Kotisiivous ?

Apuanne

Löytyykö Raahesta hyvää kotisiivoojaa?

10

2327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas minä

Minkälainen on Raahen ProClean-siivous, onko jees?

• raijamarketta

Monityö Pisara on edullinen, ystävällinen ja nopea, suosittelen lämpimästi

• vakiasiakas

Monityö Pisara on minunkin mielestä hyvä ja luotettava ja hinnat kohdillaan.

• Vanha konna .

Minulla käy"vakisiivooja",silloin tällöin.Topakka ja näpäkkä,eikä muutenkaa paha,mutta kalliiksi tulee,taitaa putsata mua vanhaa.Aina siivouspäivänpäälle vähän lemmimme,kehuu ainakin mun kielitaitoo,ti
        sitte?Kyllä aivan voisin suositella muillekin,koska työnjälki hienoo ja hieroo kanssa.Fonegtalta saa hänen nummeronsa.

• Apuannevielä

Kiitos tiedosta, Raahen siivoojista on niin kummallisia mielipiteitä, jospa tämä Pisara olisi jees!

• Ikäväsiivooja

Hei,
      isoisälläni kävi raahelaisen siivousfirman nainen, kaksi tuntia siivosi, kaksi huonetta ja keittiö. Pesi matotkin jonkinmoisella koneella, mitään ei tuuletettu, likainen ällö haju jäi mattoihin ja muutenkin siivouksen jälkeen ei ollut raikas ja puhdas huusholli, lasku oli kuitenkin kahdesta tunnista 70 euroa, onko teillä muilla kokemuksia näistä rahankerääjistä?

• Vanha karhu

Halpaahan on ollut.Mun yksityissiivooja paljon kalliimmaksi tulee,kylläkin palvelu hyvää,mutta rehellisyys ruvennut epäilyttään.Kaverit varoitelleet että kuullemmanmukaan useita siivottavia hänellä?

• Tsemppiä .
        Vanha karhu kirjoitti:

Halpaahan on ollut.Mun yksityissiivooja paljon kalliimmaksi tulee,kylläkin palvelu hyvää,mutta rehellisyys ruvennut epäilyttään.Kaverit varoitelleet että kuullemmanmukaan useita siivottavia hänellä?

Laajentanut yritystään.Pelkään kaverin puolesta,vaikka sika-kettu se vanha kauppamies onkin.

• Vanha Å
        Tsemppiä . kirjoitti:

Laajentanut yritystään.Pelkään kaverin puolesta,vaikka sika-kettu se vanha kauppamies onkin.

Siivouspäivä näkyy olevan,putsarin auto erään vanhuksen vapaa ajan asunnolla.Salainen siivouspalvelu Ky toimii yö aikaan.

• VANHA SÅ
        Vanha Å kirjoitti:

Siivouspäivä näkyy olevan,putsarin auto erään vanhuksen vapaa ajan asunnolla.Salainen siivouspalvelu Ky toimii yö aikaan.

Salaisesta siivouspalvelusta eilen oli kaksi,tummaan pitkään samettisiivouspukuun sonnustautunutta putsaria jälleen saman vanhuksen huushollii putsimassa,et taitavat olla tarkantyön tekijöitä.?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3204
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      320
      2809
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1556
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1252
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1242
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1031
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      990
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      987
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe