Eurajoen sosiaalitoimi

käsittämätöntä

kyllä taas se nähtii miten käsittämätön paikka on Eurajoen sosiaalitoimi. Ei hyvää päivää! miten voi olla että toisen huoltajan sana on paljon vahvempi kuin toisen. Siellä sossu tantta päättää et tehdään niin kuin toinen vanhempi haluaa, vaikka valheen kautta on saanut toisen mustamaalattua. Kiitos kusipäille jotka lähettävät lapset laitokseen vaikka toinen huoltaja olisi ollut halukas ja pätevä huolehtimaan lapsesta. pisteet kotiin toisten elämän pilaamisesta.

13

1507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töissä siellä

      otan osaa
      etsi todistajat

      valitettavasti nää tatat vaan on tällaisia
      oliko vielä niitä "vanhoja- sopivia virkaansa" olevia naisia

      todellakin.
      olen pahoillani, tiedän, mitä siellä tapahtuu

    • hckln

      Ei voi ottaa yksittäisiin asioihin mitään kantaa, mutta monen olen kuullut valittavan kyseisestä paikasta, monella on ollut ilmeisesti vaikeuksia saada toimeentulotukea, näin olen kuullut.

    • raatajaraukka

      No hyvä ettei anneta toimeentulotukea turhaan,
      Töihin laiskat vaan =D

    • EMPAATI

      se joka kirjoittaa tänne että laiskat töihin ei taida mitään tietää itsellä onneksi vielä työ paikka kai tai eläkeläinen .suomessa on oikeus toimeen tulo tukeen jos ei ole sitä oiko 470 vuokran maksun jälkeen kuka elää tolla kaikki elmiseen liittyvä tolla pitäis maksaa.siis eläkeläinen jolla on työ ja kansan eläke pärjää paremmin kun pitkäaikais työtön nainen joka asuu yksin on ns,väliin putoja alle 63v.ei kelpaa des työn antajalle kaikenlaisia kremppoja kropassa tehtyään raskaita töitä.suomessa menee veronmaksajien rahoja ulkomaille pankkien tukemiseen kyllä minä mielummin veroja maksaisin esim.yh.joka kasvattaa veronmaksajia tänne tai niitä ihmisiä jotka ovat joutuneet työttömiksi kun firmat laitetaan ulkomaille ahneus kun on mennyt jo joillain päähän aikoja sitten.ihmisistä ei välitetä ja kaikki yksityistetään ollaan kun ammerikassa missä saa hoita vain rikkaat ja vakuutuksen ottaneet keski luokka.OLEN LUKENUT ETTÄ SUOMESSA ON HUONOIN TUKI NIILLLE JOTKA SITÄ ENITEN TARVITSEE POHJOIS MAISSA ON LÄHES PUOLET ISOIMMAT.JOS KAIKILLA ON TYÖPAIKKA MISTÄ MAKSETAAN KUNNON PALKKA EI SOSSUA TARVI PAITSI TÄNNE OTETUT PAKOLAISET JOTKA EI TYÖLLISTY KUN PIENI OSA NE ON TÄÄLLÄ KOKO AJAN SOSSUN ELÄTETTÄVÄN JA SAAVATKIN ENEMMÄN TIEDÄN KUN TUTTU ON OLLUT SOSSUSSA TÖISSÄ.

    • 1955

      tieto isku Jokaisella on oikeus toimeen tulo tukeen jos vuokran jälkeen jää noin alle 450e käteen ja valittaa voi jos saa hylkäävään päätöksen.jos kaikki tarvittavat paperit on kunnossa hakemuksesi pitää lain mukaan käsitellä 7vrk siis ei tartte uskoa sossu tanttaa että heillä on kiire perustuu lakiin.myös silmälasit ja reseptilääkkeet korvataan ei kenenkään tartte särkyjä ja astma kohtauksia saada rahattomuuden takia.myöskään ei kannata sukulaisten kannata antaa rahaa tilille kaikki kytätään etkä saa vähiäkään eurojasi.jos on kysymistä niin annan tietoja täältä olen ns.asioista tietävä en kuitenkaan sossu tantta sieltä kun ei mitään jos ei tajua kysyä.

    • voi teitä raasuja !

      olen myös sitä mieltä, että töitä kyllä on, jos viitsii niitä tehdä.
      Sossu elättää laiskoja.

      Pitkäaikastyötön - sallikaa minun nauraa !!!

      Hah haa, omapa on vikanne.

      laiskat - juopot !

    • asian tuntija

      hei sinä tollo joka et mitään tiedä täällä kirjoitat kaikki työttömät ei ole juoppoja.katso tilastoja,suomen teollisuus työ paikat kaikki halpa maissa.sinulla on kai vielä työ paikka olet kai eläkeläinen,yrittäjä,tai keskenkasvuinen kakara jota vielä vanhemmat elättää.töitä joita on ovat niitä 9e päivässä joista keinottelee yrittäjät kierrättää työttömiä.Pitäis olla oikeita töitä joista maksetaan normaali työehto sopimus palkka.Siis sinä pöykäri ol hiljaa kun et mitään tiedä.

    • yks ahkera työtön

      turhaa puheita ei sossusta mitään saa jos esim.on ansio sidonnainen työttömyys korvaus ja työmarkkina tuki josta ei yksinäinen pysty maksaan esim.sähkö laskua voi saada pienen osa korvauksen.niin kova paperi sota ettei kukan sieltä hae vaikka on oikeus saada liian pienien tulojen takia.Onneksi on edes ruoka lidissä halvempaa.sitä kun ei katse ostaa kalliista k tai s ketjusta.olen 15v.töitä tehnyt ja ei ollut koskaan ongelmia alkoholin tai ei edes tupakkaa polttanut,siltii ei pärjää myös ahkera tehnyt töitä siis ahkera työntekijä.etä pitäkööt se täällä turhan jauhaja kitansa kiinni.ei me laiskoja olla suurin osa tietty on poikkeuksia ne sun sanomat juopot joita on noissa rikaissakin ei vain kylillä näy niitä.

    • AKATEEMINEN TYÖTÖN

      sossuun kun joutuu turvautumaan niin saa sanoa että ihmis oikeutesi olet menettänyt.Siellä on tympääntyneitä työtekijöitä,joita ei kiinnosta köyhän hätä.Kaikki köyhyys johtuu suurimmalta osalta työttömyydestä,tai yksin huoltajuudesta sekä tietty on kaikenlaista sairautta ynm.Kaikki asiasi syynätään ja mitään ei jätetä penkomatta yksityis suojasikin menetät.Kannattaa muistaa että veronmaksajana olet sen sossunkin palkan maksanut,kun sulla on ollut työ paikka ja saat kenkää kun firmasi lopettaa,olet vanha ja sairas kropastasi et mihinkään enää kelpaa tässä yhteis kunnassa.MUTTA KÖYHÄKIN KUULUU TÄHÄN YHTEISKUNTAAN JA ON SUOMELLA VARAA HOITAA KÖYHÄT,PITÄÄ MUISTAA ETTÄ EU SITÄ MEIDÄN VERORAHOJA ON ANNETTU ENEMMÄN KUN OMAN MAAN KANSALAISIIN.

    • inhimillinen ihminen

      480e pitää jäädä vuokran maksun jälkeen ja jos ei jää todisteet jotka sossu lähettää mitä pitää olla papereita että saat sen erotuksen mitään vaate rahaa on turha ruinata kirpparit on sitä varten sanotaan sossu papereissa.Mutta kyllä ne syyriälaiset puetaan kun kaavuilla ei täällä kylmässä pärjää ja tietty kateus nostaa päätään senhän ymmärtää.Toivottavasti olis eri sossu palkattuna näiden parkojen hoitamiseksi ettei olis poissa omilta köyhiltämme.Kannattaa myös muistaa että nämä 10 lisääntyy siis jos on mies hengissä ja rauma saa lisää sossu asiakkaita jotka pysyy siellä toimeen tulo tuessa loppu elämänsä vaikka sen kaksi vuotta Rauman sossu saa valtiolta sitten kunnan kontolla niinkuin me muutkin työttömät köyhät.Kaikkien jotka täällä yleistää että työttömät on vain juoppoja kannattaa ottaa se järki käteen suurin osa on ijäkkäitä naisia ja miehiä jotka on heitetty töistä pois ja ne alkoholi ongelmaiset on eri asia.Minäkin olen raitis ja tupakoimaton 58v.nainen,joka en ole pitkäaikais työttömänäkään aloittanut juomista tai tupakoimista auttelen vanhaa äitiäni joka makaa moottori sängyssä kotonaan.Harrastan kirjastossa käyntejä ja kirpparilta joskus kiertelen.mitään hyvää ei löydy kun köyhät myy huonokuntoisia lasten ja omia vaatteitaan rikastuttaen noita kirppareiden pitäjiä.

    • koulutusta sossuille

      Todellista tietoa ei tiedä ja ei voi ottaa kantaa toisten asioihin.Luulenpa että nyt on ollut lasten paras jos vielä vanhemmat riitelee huollosta kukapa siinä kärsii muut kun lapset.Luulenpa että asiat on jo paremmassa mallissa kun on lasten lomakin pidetty kyllä asiat vielä ratkeaa muistaa pitää että se isäkin rakastaa lapsiaan mutta kun ei pystytä puhumaan ex kanssa ja osa sossu porukasta ei ehkä ole saanut koulutustakaan ns.suhteilla työhön päässeitä.Niinhän se yleensä käy juuri pikku kunnissa.

    • lukeva ihminen

      Hesarissa hyvä kirjoitus yleisön osastolla noista epä pätevistä sossuista itse sossu kirjoittaa mutta ei uskalla omalla nimellään ois duuni mennyt ja perheellinen ihminen vielä.Kertoo epäkohdista mitä siellä tekevät juuri nuo joilla ei ole koulutusta mutta vääriä päätöksiä tekevät joista lapsi ja perhe joutuvat kärsimään.Pätevät menevät parempi palkkaisiin töihin kun palkatkiin on huonot sosiaali alalla.Siis tämän pv.lehdessä..

    • Lukematon ihmikko

      Niihän se itse ministeri Räsänen sanoi, että sossut huonosti koulutettuja ja toisia ei auta mikään koulu, ovat luupäitä ja kovia ihmisiä.
      Samanlaisia ovat Raumalla. Ei mitään kannata odottaa, kaikesta pitäisi valittaa vähintään oikeuteen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe