Vieläkö siellä jotain toimintaa on? Jotain ikuisuus hylkyjä makaa pihalla, mutta vähän väliä jotkut autot katoaa ja uusia ilmestyy tilalle. Korjaamon ovi aina lukossa, mutta Kehältä Lahnukseen päin mentäessä joku kulahtanut kyltti tien varressa. Tietoa tai kokemuksia kellään? Joskus oli Erikasi nimellä, mutta huhujen mukaan nykyään Multiprima?
Vihdintie 63:n autokorjaamo
9
1533
Vastaukset
- Esbå
Ei kellään tietoja?
- Kokemuksen äänellä
Sen verran tietoja, että ko. tilassa toimi Multiprima Oy, joka ei korjaakkaan autoja vaan tekee keittiönkaappeja.
Nykytilannetta en tiedä, enkä välitä.
Itse olin aikoinani asiakkaan ja en enää ikinä mene sinne uudelleen. Niin paljon ammattitaitoisia pojat olivat autonkorjaajina. - dafuq mane
Kokemuksen äänellä kirjoitti:
Sen verran tietoja, että ko. tilassa toimi Multiprima Oy, joka ei korjaakkaan autoja vaan tekee keittiönkaappeja.
Nykytilannetta en tiedä, enkä välitä.
Itse olin aikoinani asiakkaan ja en enää ikinä mene sinne uudelleen. Niin paljon ammattitaitoisia pojat olivat autonkorjaajina.Keittiönkaappeja?
- puolet osista katos
No ei ihmekkään, kun siitä autonkorjauksesta tullu vittuakaan.
- urban ex
Kävin pihalla. Kaikenmaailman paskoja siellä pihalla seisoo. Oli siellä pari ihan OK näköistä jenkkiäkin mm. yksi 80-luvun farkku Caprice. Pari matalaa tönöä ja lunta, eipä siellä muuta. Joku epämääräinen kyltti oli, jossa autokorjaamoa mainostettiin. Ovet olivat kiinni ja valot pois keskellä päivää. Ketään ei näkynyt missään. Tuli enemmänkin mieleen joku hylätty korjaamo/teollisuusalue tuosta.
- yritys kova
Pihalla myymäläauton paskat olivat vaihtuneet bussinpaskoihin. Tuntuu, että liikeideat vaihtuvat vuoden välein tuolla. :D
- eke37
Kyllä siellä toimintaa on. Vihdintien kyltissä on puhelinnumero johon soitin ja ystävällinen kaveri kertoi ajan jolloin tulee paikalle ja tuli. Vaihtoi renkaat kuten sovittiin ja laittoi vielä autoni jarrut kuntoon. Homma meni ihan mukavasti.
- disappointed
Itsellä ei ole tietoa yrityksen nykytilasta mutta muutama vuosi sitten vein autoni ko paikkaan renkaiden vaihtoa varten. Ja siitähän seurasi nelinumeroinen luku, minulle maksettavaksi. Ei ikinä enää ja muitakin suosittelen kiertämään kaukaa, oli asia mikä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067