiimaista kypsää naista...

      • kiimaaaaa

        Kukapa ei. Olispa paikka missä vanhemmat naiset kertois seksifantasioitaan niin kävis aina kiihottumassa.


      • Mummo...
        kiimaaaaa kirjoitti:

        Kukapa ei. Olispa paikka missä vanhemmat naiset kertois seksifantasioitaan niin kävis aina kiihottumassa.

        Ei fantasiaa kun tykkään nuorista mienistä. Kolme on vaki panoa(16-26v) mitkä käy eri päivinä naimassa. Kun oliskin joka päivälle eri mies käymässä.


    • oonhulluna

      Nyt nämä puumanaiset esiin, teitä halutaan!!

    • sitä puumaa....

      nyt muuten puumat rohkeasti esiin piiloistaan ...

    • oka53

      Kiinnostava huomata että nuorilla miehillä on kiinnostusta vanhempiin naisiin vuosikymmenestä toiseen. Itse ole jo sitä ikäluokka että saan nauttia Kypsästä naisesta:) Kokemusta ei korvaa mikään.
      Mutta 25 vuotiaana sain rutkasti kokemusta noin 20v vanhemman naisen käsittelyssä. Leveälanteinen ja rintava nainen antoi nautinnon joka ei unohdu koskaan.
      Itseä viehättää naiset joilla on jo naisellista pehmeyttä ja nuorena miehenä naapurin rehevä 45v rouva.

      http://mmmmsss.tumblr.com/image/64484826892

      http://hectorsfancies.tumblr.com/image/35125094312

      http://saggold.tumblr.com/image/64553558951

      http://grabagranny.tumblr.com/image/63745593528

    • puuma49

      No täälläpä puuma kertoo viimeviikonlopusta, en normaalisti ole kiinnostunut itseäni huomattavasti nuoremmista miehistä, mutta taisi viinillä olla osuutta asiaan, olin juuri saapunut erääseen baariin, ja menin heti röökille , tapasin siellä itseni ikäisen (n50v) kaverin , joka olikin aika kiinnostava, mutta, mutta, hänen ystävänsä nuori komee kolli tuli myös siihen juttelemaan, ja monien monien kieltojen jälkeen hän ei antanut periksi vaan vei mut mukanaan,,,,, enkä kadu yhtään, ihan mieletön kaveri, teimme kaiken mahdollisen ja vähän enemmänkin... hän oli 29 v. Ihmetyttää todella paljon mikä helvetti minussa niin paljon vanhemmassa rouvassa kiinnosti, kai mä olin sitte kuitenkin ns. helppo saalis.

      • fantasioija33

        Oon 33 ja juuri sun ikäiset naiset on superseksikkäitä. Olisimpa joskus saanut kokeilla. Se olisi ollut kiihkeää, intohimoista seksifantasiaa ;)


      • voisko ?
        fantasioija33 kirjoitti:

        Oon 33 ja juuri sun ikäiset naiset on superseksikkäitä. Olisimpa joskus saanut kokeilla. Se olisi ollut kiihkeää, intohimoista seksifantasiaa ;)

        mikä sinua estää , rohkeutta kehiin, ei tää suomi niin iso maa ole. t. puuma 49


      • mek

        Itsekkin nuorena miehenä harratin seksiä itseä 10-20 vuotta venhempien naisten kanssa ja he eivät jahkaile ja tietävät mitä haluavat. Rouvahenkilöt olivat kaikkein parhaimpia ja se siitä. Olessani 25v seurustelin 5v nuoremman naisen kanssa ja sehän oli ohan kakara ja vielä yritti määräillä liikaa ja se siitä. Olen jo yli 50 v mies niin en ymmärrä kun otettaan tässä iässä joku parikymppinen naisen alku joak ei tiedä elämästä mitään. Onneksi ei ole enää tarvetta vaihataa hyvää puolisosaan mihinkään.


      • fantasioija33
        voisko ? kirjoitti:

        mikä sinua estää , rohkeutta kehiin, ei tää suomi niin iso maa ole. t. puuma 49

        Muija. Ei viitti pettää vaikka tilaisuuksia on kyllä ollut. Muuten hakisin itselleni Puumanaisen, miksi en juuri Puuma49:ä


      • puuma49
        fantasioija33 kirjoitti:

        Muija. Ei viitti pettää vaikka tilaisuuksia on kyllä ollut. Muuten hakisin itselleni Puumanaisen, miksi en juuri Puuma49:ä

        No kyllä minullakin on ollut vaikeuksia katsoa miestäni silmiin tämän seikkailun jälkeen, toisaalta soin kyllä itselleni sen ilon, erinin sanoja lainatakseni, 30 vuotta saman miehen lakanoissa naiseuteni niihin kadotin, tunsin löytäneeni sen takaisin.....t. puuma49, ja ps, tää oli oikeesti eka kerta minulle, muttta ei ehkä viimeinen..


      • fantasioija33
        puuma49 kirjoitti:

        No kyllä minullakin on ollut vaikeuksia katsoa miestäni silmiin tämän seikkailun jälkeen, toisaalta soin kyllä itselleni sen ilon, erinin sanoja lainatakseni, 30 vuotta saman miehen lakanoissa naiseuteni niihin kadotin, tunsin löytäneeni sen takaisin.....t. puuma49, ja ps, tää oli oikeesti eka kerta minulle, muttta ei ehkä viimeinen..

        Kiihottavaa se on ajatella seksileikkejä vanhemman naisen kanssa. Kiihottuu heti kun ajattelee mitä kaikkea kivaa sitä voisi tehdäkkin. Kyllä siitä hirveä morkkis tulisi ja vaikka vain suutelisi niin johtaisi varmasti pitemmälle. Kontrolli pettäisi varmasti. Vaarallista touhua ;)


      • oka53
        puuma49 kirjoitti:

        No kyllä minullakin on ollut vaikeuksia katsoa miestäni silmiin tämän seikkailun jälkeen, toisaalta soin kyllä itselleni sen ilon, erinin sanoja lainatakseni, 30 vuotta saman miehen lakanoissa naiseuteni niihin kadotin, tunsin löytäneeni sen takaisin.....t. puuma49, ja ps, tää oli oikeesti eka kerta minulle, muttta ei ehkä viimeinen..

        No tuo on sitä kokeneen naisen elämästä nauttimista. Mun mielestä naiset 45 on kaikkein helpoimpia ja mutkattomampia kaikissa asioissa, myös sängyssä..
        Nauti elämästä;)


      • Kiinnostunut nuori mies
        puuma49 kirjoitti:

        No kyllä minullakin on ollut vaikeuksia katsoa miestäni silmiin tämän seikkailun jälkeen, toisaalta soin kyllä itselleni sen ilon, erinin sanoja lainatakseni, 30 vuotta saman miehen lakanoissa naiseuteni niihin kadotin, tunsin löytäneeni sen takaisin.....t. puuma49, ja ps, tää oli oikeesti eka kerta minulle, muttta ei ehkä viimeinen..

        Puuma49 mistäpäin suomea?;)


    • oonhulluna

      Haluan vanhemman naisen! Mutta miksi vanhemmat naiset ei sitten nuorta miestä??

      • nätti52

        Minä kyllä haluan nuoren miehen, mutta mistä sellaisen söpön ja kivan löytää?


      • nuorimiespkarjala
        nätti52 kirjoitti:

        Minä kyllä haluan nuoren miehen, mutta mistä sellaisen söpön ja kivan löytää?

        Pohjois-Karjalasta löytyy, laitas sähköposti niin keskustellaan enempi


      • nuorta harkitseva

        Jokainenhan haluaa oman joka itselleen sopii-ei siis kuka tahansa vaikka näin voisi kuvitella:)
        Eikä jokainen pidä siitä että joutuu ihan joka asian kädestä pitäen opettamaan -tosin into ja halukkuus korvaa senkin mutta kaikilla ei riitä kärsivällisyys eikä kaikista ole oppimaankaan kaikkea tarvittavaa.
        Kynnys nuoreen miehen on korkea varsinkin jos itsellä sattuu olemaan tuota ikäluokkaa oleva jälkeläinen:)


    • jefferson1

      Ahh tyttöystävän äiti on kyllä niin kiihottava ;) mukava aina joskus mennä sen kans saunaan

      • qwerty

        Pääset yhteissaunaan. Ei hitto onneksi olkoon. Oot varmaan runkannut monesti hänelle vai onko anoppi tehnyt eleitä että antais kokeilla?


    • mature1

      kerran sain 45 naista oli kyllä tosi tosi mahtava kokemus mukava roiskasta lasti suuhun kun se halus sitä vielä

    • oonhulluna

      No ei sitten millään

      • qwerty

        Oot vielä liian nuori. En usko että monetkaan puumat haluaa ihan noin nuoria...valitan. n. 4 vuoden päästä onnistut varmasti. Harjoittele nuorempien muijien kanssa ekaa, mutta älä kiinny heihin. Olet sitten vähän vanhempana valmiimpi tyydyttämään vaativan puumanaisen tarpeet.


    • onko pokkaa...

      eipä teihin nuoriin miehiin kovin helposti törmää normaali elämässä esim kaupassa,bussissa ym..sillä eihän kaikki siellä kapakassa istu.
      rohkeasti sit vaan juttusille jos sitä halua riittää

    • oonhulluna

      Halua todellakin riittää mutta vastakkaisen puolen reaktiota peläten on aina jäänyt mitään tekemättä.. Vaikka minä, jo 16vuotiaana pari kertaa silmäpeliä vanhempien naisten kanssa pelannut sillä onhan minun ulkonäön sanottu näyttävän jopa 23vuotiaalta ;)

      • puumakans

        puuman silmissä olet kyllä vielä kovin nuori, vaikka näyttäsitkin 23 vuotiaalta,


      • 16v/50v

        voisi olla aikamoista kokeilla 16v...


    • naisen täytyy

      olla senverran vanhempi,kokeneempi ettei ala kyselee vaatteita riisuttaessa et sattuux se

    • lkj1978
      • korkkarirunkku

        Tuosta naapurin tädistä löytyy myös sellaisia vittu levällään kuvia että huhhuh ... mällit lentää useaan kertaan kun niille runkkaa.


    • naapurissa

      Tuo naapurin täti saa minut ihan kovakasi:)

      • Mamia.

        Tyttöystävan äiti on heti kun jäädän kahden, vähisssä vaatteissa. Joskus kun on juonut tulee alasti näyttelemään ja ei siinä voi kun naida. Kyllä imee ja tullut molemmat reijät tutuksi kun haluu jatkuvasti munaa.


    • vahasta tavarasta
      • 35 vuotta sitten

        Ollessani 70-luvulla opiskelemassa (20v silloin) kävimme kavereiden kanssa päivätansseissa. Kyllä siellä jo silloin puumia oli. Tyylikäs nainen kelpaa aina sänkyyn. Sitä harrastettiin aika pitkään eikä kadota. Vanhemmat osaavat hommat, eivät ulosteen ja nauttivat enemmän kuin nuoret. Vaikka jotain ehdottelisi sellaisellekin joka ei lähde niin ovat kuitenkin imarreltuja. Hommiin vaan kundit, ne todellakin haluavat teitä, mutta aloitteen tekeminen on mahdottoman vaikeaa... siksi se on hoidettava itse. Sen jälkeen niitäkin pidättele mitään. Yksikin sai onkin jo taksissa matkalla hänen kotiinsa. :)


    • 3+17
    • pp,p

      Ootte ihania! Mä olen 49 vuotias puuma, seksikäs sellainen :)

      • nuorijätkä

        Haluun yhteystiedot 49v puuma.. uu... terveisin young cougar lover ;)


      • Poitsu__20

        Mistä löytää varttuneemman naisen seuraa? :) ois tarjolla raitis ja halukas miehenalku lahen suunnalta..


      • Nuorehko mies

        Toinen ja viimonen aiheuttaa housuissa yllättävää kireyttä...


      • Kannanotto
        Nuorehko mies kirjoitti:

        Toinen ja viimonen aiheuttaa housuissa yllättävää kireyttä...

        kerrot, että "Toinen ja viimonen aiheuttaa housuissa yllättävää kireyttä... "

        JOs yllätyt moisesta, kannattattaa olla huolestunut. Vika voi olla mentaalipuolella tai elimellistä.

        Lääkärille on aihetta joka tapauksessa.


    • Nuorimies_

      Viimeisen kun sais sänkyyn.

      • Mary_

        Sinulla on hyvä maku :)


      • aikuinen mies
        Mary_ kirjoitti:

        Sinulla on hyvä maku :)

        Minun suosikki on tuo toiseksi viimeinen ja viimeinen.... En kyllä hylkäisi muitakaan


    • jäi kertomatta

      että ikäni on 20v.

    • Haaveena Puuma

      Nuori ujohko miehen alku 017 alueelta ilmoittautuu palvelukseen.
      aikaisempia kokemuksia puumanaisista ei ole mutta toivoisin asiaan muutosta.
      onko täällä puumanaisia jotka etsivät mahdollisia seikkailuja nuorten miesten parissa?

    • Mies30v

      Kylläpä kiihottaa ajatus vanhemmasta naisesta. Yks mulle 09 alueelta ;)

      • Rouvavain

        Huomenta!
        Yksikö ihan riittää :)


      • Mies30v
        Rouvavain kirjoitti:

        Huomenta!
        Yksikö ihan riittää :)

        No ainakin alkuun :)


      • Rouvavain
        Mies30v kirjoitti:

        No ainakin alkuun :)

        Olin vitsikäs :)


      • Mies30v

    • Santtuliini

      NO tääl 43v
      157, 61,78,96,78,100 mitat saatte laittaa ite paikoilleen..Oisko kysyntää, kun omalle ukolle ei kelpaa...Tummat suorat hiukset puoleen selkään...oisko mahkuja..naama näyttää paremalle , kuin navetan seinä..ehkä...:)

      • Mies30v

        Tänne kelpaa ;)


      • Nuorukainenp

        Täälä 21 v nuori mies kaikki vähintään 40 v naiset kiinnostavat ottakaa yhteyttä [email protected]


    • Malcolm

      Eilen olin baarikierroksella ja mukaani kämpille lähti viiisikymppinen daami, joka oli totta vie kuuma pakkaus. Eipä paljon ujostellut, heti kämpillä alettiin hommiin ja kiihkeää seksiä riiittikin koko yöksi. Nuolin, sormitin, nain ja hän imi ja ynisi ihanasti. Lisäplussana oli upeat alusvaatteet jotka saivat meikäläisen heti syttymään. Kerta kaikkiaaan upea ujostelematon tapaus, karvatuhero oli kuin naisella pitääkin. Aamun tultua otti takisn ja häipyi koteensa, jätti kuitenkin puhelinnumeronsa, naidaan siis jatkossakin, uskomaton yö ! Upeaa.

      • nuorihalukas

        uuh..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe