Tarvike meidän edes tavata enää?

Anything goes.

Mitä sanot? Olet ihastunut toiseen, muuta mielessä. Tarvitseeko mitään enää selvittää? Mietin vain.

30

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      Siis tarviiko. Penteleen telstinsyöttö...

    • sivullisen huom

      Ilman muuta kannattaa

    • ei enää ikinä

      Ei tarvitse. Rakastan sua liikaa ja ihan oikeasti, toisin kuin sä. Sulle kaikki oli kevyttä läppää.

      • ap.

        Haukut väärää puuta. Et ole se, jolle kysymyksen osoitin. Yllättäin..


      • Selvänäkijä?
        ap. kirjoitti:

        Haukut väärää puuta. Et ole se, jolle kysymyksen osoitin. Yllättäin..

        En mä hauku. Mistäs tiedät kuka mä oon? Väärä tai oikea?


      • ap.
        Selvänäkijä? kirjoitti:

        En mä hauku. Mistäs tiedät kuka mä oon? Väärä tai oikea?

        No voit tietty olla se jolle viestin osoitin, mutta silloin vastasit mielessäsi toiselle. Edes hän ei ole niin hullu, että puhuisi mistään kevyestä läpästä meidän tapauksessa. Ja tämä on fakta.


      • uyyggfhgkjlkö
        ap. kirjoitti:

        No voit tietty olla se jolle viestin osoitin, mutta silloin vastasit mielessäsi toiselle. Edes hän ei ole niin hullu, että puhuisi mistään kevyestä läpästä meidän tapauksessa. Ja tämä on fakta.

        "Edes hän ei ole niin hullu"? "Edes hän"? :DD Sulla enemmänki noita hulluja, enemmän hulluja ja vähemmän hulluja, mut edes hän ei ole niiiiiiiin hullu sentäs et ei ottais sua hullulaumoines tosissaan??? XDDDDD


    • haloo vaan

      Kuten jo alunperin annoin ymmärtää: kaverisuhteet on tervetulleita, muusta ei ollut koskaan puhetta. Jos rakentelit mielessäsi jotain muuta, niin olen pahoillani. Koko ajan olen kohdellut sinua pelkkänä kaverina ja toivonut sinulta samaa. Jos et pysty pelkkään kaveruuteen niin sitten on parempi jättää kokonaan näkemättä.

      • ap.

        Nope. Ei ole ap:n tapaus.


    • tuskinpa vaan

      Kellepä elämä on pelkkää läppää, tuskin monellekaan?

      • riippuu mistä roikkuu

        Hulluttelukin joskus mukavaa. Luuleekohan joku varattu tai varaamaton jotain liikoja. Ei nappaa voit olla ihan huoleti. Minä en roiku ja ilmaisen tunteeni aina.


    • Oikea Tosimies71

      Pidän silmäni auki, mutta mikäli sinä minut haluat niin en epäröi sanoa kyllä. Sen jälkeen en muita vilkuile!:-)

    • k<3n

      Mä ainakin oon ihastunu vaan yhteen mut pilasin kaiken :(

    • M.... Mies

      Aina asiat pitää selvittää oli tilanne mikä vain.
      Elämä on täynnä yllätyksiä ja koskaan ei voi tietää mitenkä asiat menevät.

      Se on tämän mielipide. :)

    • tarvii

      Eee

    • ei tarvi

      jatkoaika.

      • ap.

        No mä menen eteenpäin.


    • Vastata.

      En osaa

    • oliko tää

      niin että tiedät toisella olevan toinen kiinnostuksen kohde? vai onko tää nyt niin että olet vain pitkittänyt tätä hommaa jotta se toinen alkaisi kyllästyä ja joutuisi mahdollisimman kiusalliseen tilanteeseen? alkaisi rukoilla sinulta sitä viimeistä niittiä? jotta saisit leikkiä jumalaa?

      • ap.

        Ei. On hyvin mahdollista, että hänellä on uusi ihastus. Levoton kun on ja jutut alle vesirajan... En ole pitkittänyt. En vain usko, että hän on kiinnostunut minusta enää. Lisäksi ole tehnyt osani polttaakseni sillat. On paljon mahdollista, että hän ei halua puhua asiasta.


      • ei vaan mee
        ap. kirjoitti:

        Ei. On hyvin mahdollista, että hänellä on uusi ihastus. Levoton kun on ja jutut alle vesirajan... En ole pitkittänyt. En vain usko, että hän on kiinnostunut minusta enää. Lisäksi ole tehnyt osani polttaakseni sillat. On paljon mahdollista, että hän ei halua puhua asiasta.

        mun kaaliin että ihmiset jotka toisiaan rakastavat jatkaisivat tälläistä peliä. millä perusteella et usko että hän ei ole enää kiinnostunut? siksikö että aikaa on mennyt niin kauan? ettäkö itse olet ollut täysin avuton koko sen ajan?


      • ap.
        ei vaan mee kirjoitti:

        mun kaaliin että ihmiset jotka toisiaan rakastavat jatkaisivat tälläistä peliä. millä perusteella et usko että hän ei ole enää kiinnostunut? siksikö että aikaa on mennyt niin kauan? ettäkö itse olet ollut täysin avuton koko sen ajan?

        No kaipa hän olisi sanonut jotain, jos olisi. Öö. Vai onko muita vaihtoehtoja? En lue ajatuksia.


      • Eikö vaan? :)
        ap. kirjoitti:

        Ei. On hyvin mahdollista, että hänellä on uusi ihastus. Levoton kun on ja jutut alle vesirajan... En ole pitkittänyt. En vain usko, että hän on kiinnostunut minusta enää. Lisäksi ole tehnyt osani polttaakseni sillat. On paljon mahdollista, että hän ei halua puhua asiasta.

        Jos on sillat polttanut niin aloitus keskusteluun ja siltojen rakentamiseen pitää tulla sinulta. Se voi olla vaikka iloinen tervehdys ja kysymys toiselle. :)

        Et voi olettaa että toinen olisi se aloitteellinen jos sinä olet sen sillan polttanut.
        Toinen suurella todennäköisyydellä olettaa että sinä et halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä ja siksi ei sano mitään.

        Pitää olla vähän logiikkaa mukana ja ystävällinen iloinen asenne niin aukaiset suurimmatkin solmut ja korjaat sen poltentun siltasi.


      • ap.
        Eikö vaan? :) kirjoitti:

        Jos on sillat polttanut niin aloitus keskusteluun ja siltojen rakentamiseen pitää tulla sinulta. Se voi olla vaikka iloinen tervehdys ja kysymys toiselle. :)

        Et voi olettaa että toinen olisi se aloitteellinen jos sinä olet sen sillan polttanut.
        Toinen suurella todennäköisyydellä olettaa että sinä et halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä ja siksi ei sano mitään.

        Pitää olla vähän logiikkaa mukana ja ystävällinen iloinen asenne niin aukaiset suurimmatkin solmut ja korjaat sen poltentun siltasi.

        No olen avannut keskusteluyhteyden ja tehnyt voitavani. Jos ei ole sen vertaa tapoja, että vastaa kysymykseen, saa minun puolesta olla rauhassa.


    • 1+5

      Mistä te oikein puhutte?

    • valmista ja kovaa.

      Kyllä ehdottomasti! Puhuit niin tuhmia ettäolen aivan.

    • kjhlkjmkmkj

      Sä se olit joka unohit, hylkäsit niin että pläts. Sulla sitä kiinnostusta toisiin on ollu kaksin verroin. Tai kolmin...kymmenin :D Mä rakastanu koko ajan tasasen tylsästi. Eikä se ihan heti lopu. Mutta kun ei tuu mitään, ei tuu. Uskon ettei meitä ole enää olemassa toisillemme. Fyysisesti. Henkisesti vähä toista. Oot mielessäni heti ku herään ja viimesenä ennen ku nukahdan. Tulet uniinki. Näin se on ollu...kauan. Vituttaaaaa.

    • Olet petturi

      Ei varmaankaan tarvitse enää tavata.Sinulla on taas joku uusi kiikarissa niin kuin tapanasi on.

    • Ei meidän tarvitse

      Tavata, jos se tuntuu sinusta pahalta ja et halua.
      Parempi niin.

      • ap.

        Ajattelen samoin hänestä. Parempi ettei tavata, jos tuntuu pahalta. Turhaa sitä enää toisiamme kiusaamaan. Onhan nyt kesä ja lomat. Eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      62
      6668
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      77
      6248
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3262
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1223
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1212
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1063
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      214
      991
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      883
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      861
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      833
    Aihe