Parasta palvelua Joensuussa?

duaef

Aloitetaanpa tälläinen keskutelu!
Missä olette Joensuussa saaneet hyvää palvelua? Entä missä huonoa?

35

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morson älykäs katse

      Huonekaluliikkeistä hyvää palvelua olemme saaneet Askossa. Sotkassa ja Maskussa tunnuttiin ajattelevan että asiakas on vain häiriötekijä.

      Gigantissa palvelu riippuu paljolti myyjästä. Jotkut uskovat että asiakas itse tietää mitä haluaa, toiset taas väkisin tuputtavat kalliimpaa vaihtoehtoa vaikka kuinka yrittää sanoa ettei sellaista tarvitse. Esim. meillä kotona tosi harvoin tarvitsee tulostaa mitään ja sellainen halpistulostin riittää tarpeisiin siis ihan mainiosti. Myyjä yritti vartin verran saada meitä ostamaan kallista lasertulostinta, vaikka sellaista ei ole järkeä ostaa jos 4-5 kertaa vuodessa tulostat jonkun tekstiasiakirjan. Jankutti ja jankutti eikä olis millään meinannut antaa ostaa sitä halpaa tulostinta. Meinattiin kävellä kesken kaupanteon ulos liikkeestä. Alun perin ei edes kysytty keneltäkään myyjältä mitään, oltaisiin vain napattu paketti hyllystä ja kävelty kassalle, mutta tuli siihen sitten omia aikojaan inttämään. Toisella kerralla toinen myyjä taas uskoi mukisematta kun sanoin haluavani tietyn kännykän ja tietyn ulkoisen kiintolevyn, ei alkanut jankuttaa tai tuputtaa kalliimpia tilalle.

      Suomalaisessa Kirjakaupassa on muuten tosi hyvä palvelu, mutta ärsyttää peevelisti se tuputus maksutapahtuman yhteydessä, että osta tästä vielä kiva aforismikirja korvavaikusta hintaan 4,90. Uskon kyllä että myyjiäkin ottaa päähän se oheistuputus, mutta niiden on pakko tehdä sitä koska pomo on käskenyt.

      Tosi hyvää palvelua saa kauppahallista sekä luomupuodista että kala- ja juustotiskiä pitäviltä veljeksiltä. Aina tulee asioinnista hyvä mieli ja palvelu on asiantuntevaa.

      • mjmjmjm

        S-Market Vehkalahti mukava henkilökunta.


      • DataInhvo1990

        Nimenomaan lasertulostin kannattaa ostaa, jos tekstiä tulostaa. Vuotuisella tulostusmäärällä ei ole väliä, paitsi että laserissa on vähemmän ongelmia ja käyttö huomattavan paljon halvempaa kuin mustesuihkulla. Nykyiset laserit eivät myöskään ole kalliita - oma laserini vuonna -95 maksoi 500 euroa, nyt monta kertaa nopeampia saa alkaen 40 eurolla (näissä halvimmissa tosin mustejauhekasetti saattaa olla uutena vain puoliksi täynnä, mutta silti riittää tuokin paljon pidempään kuin mustesuihkuissa ja on täytettävissä muutaman kerran niin ei tarvitse ostaa uutta tilalle).


    • nostan hattua

      Laitanpa joitakin myönteisiä kokemuksia.

      - Keskustan Cittarissa on ystävälliset kassat, hyvien päivänjatkojen toivotus piristää mieltä.
      - Kaupunginkirjaston lehtisalissa on ystävällisiä ja palvelualttiita ihmisiä töissä.
      - R-kioskeilla moni myyjä on hyvä asiakaspalvelija, jää mukava tuntu siellä käymisestä.

    • Mirritohtori

      Hyvää palvelua: Musti ja Mirri

    • *<( : )##

      Masku ylitte muihe, eevät halluu myyä mittää. Kaapunkin sittaris palavelu alttiit myyjättäret ja muutennii palavelu illoist : ). Jiäkköö nuo syrjäkylliin pikku kaapat nimmeemäti, mutt palavelu illoist ja nii puheliait myyjättärrii o : D))

    • Asiakas_x

      K-Market Metropolissa (Anttilan talo) on mukava henkilökunta. Kaupan kassat ovat ystävällisiä ja kohteliaita. Eivät imelällä tavalla, vaan ihan luonnollisen mutkattomasti. Samoin kaupassa on ihan mahtava valikoima; sieltä löytyy paljon sellaista, mitä ei löydy edes kaikista etnisistä puodeista.
      Samoin JHL:n toimiston Eila on ihan mahtava persoona.

      Vähemmän mukavaa palvelua sain aikanaan DNA:n myymälässä (samassa talossa, jossa posti). Myyjä oli aggressiivinen ja yritti väkisin myydä kaikkea mahdollista.
      Olin niin suivaantunut saamastani kohtelusta, että meinasin jättää ostamani tuotteen kassalle ja lähteä kävelemään. Mutta huom.; tämä on kokemukseni vain yhdestä myyjästä. (Joka on näemmä siellä edelleen töissä). En ole sen koommin käynyt ko. puodissa, enkä mene!

    • horisematon

      Hornassa?

    • HymyileSinäkin

      Eikös ne ruusut ja risut kuuluisi antaa suorana palautteena kyseiseen paikkaan? Mitä iloa niistä täällä on?
      Palvelunlaatua ei pitäisi yleistää yksittäisen kokemuksen perusteella. Eriasia, jos olet saanut toistuvasti hyvää taikka huonoa palvelua.
      Rakentavapalaute voisi oikeasta tuoda palveluun muutosta. Tämä netissä huutelu sitä tuskin tuo?
      Sekin melko suurpiirteistä millä "mittarilla" palvelua mitataan, valitetaan esim. että on joutunut odottamaan jossain ylettömän kauan, vaikka todellisuudessa liikkeessä on vain yksinkertaisesti liian vähän asiakaspalvelijoita asiakasmääriin nähden. Toki odotusaikaa voidaan käydä pahoittelemessa jne.

      Tai valitetaan ettei työntekijä osannut/tiennyt sitä taikka tätä vaikkei asiakas tiedä mihin tuotteisiin/tehtäviin kyseinen työntekijä on koulutettu/perehdytetty tai kuinka kauan ollut kyseissä työssä.
      Asia erikseen epäystävällinen ja töykeä käytös, joka ei ole suotavaa missään tilanteessa, ei asiakaspalvelijalta kuin ei itse asiakkaaltakaan!

      Mielestäni tämän moiset avaukset on turhia tällaisessa tuppukylässä, täällä kun sana kiirii niin nopeasti, niin hyvässä kuin pahassa. Kukaan tunnistettavissa oleva henkilö tuskin ainakaan kaipaa täällä lokaa niskaan, tulipa se sitten syystä taikka syyttä.

      Eli aikuiset ihmiset, avatkaa suunne itse asiakaspalvelijalle, jos haluat kommentoida saamaasi asiakaspalvelua. Kiitos ja kehut varmasti piristää kenen tahansa päivää :)
      Itse olen saanut niin hyvää kuin huonoa palvelua, mutten ala erittelemään missä mitäkin. Mielestäni jokainen saa muodostaa oman kuvansa itse, koska jokainen kohtaaminen on uniikki-tilanne.

      • ul123

        Juuri näin eikä palstoilla arvostella..Olen muualta muutanut P-K..hon ja täytyy sanoa en ole saanut ollenkaan huonoa palvelua Joensuussa enkä muuallakaan Pohjois.Karjalassa..on se paljon itsestäkin kiinne jos on naama näkkärillä ei se ole kivaa henkilökunnastakaan itse en todella voi valitta asioin Prismassa Citarissa Lidlissä ja Marimekossa hyvää palvelua ei todella muissakaan liikkeissä mitään valittamista.!


    • S-Market Noljakka

      Jos vähänkin jonoa kassalla niin paikalle kipittää heti lisää kassoja. Ainoa paikka jossa rahastaminen osataan hoitaa niinku kuuluu. Ei tarvii jonottaa ikuisuuksia kuten Kitu-Marketissa siinä vieressä joka ainoo kerta kun siellä käy.

    • junttimarkettissa

      Kepulaiset ovat ahneita euroille.

      • Asukas siitä läheltä.

        Annan ääneni Vehkalahden ässälle. Palvelu mukavaa olematta kuitenkaan lipevää.


    • niinivaaralainen

      Pub Kolumbuksessa on loistavaa, asiakasläheistä palvelua.
      Samoin M-Market Tikkamäellä.

    • tätämieltä.

      Jo mainitussa Joensuun keskustan sitimarketissa on ystävälliset ja ihanat myyjät! Tulee aina hyvä mieli. Ja aina voi rupatella muustakin kuin vain pakolliset kiitokset ja heit.

    • Tyhmä mummo

      Aina on minulle ollut palvelu hyvää, asiallista. Riippunee omasta suhtautumisesta.Asiat ovat tulleet hoidetuksi kuin tarkoituskin. - mitäsitä muuta pitäisi olla ?

    • paha mennä sanomaan

      Hyvää tai huonoa palvelua, osaksi asiaan vaikuttaa se miten itse asioit ja toimit ja toisekseen kahden ihmisen kemiat jos ei kohtaa niin näissä kauppa ym. asioissakin se vaikuttaa asiaan.

      Toiselle toinen on hyvä ja toiselle toinen.

      • juupajuuu

        Juurikin näin. Joskus asiakas itsekin voi katsoa peiliin, jos kaikki ei mennytkään putkeen.


      • Kikkarakakkara

        Jaa että noin yksiselitteistäkö se on? Sinulle ei oo kukaan ollut ikinä töykeä vaikka olet itse ollut ystävällinen koko ajan? Mua on ärsyttänyt tää rallatus siitä asti kun on hoettu virolaisten töykeydestä kun suomalaiset ei osaa käyttäytyä. Kuulkas, jotkut osaa käyttäytyä ja toiset ei siitäkään huolimatta. Mul**uja on puolin ja toisin, ei aina ne asiakkaat...


    • Sotkaanpettynyt

      Sotkassa muutama vuosi sitten käydessäni ostin erään tuolin. Autoon tuolia viedessä siitä tippui tärkeitä paloja ja menin valittamaan Sotkaan.
      Työntekijät sanoivat, että rikoin sen itse. Voitte arvata olenko eksynyt sinne uudelleen.

    • ,,,,,

      Hyvää palvelua saa siinä Myyn kiinalaisessa, mikähän hopea lohikäärme vai mikä sen nimi on. Sitten caffee housessa on myös ollu hyvä palvelu. Sitte on enemmänkin tönkköä asiakaspalvelua, ei niinkää hyvää tai huonoa jossain antilassa ollu. Käsityä vakassa oli kiva mustahiuksinen tyttö töissä, ei ilmeisesti oo enää. Muistakaa ihmiset, että joskus asiakaspalvelussa töissä olevat henkilöt väsyy, eivätkä jaksa olla niin ihania koko päivää, varsinkin ruuhka aikoina.

    • aenojuuuvasta

      Hyvvee palavelluu oun suanunna kepappilassa.

      Huonoo taasenka jossaen kettinkikaapassa, jonka nimmee en nyt muista.

    • tyytyväinen

      city market suutari keskusta hyvää ja edullista palvelua.

    • sgksfgfg

      Ylämyllyn apteekissa hyvä palvelu, olen asioinut monesti ja aina saanut hyvää asiantuntevaa palvelua vaikka ostokseni olisi ollutkin vain joku rasvatuubi.

      • tussuu

        Hesburgerissa yks tarjoilija antoi hyvää safkaa ja..


    • tättiii

      mount ganesh h&b home

    • kaksinainen

      Huonoa palvelua Joen jättikirppis oli peiliin katsomisen paikka työntekijöillä ja myös pitäjillä.

    • satiee

      Kreetta on kiva ravintola maistella lomaruokaa

    • Mönkijäpoika

      Akkuhuolto sinkkosessa sekä Motor naumasessa on ollut erittäin hyvää palvelua!! Ja onhan niitä muitakin.

    • parvekelasikasi

      Ehdottomasti parasta palvelua saa Joensuussa erikoisliikkeistä,esim.Röschiltä.
      Henkilökunta tietää kaiken lasiasioista ja palvelu todella ykkösluokkaa.

    • Terveystalolla ihana laboratorion hoitaja! Plus muutenkin upea henkilökunta siellä. Yliopiston apteekissa myös asiantuntevaa, hymyilevää palvelua. Niinivaaran s- ja m-marketeissa iloinen ja nopea palvelu. Pub Kolumbuksessa erityisen ihmisläheinen ja tasokas palvelu. Top Studiossa lahjakkaat sekä ystävälliset parturi-kampaaja neitoset.
      Tuli niin hyvä mieli muistellessa hyviä palvelupaikkoja niin ei tule nyt äkkiseltään huonoja palvelupaikkoja mieleen..

    • MONESSA.

    • pkksässä

      Keskussairaalassa olen saanut parhainta palvelua. Eivät loukkaa asiakkaita koska sinne ei pääse vastaanotolle lainkaan. Tätä voin kehua kokemuksesta.

    • Janne5567
    • mukaviaihmisiä

      Hyvää palvelua.

      -Olen saanut niinkin erikoisessa asiassa kuin joensuun vesi.

      Viime kesänä tuli ongelmia talon oston yhteydessä ja vettä ei juuri tullut putkista.

      Soitin juhannuksena päivystykseen joensuun kaupungin vedelle ja sieltä tuli todella nopeasti ja ystävällinen mies henkilö auttamaan meitä,samoin kun tarvitsimme lisäapua tuon vesiasian kanssa kaivamisineen niin heidän kautta homma hoitui ongelmitta,miehet oli tarkkoja ja todella todella ripeitä ja ahkeria.

      Ottaisin kaupungilta kaikki palvelut mikäli saisi,ja jos muutkin tahot olisivat niin ripeitä ja asiantuntevia kuin he olivat vesiongelmamme suhteen.

      -Sitten kehun lisää keskus sairaalaa.

      Olen todella tyytyväinen kaikkeen palveluun,en löydä mitään moittitavaa.

      Miksi voin näin mainita?

      Olen tänä syksynä joutunut olemaan tutkimuksissa useasti,jopa lähes joka viikko ja kahtena päivänäkin viikonaikana.(viimeviikollakin yhtenä päivänä olin 6 tuntia yhtäkyytiin) ja palvelu toimi.

      Lääkärit sairaalassa on varmasti asiantuntevia ja heillä on halu siis halua auttaa ja etsiä ongelmat ihmisestä.
      Eilen vielä lääkäri soitti keskussairaalasta ja minulle jäi hyvä mieli, ja kun tiesin ettei hän luovuttanut vielä hoitoani.

      Sitten yksityisellä puolella taas on ongelmia,ainakin vaimo kertoi tällä viikolla pettyneen ja saaneen 190e laskun 20 minuutista.
      Silti asia jäi kesken ja maanantaina taas uudeleen sinne.

      Ravintoloissa on nähtävissä myös palvelu ja taitavia ovatkin.

      Eräänä negatiivisenä sanon joensuussa rakennusliikeet,he rahastavat törkeästi vähäosaista,eräs ilmastointi liikee aiheutti juuri ostamallemme talolle vesivahingon,eivät hoitaneet loppuun ja eivät korvanneet mitään,samoin teki oma vakuutusyhtiöni,vaikka syy ei ollut meidän vaan tuon ilmastointi liikkeen vahinko.

      Myös moiteet tulee talojen kuntotarkastajille jotka esittäytyvät rakennusmestareina ja vakuuttavat kansalle liirun laarua,kyseinen pien firma petti meidän luottamuksen täysin.

      S-kaupat ovat hieman nihkeitä ,mutta pien kaupat taas oikein mukavia ja kioskit,niinivaaran m markettia siinä rinteessä haluan kannattaa pienillä ostoilla koska nämä pien kaupat tarvitsee asiakkaita,samoin kuin mutalankin,tuolla mutalassa on poikkeuksellisen yställiset kassat tai työn tekijät,käykääpä ostoksilla tuolla niin näette itse.

      Yleensäkin pienyrittäjät ovat mukavaa porukkaa ja heitä pitää tukea ja käyttää,ettei käy niin että on vain yksi yrittäjä kylässä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2231
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      179
      1721
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1376
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1253
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      161
      1207
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      49
      936
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      899
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      58
      750
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      712
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      668
    Aihe