TIIMARIN LOPPUUNMYYNTI

!!!TIIMARI!!!!

MIKSEI SIELLÄ OLE TUOTTEIDEN HINTOJA ESILLÄ???
KASSANEITI TYLYYN SÄVYYN VAAN VASTAA ETTÄ MAKSETTAESSA KASSASTA HINNAT NÄKEE. OSASTA TUOTTEITA; MISSÄ HINNAT NÄKYY; ONKIN SITTEN MUKA ALENNUS JO ANNETTU; ELI VAIKKA HYLLYSSÄ LUKEE ALENNUS ESIM 90%, EI SAAKKAAN YHTÄÄN ALENNUSTA!!!???EIKÖS LAKIKIN VAADI ETTÄ HINTA PITÄÄ NÄKYÄ? TAITAA OLLA VIELÄ NIIN ETTÄ ALENNUSHINTATAULUKKOKIN PITÄISI NÄKYÄ.
YLIMIELISEN TÖYKEÄT KASSAT!!!

29

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...juu ri kin?

      Transboyn ja väripääbimbon palvelualttius on hieman kärsinyt; ei minua kohtaan.

      • kahmija

        ...juu ri kin ille! Miksi parjaat henkilökuntaa täällä jos se kuitenkaan koske sinua! oletkos itse niin täydellinen että voit muita ihmisiä ala-arvoisesti panetella ? !


    • oi aikoja

      EI SINNE VARMAAN OLE PAKKO MENNÄ!!!!!!!!!!!! EIKÄ RAISKATA TÄÄLLÄ HUUTOMERKKEJÄ JA ISOJA KIRJAIMIA!!!!!!!!!!! TIESITKÖ, ETTÄ ISOJEN KIRJAIMIEN KÄYTTÖ TULKITAAN HUUTAMISEKSI???????????

      • ei tiedä

        Ei oikein kuulu aloitukseen, mutta kysympä silti : miten huutomerkki raiskataan? Entäs tuomio jos kiinni jää?


    • hyvinkääläinen

      Eilen kävin Hyvinkäällä Willan Tiimarissa ja siellä ainakin oli hyllyissä normaalihinnat näkyvillä ja sitten niitä mainoskylttejä alennuksista, sekä alennushintataulukot selkeästi esillä. Ilmeisesti Riihimäellä on hieman nihkeämpi linja?

      • Snöge

        Joop, ei tääl ole luistanu ainaskaa pariin vikkoo. Jouluhörpettä hain tuolloin ja välii jättäisi vaik ilman möisivät loput roskasa. Olin ainua kassal ja nuo kaks myyjää siinä seiso aikasa, kunnes toine sano toiselle, et rahasta sä; ei sanonu äänee mua EVVK. Willas luulen, et myymälähoitajalla on jatkot ok.


    • jjksdflklfkfjfjghgg

      Tuossa on pökiöille pieniä kirjaimia koneeseen, ettei tarvitse huutaa.
      jjfflllsdkkssjjsuffjjjclclcldkdjdjhhdhdhdhfgffgkkvvllvclvkdjsswjhjhsdjdffff....

    • Huonoa palvelua

      Ymmärrän täysin aloittajan huutamisen. Kävin itse eilen Riksun Tiimarissa. En saanut alennuksia 90% ale-tavaroista. Olin tyhmä kun luotin, että luvatut alet tulee. Kotona Oitissa huomasin kuitista ettei suurimmat alet tullut ollenkaan. 50% alennus oli annettu, mutta joulukilistimistä ei alennusta annettu lainkaan oli jo kuulemma liiankin halpaa ennestään!?? Myyjätär sanoi että kortisto kutsuu häntä. Vihainen kassanhoitaja oli

      • inhimillistä

        Ahdistuneen oloinen oli rouva minunkin mielestä kun kävin siellä.
        Koitin kuitenkin ymmärtää kuinka ahdistavaa on jäädä työttömäksi ja samalla olla eritäin ystävällinen ja palvelualtis hoitaessa oman työpaikan loppuunmyyntiä.


      • kahmija
        inhimillistä kirjoitti:

        Ahdistuneen oloinen oli rouva minunkin mielestä kun kävin siellä.
        Koitin kuitenkin ymmärtää kuinka ahdistavaa on jäädä työttömäksi ja samalla olla eritäin ystävällinen ja palvelualtis hoitaessa oman työpaikan loppuunmyyntiä.

        olen käynyt riksun tiimarissa useasti viime päivinä,kyllä ne alennukset siinä kassakuitissa näkyy,ainakin minulla.aloittaja voisi uudelleen lukea sitä omaa kuittiansa,ja jos on epäselvyyksiä,kysy henk.kunnalta,he varmasti auttavat!
        Nyt kannattais urputtajien katsoa peiliin ja isoon sellaiseen!Saan ystävällistä palvelua siellä aina!Ja nimittelyt eivät kuulu sivistykseen!


      • kahmija

        Pitäskös tota sun juttuas vielä muka uskoakin????!!!!! Ja HAHHAH suosittelen sulle pysymistä siellä oitissa!


      • kahmija
        kahmija kirjoitti:

        Pitäskös tota sun juttuas vielä muka uskoakin????!!!!! Ja HAHHAH suosittelen sulle pysymistä siellä oitissa!

        Siis tarkoitan tätä vastausta "Huonoa palvelua" kirjottajalle


      • kokoomus

        Jos ei huomaa kasalla että 90% alea jää saamatta, ei sellainen sitä tarvitsekkaan.
        Maksa vaan itse jos lopella kantturat vielä kypsää


      • kokoomus
        kokoomus kirjoitti:

        Jos ei huomaa kasalla että 90% alea jää saamatta, ei sellainen sitä tarvitsekkaan.
        Maksa vaan itse jos lopella kantturat vielä kypsää

        Inhimmillistä...mistä tiedät onko Tiimarin väki jäämässä työttömäksi? Kysäisitkö?


      • Minä myös kuulin sen
        kokoomus kirjoitti:

        Inhimmillistä...mistä tiedät onko Tiimarin väki jäämässä työttömäksi? Kysäisitkö?

        Minäkin kävin perjantaina Tiimarissa. Minä myös olin tyhmä, kun kysyin miksei alennusta tule vaikka hyllyn päällä isolla lukee ale 70%. Vastaus oli että ne tuotteet on jo niin halpoja siinä tarrahinnassa ettei siitä enää voi todellakaan antaa alennusta lisää. jätin tavarat ostamatta.
        isoon ääneen kassa kertoi jäävänsä työttömäksi muutaman päivän päästä. asiakkaita oli useita jonossa samaan aikaan, ja myymälässä paljon porukkaa


      • hffrr
        Minä myös kuulin sen kirjoitti:

        Minäkin kävin perjantaina Tiimarissa. Minä myös olin tyhmä, kun kysyin miksei alennusta tule vaikka hyllyn päällä isolla lukee ale 70%. Vastaus oli että ne tuotteet on jo niin halpoja siinä tarrahinnassa ettei siitä enää voi todellakaan antaa alennusta lisää. jätin tavarat ostamatta.
        isoon ääneen kassa kertoi jäävänsä työttömäksi muutaman päivän päästä. asiakkaita oli useita jonossa samaan aikaan, ja myymälässä paljon porukkaa

        Ihako totta?

        Kuulit vai?

        Kyllä onkin ihmeellistä.


    • Laki ja oikeus

      Kyseessä on siis myymälän loppuunmyynti. Myyjät ovat paikalla juuri sitä varten, että epäselvässä asiassa myyjältä voi varmasti kysyä tuotteiden hinnoittelusta.

      Viestin luettuani ymmärrän hyvin, miksi Tiimari meni konkurssiin. Jos liikkeen asiakaskunta kuuluu samaan asiakassegmenttiin kuin aloitusviestin kirjoittaja, niin ketjulta ei olisi ikinä voinut odottaakaan posiitivista tilinpäätöstä.

      Tiimarin kassoilta olen aina saanut kiitettävää palvelua - KIITOKSET siis Riihimäen myymälän henkilökunnalle. Toivottavasti töitä löytyy myös jatkossa.

      Aloitusviestin kirjoittajalle toivon hyviä ostokokemuksia lähinnä paikallisilta kirpputoreilta. Tuotteen voi jättää myös ostamatta, jos 90% alennus ei tunnu tarpeeksi suurelta esim. jostain 5 euron tuotteesta.

    • Fakta on näin!

      jos on ale niin sitten on ale! ei pidä houkutella asiakkaita ale-mainoksilla, ja sanoa että täällä on niin halpaa että alea ei olekkaan!

    • Aasiakas

      Se ale näkyy yhteenlaskettuna viimeisellä rivillä käteisalennus nimikkeellä.

    • Tyytyväinen asiakas

      Riihimäen Tiimarissa olen käynyt jo useamman vuoden, palvelualttiita ovat naiset/miehet ollet. Osalla asiakkaista ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja. Useimmiten myymälässä VAIN yksi myyjä, palvella pitää niin myymälässä kuin kassalla! Asetu välillä muiden kenkiin ennen kuin huutelet ja syyttelet.
      Tsemppiä myyjille ja älkää antako hösöjen masentaa ;)

    • Maksava asiakas

      En ihmettele yhtään, että meni konkkaan, jos asiakaskunta oli siellä vain käymässä.

    • Satu 67-

      Kannattaa kysyä jokaisen tuotteen kohdalla kassalla että saako siitä alen. Voi vähän jonoa kerätä.....
      Eiköhän ala hintatiedot tulemaan sen jälkeen hyllyjen reunoihin!

    • tinttuliisa

      joko tiimari lopetti?

      • tenttutanja

        Käy katsomassa


    • Transboy_Rixust

      Voi jukoliste, että ihmiset ovat tyhmiä! Järki käteen. Myyjät tekevät työtänsä ja ovat asiakkaita varten. Lukekaa kuittinne ja laskekaa vaikka ihan laskinta apuna käyttäen, onko alennukset tulleet oikein. Tottakai yksittäisiä virheitä sattuu ja joskus voi hävitä sen muutaman euron, mutta siinä tilanteessa voi tulla liikkeeseen ja valittaa. Ei ketään huijata, eikä herranjumala keneltäkään pihistetä niitä lantteja. Kyllä se on ahneus mikä tässäkin konkurssimyynnissä on ihmiset sokaissut. Pakko ostaa, kun saa niin halvalla ja sitten valitetaan siitä, että on ollut huonot alennukset. Pisteet vaan asiakaspalvelijoille. Ei sitä aina jaksa hymyillä, varsinkin kun asiakas toisensa jälkeen on ihan täysin idiootti. Jos kokee Tiimarin olleen ihan paska paikka, josta saa aina paskaa palvelua, niin ihan oikeesti. Miksi siellä piti sitten käydä. Kyllä siellä ollaan ihan kaikki annettu ja täysillä panostettu.

    • Tiina-91-

      onks tiimari vielä auki?
      paljonko ale prossat nyt?

      • aleeee

        tiina _91 nyt kantsii mennä! alet tosi huikeet!!!!


    • Opettele tapoja

      Turha se on täällä vaahdota ja surkeita asiakaspalvelijoita puolustaa. Joo, virheiden tekeminen on inhimillistä mutta se, joka ei yhdestä virheestä opi on tyhmä. Riksussa Tiimarin porukka teki kassalla niin älyttömästi vääriä rahastuksia että se oli pelkkää tyhmyyttä ja välinpitämättömyyttä!! Ja se että on asiakkaille tyly ja töykeä ei ole selitettävissä tai puolusteltavissa millään!!

      • 5+17

        Ketjussa ei ole tullut ilmi yhtäkään todistettua tapausta "vääristä rahastuksista", ja Tiimarissa olen saanut vain hyvää ja asiantuntevaa palvelua.

        Suosittelen jatkossa riihimäkeläisiä kirpputoreja, joilla saat varmasti juuri sellaista palvelua, kuin ansaitset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe