Kylmäkäsi on pettymys

e-fani

Tunteeton psykopaatti on antanut jonkun nuoren pojan vaikuttaa elämäänsä niin paljon, ettei mistään muusta ole jauhannut viimeiseen 2 kuukauteen.

15

214

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet

      Hitot mistään homostelusta ole kysymys. Kesästä jatkuneiden tappelujen aikana olen vain tullut siihen tulokseen, että tuo ihminen tarvitsee läheisyyttä. Voin antaa sitä.

      • Kylmät kädet

        Vaikka kaikille näyttää siltä, ettei esim. nyrkin iskuilla ole minuun mitään vaikutusta, voin kertoa jotain. Voin paljastaa teille. Toki taistelutilanteessa niillä ei ole mitään vaikutusta, mutta voi jumakauta seuraava viikko. Tuskin pääsen ylös sängystä.

        En jaksa sitä enää. Olen melkein 40.


      •  V 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Vaikka kaikille näyttää siltä, ettei esim. nyrkin iskuilla ole minuun mitään vaikutusta, voin kertoa jotain. Voin paljastaa teille. Toki taistelutilanteessa niillä ei ole mitään vaikutusta, mutta voi jumakauta seuraava viikko. Tuskin pääsen ylös sängystä.

        En jaksa sitä enää. Olen melkein 40.

        Randy Couture hakkasi Tony Halmeen aivan leikiten tuossa iässä.


      • Kylmät kädet
         V  kirjoitti:

        Randy Couture hakkasi Tony Halmeen aivan leikiten tuossa iässä.

        Olen juonut 5 vuotta alkoholia tosi rankasti. Se pilaa ensin ulkonäön, sitten kunnon aivan totaalisesti. Vihaan alkoholia. En ymmärrä, miksi se on laillista, mutta pilvi laitonta.


      •  V 
         V  kirjoitti:

        Randy Couture hakkasi Tony Halmeen aivan leikiten tuossa iässä.

        Randy Couture oli 32 vuotias, kun päihitti Tony Halmen alle minuutissa.


      •  Kk
         V  kirjoitti:

        Randy Couture oli 32 vuotias, kun päihitti Tony Halmen alle minuutissa.

        Toimin Randy Couturen sparraajana pari vuotta, kunnes se kasvoi minusta yli. Voin kertoa, että kovempaa jätkää ei ole olemassa. Hän itse otti asian esille, että satutan itseni, jos vielä jatkan sen palveluksessa.

        Hitottaa ne viimeiset häviöt, kun ikä alkoi tosissaan painamaan. Kaikkien aikojen paras tappelija, mitä Maailma tuntee, mutta hitottaa se, että kun nuoruuden voimissaan tulevat tyypit pieksää vanhoja legendoja.


      •  K 
         Kk kirjoitti:

        Toimin Randy Couturen sparraajana pari vuotta, kunnes se kasvoi minusta yli. Voin kertoa, että kovempaa jätkää ei ole olemassa. Hän itse otti asian esille, että satutan itseni, jos vielä jatkan sen palveluksessa.

        Hitottaa ne viimeiset häviöt, kun ikä alkoi tosissaan painamaan. Kaikkien aikojen paras tappelija, mitä Maailma tuntee, mutta hitottaa se, että kun nuoruuden voimissaan tulevat tyypit pieksää vanhoja legendoja.

        Mitään mahdollisuuksia olisi ollut, jos molemmat parhaimmillaan oltaisiin tosissaan otettu yhteen.


      • Kylmät kädet
         K  kirjoitti:

        Mitään mahdollisuuksia olisi ollut, jos molemmat parhaimmillaan oltaisiin tosissaan otettu yhteen.

        Rahastahan se nolaa itsensä vanhuuspäivillään tappelemalla elämänsä kunnossa olevia jättiläisiä. Se on maineen kannalta surullista, koska minä tiedän totuuden.

        Parempaa ei ole.


      • osaaja2
         Kk kirjoitti:

        Toimin Randy Couturen sparraajana pari vuotta, kunnes se kasvoi minusta yli. Voin kertoa, että kovempaa jätkää ei ole olemassa. Hän itse otti asian esille, että satutan itseni, jos vielä jatkan sen palveluksessa.

        Hitottaa ne viimeiset häviöt, kun ikä alkoi tosissaan painamaan. Kaikkien aikojen paras tappelija, mitä Maailma tuntee, mutta hitottaa se, että kun nuoruuden voimissaan tulevat tyypit pieksää vanhoja legendoja.

        Minä sparrasin Godzillaa ennenku siitä tuli elokuvatähti.


    • Aka?

      Eiku se olikin alkoholipalstalla.

    • kauhakundi

      Haluaisin videon jossa kylmis tunkee sen anustapin hanuriinsa.

    • tappi takas

      Miksi oot kylmis poistanut sen tappivideon, se oli kiihottava.

    • Aina.ja.ikkuisuuen

      Kylmis on the best.

      • Keijo_Keripukki

        Kiitos kiitos. Mukava lukea positiivista palautetta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe