mitä mieltä olette nimestä? Pidämme nimenantojuhlat parin viikon päästä ja toinen nimi on vielä päättämättä. Vaihtoehtoina
Edla Aleksandra
Edla Augusta
Edla Magdaleena
ja
Edla Marjatta.
Isoveli on nimeltään Edvin Artturi.
Edla...
15
1264
Vastaukset
- Harakka
Tunnen yhden parikymppisen Edlan. Ihan kiva nimi! Itse antaisin toiseksi nimeksi Marjatan, jos sinun vaihtohedoistasi pitää valita. Kaikista huonoin vaihtoehto on Aleksandra, ihan hirveä nimi.
- anni
Edla Aleksandra on paras ja sopii hyvin isoveljen nimen kanssa!!!
Itse kuitenkin laittaisin siaruksille hieman erilaisemmat nimet, vaikka tytölle nimen Ella, Eevi, Aada, Adele... - tarja
Edla Matilda...
- :()
Edla Marjatta on ihana :) mun mummu oli saman niminen.
- neidonhiuspuu
Edla on minulle uusi tuttavuus... Edla Augusta kuuloistais ihanalta. =) Myös Edla Magdalena ois kiva!
Edla Aleksandra ja Edla Marjatta ovat jotenkin ristiriitaisen kuuloisia minun korvaani. - daniele-t.
Edla Aleksandra/ Marjatta, kumpikin hyviä
- Aurora
Onpa kauniita nimivaihtoehtoja! Minusta Aleksandra on aika yleinen toinen nimi ja karsisin sen siksi. Marjatta on varmaan sukulaiselta peritty nimi? Se ei oikein soinnu Edlan kanssa... Magdaleena on kaunis mutta kirjoittaisin sen yhdellä eellä, kuten Edlakin.
Minusta jännin vaihtoehto olisi Augusta! Sopii jotenkin tyylillisestikin Edlan kanssa parhaiten! - julianna
Edla Amanda!!!!
- Neito
Edla Alesandra on paras
- kahden e:n äiti
Ei ole totta, että teillä on meidän lasten nimet:) Omasta mielestäni molemmat melko harvinaisia. Siis etunimet on samat toiset nimet eri.
- nurse12
Edla Augusta olisi paras.
- mummeli
Mikähän tuli lapselle nimeksi?
Edla Aleksandra on kaunein nimi - NimiTäti
Oikein mukavan kuuloinen nimi on Edla.
- tralalalallalaaaa
Edla Magdaleena on aivan hirveä...
Edla Aleksandra on paras vaihtoehto... Eihän sukunimenne vaan ole mikään Virtanen? - Eräs lukija
Mitä pitäisitte nimestä Eedit? Olisi hieman paremmin isoveljen nimestä erottuva, ja mielestäni kauniimpi, mutta makuasioita toki. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887