Poikaystävääni haluttaa koko ajan

Clueless93

Hän kertoi, että haluaa jatkuvasti harrastella kanssani. Että hänellä menee päivät pitkät pelkästään siihen, että häntä haluttaa.
Kun joku ilta ennen nukkumaanmenoa en annakaan, niin häntä seuraa ahdistus (ja raivo)kohtaus...Koska olen sen verran herkkä ihminen niin en voi antaa asian olla, vaan puutun siihen selittelemällä, että ei mua aina voi haluttaa. Sitten hän vain ajattelee etten pidä hänestä enää.

Yhdyntää emme harrasta kovin usein (handjobia ym. muuta kyllä) johtuen siitä, että viime kerralla sattui niin paljon että siitä jäi huono muisto...Välillä minuakin haluttaa, kun poikaystäväni käyttäytyy seksikkäästi (henki ei haise ym.), mutta en millään jaksa joka päivä (tai edes joka toinen..).
Jotenki se rutiininomaisuus "noniin ilta lähestyy ja taas häntä haluttaa..." ajatus häiritsee minua ja tappaa halut jo nukkumaanmenoa ennen ja pohdin kauheasti miten saisin hänet vakuutettua, että mua ei vain yksinkertaisesti haluta ja silti haluan olla hänen kanssaan...!

Meillä on muuten päivisin tosi hauskaa keskenämme, mutta nämä illat ja yöt... alkaa tämä stressaamaan jo minuakin!

Kun olen kotona omissa oloissani, niin oloni on helpottunut ja on helppo mennä nukkumaan rauhassa, vaikka en toisaalta jaksa aina olla kämpillä yksin.
Kotona ollessani joskus lueskelen seksuaalisia k-18 materiaaleja ja ne välillä riittävät minulle.

Miten saisin hänet ymmärtämään, että en aina jaksa? :(
Vierelläni ei ole ystäviä, jotka tukisivat minua ja tämä käy aika raskaaksi..

189

11361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jadette

      Ohhoh!

      Nyt taitaa olla niin, että teidän kemianne eivät ole luotu toisillenne. Ja ehkä sinä et vielä olekaan kypsä säännölliseen intiimielämään.
      Ihmiset kun kehitymme seksuaalispsyykkisesti eri tahtiin ja erilaisin tarpein.

      Poikaystäväsi seksitarpeet eli kerran päivässä ovat ihan normaalit ikään nähden, ja sekin että aina haluttaa. Nuoria kolleja aina haluttaa, se on taivaan tunnettu tosiasia.
      Ja sekin, että uroot voi tehdä sen ihan rutiininomaisesti ja iltarituaalina.
      Näin se menee, mies on tällainen.

      Parisuhteessa joutuu tekemään kompromisseja tässäkin suhteessa. Mie sanon, että viisas nainen antaa, vaikka itteä ei niin haluttaisi. Ja voin sanoo, että ei kantsi olla liika sentimentaallinen eli tunteellinen siinä asiassa, että nyyh, minuun on nyt niin loukattu, ettäkön jouduin antamaan...

      Viisas ja reippanoloinen naisihminen ymmärtää, että hoitakoon sen rituaalinsa, mitä tässä pihistelemään...
      jos haluat onnistua parisuhteessa, eli pitää sen poikaystävän hyvässä hoidossa, niin mitään mimosankukkaa on turha esittää. Ei se noille jätkille oikein hyvin mene läpi, ei ainakaan pitkään. Ne kyllästyy herkkiin mimosoihin ja etsiytyy vahvempiin puutarhoihin.

      Nimittäin "se" paikka naisella ei käytössä kulu.

      Ja miten saisit poikakaverisi ymmärtään, että et aina jaksa. Vastaus: et mitenkään.
      Hänen hormooninsa jyllää siellä niin vahvana, että se peittää liian empatian. Luonto tämän tekee, koska se on nuorista uroksista tehnyt siittäjän.
      Joten kantsii miettiä, onko tää sulle sopiva poikaystävä, vai olisiko sinullekin enempi sellainen hidas hämäläinen, viileähkö petteri parempi.
      Tää villivarsa joka sulla nyt on, tarvitsee samanlaisen kumppanikseen.

      • Clueless93

        Niin tai sanotaan, että suhteemme alkupuolisko oli hyvinkin seksipainoitteista, mutta yhtäkkiä kiinnostukseni alkoivat mennä muualle ja ennen suhdetta, kun luin paljonkin k-18 juttuja, niin jotenki palaan siihen takaisin..
        Tuntuu, että kaipaan ns. jotain uutta ja eksoottista esim roolileikkejä...

        Miten voin antaa vaikka ei haluta, kun se sattuu niin paljon, että tekee todella kipeää...?

        Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa.

        t: AP


      • Kröh kröh

        Sulla on omituinen käsitys kompromisseista...


      • mek
        Clueless93 kirjoitti:

        Niin tai sanotaan, että suhteemme alkupuolisko oli hyvinkin seksipainoitteista, mutta yhtäkkiä kiinnostukseni alkoivat mennä muualle ja ennen suhdetta, kun luin paljonkin k-18 juttuja, niin jotenki palaan siihen takaisin..
        Tuntuu, että kaipaan ns. jotain uutta ja eksoottista esim roolileikkejä...

        Miten voin antaa vaikka ei haluta, kun se sattuu niin paljon, että tekee todella kipeää...?

        Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa.

        t: AP

        Tuossa iässä voi sekstailla vaikka 2-5 kertaa päivässä ja miehnä ainakin tuntui ettei mikään riitä mutta se siitä. Nyt olen jo yli 50v mies ja silti haluan seksiä 2-5 kertaa viikossa ja sen takia ei tule mitään puutostiloja ja elämä on kivaa.


      • L'Amore mio
        Clueless93 kirjoitti:

        Niin tai sanotaan, että suhteemme alkupuolisko oli hyvinkin seksipainoitteista, mutta yhtäkkiä kiinnostukseni alkoivat mennä muualle ja ennen suhdetta, kun luin paljonkin k-18 juttuja, niin jotenki palaan siihen takaisin..
        Tuntuu, että kaipaan ns. jotain uutta ja eksoottista esim roolileikkejä...

        Miten voin antaa vaikka ei haluta, kun se sattuu niin paljon, että tekee todella kipeää...?

        Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa.

        t: AP

        Haluaminen on sellaista mitä ei voi pakottaa toisessa. Huomioiko poikaystäväsi sinut muuten, muissa asioissa? Osoittaako hän rakkautta, hellyyttä muuten?
        "Miten voin antaa vaikka ei haluta, kun se sattuu niin paljon, että tekee todella kipeää...?" - Seksissä ei pidä haluta mitää, mitä ei sisimmässään halua. Eikä pidä suostua mihinkään, mikä tuottaa kipua, tai tuntuu pahalta. Aina on oikeus kieltäytyä, siinäkin vaiheessa, kun on jo aloitettu tilanne menossa. Aina, ja molemmilla osapuolilla. Näistä asioista pitäisi teidän pystyä keskenänne puhumaan, ja jos ette pysty, se saattaa olla suurin ongelma tässä.


      • empatiaa on.

        Oma mieheni pystyi kyllä olemaan sekä empaattinen että villivarsa samassa persoonassa ja miehessä. Ei nuoretkaan miehet mitään aivottomia sonneja ole!

        "hormooninsa jyllää siellä niin vahvana, että se peittää liian empatian. Luonto tämän tekee, koska se on nuorista uroksista tehnyt siittäjän. " Empatiaa joko on tai ei ole. En ole samaa mieltä.


      • ei-kampanja

        "Nimittäin "se" paikka naisella ei käytössä kulu."

        Mutta kyllä siinä joku muu kuule kuluu. Yhdenkään naisen ei tarvitse suostua miehen painostuksesta seksiin kertaakaan. Mies voi mennä hinkkaamaan kyrpäänsä vaikka isoäidin froteepyyhkeeseen jos on niin oakonomainen tarve saada orkku. Nainen ei ole esine eikä miehen omaisuutta. Seksi lähtee naisen omasta halusta, ei miehen tarpeesta koskaan!


      • mek
        ei-kampanja kirjoitti:

        "Nimittäin "se" paikka naisella ei käytössä kulu."

        Mutta kyllä siinä joku muu kuule kuluu. Yhdenkään naisen ei tarvitse suostua miehen painostuksesta seksiin kertaakaan. Mies voi mennä hinkkaamaan kyrpäänsä vaikka isoäidin froteepyyhkeeseen jos on niin oakonomainen tarve saada orkku. Nainen ei ole esine eikä miehen omaisuutta. Seksi lähtee naisen omasta halusta, ei miehen tarpeesta koskaan!

        Kyllä parisuhteessa seksi lähteen kummankin henkilönt tarpeista ja puolisoiden on taattava, riittävä ja tyydyttävä seksi kun ollaan suhteessa. Sama asia toisin päin eli nainen haluaa omakotitalon ja monesti mies maksaa niin miehnkin on saatava sitä mitä haluaa ja se siitä. Eli nainen ei oel asine eikä miehen lompakko ole nasine rahapussi-


      • Nou nou
        mek kirjoitti:

        Kyllä parisuhteessa seksi lähteen kummankin henkilönt tarpeista ja puolisoiden on taattava, riittävä ja tyydyttävä seksi kun ollaan suhteessa. Sama asia toisin päin eli nainen haluaa omakotitalon ja monesti mies maksaa niin miehnkin on saatava sitä mitä haluaa ja se siitä. Eli nainen ei oel asine eikä miehen lompakko ole nasine rahapussi-

        Eivätkä kaikki meistä osaa kirjoittaa "Eli nainen ei oel asine eikä miehen lompakko ole nasine rahapussi-"

        Seksihän nimenomaan ei ole tyydyttävää, jos se on rutiininomaista, eikä toinen ota toisen halukkuutta huomioon, vaan vaatii silloinkin kun toinen ei halua. Normaali ihminen ei painosta seksiin.


      • keskellä viikkoa
        ei-kampanja kirjoitti:

        "Nimittäin "se" paikka naisella ei käytössä kulu."

        Mutta kyllä siinä joku muu kuule kuluu. Yhdenkään naisen ei tarvitse suostua miehen painostuksesta seksiin kertaakaan. Mies voi mennä hinkkaamaan kyrpäänsä vaikka isoäidin froteepyyhkeeseen jos on niin oakonomainen tarve saada orkku. Nainen ei ole esine eikä miehen omaisuutta. Seksi lähtee naisen omasta halusta, ei miehen tarpeesta koskaan!

        Samaa mieltä näin naisena..ei toista painosteta.ei-kampanjan kanssa siis olen samaa mieltä.Ei nainen ole mikään esinen,jota vaan "jyystetään",kyllä se tärkeempi asia on siellä aivojen kohdalla..Miehet,kun eivät osaa keskustella,eikä kyllä rakastellakaan!Ne on niin lapsellisia,että yököttää.Olen kyllä jo ohittanut tuon "jyystämisiän"onneksi..Nyt vaan sitä keskustelutaitoista miestä kaipais,mutta ei sellaisia olekaan..


      • miees kaks-kasi

        Jaaa, JADETTE on sitten sitä mieltä että naisella ei ole mitään muuta arvokasta kuin p*llu ja naisen tehtävä on parisuhteessa p*nopuu??!?!?!!!
        Toivon, että olet joku 18v pentu etkä mikä on vasta löytänyt alakertansa ja mitä kivoja tuntemuksia sieltä voi itselleen saada aikaiseksi.Muutoin, turhaan ihmettelen miksi parisuhteesi ei onnistu.

        Ja ap:

        Sinun ei tarvitse missään nimessä olla mikään täydellinen miehen mielyttäjä.Jos sinua itseäsi ei kiinnosta juuri sillä hetkellä hommailla, niin sitten et hommaile.Se että jos jätkää panettaa kaiken aikaa niin runkatkoon sitten vaikka 5 kertaa päivässä.
        Oikeassa,aikuisessa parisuhteessa on paljon muutakin kuin vain seksi.Se on yksi tärkeä osa-alue mutta ei todellakaan ainut.Ja jos itse toivot jotain roolileikkejä yms. toimintaa, niin puhu asiasta.
        Se että jos toinen on niin pentumainen että suuttuu, niin sitten suuttuu.Lähtökohta on kuitenkin se että molemmat ymmärtävät toisiaan.Kuulevat toisiaan.Parisuhde ei ole ikinä vain yhdestä suunnasta tulevaa sanelua tai määräilyä.
        Jos homma oikein ahdistaa niin kannattaa miettiä mitä haluat suhteelta ja ylipäätään parisuhteelta.Onko tämä sitä mitä haluat vai olisiko vielä jotain muuta mitä voisit haluta.


      • hohhoijakaa
        mek kirjoitti:

        Kyllä parisuhteessa seksi lähteen kummankin henkilönt tarpeista ja puolisoiden on taattava, riittävä ja tyydyttävä seksi kun ollaan suhteessa. Sama asia toisin päin eli nainen haluaa omakotitalon ja monesti mies maksaa niin miehnkin on saatava sitä mitä haluaa ja se siitä. Eli nainen ei oel asine eikä miehen lompakko ole nasine rahapussi-

        Ei parisuhde ole mikään lupaus täyttää toisen tarpeita vaan siinä ollaan omasta tahdosta aivan kuten seksiäkin harrastetaan omasta halusta ja tarpeesta, ja jos kemiaa ja vetovoimaa parin väliltä löytyy, toisen halu herättää toisenkin halun mutta näin ei ole eikä tarvitsekaan olla joka kerta. Se että on noin alhainen pettymyskynnys, että ei saa seksiä kun tekee mieli, on jotain vialla ja silloin ei oo kyseessä alakerta vaan yläkerta !!! vitun säälittäviä kaikki vonkaajat ja painostajat!


      • ex-rattopoika
        ei-kampanja kirjoitti:

        "Nimittäin "se" paikka naisella ei käytössä kulu."

        Mutta kyllä siinä joku muu kuule kuluu. Yhdenkään naisen ei tarvitse suostua miehen painostuksesta seksiin kertaakaan. Mies voi mennä hinkkaamaan kyrpäänsä vaikka isoäidin froteepyyhkeeseen jos on niin oakonomainen tarve saada orkku. Nainen ei ole esine eikä miehen omaisuutta. Seksi lähtee naisen omasta halusta, ei miehen tarpeesta koskaan!

        Olen ollut reilusti yli kaksikymmentä vuotta hirmuinen pilluhaukka,
        tumma ja tulinen, keskustelutaitoinen ja isomunainen kotimainen komistus,
        mutta nyt yli viisikymppisenä ukkelina olen sitä mieltä että vinot pinot naaraita pystyy naimaan läpi rakkikoirakin, mutta Tosimies on se, joka pystyy olemaan koko ikänsä vain yhden Naisen kanssa. Sellaisia miehiä on valitettavasti harvassa tässä meidän nykymaailmassamme, mutta jos sellainen vastaan tulisi niin kunnioituksesta kumartaisin ja hattua nostaisin. Seksuaalisuus on nimittäin asia joka menee helposti överiksi ja alkaa hallita liikaa elämää.
        Itse elelen nykyisin aivan yksikseni ilman yhtäkään naista, vaikka taatusti tiedän millainen toimivan parisuhteen pitäisi olla. Rima vaan on kovin korkealla naisten kanssa, eikä sitäpaitsi tämmöisen taustan omaavaa miestä ihan äkkiä kukaan nainen itselleen huolisikaan.


      • jotakin.rajaa
        Clueless93 kirjoitti:

        Niin tai sanotaan, että suhteemme alkupuolisko oli hyvinkin seksipainoitteista, mutta yhtäkkiä kiinnostukseni alkoivat mennä muualle ja ennen suhdetta, kun luin paljonkin k-18 juttuja, niin jotenki palaan siihen takaisin..
        Tuntuu, että kaipaan ns. jotain uutta ja eksoottista esim roolileikkejä...

        Miten voin antaa vaikka ei haluta, kun se sattuu niin paljon, että tekee todella kipeää...?

        Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa.

        t: AP

        SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI!!! Koko ajan täällä etusivulla vaan yksiä seksijuttuja ja panemisia!?! Onko maailmasta muut aiheet loppuneet vai?!


      • htrshthr

        No joo... mä oon antanu vaikkei huvita ja tiedätkö kuinka siinä sitten käy?? Ei huvita enää ollenkaan!! Joudut aina vain antamaan ja koko seksistä tulee ihan vastenmielinen juttu. EI KANNATA!! Kyllä se on kahden kauppa ja MOLEMPIEN pitää haluta. Seksi ei ole yksipuolista. Sitä voi myös harrastaa itsekseen.


      • vemputa vemputa
        mek kirjoitti:

        Tuossa iässä voi sekstailla vaikka 2-5 kertaa päivässä ja miehnä ainakin tuntui ettei mikään riitä mutta se siitä. Nyt olen jo yli 50v mies ja silti haluan seksiä 2-5 kertaa viikossa ja sen takia ei tule mitään puutostiloja ja elämä on kivaa.

        HUOMIO!!!! Nimimerkki mek syö omaa spermaansa ettei kärsi puutostiloista
        Setä tosiaan jaksaa vemputtaa.......


      • kjeh kjeh
        Nou nou kirjoitti:

        Eivätkä kaikki meistä osaa kirjoittaa "Eli nainen ei oel asine eikä miehen lompakko ole nasine rahapussi-"

        Seksihän nimenomaan ei ole tyydyttävää, jos se on rutiininomaista, eikä toinen ota toisen halukkuutta huomioon, vaan vaatii silloinkin kun toinen ei halua. Normaali ihminen ei painosta seksiin.

        setä vemputtaja taitaa olla sellainen satusetä

        sulla mitään lompakkoa ole eikä akkaakaan

        syö vaan omaa spermaasi ja tule terveeksi kuin "pukki"


      • lorun loppu xD
        ex-rattopoika kirjoitti:

        Olen ollut reilusti yli kaksikymmentä vuotta hirmuinen pilluhaukka,
        tumma ja tulinen, keskustelutaitoinen ja isomunainen kotimainen komistus,
        mutta nyt yli viisikymppisenä ukkelina olen sitä mieltä että vinot pinot naaraita pystyy naimaan läpi rakkikoirakin, mutta Tosimies on se, joka pystyy olemaan koko ikänsä vain yhden Naisen kanssa. Sellaisia miehiä on valitettavasti harvassa tässä meidän nykymaailmassamme, mutta jos sellainen vastaan tulisi niin kunnioituksesta kumartaisin ja hattua nostaisin. Seksuaalisuus on nimittäin asia joka menee helposti överiksi ja alkaa hallita liikaa elämää.
        Itse elelen nykyisin aivan yksikseni ilman yhtäkään naista, vaikka taatusti tiedän millainen toimivan parisuhteen pitäisi olla. Rima vaan on kovin korkealla naisten kanssa, eikä sitäpaitsi tämmöisen taustan omaavaa miestä ihan äkkiä kukaan nainen itselleen huolisikaan.

        "panopuu katkes kuin puunoksa"


      • 13 + 20
        ex-rattopoika kirjoitti:

        Olen ollut reilusti yli kaksikymmentä vuotta hirmuinen pilluhaukka,
        tumma ja tulinen, keskustelutaitoinen ja isomunainen kotimainen komistus,
        mutta nyt yli viisikymppisenä ukkelina olen sitä mieltä että vinot pinot naaraita pystyy naimaan läpi rakkikoirakin, mutta Tosimies on se, joka pystyy olemaan koko ikänsä vain yhden Naisen kanssa. Sellaisia miehiä on valitettavasti harvassa tässä meidän nykymaailmassamme, mutta jos sellainen vastaan tulisi niin kunnioituksesta kumartaisin ja hattua nostaisin. Seksuaalisuus on nimittäin asia joka menee helposti överiksi ja alkaa hallita liikaa elämää.
        Itse elelen nykyisin aivan yksikseni ilman yhtäkään naista, vaikka taatusti tiedän millainen toimivan parisuhteen pitäisi olla. Rima vaan on kovin korkealla naisten kanssa, eikä sitäpaitsi tämmöisen taustan omaavaa miestä ihan äkkiä kukaan nainen itselleen huolisikaan.

        Nosta vain hattua -- olen etsimäsi mies. Mutta en kyllä tiedä alkuunkaan, millainen toimivan parisuhteen pitäisi olla. Kaikki sovinnaiset viisaudet kylläkin tuntuvat falskeilta.

        Olenkin tullut siihen tulokseen, että parisuhde ei voi "toimia" siinä mielessä, että se tyydyttää parisuhteen osapuolia vuosikymmenien ajan. Parisuhde on väliaikainen vaihe, jonka tarkoitus on ennen pitkää tuottaa lapsia maailmaan. Parisuhdetta seuraa useimmilla siis vanhemmuusvaihe, joka "toimii", jos lapset kasvavat ilman mainittavia fyysisiä ja psyykkisiä vaurioita lisääntymisikään.

        Avioerot johtuvat valtaosin siitä, että ei ymmärretä tai kieltäydytään uskomasta tätä ikiaikaista totuutta. Siksi useimmat kulttuurit ovat hypänneet koko parisuhdevaiheen yli suoraan järjestettyyn avioliittoon ja lapsiperheeseen.


      • meniviimeisetkin
        htrshthr kirjoitti:

        No joo... mä oon antanu vaikkei huvita ja tiedätkö kuinka siinä sitten käy?? Ei huvita enää ollenkaan!! Joudut aina vain antamaan ja koko seksistä tulee ihan vastenmielinen juttu. EI KANNATA!! Kyllä se on kahden kauppa ja MOLEMPIEN pitää haluta. Seksi ei ole yksipuolista. Sitä voi myös harrastaa itsekseen.

        samaa mieltä!


      • Äijän käppänä
        empatiaa on. kirjoitti:

        Oma mieheni pystyi kyllä olemaan sekä empaattinen että villivarsa samassa persoonassa ja miehessä. Ei nuoretkaan miehet mitään aivottomia sonneja ole!

        "hormooninsa jyllää siellä niin vahvana, että se peittää liian empatian. Luonto tämän tekee, koska se on nuorista uroksista tehnyt siittäjän. " Empatiaa joko on tai ei ole. En ole samaa mieltä.

        Osa nuorista miehistä on sellaisia vähemmän henkisiä olentoja, joita panettaa pääasiassa koko ajan. Siksi kai ihmissukua vielä on olemassa. On niitä vähemmän haluavia ja tunteekkaampiakin tapauksia, mutta varmasti harvemmassa. Nuoria miehiä on siis monenlaisia kuitenkin ja mahdollisesti aloittaja on törmännyt väärään yksilöön.

        Vanhempana asia tasoittuu kyllä kaikilla, kenellä enemmän, kenellä vähemmän, mutta tasoittuu. Nuoruuden päivinäni jaksoin itsekin (ja ennenkaikkea halusin) jopa useita kertoja päivässä, mutta nyt riittää paljon vähempi. Kokonaan ei halut lopu miehillä kuitenkaan koskaan. Ellei tule se vastaan, ettei enää pysty.

        Naiset ovat monisyisimpiä ja enemmän yksilöitä seksin suhteen. Kuka tykkää mistäkin ja kuinka paljon. Ne naiset, jotka saavat helposti orgasmin yhdynnässä, ovat yleensä, luonnollisesti, halukkaimpia. Yllättävän moni keski-ikäinenkään nainen ei kuitenkaan ole sitä koskaan normiyhdynnässä kokenut, kun taas miehistä käytännössä kaikki ja suurin osa vielä joka kerran. Tämä selittänee eroa myös.

        Empatiaa voi silti löytyä orhiltakin. Toisaalta olenpa muutaman pelkkään suorittajaan törmännyt naisissakin.

        Lopulta suhde yleensä kariutuu, jos seksintarpeet eivät kohtaa. Niin se vain menee. Tai sitten se halukkaampi osapuoli hakee lisähommia muualta. Sekin joskus tosin voi toimia, mutta yleensä ei pitkän päälle. Harva aidosti hyväksyy puolisonsa vieraissa käymisen, vaikka sanoisikin hyväksyvänsä.

        Muistan kyllä vuosien takaa erään naissuhteen, jossa nainen ehdotti suoraan ja ilmeisen aidosti, että voisin etsiä toisenkin naisen, koska häntä ei haluta enempää kuin kerran illassa ja minun selvästi teki välillä mieli enemmän.


      • todella outo suhde
        Clueless93 kirjoitti:

        Niin tai sanotaan, että suhteemme alkupuolisko oli hyvinkin seksipainoitteista, mutta yhtäkkiä kiinnostukseni alkoivat mennä muualle ja ennen suhdetta, kun luin paljonkin k-18 juttuja, niin jotenki palaan siihen takaisin..
        Tuntuu, että kaipaan ns. jotain uutta ja eksoottista esim roolileikkejä...

        Miten voin antaa vaikka ei haluta, kun se sattuu niin paljon, että tekee todella kipeää...?

        Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa.

        t: AP

        Aloittajalle;
        Mitä teette päivisin?
        Missä töissä/ koulussa on päivät pitkät aikaa ajatella vain seksiä?
        Kannattaisiko ehkä hankkia vaativampi duuni tai muita harrastuksia?
        Miksette kokeile roolileikkejä, jos ne kiinnostavat?
        Pystyt kai puhumaan poikaystäväsi kanssa?

        Ja on erittäin outoa, jos seksi sattuu, mikäli et ole rankemman luokan masokisti ja itse halua jonkun satuttavan sinua.
        Oletko käynyt gynekologilla? Tai sukupuolitautitesteissä?


      • hahahaha
        Äijän käppänä kirjoitti:

        Osa nuorista miehistä on sellaisia vähemmän henkisiä olentoja, joita panettaa pääasiassa koko ajan. Siksi kai ihmissukua vielä on olemassa. On niitä vähemmän haluavia ja tunteekkaampiakin tapauksia, mutta varmasti harvemmassa. Nuoria miehiä on siis monenlaisia kuitenkin ja mahdollisesti aloittaja on törmännyt väärään yksilöön.

        Vanhempana asia tasoittuu kyllä kaikilla, kenellä enemmän, kenellä vähemmän, mutta tasoittuu. Nuoruuden päivinäni jaksoin itsekin (ja ennenkaikkea halusin) jopa useita kertoja päivässä, mutta nyt riittää paljon vähempi. Kokonaan ei halut lopu miehillä kuitenkaan koskaan. Ellei tule se vastaan, ettei enää pysty.

        Naiset ovat monisyisimpiä ja enemmän yksilöitä seksin suhteen. Kuka tykkää mistäkin ja kuinka paljon. Ne naiset, jotka saavat helposti orgasmin yhdynnässä, ovat yleensä, luonnollisesti, halukkaimpia. Yllättävän moni keski-ikäinenkään nainen ei kuitenkaan ole sitä koskaan normiyhdynnässä kokenut, kun taas miehistä käytännössä kaikki ja suurin osa vielä joka kerran. Tämä selittänee eroa myös.

        Empatiaa voi silti löytyä orhiltakin. Toisaalta olenpa muutaman pelkkään suorittajaan törmännyt naisissakin.

        Lopulta suhde yleensä kariutuu, jos seksintarpeet eivät kohtaa. Niin se vain menee. Tai sitten se halukkaampi osapuoli hakee lisähommia muualta. Sekin joskus tosin voi toimia, mutta yleensä ei pitkän päälle. Harva aidosti hyväksyy puolisonsa vieraissa käymisen, vaikka sanoisikin hyväksyvänsä.

        Muistan kyllä vuosien takaa erään naissuhteen, jossa nainen ehdotti suoraan ja ilmeisen aidosti, että voisin etsiä toisenkin naisen, koska häntä ei haluta enempää kuin kerran illassa ja minun selvästi teki välillä mieli enemmän.

        Se halusi päästä sinusta ja ällöstä kullistasi eroon,ehdottaessaan toista naista.vähän niinkuin viimeinen keino..ja sää et olis millään malttannu vieläkää häipyä.


      • ripulipaskaa!!
        13 + 20 kirjoitti:

        Nosta vain hattua -- olen etsimäsi mies. Mutta en kyllä tiedä alkuunkaan, millainen toimivan parisuhteen pitäisi olla. Kaikki sovinnaiset viisaudet kylläkin tuntuvat falskeilta.

        Olenkin tullut siihen tulokseen, että parisuhde ei voi "toimia" siinä mielessä, että se tyydyttää parisuhteen osapuolia vuosikymmenien ajan. Parisuhde on väliaikainen vaihe, jonka tarkoitus on ennen pitkää tuottaa lapsia maailmaan. Parisuhdetta seuraa useimmilla siis vanhemmuusvaihe, joka "toimii", jos lapset kasvavat ilman mainittavia fyysisiä ja psyykkisiä vaurioita lisääntymisikään.

        Avioerot johtuvat valtaosin siitä, että ei ymmärretä tai kieltäydytään uskomasta tätä ikiaikaista totuutta. Siksi useimmat kulttuurit ovat hypänneet koko parisuhdevaiheen yli suoraan järjestettyyn avioliittoon ja lapsiperheeseen.

        Oletan että sulla on jokin oikea tutkinto alalta kun noin tuulesta temmattuja juttuja väität..täyttä soopaa tuo kulttuurinen tietämykses.


      • Markkula5
        Clueless93 kirjoitti:

        Niin tai sanotaan, että suhteemme alkupuolisko oli hyvinkin seksipainoitteista, mutta yhtäkkiä kiinnostukseni alkoivat mennä muualle ja ennen suhdetta, kun luin paljonkin k-18 juttuja, niin jotenki palaan siihen takaisin..
        Tuntuu, että kaipaan ns. jotain uutta ja eksoottista esim roolileikkejä...

        Miten voin antaa vaikka ei haluta, kun se sattuu niin paljon, että tekee todella kipeää...?

        Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa.

        t: AP

        Liukkari on keksitty.


      • Hyvä penis

        Ei kenenkään pidä antaa velvollisuudesta. Sehän on kuin valehtelisi toiselle.


      • Membrane_man
        ex-rattopoika kirjoitti:

        Olen ollut reilusti yli kaksikymmentä vuotta hirmuinen pilluhaukka,
        tumma ja tulinen, keskustelutaitoinen ja isomunainen kotimainen komistus,
        mutta nyt yli viisikymppisenä ukkelina olen sitä mieltä että vinot pinot naaraita pystyy naimaan läpi rakkikoirakin, mutta Tosimies on se, joka pystyy olemaan koko ikänsä vain yhden Naisen kanssa. Sellaisia miehiä on valitettavasti harvassa tässä meidän nykymaailmassamme, mutta jos sellainen vastaan tulisi niin kunnioituksesta kumartaisin ja hattua nostaisin. Seksuaalisuus on nimittäin asia joka menee helposti överiksi ja alkaa hallita liikaa elämää.
        Itse elelen nykyisin aivan yksikseni ilman yhtäkään naista, vaikka taatusti tiedän millainen toimivan parisuhteen pitäisi olla. Rima vaan on kovin korkealla naisten kanssa, eikä sitäpaitsi tämmöisen taustan omaavaa miestä ihan äkkiä kukaan nainen itselleen huolisikaan.

        Sinulta näyttää ainakin tuota keskustelutaitoa ja ajattelukykyä löytyvän joka ilmeisesti on avittanut sinua harrastuksissasi :)

        Älä heitä kirvestäsi kiveen kuitenkaan. Lojaaleita naisia on edelleen olemassa!


      • Nainnen-81
        Clueless93 kirjoitti:

        Niin tai sanotaan, että suhteemme alkupuolisko oli hyvinkin seksipainoitteista, mutta yhtäkkiä kiinnostukseni alkoivat mennä muualle ja ennen suhdetta, kun luin paljonkin k-18 juttuja, niin jotenki palaan siihen takaisin..
        Tuntuu, että kaipaan ns. jotain uutta ja eksoottista esim roolileikkejä...

        Miten voin antaa vaikka ei haluta, kun se sattuu niin paljon, että tekee todella kipeää...?

        Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa.

        t: AP

        Älä anna jos sattuu. Rikot itseäsi ja psyykettäsi. Kunnioita itseäsi. Elämä ei pyöri yhden miehen panetuksen ympärillä.


      • seksiterapeutti
        ripulipaskaa!! kirjoitti:

        Oletan että sulla on jokin oikea tutkinto alalta kun noin tuulesta temmattuja juttuja väität..täyttä soopaa tuo kulttuurinen tietämykses.

        Parisuhteella tarkoitetaan kylläkin kahden toisistaan tykkäävän henkilön koko yhdessäoloaikaa, eikä vain sitä romanttista ja hempeää suhteen alkuhuminaa.


      • Dino Rex
        keskellä viikkoa kirjoitti:

        Samaa mieltä näin naisena..ei toista painosteta.ei-kampanjan kanssa siis olen samaa mieltä.Ei nainen ole mikään esinen,jota vaan "jyystetään",kyllä se tärkeempi asia on siellä aivojen kohdalla..Miehet,kun eivät osaa keskustella,eikä kyllä rakastellakaan!Ne on niin lapsellisia,että yököttää.Olen kyllä jo ohittanut tuon "jyystämisiän"onneksi..Nyt vaan sitä keskustelutaitoista miestä kaipais,mutta ei sellaisia olekaan..

        "Nyt vaan sitä keskustelutaitoista miestä kaipais,mutta ei sellaisia olekaan.."

        Ei niin, ei sua varten.


      • Nainen&Dildo
        Äijän käppänä kirjoitti:

        Osa nuorista miehistä on sellaisia vähemmän henkisiä olentoja, joita panettaa pääasiassa koko ajan. Siksi kai ihmissukua vielä on olemassa. On niitä vähemmän haluavia ja tunteekkaampiakin tapauksia, mutta varmasti harvemmassa. Nuoria miehiä on siis monenlaisia kuitenkin ja mahdollisesti aloittaja on törmännyt väärään yksilöön.

        Vanhempana asia tasoittuu kyllä kaikilla, kenellä enemmän, kenellä vähemmän, mutta tasoittuu. Nuoruuden päivinäni jaksoin itsekin (ja ennenkaikkea halusin) jopa useita kertoja päivässä, mutta nyt riittää paljon vähempi. Kokonaan ei halut lopu miehillä kuitenkaan koskaan. Ellei tule se vastaan, ettei enää pysty.

        Naiset ovat monisyisimpiä ja enemmän yksilöitä seksin suhteen. Kuka tykkää mistäkin ja kuinka paljon. Ne naiset, jotka saavat helposti orgasmin yhdynnässä, ovat yleensä, luonnollisesti, halukkaimpia. Yllättävän moni keski-ikäinenkään nainen ei kuitenkaan ole sitä koskaan normiyhdynnässä kokenut, kun taas miehistä käytännössä kaikki ja suurin osa vielä joka kerran. Tämä selittänee eroa myös.

        Empatiaa voi silti löytyä orhiltakin. Toisaalta olenpa muutaman pelkkään suorittajaan törmännyt naisissakin.

        Lopulta suhde yleensä kariutuu, jos seksintarpeet eivät kohtaa. Niin se vain menee. Tai sitten se halukkaampi osapuoli hakee lisähommia muualta. Sekin joskus tosin voi toimia, mutta yleensä ei pitkän päälle. Harva aidosti hyväksyy puolisonsa vieraissa käymisen, vaikka sanoisikin hyväksyvänsä.

        Muistan kyllä vuosien takaa erään naissuhteen, jossa nainen ehdotti suoraan ja ilmeisen aidosti, että voisin etsiä toisenkin naisen, koska häntä ei haluta enempää kuin kerran illassa ja minun selvästi teki välillä mieli enemmän.

        Mistähän saisin mukavan äijänkäppänän, jolta saisi edes kerran viikossa...


      • Nainen&dildo
        mek kirjoitti:

        Kyllä parisuhteessa seksi lähteen kummankin henkilönt tarpeista ja puolisoiden on taattava, riittävä ja tyydyttävä seksi kun ollaan suhteessa. Sama asia toisin päin eli nainen haluaa omakotitalon ja monesti mies maksaa niin miehnkin on saatava sitä mitä haluaa ja se siitä. Eli nainen ei oel asine eikä miehen lompakko ole nasine rahapussi-

        Minäkin aikanaan uskoin, että naisen ei ole pakko haluta. Mutta luin sitten (eräässä pitkässä puutostilassani ollessani) paljon seksiaiheisia opuksia, ja niissä oli ohjeita, kun halut ovat erilaiset. Eli yleensä nainen on se, joka lakkaa haluamasta. Tavallaanhan kyse on petoksesta: mies olettaa saavansa parisuhteessa säännöllistä seksiä ja nai kuuman pimun. Kuumasta pimusta tuleekin muutamassa vuodessa jääpuikko, ja mies on hyvin hyvin onneton. Tämän pystyy nainenkin ymmärtämään, kun kokonaisen kirjan aiheesta lukee. Kirjoittaja oli muuten nainen.

        Eli kun halut ovat erilaiset, tehdään kompromissi. Jos toinen haluaa kahdesti kuussa ja toinen kerran viikossa, valitaan yhdyntäkerrat siitä välistä. Vähemmän haluava saa päättää ajankohdan. Tällöin hän voi valmistautua rauhassa haluamallaan tavalla. Ja yleensä vähemmänkin haluava pääsee sitten käyntiin.


      • ihanaaaaaaaaaaaaaaaa
        mek kirjoitti:

        Tuossa iässä voi sekstailla vaikka 2-5 kertaa päivässä ja miehnä ainakin tuntui ettei mikään riitä mutta se siitä. Nyt olen jo yli 50v mies ja silti haluan seksiä 2-5 kertaa viikossa ja sen takia ei tule mitään puutostiloja ja elämä on kivaa.

        Sama täällä, (60 vuotias)


      • Nainen&dildo
        13 + 20 kirjoitti:

        Nosta vain hattua -- olen etsimäsi mies. Mutta en kyllä tiedä alkuunkaan, millainen toimivan parisuhteen pitäisi olla. Kaikki sovinnaiset viisaudet kylläkin tuntuvat falskeilta.

        Olenkin tullut siihen tulokseen, että parisuhde ei voi "toimia" siinä mielessä, että se tyydyttää parisuhteen osapuolia vuosikymmenien ajan. Parisuhde on väliaikainen vaihe, jonka tarkoitus on ennen pitkää tuottaa lapsia maailmaan. Parisuhdetta seuraa useimmilla siis vanhemmuusvaihe, joka "toimii", jos lapset kasvavat ilman mainittavia fyysisiä ja psyykkisiä vaurioita lisääntymisikään.

        Avioerot johtuvat valtaosin siitä, että ei ymmärretä tai kieltäydytään uskomasta tätä ikiaikaista totuutta. Siksi useimmat kulttuurit ovat hypänneet koko parisuhdevaiheen yli suoraan järjestettyyn avioliittoon ja lapsiperheeseen.

        Itsekin olen lukenut joskus rakkauden evoluutiota käsitteleviä kirjoja. Noin se ilmeisesti pitkälle menee, muttei aina. Toiset kykenevät tasapainoiseen parisuhteeseen koko elämänsä ajan. Ilmiö on varmasti hyvin monimutkainen, sitä voi tarkastella eri teorioiden valosta ja päätyä siten erilaisiin lopputuloksiin "totuudesta".

        Jos ajatellaan nykymaailman kannalta, niin olemme rakkaushuuma-keskeisiä. Se saattaa edistää parisuhteiden hajoamista. Kun kuuma huuma on ohi, etsitään uusi. Sen sijaan että hyväksyttäisiin entinen muuttunut suhde ja se, että suhteen ylläpito vaatii työtä ja vaivaa.


      • Mekille
        ihanaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Sama täällä, (60 vuotias)

        Niin vaikka kerran viikossa olis ihanaaaaaa


      • minä tiiän
        keskellä viikkoa kirjoitti:

        Samaa mieltä näin naisena..ei toista painosteta.ei-kampanjan kanssa siis olen samaa mieltä.Ei nainen ole mikään esinen,jota vaan "jyystetään",kyllä se tärkeempi asia on siellä aivojen kohdalla..Miehet,kun eivät osaa keskustella,eikä kyllä rakastellakaan!Ne on niin lapsellisia,että yököttää.Olen kyllä jo ohittanut tuon "jyystämisiän"onneksi..Nyt vaan sitä keskustelutaitoista miestä kaipais,mutta ei sellaisia olekaan..

        voi vitun keskustelut. pillulla on hintansa, toiset ilmoittaa sen rehellisesti toiset tarvii sen omakotitalon..tilaisuus tekee huijarin, kun se reikä sattuu olemaan ni hyvähän sillä
        on rahastella. mitäs ihmeen täys-istunto fantasioita sulla oikeen on?


      • kr4b3g447
        Clueless93 kirjoitti:

        Niin tai sanotaan, että suhteemme alkupuolisko oli hyvinkin seksipainoitteista, mutta yhtäkkiä kiinnostukseni alkoivat mennä muualle ja ennen suhdetta, kun luin paljonkin k-18 juttuja, niin jotenki palaan siihen takaisin..
        Tuntuu, että kaipaan ns. jotain uutta ja eksoottista esim roolileikkejä...

        Miten voin antaa vaikka ei haluta, kun se sattuu niin paljon, että tekee todella kipeää...?

        Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa.

        t: AP

        Onko teillä liukkaria? (auttaa huomattavasti jos oma kosteus ei riitä ja ihan oikeasti on kyseessä vain pikapano jonka haluat hoitaa mahd. kivuttomasti) Mitens alkulämmittelyt? Käyttääkö kumppani aikaa vai onko heti alkamassa nylkyttää?
        Päivittäinen hellyys auttaa mielestäni seksuaalisen vireen ylläpitämiseksi. Kaikesta tästä sinun pitäísi pystyä puhumaan hänen kanssaan. Ja yksinkertaisesti on ymmärrettävä että sinä et voi AINA haluta kun hänkin haluaa. Kompromissit toimii molempiin suuntiin, välillä voit antaa vaikkei niin haluttaisikaan, välillä hänen on oltava ilman. Ja nielemättä se suuttumatta. Se on elämää..
        Ostelkaa seksileluja, puhukaa seksistä, fantasioikaa, lähetelkää tuhmia viestejä. On monia tapoja pitää halua yllä!


      • näin on

        täyttä valetta koko juttusi. naitte kuin kanit koko ajan ja miehettömien siskojesi vuoksi esität muka halutonta. en usko yhtään tätä pornojuttuasi


      • 10+12
        hahahaha kirjoitti:

        Se halusi päästä sinusta ja ällöstä kullistasi eroon,ehdottaessaan toista naista.vähän niinkuin viimeinen keino..ja sää et olis millään malttannu vieläkää häipyä.

        just näin!


      • ei mikään vitsi

        en koskaan ole ymmärtänyt näiden asioiden käsittelyä ja kielikuvia. aivan eri asiat tulee mieleen kuin naiminen ja siitä kieltäytyminen. menkää naimisiin, niin vaimona voit alkaa pihdata sitä omakotitaloa tai muuta omaisuutta


      • mela pystyyn
        minä tiiän kirjoitti:

        voi vitun keskustelut. pillulla on hintansa, toiset ilmoittaa sen rehellisesti toiset tarvii sen omakotitalon..tilaisuus tekee huijarin, kun se reikä sattuu olemaan ni hyvähän sillä
        on rahastella. mitäs ihmeen täys-istunto fantasioita sulla oikeen on?

        :D pillua saa ilmaseks jos on oikein ihana ja kulloinkin sellainen mistä nainen fantasioi!


      • älä höpötä
        Nainen&dildo kirjoitti:

        Itsekin olen lukenut joskus rakkauden evoluutiota käsitteleviä kirjoja. Noin se ilmeisesti pitkälle menee, muttei aina. Toiset kykenevät tasapainoiseen parisuhteeseen koko elämänsä ajan. Ilmiö on varmasti hyvin monimutkainen, sitä voi tarkastella eri teorioiden valosta ja päätyä siten erilaisiin lopputuloksiin "totuudesta".

        Jos ajatellaan nykymaailman kannalta, niin olemme rakkaushuuma-keskeisiä. Se saattaa edistää parisuhteiden hajoamista. Kun kuuma huuma on ohi, etsitään uusi. Sen sijaan että hyväksyttäisiin entinen muuttunut suhde ja se, että suhteen ylläpito vaatii työtä ja vaivaa.

        Välittäminen ja omat tunteet on MELKO hyvä lähtökohta niin ontiimille asialle kuin seksi.Kerta jonkun jota kohtaan EI tunne mitään menee,mutta että elää ja naida sellasta josta vaan eivoi välittää on vastenmielistä!


      • vanha nuori 40
        keskellä viikkoa kirjoitti:

        Samaa mieltä näin naisena..ei toista painosteta.ei-kampanjan kanssa siis olen samaa mieltä.Ei nainen ole mikään esinen,jota vaan "jyystetään",kyllä se tärkeempi asia on siellä aivojen kohdalla..Miehet,kun eivät osaa keskustella,eikä kyllä rakastellakaan!Ne on niin lapsellisia,että yököttää.Olen kyllä jo ohittanut tuon "jyystämisiän"onneksi..Nyt vaan sitä keskustelutaitoista miestä kaipais,mutta ei sellaisia olekaan..

        kyllä löytyy, kun vaan löytyis keskusteluhaluisia nuorekkaita naisia


    • Kukkahattutäti
      • Kukkahattu.

        Omat rajani: "Riitely on eri asia kuin väkivalta! Tavallisessa riitelyssä ja erimielisyydessä olet tasavertainen kumppanisi kanssa ja uskallat olla eri mieltä asioista ilman pelkoa. Väkivaltaisessa suhteessa väkivallan tekijä alistaa sinua: saa pelkäämään, kokemaan olosi uhatuksi ja varomaan sanojasi ja tekojasi. On vaikeaa elää normaalia elämää, jos pelkää!"


      • sanokaa EI

        Näin on!


    • Jadette

      Kukkahattutädille:
      just ja joo, tulihan sieltä kukkahattu sormi pystyssä muistuttamaan, että nyt olisi sitten seksiväkivalta tässä.
      Muistanette että nuoret ihmiset eivät ole luotu selibaattiin.
      Just aiheutatte tälle nuorelle naiselle neuroosin, että hälle on sitten ehkä tehty väkivaltaa, painostettu ja jne, tämä ilkeä poikaystävä, joka onneton hänkin biologiastaan, että kastroidako tämä kummitus tosiaan outoine tarpeineen parisuhteessa.

      Ja riuskaotteinen mummoni, joka aikoinaan teki liudan lapsia ja minua opasti miehen saloihin, oli sitä mieltä notta parempi soon antaa ja tehhä ukko lauhkeaksi sitä tietä, jotta ei se siittä kulu.

      Mie nyt ehdottaisin, että ette ajaisi tätä nuorta naista terapeutille luulossa, että hälle tehty väkivaltaa.
      Siinä on handplaykaa pelattu ja nuori neiti suostunut olemaan parisuhteessa.
      Ja kuten huomasitten, ehdottelin, ettei neitonen ole vielä kypsä suhteeseen ja oikean oikeasti ajattelen, että parempi olisi vielä kotivällyjen alla olla kasvamassa.
      Säästyisi pitempään pahalta maailmalta vaatimuksineen.

      • 17 + 17

        Suurin osa maailman ihmisistä on sopimattomia suhteeseen mutta melkein kaikki niihin hakeutuu tai ajautuu.

        AP:n poikaystävällä on normaalit tarpeet, mutta normaalia on myös AP:n vastentahtoisuus. Antaminen on väärä suositus, jos seksi sattuu, ja vonkaaminen ei ole asiallista.

        Tärkein ymmärrettävä asia on se, että monestakin suhteesta syntyy lapsia mutta ani harva suhde johtaa onneen. Näin sen on luonto suunnitellutkin.


      • tasapainoinen suhde
        17 + 17 kirjoitti:

        Suurin osa maailman ihmisistä on sopimattomia suhteeseen mutta melkein kaikki niihin hakeutuu tai ajautuu.

        AP:n poikaystävällä on normaalit tarpeet, mutta normaalia on myös AP:n vastentahtoisuus. Antaminen on väärä suositus, jos seksi sattuu, ja vonkaaminen ei ole asiallista.

        Tärkein ymmärrettävä asia on se, että monestakin suhteesta syntyy lapsia mutta ani harva suhde johtaa onneen. Näin sen on luonto suunnitellutkin.

        17 17 asenne on inhorealistinen ihmiskuva. Tuo ei ole kuitenkaan tavoite, eikä luonto tätä ole suunnitellut sen enempää kuin kukaan muukaan. Jokaisen ihmisen perusoikeus on tavoitella onnea, ja mennä sitä kohti. Jos joutuu alistumaan toisen mielihalujen tyydyttäjäksi, ei suunta välttämättä ole alistujan tavoitteita palveleva.

        On myös pysyviä parisuhteita, ihmissuhteita, jotka tuovat iloa elämään.


      • 17 + 17
        tasapainoinen suhde kirjoitti:

        17 17 asenne on inhorealistinen ihmiskuva. Tuo ei ole kuitenkaan tavoite, eikä luonto tätä ole suunnitellut sen enempää kuin kukaan muukaan. Jokaisen ihmisen perusoikeus on tavoitella onnea, ja mennä sitä kohti. Jos joutuu alistumaan toisen mielihalujen tyydyttäjäksi, ei suunta välttämättä ole alistujan tavoitteita palveleva.

        On myös pysyviä parisuhteita, ihmissuhteita, jotka tuovat iloa elämään.

        "On myös pysyviä parisuhteita, ihmissuhteita, jotka tuovat iloa elämään."

        On parisuhteita, pysyviäkin, mutta ilo tuppaa olemaan lyhytaikainen, ja ennen pitkää ongelmat kasaantuvat ja ilo unohtuu.

        Myönnettävä on tosin, että yksikseen eläminen on ankeaa sekin.


      • tasapainoinen suhde
        17 + 17 kirjoitti:

        "On myös pysyviä parisuhteita, ihmissuhteita, jotka tuovat iloa elämään."

        On parisuhteita, pysyviäkin, mutta ilo tuppaa olemaan lyhytaikainen, ja ennen pitkää ongelmat kasaantuvat ja ilo unohtuu.

        Myönnettävä on tosin, että yksikseen eläminen on ankeaa sekin.

        On onnellisiakin ihmissuhteita, joissa positiivista ja iloa on enemmän kuin ongelmia. Elämässä tulee kaikilla haasteita vastaan. Ongelmat voivat kasaantua yksinäisellekin.


      • tasapainoinen suhde
        tasapainoinen suhde kirjoitti:

        On onnellisiakin ihmissuhteita, joissa positiivista ja iloa on enemmän kuin ongelmia. Elämässä tulee kaikilla haasteita vastaan. Ongelmat voivat kasaantua yksinäisellekin.

        ... niin tietenkin riippuu siitä, mitä ilolla tarkoitetaan. Jos ilolla tarkoitetaan esimerkiksi jollakin asteikolla mitattuna erinomaisen täydellisiä seksikokemuksia, niin silloin puhumme eri asiasta.


      • Nainen&dildo

        Aika reipas mummo sinulla! Toisaalta mummoviisautta kannattaa ihailla, se on vuosituhansiesti toimivaksi todistettua!


    • iso munainen mies.

      Kyllä miehes on sun kanssa ainoastaan seksin takia.

    • Dino Rex

      Kannattaa etsiä mies jota haluat. Sen takia ei pidä ikinä antaa, että tekee toisen tyytyväiseksi. Ja suhde jossa ei haluta toista (tai halutaan vain harvoin) ei tule hyvin päättymään.

      • Jadette

        ... osin samaa mieltä Dino Rexin kanssa. Alkup. suhde ei tule kantamaan kauas, eikä väkisin pidä seurustella.
        Mutta jos toista rakastaa, niin kyllä sitä antaa, vaikka ei itseä aina niin haluttaisi. Tää oli niinkon mun pääpointti. Ehtona on se rakastaminen.


      • Dino Rex
        Jadette kirjoitti:

        ... osin samaa mieltä Dino Rexin kanssa. Alkup. suhde ei tule kantamaan kauas, eikä väkisin pidä seurustella.
        Mutta jos toista rakastaa, niin kyllä sitä antaa, vaikka ei itseä aina niin haluttaisi. Tää oli niinkon mun pääpointti. Ehtona on se rakastaminen.

        Eli kuitenkin nautit itse seksistä, koska rakastat toista? Jos se noin on, niin sitten ymmärrän jotenkin, vaikken itse toki noin pysty tuntemaan.


      • Nainen&Dildo

        Halu vaan ei satu olemaan stabiili asia. Etenkään naisen halu. Se on asia joka tulee ja menee. Rakkaushormonihuumassa nainen on kuuma, arjen pyörinnässä into helposti sammuu. Eli etsiä uusi rakkaus joka kerta? Aika kipeä kierre siitä herkästi syntyy. Paljon riitoja elatusmaksuista ja lasten huoltajuuksista. Kyllähän nuorena kannattaa koeajaa usempi kappale, mutta jos se jää päälle, niin se kukasta kukkaan liitelijä on viimeistään keski-iässä yksinomaan naurettava. Ja saanut ehkä kohtuullisessa määrin tuhoakin aikaan.


      • Dino Rex
        Nainen&Dildo kirjoitti:

        Halu vaan ei satu olemaan stabiili asia. Etenkään naisen halu. Se on asia joka tulee ja menee. Rakkaushormonihuumassa nainen on kuuma, arjen pyörinnässä into helposti sammuu. Eli etsiä uusi rakkaus joka kerta? Aika kipeä kierre siitä herkästi syntyy. Paljon riitoja elatusmaksuista ja lasten huoltajuuksista. Kyllähän nuorena kannattaa koeajaa usempi kappale, mutta jos se jää päälle, niin se kukasta kukkaan liitelijä on viimeistään keski-iässä yksinomaan naurettava. Ja saanut ehkä kohtuullisessa määrin tuhoakin aikaan.

        Sitten on miehessä vikaa, jos hormonihuuman jälkeen halut sammuu. Kyllä mä väitän että kun mies on suhteessa mies ja osaa myös panna todella hyvin, niin naisen halut ei kato yhtään mihinkään.


      • 13 + 9
        Dino Rex kirjoitti:

        Sitten on miehessä vikaa, jos hormonihuuman jälkeen halut sammuu. Kyllä mä väitän että kun mies on suhteessa mies ja osaa myös panna todella hyvin, niin naisen halut ei kato yhtään mihinkään.

        "kun mies on suhteessa mies ja osaa myös panna todella hyvin, niin naisen halut ei kato yhtään mihinkään"

        Höpö höpö.


    • Kukkahattutäti

      Vaikka rakastaisi, pitää olla oikeus kieltäytyä. Minulle tuli vaikutelma, että ap. kokee poikaystävän painostavan seksiin ("et sitten enää tykkääkään" - tuollainen on raukkamaista ruinaamista). Tuli vaikutelma, että poikaystävälle oma nautinto on tärkeämpi kuin se, miltä tyttöystävästä tuntuu, ja että haluaako tyttöystävä. Kunnon mies ottaa myös naisen tarpeet ja halut huomioon, eikä järjestä raivokohtausta, jos nainen ei halua "seuraa ahdistus (ja raivo)kohtaus..". Raivokohtauksella ei saa yrittää painostaa seksiin. Se on mielestäni seksuaalista väkivaltaa miehen taholta, ja en ihmettele että ap:sta tuntuu pahalta. Terapiaa en suositellut, vaan omista rajoista kiinni pitämistä.

      "Jotenki se rutiininomaisuus häiritsee minua ja tappaa halut..." Ei minusta kuulosta hyvältä. Seksin ei pitäisi olla stressin aihe.

      En suositellut terapiaa, vaikka Jadette niin minun väitti kirjoittaneen. Jadetten riuskaotteinen mummo on eri linjoilla kanssani. Itse en suosittele hänen ideologiaansa ainakaan vielä aloittajan ikäiselle neitokaiselle, ehkä sitten muutaman vuosikymmenen päästä, jos sittenkään. Mutta kun seksi sattuukin ap..ta, niin siitäkin voi jo päätellä, ettei asiaa voi noin vain riuskan mummon periaatteilla sivuuttaa. Jadetten mummo eli aikakaudella, milloin naisen asemasta muutenkin ajateltiin eri tavoin kuin nykyään.

      Mutta jokainen tekee omat ratkaisunsa.

      • Dino Rex

        "Raivokohtauksella ei saa yrittää painostaa seksiin."

        Mies voi myös saada raivokohtauksen, koska kokee itsensä ei-haluttavaksi, ei sen takia että yrittäisi painostaa ketään. Toki se on lapsellista eikä oman arvon pitäisi olla kiinni siitä, haluaako kumppani sinua. AP:n miehen pitäisi olla niin kuin se olisi aika lailla yksi hailee saako seksiä vai ei, niin kohta AP olisi jo anelemassa seksiä häneltä, mutta varmaan mahdoton tehtävä opettaa aikuiselle miehelle.


      • Nainen.
        Dino Rex kirjoitti:

        "Raivokohtauksella ei saa yrittää painostaa seksiin."

        Mies voi myös saada raivokohtauksen, koska kokee itsensä ei-haluttavaksi, ei sen takia että yrittäisi painostaa ketään. Toki se on lapsellista eikä oman arvon pitäisi olla kiinni siitä, haluaako kumppani sinua. AP:n miehen pitäisi olla niin kuin se olisi aika lailla yksi hailee saako seksiä vai ei, niin kohta AP olisi jo anelemassa seksiä häneltä, mutta varmaan mahdoton tehtävä opettaa aikuiselle miehelle.

        Tämä "AP:n miehen pitäisi olla niin kuin se olisi aika lailla yksi hailee saako seksiä vai ei, niin kohta AP olisi jo anelemassa seksiä häneltä, mutta varmaan mahdoton tehtävä opettaa aikuiselle miehelle."
        ^ Kai tämä oli vitsi!

        Ap, vaikuttaa kärsivän tilanteesta, joten vitsailu ei ole nyt paikallaan. Ja Ap tuntuu syyllistyvän siitä, että mies saa raivokohtauksen, eikä pysty asiasta keskustelemaan, vaan Ap;n yrittäessä keskustella ja tuoda omaa näkökulmaa asiaan, poikaystävä heittäytyy marttyyriksi. - Kyllä tässä asetelmassa ainekset seksuaaliselle hyväksikäytölle on olemassa, ja Ap:n kannattaa olla tarkkana, ettei anna miehen syyllistää itseään. Olennaisinta tässä tilanteessa ei ole halujen kohtaamattomuus, vaan poikaystävän epäempaattinen ja epäkypsyys miehenä. Hän ei osaa kohdella naista.


      • Nainen.
        Nainen. kirjoitti:

        Tämä "AP:n miehen pitäisi olla niin kuin se olisi aika lailla yksi hailee saako seksiä vai ei, niin kohta AP olisi jo anelemassa seksiä häneltä, mutta varmaan mahdoton tehtävä opettaa aikuiselle miehelle."
        ^ Kai tämä oli vitsi!

        Ap, vaikuttaa kärsivän tilanteesta, joten vitsailu ei ole nyt paikallaan. Ja Ap tuntuu syyllistyvän siitä, että mies saa raivokohtauksen, eikä pysty asiasta keskustelemaan, vaan Ap;n yrittäessä keskustella ja tuoda omaa näkökulmaa asiaan, poikaystävä heittäytyy marttyyriksi. - Kyllä tässä asetelmassa ainekset seksuaaliselle hyväksikäytölle on olemassa, ja Ap:n kannattaa olla tarkkana, ettei anna miehen syyllistää itseään. Olennaisinta tässä tilanteessa ei ole halujen kohtaamattomuus, vaan poikaystävän epäempaattinen ja epäkypsyys miehenä. Hän ei osaa kohdella naista.

        Eikö miehen käytös muistuta enemmän uhmaikäisen käytöstä, kuin aikuisen käytöstä:

        "Kun joku ilta ennen nukkumaanmenoa en annakaan, niin häntä seuraa ahdistus (ja raivo)kohtaus...Koska olen sen verran herkkä ihminen niin en voi antaa asian olla, vaan puutun siihen selittelemällä, että ei mua aina voi haluttaa. Sitten hän vain ajattelee etten pidä hänestä enää. "
        - Mies on ilmeisesti tottunut siihen, että saa aina haluamansa, heti. Ei tuosta miehen käytöksestä oikein käy ilmi kunnioitus naista kohtaan ylipäätään.


      • Dino Rex
        Nainen. kirjoitti:

        Tämä "AP:n miehen pitäisi olla niin kuin se olisi aika lailla yksi hailee saako seksiä vai ei, niin kohta AP olisi jo anelemassa seksiä häneltä, mutta varmaan mahdoton tehtävä opettaa aikuiselle miehelle."
        ^ Kai tämä oli vitsi!

        Ap, vaikuttaa kärsivän tilanteesta, joten vitsailu ei ole nyt paikallaan. Ja Ap tuntuu syyllistyvän siitä, että mies saa raivokohtauksen, eikä pysty asiasta keskustelemaan, vaan Ap;n yrittäessä keskustella ja tuoda omaa näkökulmaa asiaan, poikaystävä heittäytyy marttyyriksi. - Kyllä tässä asetelmassa ainekset seksuaaliselle hyväksikäytölle on olemassa, ja Ap:n kannattaa olla tarkkana, ettei anna miehen syyllistää itseään. Olennaisinta tässä tilanteessa ei ole halujen kohtaamattomuus, vaan poikaystävän epäempaattinen ja epäkypsyys miehenä. Hän ei osaa kohdella naista.

        Ei se ollut vitsi. Se on ihan selvää, että ruinaaminen ja muu epätoivoinen käytös vie naisen haluja entisestään. Sitten taas jos mies ei olisi moksiskaan siitä ettei saa ja jatkaisi pää pystyssä, niin se ainakin potentiaalisesti lisäisi miehen seksuaalista viehätysvoimaa.

        "Olennaisinta tässä tilanteessa ei ole halujen kohtaamattomuus, vaan poikaystävän epäempaattinen ja epäkypsyys miehenä. Hän ei osaa kohdella naista."

        Tässä olet ihan oikeassa, että AP:n mies on epämiehekäs. Epämiehekäs käytös ja olemus on ehkä yleisin syy siihen, että naisen halut miestä kohtaan katoavat. Niin luultavasti AP:llakin. Hänen miehensä ei ole todella Mies ja sen takia AP:n halut ovat kadonneet. Joko AP:n pitää etsiä oikea Mies ja toivoa että tämä myös pysyy miehenä myös parisuhteessa, tai tyytyä surkeaan tilanteeseen, jossa halut pystyy tyydyttämään parhaiten jonkun rakkausroskaromaanin avulla (joiden päähenkilöt ovat niitä miehekkäitä miehiä).


      • Nainen.
        Dino Rex kirjoitti:

        Ei se ollut vitsi. Se on ihan selvää, että ruinaaminen ja muu epätoivoinen käytös vie naisen haluja entisestään. Sitten taas jos mies ei olisi moksiskaan siitä ettei saa ja jatkaisi pää pystyssä, niin se ainakin potentiaalisesti lisäisi miehen seksuaalista viehätysvoimaa.

        "Olennaisinta tässä tilanteessa ei ole halujen kohtaamattomuus, vaan poikaystävän epäempaattinen ja epäkypsyys miehenä. Hän ei osaa kohdella naista."

        Tässä olet ihan oikeassa, että AP:n mies on epämiehekäs. Epämiehekäs käytös ja olemus on ehkä yleisin syy siihen, että naisen halut miestä kohtaan katoavat. Niin luultavasti AP:llakin. Hänen miehensä ei ole todella Mies ja sen takia AP:n halut ovat kadonneet. Joko AP:n pitää etsiä oikea Mies ja toivoa että tämä myös pysyy miehenä myös parisuhteessa, tai tyytyä surkeaan tilanteeseen, jossa halut pystyy tyydyttämään parhaiten jonkun rakkausroskaromaanin avulla (joiden päähenkilöt ovat niitä miehekkäitä miehiä).

        Et ymmärtänyt mitä tarkoitin. Taidat olla jotenkin katkeroitunut itse, ja näet tämän aloittajan tilanteen liiaksi omaa kokemustasi siihen heijastaen. Kyse ei ole nyt siitä, että sinä et ole joskus saanut, vaan siitä mitä ap:n elämässä on meneillään.


      • Dino Rex
        Nainen. kirjoitti:

        Et ymmärtänyt mitä tarkoitin. Taidat olla jotenkin katkeroitunut itse, ja näet tämän aloittajan tilanteen liiaksi omaa kokemustasi siihen heijastaen. Kyse ei ole nyt siitä, että sinä et ole joskus saanut, vaan siitä mitä ap:n elämässä on meneillään.

        "Et ymmärtänyt mitä tarkoitin. Taidat olla jotenkin katkeroitunut itse, ja näet tämän aloittajan tilanteen liiaksi omaa kokemustasi siihen heijastaen. Kyse ei ole nyt siitä, että sinä et ole joskus saanut, vaan siitä mitä ap:n elämässä on meneillään."

        Ei v*ttu, pitääkö sun kääntää asiaa tällaiseen? Mä olen aina saanut seksiä parisuhteessa, kun olen sitä halunnut. Jos sulla on tollasia parista sanasta vedettyjä tulkintoja, niin please pidä omana tietonasi. Ärsyyttää vaan tollanen kommentointi, kun laitat tänne omat neuvosi ja sitten hommaa tullaan sotkemaan jollain henkilöön menevällä subjektiivisella skeidalla.

        Sanoin vaan että se mies voi tuntea itsensä loukatuksi sen takia, ettei saa seksiä. Se ei välttämättä ole manipuloiva narsisti. AP:n mies voi olla hyvin epävarma itsestään ja saa sen takia hepulin kun jää ilman seksiä. AP:n kannalta tämä on toki yhdentekevää, koska ei tuolla suhteella ole mitään valoisaa tulevaisuutta.


      • Nainen.
        Dino Rex kirjoitti:

        "Et ymmärtänyt mitä tarkoitin. Taidat olla jotenkin katkeroitunut itse, ja näet tämän aloittajan tilanteen liiaksi omaa kokemustasi siihen heijastaen. Kyse ei ole nyt siitä, että sinä et ole joskus saanut, vaan siitä mitä ap:n elämässä on meneillään."

        Ei v*ttu, pitääkö sun kääntää asiaa tällaiseen? Mä olen aina saanut seksiä parisuhteessa, kun olen sitä halunnut. Jos sulla on tollasia parista sanasta vedettyjä tulkintoja, niin please pidä omana tietonasi. Ärsyyttää vaan tollanen kommentointi, kun laitat tänne omat neuvosi ja sitten hommaa tullaan sotkemaan jollain henkilöön menevällä subjektiivisella skeidalla.

        Sanoin vaan että se mies voi tuntea itsensä loukatuksi sen takia, ettei saa seksiä. Se ei välttämättä ole manipuloiva narsisti. AP:n mies voi olla hyvin epävarma itsestään ja saa sen takia hepulin kun jää ilman seksiä. AP:n kannalta tämä on toki yhdentekevää, koska ei tuolla suhteella ole mitään valoisaa tulevaisuutta.

        Jos olisi Ap:n kannalta yhdentekevää tämä miehen reaktio, niin miksi hän tänne olisi asiasta avautunut?
        Narsistiseksi en ole poikaystävää nimittänyt missään vaiheessa. Mutta silti Ap. voi huonossa tapauksessa syyllistää itsensä miehen raivokohtauksesta, mikä ei ole normaali reaktio tällaisessa asiassa, vaikka asia tuntuisi kuinka pahalta ottaa vastaan. Ap. on yrittänyt keskustella asiasta miehen kanssa, mutta heikoin tuloksin.

        En saanut aloitusviestistä sellaista vaikutelmaa, että asia olisi mitenkään miehenkään tunteiden kannalta Ap:lle samantekevä.


      • ed.
        Nainen. kirjoitti:

        Jos olisi Ap:n kannalta yhdentekevää tämä miehen reaktio, niin miksi hän tänne olisi asiasta avautunut?
        Narsistiseksi en ole poikaystävää nimittänyt missään vaiheessa. Mutta silti Ap. voi huonossa tapauksessa syyllistää itsensä miehen raivokohtauksesta, mikä ei ole normaali reaktio tällaisessa asiassa, vaikka asia tuntuisi kuinka pahalta ottaa vastaan. Ap. on yrittänyt keskustella asiasta miehen kanssa, mutta heikoin tuloksin.

        En saanut aloitusviestistä sellaista vaikutelmaa, että asia olisi mitenkään miehenkään tunteiden kannalta Ap:lle samantekevä.

        Loukkaantumisen tunteen ei siis mielestäni pitäisi automaattisesti johtaa raivokohtaukseen miehen puolelta, eikä myöskään syytöksiin ap:ta vastaan siitä, että kieltäytyminen olisi merkki ettei enää tykkää toisesta. Siinä saattaisi olla kiristämisen esimakua.


      • Dino Rex
        Nainen. kirjoitti:

        Jos olisi Ap:n kannalta yhdentekevää tämä miehen reaktio, niin miksi hän tänne olisi asiasta avautunut?
        Narsistiseksi en ole poikaystävää nimittänyt missään vaiheessa. Mutta silti Ap. voi huonossa tapauksessa syyllistää itsensä miehen raivokohtauksesta, mikä ei ole normaali reaktio tällaisessa asiassa, vaikka asia tuntuisi kuinka pahalta ottaa vastaan. Ap. on yrittänyt keskustella asiasta miehen kanssa, mutta heikoin tuloksin.

        En saanut aloitusviestistä sellaista vaikutelmaa, että asia olisi mitenkään miehenkään tunteiden kannalta Ap:lle samantekevä.

        Tarkoitin sitä, että on lopputuloksen kannalta yhdentekevää minkä takia mies saa hepulin. Riippumatta siitä onko AP:n mies vain a) pettynyt itseensä vai b) vihainen naiselle kun tämä ei anna silloin kun mies haluaa, ei suhteella tule menemään kovin hyvin.

        Veikkaan että tässä toteutuu tällainen yhtälö: AP:n mies on epämiehekäs -> AP:n seksihalut vähenevät hiljalleen -> AP:n mies muuttuu epätoivoiseksi ja saa hepulin kun nainen ei enää anna kuin kerran viikossa -> AP haluaa seksiä entistä vähemmän epätoivoisen ruikuttavan miehen kanssa -> AP:n mies saa entistä enemmän ja pahempia hepuleita -> AP haluaa seksiä entistä vähemmän, koska mies on muuttunut jo pikkupojaksi jne...

        Tuota ei oikeastaan voi korjata kuin mies itse. Mies on tuossa lähtökohtaisesti vääränlainen. Hän on kuin teinipoika, joka mm. menee pois tolaltaan kun nainen ei anna ja siksi naisen halut ovat alun alkaenkin vähentyneet miestä kohtaan. Miehen koko luonteen pitäisi muuttua ihan erilaiseksi, että seksielämä toimisi.


      • hahhahhaaaaa
        Dino Rex kirjoitti:

        Tarkoitin sitä, että on lopputuloksen kannalta yhdentekevää minkä takia mies saa hepulin. Riippumatta siitä onko AP:n mies vain a) pettynyt itseensä vai b) vihainen naiselle kun tämä ei anna silloin kun mies haluaa, ei suhteella tule menemään kovin hyvin.

        Veikkaan että tässä toteutuu tällainen yhtälö: AP:n mies on epämiehekäs -> AP:n seksihalut vähenevät hiljalleen -> AP:n mies muuttuu epätoivoiseksi ja saa hepulin kun nainen ei enää anna kuin kerran viikossa -> AP haluaa seksiä entistä vähemmän epätoivoisen ruikuttavan miehen kanssa -> AP:n mies saa entistä enemmän ja pahempia hepuleita -> AP haluaa seksiä entistä vähemmän, koska mies on muuttunut jo pikkupojaksi jne...

        Tuota ei oikeastaan voi korjata kuin mies itse. Mies on tuossa lähtökohtaisesti vääränlainen. Hän on kuin teinipoika, joka mm. menee pois tolaltaan kun nainen ei anna ja siksi naisen halut ovat alun alkaenkin vähentyneet miestä kohtaan. Miehen koko luonteen pitäisi muuttua ihan erilaiseksi, että seksielämä toimisi.

        Minusta tuo on surkuhupaisaa ja suorastaan vahingonilosta naureskelen että mies itse pilaa oman seksi- ja muun elämänsä koska mittaa itseään mittapuulla johon ei kuitenkaan tasonsa mukaan yllä. Hahhah aivan oikein!


      • Nainen.
        hahhahhaaaaa kirjoitti:

        Minusta tuo on surkuhupaisaa ja suorastaan vahingonilosta naureskelen että mies itse pilaa oman seksi- ja muun elämänsä koska mittaa itseään mittapuulla johon ei kuitenkaan tasonsa mukaan yllä. Hahhah aivan oikein!

        Epämiehekkäällä käytöksellä tarkoitin eri asiaa kuin miten Dino Rex sen tulkitsi. Epämiehekkyys tässä Ap:n tilanteessa on sitä, että hän ajattelee vain omia halujaan ja tarpeitaan, ja haluaisi seksiä naisen kanssa, joka ei halua juuri sillä hetkellä. Miehekäs mies ei halua seksiä naisen kanssa, joka ei itse samanaikaisesti halua seksiä. Vain oman itsensä, oman nautintonsa, oman tarpeensa ja omien tunteidensa huomiominen on epämiehekästä toimintaa suhteessa naiseen.
        Tätä tarkoitin.

        Tunteiden osoittaminen ei ole epämiehekästä, pettymyksen, loukkaantumisen tms minkään muunkaan. Raivokohtauksen järjestäminen, kun ei saa mitä haluaa on epämiehekästä.

        Dino Rex käänsi tämän tarkoitukseni päälaelleen.


      • nainen
        Dino Rex kirjoitti:

        "Et ymmärtänyt mitä tarkoitin. Taidat olla jotenkin katkeroitunut itse, ja näet tämän aloittajan tilanteen liiaksi omaa kokemustasi siihen heijastaen. Kyse ei ole nyt siitä, että sinä et ole joskus saanut, vaan siitä mitä ap:n elämässä on meneillään."

        Ei v*ttu, pitääkö sun kääntää asiaa tällaiseen? Mä olen aina saanut seksiä parisuhteessa, kun olen sitä halunnut. Jos sulla on tollasia parista sanasta vedettyjä tulkintoja, niin please pidä omana tietonasi. Ärsyyttää vaan tollanen kommentointi, kun laitat tänne omat neuvosi ja sitten hommaa tullaan sotkemaan jollain henkilöön menevällä subjektiivisella skeidalla.

        Sanoin vaan että se mies voi tuntea itsensä loukatuksi sen takia, ettei saa seksiä. Se ei välttämättä ole manipuloiva narsisti. AP:n mies voi olla hyvin epävarma itsestään ja saa sen takia hepulin kun jää ilman seksiä. AP:n kannalta tämä on toki yhdentekevää, koska ei tuolla suhteella ole mitään valoisaa tulevaisuutta.

        muutoksen vaihe


      • ällöttävää ja väärin
        Nainen. kirjoitti:

        Epämiehekkäällä käytöksellä tarkoitin eri asiaa kuin miten Dino Rex sen tulkitsi. Epämiehekkyys tässä Ap:n tilanteessa on sitä, että hän ajattelee vain omia halujaan ja tarpeitaan, ja haluaisi seksiä naisen kanssa, joka ei halua juuri sillä hetkellä. Miehekäs mies ei halua seksiä naisen kanssa, joka ei itse samanaikaisesti halua seksiä. Vain oman itsensä, oman nautintonsa, oman tarpeensa ja omien tunteidensa huomiominen on epämiehekästä toimintaa suhteessa naiseen.
        Tätä tarkoitin.

        Tunteiden osoittaminen ei ole epämiehekästä, pettymyksen, loukkaantumisen tms minkään muunkaan. Raivokohtauksen järjestäminen, kun ei saa mitä haluaa on epämiehekästä.

        Dino Rex käänsi tämän tarkoitukseni päälaelleen.

        Jep.Raivokohtauksia saavalla miehellä ei kaikki muumit laaksossa.täys pentu tai häikkää persoonapuolella,pahimmillaan narsisti.


      • valitse oikein
        ällöttävää ja väärin kirjoitti:

        Jep.Raivokohtauksia saavalla miehellä ei kaikki muumit laaksossa.täys pentu tai häikkää persoonapuolella,pahimmillaan narsisti.

        Parisuhteen mies ei ymmärrä kysynnän ja tarjonnan lakeja. heidän tilanne ajautuu siihen, että yhteiset ilon hetket vähenevät ja mies viimein hakeutuu muualle paikkaamaan tuon tyydytyksen vajeen.
        Järkevintä on hakeutua sellaiseen parisuhteeseen , missä halut ovat tasapainossa eli pidetään molemmat tyytyväisiä.


      • ei nylkyttäjälle
        valitse oikein kirjoitti:

        Parisuhteen mies ei ymmärrä kysynnän ja tarjonnan lakeja. heidän tilanne ajautuu siihen, että yhteiset ilon hetket vähenevät ja mies viimein hakeutuu muualle paikkaamaan tuon tyydytyksen vajeen.
        Järkevintä on hakeutua sellaiseen parisuhteeseen , missä halut ovat tasapainossa eli pidetään molemmat tyytyväisiä.

        Nainen ei halua miestään koska mies on epäviehtättävä ekä vonkaaminen paranna asiaa miehen eduksi joten teoriasi kysynnän ja tarjonnan laista voit varmaan unohtaa. Nainen voi valita miehen jolla on esimerkiksi miellyttävämmän näköinen vartalo tai penis


    • Minä elän...

      Pillu ei kulu joten jalat leväälleen vaan tai pylly pystyyn..Muuuten se poikkis höylää muita misuja tai sairastuu mieleltään vakavasti!

    • Kannattaa tutkia

      Minusta kaveri on jo sairastunut, sillä eihän koko ajan voi ajatella vain seksiä. Alussahan se menee aika kivasti yhdessä noinkin, mutta kyllä pitäisi jäädä aikaa muuhunkin ja ennekaikkea jokaisen on tärkeää nukkua yönsä, että jakssa tehdä työnsä työelämässä.

      Kavesi ei ilmeisesti jostakin syystä nuku, joten sekin täytyisi saada delville, mikä valvottaa. Seksiä hän käyttää unilääkkeenä.
      Jotain on nuorella miehellä rikki elämässä.

      • Normaali.

        Oletko siis sitä mieltä, että seksiakti 2-5 kertaa päivässä ei ole yleinen määrä nuorelle miehelle?


      • Normaali?
        Normaali. kirjoitti:

        Oletko siis sitä mieltä, että seksiakti 2-5 kertaa päivässä ei ole yleinen määrä nuorelle miehelle?

        Mek kirjoitti; "Tuossa iässä voi sekstailla vaikka 2-5 kertaa päivässä ja miehnä ainakin tuntui ettei mikään riitä mutta se siitä. Nyt olen jo yli 50v mies ja silti haluan seksiä 2-5 kertaa viikossa ja sen takia ei tule mitään puutostiloja ja elämä on kivaa."


      • jo on taas jutut
        Normaali. kirjoitti:

        Oletko siis sitä mieltä, että seksiakti 2-5 kertaa päivässä ei ole yleinen määrä nuorelle miehelle?

        Ei yleistä määrää ole koska harvoin kukaan sekstailee noin monta kertaa päivässä, ellei runkkaamista lasketa. Voi nainenkin masturboida parikin kertaa päivässä mutta kuka jaksaa noin montaa yhdyntää esileikkeineen, kyllä siihen jo kyllästyy.

        Jokainen voi tyydyttää itsensä aivan rauhassa oman käden kautta, mutta ei sitä voi toiselta vaatia. Ihmetyttää myös tuo asenne miehen ylivertaisuudesta seksuaalisuudessa. Ei seksin ajattelemisesssa mitään miehistä hienoutta ole, joten sillä on aivan turha brassailla. Kehuskelisitte vaikka mieluummin kuinka monta kilometriä jaksatte juosta tai nostaa penkistä, tai jotain muuta hyödyllistä.


      • Kuivuu kuivuu
        Normaali. kirjoitti:

        Oletko siis sitä mieltä, että seksiakti 2-5 kertaa päivässä ei ole yleinen määrä nuorelle miehelle?

        Ei ole normaali eikä yleinen määrä,siemennestettä valmistuu sitä tahtia että kerran joka toinen päivä on ihanteellinen tahti.


      • Tehkää saadaksenne
        Normaali. kirjoitti:

        Oletko siis sitä mieltä, että seksiakti 2-5 kertaa päivässä ei ole yleinen määrä nuorelle miehelle?

        Kertakin riittää jos kaverilla on päässä muutakin ajatusta ja tekemistä.
        Tylsyyteensä hakee seksiä, laita vaikka puiota hakkamaan, jospa halut laskisi hieman.
        Ei päivä voi olla yhtä seksiä, kun tulet työstä en ainkaan itse ole mitenkään seksin tarpeessa, kun pitää katsoa pyykinpesu, ruuanlaitto ja siivoamiset.
        Jotenkin ymmärtäisin vielä jos kaveri tekisi jotkain näistä ja ilman minkäänlaista sanomista, mankumista.

        Minä en pyydä jos itse ei huomaa, en alennnu mankumaan, teen itse, mutta tekemättä en jätä.

        Imuroikaa latiiat ja nurkkia myöten ja pyyhkikää pölyt ja tiskatkaa astiat, jo sekin nostaa naisen haluja huomattavasti. En hyväksy sinnepäin tehtyjä asioita, villakoirat pitää olla pois.


      • se on aisasta kii
        Kuivuu kuivuu kirjoitti:

        Ei ole normaali eikä yleinen määrä,siemennestettä valmistuu sitä tahtia että kerran joka toinen päivä on ihanteellinen tahti.

        Höpsistä. Eräs 5-kymppinen pariskunta harrasteli joka yö kymmenkunta kertaa.


      • Voi tietysti
        se on aisasta kii kirjoitti:

        Höpsistä. Eräs 5-kymppinen pariskunta harrasteli joka yö kymmenkunta kertaa.

        Mutta ei se kyllä mitään nautinnollista enää ole,pakkopullaa jo joka häiritsee normaalia päivärytmiä.


      • en ihemettele
        Tehkää saadaksenne kirjoitti:

        Kertakin riittää jos kaverilla on päässä muutakin ajatusta ja tekemistä.
        Tylsyyteensä hakee seksiä, laita vaikka puiota hakkamaan, jospa halut laskisi hieman.
        Ei päivä voi olla yhtä seksiä, kun tulet työstä en ainkaan itse ole mitenkään seksin tarpeessa, kun pitää katsoa pyykinpesu, ruuanlaitto ja siivoamiset.
        Jotenkin ymmärtäisin vielä jos kaveri tekisi jotkain näistä ja ilman minkäänlaista sanomista, mankumista.

        Minä en pyydä jos itse ei huomaa, en alennnu mankumaan, teen itse, mutta tekemättä en jätä.

        Imuroikaa latiiat ja nurkkia myöten ja pyyhkikää pölyt ja tiskatkaa astiat, jo sekin nostaa naisen haluja huomattavasti. En hyväksy sinnepäin tehtyjä asioita, villakoirat pitää olla pois.

        Tusinamiehet joita ap kuvaa, niitä kasvaa puussa ja lähikapakoista voi tuollaisen ällökkeen yhdeksi illaksi tai pariksi ajankulukseen hakea.
        Se kertoo siitä ettei mies ole millään elämänalueellaan lahjakas ja täten epäkiinnostava eikä varmaankaan seksuaalisestikaan , pelkkä tekokullia vastaava kertakäyttöesine.


      • 20cm
        Voi tietysti kirjoitti:

        Mutta ei se kyllä mitään nautinnollista enää ole,pakkopullaa jo joka häiritsee normaalia päivärytmiä.

        No eikö ne juuri siksi sitä tee, että on nautinnollista? Ei me olla kaikki samanlaisia mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. En minäkään ymmärrä, että miten jollekin voi tulla aamulla herättyä seksi mieleen. Itsellä vain kahvi mielessä aamulla.


      • 18+6
        Normaali. kirjoitti:

        Oletko siis sitä mieltä, että seksiakti 2-5 kertaa päivässä ei ole yleinen määrä nuorelle miehelle?

        kaippa ne nai päivät pitkän kun ei muuta tekemistä tai työtä ole. ihmetyttää nainen, joka jää patjaksi.


      • Isot pojat
        20cm kirjoitti:

        No eikö ne juuri siksi sitä tee, että on nautinnollista? Ei me olla kaikki samanlaisia mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. En minäkään ymmärrä, että miten jollekin voi tulla aamulla herättyä seksi mieleen. Itsellä vain kahvi mielessä aamulla.

        Veti sua nenästä,ajattele nyt itsekkin.
        Jos nyt rakastelisi 10 kertaa "joka yö"? ja jos ajatellaan että yksi kerta kestää tunnin koska välillä tarvitsee rentoutua myös..Niin koska nukutaan
        ?,työelämässä ainakaan ei voi olla vaan kyseessä ovat sossun tuella elävät ihmiset joilla on ns. valehtelugeeni.
        Joka aamu ja iltarakastelussa taas ei ole mitään ihmeellistä jos siihen vaan on varattu riittävästi aikaa.


    • valitan mutta...

      se on seksiriippuvainen ja hoitaa jotain tunnepuolen ongelmaa seksillä kanssasi tai ilmans inua pornon suurkulutuksella, itseä ahdistaisi tuollainen pakonomainen seksuaalinen ajattelu ja tulisi olo etten enää ollenkaan halua miestä, mutta varo, se voi olla juuri sitä mitä mies tahtookin, kontrollia ja valtaa tällä seksiasialla.sano että tukkii turpansa jos haluaa enää koskaan pöksyihisi että sua ahdistaa TODELLA paljon, jos ei tajua niin viiraa pahasti päässä ja kyse on vallan käytöstä, naisvihasta, seksiriippuvuudesta, what ever...........

    • nainen

    • Snif

      Väärä mies. Tulee vastaan asia vielä jos parisuhteessa elätte pitenpään. Esim. Silloin kun on jo lapsia ja se on surullista silloin. Kokemusta nimittäin löytyy. Tämmönen tyyppi joka saa sinulle pahan olon/ ahdistuksen, ei muuten ymmärrä sitä koskaan. Siispä suosittelen miettimään onko todella sinun miehesi, eikö seksi kerran tee parisuhteesta parisuhteen. Sillon sen kuuluu natsata.

    • odldjf

      Toi on nyt niin että kissa nostettava pöydälle ja puhuttava aiheesta. Ilman puhumista te erkaannutte toisistanne ja suhde alkaa olla taputeltu...

      • ihjffbj

        Raivokohtauksia saava mies on epävarma pikku prinsessa,ei tuollaista pentua jaksaa katsella päivääkään.


      • panomies
        ihjffbj kirjoitti:

        Raivokohtauksia saava mies on epävarma pikku prinsessa,ei tuollaista pentua jaksaa katsella päivääkään.

        Miksi mies pitää ottaa jos seksi ei kiinnosta !


      • haluutko totuuden
        panomies kirjoitti:

        Miksi mies pitää ottaa jos seksi ei kiinnosta !

        ehkä se muuttuu vastenmieliseksi jos toinen on toin epävarma että vonkaa, tai ehkä mies nyt vaan on naisen mielestä epäviehättävä tai esim. mulkussa on jotain vikaa tai ällöttävää?


      • !,,
        panomies kirjoitti:

        Miksi mies pitää ottaa jos seksi ei kiinnosta !

        Tuossahan ei ollut kyse siitä , etteikö seksi kiinnostaisi. On se jännä, kun miehet luulee usein, että naista ei kiinnosta seksi. kiinnosta kyllä hyvinkin paljon, ihan samoin tavoin kuin miestäkin, mutta hyvä sellainen. Se mikä miehestä on riittävän tasoista, kestoista, kokeilunhaluista jne. ei välttämättä riitä naiselle. Kymmenen minuutin jyystö/miehen laukeaminen ei ole sama asia kuin seksi vaan sen irvikuva. Seksiä harrastetaan yhdessä, ei vain tyydytetä itseään toista vasten. Jos ei osata tai kesto on liian lyhyt tms, niin sitten vaan treenaamaan.


      • 5 + 9
        panomies kirjoitti:

        Miksi mies pitää ottaa jos seksi ei kiinnosta !

        Erittäin hyvä kysymys! Mies näkee naisessa vain yhden ilon: seksin. Nainen haluaa miehen lukuisiin asioihin, joista seksi on vain tekijä muiden joukossa eikä edes se tärkein.

        Miestä tarvitaan osoittamaan naiselle itselleen ja tämän ystäville ja suvulle, että nainen ei ole luuseri. Miestä tarvitaan isäksi lapsille. Miestä tarvitaan kohottamaan naisen yhdeiskunnallista asemaa. Miestä tarvitaan tukemaan naista tämän heikkoina hetkinä. Miestä tarvitaan kumppaniksi yhteisiin projekteihin (esim. asunto tai lomamatka).

        Mitä seksiin tulee, mies on valitettavasti naiselle rakastajana melko täydellinen pettymys. Mutta naiselle seksissä tärkeintä onkin tunne siitä, että hän on miehen halun kohde. Kun nainen haukkuu miehensä kömpelöä lähentelyä kavereilleen, hän oikeasti vain kehuu itseään: miesparkahan on täysin tämän naisen pauloissa.


      • ootko tyhmä
        panomies kirjoitti:

        Miksi mies pitää ottaa jos seksi ei kiinnosta !

        Mitähän säki panet...no onhan joistakin miehestä muitakin hyötyjä vaikkei susta mihinkää oliskaan,tai mitään sit lopulta tullutkaan.


      • 5+10
        haluutko totuuden kirjoitti:

        ehkä se muuttuu vastenmieliseksi jos toinen on toin epävarma että vonkaa, tai ehkä mies nyt vaan on naisen mielestä epäviehättävä tai esim. mulkussa on jotain vikaa tai ällöttävää?

        nainen ei rakasta seksiä, siitä on kyse


    • Lurppa jo...???...

      No eihän sitä määränsä enempää jaksa tuotakaan. Vaikka nyt kiva asia onkin noin niinkuin muuten:)
      Itsellä vähän sama asia, paitsi että olen mies.
      Olen tapaillut yhtä naista reilu vuoden jo ja muuten kaikki on kivasti, mutta hän ei rauhoitu millään. Onko sit jo nymfon puolella vai onko sit luonnostaan muuten niin kovat halut.
      Itselle riittäisi parikin kertaa viikossa ihan hyvin seksiä ja jotenkin vain alkanut ärsyttämäänkin jo, kun joka välissä joka asia ja tilanne sit vääntyy siihen itteensä. Ja välillä sit pitäisi suurinpiirtein paukutella menolle 5-6 kertaa putkeen, mikä mulle on kyllä mahdottomuus.
      Ja nyt tosiaan kyllä tuntuu ainakin, ettei kyl enää kiinnosta pätkääkään seksi enää.
      Tiedä sit myöskään, et miten menis eteen päin..:/ Tosi mukava nainen ja ihmisenä muutenkin just sellanen kun pitäisi, mutta tuo seksi sitä seksi tätä ja jatkuva rähmiminen/kopelointi/hiplaaminen, ja kinuaminen alkaa jo tympiä:(

    • näin se menee

      Jos et anna, poikaytäväsi lähtee hakemaan pesää jostain muualta. Niin siinä tulee 100% varmuudella käymään, jos ette tee asialle pian jotain.

      • naurattaa

        ei todellakaan tarvitte tehä mitään muuta kuin näyttää ovee, tollaset tusinarunkut on helposti korvattavissa laadukkaampiin ja lahjakkaampiin yksilöihin nanosekunnissa


    • kepa.d
    • Heh, heh

      Sinun pitää hankkia suhteeseen toinen nainen, joka hoitaa sänkyhommat. Sinä voit sitten hoitaa kodinhoitoon liittyvät hommat

      • hehheh itselles

        Sulla taitaa olla itselläs imuri melko kovassa "käytössä" kotona,otatko sen sänkyynkin?


    • oikeus1

      Poikaystävä voi hommata itselleen keinovaginan tai pumpattavan Barrbaran; ei tarvitse vongata eikä pahoittaa mieltään - aina valmiina. Mä heittäisin tuollaisen kani-/jyystäjäpojun niska-perse-otteeella pellolle munineen. Yök mikä pervo; menis hoitoon sillä hänellä on seksiaddikti.

    • mmmnbbbv

      Poikaystävälle tässä aineistoa :D https://www.youtube.com/watch?v=Y-_LTh62XVk

    • Kiimainen kalu

      Olet samanlainen surkimus kuin minunkin akka. Vaihdankin sen pian liukkaaseen kiimanaiseen. Olet surkea ihminen -yäk!

      • Pysäkki

        Todella ikävää kun järki ja mulk** seisoo samanaikaiseisti.


    • Panomies Turuust

      Kyllä se pitää seurusteluvaiheessa jo älytä lopettaa suhde, jos kerran toinen haluaa ja toinen ei. Pidemmän päälle siitä ei kuitenkaan tule mitään. Minulla oli nuorempana miehenä aivan hirmuiset halut ja vihdoin löysin sellaisen naisen, jolla oli samanlaiset! Että meillä menee vieläkin hyvin, vaikka harrastammekin seksiä vain joka toinen päivä, sentään silloinkin pari kertaa peräkkäin. Nuorempana ei ollut mitään muita esteitä kuin kuukautiset! Ja että se oli muuten jokapäiväistä- kolme, neljä kertaa joka päivä! Aamulla heti herättyä ja kerran päivällä yleensä ruokatunnilla ja sitten vielä kaksi kertaa illalla... Olen jo yli kuusikymppinen ja vaimo hiukan nuorempi, joten nyt on melkein niin, että hänellä on kovemmat halut kuiin minulla. Meidän elämämme on ollut todella kiihkeää ja onnellista ja on tuollaisella seksin määrällä lapsiakin siunaantunut 7 kappaletta, kaikki jo maailmalla! Ainoa neuvoni on , että hae vähän tasaisempi kaveri, sillä tämän tasaantumista saatat odottaa vielä seuraavat 40 vuotta, jos on vähänkään yhtä kova naimahommissa kuin minä !

    • dkdölkds

      Seksin haluaminen on toki normaalia ja vastaan pitää tulla puolin ja toisin. Kuitenkin pahoin pelkään että poikaystäväsi on kajahtanut kakara. Hänen jättämistään kannattaisi harkita.

    • Psykofyysikko

      Miksi sattuu? Psykofyysistä?

    • pupuliini

      Voi jeesus sentää. Eiköhän tuo seksi ole luonnollinen asia. Mua ainakin panettaa joka päivä. Mä oon tapaillut yhtä muijaa noin 3kk ja ollan pantu melkein joka päivä ja useasti! Mikäs sen parempaa. Monilla naisilla on vain sellainen juttu, mitä eivät harmi kyllä itse tiedosta! Heille on 16v :sta asti syötetty e pillereitä ja ei paneta ei sekä pillu on kuiva kuin Sahara. Lisäksi ne on vielä todella epäterveellisiä! Yksikin muija lopetti pillerit ja ihmetteli, et mitä tapahtui kuin muutaman viikon päästä alkoi muna maistumaan! Tämä on totuus! Tietty onhan poikkeuksiakin!

      • et sytytä urpo

        Se johtuu siitä että sä et ole tarpeeksi kii-hoit-tava einkä tarkoita sorminäppäryyttä vaan yleistä olemustasi, joka on naisen mielestä epäeroottinen kun ei syty sulle.


      • 10+10

        kenes kämpillä/kotona paneskelet? jos naisen, ei naisen tarvitse sinua sänkyhommillaan miellyttää, TAJUTKAA JO!


    • mul on oikeus...

      jos ei pysty tekee itte kompromisseja ei toisenkaan tarvi tehdä. teist ny ei oo vaa pariks. ja jos et ny haluukkaa erota ni sit on kyl parempi alkaa löytyy niitä kompromisseja

      • ei ole oikeutta

        ei oo mitään oikeutta toisen vartaloon, oma käsi ei käytössä kulu


      • nyrkkikyllikki
        ei ole oikeutta kirjoitti:

        ei oo mitään oikeutta toisen vartaloon, oma käsi ei käytössä kulu

        Voi kuitenkin tulla se tenniskyynerpää ja se on paha juttu.


      • niksi pirkko
        nyrkkikyllikki kirjoitti:

        Voi kuitenkin tulla se tenniskyynerpää ja se on paha juttu.

        Voithan käyttää välillä muitakin estrigeenisia alueitas kuten vaikkapa työntää sormen perseesees.


    • Toista Naista

      Otatte sellasen vuokrattavan kakkosvaimon. Voit vedellä sikeitä, ku jätkäkaveris bylsii vierasta olohuoneessa. Win-Win tilanne kaikille !

    • Mari - Anne

      Siskolla oli sama tilanne. Hän ratkaisi tilanteen siten että vaihtoi miestä joka ei ole kakeiken aikaa se mielessä. Uudella miehellä on piempi kalu mutta kuulema paljon parempi kuin iso. Tuntuu paremmalta kuin edellisen kanssa.

      Tilanne on erikoinen siinä mielessä koska nyt siskon halut on alkanut olemaan huomattavasti suuremmat kun koskaan akaisemmin edellisissä suhteissa. Sisko saa melkein jo anella ja mies toppuuttelee.

      Itselläni on myös samanlaisia kokemuksia ja muutamalla kaverillakin. Koko ole tärkein todellakaan.

      • isokalueki

        aivan kuin se sitä tarkottaisi että kalu on vaihdettava pienempään miehe mukana, voi seuraavalla olla suurempikin kalu mutta ei ole pakonomaista tarvetta olla sitä jatkuvasta hieroskelemassa vaan on muutakin elämänsisältöä ja kiinnostuksen kohteita


      • bylsi molemmat
        isokalueki kirjoitti:

        aivan kuin se sitä tarkottaisi että kalu on vaihdettava pienempään miehe mukana, voi seuraavalla olla suurempikin kalu mutta ei ole pakonomaista tarvetta olla sitä jatkuvasta hieroskelemassa vaan on muutakin elämänsisältöä ja kiinnostuksen kohteita

        Kysyjänkin tapauksessa asian ratkaisu olisi se sisko, jos vaan löytyy.


    • panojormaz

      ei se käytössä kulu!

      • ennen ja nyt

        Minulla oli poikaystävä, jonka jokainen hetki kotiintulon jälkeen oli valmistautumista illan seksiin. Todella rasittavaa! Hyväilyt tehdessäni ruokaa, pitkät,kuolaavat katseet, huokailut ihan hiljaa, saunaan meno, että sai kosketella minua. Alussa se oli mukavaa, mutta pidemmän päälle ei. Lopulta minulta meni seksihalut kokonaan. Makasin alla kuin kuollut lahna, mutta ei sen tuntunut häntä vaivaavan. Loppujen lopuksi erosimme.

        Fiksu mies ei tuo esiin, että hän ajattelee koko ajan seksiä. On sellaisiakin, luojan kiitos. Sellaisen kanssa on ilo olla.


    • dfwefrwet

      lähde jonkun 50 v miehen matkaan niin pääset vährmmällä seksi on harvempaa muttta laadukkaampaa.
      jos kuitenkin se räkänokka vielä himoittaa niin koetappa joku ilta silleen että imaset kassit tyhjiksi jo alkuillasta nin ei vonkaa sit nukkumaanmennessä

    • Melkeinsamatilanne

      Hyvä että annat käsihoitoa ja muuta, vaikka seksi onkin jäänyt. Muuten mies hakee sitä tyydytystä jossain vaiheessa muualta, ellei halut häviä tämän "pihtaamisen" ja veeitutuksen myötä. Uskoisin kuitenkin että pari-kolme kertaa viikossa antamalla reikää, loppuisi miehen jokapäiset halut muutamassa viikossa. Näin ainakin omasta kokemuksesta voisin sanoa.

      • höpö höpö

        höpö höpö, kaikilla pojilla seksi ei pyöri mielessä ainoana elämänsisältönä vaan esimerkiksi musiikki tai urheilu tai vastaava...mutta tietysti jos ei ole muuten lahjakas


    • hetero3

      Olen ollut naimisissa aseseksuaalin kanssa 35 vuotta. Kun näin taaksepäin kelaa niin kysymys on siitä että tällä ihmisellä ei ollut kylttiä kaulassa jota olisin nähnyt että hän on seksuaalisesti haluton. Minulle on muodostunut sellainen käsitys että seksuaalinen haluttomuus on ensimmäinen aivojen rappeutumisen ilmenenemismuoto. Aivoista häipyy pois se osa joka tätä seksuaalisuutta ohjaa. Voi mennä vuosikymmeniä ennen seuraavien oireiden ilmenemintä. Noin tilastollisesti meillä ihmisillä on kirkas oppimiskyky vanhana, yhdellä kolmasosalla lieviä vaikeuksia ja yhdellä komasosalla on suuria vaikeuksia.

      Tuo aseseksuaalisuus ei ole sellaista että henkilö ei kiihottuisi jos kiihotusta on tarjolla vaan se on enemmän sellista että ei kykene itse kiihottamaan itseään. Eli jos se tärkein työkalu pää ihmiseltä puuttuu niin kaikki kiihottaminen on toisen tehtävä eikä usein edes sillä menetelmällä synny kiihoittunutta tilaa.

      Kun noita yllä olevia juttuja lueskelee niin niistä saa hyviä esimerkkejä aseseksuaalisista ihmisistä. Onhan niitä aikuisella ihmisillä epämieluisia tehtäviä vaikka miten paljon. Turha kuvitella että joku mielenkiinnosta ajaisi jotain raitiotievaunua edestakaisin koko elämänsä.

      Kyllä minun neuvoni on että sellisesta suhteesta missä toinen on aivoitaan terve ja toinen aseseksuaali kannattaa lähtee jos vain kykenee. Kyllä seksi kuitenkin on tärkeä osa-alue ihmiselle. Mutta kun noita vikoja ihmisissä riittää niin todella vaikea on löytää täydellistä elämänkumppania. Se että luopuu jostain ja tyytyy elämään ilman seksuaalista kanssakäymistä helpottaa kummasti elämänkumppanin löytämisen mahdollisuuksia.

      Suhde aseseksuaalin kanssa on kuin hirttoköysi joka aina vain kiristyy. Kun omaisuutta karttuu tulee ero aina vain kalliimaksi. Suomessa suhtautuminen maksulliseen seksiin on aika kielteistä. Maksullinen seksi on ihan liian kallista. Jos halvemmalla saa hyvän polkupyörän kuin yhden aktin turvaseksiä niin kyllä sitä tulee vaittua se polkupyörä.

      Sinun elämästäsi tässä on kysymys. Minun on hyvin vaikea tietää miltä aseseksuaalista ihmisestä tuntuu. Itseppähän tiedät. Sen voin kuitenkin sanoa että tilanne on päällä koko elämäsi ajan eli ei mikään ohimenevä olotila. Jos olet hyvä ihminen laita suhde poikki ja pariudu jonkun toisen aseseksuaalin kanssa niin kärsimykset loppuvat monelta henkilöltä.

      • huijattu olo? :D

        35 vuotta mietit mikä on kun akkas ei sua halua?


      • aseksuaali

        Ei aseksuaalisuuteen mitään rappeutumista tarvita, mutta synnynnäinen poikkeavuus aivoissa se voi hyvinkin olla. Samalla lailla kuin vaikka vasenkätisyys, tutkimuksissa on todettu, että kätisyys on jo sikiöiässä valikoitunut. Vasenkätisyys ei ole sairaus eikä aseksuaalisuuskaan. Ja alapäästä yläpäähän on pitkä matka, vika voi olla myös selän hermoradoissa.

        Suhteen alussa voi olla seksiä normaaliin tapaan, koska haluaa miellyttää ja olla rakastettu. Tätä miellyttämistähän tehdään monin eri tavoin. Sitä ei usein itsekään tajua, että seksi ei ole touhussa pääasia, ellei ole koskaan kuullutkaan aseksuaalisuudesta.

        "Tuo aseseksuaalisuus ei ole sellaista että henkilö ei kiihottuisi jos kiihotusta on tarjolla vaan se on enemmän sellista että ei kykene itse kiihottamaan itseään. Eli jos se tärkein työkalu pää ihmiseltä puuttuu niin kaikki kiihottaminen on toisen tehtävä eikä usein edes sillä menetelmällä synny kiihoittunutta tilaa."

        Aseksuaalilla voi olla fantasioita ja jotkut masturboivatkin, mutta käytännössä seksi ei kiinnosta tai tuota nautintoa (jotkut kyllä saavat orgasmejakin) eli päinvastoin kuin sanoit.

        Onneksi jäin sinkuksi, sain tietää aseksuaalisuudesta netin kautta vasta nelikymppisenä. Sen jälkeen en ole suhdetta etsinytkään. Rakastettuna olemisen tunteeseen riittää ystävät :)

        Kumma että olette jatkaneet suhdetta noin kauan, eihän se voi olla miellyttävää kummallekaan. Toinen on puutteessa, toinen joutuu antamaan ollakseen mieliksi. Suosittelet eroa aloittajalle, mikset itse ole tehnyt niin? Jos syy on rakkaus, niin upea juttu:) Seksi ei aina ole ainoa peruste parisuhteen kestävyyteen.


    • Mikä siitä seksistä tekee suomalaisille naisille niin vastenmielistä?Iloitkaa ja
      nauttikaa siitä.Seksissä pitää käyttää mielikuvitusta ja päästää ajatus vapaaksi.
      Minkälaista körttikansaa me ollaan kun ei osata nauttia yhdestä parhaimmasta
      asiasta elämässä,ja se ei maksa mitään.Ei seksi ole vain lastentekoa varten,
      niin kun hihhulit tämän mielellään ilmaisee.Miksi suomalaiset miehet hakee
      aasialaisia naisia kumppaneikseen ja vaimoikseen????????????????
      Koska aasiassa ymmärretään yhteisten ilojen päälle,eikä pelätä että menee
      taivaspaikka.Vapautukaa uskonnon ikeestä ja nauttikaa elämästä.
      ps.kuivapillut on oma lukunsa.

      • ..--

        Seksi ei ole vastenmielistä vaan mahtava ja iloinen asia. "Seksi" epäviehättävän miehen kanssa taas olisi vastenmielistä. Kunpa miehet käyttäisivätkin sitä mielikuvitustaan ja päästäisivät ajatukset vapaiksi sen sijaan, että luulisivat tekevänsä jo niin..


    • jkjkkj

      minun tyttö kaveri haluttaa koko ajan mitä vois asialle tehä?

    • mieshaudantakaa

      Valitettavasti homma tulee menemään niin että jos mies ei saa seksiä kotona ni se hakee sitä muualta. Jos seksi ei toimi ei toimi parisuhdekkaan. Seksi on parisuhteen suola. Vinkkinä vaan pihtareille.

      • Siinä se on tiivistetysti sanottu,olen samaa mieltä.Kiitos.


      • niin..

        Kuten nainenkin, jos ei saa seksiä kotona. Miehet on pahempia pihtareita.


    • 56743

      Mikä siitä seksistä tekee ...?
      Minkälaista körttikansaa me ollaan....?
      Miksi suomalaiset miehet hakee....?

      Lue oma tekstisi, siinnähän sinä olet vastannut näihin kysymyksiin
      omasta mielestäsi oikein. Tosin aika suuri enemmistä Suomalisista ole
      ainakkaan kovin vakavissaan uskovaisia vaikka kuuluukin johonkin uskonnolliseen yhteisöön muodollisesti. Eli selitys on joku muu kuin uskonnollinen.

      • Kun kalikka kalahtaa,niin hihhuli älähtää.Uskonto on pahin mielisairaus
        ja se on pilannut monta ihmistä ja uskonnollinen kasvatus,vaikka se ei kovinkaan
        syvällistä,niin se on omiaan pilaamaan elämän nautinnot.Tosin himot ne on
        hihhuleillakin kun monille papeillekkin kelpaa vaikka pikkupojat.


      • jumalan nimessä
        kkkk1 kirjoitti:

        Kun kalikka kalahtaa,niin hihhuli älähtää.Uskonto on pahin mielisairaus
        ja se on pilannut monta ihmistä ja uskonnollinen kasvatus,vaikka se ei kovinkaan
        syvällistä,niin se on omiaan pilaamaan elämän nautinnot.Tosin himot ne on
        hihhuleillakin kun monille papeillekkin kelpaa vaikka pikkupojat.

        uskonto vai, eräskin keski-ikäinen urpo kuvitteli olevansa itse jeesus ja puhui puhelinseksin aikana mulle olevansa "herran asialla". Muuten äijä oli niin vastenmielinen ja haisi vanhalle pillulle ja munalle että hyhhyyh, mutta puhelinseksi ok !


    • kossunpoika
    • Eroatakko vai ei

      Tuon takia olen jättänyt naisen. Siis jos nainen haluaa kokoajan ja itselle riittäisi vain pitää häntä kainalossa ja hemmotella siinä ilman että rassaan häntä sormilla tai peniksellä.
      Olen päälle 40v mies.

      Summa summaarum.
      Jos ahdistut jo ajatuksesta yhteisestä illlasta mahdollisine seksineen.
      Mieti tätäkö haluat elämältäsi???
      Ehkä et halua ja silloin voisit ajatella vaihtaa kumppania vähemmän haluavaan mieheen.

    • Näreennäin

      E-pillerit vie halut. Mielialalääkkeet saattaa viedä halut.
      Ssri-lääkkeet vie loppuelämäksi halut. (kouluampujat on syöneet ja tupakasta vieroitukseen myös käytetään....)
      Sinkki lisää haluja ja ruusunjuuri yms.

    • ÄlyHoi!!!!!

      Ihmettelen että eikö kenellekään muulla ole hälytys kellot soinut. Aloittaja sanoi että viimeisestä seksistä jäi paha maku suuhun kun se koski niin paljon. Liekkö poikaystävä vain himoissaan survaissut suoraan sisään ja jaksaakohan edes mitenkään lämmitellä tyttöystäväänsä ensin.

      Minusta ainakin on hälyyttävä merkki.

      Harrastin seksiä ensimmäisen kerran poikaystäväni kanssa kun olin 20 ja hän oli 21. Ensimmäisestä kerrasta lähtien hän otti minut huomioon ja eikä vain työntynyt sisääni. Muisti aina kysellä että sattuuko ja välillä pidimme pienen tauon ja jatkoimme taas. Kyllä sen nuorenkin miehen pitäisi pystyä hallitsemaan itseään sen verran ettei satuta kumppaniaan.

    • DeViL79

      Rutiinit on rutiineja itse elin avioliitossa toinen halusi toinen ei päätimme yhteis tuumin pistää eron vireille ja lähtee erilleen kumminkin meidät sitoo toisiimme loppuelämämme lapset. Mitä kauemmin erossa ollaan oltu sitä paremmin toimeen tullaan.

      Kyse ei pelkästään välttämättä oo seksissä sen halusta miehet pönkittää oloaan yleensä turhalla ja pelkkä pano on pelkkä rutiini kassien tyhjennys en puolusta mies ystävääsi.

      Syy voi olla joku totta kai puhdas panetus tottumus seksiin ei sekään riitä syyksi.

      Mainitsit alussa että sattu sisälle kävitkö tutkituttamassa lääkärillä mistä voisi johtua moinen? mut syy voi olla tressissä ei kostunutkaan niin miten ois pitäny olla koko komeuden upotessa juurian myöten. tohon on helppo löytää apua liukkarit ja varovainen aloitus jos halut on kunnossa.

      Suosittelisin puhumista suoraan asioista asioiden nimillä mainitse ukolles mitä haluat äläkä ole hiljaa.
      Pahentaa vaan teidän tilannetta ja lopuksi väistämätön ero tai sitten jotain ikävämpää esim: vieraissa käynti sit saat jonkun kivan ylläri tuliaisen mietippä sitä. Toivottavasti kumminkaan noin ei mene tai ajattelis sua siinä ja käyttäs kumia suojatakseen mahdollisten tartuntojen varalta. Avaa suus ukolles ennen kuin on myöhäistä.

    • m -81

      Tilanne on ikävä - silloin kun on halujensa/haluttomuutensa kanssa ainoa osapuoli. Minua on kohdannut valtava tuuri sikäli, että kun itse olen varsin haluton olen sattumalta löytänyt vaimon joka on miltei yhtä haluton.

      Kumpikaan ei joudu kieltäytymään ja yhteiselo on mahtavaa. En ikävä kyllä uskoisi suhteen kestävän, jos hän haluaisi enemmän. Noin neljä kertaa vuodessa satumme sille tuulelle, yleensä ulkomaanmatkoilla, tuolloin nautimme siitä molemmat.

      • Niinpä..

        Se on kyllä ikävää, että miehiltä odotetaan aina, että olisivat aktiivisia ja jotenkin enemmän kiinnostuneita seksistä kuin naiset. Näinhän ei ole, vaan halut ovat ihan samaiset. Median ja historian luoma uskomus, jota ihmiset itse pitävät yllä.


      • lestapappa

        Nii, parasta se onkin aina markkinakahveen jälkehen.


    • 47v

      Moi, olen 47v setämies ja kun mä panen sua niin halut palaa. Sen jälkeen et tosin poikasten kanssa viitsikään leikkiä.

    • halukas nainen

      Täällä on yks pariskunta jossa mies haluaa hyvä jos kerran viikossa. Ollaan 37 ja 39 vuotiaita. Olen epäillyt että mies pettää, tuntuu niin oudolta (muka) noin vähäiset seksihalut. Lisäksi on alkanut nukkumaan sohvalla sillä verukkeella että herää kuitenkin aamuyöstä eikä saa enää nukuttua. Eli mättääkö tässä nyt joku?

      • ...

        Tiedät toki tuon ikäisenä itsekin ihmettelemättä, mistä on kyse. Ei sillä miehellä toista naista välttämättä ole, kipinä vain on sammunut ja pian tulee lähdön aika.


    • lyyli

      Muistan silloin, kun itse oli nuori, niin kyllä se seksi päällimmäisenä tytöillä mielessä pyöri, pojat urheili, ujosteli tms. ja näin se tuppaa kyllä vanhempanakin mennä. Ihme myytti tuo, että nuoret pojat ja miehet jotain hormonihiiriä olisi poikkeuksetta sen erikoisemmin kuin muutkaan.

    • Veronica

      Jos on kysymyksessä poikaystävä ettekä vielä ole naimisissa niin neuvoni on: Erotkaa! Olette erilaiset seksuaalisessa mielessä ja myöhemmin asia vain korostuu entisestään.

      Olen jo vanhempi nainen ja elämää on elettynä. Aikoinani olin samassa tilanteessa kuin sinä. Menimme kuitenkin naimisiin, mutta ero tuli kymmenen vuoden kuluttua.

      Seksuaaliaddikteja miehiä on paljon ja heille ei riitä mikään. Joka päivä täytyy saada ja joskus jopa useamman kerran. Eikä sekään tunnu aina riittävän, että kotona saa tarpeeksi vaan tuollaiset miehet ovat myös usein uskottomia. Heidän täytyy koko aika todistaa itselleen, että pystyvät valloittamaan uusia naisia. Tällaiset miehet ovat sairaita ja ovat hoidon tarpeessa. Tuntemuksesi ovat ihan oikeat ja ei ole siksi mikään ihme, jos sinusta on illalla kurjaa mennä vuoteeseen poikaystäväsi kanssa.

    • aktiivinen

      Voi, että!! Minä olisin onnellinen jos, mieheni olisi noin aktiivinen sängyssä. Olen itse erittäin aktiivinen seksin suhteen joten tällainen olisi mulle erittäin fantastista. Olkaa naiset onnellisia jos, teillä olisi tällainen orhi sängyssä.

    • 7+9

      Seksi sinänsä on ihan kiva asia, mutta jos ajatus seksistä (tai mistä tahansa asiasta) ottaa vallan, on kyseessä ongelma. Jos haluat auttaa miestäsi, kehoita häntä tutustumaan Alkuajatukseen, siitä löytyy toimivaa tietoa jonka avulla hän voi selkeyttää mielensä.

    • läimäytti joskus

      mies joka suuttuu jos ei saa seksiä, on väkivaltainen muutenkin, pysy kaukana...

    • 2+1

      Voisit antaa miehellesi luvan käydä vieraissa voit antaa hänen tuoda ihanan muijan luoksenne jotta he olisivat sinun valvovan silmän alla.

    • Kuulehan Sinä Neitonen!! HYVÄÄN PARISUHTEESEEN KUULUU INTOHIMOINEN SEKSI KAUIN "MANULLE ILLALLINEN" JOTEN TARKISTA OMAT MIELTYMYKSESI MAHDOLLISIMMAN PIAN. Tarvittaessa voit vaihtaa rakastajaasi...

    • Elämä opettaa

      Hei. Eri ihmiset ovat erilaisia. Sinun täytyy erota poikaystävästäsi. Mahdollisesti hän sitten löytää itselleen sopivamman tyttöystävän. Jos elät parisuhteessa, niin ei mies ole kuitenkaan olemassa sitä varten, että hän palvelee sinua. Kun kerroit, että yksin kotona olet helpottununut, mutta toisaalta et jaksa aina olla kämpillä yksin. Yksineläjänä asut aina yksin, mutta parisuhteessa asut kaksin. Selvitä itsellesi, että onko sinusta koskaan mihinkään parisuhteeseen asumaan yhdessä. Sinulla voi olla poikaystävä, vaikka ette asuisi yhdessä. Tämä mies ei ole yhdessä eikä erikseen sinulle sopiva ihminen. Tuskinpa kukaan muukaan nainen on "aina valmis". Elämä opettaa.

    • Eri sängyt

      Ota eri makuuhuone. Tai jos tilaa on niukalti hanki jokin taitettava retkisänky ja nuku siinä toisessa huoneessa. Jos ei tuota ymmärrä niin ei sitten mitään

      Ei se tuon vaikeampaa ole.

    • hiekkaloota kansaa

      Milloin suomalaisista tuli näin toopea kansaa !!

      Siis että elämästä kokonaisuutena ei näytä olevan mitään tietoa.

      Millä te ainaisnykyttäjät sitten elätte kun vaipat housuissa odotatte seuraavaa kyljenkääntöä jossain laitoksessa kun ette näytä elämisestä muuta käsittävän kuin että aina nylkyttää hah mitä typeryksiä !

    • ewqeewewq
    • <3 <3

      Olisko tästä apua? Alla oleva teksti löytyy myös alla olevasta linkistä.

      http://www.sexpo.fi/?hellyysharjoitus

      HELLYYSHARJOITUS I-II

      Harjoitusten avulla voit

      kokea uudenlaisia aistimuksia. Fyysinen kontakti on tavoite, ei välivaihe

      oppia koskettamaan ja ottamaan vastaan kosketusta nauttien

      oppia keskustelemaan yhdessä siitä, miltä aistimukset tuntuvat

      tulla tietoisemmaksi

      omista aistimuksista - siitä mistä pidän ja mistä en pidä

      toiselta saadun palautteen avulla kumppanin aistimuksista - siitä mistä hän pitää ja mistä hän ei pidä

      rohkaista oman nautinnon löytämiseen eri tavoin

      oppia kertomaan, jos jokin kosketus ei tunnu hyvältä

      Harjoitustilanteissa on yhdyntäkielto. Kielto poistaa suorituspaineet ja voitte rauhassa keskittyä hyväilemään toisianne ja ottamaan vastaan hyväilyjä.

      Keskustelkaa mitä tunteita ja ajatuksia yhdyntäkielto teissä herättää. Muistakaa yhdyntäkielto harjoitusten ajan, näin kumpikin voi rentoutua ja luottamus kumppaniin vahvistuu.

      Valmistautuminen harjoitukseen:

      Varmistakaa, että teillä on mahdollisuus tehdä harjoitus rauhassa, kahden kesken. (Puhelin vaiennettu, lapset hoidettu, ovi lukossa yms. ).

      Tehkää aloite harjoitukseen vuorotellen.

      Voitte käydä suihkussa ennen harjoitusta. Se sekä rentouttaa, että antaa mukavamman olon.

      Huoneen tulisi olla riittävän lämmin, niin ettei alastomanakaan palele. Valaistus ei saisi olla kovin kirkas, muttei täysin hämäräkään.

      Musiikkia voitte käyttää taustalla, ei kuitenkaan liian lujaa, eikä sellaista, joka vie ajatukset muualle.

      Harjoituksessa voitte käyttää myös voiteita tai talkkia.

      Aikaa tulisi varata kummallekin puoli tuntia eli yhteensä tunti kullekin harjoituskerralle.

      Ensin kosketellaan n. 15 min. selkäpuolta, sitten sama vatsan puolelta. Harjoitus tehdään kolme kertaa viikon aikana. Kumpikin on vuorotellen aktiivisessa ja passiivisessa roolissa.

      HELLYYSHARJOITUS I

      Hyväile parin vartaloa päästä varpaisiin ensin selkäpuolelta ja sitten vatsan puolelta. Älä vielä tässä vaiheessa kosketa rintoja tai sukupuolielimiä.

      Katsele ensin hänen kasvojaan ja hiuksiaan ja koskettele niitä. Seuraavaksi korvat, niska, kädet. Tunnustele hänen ihoaan, lihaksia, luita. Voit koskettaa eri tavoin, voimakkaammin ja hellemmin, voit hyväillä, hieroa, puristaa jne. Voit palata johonkin kohtaan takaisin. Löydät ehkä alueita, joita et ole pitkään aikaan koskettanut tai ehkä et koskaan.

      Käytä kaikkia aistejasi, tutustu kumppaniisi ja nauti hänen reaktioistaan.

      Keskity siihen, miltä tuntuu koskettaa. Keskity omaan mielihyvääsi, mitä haluat koskettaa ja miten. Älä mieti, mitä kuvittelet toisen haluavan.

      Kerro parillesi joko harjoituksen aikana tai sen jälkeen, miltä tuntuu koskettaa.

      Tarkoitus ei ole saada aikaan seksuaalista kiihottumista. Kiihottumista voi kuitenkin tapahtua ja siitä ei ole mitään haittaa.

      Kun sinua hyväillään, keskity omaan nautintoosi ja aistimuksiisi. Jos toisen kosketus tuntuu jostakin syystä epämiellyttävältä esim. kutittaa, kerro se hänelle hellästi. Voit ehkä tarttua hänen käteensä ja siirtää sen toiseen kohtaan.

      Harjoituksen jälkeen voitte halailla ja jutella siitä enemmän.

      Kun ensimmäinen vaihe on mennyt molempien mielestä hyvin, voitte siirtyä toiseen vaiheeseen.

      HELLYYSHARJOITUS II

      Muutoin ohjeet samat, mutta nyt teillä on lupa koskettaa myös rintoja ja sukupuolielimiä.

      Älkää kosketelko seksuaalisesti herkkiä alueita tarkoituksella kiihottaakseen tai saadakseen orgasmi. Hyväilyt eivät saa olla tällä tavoin vaativia. Erektio tai orgasmi voi syntyä, mutta siihen ei pyritä.

      Voitte levittää reidet ja koskettaa sukupuolielimiä myös jalkojen välistä.

    • Hyvä penis

      Sellaista se alkuun on. Se on helppoa olla se halukkaampi osapuoli -sillä hetkellä- ja syyllistää toista vieden viimeisetkin halut. Meillä oli emäntä ihan hirveä nymfo ennen lapsia, se halusi aina. Se otti! Olihan se imartelevaa, mutta minulla oli kauheat paineet siitä ja sehän aiheutti stressiä eli halut meni. Seksi oli tavallaan suoritus. Sitten hankittiin lapset, niin emännän halukkuus muuttui. Hänestä tuli sellainen joka kyllä tykkää munasta ja saa seksissä miltei aina, mutta meillä on HYVÄÄ seksiä vain kerran viikossa eli se tutkittu normaali määrä. Minä kyllä kulli pystyssä olen vonkaamassa useammin.

      Tarinan opetus: se on helppo olla päältä vastaajana. Liika painostus, varsinkin miehillä, aiheuttaa haluttomuutta.

    • Ei ole pojat saaneet

      Runkkarit täällä ihan kiimassa vetelee nahkaa. Oletteko jätkät ikinä saaneet edes pillua? Ette muuten ole!
      Ihan urbaani legenda väittää että mies on se joka aina haluaa. Kyllä se on toisin päin.

    • Nainnen-81

      Kun luen tätä, tulee kiitollisuus siitä, että on sinkku. Saa tyydyttää itsensä silloin kun siltä tuntuu. Tiedän tuon pakontunteen, se vie halut. Ja poikaystävä ei tietenkään ollenkaan ymmärrä. Tässä kovin seksistisessä kulttuurissa meidän pitäisi panna koko ajan.
      Liittyyköhän miehesi pakonomainen seksintarve itsetuntoon? Hänellä ehkä on kuva että kova jätkä haluaa koko ajan.

      Ei mulla ole ratkaisua. Itse jätin miehen jonka kanssa oli sama ongelma. Tosin siinä oli muitakin ongelmia.

      Onko seksi sinua tyydyttävää? Hoitaako hän sun tyydytyksen vai vain omansa. Jos hän ei ole huomioiva, jätä hänet.

    • Kysyn vaan

      Miten sitä ei nainen voi "jaksaa" kun ei tarvitse muuta kuin makoilla siinä,mies tekee työt...???????

    • Suomalainen mies

      Seksi ei ole iästä kiinni. Itse olen lähempänä 70v. mutta haluaisin naida joka päivä. Se on niin mukavaa hommaa avioliitossa.

    • Suomalainen nainen.

      Seksi on hauskaa ja 70 kymppisenä se vasta maistuukin.

    • sexifixaatio

      Tuo on lopun alkua, aiotko viettää syyllisyyttä tuntien koko elämäsi ja mites poikaystäväsi, haluaako hän aina vaan vongata? Ei seksin puutteeseen auta mikään muu kuin seksi ja halut on todellakin erilaiset eri yksilöillä. Jossain vaiheessa, vaikka keksisitkin sopuisan konstin välttää konfliktia iltaisin, hän rupeaa varmastikin miettimään vieraissa käyntiä koska ei saa sitä mitä tarvitsee. Mikäs sinun tehtäväsi on siinä suhteessa? Ei se ole pelkästään hänen tyydyttämistään, mutta silläkin on suuri osa. Sisarussuhteet on erikseen.

    • Näkökulmia

      Eikös nykyään saa seksuaaliterapiaa ja parisuhdeneuvontaa.

      Mene tai menkää jonkun oikean asiantuntijan luokse. Tältä sivulta ei tule kuin provoilua ja mukaviisaita tyhjiä neuvoja.

    • gillian

      Kahden aikuisen lapsen äiti tässä, moi. normaaliahan tuo on- muistaakseni aamulla-päivällä-illalla tyyli tuottaa antoisan perheellisen elämän... Ja kyllä se kertoo miehellä rakkaudesta, ihan aidosta.
      Erilaiset tarpeet voivat tuottaa ongelmaa, mutta kumpikin voi puhua, miten kokee- ja siitä voi löytyä ratkaisua.
      Parisuhteessa on tehtävä kompromisseja, vain toisen tai toisen ehdoilla elettävä elämä tekee vääryyttä jommalle kummalle.
      ps. "meillä" ei ollut kellonaikoja asialle. eikä oikein paikkojakaan. Petissä keskellä perheen hulinaa lukitun oven takana. Lammessa uintireissulla, ulkosaunassa, puutarhassa, milloin mitenkin. Oli ns. oma kieli- jolla toinen tai toinen ilmaisi asian. Meitä oli 2 tavallaan onnellista yhdessä. Nykyisin meitä on olemassa enää toinen. Ikävä on tolkutonta, enkä usko että sen sortin kiintymystä löytyy...

    • p pystyssä

      mielestäni ongelmaasi on ratkaisu. Nuku perse pystyssä.
      Eli kun illalla menet nukkumaan kasaa iso kasa tyynyjä niin ,että
      perseesi on hyvällä hollilla miehellesi. Toiseen pakaraan voit
      kirjoittaa lapun, että peli on vapaa. Itse voit nunkkua kaikessa rauhassa
      ja miehesi voi työstään oikein antaumuksella niin kauan kuin huvittaa

      • Pystyssä pehva

        Juuri noin.


    • bumsi pum

      Kyllä me ainakin börjen kanssa tykätään rakastella , börje kun laitaa liukkaria heppiin niin kyllä uppoaa kakkoseen ja koko punavuori kuulee sen.

    • nainen25

      Olette vielä nuoria ja varmasti tuossa iässä on hankala keskustella toisen kanssa tälläisista asioista. Kun itse nuorena seurustelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa meillä oli samantapainen ongelma. Minuun sattui usein (koska en kostunut tarpeeksi ja poikaystävälläni oli suhteellisen iso), en enää halunnut poikaystävääni ja seksi hieman pelottikin. Aloimme käyttämään liukuvoidetta (niitäkin saa monenlaisia ja makuisia) helpotti huomattavasti asiaa :) Ei enää sattunut ja lämpenin kyllä seksin aikana kun alku ongelma liukkarin avulla oli poistunut. Keskustelimme myös asiasta. Tietenkin esileikit auttavat kostumaan, jotkut miehet eivät vain ymmärrä esileikkien päälle...

      Lisäksi ainakin minulla, hormonaaliset ehkäisyt (esim. ehkäisylaastarit, pillerit, rengas jne.) veivät kaikki seksihaluni. Eli jos sinulla on käytössäsi hormonaalinen ehkäisy, käy koluterveydenhoitajan luona keskustelemassa ehkäisyn vaihdosta, se voi auttaa. Nämä asiat voivat auttaa, mutta on myös mahdollista ettette vain ole seksuaalisesti toisillenne sopivia. Tätäkin esiintyy. Toimiva parisuhde tarvii kompromisseja kummankin puolelta. Eli joskus joutuu harrastamaan seksiä vaikkei niin kamalasti huvittaisikaan, toki kun kumppanista tykkää niin asia ei tietenkään ole vastenmielistä.

      Poikaystäväsi ei saisi suuttua tai loukkaantua asiasta, mutta nuoret miehet nyt ovat vähän sellaisia. Myöhemmällä iällä miehet ovat onneksi hieman ymmärtäväisempiä kieltäytymisen suhteen.

      Eli keskustelua, liukkaria, ehkäsyn vaihto ja jos nämä eivät auta niin kannattaa miettiä kannattaako tämän miehen kanssa olla. Voit löytää seksuaalisesti sopivamman miehen muualta :)

      • tetris.w

        Minulla myös samantapaisia ongelmia ekassa suhteessani teininä. Tilanne lähti kunnolla helpottumaan oikeastaan vasta vuosien kuluttua, kun aloin löytää oman ominaisen seksuaalisuuteni naisena. Löysin ne asiat, joista oikeasti lämpenin ja osasin alkaa ehdottaa niitä kumppanilleni. Yllättäen se ei ollutkaan se tavanomainen hellyys, vaan jotain vähän raisumpaa ja yllätyksellisempää.

        Kuulostaa todella siltä, että AP on joutunut tilanteeseen, jossa saa poikakaverin määrittelemää panoseksiä tiettyyn aikaan joka ilta. Ihmekös jos puuduttaa! Ja sit jos vielä sattuukin... AP kirjoitti, että voisi kokeilla jotain vähän mielikuvituksellisempaa välillä! Suosittelen lämpimästi. Seksi on parhaimmillaan rikas ja jännittävä tutkimusmatka.

        Naiset muutenkin: etsikää omaa seksuaalisuuttanne! Voitte yllättyä... Mikään mikä ei vahingoita toisia ei ole kiellettyä.

        Viimeaikaisia sattumuksia matkaltani:
        http://whiphunt.blogspot.fi/


    • M311

      taas yksi nainen kuka ei vaan ymmärrä antaa:(

      • Kalua kakkoseen vaan

        Kyllä, anna pojalle kakkonen käyttöön jos ykkönen menee kipeäksi. Reilusti rasvaa ja antaa vatkata menemään, kyllä siinä menee kalukin kipeäksi .


    • how sad

      Ihmekös tuo jos ei haluta. Miten tylsää rutiinia; Aika: ilta, paikka: sänky, ja vielä varmaan luulee olevansa hyvä rakastaja, ihmettelee ja suuttuu kun ei kelpaa. Huvittavaa.

    • dvddvddvd34

      Osta poikakaverillesi kovaa dvd pornoa. Kun menet nukkumaan, niin käske katsomaan yksin. Minä olen katsonut, enkä tarvii naista lainkaan.

    • seksitohtori

      Toivottavasti psyykkisen pakonomainen tarve ei johtaisi raiskaukseen tai eläimiin sekaantumiseen.

      • sekopää

        Paskat se seksin puute tervejärkisellä ihmisellä johda mihinkään tuollaiseen. Ei raiskaaja halua pakonomaisesti seksiä, vaan valtaa toiseen ihmiseen. Eläimiin sekaantuja taas ei halua seksiä muiden kuin eläinten kanssa. Iso ero pelkkään puutteesta kärsivään teiniin.


      • huffhjjj
        sekopää kirjoitti:

        Paskat se seksin puute tervejärkisellä ihmisellä johda mihinkään tuollaiseen. Ei raiskaaja halua pakonomaisesti seksiä, vaan valtaa toiseen ihmiseen. Eläimiin sekaantuja taas ei halua seksiä muiden kuin eläinten kanssa. Iso ero pelkkään puutteesta kärsivään teiniin.

        Seksiin sairastunut pitäisi laittaa karanteeniin.Psykiatrisessa laitoksessa töissä olleena tiedän miten keskeisessä osassa seksi voi olla pakkomielteisillä sairailla.Runkataan koko päivä ja pesulle pitäisi päästä 10 min. välein,sama dementoituneilla.Kannattaa miettiä miten terve seksiin sairastunut on muutenkaan.


    • harrastajapsykologi

      Kyllä terve nainen haluaa mieheltä halauksia,syviä suudelmia ja seksiä. Jos ei halua miestä, niin silloin hän on joko lesbo, tai muuten haluton. Ikä ei tee miestä eikä naista haluttomaksi,vaan joku muu syy. Iän mukana nainen tarvitsee paikkoihin likukastusta, mutta siihen on monia hyviä aineita seksikaupoissa.

      • ai terve vai

        Seksuaalinen ahdistelu on vallankäyttöä.Jos toista ahdistaa,sille on syy.Ei se ahdistelulla parane.Terve mies ymmärtää,sairas miettii seksiä sitä enemmän mitä vähemmän toinen ahdistuu.


    • dfgdthrthryjfy

      Minulla on (tai oli) samanlainen ongelma oman poikkikseni kanssa.. hän halusi usein, mutta minä en, enimmäkseen siksi kun limakalvot oli usein niin kuivat pillereiden takia, että sattui (ei liukkarikaan aina auttanut). Hän sitten aina loukkaantui ja luuli, etten pidä hänestä enää. Joka kerta piti vain selittää, että ei se siitä johdu, vaan muusta. Kyllä hän sen käsitti sitten, kun jaksoi kertoa avoimesti, mikä ongelma oli (joka saatanan kerta). Eli kannattaa puhua ja puhua ja puhua, ettei poikakaveri jää vääriin luuloihin.

      No, ajan myötä ongelmani helpotti, ja nykyään ehdottelen itse enemmän. :D Asiat voivat muuttuakin siis.... Jos keskustelu ei auta, ettekä saa halujanne kohtaamaan, niin parempi kai hakea sellainen kumppani, jonka kanssa ne pelaa yhteen.

    • Anonyymi

      Et ole kypsä vaan ja taidat varmaan olla kokematon nuori.
      Itse suosittelen panemaan, koska se on terveellistä naiselle

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14891
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe