Teen Wolf

argent

Kyseistä sarjaa on tullut nyt seurattua, ja juuri sain katsottua tuon kolmannen tuotantokauden ensimmäisen puolikkaan loppuun Netflixissä. Jostain syystä loput 12 puuttuvat.

Sarjaa ei löytynyt kuin parin kauden verran nettikaupoista(siis suomenkielisillä tekstityksillä), eikä ole tietoa milloin Netflixiin ilmestyy loput 12 jaksoa kolmannesta tuotantokaudesta. Jenkkilässä pyörivät jo neljännen kauden viimeiset jaksot.

Onko jollain siis tietoa milloin noita jaksoja tulee lisää Netflixiin tai ylipäätään Suomeen DvD/BlueRay-bokseina?

53

4437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamamccall

      Oih kivaa kun on muitakin suomalaisia jotka seuraavat kyseistä sarjaa! Itse olen kattonut neloskauden jaksoja netistä, mutta olen huomannut että ohjelmaoppaassa näkyy MTV:n kohdalla Teen Wolf. En kuitenkaan ole ihan varma onko se ohjelmaopas jenkkien MTV:n eikä MTV Finlandin, koska kaikki ohjelmat tulee ainakin omalla digiboksillani aivan ristiin sen kanssa, mitä ohjelmaopas sanoo ja telkku.com ei kuitenkaan mainitse Teen Wolfia listallaan huomisen ohjelmistossa...

      Ilmeisesti Netflixiin jaksoja ei enää tule ollenkaan, sillä Amazon osti oikeudet näyttää sarjaa. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että vain MTV ja Amazon Prime videopalvelu saavat näyttää sarjaa.

      Itsekin olen toivonut jaksoja dvd:lle tai bluraylle, mutta näyttää siltä, että sarjaa ei ainakaan lähiaikoina saada suomenkielisillä tekstityksillä kummallekaan. Edes ruotsalaiset eivät saa sarjaa ruotsinkielissä teksteillä dvd:nä ja eikö siinä pohjoismaisessa julkaisussa ole aina ruotsi- ja suomitekstit. Sarjan pitäisi kai ensin tulla Suomen telkkariin ja :(

      • Tyler Posey

        Jos ette tiie mistä kattoa teen wolf loppuun??
        Nii menkää googlee ja kirjottakaa "couchtuner" ja sieltä löydätte teen wolf, valitsetfe sarjan minkä haluutte, sitten kun olette valinneet siellä ylhäällä lukee esim WATCH IT HERE s3 e01 tattoo, te painatte sitä


      • jokinonvituillaan

        Pittää kirjautua saatana nii ei kyllä toimi!!!!


    • Alison1

      Tietääkö kukaan tuleeks Teen Wolf sarjoja suomessa tai millon toi 5 tuotantokausi alkaa ?? Olen katsonut neloskauden netistä, ja sarja on kyllä todella hyvä :))

      • 3 kautta nähnyt

        Mistä voi netistä katsoa 4 kautta . En tunnu mistään sitä löytävän?


      • sarjojanetissa
        3 kautta nähnyt kirjoitti:

        Mistä voi netistä katsoa 4 kautta . En tunnu mistään sitä löytävän?

        http://wp.me/p4dwv9-ea kattele tuolta


      • Stiles

        5 tuotantokausi alkaa kesällä 2015


      • OBrosey

        5. tuotantokauden pitäisi tulla nyt kesällä 2015 MTV Finland kanavalta.
        Tulee ainakin jenkeissä mtvltä tuolloin, joten luulen että tulee myös suomen mtv kanavalta samaan aikaan.
        3. tuotantokaudessa on vain 12 jaksoa.


      • Tietäväinen
        OBrosey kirjoitti:

        5. tuotantokauden pitäisi tulla nyt kesällä 2015 MTV Finland kanavalta.
        Tulee ainakin jenkeissä mtvltä tuolloin, joten luulen että tulee myös suomen mtv kanavalta samaan aikaan.
        3. tuotantokaudessa on vain 12 jaksoa.

        Saanen korjata kolmos kaudessa on 24 jaksoa, mutta ne ovat niin sanotusti kahdessa osassa


      • kisu15

        Niin on ihan best mä tukan skot mchall lista


      • Madeleine.K
        kisu15 kirjoitti:

        Niin on ihan best mä tukan skot mchall lista

        Se ei oo skot mchall vaan se on Scott Mccall P.S ja tiedän viestin ajan kohdan


      • DylanSprayberry

        Itsekkin tiedän ajankohdan, mutta tuli vain mieleen, että minkähän ikäinen viestin kirjoittaja mahtaa olla? Netflixissähän sarja on luokiteltu aikuisten kategorioihin...


    • tikkari123

      lataappa popcorntime siellä kaikki 4 tuotantokautta. Itesekkin sain katottua kaikki 4 kautta, millonkohan 5 kausi tulee?

      • Huhi

        Mä kattelen show box:sta siellä on kans kaikki kaudet.


      • netistäkattoja-teenwolf

        mä en kato noit kuulkaas ite mistää paikast johon joutuis kirjautuu tai lataa jonku ihme jutun ja maksamaan loppujen lopux..katoin ennen loman alkuu kahden viikon aikana tuotantokaudet 1,2 , 3osa1 ja osa2, ja tuotantokausi neljännen myös..sit olin sillee ett vittu mistä mä ny sen vitosen katon, kunnes huomasin ett se tuleeki vasta tnä jne.. (IHMISET JOTKA EIVÄT NÄKÖJÄÄN OSAA KÄYTTÄÄ AIVOJA, KITJOITTAKAA OHJELMAN NIMI, KAUSI JA JAKSO NETTIIN, NII TULEE VAIHTOEHTOJA, YLEENSÄ ITE OTAN NIISTÄ EKAN TAI TOKAN VAIHTOEHDON..JA SE ON JOKO PUTLOCKER TAI MEGASHARE.INFO..NETTISIVUSTO MISTÄ VOI KATTOO LEFFOI TAI SARJOI ILMAN ETT SUN PITÄÄ KIRJAUTUU TAI LADATA, TAI MAKSAA SIITÄ YHTÄÄN MITÄÄN)


    • Helppp

      Mistä voi kattoo 3 kauden toisen puolikkaan kun tuolla http://wp.me/p4dwv9-ea pitää kirjautumisessa laittaa pankkikortti... joten jos tiiätte ni pliis kertokaa

    • yeah3

      lataa popcorn time, siellä on 4 tuotantokautta, mutta englanninkieliset tekstitykset

      • Stiles

        Saako androidille?


      • Wolfgang
        Stiles kirjoitti:

        Saako androidille?

        Jos haluu androidille ni ladatkaa netistä tai aptoidesta show box sieltä voi katsoa kaikki leffat ja sarjat


    • Elkkut

      Onko tietoa milloin 4kausi ilmestyy netflix:siin

    • Qwjfirlelev

      Popcorn jutska on vieny joiltain henkilöiltä rahaa ku on laittanu pankkikortin, mut http://watchtvlinks.sx on ilmanen eikä tuu viruksia ainakaan macin käyttäjille enkä oo kuullu pc: n käyttäjille tulevan. Sielt löytyy muitaki sarjoja kirjottaa vaan hakuu

      • dylanobrienlover

        tuolt muute kannattaa kattoo, toimii hyvi. Katoin sielt 3 kauden loppuu ja 4 kaude. Ei tullu viruksii.


      • stydiaforever

        Toi ois muuten hyvä mut ainekii mulla ei näy tekstityksii ja aika huono englanti


    • dosifh

      Jos joku tietää niin voiko laittaa linkin mis vois kattoo teen wolffii teksteillä (englannin kieliset tekstitkin riittää)

    • täältä

      Oon kattonu ororo.tv mut siinä pystyy kattoo joku 2 jaksoo ellet sitte vaiha laitetta ni näät seuraavat 2 jaksoo ja niissä on englanninkieliset tekstitykset

    • Teennwoollff

      Mä latasin kickasstorrentsista tuon neljännen kauden siinä oli englannin kieliset teksit kuulovammaisille niin et luki kaikki karjunnat ja kaikki oven narahdukset ym. mutta helpotti kyllä kattomista

    • Hjahhh

      Meeppä my sinne NETFLIXIN. Tai mee sellasee osoitteeseen kuin (showbox ) siellä myös 4 kausi

    • TeenWolfFani

      moikka tietääkö joku mistä näkee 4 kauden suomalaisilla tekstityksillä? enkku ei ole mikään vahvuuteni

      • netistäkattoja-teenwolf

        no ei ole mullakaa enkku vahvin, (tokaris 6)..mut netistä ei löydy ainakaan mitä ite oon kattonu, nii sillei ett ois suomenkieliset textit..en ite kaikke ymmärrä..mut ei sil välii ku kuitenki ymmärtää vaikkei osais toiselle sitä alkaa selittää.


      • Jesuu

        Tietääkö kukaan mistä näkee 6 kauden teen wolffii


      • teenwolffanittaja

        juu mäki haluisin nähä sen


    • netistäkattoja-teenwolf

      kaikki tuotantokaudet pystyy hyvin kattoo netistä.. tai niin mä ainakin oon kattonu ku ei muutakaan vaihtoehtoo ole ollut.. kirjotan vaa nimen, tuotantokauden ja jakson ja niitten perään yleensä megashare.info, tai putlocker nii kyl toimii ja koko jakso..ja mun mielest megashare.info on parempi

    • netistäkattoja-teenwolf
    • netistäkattoja-teenwolf
    • Likka9000

      Nämä kaikki linkit vaativat nykyään rekisteröitymisen ja luottokortin numeron antamisen. Pystyykö missään katsomaan ilman luottokortin numeron antamista?

    • piripää

      Popcon time sieltä löytyy kaikki vitos kauden 7 jaksoon asti suomen teksteillä

    • deksu

      Netflixistä kyl löytää kaikki paitsi vitosen, myös kolmosen tokan osan ja neljännen kauden :D

    • Biles

      Millos toi 6kausi alkaa onko tietoo?

    • twfan

      Tänään alko 6 kauden kuvaus että kyllä siinä vrm kestää jonkunaikaa...

    • McCall

      Primewire.ag:stä näkee teen wolfin 5 kauteen saakka, mutta ei ole sanotuksia suomeksi

    • Tosifani

      Millos toi 5 kausi tulee netflixiin?

    • Moiiiiiiiii

      Milloin 6 kausi on mahdollista nähdä?

      • Stiles

        Kuutoskauden alkamisesta ei taida olla vielä täysin varmaan päivämäärää julkaistu koska Dylan O'Brien loukkaantui vakavasti Maze Runner elokuvan kuvauksissa joku aika sitten.


    • dylanobrien

      yy tietääkö joku tuleeks 5. kausi joskus netflixii

    • Teenwolf

      teen wolf on mun mielest paras sarja jokka on nähnyt ja jos teil on ig menkä kirjoitaka teen wolf ja menkä kato siisä sanotan sun kieli voi olla seurava menkä ja laitaka finland ja kohta tuule uusi jaksoi iha varmasti joten menkää

    • wolffani

      Jee nyt on 5. kausi netflixistä katottu.
      Kuudetta kautta saa varmaan odotella aikaisintaan jonnekin vuoden 2017 syksylle.
      Jopa 7. kausi mahdollinen, josta on tehty alustavia suunnitelmia.
      Samoin elokuvaa on väläytelty.

      • Tipazu

        6 kauden A-osa julkaistaan noin 35 päivän päästä. Ei mene vuodelle 2017 asti. B-osan kuvaus alkaa (ehkä) lähiaikoina.


      • Guvghgg

        Mistä sen näkisi


    • teenwolfrakkaus

      Tietääkö kukaan mistä näkis 6 tuotannokauden vai onko 5 kausi vika

    • Nfjdbdndnns

      Mistä netflix??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe