Johanna Tukiaisen kesä 2014; ajopiirturin värähtelyä

Ajopiirturi

Tässä ketjussa ovat päälinjat Johanna Tukiaisen glamourkesästä 2014.
Koostetaan tähän rapoa, kuvaa ja videoita glamourista maassamme.
Mitä lie odotettavissa ennen syksyn viileyttä:

1) Mitä työtä Tuksu tekee yhdyskuntapalvelussa? Mikä on palveluspaikka, missä?

2) Onnistuvatko 15 kg:n ja kahden-kolmen vaatekoon laihdutus häneltä?

3) Löytyykö Se Oikea kenties ulkomailta?
Vai onko Hän sittenkin Aerto, tuo Tuntureiden Tunari?

4) Toki Dolls Diarya päivitetään, kun uutta (haukuttavaa/ haaveilua) on mielessä?

5) Omaelämänkerran kirjoittaminen kai alkaa viimeistään ”ensi maanantaina?”

95

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajopiirturi

      6) Taistelu eläimistä. Määrääkö kaupungineläinlääkäri jotain Tuksun koirista? Saadaanko ”etsintäkuulutetut” - Jasminen piiloon juonimat - koirat pidätettyä ja palautettua Tuksulle?

      7) Oikeudenkäynnit ja poliisikuulustelut haittaavat vain hieman Tuksun harrastuksia?

      8) Jullen muistoshow –kiertue ympäri Suomea, keikkaa pukkaa?

      9) Talous? Jänskättää, miten käy Tuksun suurten kesäkuvioiden, kun kassan = meikkilaukun pohja pilkottaa? Millaisia ovat henkilökohtaisen talouden syöksykierteen oikaisuyritykset? Riittävätkö rättikaupan tuotot siivittämään Glamourtähtemme kesän yli syksyyn?

      • Ajopiirturi

        10) Aloittaako Tuksu psykoterapian Eiran sairaalassa? Vai hoituuko ahistus Lieksan Apteekin pillereillä niin kuin tähänkin asti? Napeista siis potkua uuteen nousuun? Tuksu lupasi Facessa 6.6.14:

        “Aloitan Eiran sairaalassa psykoterapian, jotta pääsen edes jotenkin kaikista sydänsuruistani eroon ja varsinkin Julian kuolema mun pitää käsitellä, mutta tulen suremaan häntä loppuelämäni. Hänellä oli kaunein sydän ja empaattisuus mitä koskaan olen elämässäni nähnyt.”

        11) Suhde Jasmine-siskoon, tuohon Herhiläiseen? Suhde Marja-äitiin, tuohon Rahan Hallitsijaan? Suhde Markku-isään, tuohon Jack Niholsoniin? Suhde Joel-veljeen, jonka vodkapullon Julia salaa joi?

        12) Johanna Tukiaisen 36-vuotissynttärit heinäkuussa (syntymäaika 29.7.1978); potentiaalinen glamourpäivä?


      • Ajopiirturi
        Ajopiirturi kirjoitti:

        10) Aloittaako Tuksu psykoterapian Eiran sairaalassa? Vai hoituuko ahistus Lieksan Apteekin pillereillä niin kuin tähänkin asti? Napeista siis potkua uuteen nousuun? Tuksu lupasi Facessa 6.6.14:

        “Aloitan Eiran sairaalassa psykoterapian, jotta pääsen edes jotenkin kaikista sydänsuruistani eroon ja varsinkin Julian kuolema mun pitää käsitellä, mutta tulen suremaan häntä loppuelämäni. Hänellä oli kaunein sydän ja empaattisuus mitä koskaan olen elämässäni nähnyt.”

        11) Suhde Jasmine-siskoon, tuohon Herhiläiseen? Suhde Marja-äitiin, tuohon Rahan Hallitsijaan? Suhde Markku-isään, tuohon Jack Niholsoniin? Suhde Joel-veljeen, jonka vodkapullon Julia salaa joi?

        12) Johanna Tukiaisen 36-vuotissynttärit heinäkuussa (syntymäaika 29.7.1978); potentiaalinen glamourpäivä?

        Mainittujen seikkojen lisäksi täysin yllättäviä ja ällistyttäviä käänteitä on edessä, monensorttisia pikkujäristyksiä. Paljon siis sattuu ja tapahtuu ennen kuin syyskuun täysikuu kumottaa taivaalla…

        Joten seurataan ja katsellaan rauhassa... Tuksulla edelleen kyse on haaveilusta sekä suuren tulevaisuuden ja maailman tähteyden toivomisesta... ja syksyllä tiedämme, miten kaikessa kävi. Monitapahtumaista ja kuumaa kesää kaikille Näätälandian vipeltäjille!


      • Miten alkuvuosi -14?
        Ajopiirturi kirjoitti:

        10) Aloittaako Tuksu psykoterapian Eiran sairaalassa? Vai hoituuko ahistus Lieksan Apteekin pillereillä niin kuin tähänkin asti? Napeista siis potkua uuteen nousuun? Tuksu lupasi Facessa 6.6.14:

        “Aloitan Eiran sairaalassa psykoterapian, jotta pääsen edes jotenkin kaikista sydänsuruistani eroon ja varsinkin Julian kuolema mun pitää käsitellä, mutta tulen suremaan häntä loppuelämäni. Hänellä oli kaunein sydän ja empaattisuus mitä koskaan olen elämässäni nähnyt.”

        11) Suhde Jasmine-siskoon, tuohon Herhiläiseen? Suhde Marja-äitiin, tuohon Rahan Hallitsijaan? Suhde Markku-isään, tuohon Jack Niholsoniin? Suhde Joel-veljeen, jonka vodkapullon Julia salaa joi?

        12) Johanna Tukiaisen 36-vuotissynttärit heinäkuussa (syntymäaika 29.7.1978); potentiaalinen glamourpäivä?

        Miten alkuvuosi sujuikaan? Summa summarum:

        * Keikkoja 10 kpl, siis keskimäärin 2 kpl per kuukausi.

        * Eläimiä hallussa 2 kpl (Bella ja Nassu).

        * Hovioikeuden ratkaisu 1 kpl, jonka perusteella ehdoton vankeustuomio muutettiin 105 tunnin yhdyskuntapalveluksi.

        * Oikeusjärjestelmä prosessoi parhaillaan Johannaa vastaan tehtyjä rikosilmoituksia; niitä on puolenkymmentä. Kevään 2014 aikana Hyvinkään käräjäoikeus määräsi Tuksulle lähestymiskiellon Jarna Lahdenvuota ja Arto Länsmania kohtaan. Monta oikeudenkäyntiä on tiedossa loppukesällä.

        * Muutama putkareissu oli kevään kuukausina. Oli myös yksi matka (Marokkoon, Agadiriin), joka päättyi suoraan putkaan Helsingin lentokentältä.

        * Tuksu oli katkolla Helsingin kaupungin Sosiaali- ja terveysviraston päihdeklinikalla kuusi vuorokautta tammikuussa.

        * Yhdet hautajaiset.


      • Tuksun suunnitelma
        Ajopiirturi kirjoitti:

        10) Aloittaako Tuksu psykoterapian Eiran sairaalassa? Vai hoituuko ahistus Lieksan Apteekin pillereillä niin kuin tähänkin asti? Napeista siis potkua uuteen nousuun? Tuksu lupasi Facessa 6.6.14:

        “Aloitan Eiran sairaalassa psykoterapian, jotta pääsen edes jotenkin kaikista sydänsuruistani eroon ja varsinkin Julian kuolema mun pitää käsitellä, mutta tulen suremaan häntä loppuelämäni. Hänellä oli kaunein sydän ja empaattisuus mitä koskaan olen elämässäni nähnyt.”

        11) Suhde Jasmine-siskoon, tuohon Herhiläiseen? Suhde Marja-äitiin, tuohon Rahan Hallitsijaan? Suhde Markku-isään, tuohon Jack Niholsoniin? Suhde Joel-veljeen, jonka vodkapullon Julia salaa joi?

        12) Johanna Tukiaisen 36-vuotissynttärit heinäkuussa (syntymäaika 29.7.1978); potentiaalinen glamourpäivä?

        5.4.14, Tuksun suunnitelma:

        ”Kuten sanottu jo aiemmin, toimin kuten Julia halusi. Hän halusi, että olen isäni kanssa väleissä, hän halusi että pysyn vahvana ja teen töitä ja hän halusi, että muutamme jonnekin etelään ja löydän miehen jonka kanssa perustaa perhe.

        Hän toivoi, etten ole siipeilijöiden kanssa tekemisissä, mutta hänellä oli parempi ihmistuntemus kuin minulla, hän näki paljon nopeammin eri ihmisten läpi. En tietenkään sano nyt nimiä, mutta hän varoitti minua useasta eri henkilöstä, jotka pyörivät ympärilläni. Hän katsoi minua aina silmiin ja pyysi, että Johanna, älä ole ystävä erään tietyn henkilön kanssa."


      • YKP, miten käynee
        Ajopiirturi kirjoitti:

        Mainittujen seikkojen lisäksi täysin yllättäviä ja ällistyttäviä käänteitä on edessä, monensorttisia pikkujäristyksiä. Paljon siis sattuu ja tapahtuu ennen kuin syyskuun täysikuu kumottaa taivaalla…

        Joten seurataan ja katsellaan rauhassa... Tuksulla edelleen kyse on haaveilusta sekä suuren tulevaisuuden ja maailman tähteyden toivomisesta... ja syksyllä tiedämme, miten kaikessa kävi. Monitapahtumaista ja kuumaa kesää kaikille Näätälandian vipeltäjille!

        Yhdyskuntapalvelussa onnistuminen on Tuksun kannalta kriittistä lähikuukausina.


    • Tatska nilkkaan

      * Ke 4.6. Tatuointi. Tuksu Facessa:

      ”Otin elämäni ensimmäisen tatuoinnin!!!! Tosi makea, otin ristin kuvan nilkkaani ja mietelauseen Se yläpuolelle! Seuraavaksi tulee tatuointi selkääni jossa on enkelin siivet ja Julian syntymä, sekä kuolinaika.”

    • Ravintolaan

      * Ke 4.6. Ravintola Storyvillessä:

      ”Storyville terassi With My Friends!:) kohta lähenevät Dsney juhlat keskustassa, la 7.6. Myyjäiset joiden tuotto menee Veikko Hurstin pojan työhön, mm. kodittomille suomalaisille. Ilmoittautuminen juhliini sekä keikkatarjoukset: johanna¤dollsdsncers:fi.”

      • Tuksun muisti palasi

        Tuksun muisti palasi pätkittäin (6.6.): ”jaahas, tuli oltua vähän kännissä...... hahah”


    • Albertinkadun Kauppa
      • Taidetta sisällä

      • Tuksu poseerasi

      • Bella ja Tuksu

    • Pitkä kesä

      Viime kesä Tuksulla meni rikoksia tehtaillessa, saapa nähdä miten menee nyt...

    • * To 12.6. Sumo

      * To 12.6. Ravintola Sumo, illallinen:

      ”Japanilaisessa ravintolassa @ Sumo, olenkin sitten laihtuneempi kun luulin, kaikki vanhat vaatteeni sopivatkin päälleni!!!! siis myös koko S käy, joten enpäs myykään vaatteitani! ainoa mikä on nyt sitten myynnissä on morsiuspukuni!” (FB)

      (Ravintola Sumo: http://www.ravintolasumo.fi/index.html )

      • Ei vaatemyyntiä

        Tuksu Facessa 18.6. ”Vaatteitani en myykään koska olen alkanut laihtumaan ja aionkin käyttää niitä itse kun ovat hyvin kalliita ja ympäri maailmaa hankittuja! :)"


    • Gourmetkokki-Tucs

      * La 14.6. Koti-ilta ja ruuanlaittoa ystävän vierailun johdosta; lohta kermakastikkeessa herkkusienten, pinaatin ja rucolan kera. Tuksu gourmetkokkina Albertinkadun asunnon keittiössä: http://aijaa.com/Rblg8X

      • Illallinen

      • Illan pääemäntä

      • Jälkkärille

      • My pug

        Tuksu 18.6.14 (Facessa): ”Nukun tämän ihanan olennon vieressä paljon mielummin kuin huonon miehen vieressä!


    • Labratestit
      • Artikkeli

    • Mökkeilyjuhannus

      * Juhannus 20.-22.6. Tuksu infosi Facessa (18.6.14): ”Juhannus varattu mökkilomailuun ystävieni luona."

    • Jatkotutkimukset

      * Ti 24.6. Jatkotutkimukset Eiran sairaalassa. Netissä liikkuu huhuja Tuksun hälyttävän korkeista maksa-arvoista ja kehittyneestä rasvamaksasta.

    • Näpistysyritys
    • Kuutamokeikkailu

      * Keskiyön ympärillä 25.-26.6. käytiin hymy-näätien palstalla pitkähkö keskustelu, jonka avasi trolli ”JohtajaNäädin”, ja täkyyn tarttuivat Dolls Dancersin ex-keikkamyyjät Jarna Lahdenvuo ja Nita Seessalo. Keskustelun myötä paljastui mm. että:

      - Lahdenvuolla on Viroon rekisteröity yritys
      - SeiskaLiven maksama palkkio Tukiaiselle oli 1833 euroa kuukaudessa
      - Tukiaisella on apuri, joka auttaa salaamaan Tukiaisen saamat keikkapalkkiot

    • Joensuu 27.6.
      • Tuksu Joensuussa

    • Tohmajärvi 28.6.

      * La 28.6. keikka Tohmajärvellä. Ravintola Wäkän Face 18.6.14: ”Tervetuloa hakemaan ennakkoliput 8€ TUKSUUN. GT:ltä tai Wäkästä. LA 28.6 WÄKÄN VIRALLISET PÄÄTTÄJÄISET. Menosta vastaa Johanna Tukiainen sekä DJ.”

      • Kesäaamun hiljaisuus

        Tuksu 29.6. klo 4: "Täällä Tohmajärvellä on ihana maalaistunnelma, mulle tekisi oikein hyvää jäädä jonnekin mökille tms. pidemmäksikin aikaa, jossa ei ole alkoholia ollenkaan, niin ei tarvitsisi erikseen hakeutua vieroitukseen takaisin. Keikka meni hienosti, täällä on paljon polttariporukoita."


      • mitenkähän tuo meni?
        Kesäaamun hiljaisuus kirjoitti:

        Tuksu 29.6. klo 4: "Täällä Tohmajärvellä on ihana maalaistunnelma, mulle tekisi oikein hyvää jäädä jonnekin mökille tms. pidemmäksikin aikaa, jossa ei ole alkoholia ollenkaan, niin ei tarvitsisi erikseen hakeutua vieroitukseen takaisin. Keikka meni hienosti, täällä on paljon polttariporukoita."

        Siis tuollako se keksi extemporee,että menenpä tuolle emilialle muutamaksi kuukaudeksi katkaisuhoitoon? Kutsui itsensä kylään ja toinen ei kehdannut kieltää tai ehkä aattelikin että voisi jonkun päivän hoivata?


      • Fotoshoppaus
        Kesäaamun hiljaisuus kirjoitti:

        Tuksu 29.6. klo 4: "Täällä Tohmajärvellä on ihana maalaistunnelma, mulle tekisi oikein hyvää jäädä jonnekin mökille tms. pidemmäksikin aikaa, jossa ei ole alkoholia ollenkaan, niin ei tarvitsisi erikseen hakeutua vieroitukseen takaisin. Keikka meni hienosti, täällä on paljon polttariporukoita."

        Hymy 1.7.14:
        ”Kärähtikö Tuksu nolosta fotoshoppauksesta - katso myös aito kuva!"

        Kuvat: http://aijaa.com/sW7XJm

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/karahtiko-tuksu-nolosta-fotoshoppauksesta-katso-myos-aito-kuva


    • Raittiuspaussi

      * Su 29.6. illalla Tuksu siirtyi jatkamaan päihdevieroitusprojektiaan Emelie Anderssonin kotiin ja raportoi Facebookissa: ”Minä ja ihana nainen joka oli myös Julian ystävä, hän lopetti vuosikausia sitten sekä alkoholin että tupakanpolton ja auttaa minua.” http://aijaa.com/33k1f6

      • Tucs-Selfie

        ”Selfie minusta ja Emeliestä, olen saanut häneltä kaikki oikeudet näiden kuvien julkaisemiseen. Hän auttaa minua raitistumisessa.” http://aijaa.com/eogaYY


      • 30.6. Ruukkialueella

        Tuksu Strömforsin ruukkialueella 30.6. ”Ihana, romanttinen ja rauhallinen paikka! :) sielu lepää!” http://aijaa.com/2mW7EQ


      • Emelie ja Tuksu
        Tucs-Selfie kirjoitti:

        ”Selfie minusta ja Emeliestä, olen saanut häneltä kaikki oikeudet näiden kuvien julkaisemiseen. Hän auttaa minua raitistumisessa.” http://aijaa.com/eogaYY

        Emelie ja Tuksu heinäkuussa 2014: http://aijaa.com/YHFaqn


    • Loviisassa 1.7.
      • Pyhtäällä 1.7.

      • Vieroituspussaus

        1.7. ”Ihana Emelie Andersson, samantyylinen kuin minä ja edesmennyt Julia!
        Hän tykkää pinkistä huulipunasta ja kirkkaan blondista tukasta, karkkimaisesta tyylistä jne.” http://oi57.tinypic.com/2pyxdom.jpg


      • Poistettu!
        Vieroituspussaus kirjoitti:

        1.7. ”Ihana Emelie Andersson, samantyylinen kuin minä ja edesmennyt Julia!
        Hän tykkää pinkistä huulipunasta ja kirkkaan blondista tukasta, karkkimaisesta tyylistä jne.” http://oi57.tinypic.com/2pyxdom.jpg

        ^^ Tuo kuva on valitettavasti poisunut kuvapalvelusta.


      • Raittiusristi
        Vieroituspussaus kirjoitti:

        1.7. ”Ihana Emelie Andersson, samantyylinen kuin minä ja edesmennyt Julia!
        Hän tykkää pinkistä huulipunasta ja kirkkaan blondista tukasta, karkkimaisesta tyylistä jne.” http://oi57.tinypic.com/2pyxdom.jpg

        1.7. ”Ihana uusi hopeinen risti kaulassani, muistan aina sitä katsoessani raittiutta ja edesmennyttä enkeliä Juliaa! Emelie Andersson on entinen alkoholisti joka auttaa minua raitistumaan. En mä nytkään mitenkään huonosti voi kuten kuvista näkyy! Ihan freesinä ollaan, ostin makeat rikkirevityt farkkuhaalarit!” http://oi59.tinypic.com/2ai31og.jpg


      • Vieroituspussaus

    • Pernajassa 2.7.

      2.7. "Ja nyt shoppailemaan Emelien kanssa pinkkiin kauppaan Pernajaan, rakastamme kummatkin pinkkiä väriä! Bella nauttii juosta vapaalla täällä maalla, muakin kaupunki alkoi ahdistamaan."

    • Kilpakosijat

      * Pe 4.7. Tuksu Ruukinmyllyn kesäteatterin näytöksessä "Kilpakosijat" (sovitus Maiju Lassilan klassikkoteoksesta).

    • Ilomantsissa 5.7.

      * La 5.7. "Eija Koriseva esiintyy, ja Johanna Tukiainen juontaa/jakaa nimmareita. Hotelli Disco Bar Ilomantsi."

      • Hot. Ilomantsi

      • Lauantai-iltana 5.7.

        Oloneuvoksen Päiväkirja: "Alempana kuva suoraan Ilomantsista sekä lauantai-illan 5.7. kulkua kolmannen osapuolen kertomana:

        Ensinnäki Tukiainenhan oli ite soittanu tälle tapahtuman järjestäjälle useampaan kertaan alkukesästä ja pyytänyt, saako hän tulla paikan päälle Sikajuhliin näyttäytymään, eli kyseessä ei ollut edes mikään varsinainen keikka..." (jatkuu blogissa)

        Kuva Ilomantsista: http://3.bp.blogspot.com/-04a4a6Op44Q/U7nLey2OiUI/AAAAAAAAA4E/4a22lZaKcdg/s1600/VIEROITUS 1 ilomantsi Pamit ja viina II.jpg

        Kooste Tuksun Raittiusviikosta, josta edellinen kirjoitus on lainattu: http://oloneuvoksenpaivakirja.blogspot.fi/2014/07/entisen-juopon-itsetunnon-ponkitys.html


      • Tuksu Facessa 10.7.

        Tuksu Facessa (10.7.14): "Höh, jotain korviketta piti heti saada alkoholin tilalle koska en ole nyt todellakaan juonut. La keikalla (5.7.) mun sopimus ei ollut esiintyä lavalla, vaan olla vain paikalla ja antaa nimmareita ja yhteisvalokuvia tietyn ajan. Join siellä jääteetä ja granaattiomenamehua pullosta. En jaksa nettivaleita!"


    • Ilomantsissa
    • Uimassa 9.7.

      Tuksu Facessa 9.7. ”Nyt on sitten talviturkki heitetty Ilomantsin järvessä!"

      • Saunomiskuvat

    • Parppeinvaarassa
    • Paluu Stadiin 11.7.
    • Terassilla 13.7.
    • Hammaslääkäri 16.7.

      * Ke 16.7. Facebook: ”Yhh... hammaslääkäriin pitäisi nyt mennä ja sinne ei varmaan kukaan hirveän innoissaan mene.... Niin jumiuduin tänne jotain Barbie kuvia tuijottelemaan! Mutta nyt menoksi, Tuksun kuntoremontti ihan kokonaan uusiksi! Ihminen on psyykkis-fyysis-sosiaalinen kokonaisuus!!!!”

    • Rovaniemi 18.7.

      * Pe 18.7. keikka Rovaniemellä; Tuksu kertoi (19.7. ip): ”Ariel merenneito look jatkuu vielä vähän aikaa.

      Rovaniemen keikalla jouduin improvisoimaan loppuosan showstani, sillä minulle väitettiin ettei muka CD levyni loppuosa toiminut, joten en saanut laulettua " Apinamies" biisiä, enkä "Hei Johanna" biisejä ja se kappale olisi mimenomaan sopinut Lappiin! :) mutta puhuin showni lopussa vertauskuvin Arielin tarinasta ja sen onnellisesta lopusta. Ja shown päätin siihen että aion elää ja te vielä näette sen.” Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/19/p18t73306rof64qgrc2jmobgu4.jpg

    • Tornio 19.7.
    • ikifanittaja

      Eikö kummastakaan esiintymisestä löydy yhtään videotallennetta? Olisin niin halunnut kunnon naurut kun näkyisi tuo laula- ja tanssitaito sekä huippuunsa hiottu koreografia.

    • Takaisin Helsinkiin

      * Ma 21.7. paluu Helsinkiin lapinrundilta.

    • Haudalla 22.7.

      * Ti 22.7. Käynti Malmin hautausmaalla. "Julian haudalla kävimme tänään perheen kanssa, vein sinne kaksi enkeliä kiven päälle ja silkistä tehtyjä pinkkejä ja valkoisia ruusuja."

      • Hautakivi

    • Stadionilla 26.7.

      * La 26.7. illalla hurmoshenkisistä saarnoistaan tunnetun yhdysvaltalaisen evankelistan, David Herzogin, tilaisuudessa Helsingin Olympiastadionilla.

      • Parin minuutin juttu

        Tuksu nousi David Hersogin luo esiintymislavalle klo 20 ja kertoi juuri kokeneensa Jumalan ihmeen Olympiastadionilla niin, että hänen vatsaseudulla tuntui lämmin läikähdys, ja silloin Tuksu tunsi, että hänen maksansa ja munuaisensa alkoivat parantua Jumalan kosketuksen ja lämmön ansiosta. Lopuksi Herzog manasi alkoholismin lähtemään Tuksusta pois.


      • IS 26.7.

        Iltasanomat raportoi (26.7.):
        ”Johanna Tukiainen haki apua ihmeparantajalta Olympiastadionilla

        Ihmeparantaja Kohujulkkis Johanna Tukiainen osallistui amerikkalaisen ihmeparantajan ja evankelistan David Herzogin tilaisuuteen Helsingin Olympiastadionilla lauantaina..."

        Artikkeli kuvat: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288718811352.html


      • Loitsuaminen
        Parin minuutin juttu kirjoitti:

        Tuksu nousi David Hersogin luo esiintymislavalle klo 20 ja kertoi juuri kokeneensa Jumalan ihmeen Olympiastadionilla niin, että hänen vatsaseudulla tuntui lämmin läikähdys, ja silloin Tuksu tunsi, että hänen maksansa ja munuaisensa alkoivat parantua Jumalan kosketuksen ja lämmön ansiosta. Lopuksi Herzog manasi alkoholismin lähtemään Tuksusta pois.

        Loitsuaminen käynnissä:
        http://www.helsinginuutiset.fi/sites/default/files/styles/article/public/dsc_1012.jpg?itok=QYbYAhGC


      • Tuksu otti loitsun
        Parin minuutin juttu kirjoitti:

        Tuksu nousi David Hersogin luo esiintymislavalle klo 20 ja kertoi juuri kokeneensa Jumalan ihmeen Olympiastadionilla niin, että hänen vatsaseudulla tuntui lämmin läikähdys, ja silloin Tuksu tunsi, että hänen maksansa ja munuaisensa alkoivat parantua Jumalan kosketuksen ja lämmön ansiosta. Lopuksi Herzog manasi alkoholismin lähtemään Tuksusta pois.

        Tuksu otti vastaan loitsun Olympiastadionilla 26.7. klo 20:
        http://is11.snstatic.fi/img/978/1288718811072.jpg


      • Videolla
        Parin minuutin juttu kirjoitti:

        Tuksu nousi David Hersogin luo esiintymislavalle klo 20 ja kertoi juuri kokeneensa Jumalan ihmeen Olympiastadionilla niin, että hänen vatsaseudulla tuntui lämmin läikähdys, ja silloin Tuksu tunsi, että hänen maksansa ja munuaisensa alkoivat parantua Jumalan kosketuksen ja lämmön ansiosta. Lopuksi Herzog manasi alkoholismin lähtemään Tuksusta pois.

        Kohusaarnaajan tavannut Tuksu videolla kohdissa 1:15-1:20 ja 2:24-2:44:
        http://www.istv.fi/kotimaa/vid-1406419754906.html?ref=rss


      • IS 28.7.

        Iltasanomat raportoi 28.7.14:

        ”Nähtiinkö stadionilla sittenkin ihme: ilmestyivätkö Jeesuksen kasvot Johanna Tukiaisen tukkaan? Katso itse!

        Tarkkaavaiset ihmiset ovat huomanneet IS:n aiemmin julkaisemassa kuvassa jotain erikoista. Viime viikonloppuna järjestettiin Olympiastadionilla Ihmeiden Aika -tapahtuma, jonka tärkein esiintyjä oli amerikkalainen parantaja-evankelista David Herzog…”

        IS-artikkeli kuvat: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288719336129.html#


      • IS 29.7.

    • Synt. 29.7.1978

      * Ti 29.7. Johannalla 36-vuotissyntymäpäivä.

      • Suomenlinnassa

        Tuksu: ”Syntymapaivieni viettoa tanaan 29.7.2014. Olemme Suomenlinnassa ystavieni kanssa, viettamassa synttareitani tanaan. He eivat halua julkisuutta, joten kuvailen kauniita maisemia ja laitan jotain kuvia koiristani yms. Elama on liian lyhyt turhaan vihanpitoon, se pitaisi kaikkien muistaa. Ja keskittykaa siihen, mita teilla on eika siihen, mita ei ole.” Kuva: http://aijaa.com/vr1ksZ


      • Synttäriasu

        Tuksun synttärit: ”Suomenlinnassa juhlimassa synttareitani tanaan 29.7.2014
        Ihanaa kesaa kaikille ja nauttikaa jokaisesta hetkesta! :) kukkaistyylini jatkuu vaatteissa kuten tana kesana on muotia.” Kuva: http://aijaa.com/NBG7QE


    • Kokeissa, todistus

      * Ke 30.7. Tuksu oli Eiran sairaalassa laboratoriokokeissa. Illalla hän todisti kohusaarnaaja David Hertzogin tilaisuudessa, että kokeiden perusteella ”sisäelimet ovat puhtaat, arvot normaalit, ja kaikki on kunnossa.”

    • Ajopiirturi

      ELOKUU 2014

      Samaan aikaan toisaalla: Jollashovi vuokrattiin elokuussa kolmelle nuorelle, joista yksi oli Elina Vikström.

      * La 2.8. keikka Pub 29, Sysmä.

      * Ti 5.8. käräjäoikeuden oikeusistunto Lohjalla. Tukiaiselle ja rikostoveri Jarna Lahdenvuolle sakot kotirauhan rikkomisesta: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-aikoo-valittaa-Tuomioni-ei-ollut-oikeudenmukainen-/1050381

      * Pe 8.8. keikka Hämeenlinnan Elomessuilla (mukana Henna Kalinainen).

      * To 14.8. Tukiainen myöhästyi ensimmäiseltä aikataulutetulta YKP-tunniltaan (ns. tukitunti), ja häntä nuhdeltiin asian johdosta.

      * Pe 15.8. matka Viking Linen Mariellalla Tukholmaan.

      * Pe 22.8. aamulla paluu Viking Linellä Helsinkiin. Tukholma-Sollentunassa Tuksun näyttelemä minimiraittius purkautui paluumatkalla rajuun juomiseen niin kuin ketsuppipullo aukeaa. Umpijurrissa ollutta Tuksua ei saatu hereille satamassa, ja laiva jatkoi aikataulunsa mukaisesti Tallinnaan, josta se palasi Helsinkiin 23.8. illalla.

      * Ti 26.8. Tukiainen oli humalassa YKP-palveluksessaan.

      * To 28.8. Tukiaiselle kirjallinen huomautus ”yhdyskuntapalvelun päihteettömyysvaatimusten laiminlyömisestä YKP:n suorittamisen aikana.”

      Hymy raportoi: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiaista-uhkaa-pian-vankila-tuli-yhdyskuntapalveluun-kannissa

      * La 30.8. aamuyöllä hellokitty-itkupotkuraivarit Helsingissä, ja Poliisi vei Tukiaisen Haartmanin sairaalaan tarkastettavaksi (kyseiseen sairaalaan on Tuksulle muodostunut kanta-asiakassuhde viimeisen vuoden aikana). Tuksun oma raportti tapahtuneesta (FB):

      "I'm in a hospital right now, mulls ei ole avaimua duntooni ja koirani on virtu. Julia, Zkohta nahdaan taivaassa raj".

      * La 30.8. keikka Pub Alvari, Kotka (mukana Henna Kalinainen).

      * Su 31.8. Toiminimi Dolls Dancers poistettiin verottajan ennakkoperintärekisteristä; Hymy uutisoi:

      http://www.hymy.fi/uutiset/kylmaa-kyytia-nain-verottaja-reagoi-johanna-tukiaisen-firmaan

      -xcc-

    • Kesä 2014

      Glamourkesä 2014, summa summarum:

      * Keikkoja 7 kpl, siis keskimäärin 2 kpl per kuukausi.

      * Yksi käräjäoikeuden ratkaisu, jonka seurauksena Tuksulle sakkoja

      * Ja oikeusjärjestelmä prosessoi kesän kuluessa Tuksua vastaan tehtyjä rikosilmoituksia. Niitä oli seitsemän kappaletta, eli monta Tukiais-oikeudenkäyntiä on tiedossa vuoden sisään.

      * Putkareissut vaihtuivat yhä useammin vaihtoehtoon, jossa Poliisi vei Tukiaisen suoraan Haartmanin sairaalan päivystyspoliklinikalle, joka tietää kanta-asiakkaansa metkut.

      * Tuksu täytti 36 vuotta heinäkuussa. Laboratoriokokeet kertoivat karua kieltään sisuskalujen tilanteesta..

      • 2 keikkaa per kk

        Keikkoja tammi-elokuussa 2014 oli 10 7 = 17 kpl.


      • Sysmässä

        Sysmän keikka 2.8.14:

        1) Matkalla: http://aijaa.com/CqwK14

        2) Ennen keikkaa: http://aijaa.com/DTKPGF

        3) http://aijaa.com/6m4mIP

        4) http://aijaa.com/tnl1B3

        5) http://aijaa.com/YL4ABy

        6) Show kä(y)nnissä: http://aijaa.com/jxIHlV

        7) Taikanauhan huispauttelua: http://aijaa.com/yqX3FS

        8) Tuksu ja mikki: http://aijaa.com/XVPsLO


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe