Keppana kellari

Radion kuuntelija

Radiossa (iskelmä radio(?))mainostetaan Keppana kellaria mutta siinä ei kerrota osoitetta.. netistä nyt löysin sivut mutta oli jotenkin sekavat.. Millanen paikka tuo on? Ilmeisesti sijaitsee Nummi-Pusulassa lähellä Karkkilaa?

Radio kanavat voisivat myös miettiä miten mainostavat, kukaan meillä töissä ei ollut ikinä kuullutkaan moisesta paikasta ja kiinnostus heräsi, aika vaikea lähteä käymään kun mainoksessa vaan sanotaan "tervetuloa, aukioloajat on plää plää plää" mutta sijaintia ei mainita ollenkaan!!

5

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämäkö?

      Ajo-ohje:

      Keppana Kellari
      Koivulantie 6
      31350 LIESJÄRVI


      Noin 25 kilometriä Forssasta Helsinkiin päin valtatie 2 pitkin ja sitten "Loukun" Teboilin kohdalta kurvataan Liesjärvelle päin. Opasviittoja tarkastellen löytää itsensä Teboilista noin viiden kilometrin päässä sijaitsevasta maailman kahdeksannesta ihmeestä.

    • nla tyttö:)

      vielä lisään nämä, jos kiinnostaa...

      Tiedustelut ja varaukset:

      H. Ihamäki Ky
      Haisiontie 61
      30100 FORSSA

      Puh: 03-435 5308 / 03-422 2308
      Fax: 03-422 2308
      E-mail: [email protected]

    • Killi

      Niin, se on Tammelassa. En ole käynyt vielä mutta
      olen kuullut siitä puhuttavan. Mitä erikoista siellä sitten on?

      • nam

        On siellä ainakin tosi hyvät ja isot pihviannokset ja olutlaatuja enemmän kuin jaksaa juoda. Hintataso sanoisin edullinen...


      • kaide
        nam kirjoitti:

        On siellä ainakin tosi hyvät ja isot pihviannokset ja olutlaatuja enemmän kuin jaksaa juoda. Hintataso sanoisin edullinen...

        Mielestäni paras ruoka paikka, jossa on kiva siemailla erinlaisia oluita.Mutta yksi pointti varatkaa aikaa sillä voi olla että ruokkaa ei saa kovin nopesti, mutta hyvää kannataa odottaa.Suosittelisin perunoiksi paistettuja,on meinaa hyviä.Sekin on maku asija.On kokeilemisen arvoinen käynti ei tule varmaan viimeiseksi.Hyviä ruokailuhetkiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1806
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      183
      1444
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1388
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      960
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe