Tupsukka Kutiainen etsii Kesämiestä. Mistä ja miten löytyisi?

Rytmihyytelö

Jälleen on uusi kesä, ja Tupsukkakin tarvitsee uuden Kesämiehen (FB 14.5.):

”Laittakaa mulle muuten sähköpostiini hyviä deittipaikkoja netissä, jotka oikeasti siis TOIMIVAT! :) Emailini on: johanna¤dollsdancers:fi.

Eliittikumppaniin aion ehdottomasti liittyä, mutta Suomi24 sivustoon en luota yhtään. Ja laittakaa mulle jenkkiläisiä deittisivustoja, please! Mulla on kamala vauvakuume, enkä todellakaan aio jäädä yksin enkä tajua, miksi mun pitäisi! Tukholmassa sain juosta treffeillä jopa pari kertaa päivässä, mutta Helsingissä on nyt ihan liian hiljaista!

Ja tiedoksi vaan, en mielellään hae pelkkää seksiseuraa ja seikkailua, vaan ihan tositarkoituksella olen liikkeellä. Tosin sinkku kun olen, niin eiköhän seikkailuseurakin kelpaa, mutta ei mitään "tontsia" kiitos, haluan TASOA!
Eikä naisia jotka ovat tekeytyneet miehiksi, sairasta touhua!”

209

1625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rytmihyytelö

      Tupsukan jatkopostaus 14.5 aamuyöllä:

      ”Nää kaikki mun kirjoitukset kopioidaan kuitenkin nettiin, mutta eipä se mua haittaa. Niin sellaista vielä, että en vain juossut kokoajan treffeillä Tukholmassa (treffit jotka jäivät yhteen illalliseen, vaikka sellaisiakin oli paljon) vaan minulle muodostui suhteet kahden eri ruotsalaisen miehen kanssa.

      Ekana oli Ingo Jansson niminen herrasmies, joka oli todella mukava, vietimme hänen kanssaan uudenvuoden Como järvellä Italiassa. Hänen kanssaan jäimme kavereiksi, mutta kemia puuttui siis väliltämme.

      Sitten toinen, paljon vakavampi suhde mulle tuli yhden tukholmalaisen yritysjohtajan Urbanin kanssa joka kesti vuoden. Hänen kanssaan luonteemme eivät sopineet yhteen, vaikka kemiaa olikin paljon. Joku väitti, että se johtui horoskoopeista. Olen leijona ja Urban oli vaaka, eikä ne merkit tule kuulemma ollenkaan toimeen keskenään.”

      • Rytmihyytelö

      • #supernolowoman
        Rytmihyytelö kirjoitti:

        Kesämiehen perusmalliksi Tupsukka taitaa kelpuuttaa vain nallekarhumaisen isähahmon (kts. kuva). Mutta mitä muita ominaisuuksia Kesämiehellä pitäisi olla? Mistä 35-vuotias upea glamourprinsessa tuon Kesämiehensä löytäisi; siis mistä hän tulee, minne menee? Pohditaan lisää tässä ketjussa.

        Tupsukan miesten yhdennäköisyys:

        http://3.bp.blogspot.com/-qqUUtE4Xr4E/UejXzRV_w_I/AAAAAAAAAIc/v7CdS7yXanU/s1600/Picture 14.png

        Tupusukka jatkoi aamuyön haikailujaan:

        "Höpöttelen tässä itsekseni kun ajattelin, että joku voi laittaa mulle inboxiini lisää tietoa tai ainakin mielipiteitä kaikesta......

        Olen siis leijona ja nouseva merkkini on härkä (siis erittäin vahva yhdistelmä.) Olen kuullut että mulle sopisi mieheksi mieluiten rapu, mutta myös esim. kalat ja härkä voivat käydä hyvin. Eka avomieheni jonka kanssa asuin 10 vuotta yhdessä, oli horoskoopiltaan kalat (kokemukseni mukaan kiltti, romanttinen, pehmeä, mutta välillä vaikea saada selvää todellisista mielipiteistä ja tunteista.)

        Sitten se amerikkalainen (Israelissa syntynyt) karismaattinen mies jonka kanssa olin vajaat 2 vuotta, oli jousimies. Surullisen "kuuluisa" Arto oli neitsyt ja Urban siis vaaka. Että tässä tämä kavalkaadi mun vakavista suhteista tähän asti.

        Julian miessuhteiden perusteella hulluimmat miehet ovat oinaita.
        Julian kaikkein tärähtänein avomies oli oinas, enkä ikinä unohda miten kilahtanut se oli.......DDDD. Sitten oli yksi Jarkko, joka oli sekaisin kuin seinäkello, mutta en muista enää sen horoskooppia."


      • Tupsukka & Tony
        Rytmihyytelö kirjoitti:

        Kesämiehen perusmalliksi Tupsukka taitaa kelpuuttaa vain nallekarhumaisen isähahmon (kts. kuva). Mutta mitä muita ominaisuuksia Kesämiehellä pitäisi olla? Mistä 35-vuotias upea glamourprinsessa tuon Kesämiehensä löytäisi; siis mistä hän tulee, minne menee? Pohditaan lisää tässä ketjussa.

        Tupsukan miesten yhdennäköisyys:

        http://3.bp.blogspot.com/-qqUUtE4Xr4E/UejXzRV_w_I/AAAAAAAAAIc/v7CdS7yXanU/s1600/Picture 14.png

        Aikaisemmin, vuonna 2009, Tupsukka seurusteli Tony Halmeen kanssa.
        Hän oli mm. showpainija ja entinen kansanedustaja. Tässä Nallekarhu-Tony ja Tupsukka saunan lauteilla Varkaudessa kesällä 2009:

        http://24.media.tumblr.com/tumblr_lgo9obNFkM1qh7lopo1_500.jpg

        Vesileikit, pusuttelukuva:

        http://www.pakkotoisto.com/attachments/yleinen-keskustelu/52638d1249170496-tony-halme-vakavasti-sairas-1.jpg

        Tupsukka ja Nallekarhu-Tony:

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_leveat_kuvat/589346.jpg

        Tony Halme löydettiin kotoaan kuolleena tammikuussa 2010.
        Ilta-Sanomien mukaan hän kuoli ”oman käden kautta.”


      • ei muista
        #supernolowoman kirjoitti:

        Tupusukka jatkoi aamuyön haikailujaan:

        "Höpöttelen tässä itsekseni kun ajattelin, että joku voi laittaa mulle inboxiini lisää tietoa tai ainakin mielipiteitä kaikesta......

        Olen siis leijona ja nouseva merkkini on härkä (siis erittäin vahva yhdistelmä.) Olen kuullut että mulle sopisi mieheksi mieluiten rapu, mutta myös esim. kalat ja härkä voivat käydä hyvin. Eka avomieheni jonka kanssa asuin 10 vuotta yhdessä, oli horoskoopiltaan kalat (kokemukseni mukaan kiltti, romanttinen, pehmeä, mutta välillä vaikea saada selvää todellisista mielipiteistä ja tunteista.)

        Sitten se amerikkalainen (Israelissa syntynyt) karismaattinen mies jonka kanssa olin vajaat 2 vuotta, oli jousimies. Surullisen "kuuluisa" Arto oli neitsyt ja Urban siis vaaka. Että tässä tämä kavalkaadi mun vakavista suhteista tähän asti.

        Julian miessuhteiden perusteella hulluimmat miehet ovat oinaita.
        Julian kaikkein tärähtänein avomies oli oinas, enkä ikinä unohda miten kilahtanut se oli.......DDDD. Sitten oli yksi Jarkko, joka oli sekaisin kuin seinäkello, mutta en muista enää sen horoskooppia."

        Höpöttelen itsekseni olen oinas nouseva merkkini on neitsyt.
        Kohta olen neitsyt, jos en saa miestä.Viekää mua ees ulos,
        tai johonkin!...


    • Juvan Puutarhur

      Meillä Savossa tiedetään, että käyttämättömänä ja hoitamattomana puutarha voi kasvaa umpeen. Tuo on tuhatvuotinen kansanviisaus.

    • Glamourprinsessa
    • 1metallimuija

      Kyllä nyt kiirettä pitää näin kesän kynnyksellä. Jullikan haudalle pitäis viedä ruusuja ja enkeleitä ja Tuksulle etsiä hyviä deittipaikkoja!
      Nyt tuksu äkkiä liittymään Eliittikumppaneihin! Sehän on ihanteellinen deittisivusto kaikille valehteleville narskuille.

      • Tehkää jotain

        Tehkää siis jotain! ASAP!!!


    • Glamour, eliitti-co

      Siinäpä todellinen eliittikumppani! :)

      • klitter

        Eikö nämä itämaiset tummat jopa hyvän näköiset miehet kelpaa on haissäkin sexyn näköistä ja komeuttakin löytyy.......


      • klitter

        miks pitää itsensä niin alentaa naisena olla jokaisen kans , ettei kukaan sitten ole kiinnostunut vai mitenkähän päin tämä asia lieneekään......


    • Tuttua juttua...

      Karismaattinen herrasmies haussa rahoittamaan siis Tuksun kesä.

    • Varovasti vaan

      Kesämiehen kannattaisi olla hiukan varovainen myös, ettei joudu syytetyksi jostain asiasta, ja ettei saisi raskasta kaarilyöntiä kuoharipullolla päähänsä esim. nukkuessaan.

      • Pepostelija

        Tuksu on tavannut syytellä miesystäviään varkaiksi suhteiden lopahdettua.


    • Iltamakasiini 2013

      Iltamakasiini 15.7.2013:

      ”Johanna Tukiainen: Etsin rakasta itselleni

      Johanna Tukiainen haluaa miehen ja lapsia

      Johanna Tukiainen kertoo, että hänen biologinen kellonsa tikittää.

      - Olen etsimässä rakasta. Biologinen kelloni tikittää ja täytän vuosia. En tykkää vanhentua. Aikaisemmin oli kiva täyttää vuosia, mutta enää en pidä siitä. Pitäisi löytää hyvä ja turvallinen mies, jonka kanssa perustan perheen. Haluan lapsia ympärilleni, Johanna Tukiainen kertoo Iltamakasiinille..."

      Artikkeli kuva: http://iltamakasiini.fi/johanna-tukiainen-etsin-rakasta-itselleni/

    • mennyt aika

      Taas on tikittänyt vuodella eteenpäin. Tuohon miehenetsintäkamppanjaan kannattais varmaan hiukan satsata itsekkin? Kukaan ei halua mitään tikittävää pommia itselleen. Pitää olla antaa vaihdossakin jotain? Monet avioerot syntyy puolison alkoholiongelmista. Kuka haluaa alkaa seurusteleen jos on jo tiedossa kaikenlaisia ongelmia kasapäin? Ei työtä, ei työhalua, ei rahaa, ei ammttia, ei terveyttäkää liiemmin?

      • Kohta 36v

        Tuksu on siis jälleen tikittänyt biologisen kellonsa ympäri.
        Heinäkuun jälkeen mittarissa tikittää 36v.


    • okkigaam

      Johana lue.
      Matt. 19:12

      • MISTER A

        Mister on vapaa


      • Matt. 19:12

        Matt. 19:12: "On sellaisia, jotka äitinsä kohdusta saakka ovat avioliittoon kelpaamattomia, on toisia, joista ihmiset ovat tehneet sellaisia, ja on niitä, jotka itse, taivasten valtakunnan tähden, ovat ottaneet osakseen naimattomuuden.
        Joka voi valita tämän ratkaisun, valitkoon."


      • Persona non grata
        MISTER A kirjoitti:

        Mister on vapaa

        Misteri on persona non grata tällä palstalla ja Tupsukan elämässäkin.


      • Tarinatäti

        Aku Ankka lue
        Sivu 15


    • "Tehkää jotain!"

      "Sähköpostiini myös treffitarjoukset karismaattisilta heteromiehiltä ASAP!!!!!!"

    • sussulle jorma

      Tunkrahvin kanssa ei kukaan enää rupee millekään. Nenät vuotavat muutenkin siitepölyjen vuoksi. Ei ne enää kestä Dunkkis Dukevaisen lemua.

      • kävelevä kassakone

        Jos joku apteekkarin rupeaa. Hyvät rahathan tuosta pöljästä saa.


    • Pää näätä

      Hyvä on. Minä uhraudun ja alan seukkaamaan Tunkin kanssa. Jollaksen möksä täytyy tulla myötäjäisissä mulle. Ja koska olen tällainen persaukinen ruma vanha äijä, niin jotta elantoni on turvattu niin oletan että Tukiaisten suvulta löytyy 5 miljoonaa euroa talletettavaksi tililleni ennen hääyötä. Palveluksistani hääyönä veloitan juuri tuon summan. Seuraavana päivänä olisi hyvä löytyä vielä 1 miljoona euroa erorahaa käteisenä. Avioliitto tulee olemaan lyhyt mutta kiihkeä juoksukilpailu, minä edeltä ja Tuksu perässä.
      Avioliiton jälkeen alan pitämään blokia seuraavissa julkaisuissa: seiska, hymy, tekniikanmaailma, vauhdin maailma, kotimaa, helsingin sanomat, kaleva.
      Tekniikan maailmassa selvitän hääyön teknisiä ongelmia. Vauhdin maailmassa selvitän kilpajuoksun lopputuloksen ja seikat mitkä johti tilanteeseen. Kotimaassa selvitän asioita jotka johtivat minun pakolaisuuteen. Seiskassa ja Hymyssä kerron kuinka ihanaa oli elää vajaa vuorokausi glamourelämää. Helsingin Sanomissa kerron kuinka suunnittelen Europarlamentin ehdokkuutta. Kalevassa ruikutan yksinäisyyttäni ja toivon Mervi Tapolan yhteydenottoa. Jipii, olen lähes julkkis.
      Tuksu, joko mennään?

      • Taavetti Tuulipuku

        Mainio suunnitelma! :) Anna nallin palaa.


      • vesinokkaeläin

        *Reps ja Kops*


    • Rahantulo loppuu

      Tupsukka kaipaa kesärahoittajaa nyt, kun yhteistyö SeiskaLiven kanssa loppuu (toukokuun lopussa). Säännöllinen rahantulo siis loppuu, ja karismaattista lompakkoa toivotaan glamourelämän rahoittamiseen jostain...

      • Klamyyri kesä

        Tiukka on tilanne Tuksulla.


    • Pää näätä

      Multa löytyy karismaattinen lompakko, se tosin on hiukan tyhjä. Nahkaa se kuitenkin on niin heittää vähän suolaa päälle niin kyllä siitä makuihin pääsee kun söpöillä huulilla sitä lutkuttaa.
      Kun mä meen Tussun kanssa naimisiin niin lehdistö tulee kilpailemaan Tussusta jotta saavat hänet omakseen 50 vuoden sopparilla.
      Tussu kertoo seuraavat 50 vuotta kiihkeästä yhden vuorokauden avioliitostaan ja siihen sisältyneistä riidoista, pahoinpitelyistä, putkareissuista, lapsen saannista, glamourelämästä, pettämisestä, näätimisestä sekä avioerosta sulassa sovussa kun vuorokauden jälkeen kasvetaan erilleen.
      Taitaa olla tulossa kiireinen vuorokausi.

      • Mister money

        Mister


    • Pää näätä

      Hui kauheaa mihin tuli lupauduttua hetken mielenhäiriössä. Katselin just videon missä oli näitä Tussuttimen edellisiä miehiä nokat verillä.
      Kuules nyt Tussutin, voitasko millään perua niitä meidän häitä? Mulla on nääs niin kauniit kasvot(glamourmallin kasvot) ja ne ei kyllä kaipais yhtään vekkiä joita sinä harrastustoimintanasi näytät järkkäävän miesten kasvoihin.
      Olen muutenkin altavastaaja kokoni puolesta tuleviin lemmenleikkeihin. Olen vain 150cm ja 40 kiloinen kuiva käppänä. Pelkään että heität minua seinille kun ei sulla kuulemma ole enää sitä sikaakaan heiteltävänä.
      Omat geenini tietäen ja sinun ulkoiset geenit huomioiden pelkäänpä että meidän yhteisellä lapsella ei olisi kovin valoisa tulevaisuus koska kiertäviä sirkuksia, joihin kummajaisia palkataan, on nykyään kovin vähän.

    • Pää näätä

      Eipä ollut lahjoituksissa paljon lyhennettävää. Elielinaukiolla ei ollut ketään, siis ei ketään.
      Tulevaa morsiantakaan ei näkynyt, eikä näätiä, puhumattakaan seiskan kuvaajista tai toimittajista. Muutama Romanian mustalainen oli ja kävi kilpasille kerjuupaikoista kun koetin kerjätä dösäfyrkat Jollakseen. Olisin käynyt moikkaamassa tulevia appivanhempiani ja pyytänyt ennakoita myötäjäisistä muutaman satatonnia.
      Kyllä vaan olen nyt tosi pettynyt tähän julkkiselämän vaikeaan alkuun.
      En kuitenkaan lannsitu sillä tiedän kuinka paljon menestyksen eteen on tehtävä työtä.

      • Jellukka

        Nooh, harmillista. Ethän kuitenkaan lannistu. Kalaa (tässä tapauksessa valasta) kannattaa pyytää, vaikka ei saisikaan. Mustavalas Kampissa 9.4.2013:

        http://i.imgur.com/zFJEecK.jpgVastaa


    • Pää näätä

      Ei en lannistu. Mikäli Tussutin ei ala vastaamaan mun kosintaan niin siirryn Martinan hoviin rietastelemaan. Stefu on silloin vain huono hidaste.
      Viikon pääsätä siitä Tussutin on povillaan pyytämässä mua seukkailuun.

      • Todella kateellinen

        Ole sitkeä yrityksessäsi ja suhteessasi Tuksuun. Voima olkoon kanssasi!


    • Pää näätä

      En tiedä kuin Tussutin suhtautuu miehiin jotka ei oo homoja, transuja tai "artoja".
      En satu edustamaan mitään noista.
      Varona ajattelin oikeasti ehdottaa Maralle et putsaa Stefun äkkiä rahoista niin mä voisin ottaa sitten Maran salarakkaaksi Tussuttimen rinnalle.
      Siinäpä oiva pari rakasteluihin, muovikasa ja vaaleanpunainen sotanorsu.
      Jos niiltä rahaa löytyisi niin no problem.
      Tussuttimella on kyllä tulossa joskus perintöosuudet, mutta Maran rahat roikkku Stefun haaroissa, ainakin toistaiseksi.

    • Ei kesätuksua

      Ethän ota kesätuksua!

      • Ikävä piirre

        Kesätuksusta ei pääse eroon!


    • Pää näätä

      En tietenkään. Olen vastuullinen veroja maksava kansalainen. Otan Tussuttimen iäksi mikäli rahoitus Jollaksesta järjestyy ja oletusarvona on että Tussutin ei ole pitkäikäinen.
      Ei tällainen joutava tyrkkyjulkkis, kuten minä, jouda pitkään saman luuskan kanssa hengailla, elämä on lyhyt ja julkisuus on hektistä.

      • Omaisuuteen kii

        Tuksun avulla voinet saada osuuden Jollashovista, rättisitikasta ja Varkauden kesämökistä. Anna palaa!


    • Pää näätä

      Joo, Jollashovi ja Varkauden möksä tulee mulle avioerossa joka astuu voimaan vuorokausi häiden jälkeen. En tiedä vaan miten saan appivanhemmat pihalle Jollashovista, muut loisethan lähtee Raidilla. Tussutin saa olla ajelematta rättärillä kun kortti on kuivumassa. Voi hommata hevosmies seurueen kuskaamaan itseään vaikka Maijamiin asti.
      Se käteinen toki kiinnostaa vielä enempi. saanko erossa 6 vai 7 repullista fyrkkaa.

      • Toimiston tytöt sanoo MR

        Mister on ihana


      • Voi, voi

        Appivanhemmille sattuu "onnettomuus."


    • Perähaju

      Kyl pitös saada ainakin parisataa kylkeen ennenkuin kannattaa

    • Pää näätä

      Tottakai tiedän olevani ihana. Vaatimattomuus ei ole hyveeni, koska sillä ei leipä irtoa, puhumattakaan laadukkaista shampanjoista tai konjakeista. Kun se päivä tulee että olen Tussuttimen kanssa nenät vastakkain häneltä lähtee jalat alta ihastuksesta tai viinasta. Joka tapauksessa jalat lähtee alta, jos ei muuten niin dösän alle jää.
      Saatuani eron Tussutimesta day after, lisään omaisuuttani viettelemällä viekkaasti Tussuttimen pikkusiskon Jassu-sössön.
      Autan häntä tekemään lopullisen läpimurron turhatjulkut sarjassa. Nythän Jassu-sössö ei oikein meinaa vakiinuttaa paikkaansa sarjassa, nuoruutaan ei oikein meinaa ymmärtää kuinka vaativaa on olla superturhajulkku, se vaatii täyspäiväistä kohellusta viinan ja pillereiden kanssa.

      • Muutto Ruotsiin?

        Tuo peliliike Jasminen suuntaan vaikuttaa oikein hyvältä. :) Onko tarkoituksesi myöhemmin muuttaa asumaan Marja-äidiltä saatavaan Sollentunan asuntoon?


    • Pää näätä

      Laskelmoin kaiken ennakkoon. Mitään en jätä sattumanvaraan.
      En muuta Sollentunan asuntoon, sen mä laitan kruunuiksi välittömästi kun saan paprut on mulla.
      Siksi ajattelin ottaa Jassu-sössön seuraavaksi morsiameksi Tussukan jälkeen koska Tussukalla on mennyt jo parasta ennen päiväys jo aikoja päiviä sitten vanhaksi.
      Eli kyse ei ole pelkästä taloudellisesta hyödystä, myös liha puoli on kyseessä.
      Nuukana miehenä ajttelin mennä samana päivänä Tussukan kanssa naimisiin ja Jassu-sössön kanssa kihloihin. Säästyy juomissa ja ruuissa huomattavia summia. Eikä pitkämatkalaisten tarvitse reissata joka päivä.
      Tussutin sammuu kuitenkin ennen hääyötä niin voin hakea lohtua yöllä kihlatultani Jassu-sössöltä.

      • Hymy 21.5.14

        Hymy 21.5.14:

        ”Tämä suomalaiskaunotar hankki silikonit!

        Johanna Tukiaisen pikkusiskonakin tunnettu Maatilan prinsessa -kilpailija Jasmine Tukiainen on hankkinut uudet silikonit. Aiemmat hänelle pistettiin 5-6 vuotta sitten.

        - Äskettäin sain kuulla, että nämä implantit nimeltä PIP ovat ”vaaralliset” ja pitää vaihtaa… (…) nyt maanantaina sain uudet rinnat!

        - Olen todella tyytyväinen muotoon ja kokoon ja siirsin ne rintalihaksen alle, koska aikaisemmin ne olivat päällä, Miss Universe Stockholm -missikisoissa kolmanneksi tullut Jasmine paljastaa.”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tama-suomalaiskaunotar-hankki-silikonit
        --


      • ai kauhia!
        Hymy 21.5.14 kirjoitti:

        Hymy 21.5.14:

        ”Tämä suomalaiskaunotar hankki silikonit!

        Johanna Tukiaisen pikkusiskonakin tunnettu Maatilan prinsessa -kilpailija Jasmine Tukiainen on hankkinut uudet silikonit. Aiemmat hänelle pistettiin 5-6 vuotta sitten.

        - Äskettäin sain kuulla, että nämä implantit nimeltä PIP ovat ”vaaralliset” ja pitää vaihtaa… (…) nyt maanantaina sain uudet rinnat!

        - Olen todella tyytyväinen muotoon ja kokoon ja siirsin ne rintalihaksen alle, koska aikaisemmin ne olivat päällä, Miss Universe Stockholm -missikisoissa kolmanneksi tullut Jasmine paljastaa.”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tama-suomalaiskaunotar-hankki-silikonit
        --

        Voi veljet mikä uutinen! Pitää mennä ihan pitkälleen hetkeksi ja vetää syvään henkeä. On nuo PIIP silikoonit kyllä niinpaljon vaarallisemmat, kuin maamiinat Kambodzhan lapsille.


      • aikamalaa..
        ai kauhia! kirjoitti:

        Voi veljet mikä uutinen! Pitää mennä ihan pitkälleen hetkeksi ja vetää syvään henkeä. On nuo PIIP silikoonit kyllä niinpaljon vaarallisemmat, kuin maamiinat Kambodzhan lapsille.

        Miten niin? :)


      • ssi
        Hymy 21.5.14 kirjoitti:

        Hymy 21.5.14:

        ”Tämä suomalaiskaunotar hankki silikonit!

        Johanna Tukiaisen pikkusiskonakin tunnettu Maatilan prinsessa -kilpailija Jasmine Tukiainen on hankkinut uudet silikonit. Aiemmat hänelle pistettiin 5-6 vuotta sitten.

        - Äskettäin sain kuulla, että nämä implantit nimeltä PIP ovat ”vaaralliset” ja pitää vaihtaa… (…) nyt maanantaina sain uudet rinnat!

        - Olen todella tyytyväinen muotoon ja kokoon ja siirsin ne rintalihaksen alle, koska aikaisemmin ne olivat päällä, Miss Universe Stockholm -missikisoissa kolmanneksi tullut Jasmine paljastaa.”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tama-suomalaiskaunotar-hankki-silikonit
        --

        On, se perkeleen kiva, et ku on luomut, ni ei tarvii pippii, eikä mitään muutakaan pelätä! Minne katos elovenatytöt ja luonnollisuus? Ulkonäkö määrittää näköjään kaiken! Ja, toi ei sitte muka oo julkkistyrkky? Huh, hei-ja tuksullekkin uudet pisaranmuotoset ja nopeesti!Ni, Jasmine,ei julkisuuteen pyrkivä...?


      • Väsähtänyttä
        ssi kirjoitti:

        On, se perkeleen kiva, et ku on luomut, ni ei tarvii pippii, eikä mitään muutakaan pelätä! Minne katos elovenatytöt ja luonnollisuus? Ulkonäkö määrittää näköjään kaiken! Ja, toi ei sitte muka oo julkkistyrkky? Huh, hei-ja tuksullekkin uudet pisaranmuotoset ja nopeesti!Ni, Jasmine,ei julkisuuteen pyrkivä...?

        Tuksu haluaisi pyöreämuotoiset silarit tällä kertaa, mutta kun ei ole sitä rahaa.
        Kuka kustantaisi Tuksulle uudet hinkit?


    • Kesä yksinäinen

      Olishan se ihan hyvä, jos hän jonkun löytäisi.

      • ssi

        Puhutko kenties itestäs?


    • Pää näätä

      Turha yrittää tulla mun apajille, Tussutin on mun kunhan saa sen maalisen kasansa, mitä kehoksi kutsutaan, kondikseen.
      Me vieteään Tussuttimen kanssa oikeat superglamourhäät elokuussa johon tullaan kutsumaan kaikki näädät ja lokitkin.
      Mäntylän häät ovat surkeat voileipä räpellykset meidän häihin verrattuna. Meille tulee safkat kuuluisalta Jakomäen snakarilta ala carte listalta.

      • ei se saa

        Liika homehtunutta muovie tisseissä ja huulissa.


    • Tuksu Facessa 25.5.

      Tuksu Facessa 25.5.14:

      ”Mun mielestä naisen ei tarvitse olla tikkulaiha ollakseen kaunis. Ja tämä taas on klisee, mutta kyllä se luonne ratkaisee. Jos olisin mies, haluaisin tyttöystäväkseni tietty nätin naisen, mutta naisella pitäisi olla hyväsydän ja älykkyyttä. Hohhoijaaa...... nyt suloisen pehmeän mopsini viereen nukkumaan, tuleva poikaystäväni saa sitten niellä sen, että mopsi nukkuu sängyssä"

      • erotiikkaa rakastaa

        Tuksu Facessa 26.5.
        "erotiikkaa, rakastan sitä!!!!


    • Huulet1

      Voi kamalat tuon naisen huulia............

      • sekä kokkelista

        Sopisi hyvin tupakasta ja viinasta varoittaviin mainoksiin.


    • Tuksukka Facessa...

      Tuksukka Facessa 27.5.14:

      ”Kysyn ihan mielenkiinnon vuoksi, kumpi hiustenväri mulle sopii teidän mielestä paremmin, blondi ja punainen?:) Itse tiedän jo vastauksen.

      Kaipaisin Julian poismenon jälkeen luotettavia ja sydämellisiä naispuolisia sinkkuystäviä, joiden kanssa käydä Helsingin yöelämässä sekä tehdä etelänmatkoja, ottakaa minuun yhteyttä!!!! Voi laittaa myös emailia: johanna¤dollsdancers:fi. Mielellään yli 25v. naiset ja todellakin siis luotettavat, ei mitään näätiä eikä stalkkereita eikä siipeilijöitä! Ja Johanna Tukiainen showkeikkatarjoukset samaan osoitteeseen.”

      • Babyface Tuksu 28.5.

    • herkkuserkku

      Vai niin, että naispuolista etelänmatkan ja juoppoiltojen rahoittajaa etsii. Niinhän minäkin teen, mutta olen mies joten se on hiukan ymmärettävämpää.
      Mitenköhän se mopsi liittyy mahdollisen uuden poikaystävän seksuaaliseen toimintaan?
      Saa olla varovainen ettei vahingossa tökkää mopsiin nuijaansa.

    • sisään ja ulos

      Ah, niin ihanasti ottavat nakkihuulet odottaa mun kyrpee imutukseen.

    • Hymy 28.5.14

      Liekö kuvassa Tuksun uusi Kesämies? Hymy raportoi 28.5.14:

      ”Oho! Katso kuka bongattiin ottamasta aurinkoa Koffin puistossa Helsingissä!

      Johanna Tukiainen on yhdytetty Helsingin Koffin puistosta ottamasta aurinkoa. Naisen on kerrottu hoikistuneen, eikä Johannan uusi ulkomuoto muusta kielinytkään.

      Johanna oli ottanut mukaansa puistoon mopsinsa, joka juoksenteli iloisesti tervehtimässä myös muita auringonpalvojia. Naisella oli myös miesseuraa.

      Katso kuva: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/10356726_10152119460541821_7987728354003206713_n.jpg

      Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/oho-katso-kuka-bongattiin-ottamasta-aurinkoa-koffin-puistossa-helsingissa

    • E. Huovinen

      Tuleeko Biljonääri-Mies Tuksun ilmaisen viinan bileisiin lauantaina 7.6. - ja sitten se on menoa?

      • Oliko Päänäätä?

        Se Oikea voi jo olla siinä rakennuksessa, siinä asunnossa paikalla...


    • Tehkää jotain! ASAP!

      Tuksu haikaili Facessa 9.6.14 illalla:

      "Rakkaani, rakastan koiria!!!!!, mutta tarvitsen silti myös miehen elämääni,
      tää sinkkujakso saa loppua nyt!"

      • Hukanhaudassa

        Tuksu etsi Facessa 9.6.14: ”Itseasiassa etsin näitä kaikkia:

        - Luotettavaa ja turvallista miestä tositarkoituksella
        - Luotettavaa ja ammattitaitoista keikkamyyjää (ei näätää!!!!)
        - Uusia tanssijoita ja juontajia keikoilleni.

        Kaikki tiedustelut: johanna¤dollsdancers:fi, eikä piloja kiitos, olen ihan tarpeeksi saanut kestää jo kaikkea!”


    • Ponteva Painija

      Tuksu taisi löytää Kesämiehen, kesärahoittajan. Enää ei tarvitse myydä rättejä.
      Hän voi jatkaa pidäkkeetöntä rilluttelua ja käydä syömässä hienoissa glamourravintoloissa, etc. Näin hän raportoi Facessa 12.6. illalla:

      ”Japanilaisessa ravintolassa @ Sumo, olenkin sitten laihtuneempi kun luulin, kaikki vanhat vaatteeni sopivatkin päälleni!!!! siis myös koko S käy, joten enpäs myykään vaatteitani! ainoa mikä on nyt sitten myynnissä on morsiuspukuni!”

      (Ravintola Sumo: http://www.ravintolasumo.fi/index.html )

      • Ihme!

        Tuo laihtumien kävikin äkkiä!


    • Etsii, etsii

      Tupsukka Facessa 17.6.14:

      "Ja tässä hyvät herrat on kunnon NAINEN! :) Suuret rinnat, naisellinen tyyli, näyttävä ja pitkä ja paksu tukka, minihame ja korkokengät, viressäni ihana pikkukoirani Bella!

      • Siinä antimet

        Luulis jo tärppäävän! :)


      • Tucs-Frontal

      • Tucs-Frontal
        Tucs-Frontal kirjoitti:

        Onnin ja Toivon nosto ja tyrkytys: http://aijaa.com/HZuIh2

        Facesta 17.6.14: ”Tämö on julistemateriaalia Johanna Tukiainen keikkojani varten! Keikkatarjoukset: johanna¤dollsdancers:fi. Keikoissani on tottakai hyvän maun mukaan myös erotiikkaa mukana, esim. Cocoa ja Pamela Andersonia ihaillaan maailmalla :)”


      • Kohotellen
        Tucs-Frontal kirjoitti:

        Onnin ja Toivon nosto ja tyrkytys: http://aijaa.com/HZuIh2

        Tuksu liekeissä mojovan punaviiniterapian jälkeen, ja päällä on jonkin sortin Oktoberfest-tarjoilijan asu (huomaa, että Bella-mopsi touhuilee omiaan hameen sisässä): http://aijaa.com/UMfdPp


    • Peukut pystyyn

      Onnistuvat, taitavasti loitsutut juhannustaiat tuovat Tuksukalle Kesämiehen.

      • Naima Kiimanen

        Taiat tuokoot Tuksulle naimaonnea.


      • Narkissos lähteessä

        Lieksan Apteekin yrteillä taiat osuvat nappiin.


    • Tuksu taistelee!

      Tuksu 30.6. ”Ruotsinpyhtään upeissa maisemissa, taistelen alkoholismia vastaan. Tässä seison rakkauden sillalla, oma kulta puuttuu vielä kainalostani.” http://aijaa.com/Wvu1nN

      • Iso Matami

        Tuksu 1.7.14. ”Tässä olen päässyt taas ihan omaan elementtiini! treffitarjoukset tositarkoituksella: johanna¤dollsdancers_fi. Sinne myös tiedustelut esim. myytävänä olevasta upeasta hääpuvustani!” http://aijaa.com/EVnvWz


    • Tupsu löysi miähen!

      1.7. ”Sosiaalineuvos Mauri Poikeljärven kanssa Loviisassa!” http://oi57.tinypic.com/dgpcn9.jpg ”Juon vihreää teetä, johon on sekoitettu ginseng uutetta ja granaattiomenaa! Mauri kutsui kylään!”

      • Mauriainen P.

        Siinä on kelpo veikko Tupsukalle!


      • Kesähäät 2014

        Oivallinen pari!


      • .oho

        Pikkusen on pöksyt kireellä.


    • koius

      Buaaah! Miten noilla huulilla voi juoda ja syödä! Karmeeta!!!

    • Huit sun heiluville

      Luulin että he ovat samassa kuvassa, mutta kuvat ovatkin yhdistetty...Ihan eri tavarat hyllyssä kummankin takana. Toinen kioskin ulkopuolella ja toinen jossain kaupassa. Nyt shoppaamaan minusta ja Gerestä yhteiskuva:)

      • Yhdisteltyä!

        Aivan totta! Hyvä huomio!


      • Yhdistelmä

    • 32 23 4232

      Minuun teki suuren vaikutuksen se huoliteltu miljöö taustalla tuksun poseerauskuvissa. ;)

    • turkiseläin

      Minusta tuo punanuttu on ihan väärässä ympäristössä?

    • Attribuutit kohillaa

      Pitkät, punaiset Ariel- hiukset, pyöreä peppu, hyytelöhuulet ja isot rinnat.
      Miksi tämä ei suomalaisiin miehiin uppoa?
      Onneksi sentään ulkomailla on seuralaista jonoiksi asti!

      • Pinkit rintsikat

        Tuksu 19.7. ”Uuden sulokkuuteni kanssa, tämäkö ihminen on "ihmisraunio"...? :)

        Joku alfauros tuli viime viikolla kehumaan minua Helsingissä, että naisen isot rinnat ja vieressä pieni koira on upea yhdistelmä! ;) Silloin olin ulkoiluttamassa Bella mopsiani. Kaipasin kovasti Esmeralda chihuaani, niin hankin tämän ultra pienen tytön itsellleni, syntymäaika 3.5.2014.”

        Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/19/p18t729qit1i5dscq1sfcup31v1r4.jpg


    • Seksihelteet

      Kun se Harjun Masakin livisti, tällekään kesälle ei sitten löytynyt miestä.

    • Perusteluja

      Tuksu rappasi Facessa 21.7.

      "Tilastojen mukaan suurimmissa kaupungeissa on eniten sinkkuja.

      Helsingissä on satoja tuhansia sinkkuja joista hyvin suuri osa on yli 30 vuotitaita. Sama juttu on Tukholmassa, siellä on satoja tuhansia sinkkuja, hyvännäköisiä myöa yli 30v. sekä naisia että miehiä, mutta varsinkin miehissä on se ongelma, että nykykulttuuri on mennyt itsekkäämpäämpään suuntaan kokoajan.

      Monet sinut haluavat muka parisuhdetta, vaikka tosiassa etsivät seikkailuja ja eivät edes halua sitoutua kehenkääm. Koska yksinolemisessa on "helpompaa olla". jne"

      • Niskaan p-sade

        Tuksun jatkokommentti: "Suomessa varsinkaan ei kannata syntyä hyväänäköiseksi, koska silloin vasta pask....... sataakin niskaan!"


    • Tuksu jo 11.10.2010

      Tuksu Seiska-blogissaan 11.10.2010:

      ”Haen miestä joka on mielellään yli 40-vuotias, karismaattinen, älykäs ja hyvin toimeentuleva. Täysin itse juuri 32-vuotta, minusta ikäero on hyvä jos mies on useamman vuoden vanhempi. Naisilla on erilaisia miesihanteita, mutta minun ihanteeni on periaatteessa isähahmo.

      Ja vanhemmat miehet ovat aina pitäneet minusta, minulla on pyöreät Baby-Face kasvot, korkeat poskipäät, pitkä tukka ja pyöreä peppu, en keksi enää muuta mistä miehet eivät voisi pitää.

      Mediassa on minusta ollut välillä kamalia kuvia, vaikka netti on täynnä tuhansittain upeita kuvia minusta. En myöskään ole sellainen ihminen, minkä media on antanut käsityksen minusta. Olen vain tällainen luonnonlapsi.
      Näin käytän meikkejä ja tuoksuja - silti olen vielä yksin”

    • Laajalla skaalalla

      Kesä meni, syksy tuli, ja Tuksu kirjoitti 7L:ssä tälleen:

      "... Mulla on eri ikäisiä treffejä, allé 30v ja 60v asti. Olen kuitenkin aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä ja he myös musta. Tosin nykyisin pidän melkein minkä ikäisistä vaan, kunhan mies on hetero, luotettava ja herrasmies. Että sellaista.....( herrasmiesmäisyyteen ei kuulu lusmuilu, valehtelu, katoilu, pettäminen, väkivalta, krooninen rahattomuus, itserakkaus, siipeily jne.jne......) joten ulkomailla on paremmat apajat.....;)"

    • rdftyguhibjkv m,

      No MIKÄ sitä ihmistä täällä Suomessa oikein pidättelee?

      • Muuttoa-pukkaa

        Johanna Tukiainen muuttamassa Ruotsiin (7.4.2015):

        ”MUUTAN TUKHOLMAAN!!!! :)
        Tämä olisi pitänyt tehdä jo vuosia sitten, mutta vielä ei ole liian myöhäistä! Koko perheeni haluaa minut Ruotsiin, olen vuosikausia saanut kohdata sekä henkistä, että fyysistä väkivaltaa Suomessa ja kaiken lisäksi asiat käännetään niin, että minä olen syyllinen kaikkeen.

        Julian poismeno muutti minun elämässäni ihan kaiken. Olen itkenyt jokaikinen ilta sen jälkeen Helsingin keskustassa kodissa, jonka olen täyttänyt kynttilöillä ja mm. Jeesuksen kuvalla ja enkeleillä.

        Tuomas Enbuske sanoi talk showssaan minulle noin vuosi sitten, että "Johanna Tukiainen on syntynyt väärään maahan." Arvatkaa mitä......? Aina voi muuttaa pois!

        Onneksi minulla on erittäin hyvä ruotsinkielen taito ja täysin sujuva Amerikan englanti. Ja täällä on parempi olla henkisesti, ahdistukseni lähtee pois.

        Kuvassa olen aiemmin esittelemäni Camilla Thulinin naisellinen kukkamekko päälläni ja laitoin siihen tyllin alle sekä vyön. http://aijaa.com/KLvaVF Tämä siis 6.4.2015 pääsiäisen vietossa rakkaan perheeni kanssa. Xoxoxo, Johanna” (7L)


    • vanha harakka

      Voi ietuna! Että alkoholisoitunut, rupsahtanut, keski-ikäinen, mielenterveysongelmainen alkoholisti Eliittikumppani-sivustolle!? Eiköhän ne rikkaat setämiehet siellä etsi simpsakoita, kateutta ja ihailua herättävän ulkomuodon omaavia, ei päihde- ja mielenterveysongelmaisia parikymppisiä tyydyttämään seksin ja pätemisen tarpeitaan.

      Ja vielä tämä:
      "herrasmiesmäisyyteen ei kuulu lusmuilu, valehtelu, katoilu, pettäminen, väkivalta, krooninen rahattomuus, itserakkaus, siipeily jne.jne."

      Salli mun s.aatana nauraa!!!!

      Mitkäs kaikki näistä löytyy kviinin omasta CV:stä?
      ☑ lusmuilu
      ☑ valehtelu
      ☑ katoilu
      ☑ pettäminen
      ☑ väkivalta
      ☑ krooninen rahattomuus
      ☑ itserakkaus
      ☑ siipeily

      Ei ihme että ettii epätoivoisesti seuraa kun itsensä seura vastaa juurikin kaikkia niitä piirteitä joita EI halua.

      Törröturvan vinksahtaneet teesit:
      Kohtele muita miten sattuu, lyö vaikka hedelmäveitsellä, mutta odota muiden kohtelevan itseäsi aina täydellisesti.
      Niin metsä vastatkoon kuin MINÄ haluan, siitä huolimatta että pahoinpitelen sitä, valehtelen sille, pummin rahat ja viinat, olen kiinnostunut vain itsestäni, valehtelen, lusmuilen, katoilen, käytän väkivaltaa, ajan kännissä, käyttäydyn huonosti, örvellän kuin puistokemisti, olen varaton ja ulosottovelkainen ja kroonisesti rahaton ja odotan että joku muu elättää minut, en hoida asioitani, en kykene edes matkustamaan omin päin jne. jne. jne.

      Just!

      Hyvä Johanna!

      Varmasti onnistut!

      Realistiset tavoitteet!

      xD xD xD

    • One-Night-Stop-XXX
      • Albertin-murjussa

      • Piloilla
        Albertin-murjussa kirjoitti:

        Tunkki ja Olli Loukola lokakuussa 2014: http://aijaa.com/h841b9

        Näiden homojen ja hörhöjen seurassa pyöriminen ei edistä Tukiaisen heterosuhteiden syntyä.


    • Muuttoa-pukkaa

      Nyt huhtikuussa 2015 Tunkilla on Tukholmassa tarkoitus "ottaa vastaan" jokin äidin järjestämä mies, mikä peliliike on osa kokonaissuunnitelmaa, jossa Tunkki muuttaisi myöhemmin Ruotsiin pysyvämmin.

      • aikashurjaa

        Siis täh?Äippäkin joutuu jo haeskeleen? Varmaan joku vanha rikas leski jolla on huono sydän?Toivottavasti ukon sukulaiset osaa kuitenkin omaisuuden varjella?


      • Nyt-on-taas-hätä
        aikashurjaa kirjoitti:

        Siis täh?Äippäkin joutuu jo haeskeleen? Varmaan joku vanha rikas leski jolla on huono sydän?Toivottavasti ukon sukulaiset osaa kuitenkin omaisuuden varjella?

        Kaikki kelpaa tässä hättilanteessa!11!!


    • Tukiaaninen-kalenteri

      Tää Kesämiehen, sitten Syysmiehen ja sitten Talvimiehen etsintä on osa tukiaanista kiertoa.

      • Riemuruutana

        Juliaaninen, gregoriaaninen ja tukiaaninen kalenteri rytmittävät ihmiskunnan elämää! :)


    • Kuvia-kullalle

      "Lähettelen kuvia yhdelle kullalleni, hän joka luuli minua pornotähdeksi......:) Se ei haitannut yhtään mitään, hän vain innostui enemmän minusta, haha....... Morning Coffee @ Stockholm By, Johanna – http://aijaa.com/uPuVZf ” (7L 11.4.)

    • Father-Figure

      Tupsukka 11.4.15 (7L):

      ”Olen tavannut ihanan ja komean miehen!!!!! :) http://aijaa.com/4WONsw
      Arvostan omaa perhettäni yli kaiken!!!
      Sanottiin mitä vaan niin tässä lyhyt faktatieto perheestä josta tulen:

      - Molemmat vanhemmat Uppsalan ekonomeja, parhaimmilla arvosanoilla

      - Olen syntynyt Helsingissä ja asuin lähes 10-vuotta avoliitossa helsinkiäismiehen kanssa- joka oli ensirakkauteni ja erittäin älykäs mies

      - Minulla on kolme sisarusta: Julia (taivaassa), Jasmine (Ribellan maahantuoja, malli ja yksityisyrittäjä), ja Joel (opiskelee kauppatieteiden maisteriksi, johtaa useaa eri yritystä netissä),

      - Olen matkustanut ympäri maailmaa ja puhun täysin sujuvasti Amerikan englantia ja sujuvasti ruotsia. Lisäksi osaan hieman espanjaa ja hepreaa. ( yksi ex-miehistäni oli juutalainen yritysjohtaja ja hänen kauttaan opin vain hieman hepreaa, sillä en opiskellut kieltä)

      - Olen suorittanut pianonsoitossa 3/3 loppututkinnon Itä-Helsingin musiikkiopistosta, mikä on vaativa koulutus. Soitan klassisen musiikin lisäksi myös pop musaa jne.

      - Älykkyysosamääräni on todettu normaalia huomattavasti korkeammaksi (suurinpiirtein samaa tasoa kuin Kata Kärkkäisellä) ja olen vasenkätinen

      - Sain lukiossa stipendit kuvaamataidosta ja musiikista. Varsinaiselta ammatiltani olen YO-maskeeraaja. (Joe Blasco konsulentti)

      - Talvisin tykkään mm. lasketella ja kokata juusto fondueta

      Tässä teille lisäinfoa Johanna Tukiaisesta, jos ette vielä tienneet......;)”

      • NäädätAlas

        Tunkki 7L:n kommenttiosiossa 11.4. klo 7: "Ja siitä komeasta miehestä en kerro nyt yhtään mitään.....!!!! :) naadat saavat madantya omaan haisuunsa!"


      • mitensairasta

        Pappako se nyt taas on? Nyt on pappa saatu hiljaiseksi niin taas kelpaa tyttärllekkin niin komeaksi mieheksi.


      • Father-Figure
        mitensairasta kirjoitti:

        Pappako se nyt taas on? Nyt on pappa saatu hiljaiseksi niin taas kelpaa tyttärllekkin niin komeaksi mieheksi.

        “My dad Markku Olavi Tukiainen I love you, Jag alskar dig! Having a nice evening with my family at Stockholm, Sweden. http://aijaa.com/IlgY5b ” (Fb 10.4.15)


      • Lovetusta
        Father-Figure kirjoitti:

        “My dad Markku Olavi Tukiainen I love you, Jag alskar dig! Having a nice evening with my family at Stockholm, Sweden. http://aijaa.com/IlgY5b ” (Fb 10.4.15)

        “I LOVE MY FATHER!!!! Markku Olavi Tukiainen you are precious and really important for me! http://aijaa.com/LBoRk1 “ (Tunkki Fb:ssa 10.4.)


    • Tupsukalle-Ken

      “I'm a Barbie girl: in a Barbie world: everything is plastic and so fantastic.....! ;)
      where is my Ken!? http://aijaa.com/3Cfir2 ” (Fb 11.4. iltayöllä)

      • Ajomies8

        Mitä helvatan röhnää noitten rintojen välissä on? oksennus yök.


      • Tupsukalle-Ken
        Ajomies8 kirjoitti:

        Mitä helvatan röhnää noitten rintojen välissä on? oksennus yök.

        “Aaah...... HOT bath...... with orchids! This is GLAMOUR, there r a lot fakes in Finland who are trying to be me! But sorry, there is only one glamour blond who everybody knows.....! http://aijaa.com/M4EBOx


      • Kisses-and-Lovee

        “With Kisses and Love, Johanna born in Finland, now in Sweden where my parents and sisters live at. Showbookings: johanna¤dollsdancers,fi http://aijaa.com/ouGfbx ” (Fb 11.4. iltayöllä)


    • Tukholmanen

      Johanna aikoo jälleen iskeä Tukholman barracudan (Fb 14.4.15):

      "Nyt olen haku päällä; ei siis kannata varjoon jäädä. Tukholmassa keskustaan huomenna tie vie, aurinkoa ja chillailua kenties...... Hiukset kiharretaan enkeliksi, pinkkiä huuliin ja tekoripset! Toimettomaksi Johanna ei jää; aurinkolasit päähän ja etsimään......: ehkä prinssi löytyy Kungsträdgårdenista, tai sitten lennähtää toisesta puistosta. Ravintoloista voi seuraa aina saada, mutta luotettavuuttahan ei voida mitata.

      Mopsit ovat juonessa mukana, siispä nyt ei ole huolia! Hahaaaa: Johannan runosuoni kukkii nyt! :) Kevättä rinnassa!"

    • Varoituksen-sana

      Mies, ethän ota kesätuksua! Kesätuksusta ei pääse eroon!

    • Aamuyöllä

      Tupsukka riimitteli 17.4. aamuyöllä Albertinkadulta näin:
      "Haluaisiko joku muuttaa mun kanssa yhteen Helsingin keskustaan......? Taalla on iso kolmio ja jattikokoinen sanky, jossa nukun yksin kahden pienen koirani kanssa......... Ei ihmistä ole luotu olemaan yksin. Olen nätti ja fiksu nainen, onko tosiaan media pilannut elamani niin etta oon loppuelamani yksin.....???? Media on antanut musta valheellisen ja ruman kuvan!!! Olen kiltti, hyvasydaminen (liiankin), herkka, tunteellinen, romanttinen ja sosiaalinen. Missä on prinssini......????!!!!!"

      • Fuck-You-Assholes

        Tupsukka SeiskaLivessä su 15.2. ip: ”F......K you all !!!!!!
        Happy Valentine's Day for u all ASSHOLES!! http://aijaa.com/f21Gby


    • Psyko-Barbie

      Tupsukka 20.4. aamulla (7L)

      “Barbie is looking for her Ken.....! http://aijaa.com/41OZHa
      En tietenkään täällä kaikkea sano, tai itsesiassa vain murto-osan, sillä se käytetään kuitenkin minua vastaan! En myöskään siksi ala selittämään kaikkea liian laveasti koska olen kirjoittamassa sitä omaelämäkertakirjaani ja siihen pitää saada ennen julkaisematonta tietoa ja salaisuuksiakin.”

      Koko kirjoitus, 7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Barbie-is-looking-for-her-Ken-/1070655

      • Vakiintuja

        Tunkki 20.4. aamulla:

        ”HALUAN RAKASTUA JA VAKIINTUA
        Laitan vielä tänne näitä kuvia Leo Bold hevosen kanssa Orivedeltä, kun oli niin upea ja uljas eläin! http://aijaa.com/y2Srcn Nyt minulle on tullut niin voimakas tarve löytää ihana ja hyvä mies, että ajatus tulee joka yö unieni läpi ja se pyörii mielessäni jatkuvasti!

        Kuten kirjoitin, olen saanut kokea useita rakkauksia elämässäni joista suurin ja tärkein oli ehdottomasti eka rakkauteni ja avolittooni useita vuosia hänen kanssaan. Toinen suurin rakkauteni oli juutalainen mies. Tämän varmasti jo kaikki tietävät.”

        Koko turina, 7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/HALUAN-RAKASTUA-JA-VAKIINTUA-/1070654


      • Keinosiementäjä-avuksi

        Auttaakohan yhtään tuo SeiskaLivessä ja Facessa tapahtuva revittely?


      • Auttaapi
        Keinosiementäjä-avuksi kirjoitti:

        Auttaakohan yhtään tuo SeiskaLivessä ja Facessa tapahtuva revittely?

        Johanna deitti-ilmo kuva: http://aijaa.com/EDvfIZ (huhtikuu 2015)


      • Deitti-ilmo
        Auttaapi kirjoitti:

        Johanna deitti-ilmo kuva: http://aijaa.com/EDvfIZ (huhtikuu 2015)

        “The WOMAN from Finland_Sweden, is looking for my the Prince of my life!!!!! Otimme aske njuuri kuvat, vari sopii minukekĺe hineoti!!!! Johanna¤dollsdancers:fi, if you are intrested in meeting me seriously, or email at, johannna¤dollsdancers:fi . I am looking ofr a husband and at least one child!” (Tunkki Facessa 21.4. klo 20)


      • Pinnki
        Deitti-ilmo kirjoitti:

        “The WOMAN from Finland_Sweden, is looking for my the Prince of my life!!!!! Otimme aske njuuri kuvat, vari sopii minukekĺe hineoti!!!! Johanna¤dollsdancers:fi, if you are intrested in meeting me seriously, or email at, johannna¤dollsdancers:fi . I am looking ofr a husband and at least one child!” (Tunkki Facessa 21.4. klo 20)

        ”Sensai 161, uusi,naisellinnen pinnki huupipuna!!!! ei at ketaan kylmaksi! http://aijaa.com/XDbjDS ” (Tunkki Facessa 21.4. illalla)


      • Tunkki-ja-simpukka
        Pinnki kirjoitti:

        ”Sensai 161, uusi,naisellinnen pinnki huupipuna!!!! ei at ketaan kylmaksi! http://aijaa.com/XDbjDS ” (Tunkki Facessa 21.4. illalla)

        ”Simpukan kanssa........! Espanjan merelta loytyi!V
        http://aijaa.com/CYo3WJ ” (Fb 21.4. illalla)


    • Missing_my_baby

      “Relax my baby...!!!! All my friends are gays! I Am straight! I MISS YOU!!!! http://aijaa.com/iqkb3l ” (Fb 25.4. illalla)

    • Ulkomaan_Loistoa

      Tupsukka Facessa 8.10.2014: "Paras lääke= ulkomaille ja uusi rakkaus!!!"

      • Facessa huutaa ja sekoilee rakkautta etsien , kun dokaa ja poseeraa tissit paljaana ja dokaa taas ja kirjava homofriikkilauma homona mukana niin taitaa rakkauden löytäminen jäädä haaveeksi.Kukaan täyspäinen mies ei uhraudu ja pilaa elämäänsä sekaantumalla ja pariutumalla tissit paljaana poseeraavaan , sekopäiseen sekokäyttäjään mikä on epäsiisti, pitää kämppänsä hirveässä sotkussa ja on laiska eikä luonnekaan ole maailman mukavin.


      • Ja-kauppa-käy
        1metallimuija kirjoitti:

        Facessa huutaa ja sekoilee rakkautta etsien , kun dokaa ja poseeraa tissit paljaana ja dokaa taas ja kirjava homofriikkilauma homona mukana niin taitaa rakkauden löytäminen jäädä haaveeksi.Kukaan täyspäinen mies ei uhraudu ja pilaa elämäänsä sekaantumalla ja pariutumalla tissit paljaana poseeraavaan , sekopäiseen sekokäyttäjään mikä on epäsiisti, pitää kämppänsä hirveässä sotkussa ja on laiska eikä luonnekaan ole maailman mukavin.

        ”Krapulapäivä......;) http://aijaa.com/XKP4dr ei vaan tästä se taas lähtee menemään....!!!! Sorry kun kehun itseäni mutta olen krapulassakin nätti...... :)” (Tunkin selitys Fb:ssa 26.4. ip)


      • Uuteen-nousuun
        Ja-kauppa-käy kirjoitti:

        ”Krapulapäivä......;) http://aijaa.com/XKP4dr ei vaan tästä se taas lähtee menemään....!!!! Sorry kun kehun itseäni mutta olen krapulassakin nätti...... :)” (Tunkin selitys Fb:ssa 26.4. ip)

        ”Rohkea nudekuva kotona krapulassa...... http://aijaa.com/UskWLM Tässähän sitä näkee että olen nätti myös krapulaisena, ja lähestulkoon kokonaan ilman meikkiä......:)
        Eilen oli aivan ihanat juhlat ja olen todella innoissani tulevasta kirjastani! Se ei sitten mitään vessapaperia ole.....!” (7L 26.4. ip)


    • Energiaan

      Juosten Tornioon

      Sinnkumies

      Hersyvä-Herkku :)

      Maukkaaksi :)

      Nainen Luottamus

      Mies Arvostus

      Yhdessä , , ,Energiaan :)

      • Deitti-ilmo

        Siinähän on mukavasti kiteytetty asian ydin. :)


    • Petite-Jolene

      ”Mun sinkkukausi on kestänyt ihan liian pitkään, täällä olisi leveässä sängyssä paikka vapaana luotettavalle ja hyvälle miehelle....... En jaksaisi "tässä iässä" enää ravintoloissakaan kauheasti juosta, enkä hae yhden yön seuraa.” (Tupsukka Fb:ssa 28.4. illalla)

      • Petite-Jolene

        ”Ja kun minuun tutustuu henkilökohtaisesti, niin ymmärtää miten pahasti media pystyy valehtelemaan ja muokkaamaan väärää kuvaa ihmisestä! Nyt vain rohkeasti tutustumaan muhun ja olen ihan valmis vaikka poistumaan koko mediasta! Itseasiassa mun psyyke vaatisikin sen. Huoh......” (Tupsukka Fb:ssa 28.4. illalla)


      • Petite-Jolene

        ”No kuule kyllä tässä on totaalisesti luovutettu montakin kertaa! Mun mielestä nimenomaan päinvastoin: Ei saa luovuttaa. Yksi erikoinen ilmiö tässä maassa: ns. renttumiehet, luuserit, huonon medialeiman saaneet ja jopa vangit vetävät kovasti naisia puoleensa.

        Mutta asia ei mene päinvastoin: miehet näyttävät haluavan mahdollisimman tavallisen naisen. Tässä vain pohdiskelua....... Jenkeissä monissa osavaltioissa ihaillaan näyttävyyttä, täällä sitä vieroksutaan...... ajattelin vain kun minulla oli vaikeaa löytää vakavan parisuhteen haluavan miehen jo 2-kymppisenä, ilman mediaa. Käyn tulevaa kirjaanikin varten näitä asioita läpi.

        Hawaijilla oli ihan uskomaton vienti! Treffejä tuli ihan satamalla! Mutta Helsingissä ööh...... no ei ainakaan ole mikään deittailukulttuuri. Monet häpeävät erojaan, mutta tämähän on vain tilastollinenkin fakta.” (Fb 28.4. illalla)


      • Sivukaide-Randomi

        ”Mun kullan kanssa treffeillä.....pitsaa ja viiniä http://aijaa.com/XjMEPt ” (Fb 29.4. myöhään illalla. Paikka on Sivukaide. Ja ”kultana” joku randomi)


    • Psyko-Barbie
      • Aamun_haiku

        “It's True: I Had nothing on.... But I had the radio on....! -Marilyn Monroe http://aijaa.com/7awtgU ” (Fb 1.5. klo 5:30)


      • Sama-Kuva

    • Kivaluonteinenkin

      ”En halua kehua itseäni, mutta en tajua, miten tämän näköinen nainen joka on myös kiva luonteeltaan VOI OLLA SINKKU!!!! Oon ihan kypsä tähän sinkkuiluun!!! http://aijaa.com/9saRcb ” (Johanna 2.5.)

      • VertailunVuoksi

        Kun alleja ja niskamakkaroita on yritetty pienentää, samalla ovat vääntyneet kaakelit ja shampoot. Ihon läiskikkyyttä on yritetty tasoittaa: http://aijaa.com/m2VPwC


    • Iki-uneen-vaipuen

      ”Prinsessa Ruusunen nukkuu niin kauan ennenkuin prinssi herättää suutelemaan suulle... Disney Love You! http://aijaa.com/3hMgzY (Tunkin Fb 3.5. aamulla)

      • Nothing-there

        “Marilyn Monroen lauseita:

        "It was true: I had nothing on!......"
        "But I had the radio on!"
        Xoxo, Johanna
        http://aijaa.com/2HIiaS


    • Pää_näätä

      Jouduin melkein vuodeksi mielisairaalaan kun ilmoittauduin vapaaehtoisesti mieheksi Tuksulle. Tutkivat pääkoppaa jopa taskulampun valolla korvasta. Totesivat valon kulkevan esteettä kahden korvan välillä. Täyttyivät tyhjiön pumpulilla. Pumpulissa on sen verran ajatussoluja etten enää haluakkaan uhrata paskaista elämääni vielä paskemmalla elämällä. Joten Tuksu saa jatkaa miehen etsintää.

      • Mitalin-paikka

        Kiitos ja kunnia sulle rohkeasta aikeestasi.


    • paaveli777

      Lapista Aerto

    • Psyko-Barbie

      Missä hitossa se Ken viipyy?

    • efsdvgxcxdv

      Ei löydy mistään eikä ikinä. Ulkomaisessakin juoksevat pakoon, vaikka Tunkki luulee että olis jonoksi asti. Kukaan ei tollasen kamalan akan kuvatuksen kanssa kehtaa liikkua edes pimeällä.

    • Barbie-ja-Ken

      Ken saapuu, olemmeko valmiit:

      "Tällaisessa prinsessahuoneessa saan levätä: ollut kamalan raskasta jo kauan aikaa. http://aijaa.com/m4jRUm Kaikki ihastelevat Bellaa, miten iloinen ja vilkas hän on!
      Ja mun Ken tulee kohta Suomeen!!!!! :)" (Tupsukka K. 2.6. Fb:ssa)

    • Ken-lentääpi

      Nyt SE tapahtuu:

      "... Luokseni kirjaimellisesti lentää kohta eräs mies, ja nyt vaan juon vihreetä teetä, detox teetä, granaattiomenoita ja vihanneksia, sitä rataa. Olen perinyt sellaiset geenit, että painoni vaihtelee hyvin helposti. Pystyn onneksi myös laihduttamaan suhteellisen lyhyessä ajassa.

      Toivottavasti nämä takanani olevat sammakot ovat ohi elämässäni, ja sammakko voisi vihdoinkin muuttua prinssiksi......." I have kissed a lot of frogs, so where is my Prince.....?" :) ..." (7L 4.6.2015)

    • En-halua_Haluan
    • Kun-kauppa-ei-käy
    • miamarijohanna

      Kuka täysijärkinen mies haaskaisi hetkeäkään väkivaltaisen juopon kanssa. Jatkuvasti vaarana olisi päällekäyvä alkkis. Netistä saisi lukea herjauksia itsestään. Ei sellaista masokistia olekaan joka haluaisi Johanna Tukiaisen hakattavaksi.

      • uskokoonkentahtoo

        No mutta ulkomaillahan miljuunat miehet kuulemma onneksi pitävät hänestä toisin kun täällä.
        Miksiköhön nuo karismaattiset ulkomaalaiset miljonäärit eivät halunneet daamia vaimokseen tai lastensa äidiksi? Ainiin väärät horoskooppimerkit syynä vain. Kaikkihan me uskomme daamin selitykset syistä miksi miljonäärit menivät menojaan...


      • Murheellinen-Mursu
        uskokoonkentahtoo kirjoitti:

        No mutta ulkomaillahan miljuunat miehet kuulemma onneksi pitävät hänestä toisin kun täällä.
        Miksiköhön nuo karismaattiset ulkomaalaiset miljonäärit eivät halunneet daamia vaimokseen tai lastensa äidiksi? Ainiin väärät horoskooppimerkit syynä vain. Kaikkihan me uskomme daamin selitykset syistä miksi miljonäärit menivät menojaan...

        SeiskaLivessä 24.5.2015:
        ”Sinkkuna viimeiset 3-vuotta: kertoo kaiken Suomesta! http://aijaa.com/EXGSy7 Minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin muuttaa ulkomaille!!!! Suomi on laittanut mut löysään hirteen vuosikausiksi! Tämän näköinen nainen ei jää tulee makaamaan! Se on varma rienaajat ja kusipäät!!!! Johanna”


      • fotofoto

        Ihan nätti kuva.


      • eivoimittään
        Murheellinen-Mursu kirjoitti:

        SeiskaLivessä 24.5.2015:
        ”Sinkkuna viimeiset 3-vuotta: kertoo kaiken Suomesta! http://aijaa.com/EXGSy7 Minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin muuttaa ulkomaille!!!! Suomi on laittanut mut löysään hirteen vuosikausiksi! Tämän näköinen nainen ei jää tulee makaamaan! Se on varma rienaajat ja kusipäät!!!! Johanna”

        Tuo kuva on ok mutta netti on täynnä vähemmän viehättäviä kuvia tästä henkilöstä. Ulkomaalaisilla miehillä on myös internet ja esim. kuvat asemalaiturilla peffa paljaana virtsaavasta glamourtanssijasta ovat kyllä kaikkien nähtävillä, sorry vaan - sellaista elämä on.


      • outoa
        Murheellinen-Mursu kirjoitti:

        SeiskaLivessä 24.5.2015:
        ”Sinkkuna viimeiset 3-vuotta: kertoo kaiken Suomesta! http://aijaa.com/EXGSy7 Minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin muuttaa ulkomaille!!!! Suomi on laittanut mut löysään hirteen vuosikausiksi! Tämän näköinen nainen ei jää tulee makaamaan! Se on varma rienaajat ja kusipäät!!!! Johanna”

        Ei tuleen vaan Albertinkadun huoneiston sänkyyn Bellan kans.


    • Kesämies-saapuuko

      Tupsukka viettää Juhannuksen Albertin murjussa ja odottaa kai Kesämiestä saapuvaksi:

      ”Jännitys tiivistyy kovaa vauhtia..... http://aijaa.com/1dbDBQ

      Ripsienpidennys vielä puuttuu ja kiitos ehdottomasti kaikille rakkaille ystävilleni avustanne!! ❤❤ Juhannuksena nautimme ja rentoudumme, olen tosin niin hermostunut positiivisessa mielessä, että vaikea keskittyä mihinkään, mutta en olisi selvinnyt tästäkään urakasta ilman ystäviäni. Minusta pyörii uskomattoman paljon valeita kuten myös heistä jotka ovat puolellani, älkää ihmiset uskoko kaikkea. Halauksia ja pusuja, Johanna.” (7L)

      • Juhannustaikuri

        Joko Ken kolkuttaa Albertinkadun asunnon ovella?


    • Profetia-Kenistä

      "Ruth [Närhi, båtpastor] sai profetian minulle ja minä uskon häntä! Tulen löytämään hyvän miehen ja tulevissa häissäni Olli Loukola saa sitten ehdottomasti laulaa!" (JT 25.5., 7L)

      • outoa

        Katsoppas tuksutiini,asia on silleen et,jos en ihan väärässä oo,
        niin tasokkaat naiset/miehet saavat tasokasta seuraa/kautta aviopuolison.
        Nii EI TASOKKAAT saavat ei tasokasta seuraa,johan sen jo järkikin sannoo.
        Voi tuota lapsenomaista ajattelutyyliä,ei muuta ku Tukholmaiseen sitte vaa.
        Tontsa sulle,prinssi mulle,heh.


      • Big-Ass-Närhi

        Laivapastori Ruth Närhen laittama kuva Tunkin FB seinälle (7.6.). Siinä teksti:

        ”All things are possible with God!”

        Tunkki kommentoi: “Really...? Do u think so!”

        Närhi: “Of course! We have a big God!”

        Tunkki: ”Yeah right...,, Ur ass is big!”


    • Ken-tuli-vihdoin

      ”No kirjaimellisesti prinsessan luokse lensi nyt prinssi toiselta puolelta maapalloa!!! http://aijaa.com/dlZb4x ” (Tunkki 21.6. aamuyöllä)

      • Kesämies-on-saapunut

        "Black leather from Italy...... Guess by Marciano dress. Olen niin komean miehen kanssa, että en laita hänen kuviaan julki tänne (tarpeeksi on opittu jo virheistä.....) ja älykäs tyyppi, wau.... ei täs sanat riitä! http://aijaa.com/mGiyGU " (Tunkki 21.6. aamuyöllä)


      • Havaijin-Emmanuel
        Kesämies-on-saapunut kirjoitti:

        "Black leather from Italy...... Guess by Marciano dress. Olen niin komean miehen kanssa, että en laita hänen kuviaan julki tänne (tarpeeksi on opittu jo virheistä.....) ja älykäs tyyppi, wau.... ei täs sanat riitä! http://aijaa.com/mGiyGU " (Tunkki 21.6. aamuyöllä)

        ”Tässä nyt yksi paljastus! http://aijaa.com/NvToTG
        Tapailimme hänen kanssaan jo USA:ssa, julkaisen ainoataan tämän kuvan, mutta sen jälkeen Seiska saa miettiä whatever, enkä voi kertoa enempää. Olen hyvin ihastunut.” /7L 21.6.15)


      • Ken-kaukaa-tuli
        Havaijin-Emmanuel kirjoitti:

        ”Tässä nyt yksi paljastus! http://aijaa.com/NvToTG
        Tapailimme hänen kanssaan jo USA:ssa, julkaisen ainoataan tämän kuvan, mutta sen jälkeen Seiska saa miettiä whatever, enkä voi kertoa enempää. Olen hyvin ihastunut.” /7L 21.6.15)

        Mitä tästä kehkeytyykään? Tupsukka 22.6. klo 03:

        ”Ken tuli kuten lupasikin....,
        Ken ja Barbie kuten aiemmin jo kirjoitinkin. Alamme nukkumaan nyt. Ja ei: hän ei ole homo, ei transu, ei "escortti", ei "sugardaddy", ei vitsi eikä mitään muutakaan. Tapailemme ja sillä selvä.

        Hän on TODELLKIN ihan eri tasoa kuin viimeisimmät exäni mutta se siitä vertailusta muuten. Emme myöskään sopineet "sokkotreffejä" vaan tapasimme toisemme jo aiemmin. Emmekä jää Suomeen asumaan. Hyvää yötä kaikille, VAYA CON DIOS!” (7L)


      • Ken-vihdoin-saapui
        Ken-kaukaa-tuli kirjoitti:

        Mitä tästä kehkeytyykään? Tupsukka 22.6. klo 03:

        ”Ken tuli kuten lupasikin....,
        Ken ja Barbie kuten aiemmin jo kirjoitinkin. Alamme nukkumaan nyt. Ja ei: hän ei ole homo, ei transu, ei "escortti", ei "sugardaddy", ei vitsi eikä mitään muutakaan. Tapailemme ja sillä selvä.

        Hän on TODELLKIN ihan eri tasoa kuin viimeisimmät exäni mutta se siitä vertailusta muuten. Emme myöskään sopineet "sokkotreffejä" vaan tapasimme toisemme jo aiemmin. Emmekä jää Suomeen asumaan. Hyvää yötä kaikille, VAYA CON DIOS!” (7L)

        22.6.2015: ”Hän on täällä http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/27352/2015/06/22/p19ock6kaf1m1c1u0ebfc1mvptg64.jpg Juhlimmeko kohta satuhäitä?”

        Louisa Vuittoon: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Han-on-taalla/1075104


      • Soffa-Crash-Ken

      • Albertin-murjussa

      • Barbie-world
        Albertin-murjussa kirjoitti:

        Bella ja Ken-Emmanuel Albertilla: http://aijaa.com/Rb5FPv (23.6.15)

        Unelmien Ken -suhde meni kiville yhdessä vuorokaudessa:

        “SEX, LOVE AND ROCK'N ROLL!!!

        Huh huh...... http://aijaa.com/Rb5FPv pelottavan näköinen mies ja itseasiassa on muutenkin pelottava. Tuo ote omasta pikku "sammakostani" Isabellasta kertoo kaiken.

        Tai sitten ei..... kirjoitin aiemmin että "muutamme ulkomaille." Kirjoitinko että muutan sinne hänen kanssaan, vai kirjoitinko ylipäätään kenen/keiden kanssa muutan ulkomaille....???”

        7L, 23.6.15: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/SEX-LOVE-AND-ROCKN-ROLL-/1075167


      • Emmanuel-El-Salvador
        Albertin-murjussa kirjoitti:

        Bella ja Ken-Emmanuel Albertilla: http://aijaa.com/Rb5FPv (23.6.15)

        Tunkki kirjoitti SeiskaLivessä 11.2.2015, että kaveri on kotoisin El Salvadorista:

        ”USA:n ns. Illuminaatti ilmiöstä joka on todellinen ja johon kuuluu paljon maailmantähtiä.

        Treffeilin Hawaijilla komeaa miestä nimeltä Emmanuel, joka oli kotoisin El Salvadorista. Luulin häntä joksikin elokuvatähdeksi kun ensimmäisen kerran tapasimme. Olin siis lomalla Honolulussa vajaat pari viikkoa joulun aikoihin.

        Näytin hänelle USA:n yhden dollarin seteliä ja kysyin, mitä kolmio tarkoittaa (tiesin jo etukäteen vastauksen, mutta halusin häneltä oman mielipiteen.) Hän sanoi sitä sanalla "Mason" ja salaliitoksi, osa ihmisistä kuuluu siihen, jotka omistavat suurimmat rahavallat Jenkeissä.”


      • muistikatkoksiako

        eikös se perilläoloaika ollut oikeesti jotain kolme päivää tms.? niihin meno ja paluumatkoihin hän käytti mennentullen 2päivää?


    • Seiska-raportoi

      Seiska raportoi 24.6. ip:

      ”Johanna Tukiainen ihastui jenkkikomistukseen - yhteiskuvat julki!

      Johanna Tukiainen on elämänsä aikana rakastunut, mennyt naimisiin ja käynyt läpi raskaan avioeron. Johannan rakkauselämässä näyttää tapahtuneen muutos parempaan, sillä hänen luokseen on lentänyt komistus maapallon toiselta puolelta.

      - Tämä mies on niin eri tasoa kuin edelliset muutamat tapaukset viime vuosina elämässäni, että tässä kirjaimellisesti loppuvat sanat! Hän on erittäin komea ja 193cm pitkä mies (olen aina pitänyt pitkistä miehistä, lukuunottamatta paria poikkeusta) mutta en julkaise hänestä nyt toistaiseksi kuvia, Johanna kirjoitti julkkisblogiinsa juhannuksena.

      Kohublondi ei kuitenkaan malttanut olla lisäämättä kuvia sulhasehdokkaasta.”

      Kuva 1: http://aijaa.com/NvToTG
      Kuva 2: http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/johanna_tukiainen_inline_3.jpg

      • Seiskan-toimistolla

        ”Kamala pääkuva minusta! Yhteiskuvat jotka itse otin, ovat parempia..... krääh..... http://aijaa.com/9WNQIm ” (29.6.)


    • Yhteishaastis
      • Normisettiä

        Mitä todellisuudessa on tapahtunut; tällaista settiä saatiin 30.6. klo 6:30:

        ”Emmanuel, mikä lieneekään, hakkasi mut!!!!! http://aijaa.com/d7eDOC Miksi en saa ketään kiinni???!!!! Tarvitsen kohta turvakodin!!!! Hän tuli mustasukkaiseksi mulle NAiSEN takia ja hakkasi mut!!!!!!!!

        Huuli halki, osa sisäelimistäni vuotaa verta!!!!! MILLOIN poliisit uskovat mitään??!!!! Kiitos heille että veivät kyseisen hirviön pois!!!” (Tunkki Fb:ssa 30.6. aamulla)


      • Normisettiä
        Normisettiä kirjoitti:

        Mitä todellisuudessa on tapahtunut; tällaista settiä saatiin 30.6. klo 6:30:

        ”Emmanuel, mikä lieneekään, hakkasi mut!!!!! http://aijaa.com/d7eDOC Miksi en saa ketään kiinni???!!!! Tarvitsen kohta turvakodin!!!! Hän tuli mustasukkaiseksi mulle NAiSEN takia ja hakkasi mut!!!!!!!!

        Huuli halki, osa sisäelimistäni vuotaa verta!!!!! MILLOIN poliisit uskovat mitään??!!!! Kiitos heille että veivät kyseisen hirviön pois!!!” (Tunkki Fb:ssa 30.6. aamulla)

        ”Hän rikkoi myös mun vanhempieni antaman Jeesus patsaan toisen käden, kipsistä valetun. http://aijaa.com/nxgpdw Emmanuel kuristi myös koiriani, toinen pääsi pakoon.

        MIKSI KUKAAN EI VASTAA MULLE????!!!! Paitsi kiitos Suomen poliiseille, että veitte hirviön asunnostani pois (tai kodistani ylipäätään, hän potki minua myös niin että vuodam verta!!!!)” (Tunkki Fb:ssa 30.6. aamulla)


      • Valehteleva-Tukiainen
        Normisettiä kirjoitti:

        ”Hän rikkoi myös mun vanhempieni antaman Jeesus patsaan toisen käden, kipsistä valetun. http://aijaa.com/nxgpdw Emmanuel kuristi myös koiriani, toinen pääsi pakoon.

        MIKSI KUKAAN EI VASTAA MULLE????!!!! Paitsi kiitos Suomen poliiseille, että veitte hirviön asunnostani pois (tai kodistani ylipäätään, hän potki minua myös niin että vuodam verta!!!!)” (Tunkki Fb:ssa 30.6. aamulla)

        Selipuliseli.


    • Hymyn-artikkeli

      Hymy kertoi 30.6. illansuussa:

      ”Poliisit kotiin - Johanna Tukiainen verissäpäin: ”Minut hakattiin!”

      Johanna Tukiainen kertoo joutuneensa pahoinpidellyksi kotonaan. Nainen väittää, että hänen uusi miesystävänsä olisi teon takana. Johanna on julkaissut sosiaalisessa mediassa kuvan, jossa hän on verissä päin. http://aijaa.com/d7eDOC

      - Huuli halki, osa sisäelimistäni vuotaa verta. Kiitos poliiseille että veivät (mieheni) pois, Johanna kirjoittaa.

      Hänen mukaansa toinen poliiseista oli kuitenkin epäillyt, että Johanna on kaatunut ja telonut itsensä.”

      Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/poliisit-kotiin-johanna-tukiainen-verissapain-minut-hakattiin

      • Se-Oikia

        ”En uskonut heti että hän on "elämäni rakkaus" kuten yllä kirjoitan, miehestä huokui kylmyys ja välinpitämättömyys. Lisäksi hän oletti että maksan hänelle kaiken: ei ainoastaan ruokia ja juomia, vaan manikyyrit, kylpylät jne!

        Onneksi en alkanut niitä kustantamaan: hän on nähtävästi italialainen gigolo joka on tottunut siihen, että naiset maksavat hänen kulunsa. Tästä esimerkkinä Reality ohjelma joka pyörii TV:ssä (kertoo mies gigoloista jotka myyvät itseään Las Vegasissa.)” (Tupsukan Fb 1.7.)


    • Romanssi-uus-tuus

      Ken-Emmanuel ehti olla Tupsukan Kesämiehenä reilun viikon... Nyt sitten voimmekin ryhtyä jännittämään ihanan ja glamourisen Johannan seuraavaa kuumaa romanssia!

      • Kummallinen-

        "Mielummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. And what doesn't kill you, makes you stranger......??" (Tunkki Fb:ssa 2.7. ip)


      • Hengaillen

        ”Tässä sitä "Love, Sex and ROCK'N Roll" menoa; http://aijaa.com/hmWAMa mies oli vaan järkyttävän pinnallinen: yritin painottaa jatkuvasti että ulkonäkö on kiva asia jos sitä on, mutta LUONNE ratkaisee....!

        No olisin varmaan kuollut jos olisin jäänyt hänen kanssaan hengailemaan. Minulle tärkeää on miehen turvallisuus ja huolenpito, ei ensisijaisesti ulkonäkö. No lisää vielä aiheesta Seiska Live blogissani..... tänään showkeikka Kotkassa!” (Tunkki 3.7. ip)


    • Kitkatyö

      Ken tulehdutti Tunkin alavärkin mekaanisen kitkan aiheuttaman kutiamisen kautta:

      ”Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut.

      Sen verran voin sanoa, että tämä yksi tulehdus mikä minulla on, liittyy suoraan Jenkeistä tulleeseen Emmanueliin. Hän ei ainoastaan lyönyt minua nyrkeillä viisi kertaa kasvoihini ja selkääni, vaan satutti myös seksuaalisella tavalla.” 7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Ennen-showkeikkaa-Kotkassa-362015-/1076055

      • olijovanhajuttu

        Eiköhän tuo tauti ole ollut jo havajin matkasta lähtien? Sen jälkeen jo hän valitteli kipujaan ja ensin syytti joniakin siitä? Joten varmaan on jo hyvin levitellyt tautiaan muihinkin? Kaiken hän on jo kertonut netissä moneen kertaan, että hullu olis joku jos noin tautisen kanssa alkais jotain touhuta.


      • hajuhaitta-himohaitta
        olijovanhajuttu kirjoitti:

        Eiköhän tuo tauti ole ollut jo havajin matkasta lähtien? Sen jälkeen jo hän valitteli kipujaan ja ensin syytti joniakin siitä? Joten varmaan on jo hyvin levitellyt tautiaan muihinkin? Kaiken hän on jo kertonut netissä moneen kertaan, että hullu olis joku jos noin tautisen kanssa alkais jotain touhuta.

        ... ja sitten se väkevöitynyt pimpin haju... ei tervettä...


    • Sihteeriopisto

      ”Onko kenelläkään kokemusta, mitkä netti deittisivustot toimivat hyvin Suomessa? En jaksa enää viettää vkloppuoltojakaan meluisissa yökerhoissa, enkä jaksa ainaista nimmareiden ja selfieiden pyytämistä, vaan haluaisin aidosti tavata HYVÄN heteromiehen joka ei ole väkivaltainen.” (Tupsukan Fb 10.7.15)

      • Deitti-ilmo

        Tupsukan miesmetsästys jatkuu, ja hän kertoo kirjautuneensa jollekin deittisivustolle, joka oli sitten pettymys: http://aijaa.com/bDsqZq (FB 13.7.2015)


      • Kreikkaan-tukiainen
        Deitti-ilmo kirjoitti:

        Tupsukan miesmetsästys jatkuu, ja hän kertoo kirjautuneensa jollekin deittisivustolle, joka oli sitten pettymys: http://aijaa.com/bDsqZq (FB 13.7.2015)

        http://aijaa.com/2f5OS6 Kreikkalaiset miehet on upeita! ;) nams!” (Fb 14.7. aamuyöllä)


    • Kesähoito

      ”Olen tavannut uuden HERRASMIEHEN! ?? http://aijaa.com/zi4SNj

      Kuvassa vieressäni on ystäväni, laulaja Olli Loukola sekä olen rajannut herrasmies ystäväni pois kuvasta, sillä hän ei halua minkäänlaista julkisuutta enkä minä halua häntä esille julkisuuteen kun on nähty jo tarpeeksi paljon, mitä loskaa sataa niskaan!” (Tunkki 7L 17.7.2015)

      • Eksynyt-veikkonen

        Tupsukan uusi herrasmiäs: http://imgur.com/xWOIFmA


      • Pois-näkyvistä
        Eksynyt-veikkonen kirjoitti:

        Tupsukan uusi herrasmiäs: http://imgur.com/xWOIFmA

        “My new boyfriend! he doesn't want to have any publicity right now! Uusi miesystäväni joka ei arvosta mediaa, mutta muita arvoja kylläkin! (Tunkki Fb:ssa 26.7.)


      • Albertin-hollitupa
        Pois-näkyvistä kirjoitti:

        “My new boyfriend! he doesn't want to have any publicity right now! Uusi miesystäväni joka ei arvosta mediaa, mutta muita arvoja kylläkin! (Tunkki Fb:ssa 26.7.)

        ”Kultani ja toinen muruni samassa kuvassa! K 18!!! ❤ http://aijaa.com/aGzzA1 Ihana illanvietto ja tykkäämme olla rakkaani kanssa aina alasti, olen aina nukkunut alasti ja tämä tyyli sopii hyvin meille!” (Tunkki SeiskaLivessä to 13.8. klo 2:45)


      • Se-Oikia
        Albertin-hollitupa kirjoitti:

        ”Kultani ja toinen muruni samassa kuvassa! K 18!!! ❤ http://aijaa.com/aGzzA1 Ihana illanvietto ja tykkäämme olla rakkaani kanssa aina alasti, olen aina nukkunut alasti ja tämä tyyli sopii hyvin meille!” (Tunkki SeiskaLivessä to 13.8. klo 2:45)

        ”K 18 kuvamateriaalia!” http://aijaa.com/lNQdbv (Tunkin 7L, to 13.8. klo 3:15)


    • napakymppimatka

      Joko löytyy kesällä 2016 ???

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe