paikallinen terveyskeskus

vittuuntunut paikkakunta

Mistä helevetistä ne kiskoo nuo ulkomaalaiset lääkärit??!! Vituttaa mennä sinne murjuun kun ensimmäisenä kysyvät aina että tulitko sairaslomaa hakemaan.... Tässä erräännii kerran kävin siinä päivystyksessä rintakivun takia. Lääkärille sitte pääsin ja selvitin vaivani. Lääkäri tuumasi että rintakipu johtuu korvatulehduksesta.!!

25

1841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viron pottu

      nuuhki pallie

    • Rea Listi

      Vossiin ulkomailta tulevat. Ulkomaiset lekurit...

    • elämäonc

      Jos on ulkomaalainen kieltä osaamaton ja tulee hoitovirhe se on inhimillinen erehdys(se on anteeksi annettavaa)
      Suomalainen ohjeistettu lääkäri on "tappaja" kun hoitovirhe sattuu!Sanon minä.
      Eipä arvostella ulkomaalaistaustaisia ihmisiä vihalla siellä!

      Koskaan en ole Suomalaiselta lääkäriltä saanut apua..kylmän käden puristuksen kyllä,vittumaisen virneen päälle!

    • Esi Mies

      Kyllä lääkäri tietää. Jos on potilaan naamalla semmonen virne, jotta sairaslomaa tekis mieli saada, niin lääkärillä on oikeus kysyä. Kunnon lääkäri.

    • huonosti hoidettu

      Viime vuosina on Suomen julkinen terveydenhoito ajettu alas. Lääkäriliitto ja eduskunta ovat vastuussa asiasta.

    • ;))

      Hyviä lääkäreitä, saa hyvin saikkua, aina kysyvät vain, montako vikoa halua?

      • näinkin voi käydä

        Enpä tiedä. Kerrankin kun minulla oli toisen asteen palovamma kädessä, en saanut sairauslomaa, koska tein toimistotyötä. Vaikeaa oli näppäimistön käyttö, kun juuri sen palovamman kohtaan sattui työpöydän reuna kipeästi. Piti pitää kättä ylhäällä ja sitten kipeytyi hartiat. Työmatkaa autolla ajaessa aurinko paistoi vammaan polttavasti siteidenkin läpi, jouduin ohjaamaan autoa sen takia aika ajoin vain toisella kädellä.

        Oli suomalainen lääkäri hän, joka totesi, että en tarvitse sairauslomaa.Kävin joka toinen päivä työn ohessa terveyskeskuksessa sairaanhoitajaln luona hoidattamassa palanutta ihoa. Palanut alue ei ollut ihan pieni.Kyllä se siitä parani, mutta vaikeuksia oli.


    • labaliba

      Onpa hurjia juttuja. Mulla ei ole yhtään negatiivista kokemusta meidän terveyskeskuksesta. Hyvät on lääkärit ja haluan jatkossakin nähdä nämä samat naamat siellä minua hoitamassa.
      Ei musta olis lääkäriksi.

    • huoh,

      eihän nuo vielä mitään,minulla oli patti kantapäässä ja ammattitaitoinen lekuri heitti diaknoosin että on varmaan klamydia...samaan hengenvetoon epäili että olen harrastanut irtosuhteita????repikää siitä:D

    • Kulukija

      Ite olen kans saanut tarpeekseni Suomussalmen HUONOSTA terveyspalvelusta!!!!!

    • P.O.Tilas

      Minä menin valittamaan ulkomaalaiselle tohtorille, että kuulo on menn sikäli huonoksi, että ei kuule omia pierujakaan eneä. Lääkäri tempaisi resettivihkon esiin ja kirjoitti resetin.
      -Näilläkö se kuulo paranee, kysäisin
      -Ei mutta pierut kovenee, kuului vastaus
      Ja eikun kuuloa parantammaan...

    • Kiitos terveyskeskus

      Suomussalmen terveyskeskus on yksi toimivimpia terveyskeskuksia! Kokemusta on monesta muustakin tk:sta! Erittäin lämpimät kiitokset asiallisille ja asiantunteville päivystyksen sairaanhoitajille, lähihoitajille, ja kaikille muille hoitoon ja hoivaan osallistuville; lääkäreille ym. Kotisairaanhoitajille,diabeteshoitajalle ja astmahoitajalle myös erityiskiitokset ja potilastoimistolle, kuin myös osasto 1:n koko henkilökunnalle! Labraa ja röntgeniä unohtamatta! Toisinsanoen koko talon homma toimii erinomaisesti! Kiitos! Voimia kaikkien säästöjen keskellä!

      • fdffdfd

        kaveri meni otille viikko sitten eipä oo näkyny miestä


      • hengissä*

        Kiitän ambulanssihenkilöitä hyvästä ja asiallisestahoidosta.


      • Vanhukset kyytiin!
        hengissä* kirjoitti:

        Kiitän ambulanssihenkilöitä hyvästä ja asiallisestahoidosta.

        Kiitos ambulanssihenkilöstölle hyvästä ja asiallisesta hoidosta!

        AMBULANSSIHENKILÖSTÖLLE:

        YHTÄÄN VANHUSASIAKASTA EI JÄTETÄ OMAN ONNNENSA NOJAAN!

        -VAIKKA EI NIIIN KOVASTI HALUATTAISIKAAN OTTAA MELKEIN KUOLEVIA VANHUKSIA KYYTIIN!

        Ainoa ongelma,josta olen kuulut Suomusslamen terveyskeskuksen kohdalla, että Suomussalmen ambulanssi ei ota Suomussalmen hoitolaitoksista vanhuksia kyytiin, vaikka hoitolaitosten asiantuntijat= sairaanhoitajat/lähihoitajat ilmoittavat vanhuksen avuntarpeesta!

        HOITOLAITOSTEN IHMISET, JOS NÄIN AMBULANSSIN TAHOLTA MENETELLÄÄN, ILMOITUS ESIMIEHILLE NIIN OMASSA HOITOLAITOKSESSA KUIN AMBULANSSIHENKILÖKUNNAN ESIMIEHILLE TERVEYSKESKUKSEEN!

        Ambulanssihenkilökunnan tehtävänä on hoitaa syntyvistä/ vastasyntyneistä kuoleviin!

        Terveisin asiantuntija!


      • Only information
        Vanhukset kyytiin! kirjoitti:

        Kiitos ambulanssihenkilöstölle hyvästä ja asiallisesta hoidosta!

        AMBULANSSIHENKILÖSTÖLLE:

        YHTÄÄN VANHUSASIAKASTA EI JÄTETÄ OMAN ONNNENSA NOJAAN!

        -VAIKKA EI NIIIN KOVASTI HALUATTAISIKAAN OTTAA MELKEIN KUOLEVIA VANHUKSIA KYYTIIN!

        Ainoa ongelma,josta olen kuulut Suomusslamen terveyskeskuksen kohdalla, että Suomussalmen ambulanssi ei ota Suomussalmen hoitolaitoksista vanhuksia kyytiin, vaikka hoitolaitosten asiantuntijat= sairaanhoitajat/lähihoitajat ilmoittavat vanhuksen avuntarpeesta!

        HOITOLAITOSTEN IHMISET, JOS NÄIN AMBULANSSIN TAHOLTA MENETELLÄÄN, ILMOITUS ESIMIEHILLE NIIN OMASSA HOITOLAITOKSESSA KUIN AMBULANSSIHENKILÖKUNNAN ESIMIEHILLE TERVEYSKESKUKSEEN!

        Ambulanssihenkilökunnan tehtävänä on hoitaa syntyvistä/ vastasyntyneistä kuoleviin!

        Terveisin asiantuntija!

        Tässä on vähän tietoa:
        http://sote.kainuu.fi/potilasturvallisuuspalautteen_antaminen


    • Aekasaelänyvilosohvi

      Vidduoko niitä omasta petistä kärrejää tk:n kykymälle käötävälle tae välinevarastoon kituroemaan ja kuolemaan, ku siellei huoneisii aena sovi ja väestämättömän eissä eioo aena muuta tehtävissä ku outella ja käestähän niitei jouvva osastollakaa kukaa pitelemään....jossei hoetokotiissakaa.. ja liekö tuo tarpeellistakaa; vastarannalata se suuri soutaja tulloo hakemaan...

      Tarpeellisen avunhan ne lanssin ihmiset antaa monesti paekanpeällä tae tekköö aenaki tilannearvion vaevasta ja jos näöttää, ettei siinä oo mitä tehhä nii eikö soo sama jätteä heijät omiin murjuihisa makkoamaan; monet vaevat ku paranoo itestään. Ei siitoo apuo jos ne osaston tytöt niitä muutaman päevän pyörittelöö saeraalan petissä ja samone vaevoneen pallaottaa takasi hoetopaekkoehisa, nii ...jossei sittä tuoni ehi korjata...

      Koettakoahan hoetolaetosten hoetajat totutella siihen jotta ne hoijokit saesivat kuolla ommiin sänkyihisä. Seo parasta soattohoetoa. Ja ompaan meillä ommaesilla helepompi käyvvä kahtomassa siinä tutussa ympäristössä ku domestokselle haesevissa saeraalan huoneissa.
      -Eihän sitä saes sannoa van sanon kuitenni jotta onhan se vähä halavempoahi...

    • Statusta peliin ;)

      Onneksi on olemassa Suomussalmella nyt oikein maisteritason hoitotieteilijä. Kainuun Sanomissa vain ei näyttänyt olevan maisteripalstalla eli yliopistosta valmistuneiden listalla moista asiantuntijaa, mutta ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon suorittanut kyllä. Tähän hoidon laatuasiaan kannattaisi maisterilta itseltään kysyö kommenttia, kun kerta on asiantuntija nyt alallaan.

      • Amk ei ole yliopisto

        Niinpä! Ylempi amk tutkinto ei missään nimessä ole sama kuin yliopistosta valmistuneen maisterin tutkinto. Kehtasi oikein lehdessä kehua itseään.


      • Hoitotieteilijä
        Amk ei ole yliopisto kirjoitti:

        Niinpä! Ylempi amk tutkinto ei missään nimessä ole sama kuin yliopistosta valmistuneen maisterin tutkinto. Kehtasi oikein lehdessä kehua itseään.

        Aivan! Julkisuus on tärkein. Mielenkiintoista hommaa. Hakisi yliopistoon, jos haluaisi olla lääkäri.


    • hooono soomi

      Tulkki palvelu pitäisi hoitaa samalla kun valitaan ulkolainen lääkäri,on nimittäin kainuulaisen aika vaikea ymmärtää mitä lekuri sanoo tiaknoosiksi.

    • ihiminen

      Kahden ilmeisesti virolaissyntyisen rouvan vastaanotolla oon käynyt paikallisessa tk:ssa ja kyllä olivat ihan ammattitaitoisia ja asiallisia. Siinä missä muutkin lääkärit. Se miten lääkärille pääsee, vaihtelee.

    • kaukopartio rikhard

      kävin tkssa saikkua hakemas,venakko sano et yritänkö hyötyä jotenki sairaslomasta työttömyysaikana,mm.saanko parempaa rahaapäivärahaa?sanoin et sairaana ei voi ola työnhakijana.ja en tiedä näistä asioista koska olen ollut aina sairaana töissä.täällä on enämpi vakoojie kuin oletamme.vilu vilu vei

    • ett'silleen

      Nykyisin taitaa olla terveysasema.

    • terveheks

      Lieneekö sama taso lääkäreissä kuin eläkeyhtiöissä. Takavuosina muuan eläkeyhtiön lääkäri totesi jalattoman miehen täysin työkykyiseksi rakennushommiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe