VEROTOIMISTO

MULLE PIISAA NYT

On se kumma, että 9000 asukkaan pitäjässä pitää olla vain yksi verotoimisto. Helevetin pikkunen ja hikinen koppi, jonne ei koskaan pääse. Oon monta viikkoa yrittäny päästä sinne vaan ei, saatana ku se ovi on aina kiinni. Verotoimisto auki 3 tuntia viikossa ja asukkaita on 9000. VOI VITTU ETTÄ MINÄ KUMMASTELEN TÄTÄ HOMMAA. SAATANA MÄ EN ALA KOHTA ENÄÄ MILLEKKÄÄN VEROJEN KANS JUMALAUTA. Perkele, tästä lähtien minä en paljo verohommista piittaa, saatana ku ei luukulle pääse nii saa olla perkele.

9

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edistystä

      Pitäisi verotoimistonkin laittaa ajanvarausmahdollisuus, niin ei tarvis turhaan kulkea jonottamassa. Labraankin voi varata ajan , niin miksi ei verotoimistoonkin.Hopi, hopi virkailijat ja päättäjät.

    • huoh,

      etkö tiedä että elämme 2000-lukua...(jopa täällä sumppisalmella:D)kaikki kyseiseen laitokseen liittyvät asia voi hoitaa netissä ja jos ei ole omaa niin esim. kirjastossa homma hoituu

    • Vero-opas

      Kainuun verotoimisto
      Suomussalmen toimipiste
      Postiosoite: PL 14, 89601 Suomussalmi
      Käyntiosoite: Kauppakatu 5, Suomussalmi
      Puhelinvaihde: 020 612 000
      Faksi: 020 613 4740

      avoinna tiistaisin klo 9–15
      kesäaukiolo kesä- ja elokuussa tiistaisin klo 9–12, heinäkuu suljettu
      Aukioloaikojen ulkopuolella asiakirjat voi jättää toimipisteen postilaatikkoon.

    • RAAKUN KATSOJA

      Täälle ne älykääpiöt viittailee että mene kirjastoon ja lainaa sieltä Päätaloa,kun
      kaikki eivät sitä nettiä nimittäin osaa käyttää. On tämä verotoimisto kohtelu jo nau
      rettavuuden rajoilla. Kyllä verot kelpaa myös niiltä jotka eivät nettiä osaa käyttää.
      Parannusta kaivataan. Muka nettikansaa. Höpö höpö. Tyhmyyttä.

    • lohdutukseksi

      Älähän hättäile, Kajaaninkin verotoimistossa virkailijat juttelivat toimistonsa olevan lakkautettavien listalla, kun on se netti!
      Lopettakaa työn teko, hävittäkää omaisuutenne ja menkää KELAn luukulle (jos sekin ei mene nettiin!), siellä asiat hoituu kokoomuskepulaiseen tapaan.

    • En tiedä?

      Entä kun on kotitalousvähennys joka pitäisi lisätä heti, netissä pystyyköhän lisäämään?

      • ujh569

        Valitettavasti ei pysty. Netissä ei voi korjailla mitään..


    • köyhä

      verottajaa ei kannata vaivata turhaan. ainoastaan vähennuksillä

      puhtaana käteen vain kaikki niin pärjää parhaiten

    • Iloinen veronmaksaja

      Köyhälle vastineeksi. Mene sitten omilla rahoilla myös sairaalaan, jos sairastut. Hoidata hampaat yksityisellä, jos sellaiset sattuu olemaan. Älä käytä teitä, vaan kulje polkuja. Älä kutsu poliisia, jos olisi tarvis. Jos sattuu sairauskohtaus, niin jätä ambulanssi tilaamatta. Tulipalon voit sammuttaa vaikka ihan itse. Kirjastossa ei myöskään kannata vierailla....Kaikki edelläolevat ovat verorahoilla tuotettuja palveluja ja tässä on vain murto-osa lueteltuna, niistä palveluista, joita sinäkin ressukka käytät.

      Olet siis todellinen SIIPIVEIKKO!

      Itse maksan veroni ihan mielelläni, vaikka niitä vuositasolla kertyykin useita kymmeinä tuhanisa. Tämä siksi, että tiedän saavani yhteiskunnan tuottamat palvelut ja suurimman osan niistä ihan ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe