Pelkään olevani lesbo/bi.

tytteliini185

Olen ihastunut yleensä poikiin, mutta tuntuu että nyt kun aloin kaveeraa yhen luokkakaverini kanssa joka on myöskin tyttö, että olisin ihastunut. Meillä synkkaa tosi hyvin, mutta en ole varma että olenko lesbo, koska murrosikään kuuluu kaikenlaista. unelmoin perheestä ja lapsista, mutta tiedän sen olevan mahdollista lesbo pariskunnallakin. mutta kyse on nyt siitä että miten lähestyä tyttöä? Olen tuntenut pientä vetoa häntä kohtaan. Mitä teen? Pitäskö jutella aiheesta, mutta miten? Luulen että hän ei ole kiinnostunut minusta seksuaalisesti. Vaikka olen saanut sellaisen käsityksen, että hän olis myös ehkä bi. Helppii!

16

893

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xnlhgvmlgvnöpg

Itellä oli yläasteella samankaltaisia tuntemuksia ja olin myös aika hämmentynyt. Neuvoni on, että anna ajan kulua ja katso mihin asiat johtaa. Itselläni nuo tuntemukset ovat kokonaan hävinneet, eli ne olivat kohdallani vain murrosiän eri vaiheita. Tsemppiä!:)

• tytteliini1234

Kiitti vastauksesta! Pitää nyt katsoa mitä tapahtuu! :-) Mutta otan vielä vastauksia vastaan! "-)

• Tirek

Ensinnäkin, siinä ei ole mitään pelättävää! Ei homous ole sairaus tai ylipäätään mikään pelättävä! Sinulla on ollut tunteita poikia kohtaan, joten todennäköisesti olet joko hetero tai bi. Kai tiedät, että etenkin murrosiässä seksuaalinen suuntautuminen voi olla erittäinkin epäselvä, ja yksi ihastus tyttöön ei tarkoita että olet lesbo. Todella monilla, jotka luulevat olevansa hyvin selvillä seksuaalisesta suuntautumisestaan, tulee jossain vaiheessa vastaan ns "poikkeus" eli oman seksuaalisen suuntautumisen "ulkopuolella" oleva ihastus. Tämä ei tarkoita välittömästi että henkilö on bi. Itselläni on esimerkiksi ollut nyt lukemattomia ihastuksia tyttöihin (niin kauan kuin muistan olen tiennyt olevani lesbo) mutta viimevuonna ihastuin sitten yhteen puolituttuun pokaan (siitä ei tosin koskaan tullut mitään). Ihan ihmeissään että mitä kummaa, enhän mä ole bi! Tähän mennessä se oli ensimmäinen ja viimeinen poika ihastus, tosin tulevaisuudestahan ei voi koskaan tietää, mitä tuo tullessaan.

Eli vetäisin johtopäätöksen (tietenkin vähän iästäsi riippuen) että olet hetero, joka vain nyt sattui ihastumaan tyttöön. MUTTA en pois sulje bi vaihtoehtoakaan. Suosittelisin, että odottelet vaikka viikonloppuun, mietit tunteita. Jos olet tosissasi ihastunut, kannattaa mennä vain rohkeasti sanomaan kaverillesi. Onhan mahdollista (siis jos kaverisi tosiaan on bi) että siitä vielä tulee jotain ;)

Onnea, rohkeutta ja jaksamista alkutalven pimeisiin iltoihin :)

• kessan aloittaja...

Kiitti!

• tytteliini....

Mutta jos kertoisin hänelle tunteistani, luulen että hän suuttuisi, tai kertoisi eteenpäin! :-(

• poikaliini12345678900

Mitä tytteli vois sanoo sille?

• fdsfddfs

Ei välttis kannatakaan ihan heti kertoa. Odottele ainakin jonkun aikaa, tunteet saattaa hävitä ihan yks kaks, joten ei kannata hätäillä. Jos tunteet ei mihinkään ajan kanssa häviä, niin ala vasta sitten miettimään, että kuinka on järkevintä edetä.

• epätoivoinen lesbo
        fdsfddfs kirjoitti:

Ei välttis kannatakaan ihan heti kertoa. Odottele ainakin jonkun aikaa, tunteet saattaa hävitä ihan yks kaks, joten ei kannata hätäillä. Jos tunteet ei mihinkään ajan kanssa häviä, niin ala vasta sitten miettimään, että kuinka on järkevintä edetä.

Kiitti! Mutta mitä jos käy niin, että tunteet eivät häviä. Niinkuin on ollut jo pari viikkoa?!

• morso1997

No ala juttelee sen tytön kanssa vaikka että "Kuule, mä taidan olla bi mut en oo ihan varma... :s voitaisko jutella? Ennen luulin että oon hetero mut oon tässä aatellu ja kyllä kai tytötki kiinnostaa ehkä vähän..." Ja sit vaa katot miten se suhtautuu ja voihan se vaikka sanoo myös olevansa bi. Ihan heti ei varmaan kannata töksäyttää ja sanoo että on kiinnostunu toisesta. Sit myöhemmin jos siltä näyttää ni voi alkaa flirttailee.
      En kyllä oo mikää paras neuvoja koska en oo ikinä seukannu mut toivottavasti auttaa xD

• ettunnemuahah

Saattaa olla vaan tyttörakkautta :-)

Ps.Lesbot rulaa!

• löl

No sama mä tykkään Kyl pojista, mut tajusin et en mä niist sittekkää oikeesti sillei tykännytkään... Mut en mä tyttöjen kans sillei... Mut rakastan kyllä yhtä kamuani mutta en silti tiiä rakastanko häntä millä tavalla... Ja saat olla rakastunut/ihastunut keeneen tahot ei kai sitä kukaan kiellä...

• outopoju

oon poika ja mullaki on ollu outoja haluja meiän luokan poikia kohtaan vaikka kyllä mä harrastaisin seksiä pelkästään naisen kanssa ja olen kyllä muutenkin hetero.
      Luulen että murros iässä kun nuo hormoonit jyllää ni sitä menee vähä sekasin. Itse ajattelin pysyä ihan (kultaisella) tiellä eli tyttöjen kanssa :)

• asia

Mitäs sillä on väliä ookkoo lesbo tai bi. Ihmisiä nekin on.

• hgfhbft

Onko homous sitä että rakastaa/haluaa perustaa perheen samaa sukupuolta olevan kanssa VAI että seksuaalisesti kiinnostaa samaa sukupuolta oleva? Riippuu määritelmästä.
      Jos sua kiinnostaa sama sukupuoli, niin kokeile ihmeessä. Jos se on ohi menevää murrosikäjuttua, niin pääsitpä kokeilemaan silloin kun se kiinnosti.
      Se mitä sä teet ei tee susta homoa, vaan se mitä olet ja mitä haluat olla. Jos kiinnostaa, niin myönnä se ja toimi sen mukaan. Mitään mitä ei halua ei tarvitse tehdä.

Homous ei ole mikään huono asia. Jos kiinnostun miehistä niin sitten toimin sen mukaan. Jos kiinnostun naisista niin toimin sen mukaan. Ei sun pidä kieltää kiinnostustasi koska olet PÄÄTTÄNYT olla homo tai hetero. Kieltää kannattaa vain jos ei oikeasti kiinnosta.
      Bi-seksuaalisuushan on kaikista kätevin muoto. Ei tarvitse välittää sukupuolesta.

• setätulee

Setä voi tulla kolmanneksipyöräksi

• parisuhdeterapeuttii

Nuoruudessa seksuaalisuus voi vaihdella, ei oikein tiedä vielä mitä on. Voi tuntea vetoa naisiin tai miehiin, kannattaa kokeilla molempien kanssa ja miettiä kumpi tuntuu sinusta oikealta tai jos molemmat, olet bi. Kannattaa ensin varmistaa onko hän bi ennen kuin menet mitenkään antamaan vinkkiä kiinnostuvuudestasi, sillä heterot saattavat pelästyä sitä jos saman sukupuolen edustaja yrittää lähestyä seksuaalisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      222
      6286
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      187
      5866
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      15
      5454
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      74
      4134
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      139
      3482
    6. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      130
      3303
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      21
      2996
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      6
      2467
    9. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      240
      2361
    10. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      130
      2244
    Aihe