Vieläkö siellä jotain toimintaa on? Jotain ikuisuus hylkyjä makaa pihalla, mutta vähän väliä jotkut autot katoaa ja uusia ilmestyy tilalle. Korjaamon ovi aina lukossa, mutta Kehältä Lahnukseen päin mentäessä joku kulahtanut kyltti tien varressa. Tietoa tai kokemuksia kellään? Joskus oli Erikasi nimellä, mutta huhujen mukaan nykyään Multiprima?
Vihdintie 63:n autokorjaamo
9
1562
Vastaukset
- Esbå
Ei kellään tietoja?
- Kokemuksen äänellä
Sen verran tietoja, että ko. tilassa toimi Multiprima Oy, joka ei korjaakkaan autoja vaan tekee keittiönkaappeja.
Nykytilannetta en tiedä, enkä välitä.
Itse olin aikoinani asiakkaan ja en enää ikinä mene sinne uudelleen. Niin paljon ammattitaitoisia pojat olivat autonkorjaajina. - dafuq mane
Kokemuksen äänellä kirjoitti:
Sen verran tietoja, että ko. tilassa toimi Multiprima Oy, joka ei korjaakkaan autoja vaan tekee keittiönkaappeja.
Nykytilannetta en tiedä, enkä välitä.
Itse olin aikoinani asiakkaan ja en enää ikinä mene sinne uudelleen. Niin paljon ammattitaitoisia pojat olivat autonkorjaajina.Keittiönkaappeja?
- puolet osista katos
No ei ihmekkään, kun siitä autonkorjauksesta tullu vittuakaan.
- urban ex
Kävin pihalla. Kaikenmaailman paskoja siellä pihalla seisoo. Oli siellä pari ihan OK näköistä jenkkiäkin mm. yksi 80-luvun farkku Caprice. Pari matalaa tönöä ja lunta, eipä siellä muuta. Joku epämääräinen kyltti oli, jossa autokorjaamoa mainostettiin. Ovet olivat kiinni ja valot pois keskellä päivää. Ketään ei näkynyt missään. Tuli enemmänkin mieleen joku hylätty korjaamo/teollisuusalue tuosta.
- yritys kova
Pihalla myymäläauton paskat olivat vaihtuneet bussinpaskoihin. Tuntuu, että liikeideat vaihtuvat vuoden välein tuolla. :D
- eke37
Kyllä siellä toimintaa on. Vihdintien kyltissä on puhelinnumero johon soitin ja ystävällinen kaveri kertoi ajan jolloin tulee paikalle ja tuli. Vaihtoi renkaat kuten sovittiin ja laittoi vielä autoni jarrut kuntoon. Homma meni ihan mukavasti.
- disappointed
Itsellä ei ole tietoa yrityksen nykytilasta mutta muutama vuosi sitten vein autoni ko paikkaan renkaiden vaihtoa varten. Ja siitähän seurasi nelinumeroinen luku, minulle maksettavaksi. Ei ikinä enää ja muitakin suosittelen kiertämään kaukaa, oli asia mikä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun49617956Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi452145Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3341625Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2621456Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671144- 541053
- 1031025
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l14954- 67849
- 36812