Kokkolan huonoin/paras palvelija? KUKA?

Kiinnostunut

Kertokaapas mielipiteenne, kuka on Kokkolan paras/huonoin asiakaspalvelija? Kaupat/ravintolat jne...

77

15183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miguel

      Ehdottomasti tämän liikkeen Camilla, joka 100%:n antaumuksella palvelee ja neuvoo asiakasta. Kiitos!

      • Coude ja Maude

        Onko tää Camilla se nuorinainen?

        Jos niin on se mukava, mut varokaa.

        Jos ostatte kännyn niin se nuori misu myy mukaan myös yleiskoneen tai muuta vastaavaa. Tehomyyjä kai sit.


      • Asiakaspalvelussa itsekin

        Ihmettelen suuresti, mikä ihmeen tarve ihmisillä on herjata joka asiasta!!! Sinä joka tuon edellisen kirjoitit: onko se faktaa vai fiktiota? Taidat olla katkera jostakin...?!Saanut kenties kyseiseltä tytöltä pakit? Vai onko hän suorastaan särkenyt sydämmesi?!
        Asiakaspalvelu ei ole mikään helppo ammatti, vaikka se siltä saattaa vaikuttaa. Suosittelisin että kokeilisitte kyseistä ammattia ennenkun ilmaisette mielipiteenne!


    • Karavaanari

      Autio Caravanin Juha on aina positiivinen ja lisäksi erittäin ystävällinen asiakaspalvelija

    • Janne

      Kyllä mielestäni kokkotelissä olen saanut parhaan palvelun, niiltä kahdelta tytöltä Hanna ja hmmm.. empäs muista toista.

      • Puhelimen vaihtanut

        Tässä taannoin kun puhelimeni uuteen vaihdoin, niin oli todella kiva katsoa sitä palvelualtista ja hymyilevää Hannaa.

        Asioin taatusti uudelleen kun Puhelimen vaihto tai liittymän avaus tullee ajan kohtaiseksi.


    • "ei ole"

      Haloselta, naisten osastolta. Haukutaan lähes päin naamaa asiakasta väärän malliseksi, ei kuunnella mitä haluaa jne. Sen siitä saa, kun ei puhu ruotsia, eikä käytä turkkia !

      • man

        Olen saman huomannut. Toivoinkin, että kun Åström loppui, niin olisi henkilökuntakin vaihtunut kokonaan tai ainakin suurimmaksi osaksi. Johtaja taas siellä on huipputyyppi kuulemma...


      • Yksinäinen kirppari
        man kirjoitti:

        Olen saman huomannut. Toivoinkin, että kun Åström loppui, niin olisi henkilökuntakin vaihtunut kokonaan tai ainakin suurimmaksi osaksi. Johtaja taas siellä on huipputyyppi kuulemma...

        Ei ole kauan kun joku kyseli tätä parasta palvelua, niin silloinkin oli Halonen ihan miinuksilla. Ikävää... Ei muuten ole kyseisellä liikkeellä edes web-sivustoa... Yritys ilman web-sivustoa nykyaikana ei herätä mitään luottamusta. Kannattaa kai kiertää kaukaa.


      • vasvavasva
        man kirjoitti:

        Olen saman huomannut. Toivoinkin, että kun Åström loppui, niin olisi henkilökuntakin vaihtunut kokonaan tai ainakin suurimmaksi osaksi. Johtaja taas siellä on huipputyyppi kuulemma...

        En Halosella ees ikinä käynyt. Viimeksi kävin siellä kun kaupan nimi oli tuo Åström!


      • tgeefd
        Yksinäinen kirppari kirjoitti:

        Ei ole kauan kun joku kyseli tätä parasta palvelua, niin silloinkin oli Halonen ihan miinuksilla. Ikävää... Ei muuten ole kyseisellä liikkeellä edes web-sivustoa... Yritys ilman web-sivustoa nykyaikana ei herätä mitään luottamusta. Kannattaa kai kiertää kaukaa.

        Åström nykyinen Halonen surkeinta asiakaspalvelua mitä oon koskaan saannu. Ei kuunnella mitä asiakas haluaa, asiakas haluaa aina väärän väristä tai kokosta. Väärään vuodeaikaan mennää kyselemään vääriä vaatteita. Asiakakkaan omia vaatteita arvostellaa.

        Mutta pakko siellä on käydä ko siellä on parhaat takit mitä kokkolasta saa.


    • Ulpu

      Kokkolan kaupungin lanamies Erkki on paras.Se ei lykkää toisten pihoille lumia!

      • Hemuli

        Ei kai vaan oo sama lanaukko joka tukkii Tehtaankadun kiinteistöjen sisäänajo rampit joka perhanan lumimyräkän jälkeen? Mitä hyvää siinä kiusantekijässä on jos on sama Erkki?


    • kiitos

      Menkääs sittarin lihatiskille, niin sieltä löytyy semmonen isovaalee josta todella voi käyttää asiakaspalvelija nimitystä :) IHANA!

      • Hyvää viikonloppua!

        aivan!! Tarja on Kokkolan paras palvelija. Cittarissa on muutenkin hyvä palvelu!!


    • Asiakas

      Satumaan kukkakaupassa on tosi hyvää palvelua!!!


      Huonoa palvelua sitä vastoin olen saanut eräässä huoltoliikeessä kun korjautin cd-soitintani.

      Jouduin ulos laitteeni kanssa, kera huudon: "tämä ei ole mikään huutokauppaa"Hae palvelut muualta jos ei palvelu kelpaa!! Uskomatonta vai mitä ?

      Näin Kokkolassa 20.9.04. Miten muualla?

    • Coude ja Maude

      Kasarissa on mukavaa palvelua.

      Tosi ystävällinen on se yksi hoikka nuori blondi tyttö siinä kassalla.
      Valitettavasti nimeä emme tunne.

      Kasarin lihatiski on paras.

      • asiakas

        siis kasarissahan on aivan uskomattoman hyvää palvelua! paitsi se vihaisen näköinen vanhempi naishenkilö kassalla. kaikki muut on loistavia. itse voin sanoa että vaikka hinnat ei ole kaikkein edullisempia asioin lähes aina kasarissa ihan vaan niiden loistavan näköisten ja ystävällisten parikymppisten kassatyttöjen takia. pitäis joskus oikein ruusuja viedä, mutta voisivat luulla mua joksku vanhaks likaiseks sedäks joka yrittää iskeä niitä...


      • Asiakas

        Yes. Kasarin lihatiskillä on iloisen oloista porukkaa. Kiva tehdä ostoksia kun on myyjilläkin kivaa.


    • kaktus

      kerran eräs myyjä alkoi huutaa minulle täyttä kurkkua! vieläkin on paha mieli...

    • Nörde

      K-data siinä martzianon vieressä niin siellä on mukava ja asiansa osaava myyjä se kalju hemmmo

    • aki

      Ouluntien kioskissa se äijä joka on hauasta lomilla hajusta päätellen

    • miguel

      Palvelu on tosi huono kyseisessä autoliikkeessä. Onko kokemuksia. Auton osto kun on niin intiimi ja perhekeskeinen hankinta. Sit ku näet sopivan näköisen auton ja haluat sitä koeajaa, niin MYYJÄ TUPPAA MUKAAN. Näin mulle on käynyt jo kaksi kertaa. No mitä siitä seurasi? Vaimoni arasteli kokeilla eikä sit voinut koeajaa koko autoa. Siis meni pieleen se koeajo. Minä sit siinä, että katellaan kunnolla tämä pirssi ympäriinsä, mut vaimo sanoi, että antaa olla... Ostettiin sit vastaava auto toisesta liikkeestä. Tulee sellanen tunne, että luulevatko he, että tottakai, varastamaanhan tänne on tultu, eikä autoa ostamaan. TOSI TÖRKEÄTÄ. En suosittele kenellekään jos käytäntö ei muutu. Onneksi kokkolalaisissa liikkeissä on hyviä vaihtoautoja muuallakin.

      • Ford Mies

        Itse olen saanut mielestäni todella hyvää palvelua Auto Johnsonilla. Sain auton koeajoon päiväksi, auto oli toki käytetty, mutta varsin kallis ! Myyjä ei tupannut itseään mukaan päin vastoin.

        Kun liikkestä ostamani auto on ollut huollossa niin olen saanut siksi aikaa , muutamaksi tunniksi käyttööni ihan uuden mazdan!!Tämä se on palvelua minun mielestä.

        Itse olen erittäin tyytyväinen Auto-Johnsonin palveluun.


      • Terho

        Annatko sinä omaa autoasi ventovieraille??Autoliikkeillä on kaskovakuutus joka vaatii myyjän mukanaoloa! Aivan oikein myyjä teki ,kun lähti mukaan!Jos vaimosi ei osaa ajaa,ehdoitan talviharjoittelua vanhalla autolla.Tulee meinaan kolari halvemmaksi!!


      • Lada
        Ford Mies kirjoitti:

        Itse olen saanut mielestäni todella hyvää palvelua Auto Johnsonilla. Sain auton koeajoon päiväksi, auto oli toki käytetty, mutta varsin kallis ! Myyjä ei tupannut itseään mukaan päin vastoin.

        Kun liikkestä ostamani auto on ollut huollossa niin olen saanut siksi aikaa , muutamaksi tunniksi käyttööni ihan uuden mazdan!!Tämä se on palvelua minun mielestä.

        Itse olen erittäin tyytyväinen Auto-Johnsonin palveluun.

        Jep,harva myyjä lähtee päiväks koeajoille.Että näin....


      • gfdsg

        Johnsoni on tunnettu kusipää, oon korjannu monesti sen autoja niin aina pätemässä ja määräämässä


    • Hyihyi

      INSTRUMENTARIUM. "Palvelu" ihan surkeeta, sama juttu kuin Halosella eli jos et näytä päällepäin rikkaalle, et sinne ole tervetullut. On myös sattunut niin, että kun kotiin tulee mainoslehti, niin silti kauppa väittää, ettei sellasta tarjousta ole olemassakaan ! Onneks kokkolassa on parempiakin rillikauppoja, joissa tajutaan, ettei raha aina näy päällepäin.

      • kata

        Eurokankaassa olen huomannut saman, että jos ei ole kunnon kuteet päällä, niin palvelua et saa. Tämä on useaan otteeseen huomattu. Harmi kun siellä on joskus ihan kivoja kankaita, mutta periaatteestakaan en sieltä enää mitän osta. Enhän voisikaan kun kukaan ei palvele. Onhan se täällä oikeastaan ihan sama mihin menet, niin asiakaspalevlu ei ole samaa laatua, mitä etelään mennessä.


      • Irmeli
        kata kirjoitti:

        Eurokankaassa olen huomannut saman, että jos ei ole kunnon kuteet päällä, niin palvelua et saa. Tämä on useaan otteeseen huomattu. Harmi kun siellä on joskus ihan kivoja kankaita, mutta periaatteestakaan en sieltä enää mitän osta. Enhän voisikaan kun kukaan ei palvele. Onhan se täällä oikeastaan ihan sama mihin menet, niin asiakaspalevlu ei ole samaa laatua, mitä etelään mennessä.

        Pitkänsillankadulla on myös Pala Tupa kangaskauppa,siellä on aina iloista ja asiakasystävällistä palvelua.Siellä on mukava jutustella,varsinkin punertavahiuksinen rouva on hyvä myyjä!


      • kankaaton
        kata kirjoitti:

        Eurokankaassa olen huomannut saman, että jos ei ole kunnon kuteet päällä, niin palvelua et saa. Tämä on useaan otteeseen huomattu. Harmi kun siellä on joskus ihan kivoja kankaita, mutta periaatteestakaan en sieltä enää mitän osta. Enhän voisikaan kun kukaan ei palvele. Onhan se täällä oikeastaan ihan sama mihin menet, niin asiakaspalevlu ei ole samaa laatua, mitä etelään mennessä.

        Ilman palvelua eurokankaassa jää myös, jos sattuu olemaan nuori.


      • Todellakin entinen asiakas!
        kankaaton kirjoitti:

        Ilman palvelua eurokankaassa jää myös, jos sattuu olemaan nuori.

        Eurokankaassa olen yrittänyt asioida pariin otteeseen. Nämä iäkkäämmät naiset ovat todella töykeitä. Nuoremmille tosin haluan lausua kiitoksen ystävällisestä palvelusta.


    • Asiakas

      Mariankadun Sparissa on se vanhempi kassanainen. Ei hän huono asiakaspalvelija ole, mutta ihan huvittaa, kun se on sen näköinen, kuin juuri nukahtaisi työnsä ääreen:)

      • entinen asiakas

        Asiakaspalvelu on Hannun lähtemisen jälkeen laskenut kuin lehmän häntä, uudet omistajat ovat nyrpeitä kuin mitkä.


      • Mattinen
        entinen asiakas kirjoitti:

        Asiakaspalvelu on Hannun lähtemisen jälkeen laskenut kuin lehmän häntä, uudet omistajat ovat nyrpeitä kuin mitkä.

        Palautetta pitää antaa kauppiaalle.Kyllä se hymyilee asiakaspaon edessä!


      • Edelleen asiakas

        Olen ikäni asioinnut centerissä ja jokaisessa omistajassa on aina hyvät ja huonot puolet... Hannun ja Sirkan aikana ei tapahtunut yhtään mitään uudistuksia mutta nyt uusien kauppiaiden aikaan on tullut paljon uudistuksia ja pelkästään hyviä. Esim. muutama viikko sitten haluamani pihvit oli lopussa mutta omistaja teki niitä. Tämä jos joku on hyvää asiakaspalvelua.


    • Long Drink

      Callen portieerit voisivat hiukka kohentaa asiakaspalveluasennettaan. Toivomisen varaa on!Kuitenkin Sokos Hotel ketjun paikka!

    • asiakas..

      Koivuhaan siwa... voi jeesus mikä paikka!!!!
      Siellä nämä pari myyjää on kyl niiiin väärällä alalla kun vaan voi olla!!!!! Itse "pääjehu", tämä yksi vähä isompi nainen, ja joku 40 kymppinen jolla vähä kihartavat hiukset...Kaikki ne pois ammatista!!! Ite muuttanu Kokkolaan/koivuhakaan kesällä ku koulu alko täällä, ja kyl näistä 3 olen saanut niin huonon kuvan... Joku vaalea hiuksinen nainen siellä on kanssa töissä, ihan blondi ja lasit, se on nyt ainut joka on oikeella alalla..!! Kiitokset hänelle... Saleen menen jos tää vaalee ei ole kassalla..

      • Kokenut

        Joo ja koivuhaan siwassa palvelee Anneli tumma tukkanen eukko jolla silmälasit. Hän kyllä varmasti katsoo tarkkaan mitä postia haet. Niin epä ammattimaista käytöstä!!!!


      • läpeensä tytöt

        kiitoksia kovasti.kyseinen "vaalea tukkainen nainen" on rakas äitimme....


      • Aimo
        läpeensä tytöt kirjoitti:

        kiitoksia kovasti.kyseinen "vaalea tukkainen nainen" on rakas äitimme....

        äidillenne palautetta, että on olemassa juttu nimeltä ASIAKASPALVELU!!


    • Adele_

      Surkein on tämä yks tantta joka on Mittamekossa töissä,aina nyrpee ku sitruunaa imeskellyt,asiakas on idiootti ku tulee häntä häiritsemään kesken päivän.kalliit hinnat,ja asiakasta yritetään huijata.
      Vuokrasimme miehelleni shaketin häitämme varten,ensiksi meinasi tulla väärä liivi, varmasti pelkkä vahinko,mutta kun oikeankokoisia kenkiä ei enää ollut vaikka oltiin varattu jo aikoja sitten etsi se risaisimmat parit mitkä oli "melkein oikeaa kokoa".minä kovana rouvana sanoin etten hyväksy kenkiä,löytyikin sitten vielä yksi pari samankokoisia,ihan uuden näköiset.piti pistää vähän kova kovaa vastaan että saatiin tuloksia.
      sikamaisen kallista ja huonoa palvelua.pyh koko paikalle!

    • nuorehko...

      Paikat joissa palvelussa on parantamisen varaa ovat: Konekeskus, Tepura, ja se yksi kenkäkauppa isolla kadulla jossa aina tullaan tyrkyttämään!! Konekeskuksessa viidentoistaminuutin odotus on hyvin tavallista vaikkei niillä isoilla-äijillä mitään muuta hommaa oiskaan... varsinkin nuorelle väelle joka tulee ostamaan kännykkää ei tahdo esittelijää aina löytyä... Tepuralla ( "sähköliike" Tehtaankadulla Lidliä vastapäätä ) On sama juttu eikä laitteet edestule kuntoon kuukauden aikana...

    • Reppuselkä

      Tänään 27.10.04 kävin Osuuspankin pääkonttorissa asioimassa. Jonotusaika oli pitkä mutta viimein pääsin kassalle. Minua palveli nuorehko todella sympaattinen ja viehättävä nainen. En huomannut katsoa hänen nimeään koska olin niin huumaantunu naisen viehätysvoimasta ja aidosta ystävällisyydestä. Nostin viimiset rahani pois koska en voinu tehdä sitä automaatilta käsin rahan vähyyden vuoksi. Keskustelin tämän kauniin naisen kanssa ostamastani tietokoneesta ja opiskelusta. Oli mukava asioida niin puheliaan, iloisen ja ystävällisen pankkinaisen kanssa.
      Olispa hänenlaisiaan enemmän tässä maailmassa!

      Haluan myös kehua Isonkadun Prest kultasepänliikettä. Sieltä olen aina saanut hyvää palvelua. Firman väki on kohteliasta ja hyväntuulista ja ottaa asiakkaan vakavasti vaikka hän tulisikin liikkeeseen likaisissa työvaatteissa. Samoin tyttökaverini on kehunu kyseistä liikettä useasti.

    • asko asiakas

      hyviä:

      linjuriaseman ärrä (aina ystävällistä)
      kasari (todella hyvähenkisen oloinen työilmapiiri)
      sepon kulta (aina ystävällistä)
      huissman ja corners (kotoisaa)
      pankit (vaikkaki kestää, niin silloin harvoin kun niissä joutuu asioimaan esim. laina yms asialla, niin itse palvelu on hyvin ystävällistä)


      huonoja:

      se kodinkoneliike kallentorilla (en muista nimeä mutta kauheaa tyrkytystä ja kusetetaan minkä keritään kun huomataan että asiakas ei ole oikein kärryillä)
      minimani (järjettömät jonot aina)
      citymarket (järjettömät jonot, hitaat kassat, kalliit hinnat)
      kaikki kokkolan autoliikkeet (suhtautuminen nuorempiin asiakkaisiin todella ynseää. palvelua joutuu hakemaan jos ei ole myyjien tuttu, vaihtoehtoja tosi heikosti, ei mitään syytä ostella autoa kokkolasta)

      • autobaana mussukka

        Usein monta hyvää syytä ostaa auto paikallisesta autoliikkeestä.
        En tiedä mitä palvelua asiakas etsii autoliikkestä, kun faktat auton tiedoista pitää löytyä todisteilla; ja sen perusteella asiakas ostaa auton, eikä sen perusteella millainen ilme autonmyyjällä sattuu olemaan, tai että kuinka paljon asiakkaita on haluamassa palvelua ennen sinua, juuri silloin kun marssit sisään.

        Nuoret ostavat usein halpoja parin tonnin autoja maksimissaan ja tuossa hintaluokassa ei kovin paljoa ole valinnanvaraa Kokkolassa, varsinkaan autoliikkeissä. Niitä kyseleviä kohtaan käyttäydytäänkin sen mukaan.

        Se että palvelua joutuu hakemaan jos ei ole myyjien tuttu, on aivan oikein, koska tuntemattomaa kohtaan käyttäydytään varauksellisesti, annetaan omaa aikaa katsoa paikkoja, koska ei tiedetä millä asialla on. Jokainen osaa avata oman suunsa, jos tarvii tietoa. Monesti tutut juttelevat keskenään, kun on asioita jo takana, joista keskustella, se pitää hyväksyä, eikä vaatia itseä kaikkien edelle.

        Ne voi tulla kyseleen kuulumisia, jos hyppää siihen isoimpaan kalleimpaan, painaa vähän tööttiä ja testaa tereoita!


    • Tiina&Taavetti

      Partuti-Kampaamo Tiina&Taavetti joka myös pitää somistamoa on Kokkolan paras parturi! Tiina on niin mukava ihminen että suosittelen... :D Työkin on hyvää!!

    • Mersu-mies

      Muutama vuosi sitten tarjosin -83 mallin mersun 300 Diesel mallia vaihdossa 50tmk:n autoon.

      Mersu oli hyvässä kunnossa ja ruosteeton ajettu 400tkm, pörssissä halvin vastaava oli 32tmk, mutta tämä ketku tarjosi tyynen rauhallisesti autostani vaihdossa 12tmk.

      Eipä ole sen jälkeen tarvinnu mennä sen äijän juttusille, autokauppoja tekemään.

    • jkl

      Huonoa palvelua saa ainaki siinä kenkäkaupassa lähel mannerheimin aukiota(oisko shoe stop),myyjä yritti väkisin änkeä kengät mun jalkaan vaikka yritin sanoa että ne on liian pienet,sen jälkeen myyjä sano et en osaa laittaa kenkiä jalkaan!! Ei enään oikeen huvita sinne mennä..!!!

      Jim&Jill:ssä on mukavia ja nuoria myyjiä..siel on hyvä palvelu!!

      • kenkäpuristaa...

        olet aivan oikeassa!! siellä kenkäkaupassa tyrkytetään...!! jim&jill:ssä on hyvä palvelu mutta ei siellä taho olla mitään ostettavaa... kaipaisin sinne lisää etenkin poikien vaatteita!!! ja semmoisia mitkä ovat täysin normaaleille ihmisille eikä pikku G:lle :D :D ja kokoja myös!! muuten loistava kauppa!! sisälläkään ei ole niin turkasen kuuma kuin micsissä!!


    • larissa

      Kokkolan Mäntysaaren kirjakaupassa on ehdottomasti Kokkolan paras asiakaspalvelija Eija Tuomaala aina ystävällinen ja asiantuntija.

      • Opiskelija

        Mäntysaaren kirjakaupassa on aina hyvä asioida ja niin myös Pyöräpojissa. Prisma on tympeä paikka.


    • Tiina

      Huono:

      Kallentorin kodinkoneliike, joku tekniset tms. Turhan innokas myyjä, jäi lopulta kusetuksen maku koko hommasta.. Kone toimii kyl moitteetta.


      Hyvä:

      Rolls, maukas hampurilaisateria :)

      Kopun laajakaistamyyjä; Tehtiin sopimus jouluviikolla. Laajakaista kytkettiin jo, (arvioidun 4-6 viikon sijasta), sähköpostit toimi muuten jo samana iltana, (uskalsimme pyytää,, myyjä soitteli perään ja vahvisti asian , eli joulutervehdykset kerkes perille kaikkialle. kiitos!!

    • tekno

      friman britt-mari ja sen isä bror oli parhaita

    • essentials

      Huonoin on expert, paras on minimani.

    • perspekka

      Minimanista oon saanu ihan hyvää palvelua, noin isoksi marketiksi!

    • ärrrrrrä

      Huonoimmat, vois sanoa kaikki ärrät

    • sama se

      Kokkolassa kaikki on niin huonoa, että sen voisi mielellään sahata irti ja hinata sinne ahvenanmaan kylkeen mätänemään.

    • ajatar on foorumissa

      Prismassa ei saa palvelua lainkaan.

      Mahtavaa kun on koko ketju vuodesta 2004 alkaen näkyvissä niin voi todeta ettei mikään ole muuttunut.

    • hepskukkuu

      Hehheh, on joku tonkinut todella vanhoja arkistoja:)

    • HomoKo

      HalpaHallin matias liian täynnä itseään on olevinaan parempi muita, mutta tuskin ikään pillua saanut.

      • kaijaleena

        Terveystalo ilmottautumisluukulla oleva lyhyt hiuksinen nainen,töykeää


      • juukkis74
        kaijaleena kirjoitti:

        Terveystalo ilmottautumisluukulla oleva lyhyt hiuksinen nainen,töykeää

        Koivuhaan ärrällä aina hyvä palvelu, gigantissa taas ei


    • Kokkolan-mies

      Ekoroskin-vanhat-herrat-tosi-töykeitä.Tottakai-ruotsinkielisiä.Eivätkä-auta-jos-tavarat-raskaita,ei-edes-naista!

    • Surkeista surkein

      Leijona-Mikro.

      • Tosi on

        On on.


    • 8+19=27

      Hyvä, chydenian lelukauppa, anttilan topten, prisman info.
      Huonoja kaikki missä liikaa tyrkytetään esim posti.

    • Torsti :)

      Kylse vuaan suopi suun nurinpäin nämä lyhyet ja harteikkaat socis juominkien myyjät. Komiana sulavana miehenä sen kyl ymmärthääpi mist kenkä puristhaapi. heh heh . NO prismassa on kyl palvelu kaiken puolin mieluisaa.

      • palavelee

        Täh. Mitä palavelua rismasa on?


    • omistaja-asiakas

      Prisman infossa on kivat ihmiset, ne ei töykeile edes kiireiseen aikaan. Se on musta hyvää palvelua =D

    • asialle jotain?

      Kyllä täytyy sanoa monen monen vuoden kokemuksella että Hakalax pubin uusin teini työntekijä on enemmän kun täynnä itteään ja töykeä asiakkaita kohtaan.. harmittaa oikein käydä siellä nykysin ku muu henkilökunta on oikein mukavaa..

    • plaaplaa

      Elektroniikkaliikkeissä palvelua ei saa, kun ei ole 3000e:n superkallista komboa vaan muistitikkua ostava nuori. Eurokankaassa on töykeä palvelu, samoin Mediacafessa. Ollapa 50v turkisrouva.

    • Rakentaja

      Huushollikeittiössä erittäin positiivista porukkaa töissä. Tytöt on aina niin iloisia kun tulee asioimaan. Kokkolan paras keittiöliike, suosittelen. :)

    • gyhbnju

      kokkotyösäätiön maiju on paras

    • AKH1

      Kärrynpyörän Ruusa on ihan ehdottomasti paras tarjoilija :)

    • Anonyymi

      cafe stiinan tiina,suvi,vivi ja leo

    • Anonyymi

      Synsamin koko henkilökunta!!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      74
      1423
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      114
      1183
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1126
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      984
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      732
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      725
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe