Muskleforum

Admin

Mitä siellä tapahtuu? Mihin kaikki lähtevät ja miksi?

478

6880

    Vastaukset

    • Verinenripuli

      En ole seurannut noita nazimode foorumeita vuosiin, joten ei mittää hajua.

      90% topiceista täällä on itseasiassa kunnollisia ja rehellisiä ilman turhaan perseennuolemista ja asiallisten mielipiteiden poistamista.

      Onhan täällä joukossa paskaakin, mutta mielummin vähän paskaa kuin täyttä paskaa kuten joku pakkis.

      • fgbfgbgfbgfbfg

        Ekassa viestissä päästiin jo Pakkotoistoon. On se Pakkotoisto vain kova, referenssi kaikessa

        www.pakkotoisto.com


      • Ön yrheilyä
        fgbfgbgfbgfbfg kirjoitti:

        Ekassa viestissä päästiin jo Pakkotoistoon. On se Pakkotoisto vain kova, referenssi kaikessa

        www.pakkotoisto.com

        Kyl yrheilyä vöi härrästää jös hälyää.


      • paska on
        fgbfgbgfbgfbfg kirjoitti:

        Ekassa viestissä päästiin jo Pakkotoistoon. On se Pakkotoisto vain kova, referenssi kaikessa

        www.pakkotoisto.com

        Oliko pakko tulla mainostamaan kun Muskle sai paljon lukukertoja?

        Pelottaako käyttäjien siirtyminen Musklelle?


      • teineille fastia
        fgbfgbgfbgfbfg kirjoitti:

        Ekassa viestissä päästiin jo Pakkotoistoon. On se Pakkotoisto vain kova, referenssi kaikessa

        www.pakkotoisto.com

        Teinitoiston referensseille nauraa variksetkin.


      • iheme nillitystä

        "Onhan täällä joukossa paskaakin, mutta mielummin vähän ****** kuin täyttä ****** kuten joku pakkis."

        Mikä esim. pakkiksen voimailulajit alueessa on paskaa? Käsi sydämmelle, kummasta mieluummin etsisit uusia ideoita saliohjelmaan? Täältä, vai Pakkikselta?

        Se että siellä ei saa vapaasti vittuilla bodareille, ja nillittää joka threadia täyteen kaikkea paskaa siitä, miten naurettava kukin on ei mielestäni ihan hirveästi heikenne palstan informaatioarvoa/ luettavuutta. Onhan se Pakkis kaikessa innokkudessaan vähän koominen hiekkalaatikko, mutta sitä nyt voi sentään pitää ihan foorumina jossa on ihan oikeitakin keskusteluja. Täällä on lähinnä veristä ripulia. Tuntuu välillä, että ainoa joka täällä on puntteihin koskenut, on tuo vm43.


    • Ilkka Loviisa

      Ydinvoimalan pomon poika siellä melskaa.

      • beccerelli

        Onko hän saanut säteilyä ?


      • statiinikingi
        beccerelli kirjoitti:

        Onko hän saanut säteilyä ?

        Eiku statiinia perärööriin.


    • ÖNN kovaa hommaa

      Siellä on lakko nyt.

    • Loviisa2

      Dugan isukilla paljo massia.

    • Terra Montis

      Lakko jatkuu.

    • voi solidaarisuutta

      Rikkureita on paljon.

    • Ei modeja kiinnosta teidän lakot. Ootte yhtä pellejä kun ne ahtaajat.

      Tuollaiset vitun nöyrät pikkupojat. Ennen vanhaan heiluttiin puukkojen eikä kylttien kanssa. Ne olivat aikoja jolloin miehet olivat miehiä. Mun ei tarvis kun näyttää teille nyrkkiä ja olisitte valmiina pyllistämään minulle.

      • voi raukkaa

        Onko sinulla kaikki kunnossa, vaikutat tsressaantuneelta?


      • voi raukkaa kirjoitti:

        Onko sinulla kaikki kunnossa, vaikutat tsressaantuneelta?

        Olen kieltämättä ollur hieman stressinen sen jälkeen kun huomasin kassieni laskeutuvan pari viikkoa sitten. Olo on ollut todella ärhäkkä.


    • viihdettä kerrakseen

      http://viihde.foorumi.eu/index.php


      Tuonne ne muskleimiehet menneet ÖNN.

      • Muutaman pakolaisen legioona onpas söpöä. Toivottavasti mode huomaa ja pääsette takaisin kotiinne. Homostelkaa siellä sen aikaa rauhassa vaan.


      • takatuuppari
        verinenripuli kirjoitti:

        Muutaman pakolaisen legioona onpas söpöä. Toivottavasti mode huomaa ja pääsette takaisin kotiinne. Homostelkaa siellä sen aikaa rauhassa vaan.

        Homostelu on sinulle ilmeisesti tuttua puuhaa.


      • MIES ----------'"!
        takatuuppari kirjoitti:

        Homostelu on sinulle ilmeisesti tuttua puuhaa.

        HOMOILU ON MIESTEN HOMMAA!!!


      • hyvää juttua

        mahtifoorumi tämä


      • perärööri
        MIES ----------'"! kirjoitti:

        HOMOILU ON MIESTEN HOMMAA!!!

        Sellainen emäntä on hyvä osaa hyvin lypsää jussilta jyvät pusseista:)


      • neperinmulkku

    • lakkoketju poistettu

      Kyseistä viestiketjua ei löytynyt foorumilta. Se voi olla poistettu tai sitten tapahtui virhe. Jos haluat niin voit tiedustella asiaa ylläpidolta.

      • Kiinnostavaa. Seuraavaksi yrität varmaan kertoa, että joulupukkia ei ole olemassa?


      • miksei vois?
        verinenripuli kirjoitti:

        Kiinnostavaa. Seuraavaksi yrität varmaan kertoa, että joulupukkia ei ole olemassa?

        Enkö saisi olla yhtään ylpeä siitä mitä olen saanut aikaan?
        Ainutlaatuinen systeemi on tullu bygattua kovalla työllä ja saan viikottain kiitospostia myös ex-valmennettavilta.


    • Ilkka Arvo Tapani

      Lakko jatkuu

    • peacee

      Eilen vissiin ollu foorumilla jotain draamanpoikasta, ku dedu laitto tekstarin, että foorumilla kriisi..tuu äkkiä foorumille Olin muissa hommissa sillo.


      Kaikki mahtuu kyllä sovussa olemaan.

    • Muskeli-Jape

      Köyrin täällä juuri Adminia perärööriin.

      • Muskeli-Jape

        Nyt suoritan oikeuslääketieteellistä peräaukon tutkimusta.


      • hurjaa vauhtia
        Muskeli-Jape kirjoitti:

        Nyt suoritan oikeuslääketieteellistä peräaukon tutkimusta.

        76 Vastausta 316 Lukukertaa


      • Admin
        Muskeli-Jape kirjoitti:

        Nyt suoritan oikeuslääketieteellistä peräaukon tutkimusta.

        tutkimuksista ja köyrimisestä on peräröörini hyvin kipeä


        vertakin tulee nenästä asti


      • fafafafafafa
        Admin kirjoitti:

        tutkimuksista ja köyrimisestä on peräröörini hyvin kipeä


        vertakin tulee nenästä asti

        on se kumma et tääl tarinoidaa vaa jostai per... ja ollaa olevinaa koviksii ku uskalletaa haukkua ja pullikoida toisille. nykyää nakkari mähinät hoidetaa siis näin :D pelkää et omaa nenää sattuu ni parempi et kitisee netis :D


      • ulan batori
        fafafafafafa kirjoitti:

        on se kumma et tääl tarinoidaa vaa jostai per... ja ollaa olevinaa koviksii ku uskalletaa haukkua ja pullikoida toisille. nykyää nakkari mähinät hoidetaa siis näin :D pelkää et omaa nenää sattuu ni parempi et kitisee netis :D

        ei se ripuli nenästä tule

        jätkä on ihan ulallaa


      • Mini-Admin

        Kokeileppa, että menet hänen eteensä ja pyllistät ja levität alastonta peppuasi, pyllynposkiin olet maalannut huulipunalla SLUT HOLES. Jos ei tästä innostu niin menetetty sielu.


    • äikänope

      Itse vapauttasin bannit kyllä, mutta en viitsi puuttua muiden adminien päätöksiin. Enkä tiiä taustoja mistä hommat lähteneet tms.

      Minulla ollu aina sellanen periaate, että en oo kierroksia ottanut ja jos joku on bannattu niin se on bannattu lähinnä siksi, että on laittanut tyyliin kulli-pillu kuvia jatkuvalla syötöllä johku.

      • Joo mut revi siitä, et mut bannattii pakkiksest tokan viestin jälkeen. Sanoin vaan ronnie coleman fanithreadissa, että mitä noissa feikkilihaksissa on niin erikoista.


      • verinenripuli kirjoitti:

        Joo mut revi siitä, et mut bannattii pakkiksest tokan viestin jälkeen. Sanoin vaan ronnie coleman fanithreadissa, että mitä noissa feikkilihaksissa on niin erikoista.

        Sen jälkeen tein uuden acon ja pelkästään asiallisia viestejä, mutta mike antoi banit ip osoitteen takia.


      • voi raukkaa
        verinenripuli kirjoitti:

        Sen jälkeen tein uuden acon ja pelkästään asiallisia viestejä, mutta mike antoi banit ip osoitteen takia.

        Itkitkö kovasti kun et päässyt teinien sekaan temmeltämään?


      • voi raukkaa kirjoitti:

        Itkitkö kovasti kun et päässyt teinien sekaan temmeltämään?

        En? Etin vaan uuden foorumin ja täällä oon. Siitä o jo aikaa ja on uus ip osoite, mutta ei kiinnosta pakkis.

        Kerroin vaan edelliselle, että mitään taustoja ei tarvi olla. Nazi on nazi.


      • magnumit valmiina
        verinenripuli kirjoitti:

        En? Etin vaan uuden foorumin ja täällä oon. Siitä o jo aikaa ja on uus ip osoite, mutta ei kiinnosta pakkis.

        Kerroin vaan edelliselle, että mitään taustoja ei tarvi olla. Nazi on nazi.

        Oletko piinkova rasisti, sadisti ja fasisti, siitäkö sinä nautit?


      • sama jätkä
        verinenripuli kirjoitti:

        En? Etin vaan uuden foorumin ja täällä oon. Siitä o jo aikaa ja on uus ip osoite, mutta ei kiinnosta pakkis.

        Kerroin vaan edelliselle, että mitään taustoja ei tarvi olla. Nazi on nazi.

        Myös sulle /sun kaltaselle kaverille pystyn tekemään systeemit - kuten sanottu jokainen on erilainen.


    • admini

      Tämä nimimerkki Piikki..1 voisi kanssa lopettaa ajojahtinsa.

    • admini

      Huomautan vielä ketjuun:

      Foorumilla on useampi omistaja / admin.... ja lisäksi erillisiä moderaattoreita.

      Jokainen heistä tekee omia päätöksiä bannien ja varoitusten suhteen.


