kellä on ?
halvin autohuolto
36
3690
Vastaukset
- nokia-orivesi
virallinen ja kuitillinen lienee turuntien shelli , onhan sitten harrastepajoja?
- kupinanalli
älkää viittikö apinat mainostaa omianne,pitäkää päänne kiinni.
- hyvä
halvasta en tiedä mutta hyväksi olen kokenut sekä aaslan että huuskosen jannen.
- Sohlo
Mosse korjaaja , pätevin ja myös lentotoimintaa .Siiis älä jää yksin suvi yöhön tuo autosi nokian autotyöhön. Sitä paitsi herrasmiehet ajaa jaguaarilla
- rockhilll
ai siis se lottovoittaja, joka ei ottanut voittoaan vastaan ettei tulisi ylpeäksi?
- Enminäkäänlottoa
No miksiköhän sitten edes lottosi?????
- on on kyl
aasla on hyvä ja nopee !
- Kalle kumppani
no johan on ##&()= törkeetä noi Huuskoset ja Aaslathan on myös "omia" !!!!
- hyvä
Kalle kumppani kirjoitti:
no johan on ##&()= törkeetä noi Huuskoset ja Aaslathan on myös "omia" !!!!
siis miten "omia" en ole kummallekkaan sukua enkä henkilökoht. tuttu vaan kehut perustuu omaan kokemukseen auton korjaajista itse aikanaan saanut tiedon näistä ns. puskaradion kautta ja ainakin omat kokemukset ovat molemmista hyviä ja varmasti löytyy muitakin hyviä korjaajia nokialta. Itse en ole tarvinnu muita korjaajia koska olen ollut tyytyväinen näihin kahteen.
- Aaslalle autoni vien
Halvimmasta en tiedä, mutta Aasla on ainakin paras.
- jonne1
Lottovoittaja ??
- yksi on hyvä !
täällä erottuu kunnon korjaamot huonoista !
hyvä ja palveleva ja nopeasti korjaava on aina etu sialla !- itkat
Autosähkö Takala yrittäjänkadulla .
- on kokeiltu
itkat kirjoitti:
Autosähkö Takala yrittäjänkadulla .
takala älyttömän kallis
en vie , enkä tilaa mitään ! - itkat
on kokeiltu kirjoitti:
takala älyttömän kallis
en vie , enkä tilaa mitään !Eikös tuossa kalleinta kysytty vai .....
- hmmmmmmmmmmmmmmmmm
Etuhan se tosiaan on olla hyvä, palveleva ja nopeasti korjaava - eikä ainoastaan sialla, vähintäänkin sama se on tilanne ihmiselläkin...
- pats
manninen kankaantakana,on hinta/laatu suhteet kohdallaan...
- myös utelias
Eikö kellään ole tiedossa noiden autokorjaamoiden tuntitaksaa, sehän se on tärkein vertailua tehdessä.
- Kokemusta on
Vuorela 60 e/ h
VZ 60 e/h ,jos omat tarvikkeet 65 e/h
- 7+9+5
tuntitaksaa :P
Pitääkö sun autos vaan huoltaa vai onko jotain korjattavaa? Monien asioiden summa toi hinnottelu. Vartin hommasta voidaan sanoa että menee 4 tuntia.
Löytyy rehellisiä korjaamoita, mutta niitä on aika vähän. - Kuumiehen mallia
Kokemusta on Nokian korjauspajoista.
Loistavia: Autohuolto Manninen, H&V Huolto,
Keskinkertaisia: Nokian Shell, Autohuolto J.Salo, Aasla.- Anonyymi
Huonoimmista huonoin: Huoltokeskus.
- ei mulla ferraria
Mitenkäs tuo Kankaantaan F40 ?
- 250GT
Ja vaikka sinulla olisikin Ferrari, niin Team F40:llä ei ainakaan Ferrarin mielestä ole valtuutettua huoltoa sille - päteviähän he voivat toki hyvinkin olla ihan siinä missä Vaunula Premium tai jopa Autoropakin, yleisen tiedon mukaan kaiketi ovatkin.
- reginan vanki
- näinon
Tuonne osuma.fi pystyy kirjoittamaan arvostelun vaikka itse omistaja tai sen paras kaveri :)
- bcade
En tiä onko halvin mutta Autohuolto Jari Vuorela on hyvä mesta.
- liimis
Akin autohuolto 045 206 5220
- PMnio2s
Manninen erittäin hyvä, suosittelen!
- Sinnnesiiis
Janin Korjaamo. Halpa ja rento meno. Osaaminen Kait ok.
- OmaMainos
Pureee ......
- kommentoija
Eikä vastaa mistään tekemisistään ! Ei ainakaan tunnusta.
- komment
Janin korjaamo ei vastaa tekemisistään. Joten viekää sinne vaan.
- maksanöyrästi
Kommarille on kaikki kallista.
Kateellinen kun joku tienaa, kateus on pahin tauti työläiselle. Kellekkään ei voi eikä saa maksaa mistään mitään kun ei käsitä että yrittäjät pitää tämän maan pystyssä nyt ja iankaikkisesti, he maksavat teidän reppanoiden työkkärit ja sossut, painakaa tämä visusti mieleenne reppanat.
Jos ei maksaminen maistu, korjaa ite tai kävele ressukka. - Anonyymi
Juu Janille ei kannata viedä.. Vie suoraan vaikka waltolle
- Anonyymi
Halvin ja halvin,
Halvalla saa aina ja ainostaan p-kaa,
no sehän onkin nokialiselle tuttua ,
kun ei koskaan mitään muuta ole ,
kommunisteilta saanut, ei edes äidinmaidossa,
sitä saa mitä tilaa.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871809Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711723Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081586- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1791154- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371109Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067