minkä niminen tämä kirkan biisi?

fiikus92

minkä niminen on se kirkan biisi jossa sanat menee jotenkin näin: "voit seisauttaa liikenteen oot syypää kaaokseen, kun kosketit mua, en nähnyt/tuntenut mä sua, vaan kaipaan/oot taikaa. on pakko myöntää jälkeenpäin näin/nyt vasta koukkuus jäin...." oon ettiny googlesta ja youtubesta mutta ei löydy millään =( kiitos kun autatte!!!!!!!!!!!!!

19

1633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katie 3

      Aika huonoja biisejä oli Kirkalla viimeiset 20 vuotta.Sanat ja sävelet samantyylisiä,Kassu Halonen ei ole mikään hyvä säveltäjä ja Wexi Salmen sanoitukset loppuunkuluneita.Kirka esitti hyvää musiikkia vain nuoruudessaan.

      • :) :)

        VIIMESET 25 VUOTTA ON OLLU SURKEITA PAITSI ``SURUN PYYHIT SILMISTÄNI´´

        R.I.P kirka (1950-2007)


      • fiikus92
        :) :) kirjoitti:

        VIIMESET 25 VUOTTA ON OLLU SURKEITA PAITSI ``SURUN PYYHIT SILMISTÄNI´´

        R.I.P kirka (1950-2007)

        voi herra isä, älkää jaaritelko kuinka surkeita kirkan biisit on olleet!!!! vaan kertokaa mulle mikä on tuon etsimäni kappaleen nimi!!!!!!!!!!!!!!!!!! KIITOS!


      • Sosuli 3
        fiikus92 kirjoitti:

        voi herra isä, älkää jaaritelko kuinka surkeita kirkan biisit on olleet!!!! vaan kertokaa mulle mikä on tuon etsimäni kappaleen nimi!!!!!!!!!!!!!!!!!! KIITOS!

        Kuka nyt enää jaksaa olla kiinnostunut Kirkasta tai hänen esittämästään musiikista.Kirka ei todellakaan tehnyt itse mitään biisejään,ei ollut siis mikään muusikko,vaikka jossain niin lukeekin.Aikansa kutakin,Kirka oli joskus suosittu noin yli 40 vuotta sitten.Nykypäivänä on paljon hyviä muusikoita mm.Juha Tapio,Lauri Tähkä,Jukka poika,muutamia mainitakseni,jotka tekevät itse musiikkia.Laulajista Kaikuranta lienee parhaita laulajia vuosiin.Eiköhän Kirkan ja muidenkin hänen ikäistensä laulajien aika ole jo ohi.


      • fiikus92
        Sosuli 3 kirjoitti:

        Kuka nyt enää jaksaa olla kiinnostunut Kirkasta tai hänen esittämästään musiikista.Kirka ei todellakaan tehnyt itse mitään biisejään,ei ollut siis mikään muusikko,vaikka jossain niin lukeekin.Aikansa kutakin,Kirka oli joskus suosittu noin yli 40 vuotta sitten.Nykypäivänä on paljon hyviä muusikoita mm.Juha Tapio,Lauri Tähkä,Jukka poika,muutamia mainitakseni,jotka tekevät itse musiikkia.Laulajista Kaikuranta lienee parhaita laulajia vuosiin.Eiköhän Kirkan ja muidenkin hänen ikäistensä laulajien aika ole jo ohi.

        juha tapiosta ja jesse kaikurannasta tykkään, mutta lauri tähkä ja jukka poika.......hitto mitä shaissee!!!!!!!!!!!!! kai täältä nyt joku kirka-fani löytyy joka osaa kertoa mulle tuon etsimäni biisin nimen?


      • valeria
        fiikus92 kirjoitti:

        juha tapiosta ja jesse kaikurannasta tykkään, mutta lauri tähkä ja jukka poika.......hitto mitä shaissee!!!!!!!!!!!!! kai täältä nyt joku kirka-fani löytyy joka osaa kertoa mulle tuon etsimäni biisin nimen?

        Ensinnäkin en ymmärrä mitä ihailtavaa on miehessä,joka hankkii au-lapsen,eikä meinannut tunnustaa sitä millään ja salaili asiaa.Mies kuuleman mukaan arvosti rehellisyyttä,aika ristiriitaista.Sitten Kirkalla oli välit poikki huumeongelmasta kärsivään poikaansa.Kuitenkin jossain luki,kuinka rakkaita ja tärkeintä maailmassa omat lapset ovat hänelle.Taisi mennä hänenkin elämänsä vinksalleen jossain vaiheessa.Toki nuorena Kirka teki hyvää musiikkia ja oli muutenkin ok.mutta vanhemmiten muuttui,eikä niin mukavaan suuntaan.


      • pojatpojatpojat

        Älkää nyt viittikö! Kirkan parhaat kappaleet oli hänen viimeisiltä elinvuosiltaan.
        Kassu Halosen kappaleilla kirka nousi,oli niin hyviä, että niillä olis kyllä noussut moni muukin
        jos olis saanut laulettavakseen.


    • teema

      Paula Nummela itseänsä täynnä oleva ihminen,luulee olevansa jotakin ihmeellistä,kun oli naimisissa Kirkan kanssa.Turha julkkis.Paula Nummela ja Kirka pällistelivät joka lehden sivuilla,olivat ärsyttäviä.Ei tainnut Kirkankaan laulut luistaa eikä korubisnes Paulalla,kun rahaa haettiin lehdistöstä jatkuvasti.

      • lucy

        En todellakaan ymmärrä Kirka-hehkutusta,jota edelleenkin on.Ei ollut mielestäni kummonenkaan laulaja.ehkä nuorena.Mitään ei säveltänyt,sanoittanut itse.Nykyään on paljon hyviä muusikoita ja laulajia,jotka tekevät itse biisinsä.Sitäpaitsi Kirka oli hylännyt poikansa,ei välittänyt lapsenlapsestaan,lisäksi ei meinannut tunnustaa au--lastaan.Paula Nummela on myös hyvin ärsyttävä tyyppi.aina tyrkyllä.Lieneeköhän kirja hänestä saanut kovinkaan paljon suosiota.Kirka ja Paula olivat hyvin leuhkan oloisia.


      • fiikus92
        lucy kirjoitti:

        En todellakaan ymmärrä Kirka-hehkutusta,jota edelleenkin on.Ei ollut mielestäni kummonenkaan laulaja.ehkä nuorena.Mitään ei säveltänyt,sanoittanut itse.Nykyään on paljon hyviä muusikoita ja laulajia,jotka tekevät itse biisinsä.Sitäpaitsi Kirka oli hylännyt poikansa,ei välittänyt lapsenlapsestaan,lisäksi ei meinannut tunnustaa au--lastaan.Paula Nummela on myös hyvin ärsyttävä tyyppi.aina tyrkyllä.Lieneeköhän kirja hänestä saanut kovinkaan paljon suosiota.Kirka ja Paula olivat hyvin leuhkan oloisia.

        tämä viestiketju on siirtynyt aivan väärille raiteille. en oo pyytänyt teitä haukkumaan kirkaa tai hänen vaimoaan. haluan vain että joku osaisi kertoa mulle ton etsimäni kappaleen nimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Kuka nyt enää jaksaa olla kiinnostunut Kirkasta tai hänen esittämästään musiikista. Ensinnäkin en ymmärrä mitä ihailtavaa on miehessä,joka hankkii au-lapsen,eikä meinannut tunnustaa sitä millään ja salaili asia En todellakaan ymmärrä Kirka-hehkutusta,jota edelleenkin on." ärsyttää tuollaiset kommentit! en ole kiinnostunut kirkasta, en myöskään ihaile enkä hehkuta häntä. tuo kappale nyt vain sattuu olemaan kirkan esittämä ja minä haluan tietää sen nimen, jotta löydän siihen sanat ja voin kuunnella esim. YouTubesta. joten auttakaa, kiitos!


    • ....

      .

    • nostan

      Ylös

    • nm1

      Ok.

    • tiedäkylläsitämäähhh

      En.

    • upppppöppp

      Kirka

    • 3012007

      biisin nimi on taikaa

    • nm1

      Ok.

    • onkin

      Taikaa

    • Anonyymi

      Minä tiedän sen biisin näin vielä jälkikäteen ja biisin nimi on: kirka taikaa
      Ja löytyy youtubesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1812
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1245
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      261
      935
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe