Karseen paksut koivet Iidalla

Jee sukset!

Miksiköhän se on lihottanut itsensä noin pahaankuntoon..

88

2883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä näin

      Ei kaikkien tarvitse olla kukkakeppejä.

      • ---

        Olen samaa mieltä. Ida on seksikäs kaikkine kiloineen.


      • Miksi juuri?

        Perustele miksi iidan pitää mielestäsi olla paksukainen?


      • Iidaa19

        Idan pitää olla valas!


    • teini pissis

      siideri on tainnut maistua

    • iida 2011
      • 50>100+kg

        No eipä tohon nyt ole tullut kun reilu puolet lisää.


      • oli ennen kaunis

        iida on muuttunut aika paljon


      • hyi hyi hyi

        on lihonnnut huomattavasti. vuonna 2011 oli melko hoikka ja hyvännäköinen mutta nyt melkonen siiderivalas. jättäis ne siiderit niin vois laihtua


    • ewt5tyhrtu6u

      Ja näytteli aikaisemmin anoreksiaa sairastavaa, nyt tuossa kunnossa, ihmeellistä. Ja miten nopeasti vielä parantui anoreksiasta, kyllä salkkarin lääkärit ovat ihmeparantajia

      • noin alkaa lihominen

        Siinäpä se.... joutui laihduttamaan ja kuihduttamaan itseään roolia varten, sitten kun "parantui" ja sai aloittaa norm ruokailun, niin sekaisin oleva aineenvahdunta tallentaa joka murenan ihon alle seuraavaa nälkäkautta varten.

        Tyypillistä lihoamista niillä jotka jatkuvasti "laihduttaa" .... elimistö panttaa kaiken saamansa energian talteen seuraavaa nälkäkautta ootellessaan.

        Muistan kuinka hiukan pyöreä mutta normi painoindeksissä oleva kaverini sai päähänsä pudottaa nopeasti muutama kilo.
        No onnistuikin tavoitteessaan mutta palattuaan entisiin ruokatapoihinsa paino nousi nopeasti takaisin ja muutaman kilon yli alkuperäisestä painosta.
        Ja taas uudelle kuurille jne...... siitä alkoi hänen lihoaminen kohti tonnikeijusarjaa. Surullista seurata.


      • safff
        noin alkaa lihominen kirjoitti:

        Siinäpä se.... joutui laihduttamaan ja kuihduttamaan itseään roolia varten, sitten kun "parantui" ja sai aloittaa norm ruokailun, niin sekaisin oleva aineenvahdunta tallentaa joka murenan ihon alle seuraavaa nälkäkautta varten.

        Tyypillistä lihoamista niillä jotka jatkuvasti "laihduttaa" .... elimistö panttaa kaiken saamansa energian talteen seuraavaa nälkäkautta ootellessaan.

        Muistan kuinka hiukan pyöreä mutta normi painoindeksissä oleva kaverini sai päähänsä pudottaa nopeasti muutama kilo.
        No onnistuikin tavoitteessaan mutta palattuaan entisiin ruokatapoihinsa paino nousi nopeasti takaisin ja muutaman kilon yli alkuperäisestä painosta.
        Ja taas uudelle kuurille jne...... siitä alkoi hänen lihoaminen kohti tonnikeijusarjaa. Surullista seurata.

        Paitsi että tuskin Rosa joutui painoa pudottaa grammaakaan roolinsa vuoksi.


    • Siiderivalaita

      Nykyään nuoret muijat on usein melkoisia punkeroita, perseet hirveitä jättejä.

      • qqiiqii

        Sieltä läskin seasta saa haeskella.


    • trstbsb

      lyhyet jalat ja pitkä selkä. normi suomalaiset peltotyöläisen geenit.

      • -az¨,o

        99,5% meidän esivanhemmistamme on ollut pelto- ja metsätyöläisiä.


    • runk-Iida

      Iida on tosi suloinen nykyään, kun on niin kivan pullea

      • mitä

        Niin on ittelleni t.Iida


      • mitä
        mitä kirjoitti:

        Niin on ittelleni t.Iida

        *oot


      • höh...
        mitä kirjoitti:

        *oot

        Siis niin on itteläski


    • I love you

      iida on kaunis nuori nainen.

      • Säälivä sälli

        Tankki se on. Sääli että turposi tollaseksi punkeroksi.


    • kui juu hullu kyl my

      Mitä sitten, ihminen se pulleakin on..

      • pikku pullukat Ry

        jotenkuten ihminen.


      • dfdsfs

        Mitä sitten, vaikka pulleakin on ihminen? Ei se sitä faktaa mihinkään muuta, että se on pullea.


      • piuujjvbb
        dfdsfs kirjoitti:

        Mitä sitten, vaikka pulleakin on ihminen? Ei se sitä faktaa mihinkään muuta, että se on pullea.

        Nii mut miks Haukkua?


      • saffass
        piuujjvbb kirjoitti:

        Nii mut miks Haukkua?

        Ei se ole haukkumista, että sanoo faktat.


      • Hankkikaa elämä
        saffass kirjoitti:

        Ei se ole haukkumista, että sanoo faktat.

        paksukainen on se kun ihminen ei jaksa liikakilojensa takia juosta täysillä sataa metriä.


      • Se ei jaksa!
        Hankkikaa elämä kirjoitti:

        paksukainen on se kun ihminen ei jaksa liikakilojensa takia juosta täysillä sataa metriä.

        Väitätkö että iida jaksaa juosta?


      • Hanki säkin!
        Se ei jaksa! kirjoitti:

        Väitätkö että iida jaksaa juosta?

        kyllä, ja Iida Mustonen nimistä ihmistä ei ole. Sen näyttelijä on Rosa Rusanen


      • Joku suomen iida
        Hanki säkin! kirjoitti:

        kyllä, ja Iida Mustonen nimistä ihmistä ei ole. Sen näyttelijä on Rosa Rusanen

        Oletko varma ettei iida mustonen nimistä ihmistä ole?


      • 21313123
        Joku suomen iida kirjoitti:

        Oletko varma ettei iida mustonen nimistä ihmistä ole?

        Niin ja eihän tuossa kukaan kysellyt, että jaksaako Iida Mustonen juosta, vaan että jaksaako Iida juosta. Ihan hyvin saattoi olla puhe esim. Iida Laitelasta.


      • Paskareiän pastori
        21313123 kirjoitti:

        Niin ja eihän tuossa kukaan kysellyt, että jaksaako Iida Mustonen juosta, vaan että jaksaako Iida juosta. Ihan hyvin saattoi olla puhe esim. Iida Laitelasta.

        Todennäköisesti kyse kumminkin oli nimenomaan mustosen iidasta, kun ottaa huomioon että nyt ollaan salatut elämät aiheisella palstalla..


      • adsgfhj
        Paskareiän pastori kirjoitti:

        Todennäköisesti kyse kumminkin oli nimenomaan mustosen iidasta, kun ottaa huomioon että nyt ollaan salatut elämät aiheisella palstalla..

        Totta, mutta ei välttämättä.Ei kannata olettaa juttuja.
        kyse saattoi olla monesta asiasta.

        - jaksaako Iida Mustonen juosta. Kyseinen Iida ei ole siis salkkari-Iida.
        - Jaksaako Iida Mustonen juosta. Salkkari-Iida.
        - Jaksaako Iida juosta. Joku Iida vaan, suurelle yleisölle tuntematon henkilö.
        -Jaksaako Iida Mustonen juosta. Tarkoitettiin hahmon näyttelijää, Rosa Rusasta.


      • oletko hieman vajaa?
        adsgfhj kirjoitti:

        Totta, mutta ei välttämättä.Ei kannata olettaa juttuja.
        kyse saattoi olla monesta asiasta.

        - jaksaako Iida Mustonen juosta. Kyseinen Iida ei ole siis salkkari-Iida.
        - Jaksaako Iida Mustonen juosta. Salkkari-Iida.
        - Jaksaako Iida juosta. Joku Iida vaan, suurelle yleisölle tuntematon henkilö.
        -Jaksaako Iida Mustonen juosta. Tarkoitettiin hahmon näyttelijää, Rosa Rusasta.

        Kai nyt tyhmäkin tajuaa että kyse oli salkkari iidasta. Vai luuletko että jos vaikka tällä palstalla puhutaan taalasmaan seposta niin sillä tarkoitetaan jotain muuta taalasmaan seppoa?


      • 232132142d21
        oletko hieman vajaa? kirjoitti:

        Kai nyt tyhmäkin tajuaa että kyse oli salkkari iidasta. Vai luuletko että jos vaikka tällä palstalla puhutaan taalasmaan seposta niin sillä tarkoitetaan jotain muuta taalasmaan seppoa?

        Ymmärrätkö, mitä tarkoittaa "todennäköisesti, mutta ei välttämättä"? Veikkaan, että et, sillä olisit muuten jättänyt viestisi kirjoittamatta. Jos menee noin yksinkertaiset asiat yli ymmärryksen, niin minkä se tekee sinusta? Vastaus löytyy nimimerkistäsi.


      • Ime gigee!!!
        232132142d21 kirjoitti:

        Ymmärrätkö, mitä tarkoittaa "todennäköisesti, mutta ei välttämättä"? Veikkaan, että et, sillä olisit muuten jättänyt viestisi kirjoittamatta. Jos menee noin yksinkertaiset asiat yli ymmärryksen, niin minkä se tekee sinusta? Vastaus löytyy nimimerkistäsi.

        turpa kiinni! Jos täällä puhutaan salkkareista ja tämä on salkkari keskustelu palsta niin tottakai silloin puhutaan salkkari Iidasta! Jos ei puhuta niin aiheen aloittaja on kyllä tullu väärään paikkaan! Pidä sinä turpas kiinni, kyrpäkalle! Sun nimikkees pitäis olla 'Hä?'


      • Kaikki on Hinttei!
        Ime gigee!!! kirjoitti:

        turpa kiinni! Jos täällä puhutaan salkkareista ja tämä on salkkari keskustelu palsta niin tottakai silloin puhutaan salkkari Iidasta! Jos ei puhuta niin aiheen aloittaja on kyllä tullu väärään paikkaan! Pidä sinä turpas kiinni, kyrpäkalle! Sun nimikkees pitäis olla 'Hä?'

        Iida on sairas Hintti! Laiha itkevä Hintti! Tekin ootte kaikki Hinttejä! Ootte kaikki maailman ihmiset sairaita Hinttejä! Kaikki paitsi minä! Minä olen Hetero!


      • fsdfddfsds
        Ime gigee!!! kirjoitti:

        turpa kiinni! Jos täällä puhutaan salkkareista ja tämä on salkkari keskustelu palsta niin tottakai silloin puhutaan salkkari Iidasta! Jos ei puhuta niin aiheen aloittaja on kyllä tullu väärään paikkaan! Pidä sinä turpas kiinni, kyrpäkalle! Sun nimikkees pitäis olla 'Hä?'

        Argumentointi selvästikin hallussa.


      • Kaikki on Hinttei!
        fsdfddfsds kirjoitti:

        Argumentointi selvästikin hallussa.

        oo hiljaa! Senkin sairasteleva Hintti!


      • dssadsad3
        Kaikki on Hinttei! kirjoitti:

        oo hiljaa! Senkin sairasteleva Hintti!

        Itkupotkuraivarit? :(


      • Kaikki on Hinttei!
        dssadsad3 kirjoitti:

        Itkupotkuraivarit? :(

        niin ehkä sinulla Hintti!


      • uiöiiji
        Kaikki on Hinttei! kirjoitti:

        niin ehkä sinulla Hintti!

        Isäs oli hintti!


      • näin on marjat
        oletko hieman vajaa? kirjoitti:

        Kai nyt tyhmäkin tajuaa että kyse oli salkkari iidasta. Vai luuletko että jos vaikka tällä palstalla puhutaan taalasmaan seposta niin sillä tarkoitetaan jotain muuta taalasmaan seppoa?

        Ainakaan Taalasmaan Seposta puhuttaessa ei voida tarkoittaa ketään muuta kuin Salkkareiden Seppoa koska Suomessa ei oikeasti ole yhtään henkilöä, jonka sukunimi on Taalasmaa. :D


      • Kaikki on Hinttei!
        uiöiiji kirjoitti:

        Isäs oli hintti!

        on mun isä vielkin Hintti! Sen takia en ookkaan tekemisissä kenenkään kanssa koska joka ihminen maailmalla on Hinttejä! Sairaita sellaisia! Mä oon ainut Hetero koko maailmalla! Eli tekin ootte KAIKKI ihan umpi sairaita Hinttejä!


      • kuules nyt!
        Kaikki on Hinttei! kirjoitti:

        on mun isä vielkin Hintti! Sen takia en ookkaan tekemisissä kenenkään kanssa koska joka ihminen maailmalla on Hinttejä! Sairaita sellaisia! Mä oon ainut Hetero koko maailmalla! Eli tekin ootte KAIKKI ihan umpi sairaita Hinttejä!

        mä luulen että toi taitaa olla trolli... Ei sil varmaan oo mitään homoja vastaan. Ja minkähän takia hän muuten kirjoittais seksuaali suuntautukset isolla alku kirjaimella? Se vissiin vaan haluu huomiota.


      • dfsdsd3
        näin on marjat kirjoitti:

        Ainakaan Taalasmaan Seposta puhuttaessa ei voida tarkoittaa ketään muuta kuin Salkkareiden Seppoa koska Suomessa ei oikeasti ole yhtään henkilöä, jonka sukunimi on Taalasmaa. :D

        Tottakai voidaan. Voidaan puhua ulkomailla mahdollisesti asuvasta Seppo Taalasmaasta tai mielikuvitusystävästä, jonka nimi on Seppo Taalasmaa. Jonkun lemmikki voi olla sen niminen myös. Tai joku on nimennyt lumiukkonsa Sepoksi.


      • läskit
        Hankkikaa elämä kirjoitti:

        paksukainen on se kun ihminen ei jaksa liikakilojensa takia juosta täysillä sataa metriä.

        ite ootte läskimpii


    • oubvnc

      Muodot voisi nähdä paremmin, jos Iida käyttäisi vähän tiukempia vaatteita.
      Tällä hetkellä Young girl, Dream girl -sarjassa vatsan kohdalla pieni kumpu, kuin raskaana olevalla. En esitä arvailuja, vertaan vain.

      • 6+1

        Koomista, että Idalle puetaan nykyään aina löysät vaatteet. Joka ikisessä kohtauksessa.

        Ja jos Ida sattuu istumaan, niin aina joku laukku tms. on mahan päällä.

        Sannilla on hyvä kroppa tämän uuden roskasarjan perusteella ainakin.


    • somalainenmias120kg

      Sama henkilö haukkuu täällä. Näkee kirjoitustyylistä. Mahtaa olla mukava elämä? Missäköhän kunnossa tämä sankari itse on? ;)

      • sdere

        Väittäisin kirjoitustyylin perusteella, että aika useita täällä kirjoittelee. Fakta on faktaa ja se ei vaikenemalla muuksi muutu, vai?

        Ja vaikka aloittaja (häneen viittaat sankarilla?) olisi 220 kiloinen, niin sekään ei muuta faktaa.


    • positiivistä

      Vaikka iida on tommonen pullukka niin sillä on tosi kauniit kasvot ja hiukset.

      • Rasva kala Ida

        sillä on rasvaiset hiukset ja kasvoja ei ees näy kun se on niin läski että kasvot jää läskien sisään. On siinä vuosi miljardien seksikkyys juu :/


      • RakastanItseäni
        Rasva kala Ida kirjoitti:

        sillä on rasvaiset hiukset ja kasvoja ei ees näy kun se on niin läski että kasvot jää läskien sisään. On siinä vuosi miljardien seksikkyys juu :/

        Edellinen kirjoittaja on yksinäinen narsisti?


      • Näinpä näin.
        RakastanItseäni kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaja on yksinäinen narsisti?

        ja ei oo tajunnu vieläkään että se on Iida kahdella ii:llä! Nimeä Ida käytetään Ruotsissa!


      • kkllkjkjl
        Näinpä näin. kirjoitti:

        ja ei oo tajunnu vieläkään että se on Iida kahdella ii:llä! Nimeä Ida käytetään Ruotsissa!

        Käytetään myös Suomessa.


    • Salkker

      On kyllä sairasta tämä haukkuminen. Katsokaa itseänne, oletteko itse täydellisiä? Mielestäni Iida on todella kaunis, tuskin on tytöllä pulaa miesseurasta. Itse ainakin tykkään muodokkaista naisista.

      • Ihan väärin!

        asiaa! Nämä haukkajat on itse varmasti anorektikoita jotka painaa vain noin 45 KG. Ja ovat 18 v. Ja luulevat että muidenkin pitää olla saakelin laihoja ja kevyitä. Mutta muiden paino ei pitäisi olla niin millään tavalla heidän ongelma! Keskittyisivät omiin asioihinsa eivätkä puuttuisi muiden asioihin!


      • sdfdfsddf
        Ihan väärin! kirjoitti:

        asiaa! Nämä haukkajat on itse varmasti anorektikoita jotka painaa vain noin 45 KG. Ja ovat 18 v. Ja luulevat että muidenkin pitää olla saakelin laihoja ja kevyitä. Mutta muiden paino ei pitäisi olla niin millään tavalla heidän ongelma! Keskittyisivät omiin asioihinsa eivätkä puuttuisi muiden asioihin!

        Vaikka haukkujat olisi 140cm pitkiä ja yli 200 kiloisia, joiden silmät olisi puhkottu ja sudet olisi järsinyt kasvot tunnistamattomiksi, niin se ei edelleenkään poista sitä faktaa, että Rosalla niitä kiloja on. Vaikka asiasta vaijettaisiin, se ei niitä kiloja poista.

        Ei VOI olla niin hankalaa ymmärtää? Eihän?


    • fantasialasitpois

      Hohhotihoijjaa. Taas on muutama kukkahattu imassu kaalinpalan väärään sieraimeen.

      On totta, että joidenkin kirjoitukset täällä(kin) ovat räikeällä tavalla ilmastuja, mutta jos joku ei tätä järkyttävää lihomista huomaa, niin on aika puhkasta kupla ja pudota todellisuuteen.

      Jos kerran nämä "haukkajat" (mitä v*ttua ne on?) ovat 45 kilosia anorektikoita, ei ole vaikea arvata mitä nämä ns. puolustelijat ovat....

      Ei muuta tällä kertaa.

      • Voi Jösses!

        no ei voi mitään! Täällä maan päällä on monenlaisia ihmisiä, toiset on isompia ja toiset on pienempiä! Ja ei sil oo MITÄÄN väliä miten tukeva on! Ja jos on vaikka diabetes niin insuliinihän lihottaa joten eihän se tyyppi sit minkään sille voi! Älkää puuttuko toisten lihavuuksiin vaan pitäkää huoli omastanne!


      • saddsadasdas
        Voi Jösses! kirjoitti:

        no ei voi mitään! Täällä maan päällä on monenlaisia ihmisiä, toiset on isompia ja toiset on pienempiä! Ja ei sil oo MITÄÄN väliä miten tukeva on! Ja jos on vaikka diabetes niin insuliinihän lihottaa joten eihän se tyyppi sit minkään sille voi! Älkää puuttuko toisten lihavuuksiin vaan pitäkää huoli omastanne!

        No voi jösses tosiaan.

        Kuten itse sanoit, toiset ON isompia. Rosa ON isompi. Mikä on ongelma? Vaikka joku henkilö olisi kidnapattu ja viety kellariin ja kidnappaaja olisi syöttänyt tälle napatulle 10 vuotta pelkkää roskaruokaa, niin se kidnapattu ON iso. Ihan sama mikä se syy on, fakta on faktaa ja se ei muuksi muutu.


      • saddsasdas
        saddsadasdas kirjoitti:

        No voi jösses tosiaan.

        Kuten itse sanoit, toiset ON isompia. Rosa ON isompi. Mikä on ongelma? Vaikka joku henkilö olisi kidnapattu ja viety kellariin ja kidnappaaja olisi syöttänyt tälle napatulle 10 vuotta pelkkää roskaruokaa, niin se kidnapattu ON iso. Ihan sama mikä se syy on, fakta on faktaa ja se ei muuksi muutu.

        Lisään vielä, että ei mulla lähtökohtaisesti ole isompia vastaan mitään (paitsi niitä 200 kiloisia, jotka ovat itsensä siihen jamaan syöneet ja kehtaavat vielä itkeä, että yhyy olen läski. Ja itkiessäänkin vetävät kerroshampparia), mutta on täyttä idiotismia kieltää tosiasiat.

        Henkilö A on 180cm ja 40 kg = laiha. Hän ei normaalipainoiseksi muutu, vaikka asiasta hyssyteltäisiin maailman tappiin.

        Henkilö B on 150cm ja 100 kg = lihava. Hän ei normaalipainoiseksi muutu, vaikka asiasta hyssyteltäisiin maailman tappiin.


      • Loordi Heiskanen
        saddsasdas kirjoitti:

        Lisään vielä, että ei mulla lähtökohtaisesti ole isompia vastaan mitään (paitsi niitä 200 kiloisia, jotka ovat itsensä siihen jamaan syöneet ja kehtaavat vielä itkeä, että yhyy olen läski. Ja itkiessäänkin vetävät kerroshampparia), mutta on täyttä idiotismia kieltää tosiasiat.

        Henkilö A on 180cm ja 40 kg = laiha. Hän ei normaalipainoiseksi muutu, vaikka asiasta hyssyteltäisiin maailman tappiin.

        Henkilö B on 150cm ja 100 kg = lihava. Hän ei normaalipainoiseksi muutu, vaikka asiasta hyssyteltäisiin maailman tappiin.

        siinä on ehdottomasti asia puhetta! Oikeen kunnon kansalainen!


      • Teinipissis-99

        Iida on ryhävalas ja mä painan 25 kiloa ketä kiinnostaa!


      • Ultimate Spider-man
        Teinipissis-99 kirjoitti:

        Iida on ryhävalas ja mä painan 25 kiloa ketä kiinnostaa!

        minua sen verran että kysyn, kuinka vanha olet? Jos oot noin 7 v niin on ihan luonnollista, jos oot täys ikäinen niin on muutes asiat aika huonosti!


    • daassyyiii

      Iida on kaunis paksukainen ,älkää haukkuko sitä !

      • dsadsas

        Ei se ole haukkumista, jos kertoo tosiasiat.


      • ei paina yli 100 Kg
        dsadsas kirjoitti:

        Ei se ole haukkumista, jos kertoo tosiasiat.

        no ku ei oo tosiasia!


    • röllti

      Yleensä naisilla varsinkin reidet ovat paksumpia kuin miehillä.

    • tunggigirl

      No huh huh, en ees tajunnut, että toi on oikeesti lihonut noin paljon. Videolla oli niin hoikka tyttö ja nyt semmoinen maatuska. Heidin näyttelijähän on joku fitnesshullu, menis sen kanssa salille vähän reenaa. Kumminkin nätti nuori nainen, menis melkein missistä, jos sais kilot taas kohdalleen .

      • Laardi Heiskanen

        no niinpä oli SAIRAS LAIHA! Mut nyt se on onneks sopivan tukeva, ei semmoin liian laiha! Mielummin ylipainoinen kuin alipainoinen.


    • hoikkapoikahollolast

      On se sääli, että Rosa Rusanen on lihonut noin paljon!! Ennen oli niin nätti tyttö ja nyt tollanen muorimainen lihava nainen! Kukaan ei voi enää sanoa etteikö Rosa olisi lihava! Täällä jotku puolustelee läskejä, että on nättiä, mutta se antaa Suomen nuorisolle väärän kuvan lihavista. Oikeasti se on sairaus ja elimistö on jatkuvassa tulehdustilassa kun oot lihava. Tulee helposti sydän- ja verisuonisairauksia ja peruskunto laskee kun et jaksa treenata. Harmi kun Rosa näyttää suomalaisille huonoa esimerkkiä ja lihoo vaan.

    • pallopallompipalloin

      Voi jessus noita Idan jalkoja nykyään, keskiviikon jaksossa näyttää sellasilta pökkelöiltä taas että ihan ihmetyttää. Miten joku voi saada itsensä tohon kuntoon noin pienessä ajassa?

      Toivottavasti sille punapäiselle (nimi?) ei käy sama pullataikinailmiö.

    • jenesstos

      Joo ja siis enne ku se oli naamastaki nii nätti ja nyt vaa pyöreäposkinen möhö niin eikö sitä itteään haittaa kun kattoo peiliin? Ymmärtäisin paremmin jos se olisi ollut edes tavallisen näkönen saati sit ruma sillo pari vuotta sitten hoikkana ni iha sama jos lihoo siinä mielessä. Mutta kun oli äärimmäisen kaunis niin kuinka se voi tehä itelleen tolleen???? Vai onko julkkikset aina nii kuumia et saa kundin ku kundin vaik painais 200 kiloa?? Luulis että olis ikävä vaihtaa S- koon vaatteista pikkuhiljaa M-kokoon ja siitä L-kokoon ja kohta jo XL-kokoon...haloo!!!! Eikö ne salkkareiden tuotannossa sano sille mitään? Eikö se kauneuden takia ole näyttelijäksi alun perin palkattu miellyttämään katsojien silmää????

      • Kusiviskuri

        Severi on Iidan pikkuveli ja Severi näytteli sarjassa ennen Iidan tuloa. Iida kävi hakemassa veljeään pois kuvauspaikoilta ja käsikirjoittaja halusi Iidankin sarjaan (en tiedä miksi).

        Jos olisin Tale niin heittäisin Iidan pihalle ja käskisin painua loisimaan Transunsa luokse. Siihen samaan vetoon heittäisin Helenan vittuun ja majailkoot majatalossaan! Ullan pitäisin kokkina ja ruoanlaittajana. Sanni saisi tulla Talen luo asumaan eivätkä ettisi jtn vuokrakämppää. Sehän on Talen kämppä jossa muut vain loisivat.


      • autismlevel1000

        vitun autisti. iida saa olla niin läski ku ite haluaa, tuskin kukaan elää sen mukaan mikä tekee muihin ihmisiin vaikutuksen. eikä kaikki oo niin pinnallisia ku sä. iida on paremma näköne ku sä tuut koskaa olemaa ja saa olla niin lihava kuin haluaa ilman et sul on mitää oikeutta puuttuu siihen: )


    • plörts plörts..

      mä näin unta et iida oli pöntöllä vääntämässä ripulia.

    • Kukkakeppikö

      Rosa on upea nainen, katson salkkareita juurikin kun pidän hänen upeasta kropastaan.... Tiukemmat vaatteet päälle niin olisi silmille iloa paljon enemmän.

    • RufusRusanen

      Kyl mä iidaa iha millo vaan pistelisin ja sen nännei ois mukava imeskellä :3

    • Joonatanonkehvana

      Hidas poika tykkää, kun Ida puristelee sitä paksuilla reisillään.

    • Pönkkä__

      Itelläs on ns. pönkkäjalat

    • 96388

      Ennemmin Iidaa katselee, kuin näitä muita sarjan luisevia lautoja.

    • Perseestä_se_paska_tuli

      Paksut koivet ja perse on tosi kuumia

    • keskenkasvuisille

      Ilmeisesti tuon typerän paskasarjan katsojat ovat pääasiassa syrjäytyneitä keskenkasvuisia parikymppisiä kakaroita. Kakaroitahan valtaosa noista näyttelijöistäkin on, eivätkä ne muutamat harvat sarjan aikuisikäiset näyttelijät mitään tähtiä ole millään mittarilla. Taitaa olla niin, että tuossa sarjassa näyttelevät vain he, jotka eivät mihinkään muuhun kykene.

      Myös täällä kommentoijista valtaosa vaikuttaa olevan sitä keskenkasvuista ja lapsellista kansanosaa, jonka korvantaustat eivät ole vielä kuivuneet.

    • Cxzf

      Roosa on ihana !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe