On se kumma, että 9000 asukkaan pitäjässä pitää olla vain yksi verotoimisto. Helevetin pikkunen ja hikinen koppi, jonne ei koskaan pääse. Oon monta viikkoa yrittäny päästä sinne vaan ei, saatana ku se ovi on aina kiinni. Verotoimisto auki 3 tuntia viikossa ja asukkaita on 9000. VOI VITTU ETTÄ MINÄ KUMMASTELEN TÄTÄ HOMMAA. SAATANA MÄ EN ALA KOHTA ENÄÄ MILLEKKÄÄN VEROJEN KANS JUMALAUTA. Perkele, tästä lähtien minä en paljo verohommista piittaa, saatana ku ei luukulle pääse nii saa olla perkele.
VEROTOIMISTO
9
1419
Vastaukset
- edistystä
Pitäisi verotoimistonkin laittaa ajanvarausmahdollisuus, niin ei tarvis turhaan kulkea jonottamassa. Labraankin voi varata ajan , niin miksi ei verotoimistoonkin.Hopi, hopi virkailijat ja päättäjät.
- huoh,
etkö tiedä että elämme 2000-lukua...(jopa täällä sumppisalmella:D)kaikki kyseiseen laitokseen liittyvät asia voi hoitaa netissä ja jos ei ole omaa niin esim. kirjastossa homma hoituu
- Vero-opas
Kainuun verotoimisto
Suomussalmen toimipiste
Postiosoite: PL 14, 89601 Suomussalmi
Käyntiosoite: Kauppakatu 5, Suomussalmi
Puhelinvaihde: 020 612 000
Faksi: 020 613 4740
avoinna tiistaisin klo 9–15
kesäaukiolo kesä- ja elokuussa tiistaisin klo 9–12, heinäkuu suljettu
Aukioloaikojen ulkopuolella asiakirjat voi jättää toimipisteen postilaatikkoon. - RAAKUN KATSOJA
Täälle ne älykääpiöt viittailee että mene kirjastoon ja lainaa sieltä Päätaloa,kun
kaikki eivät sitä nettiä nimittäin osaa käyttää. On tämä verotoimisto kohtelu jo nau
rettavuuden rajoilla. Kyllä verot kelpaa myös niiltä jotka eivät nettiä osaa käyttää.
Parannusta kaivataan. Muka nettikansaa. Höpö höpö. Tyhmyyttä. - lohdutukseksi
Älähän hättäile, Kajaaninkin verotoimistossa virkailijat juttelivat toimistonsa olevan lakkautettavien listalla, kun on se netti!
Lopettakaa työn teko, hävittäkää omaisuutenne ja menkää KELAn luukulle (jos sekin ei mene nettiin!), siellä asiat hoituu kokoomuskepulaiseen tapaan. - En tiedä?
Entä kun on kotitalousvähennys joka pitäisi lisätä heti, netissä pystyyköhän lisäämään?
- ujh569
Valitettavasti ei pysty. Netissä ei voi korjailla mitään..
- köyhä
verottajaa ei kannata vaivata turhaan. ainoastaan vähennuksillä
puhtaana käteen vain kaikki niin pärjää parhaiten - Iloinen veronmaksaja
Köyhälle vastineeksi. Mene sitten omilla rahoilla myös sairaalaan, jos sairastut. Hoidata hampaat yksityisellä, jos sellaiset sattuu olemaan. Älä käytä teitä, vaan kulje polkuja. Älä kutsu poliisia, jos olisi tarvis. Jos sattuu sairauskohtaus, niin jätä ambulanssi tilaamatta. Tulipalon voit sammuttaa vaikka ihan itse. Kirjastossa ei myöskään kannata vierailla....Kaikki edelläolevat ovat verorahoilla tuotettuja palveluja ja tässä on vain murto-osa lueteltuna, niistä palveluista, joita sinäkin ressukka käytät.
Olet siis todellinen SIIPIVEIKKO!
Itse maksan veroni ihan mielelläni, vaikka niitä vuositasolla kertyykin useita kymmeinä tuhanisa. Tämä siksi, että tiedän saavani yhteiskunnan tuottamat palvelut ja suurimman osan niistä ihan ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436