      Lisään vielä, että jos täällä ei moderoitas ollenkaan niin ei meistä kukaan täällä foorumilla kävisi päivittäin.

      Foorumilta on poistettu arviolta noin 150 000 viestiä viimesen 5 vuoden aikana.

      • Sieg heil mein fuhr o/


      • hattukukkatäti
        verinenripuli kirjoitti:

        Sieg heil mein fuhr o/

        Natsimenoa tuollainen.


    • onk onk

      Onko tämä se viihdefoorumi minne käskettiin tulla?

      • Olet oikeassa paikassa. Jos olet vielä homo, niin saat tästä foorumista enemmän irti.


      • ÖNN
        verinenripuli kirjoitti:

        Olet oikeassa paikassa. Jos olet vielä homo, niin saat tästä foorumista enemmän irti.

        Lokkipanot ja affenat siellä kiinnostavat.


    • treenaren är här

      Täällä viihdefoorumilla on oikeastaan aika hauskaa, kukaan ei bannaa syyttä ja jajojahtejakaan ei näy.

      • korvattu tyyppi

        Tuli käytyä kyseisessä "keskustelupalstalla" ihan luottavaisin mielin. Ilmoitin kuka olin niin suunnilleen heti oltiin potkimassa pihalle. Mikä nyt oikein on homman nimi?? Onko siellä vain joitain penikoita keskustelemassa vai onko siellä ketään kunnon tyyppejä?? Alkoi vaan ottaa päähän oikein rankasti moinen käytös.

        En ilmeisesti ole korvaamaton tyyppi.


    • näillä mennään

      Jos jollakin on joskus banneja ja kokee, että ne on ylimitoitettuja tms.... niin yhteydenottopainikeesta vaan palautetta ja katotaan mitä voidaan asian hyväksi tehdä.

      ketju lukkoon ja syksyinen päivä 22.9.2014 jatkuu muskleforumilla.

    • musklefööörymmm
      • Ei modeihin voi luottaa. Jää tänne mun seuraks. Olen käynnyt pari vuotta salilla voin kertoa vinkkejä. Tee vaikka threadi, niin vastaan sinne.


      • paljo penekki
        verinenripuli kirjoitti:

        Ei modeihin voi luottaa. Jää tänne mun seuraks. Olen käynnyt pari vuotta salilla voin kertoa vinkkejä. Tee vaikka threadi, niin vastaan sinne.

        Paljo penkki?


      • mave on kova
        verinenripuli kirjoitti:

        Ei modeihin voi luottaa. Jää tänne mun seuraks. Olen käynnyt pari vuotta salilla voin kertoa vinkkejä. Tee vaikka threadi, niin vastaan sinne.

        Mites mave, teetkö?


      • paljo penekki kirjoitti:

        Paljo penkki?

        105kg


      • mave on kova kirjoitti:

        Mites mave, teetkö?

        170kg


      • kova ÖNN

      • kova ÖNN kirjoitti:

        Tuo on vain halpa kopio oikeasta, alla oikea sivusto.


        http://viihde.foorumi.eu/index.php

        Pääkii tai annan sulle ip banit tästä foorumista. Sä et saa tulla tänne mainostaa.


      • kova meno jatkuu
        verinenripuli kirjoitti:

        Pääkii tai annan sulle ip banit tästä foorumista. Sä et saa tulla tänne mainostaa.

        75 Vastausta 280 Lukukertaa


      • Professor Testo
        verinenripuli kirjoitti:

        170kg

        Kynäniska.


      • mitä mitä
        Professor Testo kirjoitti:

        Kynäniska.

        sinäkö?


    • kossinpoikahan se

      Ripuli verinen on kova treenaaja, oletko kenties metsurikin kaiken muun lisäksi?

      • Mun tavoite on vaan tulla zyzziksi. Kaikki muu on bonusta. En ole ammatissa, mutta opiskelen kehonrakentajaksi.


      • ÖNN se kova
        verinenripuli kirjoitti:

        Mun tavoite on vaan tulla zyzziksi. Kaikki muu on bonusta. En ole ammatissa, mutta opiskelen kehonrakentajaksi.

        Kova jätkä.


    • ydinjäte

      moi miun nimi on ilkka arvo tapani

    • huonosti menee

      Kirjoittelu on hiipunut foorumilla

      sisällöntuottajat kaikonneet

    • Admin

      Nyt ei hyvin mene tuolla foorumilla, käyttäjät kaikkoavat.


      Voi voi sentään.

    • mitähän tästä tulee?

      Nyt legendaarinen Podekin on vaihtanut foorumia.

      • uusi mode ituhippi!

        Kohta modet yksin ihmettelee ja mainostajat kaikkoavat foorumilta.
        Entinen omistaja nykyään jauhokauppiaiden juoksupoika önn.


      • Kuntoboddaaja
        uusi mode ituhippi! kirjoitti:

        Kohta modet yksin ihmettelee ja mainostajat kaikkoavat foorumilta.
        Entinen omistaja nykyään jauhokauppiaiden juoksupoika önn.

        Kuka on entinen omistaja ja kuka on nykyinen?


      • osta puhelin
        Kuntoboddaaja kirjoitti:

        Kuka on entinen omistaja ja kuka on nykyinen?

        Entinen on yks treenari 80-luvulta ja nykyinen on yks entinen puhelinmyyjä.


      • myytypuhe-elin
        osta puhelin kirjoitti:

        Entinen on yks treenari 80-luvulta ja nykyinen on yks entinen puhelinmyyjä.

        Minä olin se myyty puhelin.


      • Dugavertti Luttinen

        Haittaakse, sitähän sä kysyit?


    • Siis ettekai te oikeesti sinne paskafoorumiin vaihtaneet ole? Tää on ainoa viihdefoorumi perkele!

      • Rectum-tutkija

        Miksi ripulisi on veristä, onko sinullekin tehty oikeuslääketieteellinen peräaukon tutkimustoimenpide?


      • miten kävi?

        Eikai sinua bannattu muskelifoorumilta?


    • voihan ripuli

      nyt on veristä ripulia lakkofoorumillakin

    • LOL LOL

      LOL... TÄSSÄ KETJUSSA ON 65 LUKUKERTAA JA 55 VASTAUSTA!!!

      =

      YKSI JA SAMA LUUSERI KESKUSTELLUT YKSINÄÄN...

      • duga keskustelee

        Yksinään täälläkin.


      • ohhoh

        2 148 Lukukertaa


    • hanki elämä!!

      LOL... TÄSSÄ KETJUSSA ON 68 LUKUKERTAA JA 59 VASTAUSTA!!!

      YKSI JA SAMA LUUSERI KESKUSTELLUT YKSINÄÄN...

      • mitä sä hankit?

        Lolo tässä ketjussa on ripulia.


      • elämä keskustelee

        60 Vastausta 78 Lukukertaa


      • kappas vain

        2 148 Lukukertaa


      • Eri luuseri.

        Ja sittenkö eri luuseri tuli vain pilaamaan ilonsa? Vai oliko se sama? Olemmehan kaikki ihmiset vain yksi mies ja yksi nainen, mutta illuusiossa parahdimme toistamme irti, olihan se niin mukavaa lisääntyä? Rinnakkalisen maailman illuusio, että näemme toisen lähes kaltaisemme, on tää maailmankaikkeus vielä suuri mysteeri?


      • vautsi vau
        Eri luuseri. kirjoitti:

        Ja sittenkö eri luuseri tuli vain pilaamaan ilonsa? Vai oliko se sama? Olemmehan kaikki ihmiset vain yksi mies ja yksi nainen, mutta illuusiossa parahdimme toistamme irti, olihan se niin mukavaa lisääntyä? Rinnakkalisen maailman illuusio, että näemme toisen lähes kaltaisemme, on tää maailmankaikkeus vielä suuri mysteeri?

        diippii shittii


    • väliaikatietoja

      61 Vastausta 78 Lukukertaa

    • Lämpö nousee.

      Lämpö nousee.

      62 Vastausta 95 Lukukertaa

    • kehäpäätelmä
    • kappas vain

      64 Vastausta 106 Lukukertaa

    • Muskeli-Jape

      Moi, olen kyseisen foorumin ja tuon domainin aiempi omistaja.

    • laske tuolta
    • melkoista

      67 VASTAUSTA 134 LUKUKERTAA

    • Huvittavaa kuinka te pellet olette nöyryyntyneitä ja palaatte kiltisti takaisin musklee läähättäen kuin vitun koirat.

      Eikö teillä ole mitään itsekunnioitusta. Menkää te juutalaiset musklen sijasta israeli foorumiin ei teitä haluta nähdä 24:ssä itkemässä.

      • kuka bannasi?

        Miksi sinut bannattiin sieltä?


        69 Vastausta 154 Lukukertaa


      • kuka bannasi? kirjoitti:

        Miksi sinut bannattiin sieltä?


        69 Vastausta 154 Lukukertaa

        En ole ollut käyttäjä siellä. Kerran bannattii pakkiksesta tosin, koska dissasin yhtä roinaajaa. Ei tullut ikävä takas.


      • ohhohhoooo
        verinenripuli kirjoitti:

        En ole ollut käyttäjä siellä. Kerran bannattii pakkiksesta tosin, koska dissasin yhtä roinaajaa. Ei tullut ikävä takas.

        Oliko foorumin nimimerkki verinenripuli siis feikki?


      • ohhohhoooo kirjoitti:

        Oliko foorumin nimimerkki verinenripuli siis feikki?

        Okei en ollut aktiivinen käyttäjä siellä.

        Halusin vain mainostaa 24suomea, mutta sain banit 2 minsan päästä. Kunnon nazirunkut. Niillä on jotkut vitun lisäravinnebannerit saitissa, mutta en saa mainostaa jotai ilmaista saittia.


      • homma etenee
        verinenripuli kirjoitti:

        Okei en ollut aktiivinen käyttäjä siellä.

        Halusin vain mainostaa 24suomea, mutta sain banit 2 minsan päästä. Kunnon nazirunkut. Niillä on jotkut vitun lisäravinnebannerit saitissa, mutta en saa mainostaa jotai ilmaista saittia.

        Koit vääryyden.

        73 Vastausta 244 Lukukertaa


      • homma etenee kirjoitti:

        Koit vääryyden.

        73 Vastausta 244 Lukukertaa

        Tein rikosilmoituksen poliisille syrjinnästä. Meitä 24-suomalaisia ei saa syrjiä saatana!


      • sikaepistä
        verinenripuli kirjoitti:

        Tein rikosilmoituksen poliisille syrjinnästä. Meitä 24-suomalaisia ei saa syrjiä saatana!

        hyvin tehty

        sikaepistä on hyvien kunnolliseten käyttäjien bannaus


    • kossittelija

      74 Vastausta 272 Lukukertaa

    • ....

      Ei sitte ihmisillä ole muuta elämää....

      • mites itelläs?

        78 Vastausta 442 Lukukertaa


    • Admin

      Illalla televisiossa: Kaunareissa gaykahtaa – pitääkö Ridge sittenkin enemmän miehistä?

    • Konsta-Aapeli

      Ilmoitin ketjun viranomaisille..

    • lol lol

      HEH HEH...

      Nyt se luuseri klikkas itse tähän ketjuun lukukertoja ku asiasta mainittiin useean otteeseen.

      HANKI ELÄMÄ

      • elämä keskustelee

        Kuka luuseri, sinäkö, keitä meitä on tässä ketjussa?

        Miten klikataan lisää lukukertoja?

        Mitä tämä kaikki tarkoittaa?

        Oletko homo?


    • hankkisit elämän

      Yksi ihminen on suoltanut kaikki viestit tähän ketjuun ja klikannut ketjuun lukukertoja sen jälkeen kun asiasta hänelle mainittiin.

      VITTU MIKÄ LUUSERI :lol:

      • elämä keskustelee

        Kuka luuseri, sinäkö, keitä meitä on tässä ketjussa?

        Miten klikataan lisää lukukertoja?

        Mitä tämä kaikki tarkoittaa?

        Oletko homo?


      • et oo tosissas

        onko tuo yksi henkilö nimimerkki verinenripuli?


    • Ilkka Arvo Tapani

      lopettakaa minuun kohdistuva ajojahti.

      • Puhelinmyyjä

        Miksi minua kiusataan,kerron isille ja sen lakimiehille!


      • Psyko.
        Puhelinmyyjä kirjoitti:

        Miksi minua kiusataan,kerron isille ja sen lakimiehille!

        Psykiatri toteaisi, että olet "Paranoidisesti skitsofreeninen"; eli vainuharhainen....


    • Toivottavasti on

      Täällähän on ihan samanlainen meininki kuin Teinitoistolla? Onko Suomessa mitään hyvää voimailufoorumia?

      • Voimailijat on kaikki läskejä ketä kiinnosta jotku vitun voimailijat


    • Jiiuytttt
    • Rauhottukaa. Menkää juomaan vitargoa.

    • Lopetuksen tuskaa

      Musklefoorum elää lopun alkua,syynä erään omistajan yksipuolinen ajojahti jäseniä kohtaan.Rikoksen merkit näkyvissä.

      Nurin on loppuvuoteen mennessä.

      • Joku tyypillinen Miken tapainen roidrage mitä todennäköisemmin.


      • verinenripuli kirjoitti:

        Joku tyypillinen Miken tapainen roidrage mitä todennäköisemmin.

        Haha en ole aikasemmin pahemmin musclea lukenut, mutta nyt ekan kerran selailen niitä viestejä ja uusin viesti oli korvaushoidossa jossa 38 sivua.

        Isot 20 vuotiaat muskelimiehet itkemässä testoistaan.


      • Lääkäri
        verinenripuli kirjoitti:

        Joku tyypillinen Miken tapainen roidrage mitä todennäköisemmin.

        Vegaani joka haluaa kaapata foorumin omiin nimiinsä.


      • jee jee jee
        verinenripuli kirjoitti:

        Haha en ole aikasemmin pahemmin musclea lukenut, mutta nyt ekan kerran selailen niitä viestejä ja uusin viesti oli korvaushoidossa jossa 38 sivua.

        Isot 20 vuotiaat muskelimiehet itkemässä testoistaan.

        Nyt olet foorumilla.


    • chatin sivusta

      duga sai piikin tiedot selville, koska runnari ne aikoinaan chattiin laitto.

      • fggjjj

        Piikin tiedot(sähköpostit) on ympäri nettiä erilaisilla myyntipalstoilla. Musklenkin osastolta löytyy. Helppo googlettaa.


      • jengi tietää
        fggjjj kirjoitti:

        Piikin tiedot(sähköpostit) on ympäri nettiä erilaisilla myyntipalstoilla. Musklenkin osastolta löytyy. Helppo googlettaa.

        o really? sherlock.


    • VITUN PERSEIDENKUVAI

      Vittu, että toi marjis on sekasin tuolla viihdefoorumilla. 24/7syöttää jostain eevertistä ja muskleforuumista paskaa tonne kuppaselle foorumilleen. AIKUINEN MIES! HERRANJESTAS SENTÄÄN!

    • ksssaawweeeeeeeee
      • Lakkolainen

        Kannattaa boikotoida koko musklefoorumia,osa sisällöntuottajista jo häipynyt muualle.

        Kohta siellä vain asiattomat törkyviestipostittajat keskustelevat.


      • ite oot
        Lakkolainen kirjoitti:

        Kannattaa boikotoida koko musklefoorumia,osa sisällöntuottajista jo häipynyt muualle.

        Kohta siellä vain asiattomat törkyviestipostittajat keskustelevat.

        Minä olen tästä ketjusta siivonnut noit riitoja. Riittää noit keskinäiset naurettavat riitelyt tällä foorumilla.

        Hoitakaa noi riitanne vaikka maileilla...tai privaviesteillä.


    • Vieläkö draama jatkuu? Olisin kelannut, että oisitte tehneet jo rauhan ja nussineet toisianne taas perseeseen kute musklen jäsenillä on ollut tapana.

    • nyt kävi näin

      Koko vyyhti tästä perustamastani ensimmäisestä foorumista liikkeelle>> http://mave.foorumi.eu/index.php 13.11.2009 perustin ilmaisfoorumin. Foorumi oli kerännyt jo mukavasti porukkaa ja Duga sitten ehdotti uuden foorumin perustamista, jossa pohjana olisi mavefoorumi ja minä saisin asioista päättää. Kusi silmään tietämätöntä,lupasi ja valehteli päin näköä.
      Duga rekisteröi domainin Mave.fi ja tuo vanha mave laitettiin uuden domainin alle. Siitähän ne ongelmat sitten pikkuhiljaa alkoivat kun huomasin että Duga oli kieroudellaan saanut itselleen vallankahvan ja kaikki jäsenet. Otin asiasta kovasti kierroksia ja sitten se hyväkäs antoi Bannia yhteiseltä foorumilta. Tuon jälkeen perustin uuden ilmaisfoorumin>> http://viihde.foorumi.eu/index.php ja seuraavaksi sitten tämän nykyisen omalla domainilla olevan foorumin.

      Mavefoorumilla oli erittäin suosittu osio. Kuvia naisista jonka tuhoamisen Duga ensimmäisenä toimenpiteenään alkoi.
      Kuva
      Dugan foorumin osoite vaihtui matkan varrella muutamaan kertaa, kunnes päätyi tuohon nykyiseen puhdasruokafoorumiin.
      Ituhippifoorumilta löytyy edelleen vanhoja mavefoorumin juttuja. "lukea"/) Duga ei tätäkään myönnä vaan väittää perustaneensa itse puhdasruokafooruminsa ja "legendaarisen" mavefoorumin. Mavefoorumi oli silloin Pakkotoistolle musta vaate ja suuri uhka muutamalla kymmenellä jäsenellään. Pakkikselle jos laittoi linkin niin bannia tuli.

      • vastine edelliseen

        Joitain virheitä kirjoituksessa:

        1. En kaapannut mitään. Marjikselle jäi vanha foorumi, mutta hän halusi tulla myös uuden foorumin adminiksi.
        2. En valehdellut vaan totesin, että en halua enää yhteistä foorumia, koska homma ei toiminut.
        3. Puhdasruokafoorumin pohja on edesmenneen foodit.fi -foorumin käyttäjät. Mavefoorumin käyttäjiä siellä ei ole, ja 99% mave-viesteistäkin on poistettu.
        4. Marjis lakkautti mave-ilmaisfooruminsa ihan itse ja perusti tuon viihdefoorumin. Mave ei toiminut pohjana millekään vaan oli lähinnä haitta. 90% viesteistä oli pelkkää roskaa.
        5. Uhka pakkikselle?


      • The ÖND.
        vastine edelliseen kirjoitti:

        Joitain virheitä kirjoituksessa:

        1. En kaapannut mitään. Marjikselle jäi vanha foorumi, mutta hän halusi tulla myös uuden foorumin adminiksi.
        2. En valehdellut vaan totesin, että en halua enää yhteistä foorumia, koska homma ei toiminut.
        3. Puhdasruokafoorumin pohja on edesmenneen foodit.fi -foorumin käyttäjät. Mavefoorumin käyttäjiä siellä ei ole, ja 99% mave-viesteistäkin on poistettu.
        4. Marjis lakkautti mave-ilmaisfooruminsa ihan itse ja perusti tuon viihdefoorumin. Mave ei toiminut pohjana millekään vaan oli lähinnä haitta. 90% viesteistä oli pelkkää roskaa.
        5. Uhka pakkikselle?

        Totuus ei ole lähtöisin valheesta, vaan totuuteen valhe loppuu...


    • reseptejä
    • tosimies...
    • totuuden puhuja

      Tulin vain kertomaan, että 111 Vastausta 1 361 Lukukertaa.

    • tästä näin

      113 Vastausta 1 494 Lukukertaa

    • muskelin mies

      Homma on nousussa.

      60-70 yksityisviestiä tullut asian tiimoilta.

    • hautajaiset

      Muskleforum nykyään täysin kuollut paikka,nopeasti nimimerkki Eevert sai tämän aikaan moderointitoiminnalla

      • takaosaston mode

        Moderointi on ikävää.


    • museoon vapottelemaa

      Melko museo tekstiä - tuosta on edetty reippaasti nykypäivänä...

      • huhheliheijaa

        voihan peräreikä


    • bannia tulee

      Ilmoitin ketjun musklen adminille ja saatte kaikki pian bannia

    • Treeneri82

      Minun foorumi tuo.

    • On se aika säälittävää, että jos on joku mielipide niin sitä ei uskalleta kertoa muualla kuin 24suomessa.

      Kaikkien modien persettä pitäis silitellä ja pistää sata hymiötä perään ;) ;) :)

      • paskan tekivät

        Sinut bannaattiin oikeudettomasti.


      • ÖNN paha juttu

        nihilistejä ovat he


    • admini

      teidät on kaikki bannattu

    • eevert ja duga

      Minä olen syytön.

      • voi pyllykolo

        töpseli on pian irti ja hippifoorumi jäljellä


      • näin kävi nyt
        voi pyllykolo kirjoitti:

        töpseli on pian irti ja hippifoorumi jäljellä

        töpseli irti nyt


    • gallutallu

      Kaig on menny Nordic pröötprööhön. Siel on prööttöri, gillugallu, maggi, bullasutimies ja bålli. Siel saa myös suun täyteen gaagan makuista jauhoa...ooohhh. Itse olen eturivissä katsomassa säikeistä paggaraa. Olispa maggaralla meloni jalkovälissä niin suuhuni pruuttaisi mehunestettä...ooh ja aaah..se tekisi gutaa sillä valot on kuumat eturivissä.mut tulukee siel ne kaikki on ja eiku vöpö önönlnlnnööö. Mahtavia massiivimiehiä ovat kaiggi ja kovasti sanon että ei voi kun housuja nostaa noille terhakkaille reisille..reeniä vaatinut ja paljon gaagan makuista jauhetta. Itsekin joskin vielä massiivimies olen kun ostan prööstä gaagan makuista jauhetta... Vöpö öönnönö guitti lähetys loppuu

    • lol lol

      Näyttää olevan jollekkin pakkomielle toi muskleforum ku joku jaksaa jauhaa siitä täällä kokoajan... lol

      • tsemppiä

        Olethan sinäkin täällä.


      • jengi tietää

        o really? sherlock.


    • paska tuli

      Housuun kun katselin musklefoorumin aktiivisia käyttäjiä ja "moderaattoreita"
      Yksi pistää silmään siellä,monet asiakeskustelijat kaikonneet huitsin newadaan,vain muutama omistaja yrittää pitää ryhdissä foorumia.Eivät onnettomat siinäkään onnistu.
      Suurin syy porukan katoamiseen foorumilta on nykyisen omistajan tietovuoto,julkaisi foorumin jäsenten tietoja kirjoituksissaan.

      Kuka sinne enään uskaltaa kirjautua,jos eri mieltä moderaattorin kanssa niin tiedot löytyy samoilta sivuilta.

      Ja ikibannit foorumille palkaksi.

      • hyvää pohdintaa

        hyvää pohdintaa


      • Muskleboi.
        hyvää pohdintaa kirjoitti:

        hyvää pohdintaa

        Montako milliä sulla on hauiksen ympärys?


    • lol lol

      rautarunnari se jaksaa kiukutella ja itkeä.

      • nice...

        pakkis ja muskleforum ovat suomen ainoat foorumit joiden tapahtumat raportoidaan muualle.

        Kova saavutus!


      • moderointi-Natzit
        nice... kirjoitti:

        pakkis ja muskleforum ovat suomen ainoat foorumit joiden tapahtumat raportoidaan muualle.

        Kova saavutus!

        pakkohan se on jossain saada äänensä kuuluviin


        noilla foorumeilla ne moderoidaan pois


      • tosi on orava
        moderointi-Natzit kirjoitti:

        pakkohan se on jossain saada äänensä kuuluviin


        noilla foorumeilla ne moderoidaan pois

        tämä on tosi


    • treeneri82

      Minun oma musklefoorumi on,elämäntyö minulle.

      Muuten dööd.

    • voihan perseensuti

      näin se homma etenee

    • kova meno jatkuu

      sensuuri jatkuu ja viestit katoavat

      • bannifoorumi

        riistääkö muskle suomen bannifoorumin arvonimen itselleen


    • diktaattori

      ei löydy pahempaa diktaattoria musklelta kun toiselta

    • Admin

      Tulin vain kertomaan, että minulla on nyt statiinit "siellä".

      • Öh?

        on etsitty hyvää kansaa ruikuilta, jos ekaltakin.


    • pissblaster

      Snadisti bannaan porukkaa aina kun ovat eri mieltä kanssani.

    • Adminhan mä

      Olen statiinikuurilla ja ripulini on muuttunut vaaleanvihreäksi, virtsani on mustaa.

      Pitäisikö huolestua, vai onko normaalia?

    • roinarit kehuu

      Miten olisi pakkislaisten suosittelema korvaushoito?

      • se admin taas

        statiinit parempia


    • pote on kova
      • jee jee jee

        Pode on parasta.


      • DÖYB?
        jee jee jee kirjoitti:

        Pode on parasta.

        Jos potee parasta, pottaan tul muutakin kuin kakkia....


    • tuolla on tieto
    • voi pylly

      foorumihan on ihan kuollyt nykyisin

      juuri mitään ei kirjoitella

    • lol lol

      lol.. nyt selvis tän ketjun trollaaja tuon glutenfree linkin myötä.

      rautarunnari. Rautarunnari luulee myös näemmä, että jos hän ei ole musklefoorumilla niin silloin siellä ei ole ketään muutakaan.

      • mitä tapahtuu?

        kuka run**ari?


      • foorumin loppu

        mutta eihän siellä ketään ole


    • Eevert mode

      Paska foorumi ön,ostakaa osuus minulta pois.

      • Admin

        tarjoan purkin statiinia


      • On se se.
        Admin kirjoitti:

        tarjoan purkin statiinia

        tarjoan viertaita kieliä:
        Sanabale ordens slobodanska wuurd.


    • ÖNNÖNNÖNN

      Minulla foorumit siellä NYT

    • täällä ovat

      www.puhdasruoka.fi/

      • tuolla ovat

      • pote on kova

      • viihdettä

      • foorumit siellä

      • kulutusta

      • osta vokaali

    • maastaveto
    • voihan V

      siellä musklefoorumilla omistajat ottaa jo kuulemma suikkiin toisiltaan

    • duga
      • syytön olen

      • syyttömiä kaikki

    • mitä tuolla on?

      en kirjaudu

      • LOL!

        Eevert bannattu siellä LOL!


      • riemua riittää
        LOL! kirjoitti:

        Eevert bannattu siellä LOL!

        hahahahahahah


    • ohhoh

      Jopa on suosittu ketju.

    • ÖNNX3

      pyllystä syvältä ja poikittain

    • LOL LOL

      Joku bannattu itkee tässä ketjussa ja on kirjoittanut 95% tän ketjun viesteistä.

      SÄÄLIKSI KÄY

      LOL

      • en ole bannissa

        suosittuhan tämä ketju on


      • hyvä ketju tämä

        tässä kejussa on 95% enemmän kirjoituksia kuin musklella viimeaikoina


      • Duga-Eevertti
        hyvä ketju tämä kirjoitti:

        tässä kejussa on 95% enemmän kirjoituksia kuin musklella viimeaikoina

        totta tämä


      • 11+1 = ?
        Duga-Eevertti kirjoitti:

        totta tämä

        Totta? Jos jonkun ohjelmoija uni olisi totta, niin silloin tämä konekin tekisi tälläkin suomi24:lla jo miljardi fraktaalia sekunnissa.


      • olet homppeli
        11+1 = ? kirjoitti:

        Totta? Jos jonkun ohjelmoija uni olisi totta, niin silloin tämä konekin tekisi tälläkin suomi24:lla jo miljardi fraktaalia sekunnissa.

        o really? sherlock.


      • Muskle jyrää
        en ole bannissa kirjoitti:

        suosittuhan tämä ketju on

        Taitaa olla peräti vuoden suosituin ketju.


    • itke pois poika

      se itkijä on piikki :)

    • jackball

      Vitun tylsää siellä on

    • pppooorroooo
    • sad bad true

      karu tosiasia...

      jokainen ruikuttaja meistä käy muskleforumilla ja pakkiksella satoja kertoja viikossa.

      • bannifoorumit

        Ehkäpä noinkin, mutta harvempi kirjoittelee kun viestit häviävät ja bannia paukkuu.


    • marjis1

      Muskle on vitsi, marjakarju kirjoittelee yksin.

    • iso dddddddddddd
      • karvamarsu

        tosi kiva mesta


    • itekkisyntooli
    • ei hyvin mene

      hinttapuleja kaikki tyynni

      • HICK?

        Onko Hifki parempi kuin Jokerit? Ne on 3. LänsiKHL:ssä?


    • Kääpiö.

      Mikä on kovin kerroin teikäläisillä, saada massaa ylös omaan painoonne nähden?
      Maastaveto on isoin, kyykky toiseksi, ja penkki vai työntö seuraavaksi?
      Meneekö jollakin yli kolmosella? Taisit tarvita dobingia?

      • SAATTAJA!

        Kreiserin menetelmä:
        1. Tee alataljaa, tee sitä sadalla kilolla 50 kertaa.
        2. Kun selkä menee poikki, syytä lääkäräisi, että se määräsi vain väärät lääkket
        3. Tee sitten Tempaus.
        4. Kun selkä menee poikki, vaadi korvausta rakennuttajalta, koska lamppukin putosi katosta.
        5. Tee sitten maastavetoa ja kyykkyä yli satkulla ilman vyötä.
        6. Kun selkä menee poikki syytä Luojaasi, koska se teki sinulle liian huonot nikamat.
        7. Sittenkin olet pitkälläsi sängyllä, ja patjasi menee puhki, joko siksi, että runkkasit liikaat tai siksi, että olit liian painava, niin en tiedä, ketä siitä voi syyttää?
        8. Sittenkun silti tervehdyt, olethan vahva, niin älä itke suotta isääsi, joka kuoli selkäkipuuhin.
        9. Kun sitten mietit onko tämä totta, niin älä heitä sitä alle 10 sivuisella nopalla, tai jos heitä, lisää kerro tulos 5/3-osalla....
        10. Kun lopulta ymmärrät, mistä on kyse, älä ota kuitenkaan Dobingia enempää kuin Sigmarsson, jonka sydän räjähti....


      • viitasaari rulez

        otin ryssännappeja eli diapameja

        nyt on kuuppa sekasin


    • sparkling rose

      SAATTAJA! ottanut yhden konjakin liikaa, kun tuollaisia kirjoittelee?

      • Hihhuli.

        Otin yhen virolaisen Diesel-viinaksen liikaa, mutta siitä on aikaa, kesäällä join sen samalla kuin Suomalaiset heitti keihäst, ja tuli 1,3,4 sijat.... Ei se siihen liittynyt että join viinaa, mutta se vain sattui samaan aikaan, nousuhumala silloin oli iso, oli telepatiakokemuksia, ja Saattana tuli selittämään kummallisia sanajankukatuksia, ja paljastui että Saattana on Suomessa Savolainen vanha kalamies....
        SItten tuli seuraava päivnä kuolllut kaveri Kainuusta Tampereelle, seuraavana päivänä Driinan, ja sanoi inkarnoituneensa Kainnusta Savoon. Oli samannäköinen, mutta pituutta oli tullut seuraavassa inkarnaatiossa 5 lisää?
        Se Saattana joka Tampereella silloin mölysi mulle humalassa(muilla ei samaa harhaa kai ollut) saattoi olla Antti Ruuskanen, tai Isoveli ja Isäkin hupatti humalan aikana telepaattisesti kummallista skeidaa....Saattana oli suuri tilavuusolio, yli kilometrin kokoinen punainen ilmapallo, jota ei nähnyt ja kuullut silloin kovin moni muu kuin minä....Jannen kanssa keskusteltiin telepaattisesti humanoideista, mutta se jäi kesken...
        Sitten pimahdin muille hulluille talonpihalla jotain humalassa kummallisen palopuheen Saattanan demonien tarkoituksesta tuhota urheilijat, koska sota loppui urheilun takia, mutta se Persian Enkeli ei Rauhallisempaa Kreikkalaista silti vielä voita - ehkä....Se henki oli silti juuri talossamme Kuollut Asko, Askelon hiljenee ja Gaza tulee tyhjäksi, siteerasi se henki mulle Baiböliä....


