Kesä 2014, Johanna Tukiaisen Glamour-Erotic, keikkakalenteri

Kesä 2014

Tuksu keikkaa toivoo, Tuksu Facessa kirjoittaa (17.6.14):

”Tämä on julistemateriaalia Johanna Tukiainen keikkojani varten! Keikkatarjoukset: johanna¤dollsdancers:fi. Keikoissani on tottakai hyvän maun mukaan myös erotiikkaa mukana, esim. Cocoa ja Pamela Andersonia ihaillaan maailmalla :)”

Kuva: http://aijaa.com/HZuIh2

62

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varauksia

      Infoa 17.6.14: "Juhannus on varattu, sekä 27.6 ja 28.6, molemmat keikat silloin Joensuun lähellä. Varattu myös 17.7-19.7, silloin olen esiintymässä sekä Torniossa että Rovaniemellä ja mukaani tulee Henna Kalinainen juontamaan ja vedämme myös yhdessä erotiikkaan liittyvää kilpailua! :)"

      • Tuksu ja gospel

        Tuksu raportoi Facessa 18.6.14:

        “Johanna Tukiainen Show keikkatilaukset: johanna¤dollsdancers:fi.
        Myös Henna Kalinainen on mahdollista tilata mukaani juontajakseni.

        Seuraavat keikkapäivät ovat varattuja: 27.6, 28.6, 17.7-20.7 (keikat 17.7 ja 18.7 Rovaniemellä ja Torniossa) , olen 100% keikkakunnossa ja esitän nykyisin keikoillani osittain myös gospelia vakavien kokemusteni jälkeen sekä Julian kunniaksi. Tarvitsisimme Hennan kanssa majoituksen Rovaniemeltä su-ma väliselle yölle 19.7-20.7, ottakaa yhteyttä minuun jotka voisitte auttaa asiassa!”


      • Valkokyyhky
        Tuksu ja gospel kirjoitti:

        Tuksu raportoi Facessa 18.6.14:

        “Johanna Tukiainen Show keikkatilaukset: johanna¤dollsdancers:fi.
        Myös Henna Kalinainen on mahdollista tilata mukaani juontajakseni.

        Seuraavat keikkapäivät ovat varattuja: 27.6, 28.6, 17.7-20.7 (keikat 17.7 ja 18.7 Rovaniemellä ja Torniossa) , olen 100% keikkakunnossa ja esitän nykyisin keikoillani osittain myös gospelia vakavien kokemusteni jälkeen sekä Julian kunniaksi. Tarvitsisimme Hennan kanssa majoituksen Rovaniemeltä su-ma väliselle yölle 19.7-20.7, ottakaa yhteyttä minuun jotka voisitte auttaa asiassa!”

        Tuksu määritteli 18.6.14:

        ”Kaikkien kokemusteni jälkeen myös minä olen muuttanut keikkaohjelmistoani vahvasti hengellisempään suuntaan, vaikka en suoranaisesti gospelia laulakaan, paitsi Alexandra Burken "Hallelujah."

        Myös minä koen Jumalan voimakkaasi läsnäolevana ja persoonana ja hän koskettaa konkreettisesti ihmisiä.

        Julia näki valkoisen kyyhkysen keskellä olohuonetta ollessaan Tukholmassa eräässä rukousillassa yksityiskodissa (siitä oli tehty juttu City lehteen myös, jonka koin osittain pilkkaavana.)”


      • Tuksu infosi 18.6.
        Valkokyyhky kirjoitti:

        Tuksu määritteli 18.6.14:

        ”Kaikkien kokemusteni jälkeen myös minä olen muuttanut keikkaohjelmistoani vahvasti hengellisempään suuntaan, vaikka en suoranaisesti gospelia laulakaan, paitsi Alexandra Burken "Hallelujah."

        Myös minä koen Jumalan voimakkaasi läsnäolevana ja persoonana ja hän koskettaa konkreettisesti ihmisiä.

        Julia näki valkoisen kyyhkysen keskellä olohuonetta ollessaan Tukholmassa eräässä rukousillassa yksityiskodissa (siitä oli tehty juttu City lehteen myös, jonka koin osittain pilkkaavana.)”

        Tuksu infosi Facessa 18.6.14:

        ”Johanna Tukiainen Show keikat seuraavissa paikoissa myyty: 27.6.2014 ravintola Kammari, Joensuu. 28.6.2014 Tohmajärvi, ravintola Wäkä.

        17.7.2014 Tornio jossa mukanani juontajani Henna Kalinainen sekä 18.7.2014 Rovaniemi. Voimme tehdä Hennan kanssa keikan su-ma välisenä iltana/yönä 19.7-20.7 Rovaniemellä jossain paikallisessa ravintolassa, ottakaahan yhteyttä! :)

        8.8.2014 varattu. Ja ennen 17.7.2014 olen näillä näkymin menossa Vaasaan, josta otan mielellään keikkaa vastaan! Uusia upeita esiintymisasuja, multa löytyy seksikkäistä BabyDoll tyylisistä vaatteista upeisiin iltapukuihin asti kaikkea, nyt vaan keikkatarjouksia tulemaan! Ravintolakeikkojen lisäksi esim. yritystapahtumat, polttarit, synttärit jne. onnistuvat. johanna¤dollsdancers:fi”


      • Tuksuttimesta 18.6.
        Valkokyyhky kirjoitti:

        Tuksu määritteli 18.6.14:

        ”Kaikkien kokemusteni jälkeen myös minä olen muuttanut keikkaohjelmistoani vahvasti hengellisempään suuntaan, vaikka en suoranaisesti gospelia laulakaan, paitsi Alexandra Burken "Hallelujah."

        Myös minä koen Jumalan voimakkaasi läsnäolevana ja persoonana ja hän koskettaa konkreettisesti ihmisiä.

        Julia näki valkoisen kyyhkysen keskellä olohuonetta ollessaan Tukholmassa eräässä rukousillassa yksityiskodissa (siitä oli tehty juttu City lehteen myös, jonka koin osittain pilkkaavana.)”

        Tuksuttimesta 18.6. ”Johanna Tukiainen Showkeikkaa pukkaa, lukekaa alla olevasta statuksestani tähän asti myydyt keikkani! :) Lisää vaan tilailemaan, teen myös mm. yritystilaisuuksia, polttareita, synttäreitä jne.

        Vaatteitani en myykään koska olen alkanut laihtumaan ja aionkin käyttää niitä itse kun ovat hyvin kalliita ja ympäri maailmaa hankittuja! :)”


      • Niin tai näin
        Valkokyyhky kirjoitti:

        Tuksu määritteli 18.6.14:

        ”Kaikkien kokemusteni jälkeen myös minä olen muuttanut keikkaohjelmistoani vahvasti hengellisempään suuntaan, vaikka en suoranaisesti gospelia laulakaan, paitsi Alexandra Burken "Hallelujah."

        Myös minä koen Jumalan voimakkaasi läsnäolevana ja persoonana ja hän koskettaa konkreettisesti ihmisiä.

        Julia näki valkoisen kyyhkysen keskellä olohuonetta ollessaan Tukholmassa eräässä rukousillassa yksityiskodissa (siitä oli tehty juttu City lehteen myös, jonka koin osittain pilkkaavana.)”

        Niin tai näin, Hymy raportoi 19.6.14:

        ”Nämä suomalaiset kohumimmit ovat tehneet sovun: Nyt yhteistöitä!

        Kaksi suomalaista kohuneitokaista, Johanna Tukiainen ja Henna Kalinainen, ovat olleet niinkin läheisissä väleissä, että Hennan piti toimia aikoinaan Tuksun morsiusneitona hänen Lapin-häissään. Henna ei kuitenkaan päässyt sattuneesta syystä paikalle.

        Naiset eivät ole olleet vähään aikaan tekemisissä toistensa kanssa ja sanan säilä on viuhunut myös sosiaalisessa mediassa.

        Nyt epäsopu tiettävästi on historiaa, sillä naiset tekevät yhteistyötä - mikäli Tukiaisen päivitykseen on uskominen. Hän mainostaa Kalinaisen toimivan juontajana hänen keikoillaan. Pari on lähdössä Lapin-rundille esiintymään.”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/nama-suomalaiset-kohumimmit-ovat-tehneet-sovun-nyt-yhteistoita


      • Tuksu etsii näitä
        Valkokyyhky kirjoitti:

        Tuksu määritteli 18.6.14:

        ”Kaikkien kokemusteni jälkeen myös minä olen muuttanut keikkaohjelmistoani vahvasti hengellisempään suuntaan, vaikka en suoranaisesti gospelia laulakaan, paitsi Alexandra Burken "Hallelujah."

        Myös minä koen Jumalan voimakkaasi läsnäolevana ja persoonana ja hän koskettaa konkreettisesti ihmisiä.

        Julia näki valkoisen kyyhkysen keskellä olohuonetta ollessaan Tukholmassa eräässä rukousillassa yksityiskodissa (siitä oli tehty juttu City lehteen myös, jonka koin osittain pilkkaavana.)”

        Tuksu etsi Facessa 9.6.14: ”Itseasiassa etsin näitä kaikkia:

        - Luotettavaa ja turvallista miestä tositarkoituksella
        - Luotettavaa ja ammattitaitoista keikkamyyjää (ei näätää!!!!)
        - Uusia tanssijoita ja juontajia keikoilleni.

        Kaikki tiedustelut: johanna¤dollsdancers:fi, eikä piloja kiitos, olen ihan tarpeeksi saanut kestää jo kaikkea!”


      • Tuksu infosi 18.6.
        Valkokyyhky kirjoitti:

        Tuksu määritteli 18.6.14:

        ”Kaikkien kokemusteni jälkeen myös minä olen muuttanut keikkaohjelmistoani vahvasti hengellisempään suuntaan, vaikka en suoranaisesti gospelia laulakaan, paitsi Alexandra Burken "Hallelujah."

        Myös minä koen Jumalan voimakkaasi läsnäolevana ja persoonana ja hän koskettaa konkreettisesti ihmisiä.

        Julia näki valkoisen kyyhkysen keskellä olohuonetta ollessaan Tukholmassa eräässä rukousillassa yksityiskodissa (siitä oli tehty juttu City lehteen myös, jonka koin osittain pilkkaavana.)”

        Tuksu infosi Facessa 18.6.14: "Juhannus varattu mökkilomailuun ystävieni luona."


      • Harjun Masa
        Tuksu infosi 18.6. kirjoitti:

        Tuksu infosi Facessa 18.6.14: "Juhannus varattu mökkilomailuun ystävieni luona."

        Sitä mökkilomailua ei sitten koskaan tullut, mutta sininen turkki katosi.


      • Kesä 2014
        Tuksu infosi 18.6. kirjoitti:

        Tuksu infosi Facessa 18.6.14: "Juhannus varattu mökkilomailuun ystävieni luona."

        Kesä alkaa olla ohi... Tänäkään vuonna Tuksu ei päässyt nauttimaan kesäajasta.


      • eksmanakeri
        Tuksu infosi 18.6. kirjoitti:

        Tuksu infosi Facessa 18.6.14:

        ”Johanna Tukiainen Show keikat seuraavissa paikoissa myyty: 27.6.2014 ravintola Kammari, Joensuu. 28.6.2014 Tohmajärvi, ravintola Wäkä.

        17.7.2014 Tornio jossa mukanani juontajani Henna Kalinainen sekä 18.7.2014 Rovaniemi. Voimme tehdä Hennan kanssa keikan su-ma välisenä iltana/yönä 19.7-20.7 Rovaniemellä jossain paikallisessa ravintolassa, ottakaahan yhteyttä! :)

        8.8.2014 varattu. Ja ennen 17.7.2014 olen näillä näkymin menossa Vaasaan, josta otan mielellään keikkaa vastaan! Uusia upeita esiintymisasuja, multa löytyy seksikkäistä BabyDoll tyylisistä vaatteista upeisiin iltapukuihin asti kaikkea, nyt vaan keikkatarjouksia tulemaan! Ravintolakeikkojen lisäksi esim. yritystapahtumat, polttarit, synttärit jne. onnistuvat. johanna¤dollsdancers:fi”

        Nita Seessalo 25.6.14: ”Hoida se twin city festari hyvin ku mä myin sen ettet taas nolaa mua mokaamalla keikan. Niin että hoida keikka ettei käy niinku muutamille keikoille kävi...”


      • Minä vain
        Tuksu ja gospel kirjoitti:

        Tuksu raportoi Facessa 18.6.14:

        “Johanna Tukiainen Show keikkatilaukset: johanna¤dollsdancers:fi.
        Myös Henna Kalinainen on mahdollista tilata mukaani juontajakseni.

        Seuraavat keikkapäivät ovat varattuja: 27.6, 28.6, 17.7-20.7 (keikat 17.7 ja 18.7 Rovaniemellä ja Torniossa) , olen 100% keikkakunnossa ja esitän nykyisin keikoillani osittain myös gospelia vakavien kokemusteni jälkeen sekä Julian kunniaksi. Tarvitsisimme Hennan kanssa majoituksen Rovaniemeltä su-ma väliselle yölle 19.7-20.7, ottakaa yhteyttä minuun jotka voisitte auttaa asiassa!”

        Eikö toi tollo ymmärrä, että Rovaniemen kokoisessa kaupungissa on ihan hotelleja! Ei kukaan oikeakaan artisti netissä keikoilleen majapaikkoja huutele.


      • Vahanaama
        Tuksu etsii näitä kirjoitti:

        Tuksu etsi Facessa 9.6.14: ”Itseasiassa etsin näitä kaikkia:

        - Luotettavaa ja turvallista miestä tositarkoituksella
        - Luotettavaa ja ammattitaitoista keikkamyyjää (ei näätää!!!!)
        - Uusia tanssijoita ja juontajia keikoilleni.

        Kaikki tiedustelut: johanna¤dollsdancers:fi, eikä piloja kiitos, olen ihan tarpeeksi saanut kestää jo kaikkea!”

        Tuksu 2.7. ”Miksi media ei käytä tällaisia kuvia minusta, miksi pitää julkaista kaikkea kauheaa......???” http://i.imgur.com/kHJysph.jpg


    • Keikkatilanne 19.6.

      Keikkakalenteri, kesä 2014 (tilanne 19.6.):

      * Pe 27.6. Joensuun Kammari, Joensuu
      * La 28.6. Ravintola Wäkä, Tohmajärvi

      * Pe 18.7. Rovaniemi
      * La 19.7. Tornio, Twin City Festivals
      * Pe 8.8. Yllätysten yö, Hämeenlinnan Elomessut.

    • Kammarista
      • Ranta-Mutala

        Tuo mesta on Joensuun laitakaupungilla, Ranta-Mutalassa.


      • Rantakylän puolella

      • Tuksu Facessa 26.6.
        Ranta-Mutala kirjoitti:

        Tuo mesta on Joensuun laitakaupungilla, Ranta-Mutalassa.

        Tuksu Facessa 26.6.14:

        ”Tervetuloa huomenna ravintola Kammariin Joensuuhun katsomaan keikkaani joka ei jätä ketään kylmäksi. Lauantaina mulla on keikka Tohmajärvellä ravintola Wäkä nimisessä paikassa! :) Upeat uudet asut keikkoja varten hankittu ja painokin on laskenut hyvin!”


    • Wäkästä

      Ravintolan Face 18.6.14: ”Tervetuloa hakemaan ennakkoliput 8€ TUKSUUN. GT.ltä tai Wäkästä. LA 28.6 WÄKÄN VIRALLISET PÄÄTTÄJÄISET.
      Menosta vastaa Johanna Tukiainen sekä DJ.”

      • Omistajat

        Ravintola Wäkällä ja GT-huoltoasemalla ovat samat omistajat, Haapaharjun perhe.


      • Rav. Wäkä

      • Autokorjaamo myös
        Omistajat kirjoitti:

        Ravintola Wäkällä ja GT-huoltoasemalla ovat samat omistajat, Haapaharjun perhe.

        Omistavat myös autokorjaamon Tohmajärvellä.
        Asukkaita kunnassa on alle 5000 henkeä.


      • Wäkän taustalla
        Omistajat kirjoitti:

        Ravintola Wäkällä ja GT-huoltoasemalla ovat samat omistajat, Haapaharjun perhe.

        Ravintolan taustayritys on nimeltään Kaara-Apu Oy. Se on 1974 vuonna perustettu perheyhtiö. Esittelyteksti:

        ”Yhtiöön kuuluu GT-Retail -liikenneasema (Kotipizza, ScanBurger, veikkaus, toto, matkahuolto, ruplanvaihto, Western Union, Alkon tiluspalvelu), Ravintola Wäkä (avattu kesäkuussa 2011), AD-Autohuolto, autovuokraamo. Kesäisin jäätelökioskitoimintaa.

        Taustalta löytyy omistajat Johanna ja Sami Haapaharju omistusosuus puoliksi 50/50%. Sami ja Johanna ostivat yrityksen 2008 vuonna alkuperäisiltä omistajilta. Työllistämme kaudesta riippuen 15-24 tohmajärveläistä, joista osa on osa-aikaisia. Liikevaihtoa on tahkottu noin 2,4 milj. euroa viime vuosina.”


      • Wäkän sijainti

      • Viimeinen aukiolo
        Wäkän taustalla kirjoitti:

        Ravintolan taustayritys on nimeltään Kaara-Apu Oy. Se on 1974 vuonna perustettu perheyhtiö. Esittelyteksti:

        ”Yhtiöön kuuluu GT-Retail -liikenneasema (Kotipizza, ScanBurger, veikkaus, toto, matkahuolto, ruplanvaihto, Western Union, Alkon tiluspalvelu), Ravintola Wäkä (avattu kesäkuussa 2011), AD-Autohuolto, autovuokraamo. Kesäisin jäätelökioskitoimintaa.

        Taustalta löytyy omistajat Johanna ja Sami Haapaharju omistusosuus puoliksi 50/50%. Sami ja Johanna ostivat yrityksen 2008 vuonna alkuperäisiltä omistajilta. Työllistämme kaudesta riippuen 15-24 tohmajärveläistä, joista osa on osa-aikaisia. Liikevaihtoa on tahkottu noin 2,4 milj. euroa viime vuosina.”

        Ravintola on ollut toiminnassa kolme vuotta, ja nyt se siis suljetaan.


      • Pieni kylä
        Viimeinen aukiolo kirjoitti:

        Ravintola on ollut toiminnassa kolme vuotta, ja nyt se siis suljetaan.

        Ravintola olisi kylälle tärkeä, mutta ei kysyntää eikä ostovoimaa ole tarpeeksi toiminnan ylläpitämiseksi. Tila on myös aika iso, 270 asiakaspaikkaa.


      • Pienehkö kunta
        Viimeinen aukiolo kirjoitti:

        Ravintola on ollut toiminnassa kolme vuotta, ja nyt se siis suljetaan.

        Tohmajärvellä on jotain 4800 asukasta.
        He asustelevat kylissään eri puolilla kuntaa.


      • Piilottelubulvaani

        Nita Seessalo paljasti hymy-näätien palstalla 26.6.14:

        ”Sillä on apuri miten rahaa hukataan. Siis tiedän, kuka sitä auttaa hukkaamaan keikkapalkkioita. Mutta en halua sitä ihmispoloista kuseen kertomalla kuka se on. Jokainen voi itse päätellä ja arvata ihan oikein.”


      • Wäkän Face 26.6.
        Wäkän sijainti kirjoitti:

        Wäkä sijaitsee Tohmajärven kuntakeskuksessa:
        http://www.fonecta.fi/yritykset/Tohmajärvi/2667575/Ravintola Waka

        Ravintola Wäkän Face 26.6.

        "LAUANTAINA 28.6 PÄÄTÄJÄISET. TUKSU. lippuja saat vielä ennakkoon GT.ltä
        Hintaan 8€. Wäkässä juhlitaan piiiiiiitkäääään ja syödään hyvin.

        VIETNAMILAINEN KEITTIÖ TARJOAA HERKKUJA WÄKÄN PIHASSA.
        Kanaa, possua, riisiä, nuudelia, makkaraa ja kossua riittää kaikille.
        NÄISTÄ BILEISTÄ EI PUHUTA KAIKILLE. VAIN 300 ASIAKASTA MAHTUU MUKAAN. Lauantaina mitään ei säästetä. Aivot narikkaan ja huikkaa riittää."


      • Ex-keikkamyyjä NS
        Piilottelubulvaani kirjoitti:

        Nita Seessalo paljasti hymy-näätien palstalla 26.6.14:

        ”Sillä on apuri miten rahaa hukataan. Siis tiedän, kuka sitä auttaa hukkaamaan keikkapalkkioita. Mutta en halua sitä ihmispoloista kuseen kertomalla kuka se on. Jokainen voi itse päätellä ja arvata ihan oikein.”

        Ex-keikkamyyjä Seessalo kirjoitti 26.6.14.

        ”Johannan palkka seiskalta on niin pieni että ulosottomies ei vie siitä paljoa, keikat taitaa jäädä ilmoittamatta verottajalle sekä kaikki firman työntekijätkin taitavat olla olemassa pimeässä. Se on kuutamokeikka joka Johannan mielestä kannattaa.”


    • Jussi meni piloille

      Huomio Pohjois-Karjala;
      Tuksu on tulossa sinne vimmaisena! Näin hän kertoi Juhannuksena (21.6.):

      ”Mua lohduttaa että ulkona on kylmä, ja ensi viikon keikkani saavat korvata tän pilalle menneen juhannuksen. Tykkään matkustaa myös Suomen sisällä ja nähdä uusia paikkoja! Joten tervetuloa kaikki 27.6 Kammari nimiseen ravintolaan Joensuuhun ja 28.6 Tohmajärvelle ravintola Wäkään!!”

    • fgnfgfg

      Julistemateriaaliin kuulunevat myös nuo vyöryvät roinat taustalla?

      • Karheaa sävyä

        Sellainen antaa Glamourtähden imagoon hieman karheuden sävytystä.


    • Pikku Pelikaani
      • Korjaus

        Tuksu (FB 30.6.): ”Korjaan että keikkani on myyty pe 25.7.2014 merirastilaan ravintola Pikku Pelikaaniin!”


      • Ei keikkaa

        ”TIEDOTUS:

        Internetissä ja sosiaalisessa mediassa liikkuu huhu, jonka mukaan Johanna Tukiainen olisi tulossa keikalle meille.

        Johanna Tukiainen EI ole tulossa Pikkupelikaaaniin keikalle, ravintola tai mikään sitä edustava virallinen taho ei ole tällaista keikkaa tilannut, joten sellaista ei myöskään ole!” (Pikku-Pelikaanin Facebook-sivulla 3.7. iltapäivällä: https://www.facebook.com/pikkupelikaani?fref=ts )


    • Yksityiskeikka

      Tuksu ilmoitti Facessa 1.7. ”Nyt on keikka myyty Ruukkiin!!!! :) Mahtavaa, keikkaa pukkaa ja mielialani nousee! Ei tee hyvää olla yksin kokoajan Helsingin keskustassa, alkaa ahdistaa. Rakastan tehdä keikkoja ja samalla nähdä ihania paikkoja ympäri Suomea! :) Sää on vain kuin syksyllä ja luntakin sataa välillä, kamalat ilmat hyi! Kohta etelään kuitenkin äitini kanssa

      • Huvin vuoksi

        On tärkeää tehdä työtä mistä tykkää, viis kannattavuudesta ja hyödyllisyydestä.


      • Tuksu photosoppaa

        Tuksu 2.7. ”Kaikki oikeudet käyttää tätä kuvaa mm. julisteissa ja mainoksissa! Ottakaa esim. ravintolakeikoille mainoksiin käyttöön tätä kuvaa!” http://i.imgur.com/kHJysph.jpg


    • Uskonnon häpäisyä!

      Jaaha, ja Tuksu laulaa hengellisiä tissit ja perse paljaana kännipäissään.

      • Gospel-Tuksu

        Gospelia kuulijoiden ratoksi. Tuksu Facessa 3.7. aamuyöllä: ”Olen Jumalan suojeluksessa, vaikka osa ihmisistä minua vihaisikin ja pilkkaisikin. Julia on myös kanssani suojelusenkelinäni. Rauhallisia unia kaikille ja amen. Rukoilen joka ilta, Jumala pystyy tekemään suuria ihmeitä ja elämä voi muuttua ihan pienessä hetkessä.”


    • Mainostamista

      Näköjään räkälät mainostavat näillä sivuilla ILMAISEKSI kuppiloitaan.

      • Ahkerat kirjoittajat

        Eivät räkälät mainosta; kyse on Tuksun keikka-asioiden koostamisesta yhteen ketjuun palstan lukijoiden toimesta. Näinpä on helpompi löytää asiat ja arvioida niitä. Samalla näkyy pätkä teeman aikajanaa.


    • La 5.7.

      "Hotelli Disco Bar Ilomantsi. La Erja Koriseva esiintyy ja Johanna Tukiainen juontaa/jakaa nimmareita. Tervetuloa rakkaat ihmiset :)" http://www.hotelliilomantsi.com/default/

      (Ilmoitus Sanomalehti Karjalaisessa).

    • Lopetti Ketpinorin

      Nyt on koko heinäkuun sellainen seksihelle, että tuleekohan Tuksun keikkailuista mitään.

      • Seksihelle jatkuu

        Niin, aivan totta: hellettä riittää vieläkin.
        Mutta Rovaniemen ja Tornion keikat Tuksu jaksoi hoitaa.


    • Valdemari 18.7.

      Ravintola Valdemari tiedottaa:

      ”Pe 18.7 Sika Juhlat. Ehdottomasti "kesän tirisevin kattaus" luvassa!!! MM. Tauski, Johanna Tukiainen, Niko Saarinen, Erik Eerikäinen, Janne Hurme ja tanssitytöt!! Karaoke” http://www.valdemari.fi/index.php/ohjelmakalenteri-2

      • ROI 18.7.

      • YHteiskuvassa

      • Tuksu ja Penna

    • Keikkakalenteri

      Keikkakalenteri, kesä 2014 (päivitetty 11.7.):

      * Pe 18.7. Ravintola Valdemari, Rovaniemi
      * La 19.7. Twin City Festivals, Tornio
      * Pe 8.8. Yllätysten yö, Hämeenlinnan Elomessut.

      • Dolls Paxut

      • Leopardikuosi

      • Palleriina lavalla

      • Kesämekossa

      • Valkea muovituoli

      • Takaviistosta

      • Tiivistelmä

        Tiivistelmä Dolls Korporaation lapinrundista P. Pennan blogin mukaan:

        - Penna oli myöhästyä junasta pe-aamulla (18.7.), mutta ehti nipin napin.

        - lentokentällä koko Dolls-joukkue – Tukinainen, Kalinainen, Penna – oli aamuyhdeksän kantturoissa, siis 3 tuntia ennen Rovaniemen lennon lähtöaikaa.

        - siitä huolimatta myöhästyminen koneesta oli lähellä, ja lähtöportille joukkue juoksi ”last call” –kuulutukset korvissaan.

        - Rovaniemen kentältä tollukat siirtyivät vuokra-autolla Pohjanhovi-hotellille.
        - Tuksu ja Penna majoittuivat samaan huoneeseen, Kalinainen omaansa.
        - keikkaa ennen Tuksun hiukset laitettiin kiharoille Hair & Make-Up Studio Isbessä, ja Penna kävi sillä välin ostamassa baby pink -sävyiset alusvaatteet, kosmetiikkaa sekä koirille virikkeitä ja ruokaa.

        - Rovaniemen show pe 18.7. meni plörinäksi, kun Penna unohti oman koreografiansa muuvit, ja ravintolan laitteistolla ei pystytty soittamaan vioittuneita tiedostoja, jotka olisivat olleet kappaleet Apinamies ja Hei Johanna.

        - 19.7. aamulla pakattiin tavarat ja mentiin autolla Tornioon; siellä showta valmisteltiin iltapäivän kuluessa eilisestä opiksi ottaen.

        - Ravintola Umpitunnelissa syötiin poropizzat, ja sen jälkeen laittauduttiin showta varten.

        - ”Show sujuikin täydellisesti ja tällä kertaa muistin koreografiani alusta loppuun saakka täysin.”

        - loppuyö meni festivaalialueen terassilla ja discon tunnelmissa.

        - lennot siirrettiin maanantaille (21.7.), otettiin uudet huoneet hotellista ja jäätiin Rovaniemelle viettämään vapaa-aikaa sunnuntaiksi (20.7.).

        - Jätkänkynttilä-sillan läheisyydessä olevalla uimarannalla uitiin ja otettiin aurinkoa koirien kanssa.

        - illan tullen koirat heivattiin hotellihuoneeseen, ja kolmikko meni Rovaniemen pääkadun terassille juomaan sangriaa, jota tarjoiltiin saunakiuluissa.

        - iltapala syötiin Ravintola Monterosassa: ”Söimme poroa eri muodoissa lisukkeineen ja tuon aterian kera nautimme lasilliset todella hyvänmakuista pehmeää punaviiniä.”

        - sen jälkeen käytiin laulamassa karaokea ravintola Roy Clubilla.

        Penna ei maininnut tästä episodista mitään – häntä taitaa hävettää!! -, Hymy raportoi 18.7.: ”Tuksu Rovaniemen-keikalla: Poliisi paikalle!”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksu-rovaniemen-keikalla-poliisi-paikalle


    • Päivitys 21.7.
      • Keikka-avustaja

        P. Penna osallistuu Hämeenlinnan keikalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1372
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      91
      887
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      803
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe