Hiustenpidennykset irtoaa ennen aikojaan!

pettynyt kakskytäwee

Elikkäs ongelmana on nuo mun hiustenpidennykset. Kaverini (ammatiltaan kampaaja) laittoi kuusi päivää sitten sinetit mun hiuksiin. Nyt niitä on lähtenyt jo kolme kipalesta irti mun päästä! :o Onko tämä ihan normaalia vai hoidanko näitä ihan väärin? Ärsyttää kun maksoi ittensä kipeäksi noiden sinettien takia ja nyt ne jo irtoaa. Sellasen käsityksen oon saanut, että sinetit kestää sen kolme kuukautta?
Aika kumma juttu kun alle viikossa kolme sinettiä on lähtenyt irti.
Ois kiva saada jotain neuvoa tähän asiaan! :)

48

6942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilaa aika...

      Ota sinetit mukaasi ja mene sille kaverillesi, niin hän kolvaa ne takas, joskus sinetteihin jää "ilmatasku" ja se irtoaa, mutta sen saa takas, eikä pitäs maksaa mitään.

    • Kja

      Minkä merkkistä hiusta? Joko huono sinetti, väärin laitettu tai hoidat väärin tai sinun oma hius on niin hento etti ketä pidennykšen painoa.

    • disappointed

      ARGH! Tänään lähti sitten neljäs sinetti irti...
      Rapunzelilta tilasin nuo "original suora"-sinetit.
      Voisiko ongelma johtua siitä, kun nämä lisäkkeet värjättiin heti kun ne mun päähän laitettiin?
      Minkälaista hoitoainetta & shampoota kannattaa käyttää hiuksia pestessä? Ilmeisesti kaikenlaiset tökötit eivät lisäkkeisiin sovi. Hoitoaine kuulemma saattaa vaikuttaa sinettien irtoamiseen, mutta en tiedä kuinka "välttyä" siltä kun omaa tukkaa pesee.
      Ois kiva saada jotain hoitovinkkejä näille! Ottaa pannuun jos nyt jo kaikki lähtee irti.

      • suu auki nyt

        Miks ihmeessä et kysy siltä tekijältä jos hän kampaaja on?


      • ggggg.

        Nehän olis kuulunut värjätä ennen päähän laittoa ja mikset ottanut hiustesi värisiä jatkoja?
        Voihan ne värjätä 2-3 päivää myöhemmin, mutta ei mielellään samalla kertaa, kun ne just päähän laitettu..


      • 10+15
        ggggg. kirjoitti:

        Nehän olis kuulunut värjätä ennen päähän laittoa ja mikset ottanut hiustesi värisiä jatkoja?
        Voihan ne värjätä 2-3 päivää myöhemmin, mutta ei mielellään samalla kertaa, kun ne just päähän laitettu..

        Jep... Se on aina vähän yllätys, miten hius reagoi väriin... Ne kuitenkin käsitellään vahvoilla kemikaaleilla ennen kuin myydään kuluttajalle. Hyvänä nyrkkisääntönä on ensin kokeilla pienen tupsun värjäystä ja katsoa, miten käy. Sitten vasta värjätä koko nippu jos tulos miellyttää.

        Kampaajakaverisi pitäisi kyllä ammattilaisena tietää näin yksinkertainen asia...


      • kampaajat

        Rapunzelin pidennyksiä ei kannata ottaa,ne pilaa omat hiukset ja menee solmuun alta kuukauden!GREAT LENGths mulla pysyny nyt 2x peräkkäin 6kk ilman ongelmia eikä yksikään ole lähteny!!se on se laatu!:)


      • fabolous

        hiuksia ei saa pestä seuraavana päivänä, eikä värjätä,hoitoainetta ei sineteille ja sekin pidennyshiukseen,hiukset saa takaisin uusilla sineteillä,silottavat,kosteuttavat tuotteet,vaalee hius on huononpaa kuin tummenpi,european hius on tosi laadukasta rapunzelista,kohta sit alkaa latvat kuivuu.....ihanaa on


    • disappointed

      Oon kysynytkin, mutta en saa juuta enkä jaata vastaukseksi. Parempi kun otan irti koko pehkon. :) Tuntuu että kukaan ei ole nyt mitään osannu sanoa asiaan.
      Eipä löytynyt saman väristä tukkaa mitä mun omat hiukset on. Kaverin mielestä oli vissiin ihan ookoo että värjätään vasta kun on päässä. Tottakai mä sitä uskoin, sehän on koulut käynyt ja töissä ollut. Itse en juurikaan niin näistä tyttöjen jutuista tiedä. :D
      Mutta huomenna nämä irrotetaan ja ensi kerralla tilaan varmasti clipsit!

      • ninnus..

        Älä laita mitään omat hiukset eivät ainakaan sitten kärsi


    • Luomu_N

      Entäpä jos tyytyisit ihan omiin hiuksiin vaan? Nykyisin on niin kummallista, kun pitää olla tekotukka, tekoripset, tekokynnet, tekotissit jne jne..:/ Mikään ole enää aitoa!

      • Irtonäätätukka

        Ei se kuule ole luonnollista olla ihan naturel. Hyvät hoito-ohjeet voi kysyä Tuksulta, se osaa nämä asiat.


    • Kekko nenä

      Käytä peruukkia, tulee halvemmaksi...Luonnon antamat hiukset on paras kestää koko elämän, rakasta ja arvosta itseäsi. Kampaajat on tunnetusti tarjoamassa vain hetken piristystä, valitettavasti.

    • angela4

      Itselläni ollut pidennykset monta kertaa ja ovat kyllä kestäneet värjäyksen jo heti laitettua sekä esim kuukauden päästä uudestaan, kannattaa panostaa laatuun jos niistä maksaa, vaikka ei silloinkaan voi tietää jos sattuu huonompi erä kohdalle mutta itselleni ei ole näin käynyt. Kaverisi olisi saanut tilattua sinulle varmaan jotakin kautta, vai suositteliko juuri tätä? Itse en ole em paikasta ikinä tilannut. Ei siitä nyt niinkään huolestua kannata jos niitä muutamian irtoo, huonosti kiinnittynyt tai oma hiuksesi ei ole sitä sinettiä kestänyt. Hoitoainetta pitää muistaa käyttää mutta laita vain siihen ns pituuteen ettei tyveen asti, ettei se sinetti pehmene ja sitä myötä ala irtoilemaan niitä. :-) ja olen myös pitänyt kauemmin kuin 3kk ilman ongelmia. Kun oikein muistaa hoitaa .

      • KALLE KELLO

        Pidennystä, värjäystä, niittiä, nastaa, värjäystä jne jne. Suomalaisten naisten "kauneusihanne" on per***tä. Kuka tuollaisia nastapäitä, joiden "hiukset" on kun harakanpesä, ja kun silität, niin niitit raapii sormia tai kun upotat naamasi "ihaniin" hiuksiin on naamataulu verillä. Voi jessuksen pertele.


      • näinpä.
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Pidennystä, värjäystä, niittiä, nastaa, värjäystä jne jne. Suomalaisten naisten "kauneusihanne" on per***tä. Kuka tuollaisia nastapäitä, joiden "hiukset" on kun harakanpesä, ja kun silität, niin niitit raapii sormia tai kun upotat naamasi "ihaniin" hiuksiin on naamataulu verillä. Voi jessuksen pertele.

        Repesin :D Ihan hyvä huomautus kyllä mutta kai naiset voi ittensäkin takia tykätä laittaa eikä vain miesten mieliksi :) Jotkut tykkää naturelista ja jotkut tykkää barbie lookista, ei makuasioista pitäisi kiistellä.


      • KALLE KELLO
        näinpä. kirjoitti:

        Repesin :D Ihan hyvä huomautus kyllä mutta kai naiset voi ittensäkin takia tykätä laittaa eikä vain miesten mieliksi :) Jotkut tykkää naturelista ja jotkut tykkää barbie lookista, ei makuasioista pitäisi kiistellä.

        Yksikään nainen ei laita itseään itsensä takia. Kyllä on miehet mielessä ja pitää kilpailla kanssasisarien kanssa "apajista" ja se kanamaisuus on kamalaa katsottavaa. Olkaa nyt typerykset edes sen verran kriittisiä itseänne kohtaan, että tajuaisitte kuinka typeriä ja typerän näköisiä olette noissa irtovetimissänne. Ei kaikki miehet katso naisissa niitä irtoripsiä, tekohiuksia, tissejä ja persei*ä jne. Olette naurettavan näköisiä tyrkkyjä esim kapakoissa. Pakko juoda 20 grogia, ennen kun muuta voi ajatellakkaan


    • Piiiitkä tukkainen

      Mitä jos ottaisit selvää mitä kannattaa syödä että hiukset kasvaa kunnolla niin ei tarvitse pidennyksiä.

    • sinetit kestämään

      sinettien laitettua hiuksia ei tulisi pestä päivään pariin, jotta sinetti tarttuu kunnolla. Tämän vuoksi niitä ei heti päähän laitettua kannata värjätä, koska sinetti kastuu väriainetta pois pestessä. Itselläni on sinetit olleet vuosia, kestävät kerrallaan 5-6kk ongelmitta, jotain yksittäisiä on joskus irronnut. Hoitoainetta ei tule levittää kuin hiuksen latvaan, ei sinettikohtaan äläkä missään nimessä käytä silikonipohjaisia tuotteita. Eihän omassa tukassasi ollut pohjalla mitään muotoilutuotetta kun sinetit kiinnitettiin? esim. hiuksiin jätettävää hoitoainetta? Tottakai jos sinetit hankkii, kannattaa panostaa laatuun.

      Ja muille kommentoijille tiedoksi, aina sinettejä ei laiteta, että hiukset saataisiin pidemmäksi. Itse mm. lyhensin omaa tukkaani, ettei sinettihius jää lyhyemmäksi. Syynä itselläni sinettien käyttöön on hiusten tuuhentaminen. Perinnöllisistä syistä hiukseni ovat todella ohuet ja esimerkiksi sivuilla hiukset todella harvassa..

      • realismi.

        Niinpä, lisäravinteista ja ruokavaliosta voi olla joillekin vähän apua, mutta ei ne tee varmaan kovin monet tukasta tosi tuuheaa jos on tietyt geenit. En ole kuullut että ne myöskään merkittävän paljon voisi nopeuttaa hiuksen kasvun nopeutta? Hiushan kasvaa periaatteessa tosi hitaasti vaikka se kasvaisi sitä normi vauhtia.


      • nuris
        realismi. kirjoitti:

        Niinpä, lisäravinteista ja ruokavaliosta voi olla joillekin vähän apua, mutta ei ne tee varmaan kovin monet tukasta tosi tuuheaa jos on tietyt geenit. En ole kuullut että ne myöskään merkittävän paljon voisi nopeuttaa hiuksen kasvun nopeutta? Hiushan kasvaa periaatteessa tosi hitaasti vaikka se kasvaisi sitä normi vauhtia.

        Periaatteessa tosi hitaasti? Onks kaikki pakko saada just heti nyt. Itse ainakin mielummin kasvatin hiuksiani sen vuoden-pari, että sain kauniit ja luonnolliset, pitkät hiukset. En halua mitään intialaisilta kusetettuja piiskoja päähäni, jotka ensinnäkin maksaa helvetisti rahaa ja vaivaa, on useimmiten rumat, pilaa omia hiuksia, synnyttää kierteen.. Ymmärrän toki pidennykset/tuuhennokset jos on jotain ongelmaa, hiusten elinkaari on todella lyhyt tai vaikka tukanleikkuu menee piloille, klipsitkin ihan hauskat kun voi välillä vaihdella. Mutta kyllä ärsyttää tämä muoti laittaa tekotukkaa päähän vaan siks, kun ei jaksa odotella ja on blondivärillä polttanut tukkansa karrelle, että sitä mukaan mitä kasvaa niin samalla katkeilee pois.. -.-' Olen opiskellut hiusalaa ja täytyy sanoa, että siellä koulussakaan en tainnut nähdä yhtiäkään hyviä hiustenpidennyksiä. Aina joku kohta kusee. Leikkaus, pituus, sijainti, sävyerot, kiinnityskohtien näkyminen, takkuuntuneet latvat, selkeä raja oman ja tekotukan välissä jne.


    • Laatua

      G L:n on parhaat hiuspidennykset EI ole noita ap. ongelmia.


      Kun kerran laitattaa pidennykset niin miksei kerralla maksa enemmän ja
      saa rahanarvoista hiusta/ laatua.

    • AinaAito

      Feikki ei koskaan aitoa korvaa, eikä tule ikinä likimainkaan aidon veroinen olemaan. Niin se vain on. Aito on aina aito, ja paras -luonnollisesti. Vaali aitoutta.

      Ei eläimetkään värjää tai feikkaa karvojaan, mutta ylpeänä kyllä puhdistavat, sukivat ja puunaavat aitoa kauneuttaan. =) Ota tästä mallia jos jostakin.

      Ei kannata olla mainoksen uhri ja jokaiseen ämmien kotkotukseen lähteä mukaan. Anna huonoitsetuntoisten harrastaa kilpavarustelua keskenään.

      Vrt. Esim. TiinaJylhät, Tuksuttimet jne kaameat otukset.

      • OmaTukka

        Ehkä tulee vielä aika jolloin omat, aidot hiukset on taas muotia. Tämä wannabe-latino -tyyli alkaa olla jo niin kulunutta.

        Ai niin, ja kuinka hienoa onkaan kammata ja harjata hiuksiaan päännahkaa myöten, ilman etteivät mitkään takkuiset sinettimöhkylät ole tarttumassa kampaan.


      • hih4

        On myös aidoista hiuksista tehtyjä pidennyksiä ;) ei kaikki oo feikkejä


    • kaljutar

      Jos pidennyksiä käytät niin saat varautua että joidenkin vuosien päästä lisäkkeiden sijasta tippuu ihan ne omat hiukset.

      Tee niin että käyt nuo painot poistattamassa ja vaikka vielä maksat sille parturikampaajalle

    • Simasarvi

      Hmm.-Pyri siis aateliseksi jotta parturi ei saa uutta työtä

    • KALLE KELLO

      Hahhaa... Mikset anna omien hiustes kasvaa. Naurettavan näköisiä nuo tekotukat, näkyy kilometrin päähän ja niin saakelin rumia. Voin vain kuvitella, mitä jätkät sanoo kun ne kapakkaillan jälkeen aamulla herää tuollaisten kuvatusten vierestä. On irtitukkaa, irtiripseä, pakkelikerros, tekokynttä, hammaskuoria, tekokauneuspilkkua nostattavaa rintsikkaa, tai arpiset tissit, ja tuollaisen hirmun vierestä kun herää niin voi jumanrauta... kyllä tulee kiirus

      • kyki

        Ei pidennyksissä mitään rumaa ole ja ne eivät todellakaan erotu jos kunnolla laitettu. Kyllähän naisilla on oikeis kaunistautua jos siltä tuntuu. Toki nuissakin rajansa mutta pienissä määrin ei ole keltään pois. Ja tuo tukka asia et ne ei TODELLAKAA näy jos hyvin laitettu, päinvastoin. Itsekin saanut palautetta että ei uskoisi edes että on pidennykset.


      • KALLE KELLO
        kyki kirjoitti:

        Ei pidennyksissä mitään rumaa ole ja ne eivät todellakaan erotu jos kunnolla laitettu. Kyllähän naisilla on oikeis kaunistautua jos siltä tuntuu. Toki nuissakin rajansa mutta pienissä määrin ei ole keltään pois. Ja tuo tukka asia et ne ei TODELLAKAA näy jos hyvin laitettu, päinvastoin. Itsekin saanut palautetta että ei uskoisi edes että on pidennykset.

        Kalle sanoo, että kyllä erottuu. Eihän tietenklään typykät, joita noita laitattaa, itse sitä näe eikä myönnä. Tekohiukset/pidennykset erottuu selvästi ja näyttää homssuiselta. Kyllä luulisi, että naisilta pitäisi olla senverran itsekritiikkiä myös ulkoiseen olemukseensa, etteivät haluasi näyttää halvoilta huo*lta. Sorry vaan typykät. Ei natsaa.


    • Luomunainen

      Kalle puhut asiaa. Luonnollisuus kunniaan.

    • dctr

      Et kai oo harjannu niistä kohdista?

      Kannattaa mennä kertomaan kaverillesi ja kysyä mikä mättää. Joskus mulla on ollu sinetit ja sain tarkat ohjeet miten niistä huolehtia, ja pysyivät päässä kauan ilman sen kummempia.

    • Putos mullakin

      Mulla oli kerran teippipidennykset, jotka putos ekan pesun jälkeen. Osa oli heti lattialla, osa puolivälissä omia hiuksia. :D Pesin niitä varovasti teippipidennyksille tarkoitetulla shampoolla, enkä käyttänyt hoitoainetta. Kalliit oli ja teippipidennyksiin erikoistuneessa kampaamossa ne laitatin, mut ei pysyny. Sain jopa superpysyvää teippiä, mut ei auttanut. Jos nyt haluaisin pidennykset, ottaisin klipsit.

    • Mrpean

      Teippitukat :D Jos nyt iha pakko on säätää noiden irtopäiden kanssa, niin miksei vois sitten vain joskus tehdä klipsihässäköistä tilapäisen kampauksen? Jos iskee täit päähän niin mites sitten???

    • toinen kampaaja

      JOS kerta kaverisi on kampaaja, hänen olisi pitänyt antaa _hoito-ohjeet_ ....taas näitä tietämättömiä kampaajia, jotka värjää _samalla kertaa_ sinetit kun ne laittaa ( ei saisi ).

    • äly hoi älä jätä Oy

      liimaa häpykarvojas spermalla päähäs meinaa niist saa perfecton hiuslisäkkeen!

    • Kokemusta on

      Ostitko pidennykset netin kautta ja ystävättäresi laittoi ne? Toivottavasti et, sieltä saa mitä tahansa. Neuvoisin menemään liikkeeseen ja tilaamaan sieltä kautta "jatkot", eikä suinkaan halvimmalta tavarantoimittajalta.

    • asdasdasd121§1
    • ei tekotukalle

      Metalli ei kuulu päänahkaan. Suosittelen naiset, että kasvatatte oikeat hiukset. Exällä irtosi kerran tuollainen metalliklipsi petiin ja se viilsi kylkeeni haavan. Noista pidennyksistä on vain harmia. Kohta vielä omatkin hiukset irtoavat päästä. Exälle kävi ripsien kanssa sama homma. Ensin laittoi tekoripset, ja lopputuloksena lähtivät omatkin pois.

    • Karvasto

      Hanki pitkäkarvainen peruukki tai kasvata omat hiukset pitkiksi. Pöljää tuollainen tekotukkahomma. Mutta itsepä tuon on valinnut ja sitten ruikuttaa turhaan täällä kun ei älyä siltä laittajalta kysyä.

    • kana1

      Kukko voi tarkoittaa ainakin seuraavia:

      koiraspuolinen kanalintu ja kesykana.
      kukko, yksi kiinalaisista horoskooppimerkeistä
      Kukko, Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan olutmerkki
      Kukko, Vr3-sarjan höyryveturin nimitys
      suljettu leivonnainen tai piiras (esimerkiksi kaalikukko, kalakukko)
      aapiskukko, aapiskirjojen perinteinen tunnushahmo

    • terveisinkampaaja

      Hei kamoooon.

      Neljä sinettiä ei ole mitään jos pää on niitä täynnä. Jos on sun kaveri, niin sanot että hei nää tippu, laitatko takas pliis.

      Jos on oikea kampaaja ja arvostaa omaa työtään, niin silloin korjaa virheet.

      Virhe oli jo se, ettei kampaaja antanut ohjeita ja pidennyksiä ei värjätä juuri kiinnittämisen jälkeen...hohhoij...

    • Pettynyt kakskytäwee

      Pesin pääni kyllä hoitoaineella ennen ku menin mun kaverin luokse laitattan nää sinetit. Mut eihä se siihe pitäis vaikuttaa, jos enne pesee ku jälkee?
      Tai tää mu kaveri ainaki sano sillee, laitto sit nää viis mikkä tähäasti oli irronnu, takasi ja just tippu yks sylii ku kirjoti!!!! Täst katkes näköjää omakki hiukset pääst.. Vittu mä tapan sen!!!!

    • oma hius

      Parhaita lisäkkeitä on ne mitkä pujotetaan renkaan läpi hiukseen ja litistetään pihdeillä. EI ole Ring tmv vanha vaan ihan pari vuotta sitten Suomeen rntautunut uusi menetelmä.
      Monet pidennykset ollut ja noi oli parhaat. Omat hiukset liukkaat ja suorat eli sinetit ei vaan pysy ja jos pysyy niin on sitten ja tiukassa (rastoittuminen ym).
      Eikä se hiuksen laatu siihen sinetin liimaan mitään vaikuta vaan nimenomaan minkä SINETIN valkkaa.
      En suosittele minäkään sinettien värjäämistä sillä sinetti haurastuu nopeampaa ja silloin murtuu herkästi.

      • Oma hius

        Minä kerron paikan mistä voi kukin tiedustella noista uusista pidennyksistä. Silloin kun laitoin nin paikkoja oli vain 2 suomessa, nykyistä tilannetta en tiedä. Itsellä ne oli 2011.
        Tampereen Pispalan Valtatiellä on Hiussalonki Alenius Pia. Hän teki niitä ainakin ja hyvin tekikin. Yhtäkään ei koskaan pudonnut ja nämä voi ottaa itsekin pois ja laittaa takaisin (antaa muutaman mukaan). Idea kumminkin se, että voi käyttää niin kauan kun hius pysyy hyvänä ja ne oli hyvälaatuista.


    • HepoHeini

      Hevosen jouhet ovat kuulemma kestävimmät ja hevon hännästä puhumattakaan, kokeile niitä..

    • lisäkehiusss

      Toimiko kampaaja näin:

      http://www.uniikkiputiikki.fi/epages/uniikkiputiikki.sf/sec7675269574/?ObjectPath=/Shops/2013112402/Products/1000010

      lainasin uniikkiputiikin sivulta suoraan

      Ennen pidennystä: Parhaan kiinnityspohjan saat sineteille, kun peset omat hiukset syväpuhdistavalla shampoolla ennen pidennyksen laittoa ja käytät hoitoainetta vain latvoihin. Mikäli mahdollista, älä kiinnitä sinettihiuksia heti hiustenpesun & föönauksen jälkeen (koska hius on silloin "turvonnut"), vaan odota muutama tunti tai varmista ainakin, että hiukset ovat todellakin kuivat. Sinettipidennysten laittamisen jälkeen hiuksia ei saisi kastella vuorokauteen. Mikäli hiusta hoidetaan hyvin ne voidaan käyttää uudelleen.


      Eli muutama hiuspohja pitää olla puhdas eli pesty, muttei kuitenkaan heti pesun jälkeen kiinnitetty. Onko sinetti kova vai pehmeä? Jos pehmeä/purkkamainen silloin sinetti itsessään ei ole parasta materiaalia eikä auta vaikka se olisi miten hyvin kiinnitetty /pohja tehty.

      Mulla pysyy nämä kovat sinetit 5-6kk, pitää aina poistaa kasvun vuoksi.

    • Anonyymi

      mulla on kestänyt kauemminkin mutta nyt on alkanut hupaanuu päälaelta....en tiedä miksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2491
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1635
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1444
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1305
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1222
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1152
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      82
      1021
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      998
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      942
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      886
    Aihe