      • Ak.
        Hihhuli. kirjoitti:

        Otin yhen virolaisen Diesel-viinaksen liikaa, mutta siitä on aikaa, kesäällä join sen samalla kuin Suomalaiset heitti keihäst, ja tuli 1,3,4 sijat.... Ei se siihen liittynyt että join viinaa, mutta se vain sattui samaan aikaan, nousuhumala silloin oli iso, oli telepatiakokemuksia, ja Saattana tuli selittämään kummallisia sanajankukatuksia, ja paljastui että Saattana on Suomessa Savolainen vanha kalamies....
        SItten tuli seuraava päivnä kuolllut kaveri Kainuusta Tampereelle, seuraavana päivänä Driinan, ja sanoi inkarnoituneensa Kainnusta Savoon. Oli samannäköinen, mutta pituutta oli tullut seuraavassa inkarnaatiossa 5 lisää?
        Se Saattana joka Tampereella silloin mölysi mulle humalassa(muilla ei samaa harhaa kai ollut) saattoi olla Antti Ruuskanen, tai Isoveli ja Isäkin hupatti humalan aikana telepaattisesti kummallista skeidaa....Saattana oli suuri tilavuusolio, yli kilometrin kokoinen punainen ilmapallo, jota ei nähnyt ja kuullut silloin kovin moni muu kuin minä....Jannen kanssa keskusteltiin telepaattisesti humanoideista, mutta se jäi kesken...
        Sitten pimahdin muille hulluille talonpihalla jotain humalassa kummallisen palopuheen Saattanan demonien tarkoituksesta tuhota urheilijat, koska sota loppui urheilun takia, mutta se Persian Enkeli ei Rauhallisempaa Kreikkalaista silti vielä voita - ehkä....Se henki oli silti juuri talossamme Kuollut Asko, Askelon hiljenee ja Gaza tulee tyhjäksi, siteerasi se henki mulle Baiböliä....

        Erään Kimmon kanssakin otimme yhteen, ja Kimmo kertoi, että olin joutunut kummalliseen aikaluuppiin lapsena, jossa meitä kiellettiin tekemästä sitä sunt tätä, ja että osa maailmankaikkeumme luotiin unessa, jossa joku käveli uneemme, ja meni väärään kauppaan unessa ja ajassa Sambiassa, kilpeä ostamaan 15 markalla, joka kauppa olikin valitettavasti eri tähtijärjestelmässä kuin omamme ja siksi se muuttui siellä V-ötökäksi, tämän jälkeen Amerikkalaiset teki muutaman aikakoneelokuvan, ja sen V-elokuvankin....
        Älkää ihmetelkö liikaa telepatiaa, ei pimeyden etäisyyksiä ole mahdollista meidän tietää, vaan se on parempi puhelin vieläkin kuin nämä uudet....
        Olin täysin valveilla, varmaan silloinkin noin viikon putkeen, kunnes psyykelääke taas tainnutti minut, on meillä hulluilla niin mukavaa....


    • Hihhuli....

      Saattana toivoi minun hyppäävän parvekkeelta alas, mutta sitä nyt en silti tehnyt, sitä se aina pyytää, samanhan se Jeesuksellekin sanoi Erämaassa, että hyppää temppelin katolta, mutta siihen sus, että "Älä KIUSAA Herraasi". Jeesus oli näet lapsena hypännyt jo kerran talon katolta....Sen kertoi erä apokryfi, jonka luin ihan selvinpäin....


      Jeesus oli kai viinaa ottanut, ennen tai jälkeen Erämaansa, ei se muuten humalassa erämaassa olisi nähnyt mitään näkyä....Kai se oli humalassa ennen humalaansa, kun viimeinen ehtollisensa vain murtui hieman menneisyyteen?
      Ei kukaan tiedä, milloin viinakset vaikuttaa, eikä sitäkään milloin kauhea kankkunen tulee, eikä sitä sun itte aina tarvi potea, ainakaan jos olet liian pieni nainen, mutta jos olet elossa, viinaasi asti, niin selitys kummalliselle unellesi tai näyllesi löytyy pullosta....

      • Kääiö.

        Anteeksi nämä massiviset aivopieruni, en ittekään enää jaksanut lukea, kuin puoleen väliin. Muskle säilyy ismpana, kun ei tarvii liikaa sitä ajatella.


    • teinipuppeli

      Moro!

      Ajattelin kysyä sulta dopingin käytöstä keholajeissa. Kovin moni ei siitä halua kertoa edes mielipidettään, mutta olet ollut niin avoin asiasta, että sulta voi.

      Eli kuinka yleistä doping-aineiden käyttö on Suomessa nimenomaan keholajeissa, sis. kaikki sarjat, joita expossakin oli? Sun arvio siis. Sitten samaan syssyyn, voiko kehonrakennuksessa nousta Suomen, Euroopan tai maailman huipulle ilman dopingia? Myös siis ammattilaispuolella…

      Itse haluan vielä uskoa, että Sm-kultaa on sarjassa kuin sarjassa mahdollista saavuttaa ilman ”mömmöjä”. Mietin esim. Kotipohjan Pekkaa. Tulee varmasti olemaan alle kasikympissä 1 voittajakandidaatti, en kä usko, että vaatisi/olisi vaatinut dopingin käyttöä. Nyyssölän Mika todella kova viimeksi alle 80:ssä, jotenkin ajattelen sen niin, että mieshän olisi todella lahjaton jos yli 20v treenaamisella olisi edelleen alle 80:ssä dopingin kera :D

      Tätä olen aina ihmetellyt, lajissahan on doping-testit.. Eikö niissä testata kaikkia aineita vai miten on mahdollista käyttää käryämättä?

      Uskotko, että lihasta on mahdollista kasvattaa samoihin mittoihin myös ilman dopingia, se vaan vie huomattavasti enemmän aikaa? Vai onko ihan huuhaa-toiveajattelua? Muistaakseni Tony Halme kirjassaan joskus sanoi näin..

      Että tämmönen romaanin:D

      • Roinaus=korvaushoito

        "Itse haluan vielä uskoa, että Sm-kultaa on sarjassa kuin sarjassa mahdollista saavuttaa ilman ”mömmöjä”. "

        Palautus tähän maailmaan: Lue vähemmän Teinitoistoa- Ei ole mahdollista hölmö teini! Toivon että heräät tähän maailmaan nyt. Tosin tämä taisi olla trollaus.

        "Mietin esim. Kotipohjan Pekkaa. Tulee varmasti olemaan alle kasikympissä 1 voittajakandidaatti, en kä usko, että vaatisi/olisi vaatinut dopingin käyttöä. "

        Palautus tähän maailmaan: Hän on myöntänyt roinaamisensa.

        " Nyyssölän Mika todella kova viimeksi alle 80:ssä, jotenkin ajattelen sen niin, että mieshän olisi todella lahjaton jos yli 20v treenaamisella olisi edelleen alle 80:ssä dopingin kera :D"

        Palautus tähän maailmaan: Roinaa pidit häntä lahjattomana tai et(väittää käyttävänsä vain kreatiinia).

        "Tätä olen aina ihmetellyt, lajissahan on doping-testit.. Eikö niissä testata kaikkia aineita vai miten on mahdollista käyttää käryämättä?"

        Palautus tähän maailmaan: Luuletko oikeasti että millään testeillä on mitään väliä? Tiedätkö miten monin eri keinoin testit voi kiertää? Tiedätkö että voi rojutella ja mennä sitten kilpailuihin? TIedätkö että kaikkia tavaroita ei testata? Tiedätkö että kaikki tavarat ei näy?


      • voi elämä

        miten pieleen voi mennä nussiminen että tollasia sikiää?


    • likasanko
    • ehe ehe

      karavaani kulkee ja koirat kuksii

      • muskle jyrää

        Huomaa mikä on johtavin potifoorumi tässä maassa: Muskle!!!!!!!!!!!


      • suomisonni24
        muskle jyrää kirjoitti:

        Huomaa mikä on johtavin potifoorumi tässä maassa: Muskle!!!!!!!!!!!

        Suomi24 paljon parempi. Täällä paljon enemmän asian tuntioita kuin muskle forumila tai pakko toistolla.


      • aasiintunkija
        suomisonni24 kirjoitti:

        Suomi24 paljon parempi. Täällä paljon enemmän asian tuntioita kuin muskle forumila tai pakko toistolla.

        o really? sherlock.


    • aika hurjaa

      Tässä ketjussa on tosi kova meno.

    • pulkki..
    • jengi tietää

      taas sensuroidaan tule apuun seppo

    • lakkuri

      Lakko jatkuu.

    • ÖNNX3

      lakko päällä vieläkin

    • Ugh, olen puhunut

      Lakkorintama pysyys kovana.

    • vitun vitun vittu

      Joo - vittu sillä kapasiteetilla mikä mulle on suotu - suunnittelen vuosia miten itua syödään 300kcal päivässä -KIITOS!

    • tyttösiä ovat

      Kaikilla testot kellarissa ja korvaushoitoon lähtevät.

      • Önnellinen

        onneksi önn hifiravinteita ja roinaa


    • ÖNN ÖNN ÖNN

      60-70 yksityisviestiä tullut asian tiimoilta.

    • Kekkos-Bill

      Homma on nousussa.

    • turpiinveto

      akkoja siellä hakataan

      • voihan venäjä

        näinhän se ÖNN

        (=


    • Parhaus-Korea

      Seurasin mielenkiinnosta tuota palstaa hetkisen ja huomasin viestien katoavan yhtenään?

      Joitain aikoja sitten viimeksi vierailin ja silloin kirjoittelu oli vielä vapaata.

      Pakkis versio 2.0 on nykyisin muskle.

    • olen muuttunut mies

      Ylläpitäjä tai moderaattori on bannannut sinut foorumilta!

      Syy banneihin on: löysä ja homeinen vittu

      Bannit loppuu: 18.11.2014, 09:00

      voisko minut jo päästää takasin?

      terveisin antti-petteri

      • Helpot Heikit

        En usko, huumoria ei enää sallita.

        Ala sinäkin kirjoittelemaan kaikista käärmeöjyistä joita lisäravinnehuijarit saattavat markkinoille.


    • ÖNNÖNNÖNN

      Mulla on löysä ja homeinen v ittu. Mulla on löysä ja homeinen v ittu. Mulla on löysä ja homeinen v ittu. Mulla on löysä ja homeinen v ittu. Mulla on löysä ja homeinen v ittu. Mulla on löysä ja homeinen v ittu. Mulla on löysä ja homeinen v ittu. Mulla on löysä ja homeinen v ittu. Mulla on löysä ja homeinen v ittu.

      • kodjid

        Lopeta häiriköinti!


    • \o heil

      \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o \o

    • jengi tietää

      Suomi säästänyt taas vähän väärässä paikassa.
      Tässä tulos kun säästetään väärässä paikassa.

      • sama jäbä

        Täälä ei ole myöskään naisia ja homot hakataan.


    • yli 4000 katselua

      Hyvä meno jatkuu.

    • Kim jong

      Kova Önn meno,önn,önn

      Homot toisilleen vittuilee

      • hakkaa akkaa

        kenekäs "piikkiin" tämä viesti menee?


    • Kimittäjä

      Siellä on vain hintti-pelkureita ja vastaavia homoja,joku lesbokin erehtyy joskus kirjoittamaan.

      • hakkaa akkaa

        kenekäs "piikkiin" tämäkin viesti menee?


    • Toden seikka

      Muskle nykyään Gyno-kääpiön valtakunta!

    • Psykiatri2

      Musklella Kakoja ja Kimejä ja muita koulukiusattuja psykiatrian suljetulta osastolta verisiä elimiä anukseen postittavat ja loput psykopaatit avohoitopotilaita jumalan armosta.

      • hakkaa akkaa

        kenekäs "piikkiin" tämäkin viesti menee?


    • doctor vajaamieli

      siellä modet on juoppoja,osa homoja,yksi Eevert niminen kieroutunut omistaja siellä bannaa urakalla kaikki toisinajattelijat !

    • Moro mike!!

      Moro mike!!

    • eeeeeeeeeee
    • ookko homo?

      millainen tonttu ajattelit olla :D

      Hitler-pikkujoulut = Sammut bunkkeriin.

      Kristoffer Kolumbus-pikkujoulut = Et tiedä mihin olit menossa, etkä perille päästyäsi tiedä missä mahdat olla, mutta koko reissu menee valtion piikkiin.

      Tuhkimo-pikkujoulut = Tulet kotiin ilman toista(kin) kenkää.

      Prinsessa Ruusunen-pikkujoulut = Sammut sadaksi vuodeksi.

      Pieni Merenneito-pikkujoulut = Jalat eivät irtoa toisistaan ja haisevat silakalle.

      Lumikki-pikkujoulut = Heräät aamulla seitsemän miehen kanssa.

      Punahilkka-pikkujoulut = Heräät isoäidin kanssa samasta vuoteesta.

      Keisarin uudet vaatteet-pikkujoulut = Heräät aamulla alasti kadulla.

      Ruma ankanpoikanen-pikkujoulut = Aamulla vieressäsi on väärät munat.

      Nalle Puh-pikkujoulut = Aamukankeudessa et saa sormia varpaisiin ja hampaissa on plakkia kuin olisit pessyt ne hunajalla.

      Roope Ankka-pikkujoulut = Olet hommannut ison kasan rahaa ilman housuja.

      Mikki Hiiri-pikkujoulut = Korvat ovat turvonnet palloiksi, käsissäsi on valkoiset käsineet, mutta frakista ei ole tietoakaan.

      Iso Paha Susi-pikkujoulut = Henki haisee niin pahalle, että voit puhaltamalla kaataa seinän.

      Hannu ja Kerttu-pikkujoulut = Aamulla voit kätevästi suunnistaa vessaan yöllä laatoitettua vanaa seuraillen.

      Peppi Pitkätossu-pikkujoulut = Heräät aamulla hevosen ja apinan välistä.

      Kultakutri-pikkujoulut = Heräät partnerisi “Kuka on nukkunut minun
      sängyssäni?” kysymykseen.

      Moby Dick-pikkujoulut = Jokin hakkaa sisuskalujasi ja tahtoo ulos.

      Suomalainen pikkujoulu = Lompakko on tyhjä, kännykkä on hukassa, päässä soi tango delirium etkä uskalla edes vilkaista kuka vieressäsi kuorsaa.

      Ruotsalainen pikkujoulu = Heräät suklaajunasta ja päässäsi soi “Den glider in” -kappale.

      • Makhak

        Minä bannaan ketä haluan,olen musklen herra ja hidalgo,roinareiden kuningas.


      • Ulostaja alistaja
        Makhak kirjoitti:

        Minä bannaan ketä haluan,olen musklen herra ja hidalgo,roinareiden kuningas.

        Minulta tulee aivan valtavasti ulostetta, olenhan bodari.


    • pärshinaaja

      Homostelemaan ovat menneet kaikki.

    • voihan ÖNN

      korvaushoito, lisäravinne, mave, ÖNN, aaaaaaaaarrrrrghhhhhh

    • treenaan vitun kovaa

      Ei oo kyllä testo anabolien veroista! Nyt menee pelkkää testoa 900mg/vko, ja ei ole palautuminen (voimista puhumattakaan) kovin hääviä.

    • ensyöheidänbanaaneja

      Tapahtuu sama kuin mikä tapahtuu jos vittuilee liikaa kelle tahansa täällä. Pääsee keräämään banaaneja hetkeksi aikaa.

    • mitäs vittua?

      277 Vastausta 4 270 Lukukertaa


      mitä tämä on? mikä on tämän ketjun tarkoitus?

    • jee jee jee

      Sata peukkua ylittyi juuri.

      • gay prinsessa

        Tere miulla äo kova. Välistä buustaan sitä anustapilla ja siitä minä nautin lujaa. Sitten imeskelen sitä tappia ömmömmöö kun se niin makiaa.


    • loviisa2

      ön,ön,ön,ön,ön kova foorumi musklefoorumi,siellä parhaat homo moderaattorit ön,ön ön ,ön

    • ennen parempi

      Hyvä vaihtoehto Teinitoistolle mutta taso on kyllä silti pudonnut vähän liikaa.

    • SIIKKKKK HAIL SIIkha

      Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa, Muskle on paskaa,

      • HAIL HAIL HAILIIIIII

        RIPUALIA SUUSSAA AAAAAAH NUOLEN MODEN RIPULIA AIJAIJAIJAIAAA TEKEE GUTAAA RUNNARI KOVA SETÄ MARJIS MURKULAN VIPPI

        PRÖÖÖÖT RIPULIA VALUU TSAIJAIJAIJAIA RUNKKAAN JA LUEN MUSKELA OOOOOOOHHHHHH


    • miniadmin

      Muskleforum.com ottaa nyt entistäkin tiukemman linjan näihin. Täällä ei suvaita muiden käyttäjien minkäänlaista ahdistelua.

      Ikibannit tulee nopeasti tällaista toimintaa harrastaville.

    • ei ihan yhtä huono

      Muskleforum on alkanut vajoamaan sinne Teinitoiston tasolle. Toivottavasti suunta muuttuu kohta parempaan.

    • eeverttiolen
    • huh huh

      nyt on kovaa menoa

    • trenaren åttiotvå

      Tällä foorumilla ei kenestäkään jauheta paskaa, ei nimimerkeistä, eikä henkilöistä (julkisuudenhenkilöt on oma lukunsa, heistä on joka paikassa mielipiteitä). Jos jotain paskaa on ollu niin se pyritään poistamaan mahdollisimman pian. (ei niitä jätetä tohon).

      Foorumilla moderoidaan aika paljon, jos jotakuta siitä huolimatta häiritsee joku viesti, niin paina viestissä näkyvää "ilmoita viesti" painiketta.
      Tai yhteydenottopainiketta ja siitä kohtaa ilmoita viesti. Viesti poistetaan jos perustelut on vähänkään järkeviä.



      Aina on myös olemassa henkilöitä jotka jauhaa muilla sivustoilla muskleforumin jäsenistä /foorumista skeidaa. (systemaattista skeidaa).
      Sitten kun bannia tulee, niin aletaan purnaamaan, "mutta ku ei se ollu täällä muskleforumilla".
      Kun ei täälläkään kenestäkään jauheta paskaa, niin miksi niitä jauhajia pitäs täällä katella.



      Itse en ole kiinnostunut moisesta draamasta, enkä näitä juttuja kelaile sen kummemmin. Kuhan nyt sanoin vaan mielipiteeni.

      Kaikki on tervetulleita kirjoittelmaan ja ei täällä ketään ilman syytä bannata. (jossain se syy yleensä piilee jos bannit on saannut).

      kaikki tekee sovinnon toistensa kanssa eikä kirjoittele toisista paskaa niin kaikilla on asiat hyvin.

    • bannattunattu

      Dedu bannaa heti liittymisen jälkeen ilman syytä.

      • Ancel Keys

        Terve minä tässä ancel keys. Minä ostin foorumin koska muuten olisin saanut bänniä tältäkin foorumilta. Nyt en saa bänniä vaan bännäilen muita hihi. Se saa tuntemaan minut mieheksi itseni kun bänninappulaa hipaisen. Pidän sitä nappulaa "siellä".


    • nbvccc

      Musklefoorumilla luetaan privaviestit!

    • alibaba4

      joo kannattaa varoa tuola muskleforumilla. sain selville että minunkin privaviestit on käyty lukemassa foorumin omistaja eevertin toimesta.

    • privat paljastin

      Minulla foorumit joulupukin kontissa ja joulupukin kontti "siellä"
      Bannaan kaikki kello 18.00 (varma tieto) ja heitän spermulit ylioppilaslakkiin enkä sano sanaakaan.

      • aidoin piikki

        vittu ne saatanan liivityypit nauro mulle kun pyysin hakkaamaan dugan ja kerroin banneista. :( :( :( MUN KANSSA EI LEIKITÄ!!!1 kuka tulee hakkaamaan pari liivityyppiä? maksan 5 e ja tarjoon treeniohjelman


    • trenaren åttiotvå

      Sanon tähän ketjuun nyt, että älkää laitelko minulle enää privalla mitään selontekoja siitä kuka on tehnyt ja mitä teki.


      Jokainen moderaattori/ylläpitäjä on bannannut omasta syystään ja banniselosteessa lukee bannin pituus ja syy siihen.

      Itse en kovin helpolla anna kellekkään banneja, enkä muutenkaan pitkiä sellaisia.

      • dedu

        Kuule treenari-82, paan sulle kohta privaa ja aikataulun milloin ja missä treffataan. Saat imeä penistäni sen lisäksi että annat pyllyä.


    • Onko yhtään?

      Onko täällä Suomessa mitään kunnon voimailufoorumia? Muskleforumin taso on kieltämättä viime aikoina vähän tippunut ja Teinitoisto nyt on mitä on.

      • statiini auttaa aina

        Muskle oli hyvä, kunnes meni käyttäjien lapselliseksi tappeluksi.

        Nykysin huumori on kielletty ja pitää olla tosikko.


    • THE GIANT
      • pote on parasta

        tämä hyvä ÖNN


      • quizz
        pote on parasta kirjoitti:

        tämä hyvä ÖNN

        No niin nyt kaikki rauhoittuu ja laittaa simvastatiinia "sinne" sitten lasketaan porukalla kolet allet kolme ja keskustellaan sivsityneesti äääöööstä ja naisten tymyydestä...


    • Admin

      Kaikki homovastaisesti kirjoittavat on pakko saada musklefoorumilta pois äkkiä tai muuten foorumin maine kärsii ja kävijämäärät romahtavat

    • Admin1

      Foorumin omistaja leikkii kuningasta ja lukee käyttäjien privaattiviestit sekä postittaa niissä olevia tietoja muihin foorumeihin,laitonta toimintaa on,.Rikossyyte tuollaisesta pitäisi tehdä,se on kirjesalaisuuden rikkominen ja vielä foorumin omistajan toimesta tuota tapahtuu.

    • tiedoksi vaan

      phpbb3, phpbb4 ja vbulletin softien yksityisviestit ja salasanat on suojattuja.
      Ylläpitäjä ei pysty niitä lukemaan ellei ole einstein.

      • ei einstein

        vbulletin yv:t näkyy suoraan tietokannassa.


    • juupa juu

      Ne on tietokannassa piiloitettuna koodiin. Ei ne siellä ole selkeesti luettavissa.
      Muutaman viestin lukeminen voi olla viikon homma jos ei osaa käsitellä koodeja.


      Lataa joku foorumisofta. Tee sinne kaksi käyttäjää ja lähetä yv.
      Kokeile sen jälkeen lukea se yv sieltä tietokannasta :D

    • salaniilo

      Yksityisviestin lukeminen helppoa! Vaihda käyttäjän salasana ja pääset viesteihin käsiksi.

      • urpo4

        ei noin kannata tehdä, ellei halua tulla huomatuksi.


      • Ilkka Arvo Tapani
        urpo4 kirjoitti:

        ei noin kannata tehdä, ellei halua tulla huomatuksi.

        Eevert lukee aktiivisesti yksitysviestejä musklella


    • tietoavailla82

      Johnakin on ne kuvakaappaukset kun muskle vinkui eevertin lukeneen privat. missä ne on?

    • Ilkka Arvo Tapani
    • niceeee
      • Karvamarsu

        Minua ei armahdettu.


    • suora....
    • hehe hehhehe

      Ilmoitin googlelle marjakarhun sivut.

      Google on tarkka siitä mitä sivuilla on, jos sivuilla on googlen mainoksia.

      Google tuskin kauan katselee sivustoja joissa jauhetaan paskaa ja haukutaan muita.

      • Marsunkarvainen

        Tuleeko sinultakin kakkaa pyllystä?


    • gfdss
    • periksi en anneta
    • marjakarhulle

      marjaharhulle

      Olen sinun entinen työtoverisi vuosien takaa, joka on huolestunut sinun käytöksestäsi. Nykyinen toimintasi kielii vakavista mielenterveysongelmista.

      Perustat kokonaisia foorumeita, blogeja ja muita sivustoja joille kirjoittelet yksin päivät ja yöt pakkomielteisesti pakkotoistosta, muskleforumin, dugan ja milloin kenestäkin nettinimimerkistä tai sivustosta.


      Pelasta oma elämäsi ja aviolittosi. Ei ole häpeä pyytää apua!


      http://www.nokiankaupunki.fi/palvelut/perusturva_ja_terveys/terveys/mielenterveys-ja_paihdepalvelut/

    • nussikaa toisianne

      Nyt kovaa menoa taas, iso pyörä heittää oikein kunnolla.


      Peukkuhymiö tähän kohtaan.

    • teinien touhua

      Nämähän alkavat jo kuulostaa ihan teinitoiston horkan vetäjien puheilta. Nyt vähän jarrua!

    • Karvamarsu

      Dreeveri kaappasi vipunostopainoni.

    • Kako2

      Minun poikaystäväni antaa persettä muille,apua auttakaa

      • Karvamarsu

        Joskus muijan pieksemiseen voi olla muukin syy kuin roina, esim. jos ei oo töitä. Tai on 60v impotentikko.


      • Terra Montis Oy
        Karvamarsu kirjoitti:

        Joskus muijan pieksemiseen voi olla muukin syy kuin roina, esim. jos ei oo töitä. Tai on 60v impotentikko.

        Kako mä oon ja hintti pelkurikin!Vielä olen korean hallitsijakin ja musklefoorumin omistaja mulle ei vittuilla koska laitan isukin lakimiehet asialle


      • Karvamarsu
        Terra Montis Oy kirjoitti:

        Kako mä oon ja hintti pelkurikin!Vielä olen korean hallitsijakin ja musklefoorumin omistaja mulle ei vittuilla koska laitan isukin lakimiehet asialle

        Kukas se tällä "piikittelee"?

        Saat bannit jos ei tuo lopu.


    • bmw 320

      Toivottavasti et ole satanisti?

      • hinaaja1

        perähinaaja mie olen ja musklen kundit on mun riistaa


      • suits you sir

    • kova jäpändeeros

      Ei ikinä painonnostoo. Mutta max tempaus koti setti.

    • tänään eka

      eka

    • Viitazaari

      Suosituin ketju ikinä.

    • parempi näin

      Muskle jyrää, Teinitoisto piipittää.

    • ylläpidolle ilmoitet

      Minusta sama kirjoittaja kirjoittelee yksin tällä ketjulla. Ilmoitin ylläpidolle tästä asiattomasta häirikköketjusta ja sen poistamista.

      LOPETA HÄIRIKÖINTI!

      • et oo tosissas

        Pitäisikö kaikkien kirjoitella "kakkatoistosta" sekä ripulijutuista?


    • Jaska.

      Sain erektion kakkajutuista.

      • Karvamarsu

        joskus sain erektion vipareista


    • ei saa eii

      eihän pakkiksellakaan saa rekisteröitynyt käyttöönsä avatarkuvaa, allekirjoitusta tai privaviestejä. ne pitää ostaa.

    • Ahneus tappaa

      Siis joutuuko Teinitoistolla maksamaan noista perusjutuista?

      • riistokapitalismia

        Kaikki siellä maksaa, pian kaikki on maksullista myös Musklella.


    • vii........
    • vitun spämmääjääj
    • Cool

      Eevert trolli itse spämmää ja mainostaa viihdefoorumia :D

    • Karvamarsu

      nyt en saa enää erektiota edes vipareista

    • lisätieto
    • aadmini

      en tiedä sitä

      • Karvamarsu

        sen tiesin


    • viddu
    • ÖNNÖNNÖNN

      Voihan mädänneet lokkipanot natsilipun liehuessa!

    • jdss,mvvnvv
      • Karvamarsu

        väärä foorumi


    • oikkeee
      • NNÖNNÖNNÖ

        Onko vanhan liiton kääni painija?


    • allapito

      peräruiskeita

    • homppelibodari

      Olen kauhuissani. 17-vuotias poikamme on kertonut, etteivät häntä kiinnosta miehet vaan naiset. Tämä tuntuu minusta todella pahalta. Tiedän, että monet suvaitsevat nykyään heteroseksuaalisuutta, mutta minusta se on luonnotonta. Sanotaan, että teini-ikäisten seksuaalinen identiteetti on vasta muodostumassa ja että monella voi olla heteroseksuaalisia fantasioita, vaikka he olisivat seksuaalisuudeltaan normaaleja homoseksuaaleja. Miten voin tukea poikani homoseksuaalisen identiteetin muodostumista?

    • eevertti taas

      Muskleforumilla voi kaikki pojat olla mitä ovat,kaikki hyväksytään tosiasiallisena porattavana.

    • eevert,

      Homojen foorumi :D

    • Kajaani kutsuu

      Kajaaniin ovat menneet.

    • piste

      Roinarit ovat luusereita, selitykset eivät auta.

    • ÖNNÖNNÖNN

      Homoforum.com sinne musklen vinksahtaneet homosonnit menneet on.

    • jengi tietää

      nostelen pikkupainoilla ja roinaan sille lihas kasvaa

      • Marsunkarva

        Tossahan tulee tottakai kova happokuorma mutta mitenkäs mekaaninen rasitus? Riittääkö pelkkä hapotus saamaan mikrovauriot aikaiseksi lihakselle vai pelaako tämä systeemi vain "lisäravinteilla"?


    • Äänen Koski

      kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa

    • eevertti.
    • Marsunkarva

      Mies oli ollut yhdynnässä lapsen äidin kanssa lapsen siittämisaikaan.

      Sen minkä kondomeissa säästää, sen elatusmaksuissa häviää.

    • Tuota en tiedä

      Rekitöröidyin muskleforumille ja siellä on vaan roinareita jotka kasvattavat isot lihakset pumppaamalla ja joku Eevert joka on lääkäri varmaankin koska tietää paljon.

    • blasterin pieru
    • Marsunkarva

      mave

    • Marsunkarva

      tykkään statiineista

    • Bodari olen

      Johnnyboyparas.

    • känni.
    • Marsunkarva

      mave

    • tosi kova luu

      Olen niin kova, ettei minulla ole ollenkaan pehmytkudosta.

    • Suklaajunafoorumi

      Musklefoorumilla kaikki rakastelevat toisiaan.

    • Marsunkarva

      Sain maastavedosta kokovartaloerektion.

    • Pakkis-Teini

      Kerran kävin tuolla foorumilla, siellä isot karvaiset muskelisonnit kirnusivat ja hoonasivat peräosastoani.

      Edellänainittujen toimenpiteiden seurauksena sain ebolan peräaukkooni ja nyt ei enää rahka pysy sisällä vaan valuu housunpuntista ulos.

      • Dreeveri

        Pakurikääpää naamaan niin ebolat lähtee... Vedän joka aamu kaksi litraa...tosin korvat on vähän ruskean oloiset.


    • Shit Lord

      Muskle on todellinen tähtien sota.

      • inkkari1

        TULIN!!


    • gudfk

      Ylläpidolle on lähetetty viesti tämän häirikköketjun poistamisesta kokonaan.

      • olet tyypillinen

        Oletko pakkis-apina?

        Tyypillinen suomalainen mies, kaljapullohartiainen suippopää, jonka rasvaprosentti on 50. Miksi tuollaista pitäisi hävetä? Sitä sulautuu massaan ellei joudu kuvatuksi nakupellenä.


    • trenaren åttiotvå

      Olinpa apteekissa päivänä muutamana, pyysin tiskillä viittäkymmnetä kortonkia.

      Takanani kaksi tytteliä kikatti kovasti, katsoin heitä silmiin ja sanoin kovaan ääneen: "saanko 52 kortonkia?".

    • trenaren åttiotvå

      Ite kuitenkin suosin ajoissani semmoisia vanhoja dieselautoja, joita saa ostettua parilla kolmella tonnilla. Ajan polttoöljyllä!

      Hommaa jatkunut jo 23 vuotta, eikä koskaan ole käry käynyt.

    • musklea
    • sasasas3
    • asdasdsdasd
    • Karvainen marsu täss
    • maukka1

      Ne nauroi mulle kun pyysin apteekista testoa että saan huonot geenit omaavan vartaloni timmiin kondikseen

      • Marsunkarvainen

        Saan erektion huonot geenit omaavien timmeistä vartaloista.


    • Eka oon

      Vuoden eka!

      • huuvertti

        Sain erektion tuosta vuoden ekasta kommentista.


    • Tämä on hyvä

      Tilitappi pikkutappi tilitappi roinanakki...tiutiitiitiutitiitiii. Tässä tulee pikkuinen julli oon minä lyhkänen sälli, naista saa nyt mäen, siksipä rojuttelen. Oon mä pikkutapoi tilitappi roinanakki pääl gaspintakki tiutiititiutitiitiiti. Tukka on lähtenyt päästä, tulehdus on olkapäässä, siksipä pagaraan rojuttelen, ja sinnekin saan tulehduksen. Seisoo mulla silimä päässä, eloa ei alapäässä, mut kuvia itestäni ottelen ja kuvissa mä vöpöttelen.....

      • bläästeri

        ei toimi mulkku,syy siihen liha joka tappaa


      • Marsunkarvainen
        bläästeri kirjoitti:

        ei toimi mulkku,syy siihen liha joka tappaa

        Lihaa rakoon, jos ymmärrät mitä tarkoitan.


    • Marsunkarva

      Tulin vain kertomaan, että lakko jatkuu.

    • Musklen panomiehet

      Musklella joka jätkä on aivan helvetilinen panomies, monta äijää siellä joilla tuhatkunta kaatoa tai jopa yli.

      • protsssku44

        Ja joka sälli myynyt p ersettään että sais ostettua tonnin prossun ja korvaushoitopaketteja pukinkonttiin.


      • Musklen panomiehet
        protsssku44 kirjoitti:

        Ja joka sälli myynyt p ersettään että sais ostettua tonnin prossun ja korvaushoitopaketteja pukinkonttiin.

        Se oli se toinen foorumi jossa persettä myydään, Musklella kairataan naisia niin että soi.


      • holmesin jones
        Musklen panomiehet kirjoitti:

        Se oli se toinen foorumi jossa persettä myydään, Musklella kairataan naisia niin että soi.

        oon vaimoa hakkaava micro penis mursu.. vaihoin mun nimimerkin musklella ettei muut tietäisi,,. sitä että mulla on micro ja oon liivityyppi piikki


      • protsssku44
        Musklen panomiehet kirjoitti:

        Se oli se toinen foorumi jossa persettä myydään, Musklella kairataan naisia niin että soi.

        Niin ne persettään kauppaavat kaappihinttarit sanoo.


      • mitäs nyt?
        holmesin jones kirjoitti:

        oon vaimoa hakkaava micro penis mursu.. vaihoin mun nimimerkin musklella ettei muut tietäisi,,. sitä että mulla on micro ja oon liivityyppi piikki

        keuliiko jopo?

        eikö keuli?


      • protsssku44

        Jopo keulii 24/7/365 ja pukinkontti täynnä poronsarvijauhoa.


    • Musklen panomiehet

      Musklella kaikilla on oluttölkinpaksuinen mulkke ja naista kaatuu jokainen päivä. Kaksi tai kolme parhaassa päivässä.

      • protsssku44

        Transuja ne kaataa. Oikeata naista eivät ole koskaan nähneetkään. Korkeintaan jotain pillupirjoja joita löytyy jokaisesta suomen lähiöräkälästä.


      • Karvamarsu

        Saako niitä pillupirjoja hakata, vai onko kyseinen toiminta sallittua vain oman akan kanssa?


      • Wanhaliitto

        Vain oman hutsun kanssa.


      • Karvamarsu
        Wanhaliitto kirjoitti:

        Vain oman hutsun kanssa.

        Tämä hyvä tieto!


    • Tiukka kakkonen

      Tiukka kakkonen pukkarissa...ehe ehe, he heeeeeeeeeee!!!

    • kaljan voimalla

      kehoa rakentelen

    • ihan_paska

      Johan on paska systeemi nyt tällä palstalla.

      • Marsunkarvainen

        Niin paska systeemi, että pian loppuu lakko.


    • VIPPI

      En oo mihinkään lähdössä, mä oon VIP

    • Lokkianus

      LÄPI ASTI MENI KYRPÄ.

      • mielenterveys_intiaani

        Täällähän pakataan paskaa pienempään tilaan kyrvällä.


    • Jarevaan

      Oatsilla ja testolla lihakset rakennetaan

      • marsunkarva

        ootko sä se musklen kovin naturaalibodari,saisinko ohjeita millä saa lihakset kasvamaan


    • Tohtoritolonen

      Ikinä en ole saanut kastaa pippeliäni pilluun

      • Karvamarsu

        Suomi24:n ylläpito on poistanut viestin sääntöjen vastaisena.


    • Ilmiantaja1

      Kiitos! Käsittelemme ilmiannon pikimmiten.

      • Marsunkarvainen

        Annoitko itsesi ilmi luuseri?


    • Päivitetään
    • valelääkäöri
      • Marsunkarvainen

        Määrään mavea ja vipuheilautuksia.


    • duga
    • muskle
      • Marsunkarvainen

        Yksi neljästäsadasta miehestä on tarpeeksi notkea antaakseen itselleen suuseksiä.


    • Hanuripora

      Statiinia, oatsia, roinaa ja lisää roinaa.

    • Peräjyrä

      Olen alkanut kuvaamaan miesten takapäitä.

    • Bosastollemenee
      • Marsunkarvainen

        Saako siellä osastolla kuvata persauksia?


    • jhsgdndndh

      Marjis spämmää paskavideoitaan. Sama viheraholla, tärkeää videoida kun koira käy paskalla.

      • musklenduga

      • Marsunkarvainen

    • Hvetin_roinaajat

      Muuten on myös syytä ihmetellä noita ihmisten keksimiä epäluonnollisia tarpeita.

      Luonnollinen seksi ei enää kelpaa vaan suuhun pitäisi laittaa siitin ja emätintä pitäisi nuolla. Välillä jopa laittaa siitintä peräsuoleen. Hyi sentään kuinka eläimellisiä ja sairaita seksifantasioita!

      Kyllä luoja on luonut oikean paikan mihin siitin laitetaan. Ja myös siittimen joka sinne laitetaan.

      Suu ja peräsuoli on luotu muuhun käyttöön.

      • Puuhelmi_poikanen

        en saa muuten kuin maksamalla naisen tavaraa ja silloinkin liian pienellä kuppikolla varustettuja


      • Himosonni
        Puuhelmi_poikanen kirjoitti:

        en saa muuten kuin maksamalla naisen tavaraa ja silloinkin liian pienellä kuppikolla varustettuja

        Normaali suomalainen nainen painaa nykyään 100 kg täytettyään 18 vuotta ja paino kasvaa 10 kg vuodessa. Hän jaksaa nostaa oman painonsa lisäksi molemmilla käsillä tuopin siideriä ja samalla nousee äänenvoima.


      • Puuhelmi_poikanen
        Himosonni kirjoitti:

        Normaali suomalainen nainen painaa nykyään 100 kg täytettyään 18 vuotta ja paino kasvaa 10 kg vuodessa. Hän jaksaa nostaa oman painonsa lisäksi molemmilla käsillä tuopin siideriä ja samalla nousee äänenvoima.

        mua ei haittaa kunhan tissit painaa vähintään 30kg ja vanhempikin nainen käy jos vaan saa


    • Himosonni

      Minulla on ongelma poikaystäväni kanssa, hän ei suostu nyrkkinaintiin, vaikka se on ollut oma unelmani monta vuotta.
      Olemme puhuneetkin siittä, mutta hän ei vaan suostu. Mitä tehdä että hänkin innostuisi tästä mahtavasta harrastuksestani?

      • holmesin_jones

        Voin hakata nyrkillä liivit päällä !!111!
        PIIKKI


      • JaskaJanneJokinen

        Ota himosonni joku kolmas pyörä fistaamaan anustasi ja pistä poikakaverisi katselemaan kuinka nautit hommasta.


      • Ryntäät
        holmesin_jones kirjoitti:

        Voin hakata nyrkillä liivit päällä !!111!
        PIIKKI

        Ei käy, ellei kuppikoko ole vähintään F.


    • Musklee
      • Karvamarsu

        En katso tätäkään linkkiä, ketään ei kiinnosta nämä lopeta jo.


    • Illu_hinkkari
    • ddddddddk
      • Karvamarsu

        En katso tätä linkkiä.


      • tätträäää

      • Marsunkarvainen

        En katso tätäkään, viruksia tulee tuolta.


    • musmusmus
      • Karvamarsu

        Sivusto sisältää viruksia, älä avaa linkkiä.


      • eeverttitulikaapistaulos

      • Marsunkarvainen

    • rterererereree
      • Karvamarsu

        En halua viruksia kiitos, tee vaikka mavea ja lopeta viruslinkkien spämmääminen.


    • Karjamarhu

      Haluaisin imeä munaa. Itseäni en yletä. Lainaisko joku omaansa kokeilun haluiselle ok 40 v Nokialais miehelle?

    • tossssssssss

      Musklefoorumin omistaja se jaksaa spämmätä oikein urakalla :D Eevert (Quiz, Duga) Tyrkyttää muskleforumin tapoja tänne.

      • Karvainen_Marsu

        Sanot, että pornon katseleminen ja poikaystävän karvattomuus ei sinua haittaa, mutta että et itse haluaisi ajella intiimialueitasi, vaikka poikaystävä vaatii. Valitettavasti poikaystävän vaatimus ei riitä syyksi poistaa karvoitusta. Sinulla on sataprosenttinen itsemääräämisoikeus, joka koskee myös kehoasi, eikä sitä tarvitse eikä pidä muiden ihmisten vaatimusten takia rikkoa. Jos koet ajelemisen hankalaksi eikä sinun tee mieli poistaa karvoitusta, ei kannata poistaa. Mieti, mitä itse seksiltä haluat. Mieti myös, minkälainen on poikaystävä, joka vaatii ja pakottaa. Mistä hänen halunsa ja tarpeensa tulevat? Isoja ongelmia tulee, jos vastoin omaa tahtoaan suostuu asioihin, joita toinen vaatii. Jos omasta halustasi päädyt poistamaan karvoitusta, internetistä löytyy kyllä hakukoneilla hyviä ohjeita siihen.


    • soccerman
      • Karvamarsu

        Marjis se jaksaa laittaa viruslinkkejä.


    • saukkiiiiiiiiiiiiii

      Eevertti se on täys taukki luullessaan Youtube linkkejä viruslinkeiksi :D https://www.youtube.com/watch?v=yVdrrqGmYMc Tässä tämä kohuvideo! Muskleforumin kaappihomot eivät tietenkään tästä pitäneet ja aloittivat kunnon ajojahdin. Nimimerkkien takaa tietty lässytettiin. Akkamaista touhua.

      • Marsunkarvainen

        Taas viruksia ja saastetta silmille.


    • nnccvvv

      Se oli niin naurettava akka, että nimen julkaisun jälkeen ei uskaltanut enää kirjoittaa mitään nettiin. Olisi miehekkäästi pistänyt mailia ja sanonut, että joo, yli meni, että annetaanko olla. Mutta ei ainakaan enää auo akkamaisesti naamaansa kun tietää, että voi joutua vaikka vastaamaan ihan livenä noista jutuistaan. Ymmärrän toki, että herätän paljon negatiivisia mielipiteitä, mutta parempi, että on iso joukko vastaan ja puolesta, kuin ettei herätä mitään. Mutta tommoinen patologinen ja pakkomielteen omainen kyttääminen ja kaiken paskan keksiminen ei ole enää edes hauskaa.
      http://www.pakkotoisto.com/kilpailijat-ja-bodyjuorut/61461-kuvia-pakkiksen-mikesta-q-145/
      Quiz=muskleföörymin eevert

      • Karvamarsu

        Minulla käsi käy, liike ei näy, mut että tuntuu hyvältä ;)


    • RahaEevert

      Ihan sama mulle. :D Nauran täältä isin rahapinon takaa. :D

    • feikkiolen

      Minä vain juoksupoika

    • Karvamarsu

      Minulla nyt affena siellä ja nauran naama noessa.

    • pppppoooooorr

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe